



Vaša ocena: 



Ocena 3,5 od 67 glasov
Ocenite to novico!
Na veliko noč po katoliških cerkvah potekajo številne slovesne maše. Ljubljanski nadškof metropolit Anton Stres je v svojem nagovoru dejal, da je na svetu na srečo veliko ljudi, ki ne obupajo.
Po njegovih besedah vsakokrat, ko verjamemo, da bodo zadnjo besedo imeli resnica, pravičnost, dobrota in ljubezen, nehote verjamemo v vstajenje: v dokončno zmago dobrega nad zlim in življenja nad smrtjo, in to čeprav nam vsakdanje življenjske izkušnje največkrat ne dajejo prav.
"Kljub temu pa je na srečo na tem svetu toliko ljudi, ki ne obupajo nad zmago dobrega nad zlim. Vsi ti nosijo v srcih tisto vero in upanje, ki samo v krščanski veri v Jezusovo in naše vstajenje dobi svojo najvišjo potrditev," je dejal.
| Preberite si tudi: Papež podelil velikonočni blagoslov mestu in svetu |
Pirih: Solidarnost je teh časih še toliko pomembnejša
Koprski škof Metod Pirih je v nagovoru pri velikonočni maši v stolni cerkvi Marijinega vnebovzetja poudaril, da so v težkih in negotovih družbenih razmerah, ko mnogi trpijo zaradi velikih socialnih krivic, pričevanje življenja, solidarnost z ubogimi in preizkušenimi ter razumevajoča bližina še toliko bolj potrebni.
"Ker je Kristus za vse umrl in vstal, smo poklicani, da izstopimo iz duhovne smrti egoizma v življenje delovanja za skupno dobro in da kot državljani tudi v trenutnih družbenih sistemih dosledno uresničujemo načelo skupnega dobrega," pa je pri maši v mariborski stolnici povedal mariborski nadškof metropolit Marjan Turnšek.
Štumpf: Ne smemo se sramovati svojih duhovnih grobov
Murskosoboški škof Peter Štumpf pa je pri velikonočni maši v stolnici svetega Nikolaja povedal, da se ljudje ne smejo sramovati svojih duševnih in duhovnih grobov, kjer so njihove rane, nebogljenosti, nerodnosti, zasvojenosti ali celo grehi.
Celjski škof Stanislav Lipovšek se je v stolnici svetega Danijela dotaknil verske, duhovne, moralne in socialne krize, ki je po njegovih besedah mnoge privedel na prag revščine in obupa.
Hrana je pomemben del velikonočne tradicije
Dan se začne z jutranjimi vstajenskimi procesijami, ki jih pripravijo v cerkvah, ves dan pa potekajo praznične maše. Velikonočno jutro je za mnoge vernike tudi konec 40-dnevnega posta, zato je tradicionalni zajtrk tudi pomemben del obredov. Na mizi so tradicionalne velikonočne jedi; šunka, pirhi, hren in potica. V evangeličanskih cerkvah otroke po bogoslužjih obdarijo s pirhi.
Pavlov refleks
Saj vsi veste, kakšen eksperiment je Pavlov naredil s svojim psom? Vsakič, ko mu je dal hrano, je zazvonil z zvončkom. Psu so se seveda ob hrani pocedile sline. To je ponavljal nekaj časa, dokler se ni pes že čisto navadil, da cingljanje zvončka pomeni nov obrok. Potem pa je Pavlov enkrat samo z zvončkom pozvonil, hrane pa ni imel, a psu pa so se kljub temu začele cediti sline. Skratka naučen refleks, da zvonjenje zvončka pomeni hrano, ter naučena podzavestna reakcija na to.
Pa RKC? So "ljudje" kdaj imeli kaj od tega? Aha, ljudje so ji vedno morali samo dajati. Dajati. Dajati. Ali pa so bili pač zaprti, mučeni, posiljeni, zažgani, ubiti...
Podlo!
zanimivo bi bilo vedeti, ali vas kaj moti življenje, kot ga je narekovala "levica": vsako leto vladanja je zapravila 2,5 milijarde €, ki jih ni imela oziroma je zadolžila tudi VAS in tudi VAŠE OTROKE ter celo VAŠE VNUKE. Skupaj tam nekje okoli 8 milijard plus obresti?
Tistih cerkvenih 800 milijonov bodo vračali drugi.
očitno ste dolgo časa v partiji pa ne razumete pojma svoboda. In ko ste že začeli z naštevanjem množičnih zločincev, zakaj ste izpustili Tita in njegove slovenske pajdaše? Vam tega ne dovolijo?
Očitno ti je grešništvo, zavojevanje, posiljstvo, plenjenje in pedofelija "v imenu boga" ljuba?
Za pridobitev tolikšnega premoženja so morali kleriki RKC poznati le neslednje:
Laganje, postopke mučenja in eksekucije, ponarejanje, lažno obtoževanje za čarovništvo in sodelovanje s hudičem ter podpiranje vladajoče kaste da so jim dodeljevali privilegije.
Posesti so kar same letele v njihov objem. Poleg denarja in desetine v pridelkih seveda.
Pa se v 2000 letih nabere.
Se strinjam, in to se prav dobro zavedajo v rimo-katoliški cerkvi, zato pa so tako uspešni!
Prosim vas lepo ter vljudno,da nam poveste, na
kateri fakulteti je kristus diplomiral za EKONOMISTA
in je nakupil toliko nepremičnin za VATIKAN ter
gozdov po SLOVENIJI ????
Hvala lepa za pričakovani odgovor.!!!!
@ veza
Tu moram pa vskočiti! Bog je tudi tebe napravil dobrega in svobodnega in to po svoji podobi.
kateri bog pa je napravil Hitlerja, Stalina, Pol Pota in podobne stvore in po čigavi podobi!?
Vsak naj ima vero, nič mu ne branim, pa naj bo takšna ali drugačna, ampak smešno izpade vsak, ki za nesrečo krivi vse mogoče objektivne okoliščine, za srečo pa naj bi bil zaslužen bog, pa angel varuh, pa vsi svetniki! Le kje so vsi ti dobrotniki, ko te doleti nesreča!!!
Ja, sramujte se milijonov pravih grobov ki ste jih pustili za seboj med širjenjem evangelija.
V nulo je opisal stanje v RKC. Tudi zagonjenih 800 + milijonov evrov mariborskih cerkvenih genijalcev je mnoge privedel na prag revščine in obupa.
Važno je, da se kopljete v denarju in lastnini. Na tiste, ki ste jih pa prikrajšali pa ne boste nikoli pokazali in jim vrnili iz svojega premoženja.
Pa tisti, ki leporečijo in manipulirajo pa pravilomauspešnejši od tistih, ki ustvarjajo...
Zato pa je padel družinski zakonik, ker ste natrosli tolko laži in neresnic!
Kot, da ljudje enostavno nočejo verjet resnici.
In si raje lažejo.
Še vedno je tako, da največji šopek cvetja dobi najbolj prevarana žena.
Kdaj ste pa zagovarjali to?
Vedno je bilo v ospredju zagovarjanje popolne lojalnosti vsem vašim željam, ki so skozi zgodovino gledano imele ogromno laži in nepoštenih manir v sebi.
Cerkve so polne lažnovcev in nepoštenih, ki sedijo v prvih vrstah z polnimi žepi, ker vas lahko kupijo s svojim denarjem...
Zakaj?
Ker vam človek pokaže denar in se raznežite in pozabite kako je bil pridobljen glavno, da bo nekaj od tega prišlo v vašo blagajno.
Pred leti sem župnika vprašal kako je s tem, ko gleda množico pred seboj in on dobro ve kaj se doagaja, pa mi je odgovoril, da mnogokrat kar zamiži. Baje ni upal povedat resnice.
Ta resnica bi odbila najbolj darežljive z največ sumljivim ulovom pod palcem.
In to zagotovo ne bi dobro vplivalo na njegove nadrejene.
Potem ga je "negiranje" resnice hitro pobralo. Žal, bil je eden boljših župnikov kar sem jih srečal. Ampak za cerkev je bil preveč nedonosen in znašel se je na razkolu.
Tolko o poštenjiu in resnici!
Tu moram pa vskočiti! Bog je tudi tebe napravil dobrega in svobodnega in to po svoji podobi. Torej popolnoma svobodnega! In ti, kot tudi vsak drug človek, popolnoma svobodno odločaš za dobro in za zlo. Če se ti torej svet zdi slab, se prični odločati za dobro in na svetu bo več dobrega!
V ostalih pogledih pa svobode ni. Saj se ne moreš svobodno odločiti, da je vsota enega fižolčka in še enega fižolčka tri? Se pa svobodno odločiš, ali boš sprejel to dejstvo ali ne!
pa če je tvoj bog vsemogočen, zakaj je napravil tako slab svet in slabega človeka, še posebej, če ga je napravil po svoji podobi!?
Kako da so se mu uprli angeli! Pa zakaj bi moral poslati svojega takoimenovanega sina na ta svet, da bi trpel za ta zgrešen projekt in ga nekako odrešil, potem pa ga ni in moramo čakati na drugi prihod ali celo tretji, daj, bodite vsaj malo natančni in ne toliko protislovni, da ste že smešni!
Drugače tudi jaz verjamem v absolutnost kot tako, ne pa v nekoga, ki nekaj komandira od nekod in verjamem v absolutno neskončnost, časovno in prostorsko, del te večnosti smo vsi mi, če bi se zavedali svoje (ne)pomembnosti, bi gotovo živeli drugače, veliko bolje in bolj bi bili srečni!
Ne da se zatekate v biblijo in naduo citirate odlomke, kot vam paše, čeprav so dostikrat kontradiktorni in neresni!
Komu so bili odpuščeni grehi? Tistemu, ki je samo ponavljal-oče, odpusti mi moje grehe, ne pa prvemu, ki se je bahal s svojo pravičnostjo in poznavanjem zakonov !!!
Stres: Krivica in laž sta pogosto uspešnejši od resnice in poštenja ali v prevodu Slovenija!
in dodaj še SLO RKC!!
Kako so se samo lagali in se še lažejo o svojih 900 milijonih Evrov dolgov!!!
Matej 24,22. "In če tisti dnevi ne bi bili skrajšani, ne bi bilo rešeno nobeno meso; toda zaradi izvoljenih bodo ti dnevi skrajšani."
Prav si ugotovil,... vse gre samo še navzdol in še bo šlo navzdol. Pravzaprav še niti ni začelo iti zares navzdol. Vendar tako pravijo prerokbe da bo, predno bo prišel tisti veliki dan. Duhovna kriza vrednot bo tista, ki bo naredila selekcijo pred drugim Kristusovim prihodom.
Pa lahko želim vsem :)
takoimenovano sveto pismo so pisali ljudje, tako staro zavezo kot novo, posebno slednjo so dostikrat popravljali in prirejali, nekatere evangelije uničili in proglasili za herezijo, tako da o neki božji besedi noben resen teolog ne govori več, vsaj iz znanstvenega stališča ne!
Lahko razpravljamo o legendah, poučnih dogodkih in prispodobah, to je pa tudi vse!
Sicer pa ves svet še vedno čaka na takoimenovano odrešenje, ki naj bi se zgodilo s Kristusovim vstajenjem, tega odrešenja pa ni in ni, človeštvo je v zadnjih 2 tisoč letih doživelo veliko gorja in zadeve se samo še slabšajo!
In četudi ne gledamo v preteklost, kaj vse se je dogajalo, poglejmo v našo SLO cerkev, kako ste zafurali 900 milijonov Evrov in se potem še lažete, da jih ni toliko, pa da je to le problem Mariborske nadškofije, pa da nihče ni nič kriv, sama ena velika laž vas je!
Vsi ste vedeli, vsi ste krivi, vsi ste držali štango, tudi Stres in kompanija, edino en pater iz Svete gore si je upal protestirati, pa še tega so utišali!!! Sramota!
In sedaj naj bi SLO davkoplačevalci plačali vaš dolg in dolg vseh ostalih tajkunov!? Ni šans!
Kaj boš z slabo izobraženimi, nezaposlenimi, brez denarja, bolanimi,starejšimi, ......?
To niso potencialni kupci in drugo.
Prostora je za vse dovolj. Potencijal koristi znanja in razumevanja je brezmejen. Ne potrebuje je nekdo skupiti zato, da bi nekdo drug profitiral. Vsi ostali so potencialni kupci, stranke, pacienti, komintenti, gostje, skratka z vsemi ostalimi ljudmi najbolj obljudene lokacije v mestnih centrih so najbolj zaželjene in imajo najvišjo.
Je pa res, da je večina zazrta v že obsoječe bogatstvo in si želi to "prerazporedit" sebi v korist, brez, da bi s svojo prisotnostjo enako zavzeto in namerno prispevala proporcionalen del k skupni blaginji.
Ta posnetek pa je res brez veze. Samo dvakrat zelo hitro stopi-skoči v žerjavico. Naša žerjavica je bila vsaj trikrat daljša. Ko si šel po njej že večkrat nisi več hitel, se na sredi tudi ustavil nekateri so v paru zaplesali par obratov. Sicer pa poskusi.
Bom pogledal. Sam poskusi s hojo! Moje iskustvo je takšno, ko sem se poglobljeno držal večurnega rituala priprave sem lahko šel v enem večeru tudi 10 preko in brez enega samega mehurčka Ko pa sem kasneje zaradi tehnične izobrazbe začel bolj verjeti v fizikalne zakone sem staknil opekline druge ali tretje stopnje.
Danes lahko osvojiš svet od doma z pravo informacijo ali znanjem.
In pridemo na trditev Sfinge. Ostali in zmagali bodo naj..... V tvojem primeru tisti, ki bodo imeli prvi znanje, informacije in podobno. Ali se to ne da iskoristit tudi v negativne namene?
http://www.youtube.com/watch?v=Lb4sqm_Ue
PQ
http://www.youtube.com/watch?v=Md21nhQuI
LM
Lepo, da si me nekako razumel. Sam nisem nikjer napisal, da je to dokaz za versko doktrino ali podobno. Sem to iskusil in priporočam radovednim.
Dobro napisano. No resnica je sigurno več vredna, kot laž. Ostalo res v glavnem drži, je pa zame kar ultraliberalizem. Se pravi tako ali drugače bodo preživeli le bolj zdravi, pametni, izobraženi, bogati z bolšimi omrežji. Recimo niti polovica ne.
Tisto kar ti opisuješ je borba za prostor. Nihče od nas ne hodi po hosti zato, da bi zavladal nad tamkajšnjimi žuželkami neglede na to koliko močnejši je od njih. Več kot je nesposobnih, več je možnosti za sposobne. Podobno kot pri ravnovesju med plenom ter plenilcem.
V vse bolj osiromašenem svetu je vse več bogatstva. Zaklad se skriva v poti, ki gre prostorsko proti nič in ne nasprotno (elektroni, atomski delci). Danes lahko osvojiš svet od doma z pravo informacijo ali znanjem.
o.k...to še sprejmem. Verjetno res obstaja kaj, kar je izven našega predstavnega, materialnega sveta. Nima pa to veze z versko doktrino.
1. Pismo Korinčanom 1, 27-29. "27 Nasprotno, Bog si je izbral tisto, kar je v očeh sveta noro, da bi osramotil modre. Bog si je izbral tisto, kar je v očeh sveta slabotno, da bi osramotil tisto, kar je močno. 28 Bog si je izbral tisto, kar je na svetu neplemenito po rodu in zaničevano, tisto, kar ni bivajoče, da bi onesposobil bivajoče, 29 da se pred Bogom ne bi ponašalo nobeno meso."
Mnogo je takih primerov prijateljica, ko so slabotni rušili močne imperije,... Mojzes, Luther, Trubar,... :)
Ne vere, apak tega, da ne veljajo samo poznani naravni zakoni. Zakaj sploh debatiramo? Poskusi. Sam sem hodil, veselo opravljal ritual, veselo skoraj za 100% prekoračil priporočjivo število prehodov v enem večeru. Za prvič je menda petkrat, šel pa sem osem ali devetkrat in proti koncu po bolj razbeljeni žerjavici v katero se pogrezaš nekaj cm in so tudi plameni. Ko sem hodil zadnjič pa sem staknil grde opekline (vsaj druge stopnje) in to zato, ker sem sem zanašal na naravne zakone fizike in "zanemaril" duhovno pripravo.
Uspešnejši v čem? V svetu materializma, da. V svetu naše človeške družbe, da. Kakšna so merila "uspeha" v življenju človeka, v življenju naše civilizacije? Vprašajmo se najprej o teh obstoječih "normah". Ne moremo mimo dejstva, da je sama narava v osnovi postavila norme. Močnejši premaga šibkejšega, Pa če se gre za plavel med rastlinjem, za žival nad živaljo, za človeka proti človeku. Na vsakem koraku, se vsako življenje bori za svoj obstoj v fizičnem svetu, se bori za "nadaljevanje svoje vrste", za nadaljevanje nekega rodu. Homo sapiens je izrinil neandertalca. Vsaka naslednja človeška generacija je sestavljena iz še večjega števila tistih, ki so opremljeni z genetiko in lastnostmi "močnejšega, ki je prevzel prevlado nad šibkejšim". Logična posledica tega je, da bo v sodobni družbi prihodnosti prevladovalo ekstremno močnejše človeško bitje, ki bo dosegalo svoje cilje ne glede na druge žrtve, ne glede na ovire. Po zakonu narave je človek prihodnosti okrutno bitje, katerega norme so jasne, saj so postavljene že davno, zlite z naravnim okoljem tega planeta, asimilirane v vsaki celici življenja. Boj za obstanek, za nadaljevanje svoje vrste. V času krize, ob pomanjkanju hrane in osnovnih življenjskih pogojev, se vse to jasno izraža. Vsi mi smo potomci "močnejših", tistih, ki so v preteklosti zmagovali, tistih, ki so v preteklosti dosegali svoje cilje ne glede na to, da so zato uničevali. Ker šibki so klonili. Močnejši so uspeli. uspeli so nadaljevati svojo vrsto, svoj rod, zato smo danes tukaj mi, in ne potomci onih, ki so klonili, onih, kateri niso mogli obstati.
Kdo bo danes spremenil te norme? Jih je zmogel kdo v preteklosti spremeniti in preživeti? Iskrenost naj ne bo zahteva le do drugih, naj bo tudi do samega. Kdo se lahko iskreno zazre vase in pri tem poišče odgovor v sebi na vprašanje "ali se res na vsakem koraku ne trudim uresničevati v bistvu le svoje cilje, preživeti sebe in svoje potomce, preživeti to življenje čim lepše ter v izobilju? Se ne trudim ves čas biti med "močnejšimi" in pristajam na "norme" okolice samo zato, da me nasprotovanje tem normam ne pahne med šibkejše, izločene, odrinjene od sistema preživetja ter nadaljevanja svoj vrste?"
Potomci "močnejših", med vsemi vlada boj, kdo bo preživel, kdo izginil, kateri rod bo nadaljeval, kateri izumrl. Današnje norme so jasne, "močnejši" so predstavniki kapitala, materializma, predstavniki dolgega in lepega življenja, ti bodo vladali svetu v prihodnosti. Za to potrebujejo "sužnje", šibkejše, na katerih se bodo hranili in vzdrževali to moč, uravnavali ter vodili življenja šibkejših, odločali o tem, koliko jih bo, kakšni morajo biti, kako morajo živeti.
Stres: Krivica in laž sta pogosto uspešnejši od resnice in poštenja
Močnejši so "uspešnejši", močnejši premagajo šibkejše.Dobro bo premagalo zlo, kaj je dobro za "močnejšega" in kaj zlo, za močnejšega? Dobro in zlo sta relativna. Da bi potlačeni človek, ki je pahnjen s krivico in lažjo med šibkejše, verjel, da bo nekoč sam med "močnimi, ki preživijo", je v tem normiranem človeškem svetu za to res potrebna "vera". Da verjame. ker dokazov za obratno, v svetu okoli sebe ne more videti...
:) Lepe praznike vsem, tistim, ki jih praznujete v verskem duhu in tistim, ki zgolj tradicionalno..
Je pa to čas, ko bi lahko vsak človek vsaj enkrat bil iskren do sebe in "videl" to, kar dejansko noče videti..
da greš v nebesa ker si dober,
VSE BO ŠLO NA KONCU K HUDIČU,
ženska ki se joče,
trgovec ki kolne,
lopov ki pravi bo plačal,
odvetnik ki mu je mar,
kača ko spi,
pijanec ko moli...
Lahko organiziraš recimo nekakšen debatni klub in povabiš znance ali prijatelje na diskusijo o teh temah. Jaz sem bil že pred nekaj časa ne eni takšni skupini za preučevanje Svetega Pisma in je bilo super. Mnajša skupina, razvila se je dobra debata in veliko vprašanj. Tega v cerkvah ne moreš, ker je tam pač vse obredno in prevelika množica za neko poglobljeno diskusijo.
Predvsem pa Sveto Pismo uči, da smo cerkev ljudje in ne isntitucija.
Seveda. Ne vem pa kako to približati ljudem na nevsiljiv način in brez institucij. Sam poskušam (redko), da je poznavanje Svetega Pisma stvar splošne izobrauzbe in šele za tem vere. Tudi drugih verstev in svetih knjig (Gita, Koran, ....)
I'd sell your heart to the junkman baby
For a buck, for a buck
If you're looking for someone
To pull you out of that ditch
You're out of luck, you're out of luck
The ship is sinking
here's leak, there's leak,
In the boiler room
The poor, the lame, the blind
Who are the ones that we kept in charge?
Killers, thieves, and lawyers
It's a job, it's a job
Bloody moon rising with
A plague and a flood
Jain the mob, jain the mob
It's all over, it's all over, it's all over
There's a lick, there's a lick,
In the boiler room
The poor, the lame, the blind
Who are the ones that we kept in charge?
Killers, thieves, and lawyers
God's away, God's away, God's away
On Business. Business.
Imam univerzitetno izobrazbo tehnične smeri. Gre za stanje zavesti, ki ga dosežeš nekaj urnim ritualom, zaupanjem, ....... Še enkrat zakaj nekoga na isti žerjavici opeče drugega pa ne? Čiste ali vlažne noge? Ko greš že npr. sedmič v enem večeru preko so noge suhe in umazane. Mene je opeklo, ko sem šel že iskušen po žerjavici. Drugačno je bilo samo moje stanje zavesti.
Mimogrede, če stopiš brez te priprave na žerjavico te tudi opeče. Fizikalna osnova bi naj bil Leindenfrostov fenomem in po drugi masa žerjavice..... Hodijo (derviši9 pa tudi po železu.
to mate pa prav, gospod škof...kolikokrat pa je to tako zaradi cerkve?
Well I don't go to church on Sunday
Don't get on my knees to pray
Don't memorize the books of the Bible
I got my own special way
I know Jesus loves me
Maybe just a little bit more
Menim, da se to tukaj na portalu ne da. Krščanstvo mora delovati v relanem življenju, da bi prišlo do izraza. V zgodovini imamo pomembno obdobje reformacije, ki nam kaže, kako je Sveto Pismo zdrobilo jarem religije in osvobodilo ljudi iz srednjega veka. Menim, da je bil tukaj viden največji razkorak med religijo in Svetim Pismom. Cerkev ima svoj obstoj in utemeljitev v Svetem Pismu, tako Kristusova, kot tudi padla cerkev. Predvsem pa Sveto Pismo uči, da smo cerkev ljudje in ne isntitucija.
Dobro razmišljaš :)
Hodijo tudi po razbeljenem kamenju in še kje...... Zakaj misliš, da je doktorja fizike opeklo?
Tudi kamen ima nizko toplotno prevodnost. Če je pa doktorja peklo, je pa najbrž imel bolj vlažne
ali pa bolj čiste noge - v vsakem primeru - čista fizika.
pol bi pa vidli kaj nas čaka:
http://www.youtube.com/watch?v=G1vxEbK9A
W8
matr kakšne noge:-)
Ali si sam preskusil po žerjavici? Zakaj te enkrat opeče in drugič ne? Hodijo tudi po razbeljenem kamenju in še kje...... Zakaj misliš, da je doktorja fizike opeklo?
Kako prepričati ljudi na splošno in tudi na tem portalu, da vera izhaja iz Svetega Pisma in ne iz institucij njihovih predstavnikov? Koliko je obstoj Cerkva utemeljen v Svetem PIsmu (posebej RKC)?
Mimogrede , da obstaja še kaj zraven tega materialnega sveta, ti pokaže že hoja po žerjavici
Poizkusi hojo po materialu z višjo toplotno prevodnostjo (napr. po železu na enaki temperaturi), pa se potem oglasi. Fizika dragi moj, čisti materialni svet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hinduism#Hi
story
kaj dobrega prinese vera?
Predvsem drugačno življenje že tukaj in zdaj.
Sveto pismo mi ni ravno neznanka. Seveda daleč,daleč od tvojega. Takorekoč takoj najdeš s pomočjo citatov odgovore na skoraj vsa vprašanja.
razen neko utopično dejstvo, da boš v preživel zemlsko smrt v nebesih, seveda šele ko boš v tem življenju izdatno podpiral cerkev... zakaj ne bi imel vsak svojega Jezusa:
http://www.youtube.com/watch?v=1wfamPW3E
aw
Po moje jih ni peščica, ampak na stotine milijonov. Hojo po pravi žerjavici sem omenil, ker se mi zdi, da preko nje najlaže spoznamo, da se vse ne da dokazati s fizikalnimi zakoni. Govorim iz lastnega iskustva. Dobrega in slabega. Doktor fizike, ki je prišel s termometrom je odšel hudo opečen, ostali udeleženci pa ne.
Zato,...
2. Timoteju 3,1-5. "Tole pa vedi, da bodo v poslednjih dneh nastopili hudi časi. 2 Ljudje bodo namreč samoljubni, lakomni, bahavi, prevzetni, preklinjevalci, neposlušni staršem, nehvaležni in nesveti, 3 brez srca, nespravljivi, obrekljivi, brez samoobvladovanja, divji, brez ljubezni do dobrega, 4 izdajalski, predrzni, napihnjeni. Raje bodo imeli naslade kakor Boga, 5 držali se bodo zunanje oblike pobožnosti, zanikali pa njeno moč. "
Ljudje več ne preučujejo Svetega Pisma.
Smetnjaki pred hišo pa prazni!
Zato ne zapletajte Krščanstva v posvetnost tega sveta, pač pa se držite naukov Jezusa Kristusa in bodite dober zgled.
To je bistveno, toda zakaj jih to tako malo razume.
sej sem napisal, da je pravih kristjanov ostala le peščica, ker ne bi rad primerjal hoje po žerjavici z inštitucijo vatikana, kot predstavnikom krščanstva.
Imaš prav. Da bi tudi potem bili skoraj edini v Evropi, ki nebi imeli tega praznika. Verske vzgoje v Evropi nimajo v šoli le Albanija in Slovenija. Versko vzgojo in ne verouk in ta predmet je prostovoljen imajo vse druge države. V NATO smo edini, ki nimamo vojaškega škofa.
Bolje ostale 4 milijarde. Nisem rekel, da dugih ni, le naštevati jih nisem hotel od hindujcev, muslimanov, judov, budistov do sikhov, če ostanemo pri največji. Tudi kristjani niso najstarejši, so pa njavplivnejši v našem zahodnem svetu. Vera je vezana na Sveto pismo in ne na ustanove. Posebej ne na njihovo prepričevanje. Vero v nadnaravno imaš ali pa nimaš. Je pa nekega prepričevanja s strani npr. RKC ga mnogo manj, kot npr. pri nas s strani političnih strank. Mimogrede , da obstaja še kaj zraven tega materialnega sveta, ti pokaže že hoja po žerjavici.
ZAKAJ SE PA POL TEGA PONEDLKA NE UKINE,
SEJ GA PREJ NISMO PRAZNOVAL ENE 45 LET?
Zato pa je Jezus Kristus rekel,...
Matej 6,19-21. "Ne nabirajte si zakladov na zemlji, kjer uničujeta molj in rja in kjer tatovi vlamljajo in kradejo; 20 nabirajte pa si zaklade v nebesih, kjer jih ne uničujeta ne molj ne rja in kjer tatovi ne vlamljajo in ne kradejo. 21 Kjer je namreč tvoj zaklad, tam bo tudi tvoje srce"
Janez 18,36. "Jezus je odgovoril: »Moje kraljestvo ni od tega sveta. Ko bi bilo moje kraljestvo od tega sveta, bi se moji služabniki bojevali, da ne bi bil izročen Judom, toda moje kraljestvo ni od tod"
Zato ne zapletajte Krščanstva v posvetnost tega sveta, pač pa se držite naukov Jezusa Kristusa in bodite dober zgled.
Stres: Krivica in laž sta pogosto uspešnejši od resnice in poštenja
... Gospod Stres, vi in vaša organizacija, ste živ dokaz za to
LFC en velik plus...
Saj nikoli niso bile sanje, pač pa Božji načrt kako rešiti človeštvo. Že od prvega dne, ko je Adam padel v greh in mu je Kristus Jezus v edenskem vrtu povedal, da obstaja načrt odrešitve človeštva.
1. Mojzesova 3,15. " Sovraštvo bom naredil med teboj in ženo ter med tvojim zarodom in njenim zarodom. On bo prežal na tvojo glavo, ti pa boš prežala na njegovo peto"
Tako že od začetka sveta obstaja boj med dobrim in zlim, med Kristusovim potomstvom in potomstvom kače,...
kaj pa ostale tri miljarde, kaj ostali nimajo svoje zgodovine? a veš kolk je človeštvo staro, pa ne bi zdej kdo v zgodovini šteje čas, matr vpraš mal naokrog pa boš vidu... ni vse v kristjanih, no ja kar je od njih ostalo, ena peščica... ostali so vsi v predstavah vatikana!!!
Kristjanov je dve do tri milijarde. Njihovo verovanje traja že dva tisoč let. Najdi mi primerjavo v zgodovini.
Proti zakoniku so bili ljudje na referendumu. RKC in civilna iniciativa nista nikogar žalili z mračnjaki in podobnim.
Ne nazadnje bi se morali vezano na zakonik sprejeti mnogi podzakonski akti, ki bi lahko zadeve hudo obrnili. Zame je družina oče, mati in otroci. Tudi, če starši umrejo ali se ločijo ali celo nezakoski.
Po njegovih besedah vsakokrat, ko verjamemo, da bodo zadnjo besedo imeli resnica, pravičnost, dobrota in ljubezen, nehote verjamemo v vstajenje: v dokončno zmago dobrega nad zlim in življenja nad smrtjo, in to čeprav nam vsakdanje življenjske izkušnje največkrat ne dajejo prav.
SE SPOMNITE PREDVOLILNE KAMPANIJE Cerkve pred referendumom o Družinskem zakoniku ? Kje je bila tedaj .....resnica, pravičnost, dobrota, ljubezen v propagandi RKC?
Sramotno sprenevedanje RKC in naslovnega škofa ob kot pravijo največjem krščanskem prazniku! On pač po vsem tem torej ne verjame v vstajenje!
... Gospod Stres, vi in vaša organizacija, ste živ dokaz za to.
spomni se na to ko boste vračali dolgove mb nadškofije...
Me prav nič ne skrbi, saj je v Nebesih Bog, ki vse vidi in vse sliši, zato gornja predpostavka enostavno ne more držati. Saj Bog pa ja ne bi dopustil takšnega v nebo vpijočega krivičnega stanja. Bog pa ja mora že v tustranstvu pšoskrbeti, da ljubezen, dobrota in poštenje prevladajo nad nasiljem, zlobo in nepoštenjem.
MAR NE!!!????
Ta dilema je zame velik stres!!!
Blagoslovljene velikonočne praznike.
http://www.youtube.com/w
atch?v=Bv_0gRjUuFo
Bog sam se je domislil tako krutega zakona, da je plačilo za greh smrt. Nato pa je moral žrtvovati lastnega sina, da je lahko odpustil grehe človeštvu.
Zato se je odločil, da bo izraelcem ukazal, da nad njimi izvedejo genocid, ali pa ga izvedel kar sam. To ga postavlja še v mnogo slabšo luč, kot so bili ti "grešni" narodi.
@JKK, pa še tebi, to bo tisto ja
________
Blagoslovljene praznike ti želim.
Zame že ne, ker v te bedarije ne verjamem. Zame pa je vstajenje pomembno le v toliko, ker z mehkim ne narediš nič.
Veselite se, smrt je bila premagana, kakor je Jezus Kristus vstal od mrtvih v telesu, tako bomo tudi mi, ko se ponovno vrne. Veselite se :)
To pomeni da je zombi. Zombiji pa se hranijo z živimi.V vseh filmih ki sem jih gledal do sedaj pa so zombije neusmiljeno pobijali zaradi tega.
5OMvc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Absolutno se strinjam. Dokaz za to pa je RKC, ki že skoraj 2000 let uspešno laže in krade.
Vsekakor nič ne spremeni dejstva, da je krščanski bog sadist.
___________________
Saj vem, kaj te "matra".
Misliš, da si jezen na Boga, pa si v resnici jezen na hudiča.
In v tem je hudičevo slepilo, da ga ne prepoznamo.
Ja blagor tistim, ki se zavedajo svoje duhovne revščine (ubogi na duhu), ker takšni lahko pridejo h Kristusu in se rešijo,...
Lepo bodi pozdravljen :)
Blagor ubogim na duši, kajti njihovo bo nebeško kraljestvo.
Drugače pa, Bog je Ljubezen, Bog je Dobrota in vsem nam želi samo dobro.
Očitno dokler se ne razjezi, potem pa večni ogenj, jezera žvepla, večno mučenje...
Ali to vse velja za krščanskega boga, mislim tisto o mučenju, večnem ognju, jezerih žvepla.
_____________________
Bog se nikoli ne razjezi.
Tudi ko se mi obračamo stran od Njega, On še vedno čaka na nas s svojo Dobroto.
Večni ogenj pa izberemo mi sami - s pomočjo hudičeve prevare.
Misliš, da je Bog tako nerazumen, da bi napisal toliko besed, če ne bi bilo potrebno?
Zakaj jih je napisal?
Ker nas želi posvariti, nam pokazati pot, po kateri pridemo v večno veselje.
Ne more in noče pa nam vzeti svobodne volje.
Tu je bolj dosleden kot kdorkoli!
Če ga ne želiš, se ti nikoli ne bo vsiljeval.
Izbral boš pač drugo stran.
On ponuja ali blagoslov ali prekletstvo, tretjega ni
Izbiramo pa sami.
Zato tudi nikoli ne bomo mogli kriviti Boga, temveč svojo lastno neumnost, oziroma še hudiča, zato bo tam jok in škripanje z zobmi, pa medsebojno sovraštvo, namesto ljubezni.
# 08.04.2012 ob 15:19
Zakaj, ker je je poslal Sina za našo odrešitev? Saj pa smo ga mi ljudje ubili. Saj bi ga lahko poslušali
Poslal je samega sebe na svet, da popravi svoje napake samemu sebi.
Če ta tip obstaja je totalen moron.
Nisem pozabil tega. Vendar ostaja dejstvo, da če Kristus ne bi prišel na naš svet, mi ne bi imeli možnosti ga poslušati in se rešiti. Tako pa smo imeli možnost in smo se odločili križati ga. Torej kdo je sadist? Bog, ker nam je dal možnost?
Če pustimo ob strani pojem institucionalizacije religij in se osredotočimo zgolj na npr. bilijskih 10 božjih zapovedi, lahko brez zadržkov pritrdimo, da so v njih napotki za prav vse kar je potrebno, da je človeški individuum dobro bitje. Žal se teh zapovedi redko kdo docela drži, žal tudi tisti ne, ki jih pridigajo.
Če bi se ljudje držali teh načel, bi ne bilo vsakodnevnih slabih vesti, ki smo jim priče po medijih. Karkoli slabega bomo slišali danes, jutri, kadarkoli v medijih, je posledica dejstva, da ne ravnamo v skladu s temi zapovedmi. Ne govorim o krasnem novem svetu, marveč o stanju, ki bi lahko bilo bistveno boljše od današnjega.
(Ko govorim o božjih zapovedih je meni pravzaprav vseeno, kdo jih je postavil, govorim zgolj o božjih zapovedih, kot o pravilih, ki so temeljna, da lahko človeška družba deluje.)
Upam samo, da se tile šarlatani-eksorcisti ne financirajo iz državnega proračuna. Zaradi mene se lahko igrajo ghostbusterje kolikor hočejo.
Njemu je podrejen zakon karme, ki se izvaja od začetka, ko je bilo ustvarjeno materialno. Nihče, ki krši karmo ni brez možnosti rešitve, vendar je zakon trd, za trde v srcu in jih dobesedno zmelje po obdobju okušanja navidezne (časovno omejene) svobode. Bog je tudi ljubezen, saj ga vsakdo lahko okuša, ko se mu v srcu prebudi plamen ljubezni. Bog je za duhovno prebujene končna in najvišja privlačnost. Vsak trenutek tudi popolna izpolnitev. Niti najhujše preizkušnje v telesu tega ne zlomijo. Za nizkotne je grožnja, kajti vsakdo sluti, da še taka notranja trdnost v času kršenja božjega reda, ne bo ostala brez erupcij protiudarcev in končnega zloma.
Zakaj, ker je je poslal Sina za našo odrešitev? Saj pa smo ga mi ljudje ubili. Saj bi ga lahko poslušali,... pa smo ga rajši križali. Kdo je torej sadist? Imaš pa res nenavadno razmišljanje.
Bog obstaja. Dejstvo. Obstaja tudi Zlo oz. Satan, ki pa ni absolutna moč. Dejstvo.
Zlo je premagano v Božjem oz. še posebej Kristusovem imenu. Dejstvo.
Vsak slovenski eksorcist ti pokaže ducat konkretnih primerov (vsaka škofija ima po enega).
Narobe si me razumel. Človeštvo se je po svoji svobodni volji uprlo Bogu in stopilo na stran padlega angela. Od takrat je na svetu pekel, če uporabiva tvojo rdečo nit. Bog pa je poslal svojega Sina iz ljubezni do človeštva, da bi nas rešil iz tega pekla,...
Vsaketoliko osemeni kakšno trinajstletnico, potem tega otroka da mučiti in umoriti.
Saj zato sem jo prilepil, ker pritrjuje tvojemu zapisu,... Bog je izgnal narode, ki so darovali svoje otroke demonskim silam, čarali in klicali demonske sile,... zaradi tega jih je Gospod pregnal.
# 08.04.2012 ob 14:41
ajde frajer , fejd se s črno magijo zajebavat, če upaš
Črna magija?...ti to resno? Treba bo nehat gledat filme.
Sicer pa obstajajo raziskave, da ravno verni ljudje največ poročajo o magiji, čudežih, videvajo vesoljce....ste pač tako naivni da verjamete vse.
Prepovedal bi vam gledati x-files !
5. Mojzesova 18,9-12. "Ko prideš v deželo, ki ti jo daje GOSPOD, tvoj Bog, se nikar ne úči posnemati gnusobe tistih narodov! 10 Naj se ne najde pri tebi nihče, ki bi sina ali hčer žrtvoval v ognju, ki bi opravljal vedeževanje, zarotoval, razlagal znamenja ali čaral 11 ali izgovarjal uroke ali klical duhove umrlih in druge duhove ali povpraševal umrle za svet. 12 Kajti GOSPODU je gnusoba, kdor koli dela te reči, in zaradi teh gnusob jih bo GOSPOD, tvoj Bog, pregnal pred teboj."
Prav gotovo jih je bilo kar nekaj v tisočletni zgodvini,... ne vem pa zagotovo :)
"To je isti Bog, ki je izraelcem ukazal iztrebljenje drugih plemen"
5. Mojzesova 18,9-12. "Ko prideš v deželo, ki ti jo daje GOSPOD, tvoj Bog, se nikar ne úči posnemati gnusobe tistih narodov! 10 Naj se ne najde pri tebi nihče, ki bi sina ali hčer žrtvoval v ognju, ki bi opravljal vedeževanje, zarotoval, razlagal znamenja ali čaral 11 ali izgovarjal uroke ali klical duhove umrlih in druge duhove ali povpraševal umrle za svet. 12 Kajti GOSPODU je gnusoba, kdor koli dela te reči, in zaradi teh gnusob jih bo GOSPOD, tvoj Bog, pregnal pred teboj."
Da to je isti Bog, :)
To je isti Bog, ki je 400 let čakal Egipčane, da si premislijo in izpustijo Njegovo ljudstvo,... itd.
A obstaja kakšen musliman, ki ni slišal za Jezusa?
Verjamem, da bo Bog sodil pravično, saj je to tisti isti Bog, ki je dal svojega Sina za nas, da bi se mi rešili.
To je isti Bog, ki je izraelcem ukazal iztrebljenje drugih plemen, ki je nekoč uničil praktično vse življenje na zemlji, ki je pobil vse prvorojence v egiptu, ki je poslal medveda, da je raztrgal otroke... Jaz močno dvomim v njegovo moralno sodbo.
Poleg tega se je domisli zakona, da ni odpuščanja brez krvi, ter je potem žrtvoval svojega lastnega sina, da ni prekršil lastnega zakona.
http://www.youtube.com/watch?v=9UbqZ_oN5
do&feature=related
Takšen tekst je potrebno gledati skozi še nekatere druge tekste. Odgovor je: seveda ne. Ta tekst govori o tem, da če se človek upira Svetemu Duhu, potem lahko v svojem uporu pride tako daleč, da se bo Sveti Duh za vedno odmaknil od takšnega človeka in posledično takšne človek več ne more najti stika z Bogom, ker brez delovanje Svetega Duha tudi naša vest ne zazna kaj je prav in kaj narobe. Tako pa potem lahko človek skozi svoj upor zatava stran od Boga in se pogubi.
ste pa nekateri bogi v duši
Ja, nekateri, ki sicer ne verjamemo v duše in duhove, smo se odločili, da bomo imeli nadvse uboge duše.
---------------------------------------------------------------
ajde frajer , fejd se s črno magijo zajebavat, če upaš
Imaš pa prav, Sveti Duh nam po vesti govori kaj je prav in kaj narobe. Vsakemu človeku :)
"Tudi če kdo reče besedo zoper Sina človekovega, mu bo odpuščeno, če pa kdo reče kaj zoper Svetega Duha, mu ne bo odpuščeno ne v tem veku ne v prihodnjem.«
Če rečem, da ne obstaja sveti duh, sem za vedno pogubljen, brez vsake možnosti, da bi mi bilo odpuščeno?
-Ne razumem tvojega vprašanja?
"No tisti ljudje, ki naj bi pomrli ob vesoljnem potopu najbrž nimajo istega mnenja"
-satan se tudi ne strinja z Bogom.
"Ravno mnogo jih gotovo ni. Muslimani poznajo Jezusa, Judje ga poznajo. Že samo tukaj imaš več kot 1,5 milijarde ljudi..."
-Tudi Musliman, ki ni nikoli slišal za Jezusa je lahko rešen. Ne moreva iz najine perspektive presojati, kdo je lahko rešen in kdo ne. Verjamem, da bo Bog sodil pravično, saj je to tisti isti Bog, ki je dal svojega Sina za nas, da bi se mi rešili. Torej me ne skrbi ali bo tudi pravičen.
Stres: Krivica in laž sta pogosto uspešnejši od resnice in poštenja
------------------------
Smo videli pri zadnjem referendumu, pa pri 800 milijonskem pufu.
Stres je vsaj enkrat nekaj povedal iz lastne izkušnje institucije, ki ji pripada.
Ali je kaj prirejeno je bilo rešeno z najdbo Qumranskih spisov, ki so potrdili, da so današnji prevodi Svetega Pisma praktično identični prevodom najdenim v Qumranu.
http://dss.collections.imj.org.il/dss_vi
deo
Imaš pa prav, Sveti Duh nam po vesti govori kaj je prav in kaj narobe. Vsakemu človeku :)
# 08.04.2012 ob 13:45
"Drugače pa, Bog je Ljubezen, Bog je Dobrota in vsem nam želi samo dobro."
No tisti ljudje, ki naj bi pomrli ob vesoljnem potopu najbrž nimajo istega mnenja. in ne pozabimo, bog je takrat umoril starčke, žene, otroke, dojenčke, pasje mladičke, male jagenjčke...
Ravno mnogo jih gotovo ni. Muslimani poznajo Jezusa, Judje ga poznajo. Že samo tukaj imaš več kot 1,5 milijarde ljudi...
v glavnem pa vsi kaj ( kar ) dobro vemo, kaj je dobro in kaj je zlo . . . brez pridigarjev
Ne drži. Mnogo ljudi, ki ni nikoli slišalo za Krščanstvo bo rešeno, ker bodo sojeni po svoji vesti. Bog je v vsakem trenutku v njihovem življenju deloval na njihovo vest in to bo merilo ob sodnem dnevu.
To se mi ne zdi bistveno bolje....Še vedno bodo milijarde in milijarde ljudi pogubljene samo zato, ker se niso spreobrnili v krščanstvo. Glede na to, da je krščanstvo najbolj razširjena religija, verjetno ni veliko ljudi, ki niso vsaj slišali za Jezusa.
Nisem prepričan ali te razumem? Merilo greha in pravičnosti je 10. Božjih Zapovedi, te človeku razodevajo, kaj je greh.
Apostolska dela 17,30-31. "30 Bog torej ukazuje sedaj, ne ozirajoč se na čase nevednosti, vsem ljudem povsod, naj se izpokore; 31 zato ker je določil dan, ob katerem bo sodil vesoljni svet v pravičnosti po možu, ki ga je za to odločil, podavši vero vsem s tem, da ga je obudil iz mrtvih."
Bog ne bo obsodil nikogar za stvari, ki jih ni vedel, saj kakor piše ne gleda na čase nevednosti. V tem primeru bo takšnim ljudem sodil po vesti. V primeru, ko pa je nekdo vedel za Jezusa in se pač ni odločil iti za njim, pa bo vsekakor merilo vera, kakor si sam pravilno zapisal,...
in kdo je kriv, če te kaznujejo samo zaradi tega, ker se ne dopadeš njihovim predsodkom, ki so povezani z občutkom nadmoči in nadveljave?
Nekdo, ki ne veruje v Boga, avtomatsko krši prve štiri zapovedi (mogoče ne druge). Plačilo za to pa je smrt.
Pa tudi Jezus je rekel, da moramo ljubiti svojega bližnjega in SVOJEGA BOGA. Poleg tega je Jezus rekel, da je edina pot v nebeško kraljestvo preko njega in tisti, ki bo njega zatajil pred ljudmi, bo on njega zatajil pred očetom.
Poleg tega si sam jasno povedal, da nekdo, ki ne veruje, ne bo prišel v nebesa.
Pogosto? Skoraj zmeraj!
Jaz bi se zelo zamislil zakaj je ta izjava tako zelo resnična skoraj na vsakem koraku!
Ali je Bog krivičen, če nekdo ni sprejel ponujene možnosti? Je zakon kriv, če ga človek krši? Ali je nepravično, če te obsodijo, ker si kršil zakon? Ali ne bi bilo krivično, če bi te ne obsodili? Ne išči dobrote v uničenju, pač pa pravičnost.
Vesele praznike vsem, tako verujočim kot neverujočim.
Nisem veren, bi pa postavil vprašanje vernikom. Kdo ima profit iz vašega verovanja? Sem nestrpen?
________________________
Nisi nestrpen. Tudi to je iskanje Resnice.
Pa še odgovor na tvoje vprašanje.
Iz našega verovanja imajo profit VSI -
ker verniki molimo za neverujoče in za VSE.
Morda tega sedaj ne vidiš, morda pa boš enkrat.
Lep pozdrav.
To sem ti že velikokrat odgovoril,...
Rimljanom 2,12-16. "Katerikoli so namreč brez postave grešili, tudi brez postave poginejo; in katerikoli so grešili, imajoč postavo, bodo po postavi sojeni. 13 Zakaj kateri postavo poslušajo, niso pravični pred Bogom, temuč kateri po postavi delajo, bodo šteti za pravične. 14 Kadar namreč pogani, ki nimajo postave, delajo po naravi, kar zahteva postava, ti so, ne imajoč postave, sami sebi postava; 15 saj sami kažejo, da je zahteva Dobesedno: delo.postave zapisana v njih srcih, ker jim to izpričujejo njih vest ter misli, ko se med seboj tožijo ali tudi zagovarjajo; – 16 v dan, ko bo sodil Bog skrivnosti ljudi, po mojem evangeliju, po Jezusu Kristusu."
Takšni ne bodo sojeni po zakonu, pač pa po vesti. Vsekakor bodo ali so imeli možnost biti rešeni.
Nisem veren, bi pa postavil vprašanje vernikom. Kdo ima profit iz vašega verovanja? Sem nestrpen?
Res je, obstoj RKC je lep primer.
S tem je hotel Stres povedati, kako je rkc skozi svojo zgodovin uspela ustvariti svojo moč in vpliv.
»ki samo v krščanski veri v Jezusovo dobi svojo najvišjo potrditev«
Se pravi enoumje.
Še dobro, da je tako mar ne, ta ljubezen prežeta z potrpežljivostjo traja že cca 6.500 let :)
Vidiš da je resnično Bog potrpežljiv z našimi slabostmi,... :)
Ta bog je pa res pravo poosebljenje ljubezni...
Tako je,... :)
Še bolj je zanimivo, da je Bog rešil Lota, čeprav je bil pripravljen dati svoji dve nedolžni hčeri tolpi moških, da ju posilijo, njegovo ženo pa je spremenil v steber soli samo zato, ker je pogledala uničenje. Hčeri pa sta napili očeta in obe zanosili z njim. Res vzorna družina :)
Očitno dokler se ne razjezi, potem pa večni ogenj, jezera žvepla, večno mučenje...
Ali to vse velja za krščanskega boga, mislim tisto o mučenju, večnem ognju, jezerih žvepla.
# 08.04.2012 ob 11:16
Prijavi neprimerno vsebino
milbos, če bi ti malo bolje razmislil kot misliš - da misliš, potem bi brez težav lahko dojel, da mi je popolnoma jasno, da potrebujejo vero v nekaj drugega, ker sami sebi ne verjamejo.
Pa ne rabi(m)š za to nobene pretirane domišljije!
---------------------------------------
gesan
Vera je lahko marsikaj, lahko je vera v vstajenje, JK in vse kar sodi poleg, lahko je pa tudi v karkoli drugega, kar se ne da uprizoriti v praznikih, obredih, ceremonijah, "sakralnih" objektih,...., to pa vseeno ne pomeni da sami sebi ne verjamejo, čeprav so ti ljudje označeni ali se sami imenujejo za ateiste, ker pač njihovo pojmovanje ne spada v uradne cerkvene predstave.
Kaj tvoje razmišljanje pomeni za vernike? Saj oni raje verjamejo gospodu v sakralnem objektu, ki jim razlaga o veri. Če bi verjeli sebi, tega gospoda ne bi potrebovali, kajne?
Malo pomisli še ti.
Kako si sploh nekdo lahko lasti Boga in njegova navodila, razlage,...., če pa je sam Bog človeku nedoumljiv? Ali drugače, bogov je toliko, kolikor je ljudi, vendar pa se nekateri zaradi občutka varnosti raje združujejo v skupine, ki so potem lahko društva, sekte ali pa religije - vse odvisno od številčnosti. Ali pač ne?
a s mal zgrešu portal to ni tv ognjišče, ke se spel pa tm ser
Tudi to je del Evangelija,... je pa res, da je težje tako na portalu razlagati knjige kot je Razodetje, ki je polna simbolov in prerokb.
Hvala za namig :)
Če odpreš Knjigo Razodetja lahko ugotoviš. da bodo legije upornih skupaj padlimi angeli še poslednjič napadle Božje ljudstvo, ki bo na varnem v Novem Jeruzalemu. Tedaj bo padel nanje ogenj in jih uničil. Verjetno pa bo do tega trenutka precej jeze, joka in stoka, ko bodo brezbožni ugotovili, da so zamudili priložnost priti v večno življenje,... To je torej čas obžalovanja in jeze predno bodo uničeni.
http://en.wikipedia.org/wiki/Aeon
Kaj potem pomeni to, če ni pekla?
"The Bible translation is a treatment of the Hebrew word olam and the Greek word aion. Both these words have similar meaning, and Young's Literal Translation renders them and their derivatives as “age” or “age-during”. Other English versions most often translate them to indicate eternity, being translated as eternal, everlasting, forever, etc. However, there are notable exceptions to this in all major translations, such as Matthew 28:20: “…I am with you always, to the end of the age"
Gre za prevod besede aeon, ki ga je potrebno razumeti v kontekstu trajanja, ki ima svoj konec, podobno v Matej 28,20. Pomeni, da bodo za večno uničeni. Se pa strinjam, da če tako prevedeš to besedilo lahko dobiš napačno predstavo o tem kako bo izgledal sodni dan. Bolje je takšno besedilo gledati v kontekstu prilike o ljuljki in žitu, kjer Jezus jasno pravi, kakšen bo sodni dan.
Citiranje Svetega pisma lahko hitro postane kontra produktivno, če te v globjih namenih zanaša čisto drugam.
Kristus je rekel "besede molitve na ustih, brez globine (in tudi spoznanja) so zame prazne".
Sodoma in Gomora sta bili psotavljeni za zgled kot pravi Sveto Pismo. Uničeni sta bili z večnim ognjem - mišljen je večni učinek ognja, ker očitno danes nikjer ne gori nikakršen ogenj.
Juda 1,7. "Tudi Sódoma in Gomóra in okoliška mesta, ki so prav tako kakor oni nečistovala in se vdajala poželenju po drugem mesu, so postavljena za zgled takó, da trpijo kazen večnega ognja."
Je pa znaimivo brati, kako se Abraham pogaja z Bogom ali bo uničil mesti, tudi če bo notri kakšen pravičnik. In Bog mu je zagotovil, da če najde 10 pravičnih ne bo uničil obeh mest,...
1. Mojezesova 1, 18. "Abraham je rekel: »Naj se Gospod ne jezi, če spregovorim še tokrat: Mogoče se jih tam najde deset.« Odgovoril je: »Ne bom jih uničil zaradi teh desetih"
In predno je prišlo uničenje je Bog rešil vse in vsakogar, ki je bil pravičen. Iz tega se lahko naučimo, da tudi ob sodnem dnevu Bog ne bo pogubil nikogar nedolžnega. Bog je vedno rešil svoje ljudstvo,... Kaj lahko pričakuješ od grešnikov? :)
Da sprejmejo Kristusa in da jih tako lahko reši njih grehov,... :)
-
Novo nebo in nova zemlja
21
1 Nato sem videl novo nebo in novo zemljo. Kajti prvo nebo in prva zemlja sta izginila in morja ni bilo več. 2 Videl sem tudi sveto mesto, novi Jeruzalem, ko je prihajal z neba od Boga, pripravljen kakor nevesta, ki se je ozaljšala za svojega ženina. 3 In zaslišal sem močen glas, ki je prišel od prestola in rekel: »Glej, prebivališče Boga med ljudmi! In prebival bo z njimi, oni bodo njegova ljudstva in Bog sam bo z njimi, njihov Bog. 4 In obrisal bo vse solze z njihovih oči in smrti ne bo več, pa tudi žalovanja, vpitja in bolečine ne bo več. Kajti prejšnje je minilo.«
5 Tisti, ki je sedèl na prestolu, pa je rekel: »Glej, vse delam novo!« Rekel je tudi: »Zapiši, kajti te besede so zanesljive in resnične!« 6 Nato mi je rekel: »Zgodile so se! Jaz sem Alfa in Omega, začetek in konec. Žejnemu bom dal zastonj od izvirka žive vode. 7 Kdor bo zmagal, bo to podedoval in jaz bom njemu Bog, on pa meni sin. 8 Toda strahopetci in neverniki, pokvarjenci in ubijalci, nečistniki in čarovniki, malikovalci in vsi lažnivci bodo dobili svoj delež v jezeru gorečega žvepla. To je druga smrt.«
Torej,... pekel? Povsem jasno je iz Svetega Pisma, da ne obstaja prostor, kjer bi se duše pokojnih mučile v ognju in dimu vso večnost. Sveto Pismo uči, da bo ob sodnem dnevu, poslednjem dnevu človeške zgodovine, nastopila sodba in mrtvi bodo vstali. Tisti, ki so delali hudo in niso sprejeli Kristusa, bodo ob drugem Kristusovem prihodu skupaj z padlimi angeli uničeni in bo kot, da jih nikoli ni bilo. Ne bodo trpeli, pač pa bodo popolnoma uničeni. Tisti pa, ki so sprejeli Kristusa, bodo obujeni od mrtvih in bodo podedovali novo zemljo, ki bo obnovljena, kakršna je bila pred človekovim uporom in bodo za večno živeli,...
_______________________
Ramus, ne strinjam se s tabo, da pekla ni.
O čem pa potem govori Sveto pismo v Razodetju, ko govori o DRUGI SMRTI.
Bodi dosleden pri navajanju Svetega pisma.
Razodetje 20, 5-6
"Drugi mrtvi pa niso oživeli, dokler se ne dopolni tisoč let - To je prvo vstajenje.
Blažen je in svet, kdor je deležen prvega vstajenja. nad temi DRUGA SMRT nima oblasti, ampak bodo duhovniki Božji in Kristusovi ter bodo kraljevali z njim tisoč let."
Razodetje 20, 10
"In hudič, ki jih je slepil, je bil vržen v ognjeno in žvepleno jezero, kjer sta tudi zver in lažni prerok, in MUČENI BODO NOČ IN DAN NA VEKOV VEKE."
Drugače pa, Bog je Ljubezen, Bog je Dobrota in vsem nam želi samo dobro.
VSEM, ker smo VSI njegovi otroci.
Ljudje smo omejeni, ne Bog.
Sicer pa če koga zanima, lahko prebere čudovito predstavitev Boga, ko se Bog sam predstavlja Brigiti Švedski:
http://klicbozjeljubezni.blogspot.com/20
12/01/bozja-podoba.html
Ali pa kaj o vicah, nebesih in peklu ... (po videnjih mistikov in ne po svetem pismu) - vendar je teh videnj toliko in so si tako podobna, čeprav so iz različnih stoletij, da to ni naključje.
http://klicbozjeljubezni.blogspot.com/20
12/02/obiski-iz-drugega-sveta-vice-nebesa.html
http://klicbozjeljubezni.blogspot.com/20
12/02/vice-pekel-nebesa-marija-valtorta.html
Pismo iz onostranstva:
http://klicbozjeljubezni.blogspot.com/20
12/02/pismo-iz-onostranstva-neka-mati-je.html
Pa Blagoslovljeno Veliko noč želim vsem skupaj.
Pa zakaj je potrebno še dodatno uničenje sodome in gomore in potop, če je itak jasno da so v peklu sami grešniki.
Kaj pa lahko drugega pričakuješ od grešnikov razen da grešijo.
Če odpreš Knjigo Razodetja lahko ugotoviš. da bodo legije upornih skupaj padlimi angeli še poslednjič napadle Božje ljudstvo, ki bo na varnem v Novem Jeruzalemu. Tedaj bo padel nanje ogenj in jih uničil. Verjetno pa bo do tega trenutka precej joka in stoka, ko bodo brezbožni ugotovili, da so zamudili priložnost priti v večno življenje,...
Pa še sta bili Sodoma in Gomora uničena pred potopm ali po njem"
Brezno je prevod besede Zamlja, kar je razvidno tudi iz ostalih delov Svetega Pisma,...
1. Mojzesova 1,1-2. "V začetku je ustvaril Bog nebesa in zemljo. 2 In zemlja je bila pusta in prazna, in tema je bila nad breznom, in Duh Božji je plaval nad vodami."
Padli angeli pa hodijo med nami,... :)
Sodoma in Gomora sta bili uničeni po potopu.
Res ti ne morem pomagati, če še kar naprej zaupaš sugestijam svojega ega, ki ti narekuje, da je kakršnakoli izjava s strani drugih ljudi, ki bi utegnila rušiti koncepcijo tvojega miselnega sveta, uperjena proti tebi.
Osebno se nikoli nisem počutil ogroženega s strani kogarkoli, niti tistih, ki se imajo za ateiste, niti verujočih.
Res ti ne morem pomagati, če še kar naprej zaupaš sugestijam svojega ega, ki ti narekuje, da je kakršnakoli izjava s strani drugih ljudi, ki bi utegnila rušiti koncepcijo tvojega miselnega sveta, uperjena proti tebi.
Osebno se nikoli nisem počutil ogroženega s strani kogarkoli, niti tistih, ki se imajo za ateiste, niti verujočih.
Najini razmišljanji še zdaleč nista enakovredni.
iz takšnega branja se ne da sklepati drugače kot da "zagovarjaš" neenakovrednost. sicer pa ko človek začne posegati po izjavah kot so kako veš, da jaz pripadam katerikoli religiji?, veš ne moreš računati na resnost, premišljenost in tehtnost pogovora oz sogovornika
če verujoči želite biti sprejeti s strani ateistov, boste morali začeti sprejemati ateiste! in pa dejstvo, da vas obkroža neverujoča večina! zavedam se, da je lahko ta občutek rahlo ogrožajoč. vendar pa kot ateist ne zagovarjam tudi preganjanja verujočih! a naj še enkrat ponovim... niste sami, ateisti živijo poleg vas in predstavljajo večino!
to je realnost, v kateri živimo
Kaj pa potem to pomeni, če ni pekla?
Pa še sta bili Sodoma in Gomora uničena pred potopm ali po njem.
Matej 13,36-42. "Tedaj je odpustil množice in šel v hišo. Njegovi učenci so pristopili k njemu in rekli: »Razlôži nam priliko o ljuljki na njivi.« 37 Odgovoril je in rekel: »Sejalec dobrega semena je Sin človekov. 38 Njiva je svet. Dobro seme so sinovi kraljestva, ljuljka pa sinovi hudiča. Ali hudega.39 Sovražnik, ki jo je zasejal, je hudič. Žetev je konec sveta, žanjci pa so angeli. 40 Kakor torej pobirajo ljuljko in jo sežigajo v ognju, tako bo ob koncu sveta. 41 Sin človekov bo poslal svoje angele in pobrali bodo iz njegovega kraljestva vse, kar je v spotiko, in tiste, ki ravnajo nepostavno. 42 Vrgli jih bodo v ognjeno peč. Tam bo jok in škripanje z zobmi"
Bog je milosten,... danes čaka in vabi skozi svojega Sina človeštvo, da se odreče svojega zla. Nekega dne pa bo moral priti konec človeški hudobiji, da se v celotno stvarstvo vnese mir in pravičnost. Bog bo rešil slehernega iz objema smrti, ki bo sprejel ponujeno roko Jezusa Kristusa,... nikomu ni potrebno umreti.
Kar nekajkrat sem prečital Biblijo, Staro in Novo zavezo, Evangelije toda vere v biblijskega boga, ki naj bi ustvaril svet, kozmos, vesolje, postavil zakone narave in v Jezusa-njegovega sina ter v razlage "svetega" Savla/Pavla, ki jih navaja Ramus ne morem sprejeti. Je preveč skregano z zdravim razumom. Kako lahko to sprejme tri četrtine ali pa še več kristjanov, ki Biblije niso niti prebrali mi ni jasno. Pisanje RTV MMC ob tem "prazniku" bi sodilo v kakšno Ognjišče ne pa v resen časopis.
________________________
Mežnar, človek ni samo razum, je tudi telo in duh.
Prav pa je, da imamo zdrav razum.
Če nimaš Svetega Duha, imaš prav, se Svetega pisma ne da prav razumeti.
Zato je potrebno prositi za dar Svetega Duha.
Za vse zdravorazumske ljudi pa tole vprašanje, ki je iz Svetega pisma in ga na vse vas naslavlja Gospod.
Job, 38,39
Govori Gospod:
"Kje si bil, ko sem ustvaril Zemljo?
Povej to, če imaš razumnost!
Kdo je določil njene mere, ako veš?
Ali kdo je čez zemljo potegnil merilno vrv?
Na kaj so pogreznjeni njeni temelji,
ali kdo je položil njen vogelni kamen?
...
Kdo je zaprl morje z vrati, ko je izbruhnilo
in šlo iz materinega naročja?
Ko sem mu določil njegove meje,
mu postavil zapah in vrata in rekel:
"Do sem pojdeš in ne dalje!"
...
Si li kdaj, odkar živiš,
zapovedal jutru?
Si li nakazal zori njeno mesto?...
Moreš li združiti Gostosevce ali razvezati vezi Oriona?...
Loviš li levinji plen,
tešiš levičem glad?...
Kdo pripravlja vranu njegovo hrano,
ko njegovi mladiči vpijejo k Bogu,
omahujejo brez hrane? ...
Si li podelil konju moč,
njegov vrat okrasil z grivo?...
Ali jastreb po tvoji pameti vzleti,
razpenja svoje peruti proti jugu? ...
Kar veliko vprašanj.
Morda imaš vsaj na enega odgovor?
# 08.04.2012 ob 12:29
Zavidanja vredna doba več kot 2000 Let,
Ja, precej časa se že trudite dokazati, da imate prav, pa vam v tem času še ni uspelo.
Verjamem, da moja vera in vera katoličanov ni prazna.
Pravijo, da je vera izgovor, kadar za svoje trditve nimamo dokazov.
Žal pa mi je da nadnaravno moč spoznanja nima več ljudi.
Ali morda razumeš kako pravljično se slišijo take izjave?
Ni treba imeti nadnaravnih moči spoznavanja. Imamo možgane, zmožnost razmišljanja in to je vse kar potrebujemo.
"2. Petrov list 3, 8-13. "To eno pa vam ne bodi skrito, ljubljeni, da je en dan pred Gospodom kakor tisoč let in tisoč let kakor en dan. 9 Gospod ne odlaša obljube, kar imajo nekateri za odlašanje; temuč potrpežljiv je z vami, ker noče, da se kdo pogubi, ampak da vsi pridejo do izpokorjenja. 10 Pride pa dan Gospodov kakor tat, v katerem preidejo nebesa z velikim ropotom in prvine razpadejo v požaru in zemlja in vsa dela na njej zgore. 11 Ker ima torej vse to razpasti, koliki morate biti vi v svetem življenju in pobožnosti, 12 ki čakate in pospešujete prihod dneva Božjega, spričo katerega razpadejo nebesa v ognju in se prvine goreč raztope. 13 Novih pa nebes in nove zemlje pričakujemo po obljubi njegovi, v katerih prebiva pravičnost."
2. Petrov list 3,5-7. " Saj odkar so zaspali očetje, je vse, kakor je bilo od začetka stvaritve. 5 Hotoma namreč ne vedo tega, da so bila od nekdaj nebesa in zemlja, ki je postala iz vode in z vodo po besedi Božji, 6 po kateri je tedanji svet poginil z vodo potopljen; 7 sedanja nebesa pa in zemlja so bila po isti besedi shranjena za ogenj in se vzdržujejo za dan sodbe in pogube brezbožnih ljudi.
2. Petrov list 2,4-6. "Kajti Bog ni prizanesel angelom, ki so grešili, temuč jih je z verigami teme pahnil v brezno in jih dal hraniti za sodbo; 5 in prvemu svetu ni prizanesel, temuč je kot osmega ohranil Noeta, glasnika pravičnosti, ko je poslal potop čez svet brezbožnih; 6 in mesti Sodomo in Gomoro je obsodil v razpad ter ju upepelil, s čimer ju je za zgled postavil tistim, ki bodo brezbožno živeli;"
Pardon,... tiskarski škrat :)
Problem pa je da največkrat ravno ateisti ne sprejemajo verujočih oziroma so takšni najbolj glasni.
Seveda se najdejo izjeme.
Menim, da je bila potrebna vera, da je človek veroval v vrednote, ki jih je ponujal komunizem. Vsak sistem terja vero in prepričanje od človeka, tudi humanizem. Osebno menim, da je Jezus Kristus bil začetnik socializma.
Pekla ni,... Sveto Pismo uči, da duše, ki greši umre. Mrtvi pa spijo in se ničesar ne zavedajo,...
Duša 18,4. "Glej, vse duše so moje; kakor duša očetova, tako duša sinova je moja; duša, ki greši, umrje. "
Pridigar 9,5-6. "5 Živi namreč vedo, da bodo umrli, mrtvi pa ne vedo ničesar več, zanje ni več plačila, saj je pozabljen spomin nanje. 6 Davno je minila njihova ljubezen, njihovo sovraštvo in njihova zavist, na veke nimajo več deleža pri vsem, kar se godi pod soncem."
Najini razmišljanji še zdaleč nista enakovredni.
iz takšnega branja se ne da sklepati drugače kot da "zagovarjaš" neenakovrednost. sicer pa ko človek začne posegati po izjavah kot so kako veš, da jaz pripadam katerikoli religiji?, veš ne moreš računati na resnost, premišljenost in tehtnost pogovora oz sogovornika
če verujoči želite biti sprejeti s strani ateistov, boste morali začeti sprejemati ateiste! in pa dejstvo, da vas obkroža neverujoča večina! zavedam se, da je lahko ta občutek rahlo ogrožajoč. vendar pa kot ateist ne zagovarjam tudi preganjanja verujočih! a naj še enkrat ponovim... niste sami, ateisti živijo poleg vas in predstavljajo večino!
to je realnost, v kateri živimo
Kaj ne bi bilo bolje direktno iti na drugo lokacijo v nebesa.
JEZUS JE VSTAL, JE !
Zavidanja vredna doba več kot 2000 Let,
vstajanja in padanja kristjanov, tudi sam sem
v svojem življenju čutil, na svojem telesu.
To res veliko dogajanje, ko bom odblokiran, da bo sprejemljiva resnica
tudi tu na blogih, bo možnost, da se takšno vstajene, ki ga Jezus
vsakemu človeku podarja večkrat v življenju, tudi prikaže.
Verjamem, da moja vera in vera katoličanov ni prazna.
Žal pa mi je da nadnaravno moč spoznanja nima več ljudi.
Tako bi bil SVET boljši in bil bi "svet" v pravem pomenu besede .
Drži. Zato pa religije cvetijo.
glede na kar nekaj postov o razmišljanju komunizma kot vere me zanima tvoje mnenje o tej temi. Lepe praznike
Na zemlji je vsekakor gospodar padli angel - satan, ki je ubijalec ljudi in oče laži,...
Luka 4,5-7. " In pripelje ga hudič na vrh in mu pokaže vsa kraljestva sveta v trenotku časa. 6 In mu reče hudič: Tebi dam vso to oblast in njih slavo, kajti meni je izročena, in dajem jo, komurkoli hočem. 7 Ti torej če se pokloniš pred menoj, bode vse tvoje.
Janez 14,30-31. " Ne bom veliko več govoril z vami: prihaja namreč vojvoda tega sveta, a na meni nima ničesar; 31 ampak da svet spozna, da ljubim Očeta, in kakor mi je Oče zapovedal, tako delam"
1. Petrov list 5,8-9. "8 Bodite trezni, bedite: nasprotnik vaš, hudič, hodi kakor rjoveč lev okrog in išče, koga bi pogoltnil; 9 njemu se upirajte, trdni v veri, vedoč, da isto trpljenje prenaša bratovščina vaša razkropljena po svetu."
Janez 8,44. "Vi ste iz očeta hudiča in želje očeta svojega hočete izpolnjevati. On je bil ubijalec ljudi od začetka, in na resnici ne stoji, ker resnice ni v njem. Kadar govori laž, govori iz lastnega, ker je lažnik in oče laži."
Lahko bi torej rekla, da je na zemlji pekel,...
# 08.04.2012 ob 11:43
smešno je to ker liberalizem uči da moraš spoštovati drugačnost. Ko pa prideš na področje vere pa to kar naenkrat izgine. Temu se pravi labilna osebnost.
Spoštovati je potrebno tisto, kar je vredno spoštovanja. Vera je glavni vzrok zla na svetu in ni vredna nobenega spoštovanja.
Če jaz verjamem v dobre vile in škrate, zakaj bi to moralo biti vredno spoštovanja, zakaj??
Vse vesolje, kjer bivajo narodi, ki jih je Bog ustvaril,... :)
Razodetje 12,12. "Zato se veselite, nebesa, in vi, ki prebivate v njih! Gorje pa vama, zemlja in morje, ker je hudič sestopil k vama, poln divjega besa, ker ve, da ima le malo časa. "
Hebrejcem 1,1-2. "Velikokrat in na veliko načinov je Bog nekoč govoril očetom po prerokih, 2 v teh dneh poslednjega časa pa nam je spregovoril po Sinu. Njega je postavil za dediča vsega in po njem je tudi ustvaril svetove"
Lahko pa bi Ramus.
Kje so nebesa, lokacija.
Komunizem je družbena degeneracija. Živeti z lažjo v laži, na duhovnem nivoju amebe.
Mislim, da boš moral še veliko delati na sebi in redno obiskovati svete maše, ter to tudi spoštovati, da ti taki stavki ne bodo uhajali v javnost. S takim pisanjem škodiš tistim vernikom, ki poskušajo biti strpni do soljudi.
Kar pa se tiče komunizma, socializma, kapitalizma, fevdalizma..... pa ti priporočam kar Wikipedio, ta hip ti je pri roki. Boš dobil vsaj nekaj osnov za širši pogled na razmejitvene pojme, vera - družbne ureditve. Lepo praznuj, predvsem v miru in ljubezni
Ko kdo omenja pri diskusiji o religijoznih temah o nedobljenem regresu, odpuščenih delavcih, politični situaciji itd. se bojim, da diskusija o religijoznih temah ne bo kakovostna in da ne ve kaj dosti o teh stvareh.
Mogoče primerjava res ni bila posrečena, hotel sem samo pokazati na razliko v
besedah upanje in verovanje
Diskusija o religiji izven konteksta realnosti/stvarnosti pa je popolnoma brezplodna.
V pomoč pri dekodiranju MIRNČANove trditve si prosim poglej prvi odstavek na spodnjem linku. :-)
http://sl.wikipedia.org/wiki/Liberalizem
Dej, malce razloži, pojasni ta stavek.......razsvetli me., ker ga pač ne razumnem ravno dobro
To dokazuje stanje na Zemlji.
Vsi vodeči, vsi na vrhu družbene lestvice opremljeni s kravatami, leporečniškimi usti …. in mi vsi, ki živimo iz in za sistem podpiramo znorelost planeta, ki ga omenjeni očitno brezvizionarsko gradijo. Sicer v ponorelo stanje ne bi zabredel.
Tiho smo dokler »nam gre dobro«, kakor imenujemo stanje preobilja.
Ko nastopi kriza potrošništva v oblikah stečajev, revščine, kriminala, laži, spletk, polresnic, prirejenih resnic, resnic kreiranih s strani odvetnikov, … , začnemo vpiti kot smerno neopredeljena druščina v pivnici, ki si je bila enotna pri pitju in postane neenotna glede plačila in odgovornosti za bolečo glavo, ki jo v raznih oblikah pušča brezciljna zabava.
Živeti za in iz potrošništva je enako življenju ličinke koloradskega hrošča.
»Odpusti jim, saj ne vedo kaj delajo« je v ponorelem svetu enako aktualno kot na dan Velikega petka.
Jezus je s svojim vstajenjem dokazal, kdo je "mahe"r časa, zgodovine. Sporočilo Velike noči je upanje, ki presega domet razuma človeka.
Aleluja!
Obžalujem, da si napačno razumel moj stavek, da najini razmišljanji nista enakovredni. Res ne vem od kod si ti potegnil zaključek, da sem rekel, da midva nisva enakovredna. Tega prav nikjer nisem rekel in v vsem svojem življenju nisem še nikoli razmišljal v takih dimenzijah do kogarkoli.
Midva sva še kako enakovredna. Moja trditev o neenakovrednosti razmišljanja se je nanašala na to, da govoriva o povsem drugačnih dimenzijah, da najine misli niso usklajene. Sploh pa, kako veš, da jaz pripadam katerikoli religiji? :-)
# 08.04.2012 ob 11:35
Men je najbolj smešen k se liberalci norčujejo iz vere.
Lahko elaboriraš kaj je v tem smešnega?
Morda je bolj smešno to, da nimate protiargumentov na zasmehovanje.
Komunizem je družbena degeneracija. Živeti z lažjo v laži, na duhovnem nivoju amebe.
Komunizem kot ideja najbrž ne, pač pa "državno izkoriščanje" komunizma na ravni religije.
Nimam navade, da bi ponavljal, a bom tokrat kljub temu prepisal sam od sebe:
--------------------------
Kritike letijo na VSE religije in ideologije. Trenutno pač cirkus okoli velike noči najbolj bije v oči. V svetovnem merilu je islam večji problem - že objava nedolžne karikature požene na ceste horde razjarjenih in zaslepljenih vernikov, ki uničujejo in ubijajo in njihovi voditelji to odobravajo .
V imenu vere in z obljubo večnega življenja jih poganjajo v smrt.
Da ne govorimo o mogoče najbolj perverzni državni religiji/ideologiji v Severni Koreji, kjer je celotno življenje posvečeno samo enemu - to je čaščenju velikega voditelja.
Evropa pa takšna kot je, ni zaradi krščanstva, še manj zaradi katoliške cerkve ampak je nasledica grške civilizacije. Preživela je kljub religiji.
Kar se tiče Sovjetske zveze - to je spet krasen primer državne religije. Za svojo dominacijo je uporabljala enake metode kot vse religije.
Spomnimo se tudi cirkusa in čaščenja nezmotljivega v bivši Jugoslaviji - enako perverzno.
Pripadniki katoliške cerkve imate zaradi svobode govora in demokracije v Evropi priložnost, da se uprete doktrinam Vatikana, ki med drugim povzročajo na miljone mrtvih zaradi AIDSA v Afriki kot posledica prepovedi uporabe kondomov. Kdaj in kako se bo Vatikan opravičil za to ?
natančno si ugotovil oziroma prikazal, kakšna je razlika med nama; jaz med tabo in sabo ne vidim nobene razlike, smatram naju za enakovredna. ti pa nasprotno, ne.
in ravno v tem je groza ne samo katoliške vere temveč verstev nasploh, saj predpostavljajo svojo "superiornost", svojo izvoljenost s strani boga. IN PRAV TO JE EGOCENTRIZEM!
povrhu nisi niti za trenutek pomislil, kaj sem ti napisal! temveč si se takoj ogradil z mislijo, da nisva enakovredna! in to je žalostno, saj na tak način komunikacija - kaj šele dialog ni možen.
Med tema dvema besedama, upanjem in verovanjem, po mojem mnenju ni velike razlike. Osnovni problem pri diskusijah o teh temah (religiji, duhovnosti, filozofiji itd.) je, da velika večina ljudi ni sposobna prestopiti okov vsakodnevne stvarnosti in pogledati na življenje na nedeterminističen način. Ravno ta nezmožnost razmišljanja sodobnega človeka v drugačni maniri, v drugačnih dimenzijah, pa dokazuje, da je danes duhovnost še bolj pomembna kot kdajkoli prej. Pa da ne bo kdo mislil, da govorim ciljno o katerikoli religiji.
Ko kdo omenja pri diskusiji o religijoznih temah o nedobljenem regresu, odpuščenih delavcih, politični situaciji itd. se bojim, da diskusija o religijoznih temah ne bo kakovostna in da ne ve kaj dosti o teh stvareh.
# 08.04.2012 ob 10:58
Prijavi neprimerno vsebino
@vladoska
Komunizem je družbena degeneracija. Živeti z lažjo v laži, na duhovnem nivoju amebe.
Em...kaj pa je vera drugega?
Torej kje, in ne zdaj da o tem pa ne bi na tak dan.
Kdor se tega zaveda, goji upanje. Upanja je religiozna kategorija. Ateizma v čisti obliki pravzaprav ni.
Med upanjem in verovanjem je velika razlika. Jaz sicer lahko upam, da bom dobil regres, ne verjamem pa, da bom res !
Pa še da šaljivo zaključim z izrekom:
Imenovati ateizem kot religijo, je enako kot imenovati plešavost za barvo las.
Don Hirschberg
Tudi to je res!
Komunizem ni vera, pač le družbena ureditev. Vesele praznike vsem
Tudi religije so močno delale na tem!
Pa ne rabi(m)š za to nobene pretirane domišljije!
Kdor želi biti Jezusov učenec, se mora naučiti ljubiti svoje bližnje
Strinjam se, da je Jezus učil o ljubezni, sočutju, pomoči revnim...
Vendar pa jaz od nikogar ne pričakujem, da bo zaradi mene pustil svojo družino (Kdor ima rajši očeta ali mater kakor mene, ni mene vreden; in kdor ima rajši sina ali hčer kakor mene, ni mene vreden)
Tudi ne trdim, da bodo vsi tisti, ki ne bodo vame verovali, za vedno pogubljeni (vrženi v ognjeno peč, kjer bo jok in škripanje z zobmi).
Torej kje to je, ne bo težko ker menda je vse v eni knjigi.
Velika noč je praznik upanja . . .
V tovarni nogavic Polzela na cesto sto delavcev . . . . . upajmo skupaj !
Pred precej stoletji so takratni kristjani z ognjem in mečem "prepričali" naše prednike, da so njihovi bogovi brez veze, nepotrebni, celo škodljivi. Kdor ni ubogal, je umrl. Mi smo potomci ljudi, ki so preživeli "prepričevanje" zaradi strahu ali preračunljivosti.
Komunizem je družbena degeneracija. Živeti z lažjo v laži, na duhovnem nivoju amebe.
Menda je jasno,da Jezus Kristus ni živel v izobilju.
Komunizem ni vera, pač le družbena ureditev. Vesele praznike vsem
Najini razmišljanji še zdaleč nista enakovredni. Prav tako je tvoja sodba o tem, da se motim, postavljena ravno v taki maniri o kateri sem pisal v zgornjem komentarju, ko ljudje mislijo (in tudi ti), da so bogovi in da imajo samo oni prav, in nima prav nihče drug.
Še enkrat: Postavil sem tezo, da je človek edino bitje, ki se zaveda časa. Ker se ga, v življenju goji upanje, goji verjetje v nekaj, karkoli. Če verjame, če si izgrajuje miselne svetove, ki velikokrat z realnostjo nimajo nobene povezave, si skonstruira svoj lasten religiozni svet. In potemtakem ne more biti religiozen v čisti obliki, torej mu religija ni tuja, zgradi si pač svojo osebno.
:))
# 08.04.2012 ob 08:50
Prijavi neprimerno vsebino
Saj je res, da večina smrtnikov ne more verjet vase. Sicer je to zelo žalostno ampak tako je in temu primeren je tudi smisel življenja na tem planetu, da se nam lahko opice smejijo.
Seveda ne tiste, ki smo jih ugrabili in pozaprli po kletkah...
--------------------------------------------------------------------------------
Po tistem postu sem moral pogledati še par tvojih komentarjev. So dobri.
Pa se zavedaš, da dosti teh smrtnikov, ki ne verjamejo vase raje verjamejo (oz. verujejo, če ti je ljubše) v nekaj drugega - kaj bi to lahko bilo poleg drog, takšnih in drugačnih pa prepustim tvoji domišljiji.
to je sicer povsem legitimno razmišljanje ali bolje verjetje, da ateizma ni, vendar te moram razočarati, motiš se. naj ti povem iz lastnim "izkušenj" - ateizem obstaja!
naj ti pa zdaj samo za trenutek odslikam tvoje razmišljanje...poskušaj si predstavljati, da jaz kot ateist trdim, da je verujoči človek le od realnosti odtujeni človek, ki ne želi sprejeti lastne odgovornosti za svoja dejanja in da zato kot tak ne more obstajati. najbrž bi se ti zdelo tako ali drugače nestrpno naziranje.
zaključek verjamem, da bo lahko potegnil sam!
497_1230318_747016455_n.jpg
# 08.04.2012 ob 08:35
Prijavi neprimerno vsebino
G. Bruno, če verjameš, da si ateist že verjameš v nekaj torej pravzaprav niti nisi več ateist, ker imaš osebno mnenje, ki je tvoja vera. Če je tvoja seveda?!
--------------------------------------------------------------------------
Hahahahahahahahahahahaha
Mojster, vsaka ti čast. Tako me pa že dolgo ni kdo nasmejal.
Se pravi, če jaz verjamem da sem npr. dober/slab voznik; pošten/nepošten človek; flegmatik; psihotik; itd...; karkoli že, nisem ateist ampak vernik in to osebno mnenje je sedaj moja vera.
Bravo, mojster.
Nelagodno se počutim, ko kdo reče, da verjame le v sebe in zaupa le sebi. Takšni ljudje verjamejo v boga, a prepričani so, da so bog oni sami. Kdor pravi, da je ateist, se pravzaprav moti. Zakaj? Zato, ker je človek edino bitje, ki se zaveda minevanja časa, preteklosti, sedanjost in prihodnosti. Kdor se tega zaveda, goji upanje. Upanja je religiozna kategorija. Ateizma v čisti obliki pravzaprav ni.
Pozdralvljanje je pa itak kot zgleda samo še kot neka nuja in ne kot želja.
Dobesedno se vidi po tem kdo skrbi le za svoje dupe.
Ponavadi samo zmumljajo nekaj v neznano smer, da niti ne veš ali so te pozdravili ali pa poslali nekam...u tri...
Ja to je žalostno,... upam, ste na velikonočni zajtrk povabili še koga, ki nima kaj dati v usta. Verjamem, da se mize šibijo od preobilja,...
1. Janezov list 3,17. "Kako more Božja ljubezen ostati v človeku, ki ima premoženje tega sveta in vidi, da je brat v pomanjkanju, pa zapira svoje srce pred njim? "
16 Smrt pa so povabili brezbožni z rokami in besedami;
za prijateljico jo imajo in po njej omedlevajo,
še zavezo sklepajo z njo,
zato tudi zaslužijo, da postanejo njen delež.
2
1 Ti namreč, napak misleč, pravijo sami pri sebi:
Kratko in težavno je naše življenje
in ni zdravila za človekov konec,
za nikogar se ne ve, da bi se vrnil iz podzemlja.
2 Kar po naključju smo se rodili,
pozneje bomo, kakor da nas nikoli ne bi bilo,
zakaj sapa v naših nosnicah je dim,
misel le iskra, ki jo ukreše utrip našega srca.
Luka 9,23. " Pravi pa vsem: Če kdo hoče za menoj iti, naj zataji samega sebe in vzame nase križ svoj vsak dan in gre za menoj."
Jaz lahko vzamem le svoj križ in grem za Jezusom. Nikogar ne morem prepirčati da stori isto. Vsak se lahko zagleda v Jezusovo življenje in se odloči ali bo hodil za Njim,... :)
Ja, nekateri, ki sicer ne verjamemo v duše in duhove, smo se odločili, da bomo imeli nadvse uboge duše.
Zdaj pa moraš to še prepričat večino tistih, ki hodijo v cerkev in tega še niso dojeli in se učijo ubijat, kradejo drug drugemu, se prerivajo v vrsti kdo bo prej, tekmujejo kdo ima večjega , močnejšega, čistejšega, debelejšega...
Odreši Slovenijo!
Tudi "misel" potebuje za svoj nastanek neko biokemicno substanco,ki jo mi imenujemo mozgani. In je prav tako kot vsi pojavi v naravi vezana na materijo in potrebuje za svoje formiranje energijo,ki mu jo nudi asimilacijski proces v zivemu telesu.
Ergo,,mrtvi mozgani ne proizvajajo "misli,prav tako se ta ne poraja z nic,kot ta tvoja "vera"
Tudi to je vera! To ni tvoja pamet ampak na pamet naučenost ali morda napiflanost v tem pa zmanjkuje prostora in časa za osebno razmišljanje. Osebno! brez presodkov!
Zdaj pa mi razloži še to, zakaj si znanstveniki, ki odkrivajo vse to, niti približno niso enotni in so se že tolkokrat popravljali, sami sebe negirali...skozi zgodovino?!
ste pa nekateri bogi v duši, zelo
Jezus je rekel, da se Njegovi učenci prepoznajo po tem, da imajo med seboj ljubezen. Ni rekel, da moramo imeti križe, okrasje, se pobožno držati,... rekel je da se moramo ljubiti. Kdor želi biti Jezusov učenec, se mora naučiti ljubiti svoje bližnje :)
Edini pravi Komunist in socialist vseh časov.
Takšen, ki se ni preoblekel, da bi mu bilo potem kaj bolje.
Vsi ostali se pa glih zaradi tega tolko preoblačijo.
# 08.04.2012 ob 09:26
Bog je ljubezen,... :)
-----
Biblijski bog je uničevalec, morilec, genocidnež....
Exodus 23:23 – Kajti moj angel pojde pred teboj in te privede k Amorejcem, Hetejcem, Ferezejcem, Kanaancem, Hevejcem in Jebusejcem ki jih bom iztrebil.
Peta Mojzesova knjiga 7/16: Uniči VSA ljudstva, ki ti jih izroči Gospod tvoj Bog. Tvoje oko naj se jih ne usmili. Ne služi njihovim bogovom; kajti to bi bila past!
7/2: Ne sklepaj z njimi zaveze in jim ne prizanašaj!
Tega so se tako Judje kot Kristjani skozi zgodovino zelo držali in še danes se nihovi vladni kriminalci tega oklepajo.
tega stravka ne štekam najoblj
Tam je pa bil red!
Janez 13,34-35. "34 Novo zapoved vam dajem, da se ljubite med seboj; kakor sem jaz vas ljubil, da se tudi vi ljubite med seboj. 35 V tem spoznajo vsi, da ste moji učenci, ako imate ljubezen drug do drugega
Sekta je nekoč poznala pravo lego nebes, vic in pekla, kam se je to znanje izgubilo.
Tudi "misel" potebuje za svoj nastanek neko biokemicno substanco,ki jo mi imenujemo mozgani. In je prav tako kot vsi pojavi v naravi vezana na materijo in potrebuje za svoje formiranje energijo,ki mu jo nudi asimilacijski proces v zivemu telesu.
Ergo,,mrtvi mozgani ne proizvajajo "misli,prav tako se ta ne poraja z nic,kot ta tvoja "vera"
Kaj pa so potemtakem ljudje?
učenci, ki se bolj slabo učijo in dojemajo?
In potrebujejo zato pips, da poškropijo resnico okoli sebe?
Še iz enega vidika je pomebna velika noč. Jezus Kristus je tako po vstajenju postal naš veliki duhovnik, ki se posreduje pri Boga za nas. Tako lahko vsi ljudje prihajamo pred Boga v vsakem trenutku. Imamo odvetnika in posrednika pri Očetu. Noben drug ne more posredovati za vas, kot le Jezus Kristus,....
1. Timoteju 2,5. "5 Bog je namreč samo eden. Samo eden je tudi srednik med Bogom in ljudmi, človek Kristus Jezus, 6 on, ki je sam sebe dal v odkupnino za vse, pričevanje ob svojem času"
1. Jenzov list 2,1-2. "Otročiči moji, to vam pišem, da ne grešite. Ako se pa kdo pregreši, imamo Odvetnika pri Očetu, Jezusa Kristusa pravičnega; 2 in on je sprava za grehe naše, ne pa samo za naše, ampak tudi za vsega sveta grehe."
Vsak trenutek lahko po zaslugi zmage Jezusa Kristusa prihajate do Boga in z Njim gradite odnos in ga spoznavate. V življenju Jezusa se nam razodeva Bog, saj je Jezus rekel,... "Kdor je videl mene, je videl Očeta"
Bog je ljubezen,... :)
Od kod pa ti črpaš svojo prijaznost?
Nič krivi pošteni delavci na cesto, med tem ko se okoli usta mastni in zadebeljeni kler veseli vstajenja svetlobe....
Oprostite ampak žal, ne poznam bolj hinavske verske skupnosti kot je rimsko katoliška.
Bravo, vrhunski komentar, višek inteligence in logičnega razmišljanja. Tu sploh ne gre za to, da bi slučajno sovražil Cerkev in bi ji hotel naložiti krivdo za vse, kar je slabega in grdega, a ne?
Seveda mi je žal vseh teh delavcev, pa vendar nima to prav nobene povezave z Veliko nočjo! Če so verni edino to, da jim praznik Velike noči da upanje! Zdaj se boš spet norčeval, pa se ne bom sekiral...
Lep dan in upanja polno Veliko noč vsem!
Nič krivi pošteni delavci na cesto, med tem ko se okoli usta mastni in zadebeljeni kler veseli vstajenja svetlobe....
Oprostite ampak žal, ne poznam bolj hinavske verske skupnosti kot je rimsko katoliška.
Apostol Peter je zares lahko za mnoge od nas dober primer kakšni smo ljudje in kakšen je na drugi strani Jezus Kristus. Peter je trikrat zatajil Jezusa in ga zapustil. Mislim, da se lahko vsak od nas najde v tej vlogi. Vsi smo kdaj pustili na cedilu naše najbližje pa tudi Boga. Smo grešna bitja. In tako je Peter ves užaloščen sedel ob ognju in Jezus ga vpraša ali me ljubiš?
Pomislite kako se je počutil Peter? Trikrat je zatajil Jezusa, ta pa ga sedaj vpraša ali me ljubiš? Peter se je zlomil in doživel spreobrnjene šele tukaj ob ognju. Dojel je globino Božjega odpuščanja potem, ko je sam zatajil Jezusa in ga zapustil. Šele sedaj je v Petru napočil trenutek, da lahko gre in začne širiti Evangelij. Rodil se je novi Peter, ki je opoustil svoje ambicije in se je podredil volji Boga in dal svoje roke in svoje noge za širjenje evangelija.
Tako moramo vsi mi Kristjani pustiti sebe ob strani in vzeti nase Jezusov križ in iti za njim,... velik je naš Bog, ki odpušča in ljubi.
http://www.youtube.com/watch?v=WIpe1OVbQpU&feature=related
# 08.04.2012 ob 07:46
-------------------
Sprejemam to, da s svojim omejenim razumom ne moremo vsega dojeti. Ne govorim o tem pač pa o dejstvih v Svetem pismu, ki so nesprejemljive. Ko nekakšen biblijski bog iz Stare zaveze ščiti izbrano ljudstvo, ki je prav tako "grešno" kot tista druga ljudstva, ki jih neusmiljeno pokončuje in izvaja genocid nad njimi. In to se dogaja še danes. Ščitijo se židje in njihova umetna tvorba v Palestini nad drugimi ljudstvi pa današnji bogovi (USA....) izvajajo genocid kar pomeni, da biblijski bog ni bil nič drugačen od sedanjih tuzemeljskih bogov, ki imajo moč in orože in si jemljejo pravico nad življenjem in smrtjo.
Ali pa pravljica (in grožnja) o tem kako bi morali biti na nek način"kaznovani" vsi tisti, ki ne verjamejo v Jezusa kot božjega sina in za nas ne bo rešitve.
Najmanj kar lahko rečem je, da se mizdi bizarna vera, ko "bog" zaradi greha Eve in Adama in preko njiju naprej vsega človeštva - za greh, ki bi ga moral predvideti saj vse ve v naprej, obsodi vse njune potomce na smrt. Na omejeno življenjsko dobo, ki se konča s smrtjo. Nekega dne pa mu postane žal. Pošlje na zemljo svojega edinorojenega sina Jezusa, ga zakolje na križu kot žrtev in vsi, ki verjamejo v to pravljico bodo vstali od mrtvih in imeli večno življenje. Težko je to razumeti. Tudi šest letnim otrokom, ki jim pri verouku to vcepljajo v glavo je to težko razumeti. Toda kar ni dano razumu je pač dano veri. In dokler bo tako nam ni rešitve.
Če v nekaj ne verjameš pravzaprav verjameš, da ne verjameš.
A ti ne verjameš? Niti samemu sebi?
Postaja malo filozovsko. Jaz VEM da ne verjamem v boga, v "velike voditelje", v prerokbe, v astrologijo in še bi lahko našteval.
Sam s sabo se sicer redko pogovarjam, ampak se v glavnem strinjam s seboj. :)
Kaj je misel?
Ne moreš se je dotaknit, okusit, videt...
A me potemtakem strokovnjaki lahko prepričajo, da ne obstaja?
hmmm
Tudi vam želim lepe praznike :))
Ne verjeti nekaj je vera ? Najbolj čudna definicija, ki sem jo kdaj slišal !
Če v nekaj ne verjameš pravzaprav verjameš, da ne verjameš.
A ti ne verjameš? Niti samemu sebi?
Saj je res, da večina smrtnikov ne more verjet vase. Sicer je to zelo žalostno ampak tako je in temu primeren je tudi smisel življenja na tem planetu, da se nam lahko opice smejijo.
Seveda ne tiste, ki smo jih ugrabili in pozaprli po kletkah...
Kaj pa ti preostane drugega, če ne verjameš? Potem je itak vse popolnoma brez veze!!!
In dvomim, da je tako. Prepričan sem da ni!
z velikim zanimanjem berem vaša podajanja velikonočnega sporočila. Nova zaveza ni enostavno branje, njeno sporočilo je preprosto preveč globoko, da bi ga lahko dojeli v vsej njegovi celovitosti. Zato je vsaka dodatna razlaga več kot dobrodošla.
Hvala in lepe praznike vsem!
K8&ob=av2e
Izaija 2, 3-4 "Poučil nas bo o svojih potih
in hodili bomo po njegovih stezah.
Kajti s Siona bo prišla postava
in GOSPODOVA beseda iz Jeruzalema.«
4 Razsojal bo med narodi,
dokazoval številnim ljudstvom.
Svoje meče bodo prekovali v lemeže
in svoje sulice v srpe.
Narod ne bo več vzdignil meča proti narodu,
ne bodo se več učili vojskovanja"
Vera kot pojem ne temelji na empiricnem spoznanju, je popolnoma abstraktna zadevscina,ki nima z realnim svetom nic skupnega in je popolnoma v konfliktu z logiko. .
Ateizem pa v nasprotju do vere temelji ravno na empiriki ,ki mu jo med drugimnudi tudi znanost.Razlikuje se od vere, v temu,da se opira na realnosti vsakdanjega zivljenja in logiki zdravega razuma.
Rimljanom 12, 10-17. "10 Z bratovsko ljubeznijo srčno ljubite drug drugega, v spoštovanju dajajte prednost drug drugemu; 11 v marljivosti bodite neumorni, v duhu bodite goreči, Gospodu služite; 12 v upanju se veselite, v stiski bodite potrpežljivi, v molitvi stanovitni; 13 v potrebah pomagajte svetim, gojite gostoljubnost. 14 Blagoslavljajte tiste, ki vas preganjajo, blagoslavljate, a ne preklinjajte. 15 Veselite se z veselimi in jokajte z jokajočimi. 16 Bodite ene misli med seboj; ne mislite visoko, temuč sočustvujte z nizkimi. Ne zdite se razumni sami sebi. 17 Nikomur ne vračajte hudega za hudo. Premišljujte to, kar bi bilo dobro vpričo vseh ljudi. 18 Če je mogoče, kolikor je v vaši moči, imejte mir z vsemi ljudmi."
Veselite se! :))
Ne verjeti nekaj je vera ? Najbolj čudna definicija, ki sem jo kdaj slišal !
Jap, da se praznuje trplenje in križanje je res čudna zadeva.
In to sploh na kakšen način...
Ko si bodo ljudje s svojo mentaliteto to tudi zaslužili.
In takrat se več ne bo rabil izpostavljat.
Ampak dolga je še pot in zaenkrat nič ne kaže, da bi človeštvo bilo v pravo stran obrnjeno...
Preveč špekulacij, pohlepnega sla po imeti čimveč, da bi drugi imeli čimmanj...
In problem je ta, da vsi pastirji postanejo prav ta kompas. Problem je pri nedojemanju kaj je razlika med koristiti in izkoristiti ponujeno. Več kot 95% ljudi je mnenja, da je potrebno izkoristiti ponujenost.
In to je pohlep!
http://www.youtube.com/watch?v=lRCUMe00a
h8&playnext=1&list=PLB9F7A936DD9
0FC52
Ta zgodba itak pove vse!
Tudi dandanes še vedno niso dojeli!
grem po blagoslov očeta
požrite se"
Želim ti obilo blagoslova in Svetega Duha, da ne boš tako mrzovoljen na ta prelep praznik :)
Pravzaprav je zanimiva tudi izkupnja Apostola Petra in tudi drugih, ki je še na zadnji večerji zatrjeval. da bi šel v smrt z Jezusom,...
Marko 14, 29-31. "Peter pa mu je dejal: »Tudi če se bodo vsi pohujšali, jaz se ne bom.« 30 Jezus mu je rekel: »Resnično, povem ti: Nocoj, to noč, preden bo petelin dvakrat Manjka v nekaterih rkp.zapel, me boš trikrat zatajil.« 31 On pa je še bolj vneto govoril: »Tudi če bi bilo treba umreti s teboj, te nikakor ne bom zatajil.« Tako so govorili tudi vsi drugi."
Učenci tudi še na zadnji večerji niso dojeli za kaj je prišel Jezus Kristus na Zemljo. Vsi so pričakovali, da bo ustanovil svoje kraljestvo in da bodo oni (učenci) novi ministri. Najbolj od vsega so si želeli konca rimske okupacije in vzpostavitev Davidovega kraljstva. Tako je bilo razočaranje izjemno veliko, ko so Rimljani Jezusa križali in umorili. Tako je Peter poln osebnih ambicij pokleknil pod težo in Jezusa trikrat zatajil,....
Luka 22,61. "In Gospod se je obrnil in se ozrl na Petra in Peter se je spomnil Gospodove besede, kako mu je rekel: »Preden bo danes petelin zapel, me boš trikrat zatajil 62 In šel je ven in se bridko zjokal"
Mnogim med nami je potrebna ta izkušnja, ki Jezusa Kristusa in Krščanstvo vpletajo v svoje ambicije in politiko. Jezusovo kraljestvo ni od tega sveta. Kdor se ne pokorava Kristusu pač Kristusa zgolj izrablja za svoje cilje, potrebuje Petrovo izkušnjo, ker sicer nikoli ne bo spoznal Jezusa Kristusa.
grem po blagoslov očeta
požrite se
Velik bo dan, ko se bodo mrtvi vstajali iz zemeljskega prahu in zbujali iz smrtnega spanca,...
Daniel 12,1-2. "Tisti čas nastopi Mihael, veliki knez, ki je postavljen nad sinove tvojega ljudstva. To bo čas stiske, kakršne še ni bilo, odkar so narodi, do tega časa. V tistem času bo rešeno tvoje ljudstvo; vsak, ki se najde zapisan v knjigi. 2 Mnogi izmed teh, ki spijo v prahu zemlje, se bodo prebudili; nekateri za večno življenje,..."
Praktično celotno Sveto Pismo govori o dnevu, ko se bo Jezus Kristus vrnil in obudil mrtve, ter nam dal večno življenje :)
Veliko jih je verovalo v komunizem, pa jim je izdihnil.
Zdrav razum je omejen na znanost. To je spoznal apostol Tomaž, ki je bil agnostik (verjel le v dokaze).
Toda Jezus mu odgovori: "Blagor tistim, ki niso videli, pa so verovali."
Ker razum ne more verovati. Veruje lahko le transcendentno v človeku.
Drugače se pa ne boj, da bi vsi kristjani sprejemali vstajenje. Mnogi ga ne. So kot ti in Tomaž, ki dajete prednost razumu, ki ne more razumeti niti relativnostne teorije, kaj šele zadev onkraj življenja in smrti. Za te stvari pa imamo srce in intuicijo.
Janez 14,1-4. "Vaše srce naj se ne vznemirja. Verujete Ali Verujte.v Boga, tudi vame verujte! 2 V hiši mojega Očeta je veliko bivališč. Če bi ne bilo tako, ali bi vam rekel: Odhajam, da vam pripravim prostor? 3 Ko odidem in vam pripravim prostor, bom spet prišel in vas vzel k sebi, da boste tudi vi tam, kjer sem jaz. 4 In kamor jaz grem, poznate pot"
Dobro ste povedali g. Nadškof, smrti bo prišel konec in Jezus Kristus se bo ponovno vrnil. V veri se lahko naslonite na Njegovo obljubo,... smrt je premagana! :)
3. Mojzesova 11,1-8. "Izmed vseh živali na zemlji smete jesti naslednje: 3 vse živali, ki imajo parklje, preklane parklje, in prežvekujejo, te smete jesti. 4 Izmed prežvekovalcev in izmed tistih s parklji pa ne smete jesti kamele, ker sicer prežvekuje, pa nima parkljev: za vas je nečista; 5 skalnega jazbeca, ker sicer prežvekuje, pa nima parkljev: za vas je nečist; 6 zajca, ker sicer prežvekuje, pa nima parkljev: za vas je nečist; 7 in svinje, ker sicer ima parklje, preklane parklje, pa ne prežvekuje: za vas je nečista. 8 Njihovega mesa ne uživajte in njihove mrhovine se ne dotikajte: za vas so nečiste."
Tudi ni čisto jasno, če so običaji velike noči izšli iz Judovske pashe, kjer Judje jedo jagnjetino izšlo, da se danes v krščanstvu je svinjina, ki jo Sveto Pismo označuje kot nečisto,...
Prav tako iz velikonočnega dogajanja opisanega v Svetem Pismu izvemo, da je Jezus Kristus svojo mati pustil v oskrbi svojemu učencu,...
Janez 19,25-27. " 25 Poleg Jezusovega križa pa so stale njegova mati in sestra njegove matere, Marija Klopájeva in Marija Magdalena. Ko je Jezus videl svojo mater in zraven stoječega učenca, katerega je ljubil, je rekel materi: »Žena, glej, tvoj sin!« 27 Potem je rekel učencu: »Glej, tvoja mati!« In od tiste ure jo je učenec vzel k sebi."
Nikjer v Svetem Pismu ni zapisa o tem, da bi bila Marija vnebozeta, pač pa izvemo, da jo je predal v skrb svojemu učencu. Jezus je tudi v trpljenju na križu pokazal skrb in ljubezen do svoje matere,... učimo se od Njega.
Prav tako se je iz vstajenja Jezusa Kristusa razvila tradicija, ki nima osnove v Svetem Pismu. Velik del Krščanstva je začel na osnovi odloka rimskega cesarja iz leta 321 po Kristusu posvečevati sončni dan ali nedeljo (sunday). Nikjer v Svetem Pismu ne boste našli potrditve za takšno kršitev Božjih Zapovedi. Jezus Kristus je učil da je on Gospodar Sobote in tudi Apostolska cerkev je po Kristusovem vstajenju še vedno posvečevala Soboto.
Marko 2,27-28. "Nato jim je govoril: »Sobota je ustvarjena zaradi človeka in ne človek zaradi sobote. 28 Zato je Sin človekov gospodar tudi sobote"
Apostolska dela 16.13. "Na sobotni dan smo šli skozi mestna vrata k reki, ker smo domnevali, da je tam prostor za molitev. Sedli smo in se pogovarjali z ženskami, ki so se tam zbirale"
Hebrejcem 4,8-10. "Ko bi jih namreč Józue pripeljal v počitek, po vsem tem ne bi govoril o nekem drugem dnevu. 9 Potemtakem sobotni počitek čaka Božje ljudstvo. 10 Kdor namreč stopi v njegov počitek, se spočije od svojih del, kakor se je Bog od svojih. 11 Potrudimo se torej stopiti v ta počitek, da ne bo kdo po tem zgledu padel zaradi nepokornosti."
Jezus Kristus in Apostolska cerkev so posvečevali Soboto, saj 10. Božjih Zapovedi ni možno spremeniti.
Janez 20,17. "Jezus ji je rekel: »Ne oklepaj se me! Kajti nisem še šel gor k Očetu; pojdi pa k mojim bratom in jim povej: ›Odhajam gor k svojemu Očetu in vašemu Očetu, k svojemu Bogu in vašemu Bogu"
Tega jutra so prišli pred Jezusov grob in videli, da je prazen, seveda je sledilo veliko presenečenje in veselje. Jezus je vstal od mrtvih in je naznanil svoj odhod k Očetu. Iz Jezusovih besed izvemo, da je v smrti spal in da ni šel v nebesa, pač pa je spal v zemlji. Jezus sam je povedal, da prvi dan tedna, ko je vstal od mrtvih še ni bil pri Očetu.
Janez 20, 27-28. " 27 Potem je rekel Tomažu: »Položi svoj prst sem in poglej moje roke! Daj svojo roko in jo položi v mojo stran in ne bodi neveren, ampak veren.« 28 Tomaž mu je odgovoril in rekel: »Moj Gospod in moj Bog!« 29 Jezus mu je rekel: »Ker si me videl, veruješ? Blagor tistim, ki niso videli, pa so začeli verovati"
Rimljanom 6,5. "5 Če smo namreč z njim zraščeni v podobnosti njegove smrti, bomo tudi v podobnosti njegovega vstajenja."
Tako bomo tudi mi vstali v novem poveličanem telesu, ki bo podobno telsu, ki ga je imel Jezus Kristus.
Matej 24,30-31. "Tedaj se bo pojavilo na nebu znamenje Sina človekovega in tolkli se bodo po prsih vsi rodovi na zemlji. Videli bodo Sina človekovega priti na oblakih neba z močjo in veliko slavo. 31 Poslal bo svoje angele ob močnem donenju trobente in zbrali bodo njegove izvoljene od štirih vetrov, od konca do konca neba"
1. Tesaloničanom 4,15-17. " Oprti na Gospodovo besedo vam rečemo tole: mi, ki še živimo in bomo ostali do Gospodovega prihoda, nikakor ne bomo prehiteli zaspalih. Tj. umrlih.16 Kajti sam Gospod bo ob povelju, ob nadangelskem glasu in ob Božji trobenti stopil z neba. Najprej bodo vstali tisti, ki so umrli v Kristusu. 17 Potem pa bomo mi, ki živimo in bomo ostali, skupaj z njimi odneseni na oblakih v zrak, naproti Gospodu: tako bomo zmeraj z Gospodom."
Zelo pomembno se je spominjati Njegovega vstajenja, še bolj pomembno pa obljube o Njegovi ponovni vrnitvi, ko bo premagana smrt in bomo podedovali večno življenje. Veselite se in slavite Gospoda :)
1. Korinčanom 15,20-23. "20 Toda Kristus je vstal od mrtvih, prvenec tistih, ki so zaspali. Tj. umrli.21 Ker je namreč po človeku smrt, je po človeku tudi vstajenje mrtvih. 22 Kakor namreč v Adamu vsi umirajo, tako bodo v Kristusu tudi vsi oživljeni, 23 vendar vsak po vrsti: najprej kot prvina Kristus, potem pa tisti, ki so Kristusovi, ob njegovem prihodu."
Veselite se, smrt je bila premagana, kakor je Jezus Kristus vstal od mrtvih v telesu, tako bomo tudi mi, ko se ponovno vrne. Veselite se :)
glede na vreme po vsej državi bi lahko naslov malo drugače skreirali?...