Usposabljanje bo obvezno za voznike motornih koles in osebnih avtomobilov. Foto: RTV SLO
Usposabljanje bo obvezno za voznike motornih koles in osebnih avtomobilov. Foto: RTV SLO
Vozniki na usposabljanje

Večji del predvidenega dodatnega praktičnega usposabljanja bodo morali vozniki opraviti na poligonih za varno vožnjo, a v Sloveniji trenutno obstaja le en tak poligon, je poročal Radio Slovenija. Na ministrstvu za notranje zadeve zato pojasnjujejo, da bo dovolj primernih poligonov zgrajenih do decembra.

V Sloveniji vsako leto vozniški izpit sicer opravi okoli 30.000 voznikov začetnikov. Ministrstvo za notranje zadeve je obvezni program predpisalo za vse, ki so vozniki začetniki v kategorijah A2, A in B.

Cena enodnevnega treninga varne vožnje pri različnih izvajalcih trenutno znaša od 95 do 180 evrov.

Pred poligonom še na vožnjo odličnosti
Program dodatnega usposabljanja bo obsegal vožnjo odličnosti, ki vsebuje razgovor, samostojno vožnjo, analizo in oceno vožnje ter razpravo, pri kateri voznik opredeli svoja ustrezna ravnanja in kritične situacije med vožnjo. Sledila bo vadba varne vožnje s praktičnim delom na poligonu in razpravo o izkušnjah udeležencev in motivih za vožnjo. Dodatno usposabljanje bo vključevalo skupinsko delavnico o varnosti cestnega prometa in psihosocialnih odnosih med udeleženci v prometu.

Seznam izvajalcev usposabljanja bo objavilo ministrstvo za notranje zadeve. Koliko naj bi stalo, še ni jasno, to odločitev pa naj bi v začetku septembra sprejelo ministrstvo za promet.

Vozniki na usposabljanje