V ponedeljek bo končno začel delovati sistem za sekcijsko merjenje hitrosti, ki bo hitrost voznikov meril v predorih Trojane in Podmilj v smeri iz Maribora proti Ljubljani.
Omejitev hitrosti je v teh predorih 100 kilometrov na uro. Ena kamera je pred predorom Trojane, ki bo prva posnela vozila. Druga kamera bo vozilo posnela pri izvozu iz predora Podmilj. Na tem petkilometrskem odseku bo sistem izračunal povprečno hitrost vožnje.
Podatki policije kažejo, da je na tem delu avtoceste prehitro vozil vsak tretji voznik. Že ko se je o novem sistemu začelo govoriti v javnosti, se je ta odstotek nekoliko zmanjšal.
Leto in pol so pri Darsu pridobivali vso dokumentacijo. Prvo registrsko tablico bo kamera posnela jutri ob 7. uri zjutraj. Policisti pričakujejo, da bodo odslej vozniki na tem delu avtoceste vozili bistveno previdneje. Tisti, ki bodo prekoračili omejitev le za šest kilometrov na uro, bodo namreč že plačali kazen v znesku 40 evrov.
Prosimo, da se pri komentiranju držite teme, ne uporabljate sovražnega govora in upoštevate pravila. Komentiranje in objava vsebin - POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI.
Nekdo je tukaj nor.
Če bi hoteli preprečiti glavni razlog za nesreče v Sloveniji (neprilagojena hitrost) bi povsod tam, kjer je največ možnosti, da do nesreče pride, postavili ali ovire ali stacionarne radarje.
Državo obvladujejo šarlatani. Popolnoma operativno nesposobni šarlatani.
Zaradi tega smo, kjer smo.
Penzionisti, mamice in FB dekline se kar veselijo.
Nimamo vsi tempomatov in za 6km/h se človek mimogrede spozabi. Torej še en davek za tiste, ki se vozijo v službo v Ljubljano.
Ti nisi kralj, ti si CAR! Upam, da te kakšna firma zaposli za vsaj 5466,32 € neto. Na podlagi pijane voznice ti poznaš slovensko vozniško kulturo.
Novinarji spet delate paniko.
.
Po predpisih je čisto OK!
Da vidimo, čemu je dejansko namenjena tako rigorozna obravnava tega odseka: varnosti ali polnjenju državne malhe?
Koliko prometnih nesreč je pa bilo na tem odseku kjer bo sedaj radar v zadnjih petih letih, ena ali dve? Ja zaradi varnosti bodo radarji, ker so nesreče na tem odseku kar na dve leti...
Ja, ja..it's all about the money ;)
Pa o tistih, ki premzajo 'na streho', ko so na prehitevalcu, ker se ustrašijo radarja.
Če bi ljudje upoštevali nekaj preprostih načel, ki ne zahtevajo visokega IQ-ja, bi nam vsem bilo lepše;
1.Vinjeta je namenjena vožnji na OBEH pasovih, ne le na levem/prehitevalnem. Če je tvoja hitrost, ko voziš po prehitevalcu, enaka ali nižja od vozil na desnem pasu, Se VOZIŠ NA NAPAČNEM PASU.
2. Če se odločiš na hitro zmanjšati hitrost, NAJPREJ ZAPELJI S PREHITEVALCA NA VOZNI PAS in šele NATO PREMZAJ. Enako velja pred izvozom z avtoceste.
3. NORCEM, ki divjajo, se UMAKNI na vozni pas, da gredo naprej; vsake toliko je dobro gledati v retrovizor.
4.Če se že odločiš, da je telefon pomembnejši od tvojega življenja in življenja ostalih na cesti, speesdee dol z avtoceste in se ustavi, zmeni in pol pelji naprej.
5. Pri vožnji na voznem pasu mimo vključevalnega pasu se v prijazni želji, da daš prostor za vključevanje na AC prihajajočim vozilom na desni NAJPREJ PREPRIČAJ, da na PREHITEVALCU NI NIKOGAR, KI GA BOŠ OVIRAL s to gesto, nato DAJ LEVI SMEROKAZ in šele ob praznem pasu/dovolj veliki razdalji do avta za seboj zapelji levo; sicer OSTANI NA VOZNEM PASU. Vključujoči se bodo že znašli in zapeljali za teboj na vozni pas.
6. Pri prehitevanju ne cincaj in se vozi vzporedno. Vožnja z enako hitrostjo se izvaja na istem pasu, torej voznem. Suvereno pelji mimo in ne zavijaj na vozni pas pred prehitenega 'na kol', kot da mu hočeš odlomit nos. Uporabljaj retrovizor in stranski desni špegu...
7. Vedno spremljaj z očmi promet tudi par vozil naprej, ne le prvega pred seboj vozečega. Pri kakšnem nepredvidenem dogodku ti to lahko reši življenje.
Sicer mi je pa sedaj jasno zakaj moram skoraj da vsakič ko uporabljam tempomat prenašat čudake. Imam nastavljeno na 135km/h pa me najprej nekdo prehiti potem pa pred mano vozi 130 da sem znova jaz primoran ga prehitet. Potem ima seveda on občutek da ga jaz neki zafrkavam in me zato spet on znova prehiti... potem pa spet 125-130 pred mano.
prednost sekcijskega merjenja je tudi v tem da lahko za trenutek tudi pospešiš na 120 pa ne boš dobil kazni če je tvoja povprečna hitrost znotraj dovoljenega!
Če si malo hitreje vozil boš pa potem malo počasneje in je problem rešen.
Koliko krat sem jaz v Italiji znotraj tutor intervalov nekje vozil malo hitreje nekje pa malo počasneje.
Veliko bolj fer kot pa s trenutnimi stacionarnimi radarji ki lahko kaznujejo voznika ki vozi vedno po predpisih, ob stacionarnem radarju pa ga radar poslika ker je skušal nekoga hitreje prehitet.
Prvo ne brisati, ampak arhivirati in vozniku poslati nagrado za zgodovinski vpis v DARS-policijske posle.
Ja to je res hud prekršek...
Dajmo na 50 km/h. Da bo res ziher.
Vedno ko vozim v skladu z omejitvami, se mi zadaj za avto na dva metra nalepijo kakšne drage limuzine in poizkušajo s tem pokazati naj vozim hitreje.
In takrat hitrost spustim zanalašč še za pet km dol.
Izsiljevali me pač ne bodo.
Če voziš po voznem pasu, se ti res nima kdo limat na zadek. Če pa voziš po prehitevalnem pasu in hkrati ni nikogar na voznem, si pa ne glede na hitrost ti tisti, ki si v prekršku, oviraš promet in povzročaš nevarnost. Sploh pa če potem še namerno zaviraš, je to otročje, neumno in nevarno početje.
Sicer zate ne vem ampak takih "kamperjev" na prehitevalnem je na naših avtocestah ogromno in zadeva včasih že meji na katastrofo. In pri vsem je najhuje to, da taki vozniki menijo, da ne delajo nič narobe oz. prehitevalni pas jemljejo skoraj da ne za domovinsko pravico v smislu, "jaz se imam tu pravico vozit", ali pa: "nisem se ti dolžan umikat". In jaz bi take najprej kaznoval, ne pa tiste, ki gredo 10 km/h prehitro! Kaznoval pa jih ne bi denarno ampak s ponovnim opravljanjem CPP s poudarkom na vožnji po avtocesti. Kazen mora biti vzgojna in poučna.
10 let nazaj sem se preselil izven mesta na podeželje. V VSEH teh letih nisem videl ene kontrole prometa, specifično alkotesta, vedno le radar. Pa redno videvam kako nekateri vijugajo po cesti in kako se iz lokalne gostile v avte vsedejo povsem pijani. Cesta je pa takšna, kot da je bila vojna par let nazaj.
Slovenija v vsej veličini.
Na avtocesti sem prekoračil 42 v Avstriji. Dobil 35 evrov.
Zopet država ne zna sankcionirat parih bedakov, kot jih sam imenuješ, ampak so spet kar vse zajeli kot že N-krat v tej zagamani državi.
Drugače pa sekcijsko merjenje podpiram, ker je disciplina v slovenskem prometu na dnu tako kot po celotne balkanu. Dovolj je čez mejo v Avstrijo in Italijo pa je disciplina na avtocestah že drastično boljša. V Italiji so s sekcijskim merjenjem začeli že 20 let nazaj. To bi morali prenest na vse avtocestne krake po Sloveniji kajti trenutni stacionarni radarji prinašajo zgolj zaviranje pred njimi nato pa spet pospeševanje.
Kaj se pritožujete? Prepričan sem tudi, da vas večina se na tem odseku tudi skoraj nikoli ne pelje. Omejitev in merjenje velja za petkilometrski odsek in so se že zdaj v 90% primerih vozniki peljali znotraj omejitev. Pri povprečni hitrosti 100 na uro se ta odsek prevozi v cca 3 minutah (torej v primerjavi s 130 m/h boste izgubili cca minuto časa) in zaradi tega jokate, čeprav je bila tam omejitev in možnost postavljanja radarjev že prej.
Odsek sicer res dopušča hitrejšo vožnjo, samo zaradi bedakov, ki peljejo tudi 180 in pomanjkanja odstavnih pasov zaradi tunelov, lahko hitro pride do kakšne nesreče v tunelu in zaradi tega je tam tudi ta omejitev.
Meni se pa zdi, da si ti čudak.
Če nekdo pred teboj vozi na meji dovoljenega (130 km/h), potem si ti tisti, ki s svojim tekmovalnim prehitevanjem predstavljaš in povzročaš nevarnost.
Itak vas več kot polovica vidi avtocesto kot dirkališče in zdravljenje kompleksov majhnosti.
Samo ne pozabi, da se moraš umakniti, če se za tabo dela kolona.
Ko ti cesta dovoljuje varno ustavljanje ;) Policija ne bo imela osnove, da me kaznuje.
V Avstriji, Italiji, Belgiji, Avstraliji, na Nizozemskem, Norveškem, Poljskem pa niso ...
To se že dogaja.
Jaz to počnem zanalašč, ker že za 6 km nad omejitvijo plačaš kazen. To pa je norčevanje iz ljudi in plenjenje.
V števc se mi pa tudi ne da vseskozi gledati, še posebno v gužvah. Takrat gledam skozi vetrobransko steklo.
Jaz se zmeraj sprašujem, na avtocesti vozim 130 pa me veliko avtov prehiti oziroma švigne mimo.
NIMA TEMPOMATA v avtu,
ali pa ga ne znate ali nočete uporabljati??!!