Slovenija

Poudarki

  • Dve tretjini vprašanih menita, da se vlada slabo spopada s krizo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,0 od 39 glasov Ocenite to novico!
Janez Janša in Borut Pahor
Tretjina anketiranih ni vedela, ali naj vlada sprejme Rehnov predlog ali ne. Foto: MMC RTV SLO

Sorodne novice

Dodaj v

SDS znova pred SD-jem

"Vlada naj zavrne Rehnov predlog"
16. maj 2009 ob 17:58
Ljubljana - MMC RTV SLO

Če bi bile volitve to nedeljo, bi največ glasov dobil SDS, v državni zbor pa bi se prebilo šest strank.

Največja opozicijska stranka bi tako prejela 18,2 odstotka, s 16,4 odstotka bi se na drugo mesto uvrstil SD. SNS in Zares bi dobila po 7,5 odstotka glasov, po 5,7 pa DeSUS in LDS. To bi bile tudi vse stranke, ki bi se uvrstile v DZ. Še eno trenutno parlamentarno stranko, SLS, bi volilo le 2,4 odstotka ljudi.

Poudariti je treba, da več kot desetina anketiranih ni vedela, koga bi volilo, slabih šest odstotkov ni želelo povedati koga, kar 15,5 odstotka pa ne bi šlo na volitve.

Za sprejetje predloga le 16 odstotkov povprašanih
Da bi vlada morala zavrniti predlog evropskega komisarja za širitev Ollija Rehna glede reševanja slovensko-hrvaškega mejnega spora, meni več kot polovica vprašanih - 54,4 odstotka. Za sprejetje je le slabih 16 odstotkov anketirancev, z ne vem pa jih je odgovorilo 29,7 odstotka.


Reševanje krize - vlada neuspešna
V raziskavi, ki jo je po naročilu RTV SLO opravila agencija Mediana in je bila izvedena med 11. in 13. majem, nanjo pa je odgovarjal 601 polnoletni državljan Slovenije, se je na delo vlade nanašalo še eno vprašanje - ali je vlada z do zdaj sprejetimi ukrepi uspešna pri reševanju gospodarske krize. Da je vlada pri tem neuspešna, menita kar dve tretjini vseh vprašanih. Nekaj več kot 21 odstotkov meni, da je vlada uspešna, slabih 13 pa odgovora ni vedelo.

Sabina Zonta

Rehnov predlog
Stranke
Prijavi napako
Komentarji
skitnica
# 18.05.2009 ob 14:47
je res,da sedanja koalicija ni kaj veliko naredila,toda v takšnih okolščinah še ni delala nobena Slovenska vlada,menim,da je Pahor v takšni krizi kot je vseeno zaslužil oceno dober,upam tudi,da Janša nikoli več za mandatarja,ker v svojem mandatu spravil kar dve tretjina naroda na beraško palico.
Deeexit
# 18.05.2009 ob 12:58
hihi..komaj cakam na sds, da bomo spet malce zagrenili zivljenje juznjakom in ciganom. :) A ne bi bilo fajn, ce bi imeli nacionalni sport, ki bi na vsake 14 dni malce pozgeckal te ljudi ? :) Samo, da koga slisim kaj o kaksni drugi stranki...sds in nsi in fertik...druga ne rabimo! :) kaj?
luigi111
# 18.05.2009 ob 10:34
Janez Janša , Ljudmila Novak ,... to so imena , na katere se lahko zanese pameten slovenski človek !!!
mojca111
# 18.05.2009 ob 10:15
Santer, kaj se pa tako razburjaš zaradi ene boge ankete.
Ja, Janša je bil edini kandidat, tako kot je bil Pahor ali pa Žerjav ali pa v preteklosti Drnovšek, tudi podprt z skoraj 100 %. Ampak, samo Janša je zato diktator.
mojca111
# 18.05.2009 ob 10:13
Ja, evro volitve zagotovo niso čisti zrcalni pokazatelj domačih razmer, so pa zagotovo nek trend. Leta 2004 je na evro volitvah zmagala desnica, kar se je istega leta na parlamentarnih volitvah še enkrat potrdilo. Zato je to zagotovo nek trend.

No, nikar ne skakajte v luft levičarji. Saj bo do volitev spet prišla na površje kakšna zgodbica o Patriah in črki J ter kakšne fotokopirni stroj se bo našel s strani Cvikla. Sicer pa je zgornja anketa vprašljiva, ker gre za premajhen vzorec, poleg tega je anketo delala znana Mediana. Morebiti gre spet za motiviranje levih volivcev.
croze
# 18.05.2009 ob 09:43
chicago in mojči sta tudu vidva uživala zaslužen vikend
bk74
# 17.05.2009 ob 21:57
Končno da narod sporegleda da se rešimo lažnivih komunistov ki znajo samo leporečit in obljubljat gospodarstvo pa je za njih popolnoma drug pojem ki ga ne poznajo
nesesekirat
# 17.05.2009 ob 18:02
Kolupaila; "novo""? ime, stare, dobro poznane neumnosti.
Ob vsej, po komentarjih plačanih Janševih komentatorjev sodeč, Janševi genialnosti se človek čudi, da ga niso povabili v Washington reševat svetovno gospodarsko krizo, katero je očitno "zakuhal B.Pahor s svojo ZL.
SANTER
# 17.05.2009 ob 17:08
89. šurda
Ubogi Janez Janša in njegova SDS!
Bodo morali počakati še dobra tri leta, do naslednjih volitev, potem pa bomo videli, kdo bo takrat zmagal?
Sam močno dvomim, da bo to Janez Janša in
njegova SDS, RAZEN V PRIMERU, KO_ BO POSTAL SPET
PREDSEDNIK SVOJE STANKE, KO NE BO IMEL NOBENEGA
PROTIKANDIDATA !!!
ČE UKINE VSE OSTALE STRANKE,
POTEM BO SEVEDA ZMAGAL, S 100% PODPORO !!!!

Administrator:
Popravil sem samo hujše slovnične spodrsljaje.
Je tu portal nepismenih?
Spadaš zraven?
A, ja, šurda, BO!
jamamoto
# 17.05.2009 ob 13:25
Levica je na oblast prišla s prevaro (afera Patria) in tega se vedno več ljudi zaveda, poleg tega pa levi trojček katastrofalno vodi dražavo...
Na evropskoh volitvah bo SDS dobila 35-40%
Variatio delecta
# 17.05.2009 ob 12:59
Na neki način je dobro (laskavo), da javno mnenje daje največ glasov SDS, vendar pa za cilje, ki jih imamo ljudje, ki podpiramo avtentične demokratične stranke v Sloveniji, to ne pomeni veliko. Normalizacijo te države bo pomenila le dejanska volilna zmaga vseh avtentično demokratičnih strank. Dokler bo le ena stranka nekakšna zmagovalka, bo demokracija pri nas na ravni ruske demokracije in to je zelo slabo za vse poštene in aktivne državljane. Slabo je tudi za mladino, ki se niti ne zaveda, da z občudovanjem teh premetenih retencijskih političnih grupacij v resnici pljuva v svojo lastno skledo.
lovec25
# 17.05.2009 ob 12:13
Čudi me, velika podpora Desusu, saj je vse do sedaj ni naredila nič kar so obljubljali. Nasprotno podredili so se velikemu bratu in so se stopili z njimi po zaslugi Rezmana in Žnidaršiča. Ljudje so še vedno slepi!
šurda
# 17.05.2009 ob 12:10
Ubogi Janez Janša in njegova S(D)S,bodo morali počakati še
dobra 3leta do naslednjih volitev,potem pa bomo videli gdo bo
takrat zmagal sam močno dvomim,da bo to Janez Janša in
njegova S(D)S,RAZEN V PRIMEU KOT JE POSTAL SPET
PRDSEDNIK SVOJE STANKE,KJER NI IMEL NOBENEGA
PROTI KANDIDATA !!! ČE UKINE VSE OSALE STRANKE
POTEM BO SEVEDA ZMAGAL Z 100% PODPORO !!!!
lovec25
# 17.05.2009 ob 12:09
NSi-u pa raste podpora! Bravo!
rush1
# 17.05.2009 ob 11:12
Rezultat na evropskih volitvah itak nič ne pomeni, razen da si tisti, ki zmagajo s tem svoj ego pumpajo.
Slovenc-85
# 17.05.2009 ob 10:49
85. Kolupaila
Zelo dobro napisano! Se popolnoma strinjam z vsem!
Slovenc-85
# 17.05.2009 ob 10:46
Čudim me, da ima SD še vedno tako veliko podporo, pa čeprav v teh pol leta niso pokazali tako rekoč nič! Razočarali so vse, tudi tise, ki jih na volitvah niso volili. Sicer pa upam, da se bo SLS dvignil tja do enih 10%, pa tudi SNS. LDS pa srčno upam, da izpade na naslednjih volitvah iz parlamenta!
fuksel
# 17.05.2009 ob 10:12
kregate se, kdo ste večje ovce...:)
pa to je njihov namen...važn, da so znova in znova izvoljeni...ali eni ali drugi...

eh...volte totalne outsiderje...to bo najboljši pokazatelj, da se ne strinjate s politiko SDja ali SDSa...

ajde
Kolupaila
# 17.05.2009 ob 10:05
Edina prava poteza ljudi bi bila, da na evropskih volitvah SDS premočno zmaga to pa zato, da se bodo v vladni garnituri zavedali, da so svoj kapital zapravili v slabe pol leta, tako poraznega vodenja vlade kot ga imamo sedaj si praktično noben ni mogel predstavljati. V parih mesecih je brezposelnost narasla na več kot osemdeset tisoč, vlada odriha po vseh državljanih, zvišuje davke, sama draži pogonska goriva(ta poteza je po žepu udarila izključno domače državljane, tujci ki so množično tankali pri nas se nas sedaj izogibajo), cena drugih energentov se je ponovno povečala, trošarine za tobak, alkohol so šle krepko navzgor, konec koncev vinjeto so podražili za skoraj 100%, kjub temu dokončanje AC križa stoji! Namesto, da bi bili v debeli deflaciji imamo še vedno inflacijo, kar pa je še bolj zaskrbljujoče pa je negativna gospodarska rast iz 7% gospodarske rasti na -2% v parih mesecih, to je katastrofa! Konec koncev ene same firme niso uspeli rešiti do sedaj, čeprav so v orbito prišli po navedbah, da državo znajo voditi bolje in da se mora revščina zmanjšati na minimum (še pomnite ogabnega spota stranke ZARES, kje so sedaj ti junaki, ki znajo to državo bolje voditi?)! Da o dogajanjih v določenih podjetjih in o dokončni kapitulaciji Hrvaški niti ne govorim, to vodenje je bilo ena sama velika polomija in čas je, da se predvsem zavejo da se tako ne more vladati! Se pa vsak dan zgodi kakšna opočastitev NOB-u (koliko denarja gre za te proslave in od kod) namesto, da bi se ukvarjali z kruto sedanjostjo in prihodnostjo samo mešetarimo v pol preteklo zgodovino, kar je bilo je bilo je končano živimo za danes in jutri. Potrebno bo stniti vrste povleči prve kadrovske poteze reči bobu bob, to vladanja do sedaj je bila čista ničla sedaj je potrebno drugače vladati in to je strmeti k gospodarskemu napredku tam se vse začne in konča, razbremeniti državljanje jim ponuditi tudi kakšno subvencijo po vzoru tujih držav (za avtomobile, stanovanja, gradnjo itd.) da bomo gospodarstvo oskrbeli in nato šeli zagnali z polno paro!!
tvuser
# 17.05.2009 ob 09:03
Nekateri se sprašujete kaj je SD naredila v tem mandatu? Je težko takoj narest nekaj novega, če pa imaš za popravit toliko sranja, ki ga je zakuhal Janša v prejšnjem mandatu. SDS-ovi volilci ste pa res ovce zaslepljene...
Triptico
# 17.05.2009 ob 07:40
Mogoče bi dodal še Piramido...
Triptico
# 17.05.2009 ob 07:40
80. pinokioc (17. maj 2009 ob 02:12)
Neprimerna vsebina
sds je v 4 letih dvignil v luft vse neodločne, neizobražene, nacionalno in versko usmerjene državljane, ki v nedeljo gledajo Mariota in Na zdravje..
To je vse kar je naredil. S populističnimi potezami jim daje voljo, da spremenijo "rdečo slovenijo" v...

To je naredil. Jaz si pa za svojo plačo lahko privoščim isto kot pred in po njem. ne ga srat fantje no


clap clap clap
Totalblack
# 17.05.2009 ob 07:24
Ankete so popolnoma nekoristne. Da bi si kdo ne mislil da 600 anketiranih predstavlja celotno Slovenijo. To je sama propaganda.
pinokioc
# 17.05.2009 ob 02:12
sds je v 4 letih dvignil v luft vse neodločne, neizobražene, nacionalno in versko usmerjene državljane, ki v nedeljo gledajo Mariota in Na zdravje..
To je vse kar je naredil. S populističnimi potezami jim daje voljo, da spremenijo "rdečo slovenijo" v...

To je naredil. Jaz si pa za svojo plačo lahko privoščim isto kot pred in po njem. ne ga srat fantje no
pinokioc
# 17.05.2009 ob 02:05
vlada ne more biti uspešna. nobena. nikoli.
mandingo
# 17.05.2009 ob 01:29
Se sploh ne čudim.Na drugi strani Sotle kadidira Tuđmanov sin,na naši strani pa TUĐMANOV klon mister jj.
P.S.:Napisal sem z malo ,da ne bo tožbe,saj je mene gospa recesija udarila po žepu!
djmixy
# 17.05.2009 ob 00:50
Eni al pa drugi vsi so degeni SDS še Super socialni deg...
uizzi
# 17.05.2009 ob 00:35
Ta vlada ima po tej anketi veliko prednost pred katerokoli drugo opcijo.

Ostali pa lahko sesajo limono.
pozitiva
# 17.05.2009 ob 00:31
In mediana in Valicaon sta popolnoma FDVjevski agenciji. Torej, so rezultati prikrojeni kar se je dalo, pa še vedno kažejo veliko prednost SDSu. Logično!

Zdajšnjo vlado pa čim prej vržt na smetišče zgodovine! Nočemo več recikliranega komunizma. Dost je blo! REVOLUCIJA!
neo321
# 17.05.2009 ob 00:30
In resnica o Patrii je postala največja laž! In to se pozna tudi pri podpori SD, ki je z lažjo prišla na oblast. Banda
VinkoVodopivec
# 17.05.2009 ob 00:07
a ta članek se za evropske volitve nanaša? al se že za naslednje parlamentarne ogrevamo? morte s kakšno afero pohitet :D
mbvana
# 16.05.2009 ob 23:05
Nekateri tu gor ste prav hecni. Podajate neke številke in neke predpostavke, pa kdo je kaj zajebal, ne da bi približno utemeljili, kaj je bilo zajebano...

Od nekdaj je bilo tako, da opozicija pljuva, vlada pa dela po svoje. Tega nobene volitve in noben vrstni red strank ne bo spremenil. Bednost kritikov posamezne politične stranke se kaže v tem, da je vedno prostor za kritiziranje ukrepov, vendar ni znanja (ali volje) za predlog protiukrepa. Pri vsem šimfanju, ki ga nekateri tu gor izvajate na račun vinjet in njihovih cen, še nisem slišal boljšega predloga. Vsi do zadnjega vemo, da je bil prejšnji sistem cestninjenja diskriminatoren, predpotopen, predvsem pa v konicah prepočasen. Alternativnega sistema s tehničnega vidika v razmeroma kratkem roku ni mogoče postaviti, pa tudi ko se bo začelo kaj dogajati na tem, bo prvi rezultat v predpripravi predvsem gromozanski strošek. Vinjete so za Slovence in Slovenke darilo, za tujce pa diskriminatorne. To je dejstvo, ki pa je med vsemi še najmanj boleče. Kar se mene tiče, mi vinjeta (po novi ceni) prihrani prek 80% prejšnjih stroškov cestninjenja, poleg tega pa mi prihrani tudi čakanje na cestninskih postajah. Še tako dober ABC sistem ni zmožen predvideti neumnosti posameznikov, zaradi katerih sem čakal tudi po 10 minut na pasu, kjer naj bi promet potekal tekoče pri hitrosti 40km/h.

Nekateri omenjate kompatibilnosti strank in strokovnost kadrov po strankah. Tako eno kot drugo je povsem drugotnega pomena, če v ozadju stojijo botri, ki diktirajo odločitve ministrov. Levica ima v gospodarstvu čisto premočne botre, da bi si lahko privoščila socialno politiko, kakršno oglašuje. Na drugi strani pa se vse več voluharjev dnevno pojavlja okoli desnice in čaka svojo priložnost za lobiranje pri zakonodaji in pa zagotavljanju sredstev.

Na srečo Slovenija gre naprej. Bolj leze, kot leti - ampak gre naprej. In to pod vsemi vladami. Na ljudstvu je, da se znajde v sistemu in si izbori svoj prostor. Država mora poskrbeti samo za najbolj nebogljene, medtem ko mora sposobnim samo omogočiti razvoj. Ob vseh očitkih glede diktatorstva in nesposobnosti prejšnje vlade, je le treba priznati, da so bile v tem času sprejete tudi zelo modre odločitve, ki so ljudem in gospodarstvu bistveno olajšale nadaljno poslovanje.
rosini
# 16.05.2009 ob 23:02
recimo bila bi potrebna finančna policija saj se zelo veliko krade vsi to vidimo odgovorni pa nič.(SEDAJ BO DRŽAVA MORALA VRNITI V BRUSELJ DENAR KER JE ŠEL MIP V STEČAJ ZARADI VODSTVA KI GA JE OKRADLO IN OD KOGA BODO VZELI DENAR)TOŽILCI PA NISO SPOSOBNI ALI PA NOČEJO NIKOGAR OVADITI SE PRAVI SO PODKUPLJIVI
Valuk_
# 16.05.2009 ob 23:00
Ojej, edini pameten (dr. Zver) v SDS pa še ta bo šel v Bruselj.
Pol se nam šele slabo piše.
kralj matjaž
# 16.05.2009 ob 22:56
Na novem portalu nič ne deluje, e bomo že ugotovili kako naprej.
kralj matjaž
# 16.05.2009 ob 22:55
-sloga--
Lepo si to napisal ampak ti moram povedati da zelo ozko gledaš na vso stvar.

leta 2005 je DARS pobral 138 mio€ cestnin, v letu 2006 je pobral 159 mio€ cestnin, v letu 2007 je pobral 179 mio€ in v letu 2008 pa 200 mio€.

Lepo se vidi, kako je dohodek od cestnin rasel. Vendar kakšen delež, pri tem predstavlja tovorni promet, kakšen pa osebni? To je en podatek, ki ga nihče nikoli ne priskrbi.

Kar pomeni, da so vinjete prinesle le že tako pričakovano organsko rast dohodkov iz postavke avtocest

In.

Manjši problem je to, da so zdaj izenačili tiste, ki vsak dan naredijo 100 km po avtocestah s tistimi, ki gredo enkrat na leto na morje

Res je, da bo nekdo, ki samo enkrat na leto uporablja avtocesto, bo moral plačati malo več. Vendar teh ljudi ni veliko mogoče nekaj deset. Po drugi strani, pa je lahko prej celotna okolica Ljubljane, Celja, Maribora, zastonj uporabljala avtoceste. To je nekaj desettisoč ljudi, ki so bili prej v priviligiranem položaju. Ostali Slovenci, ki pa smo hoteli prit v katero izmed večjih mest smo pa morali plačat. Mislim da je sedaj vse skupaj bolj pravično. Mimogrede si prej v celotnem letu porabil 55€ za avtoceste.

Večji problem je pa to, da so z večimi kilometri avtocest in z rahlimi podražitvami v prejšnjem sistem imeli več dohodkov in tisti, ki je porabil več je plačal več.

Vendar marsikdo ni plačeval cestnine. Na Štajerskem, Gorenskem in Dolenskem kraku, se je dalo izogniti cestniskim postajam.

Z vinjetami pa ni važno koliko kilometrov novih avtocest imaš ali koliko posamezni voznik prevozi je dohodek enak.

Od osebnega prometa. Kako pa je s tovornim. Zato sem te prej vprašal kakšno je razmerje. Mislim da se strinjaš, da morajo tovornjaki plačati bistveno več, kot pa avtomobili.

Tukaj ni prostora za rast razen, če ne podražiš vinjet

Tovorni promet

In s tem, ko moramo, zaradi Evrope uvesti kratkoročne vinjete se ta sistem še bolj podre.

SDS trdi, da nam jih nebi bilo potrebno. Da je bilo vse z Evropo zmenjeno. Če pa so ta vlada nesposobna je pa to njihov problem.

....in ob tem, da nam ne raste dohodek moramo graditi in vzdrževati vse več kilometrov avtocest.

Spet gledaš samo na eno vrsto prometa. Še vedno je tu tovorni promet, tovornjaki še vedno morajo plačevati cestnine po starem.

Vinjete so dobre za Slovenijo za Slovence. Za večino so pocenile uporabo avtocest. Vsi uporabniki morajo sedaj plačati uporabo, prej jih veliko ni. Vsi uporabniki sedaj ostajajo na AC prej so se izogibali cestniskim postajam. Finanči sistem, po mnenju predlagateljev je bil vzdržen. Nova vlada celo napoveduje 30 mil€ manj dohodka zaradi novih cen in kljub temu ne dela panike, noben ne načrtuje prenos sredstev iz kakšnega drugega vira, da bi plačali avtoceste.
staness
# 16.05.2009 ob 22:55
Popolnoma jasno je, da je SDS vodila Slovenijo bolje od SD. Nič ne pomagajo kletvice in osebne diskvalifikacije, primerjave povejo vse !
rosini
# 16.05.2009 ob 22:54
če smo čisto pošteni kar jih je v sloveniji zelo malo ni še nobena vlada nič posebnega naredila le svojim sponzorjem vračajo usluge nekih konkretnih potez do sedaj ni bilo.največja do sedaj je blokada hrvaške vse ostalo so sprenevedanja in prelaganje krivde na predhodnike sds malo bolj uspešno drugi malo manj.politiki delajo eno župani drugo ni skupne politike kar bi bilo nujno za majhno državo
meri.m
# 16.05.2009 ob 22:51
47. chudak (16. maj 2009 ob 21:01)

Sedi in čakaj? »i troši dok ima«

Od levakov drugega ni za pričakovat.
Pegaz007
# 16.05.2009 ob 22:51
ja -sloga- ti si pa sluga katere stranke?
katerega botra?
lojzi1
# 16.05.2009 ob 22:50
ja kaj ste pa mislili SDSje zakon
civil1953
# 16.05.2009 ob 22:43
O hudiča. Kaj pa sedaj. Sedaj bo potrebno ponovno podvzeti ustrezne ukrepe , da se stvari spremenijo. Hitro razmisliti ali je zopet Patrija ali bomo kaj potregnili iz naftalina - brez vseh dokazov ampak kljub temu ...
Variatio delecta
# 16.05.2009 ob 22:27
Burgman, vsaj sto let si za časom. Danes je problem ekologija, ki zahteva, da se ljudje spremenimo na duhovnem področju ali pa bo šlo vse nekam. Ti bi pa nemara svet reševal z graditvijo novih železarn. In ni ga čez dobrega učitelja in prijaznega dohtarja!
Marko32
# 16.05.2009 ob 21:48
Kr na slepo in po občutkih in pa zaradi dejstva, da par mojih znancev, ki živijo blizu meje, že polnijo gorivo v Avstriji. In pa po tem, da so sedaj naše bencinske črpalke ob mejah skoraj prazne, prej so pa bile nabito polne. Dejstva.
roksy_
# 16.05.2009 ob 21:43
Kočno ste prišli k pameti. Žal 4 mesece prepozno. A bolje pozno, kot nikoli!
-sloga--
# 16.05.2009 ob 21:33
Marko32 a imaš kakšno številko koliko manj denarja se bo nateklo? Kolikšen procent se ti zdi, da so bencinskih trošarin pobrali od tujcev? 5%, 10%, 20% več? A imaš kakšen podatek al ti kr na slepo?

Sploh pa mislim, da se ta dohodek ne bo toliko zmanjšal sploh ob cenah v sosednjih državah. Tisti, ki pa gredo skozi Madžarsko na Hrvaško 100% ne gredo skozi Slovenijo.
Marko32
# 16.05.2009 ob 21:25
Zagotovo med dražjimi. Dejstvo je, da bo zaradi tega ukrepa vlade v proračuna nateklo manj denarja, plačali bomo pa več ravno državljani Slovenije. Ni kaj, super poteza!!! Bravo!
stewie
# 16.05.2009 ob 21:22
Bo vsaj manj požigalcev, če je bencin drag, pa take fore.
Razen če si bodo ti nabavili kolesa neki za dva evra, sem pa tja....bodo prišparali.
-sloga--
# 16.05.2009 ob 21:21
Cene bencina po Evropi:

http://www.amzs.si/?podrocje=18
-sloga--
# 16.05.2009 ob 21:17
Marko32 najdražji bencin v Evropi?...:=))
cairns
# 16.05.2009 ob 21:17
Nikoli več SDS.
JJ lahko pride ponovno na Ablast le z državnim udarom.
Marko32
# 16.05.2009 ob 21:11
Največja nesposobnost in kratkovidnost te vlade se je pokazala z višanjem trošarina za pogonska goriva. Sedaj imamo skoraj najdražji bencin v Evropi. Dejstvo je, da vsi napolnijo gorivo pred vstopom v Slovenijo. Še več, tudi naši ostali, ki so blizu meje, gredo natočit cenejše gorivo prek meje.

Torej, kdo je sedaj neumen in kdo plačuje krizo in nesposobnost te vlade? VSI!
-sloga--
# 16.05.2009 ob 21:06
pa še dodatek na zadnjik komentar....

....in ob tem, da nam ne raste dohodek moramo graditi in vzdrževati vse več kilometrov avtocest.

Enostavno nevzdržno!

Janša je zajebal sistem.
-sloga--
# 16.05.2009 ob 21:02
@Zaza, leta 2005 je DARS pobral 138 mio€ cestnin, v letu 2006 je pobral 159 mio€ cestnin, v letu 2007 je pobral 179 mio€ in v letu 2008 pa 200 mio€.

Kar pomeni, da so vinjete prinesle le že tako pričakovano organsko rast dohodkov iz postavke avtocest. Problem se pa pojavi drugje. Manjši problem je to, da so zdaj izenačili tiste, ki vsak dan naredijo 100 km po avtocestah s tistimi, ki gredo enkrat na leto na morje. Večji problem je pa to, da so z večimi kilometri avtocest in z rahlimi podražitvami v prejšnjem sistem imeli več dohodkov in tisti, ki je porabil več je plačal več. Z vinjetami pa ni važno koliko kilometrov novih avtocest imaš ali koliko posamezni voznik prevozi je dohodek enak. Tukaj ni prostora za rast razen, če ne podražiš vinjet. In s tem, ko moramo, zaradi Evrope uvesti kratkoročne vinjete se ta sistem še bolj podre.
chudak
# 16.05.2009 ob 21:01
mobydik, nikakor ne more bit gospodarska rast, v nobenem primeru, vidim, da se ljudje nikakor ne zavedajo obširnosti in vpliva recesije. Slovenija ne more z nobenim ukrepom končati ali preprečiti finančne krize, ker Slovenija je odvisna od Evropa, največ od Nemčije, če njim ne bo šlo, potem tudi nam ne bo šlo, pa še 100 drugih protikriznih ukrepov sprejmemo, stvar lahko poizkušamo samo ublažiti, nikakor pa Slovenci kot sami ne moremo premagati ali končati krize. To je na plečih gospodarskih in političnih sil.
chudak
# 16.05.2009 ob 20:57
Največja populistična stvar, ki je SDS letos naredila je predstavitev ukrepov za boj proti finančni krizi. Vsaj vsaj malo razsoden človek lahko vidi, da se 90% ukrepov nikakor ne da realizirati, ne da bi še dodatno obremenili državno blagajno. Pač, še vedno zadostuje, da naivni ljudje vrjamejo, in to je čar politike, ne prepričati preričane, temveč prepričati nedoločene naivne ljudi, ki se obračajo po vetru.
mobydik
# 16.05.2009 ob 20:35
če koga zanima, si lahko v ponedeljek, 18.5., v živo na www.sds.si ogleda konferenco "obvladovanje gospodarske krize" z naslednjim urnikom:

**9 - 9.45; g.Janša
**9.45 - 10.15; ga. Mazej Kukovič, MBA, inženirka elektrotehnike in informatike
**10.15 - 11; Peter Jungen, Združenje srednjih in malih podjetij Evrope, iz Nemčije
11.30 - 12; dr. Romana Jordan Cizelj, doktorica jedrske fizike
13.30 - 14; Ivo Boscarol, lastnik podjetja Pipistrel
14 - 14.30 prof. dr. Borut Likar
14.30 - 15; prof. dr. Gregor Virant
15 - 15.30, mag. Andrej Šircelj

če imate čas, si lahko vsaj koga izmed vam zanimivih ogledate
Zaza
# 16.05.2009 ob 20:35
Plavžar ja mogoče je bil predvolilni cukerček, kot praviš ti ampak ta predvolilni cukerček je v Darsovo blagajno prinesel več kot prejšnje cestninjenje in kot nove vinjete, ki jih je uvedel Vlačič. Prejšnja vlada je dala predvolilni cuker Slovencem sedanja pa gleda samo kako se bo priliznila Italijanskemu komisarju Tajaninju a ja pa še to taisti komisar še do danes ni sprostil 230 milijonov za avtoceste v Sloveniji. Namesto da bi Vlačič tožil evropsko komisijo bo nazadnje še pristal nato da bo za tujce vinjeta 5 evrov mi bomo kakšnih 200 evrov dajali. Res lepo skrbijo za nas.
burgman
# 16.05.2009 ob 20:34
A je sploh važen, kdo je na oblasti, če pa je teh, ki mečemo denar v skupni žakelj vsak dan manj. Dohtarčki pa učiteljčki bi pa imeli lepe plače. Če se tem drekačem plače ne bodo znižale smo v riti. Dohtar ima 45 dni dopusta, učiteljček je pa kar celo poletje doma. Golazen lena. Ni pa od te golazni čisto nobenega napredka. Vse privat, da se izkristalizirajo kvalitetni dohtarčki in učiteljčki in potem bodo za en kurac dohtarji in učiteljčki krampali cesto. Napredek je od astrofizikov, ne pa teh drekačev, ki so se napiflali par stvari. Seveda ti drekači matematike ali fizike ne bi nikoli dokončali, ker so prezabiti.
KLIPAN
# 16.05.2009 ob 20:32
Na srečo pa volitev ni.
In še jih na srečo ne bo tri leta in pol.
buco321
# 16.05.2009 ob 20:28
Lahko dobi vsaka stranka 100% in so volitve 10× na dan, stanje se ne bo kaj dosti spremenilo na boljše,kvečjemu bi bilo še slabše.
Alchemist
# 16.05.2009 ob 20:28
Za slovenijo? V kakšnem smislu? Če misliš ob osamosvojitvi so se vsi borili za isto stvar, cel politični prostor, le da nekateri bolj odločno in nekateri bolj zadržano, ker so se bali posledic. SDS je baj the vej bila samo ena izmed strank slovenske pomladi (DEMOSA), mnoge druge so se tudi delile in spajale z levico. In na splošno SDS leta 1991 je čisto nekaj drugega kot SDS danes, takrat je bilo še kar nekaj v redu ljudi not. Sedaj pa so to sami idioti vsi po vrsti, konstruktivnost jim je tuja. Želijo le uničiti in čim več oblatiti delo nasprotnega političnega pola, kaj več pa ne.

LDS in SDS imata totalno nasprotne vrednote in to že lahko opažaš, v vsakdanjem političnem dogajanju. Če bi ti dve stranki imeli podobno usmeritev zakaj torej se je SDS z vso silo zagnala v interpelacijo proti Kresalovi in jo oblatili do konca in seveda bomo verjetno kmalu videli ponovitev. Sorry js podobnosti v praksi ne vidim. Aja in če bi SDS cenila znanje bi verjetno imeli kaj več izobraženega kadra v svojih vrstah, in bi lahko tudi malo bolj kritično mislili, ne pa le nekritično sprejemali diktate vodstva.
Plavžar_Rdeči
# 16.05.2009 ob 20:25
@ zaza
A pa misliš, da Žerjav ni vedel, da zaradi EU to na dolgi rok ne bo šlo skozi. To je bil samo predvolilni cukrček, ki ga je zdajšnja vlada prisiljena popravljati.
mobydik
# 16.05.2009 ob 20:15
kdor se je pa za Slovenijo boril, pa kr pozabljaš a ne. ja ja, SD je bil. dejmo SDS kr na smetišče, tja kamor sodi. SDS je mlada stranka.

tut jst nisem za nikakršne predčasne volitve. ta vlada je šele začela.

in LDS in SDS nimata diametralnih vrednot. samo ljudi na levici, ki si jih diametralno interpretirajo. obe stranki imata znanje postavljeno visoko, recimo. seveda se pa ne skladata, ker nista ena stranka. z združitvijo bi dobili najboljše od obeh.
Zaza
# 16.05.2009 ob 20:15
Sloga, ko je minister Žerjav uvedel vinjete je v proračun Darsa priteklo za 27 miliijonov več denarja za 35 evrov polletne in 55 evrov letne vinjete je bil priporavljen odšteti skoraj vsak. Sedaj pa, ko je minister Vlačič vinjete podražil za 72 odstotkov pa ne vem koliko ljudi bo te vinjete kupilo. Jaz sigurno nisem med njim,i ker uporabljam samo ljubljansko obvoznico in avtocesto do 5 krat na leto. Sedaj bom delal gužvo na ragionalkah, ki pa so že danes polne lukenj. In promentnih nesreč bo spet za 100 odstotkov več. In sedaj ti meni povej kaj so naredili dobrega v tej vladi v zvezi z avtocestami. Nič pobrali bodo manj denarja, promet se bo povečal na stranskih cestah in spet bo več nesreč. In najpomebneje Dars bo imel še večji9 dolg in novih kilometrov avtocest bo manj. Toliko samo o tej temi kje je pa še trošarine, brezposleni, padec BDP, padec gospodarske proizvodnje itd.
Alchemist
# 16.05.2009 ob 20:02
mobydick

taka koalicija je nemogoča. LDS in SDS imata diametralno nasprotne vrednote. To je problem, ker namesto da bi se politični prostor na desnici diversificiral, se homogenizira in to celo v tisti stranki, ki predstavlja najbolj politikantsko in populitstično politiko. Upam res da se bo SLS pod žerjavom okrepil in delal SDS-u konkurenco.

Sploh pa bi dodal še tole. Sedanja vlada je na oblasti pol leta, medtem ko jo je prejšnja dala čez cel mandat. In ne samo tole, prejšnja vlada je vlada v obdobju konjunkture, sedanja pa vlada v obdobju recesije. To enostavno dela oba mandata neprimerljiva v tem trenutku. Pustimo da treunti mandat pride do konca (ali vsaj do polovice) in bomo videli na čem smo. Sedanja koalicija je šele zagnala svoje delo in se komaj aklimatizirala. Mnogi projekti so v zagonu. Bomo videli kaj bo ko bodo dokončani, če bodo. Pustite času čas.

Osebno če mene vprašate bi najraje vidu kot glavni stranki SLS in SD in SDS na smetišču zgodovine, tam kjer sodi.
fuksel
# 16.05.2009 ob 19:58
logičen rezultat...mislim, da bo na volitvah še precej slabše za SD...
-sloga--
# 16.05.2009 ob 19:56
Kresalka pa Janša...:)) Ta trenutek niti v najbolj divjih sanjah ne. Edini, ki bi v teoriji lahko preživel z Janšo je ravno Pahor.
-sloga--
# 16.05.2009 ob 19:52
Ampak Janša ima v resnici probleme. Enostavno nima partnerja s katerim bi lahko računal na koalicijo. Težko, da bo katera od strank, ki se niso prebile v parlament ali sploh ena od novink tako močan partner, da bi lahko z Janšo ustanovila močno koalicijo. Če tega Janša ne bo dojel ne bo niti blizu oblasti še dolgo in dolgo ne, če bo sploh kdaj.
Plavžar_Rdeči
# 16.05.2009 ob 19:51
@mobydik
Boš prej videl Pahorja z Janšo kot Kresalko.
mobydik
# 16.05.2009 ob 19:50
@29

se strinjam s tabo. to je problem.

sam ne vidim nobenega problema v mešani koaliciji. SDS+LDS. sliši se odbito. a zelo razvojno. če bom kdaj zraven, se bom za to zavzemal.
Plavžar_Rdeči
# 16.05.2009 ob 19:47
@ Alchemist
Tudi, če ta vzorec ni ravno najbolj reprezentativen še zmeraj kaže večjo naklonjenost volivcev levemu polu. SDS bo pohamala še SLS in na naslednjih volitvah dobila prek 30% glasov. Hudič je pa v tem, da sam s sabo ne moreš imet koalicije.
Alchemist
# 16.05.2009 ob 19:45
Slovenci smo ovce očitno. Vsaj večina od nas.

Še posebej pa če gledam to je žalostno to kar se dogaja na desnici. SDS počasi izriva vse ostale stranke desnice, z izjemo jelinčiča ki pa itak je nek bolj levo-desni hibrid. Tako da SDS prevzema monopol na desnem delu političnega spektra, medtem ko je levica še zmeraj dokaj uravnotežena. Žalost.

Aja in btw. Vzorec šesto ljudi je seveda zelo reprezentativen.
mobydik
# 16.05.2009 ob 19:44
ljudje dejmo se no malo spoštovat. škoda, da levičarji tako mrzite vse, kar ni isto kot vi.
-sloga--
# 16.05.2009 ob 19:44
@mobydick kratkotrajne vinjete so problem, ker milo rečeno uničijo Darsov načrt za odplačevanje novonastalih dolgov. No sej ta načrt je že uničen, vprašanje je samo kako globoko bomo morali državljani seči v žep, da to poplačamo.

Še večji problem je to, da je Janša EU obljubil, da so vinjete kratkoročna rešitev in da gre Slovenija na satelitsko cestninjenje. Satelitsko cestninjenje pa ni realnost, enako bi se zlagal, če bi rekel, da bodo po Sloveniji avtomobili vozili po oblakih, ker je satelitsko cestninjenje tehnično in cenovno za nas neizvedljivo. Evropa pa nam zaradi tega ne bo dala denarja za ceste na katerega so vsi računali.

Spet hop v davkoplačevalski žep.
Plavžar_Rdeči
# 16.05.2009 ob 19:43
Dej sdsovci preden vam pride si oglejte koliko glasov bi dobili SD, Zares, LDS in DeSUS skupaj = 35,3. SDS in SLS pa 20,6. Maybe you get the point. SD bo na račun premehkega Pahorja izgubljal glasove, krepil pa se bo predvsem Zares.
mobydik
# 16.05.2009 ob 19:42
@20 indici so se začeli pojavljati proti koncu mandata, in nihče ni vedel, v kakšni meri bo prizadeta slovenija.

če si vedu, bi povedal. al si šparal, da se boš izkazal, ko boš na oblasti?
zipper
# 16.05.2009 ob 19:42
vse super, samo volilcev manjka
mobydik
# 16.05.2009 ob 19:42
@16 besedo vernik si uporabu zarad svoje podzavesti, ki ti govori, da smo podporniki SDSa slepi bedaki, ki smo veseli, sam da gremo v cerkev po svoje rešnje telo.

pozabljaš pa, da je večina mladih, ki večinoma nismo verni, na prejšnjih volitvah volila SDS.

nikogar ne obsojam, tudi sam vidim v politiki SDja, LDSa, občasno tudi zaresa kar nekaj dobrih stvari. mrzim pa stranko SLS, ker je preveč nazadnjaška... da SNSa ne omenjam.

je pa res, da so mi všeč vrednote, ker menim, da se na osnovi zdrave pameti, spoštovanja in podobnih reči, da ustvariti veliko.
spremljevalec
# 16.05.2009 ob 19:41
Eni pa res ne prenesete dejstva, da se je JJ izgradil kot državnik. Poleg potrebne karizme ima vse atribute dobrega vodje. Ravno tako ima v stranki dovolj pametnih ljudi ki so se dokazali v prejšnjem mandatu. Če pa bo še Virant ustanovil stranko in ob dobrem programu lahko dobi med 10 - 15 % in z Žerjaom na čeli SLS, ki naj združi moči s NSi pa so levi pečeni. Niti nekredibilni Janković in mali sivi jim ne more več pomagati.

Zato pa taka panika ob vsaki pametni pobudi SDS. Samo pluvajo revčki in tolčejo v temo.
Paulaner
# 16.05.2009 ob 19:40
Upam, da bojo kmalu izredne volitve. Pahor je imel priložnost se dokazat pa mu ni uspelo, jst sem verjel v njega ampak ob Kresalovi in Golobiču ni imel šans.
zipper
# 16.05.2009 ob 19:39
ni bilo indicev?? hahah..
mobydik
# 16.05.2009 ob 19:37
@15 ne bodi smešen no - SDS je verjel, da bo zmagal. itak je res, da bi verjetno moral uvesti kratkotrajne vinjete, in verjetno so se trega že zavedali.

ampak, upam, da se strinjaš - da ima vsaka vlada svoje (dolgoročne) načrt za financiranje vseh stvari. in ko se zgodi predaja SD-ju, jim ne daš vsega na pladnju. če so že zmagali, se pač naj še sami izkažejo.

SDS je veliko stvari res uvedel v zadnjem letu, vendar predvsem zato, ker ni bilo nobenih indicev, da se bo gospodarska rast tako znižala, kot se je... če bi naše gospodarstvo še vedno raslo s 6%, bi bilo vse drugače.
-sloga--
# 16.05.2009 ob 19:37
@mobydick teh 1000+500€ so nekje v rangu Janševega svetilnika sveta, lepo se slišijo, ampak vsi vemo, da so izrečene v zanosu.
Murat&Jose
# 16.05.2009 ob 19:36
Paradoks je, da bo največ brezposelnih ravno iz leve opcije.

Lakota oči in želodcev je močan motiv za spremembe.

Koga bodo volili?

Zvestoba bo na preizkušnji!
zipper
# 16.05.2009 ob 19:35
@14 pomojem ni mislu "vernik" kot človek ki verjame v neko religijo in nadnaravne in nedokazane stvari, pač pa kot vernik v SDS in njihovo politiko
-sloga--
# 16.05.2009 ob 19:34
@mobydick poglobi se v problematiko naštetih ''pozitivnih'' stvari Janševe vladavine. Vinjete so najbolj očiten primer kako na slepo in brez kakršnekoli sposobnosti predvidevanja narediti državi in državljanom škodo.
mobydik
# 16.05.2009 ob 19:33
@10 slabo napoveduješ. in slabo je, da pristaše SDSa imenuješ vernike. sem totalen ateist! verjamem v svoje stvari, srečo, ljubezen, prijateljstvo.

nikakor pa ne verjamem v neumnosti, kot so 1000€ minimalna plača in 500€ splošnega dodatka, kot slepi verniki SDja.

poleg tega je zelo zanimivo, da leve stranke, ki naj bi najbolj zagovarjale enakost med ljudmi, vsakomur v obraz vržejo to, da je veren. take vas bi blo treba zapret.
-sloga--
# 16.05.2009 ob 19:31
Vnuk kaj pa je naredil? Vinjete? hehehehehe
Dr. ANUBIS XX.
# 16.05.2009 ob 19:30
Bravo V_n_u_k....točno tako kot si rekel, SDS je v 4 letih naredu tolk kot LDS v 12! SD pa si samo polni žepe dokler narod ne naredi revolucije, zaradi brezvladja!
mobydik
# 16.05.2009 ob 19:29
@4 morda res ne za tako r*t kot si ti.
za marsikoga od nas pa je prejšnja vlada sprejela in naredila kaj, kar se pozna.
pa ne bi zdej našteval, ker bote itak rekli, da so bli predvolilni bonbončki, čeprav so bli sprejeti leto ali več pred volitvami.

enostavno si nočete priznat, da se brezplačni učbeniki v šolah, brezplačni vrtec za drugega in naslednjega otroka in nenazadnje tudi vinjetni sistem... vse to meni veliko pomeni. in če bi vlado še danes vodila SDS, ne bi bilo nobenega problema in očitkov, da so bile npr. vinjete in brezplačni obroki za dijake bonbončki.

mal se zresni pa si nalij čistega vina
-sloga--
# 16.05.2009 ob 19:29
SDS ima svoje vernike, ki pa mislim, da kvantitativno ne zadostujejo, da Janšo spravijo čez prag parlamenta. Napovedujem, da bo Janševa stranka pri naslednjih volitvah v najboljšem primeru ekvivalent Jelinčičevi SNS. Njegova taktika ''shock and awe'' z drugo republiko, sicer populistično odmevna in je trenutno pri volilcih pozitivna , na drugi strani že negativno odmeva pri njegovih pomembnejših zaveznikih, tako političnih, kot pri intelektualcih SDSa, sodnikih in ostalih, ki so sodelovali pri usmeritvi in pozicioniranju stranke. Janša je ta svoj načrt razkril brez da bi se posvetoval s komerkoli od njih.

Diktatura je O.K. dokler zmaguje, ampak, ko ni na vrhu zna pa biti usodna. Janši je oblast stopila v glavo in dejstvo, da ni oblastnik mu je očitno nepojmljivo.
kralj matjaž
# 16.05.2009 ob 19:25
Zato pa potrebujejo 25000 novih volivcev.
V_n_u_k
# 16.05.2009 ob 19:24
SDS je naredila v 4 letih več ,kot LDS v 12 letih .SD pa samo leporeči ,ZARES pa ni resna stranka .Sicer pa anketam več ne verjamem !
Dr. ANUBIS XX.
# 16.05.2009 ob 19:22
Hočemo SDS nazaj!!!!
rush1
# 16.05.2009 ob 19:18
Tudi pred prejšnjimi volitvami so ankete kazale zmago SDS. Sicer pa kaj jim pomaga zmaga, če pa so ostali partnerji zaradi koaliranja z njimi popolnoma pogoreli.
Masterz
# 16.05.2009 ob 19:16
SD je itak pogorel, SDS je še zmeraj čisti zmagovalec.
.
zipper
# 16.05.2009 ob 19:15
Kaj pa SDS razen kupa sranja v svojem prvem in edinem?
wolfy
# 16.05.2009 ob 19:12
Logično. Kaj pa je SD konkretnega naredila v tem mandatu??
-sloga--
# 16.05.2009 ob 19:12
In spet bi Janša zvisel. Brez zaveznikov v parlamentu ne bo nikoli, ampak res nikoli več predsednik vlade-sama SDS tega ne bo sposobna.
wolfy
# 16.05.2009 ob 19:12
Sej kaj pa je konkretnega naredila SD v tem mandatu?? Logično, da ljudje nisoo zadovljni...
Kazalo