Slovenija

Poudarki

  • Nekdanji predsednik vlade namerava, tako kot Danilo Türk, kandidirati s podporo volivcev
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,9 od 16 glasov Ocenite to novico!
Borut Pahor kosi travo
Borut Pahor se je s predsedniškim protikandidatom Milanom Zverom pomeril tudi v košnji trave. Foto: BoBo
VIDEO
Kandidati vse intenzivnej...

Dodaj v

V boj za podpise volivk in volivcev tudi Borut Pahor

Prvič se bo predstavil na stojnici v Mariboru
17. avgust 2012 ob 17:58
Ljubljana - MMC RTV SLO

Po podpise podpore volivk in volivcev se bo v ponedeljek podal tudi nekdanji predsednik vlade Borut Pahor, ki bo obiskal stojnico v središču Maribora.

Nekdanji predsednik vlade Borut Pahor je svojo predsedniško kandidaturo napovedal že junija na kongresu stranke SD, in to le nekaj ur preden je moral prepustiti mesto predsednika stranke Igorju Lukšiču. V svoji kampanji za predsednika republike kot svoj prvi cilj izpostavlja složnost in izogibanje "neproduktivnim ideološkim sporom".

V kampanji pod sloganom Skupaj, končno vsi je največ medijske pozornosti dvignil s svojim prostovoljnim delom na različnih delovnih mestih. Tako je denimo v okviru projekta Skupaj asfaltiral ceste na Koroškem, delal v novomeškem zavetišču za živali, opravil izmeno v tovarni nogavic, mlekarni ...

S podpisi bo kandidiral tudi trenutni predsednik
Borut Pahor se bo tako v ponedeljek pridružil zdajšnjemu predsedniku republike Danilu Türku, ki bo prav tako skušal zbrati 5.000 podpisov podpore. Pahor bo sicer ob 11. uri obiskal tudi stojnico na Trgu svobode v Mariboru. Njun najresnejši protikandidat, Milan Zver, pa se še ni dokončno odločil, ali bo kandidiral s podporo volivcev ali političnih strank.

Poleg Boruta Pahorja in Danila Türka so boj za 5.000 podpisov volivk in volivcev napovedali še ekološki graditelj Miro Žitko, brezdomka Fani Eršte, nekdanji pripadnik Slovenske vojske Ladislav Troha, nekdanji duhovnik Dušan Egidij Kubot Totislo, upokojenec Marko Kožar in podjetnica Monika Malešič.

L. L.

Borut Pahor v podjetju Cimos TAM
Borut Pahor med asfaltiranjem ceste
Borut Pahor v zavetišču
Prijavi napako
Komentarji
demetra
# 20.08.2012 ob 12:12
On je vsaj toliko, da gre med folk. Pa kakorkoli že trapasto izgleda, vsaj en občutek dobi, kaj se z rajo dogaja.
B M
# 19.08.2012 ob 10:05
Pahor se preizkuša v različnih panogah:
Šivanje nogavic: zašvical, to ni zanj
polagalec asfalta, tudi zašvical
kmetovalec: zašvical,
zavetišče: zašvical,
embaliranje: zašvical.
Nič, bo pa predsednik, kjer ni švicanja...
:)
o'fenomeno
# 18.08.2012 ob 13:29
ne bi ga več volil, pa če gre za življenje ali smrt
o'fenomeno
# 18.08.2012 ob 13:29
nisem vedel da ima pahor izpit za TGM, on je res maček, hahahaha
zabiče
# 18.08.2012 ob 13:15
sploh pa-
pa kaj ste se vsi tolko spravili na kampanjo od Pahorja
on si dela reklamo vi pa njemu anti reklamo in govorite proti njemu
to je otročje
zabiče
# 18.08.2012 ob 13:04
sanja25@
kampanja je pač pot,ki prinese človeku zmago na volitvah
ali je to realistični show,ali glasbeni tribling ali zborovanje in dretje in blebetanje...
pač-za zmago gre
in na posamezniku je da se odloči koga bo volil
in brez veze se mi zdi primerjat kampanije med sabo pred volitvami

po volitvah pa lahko začnemo primerjat
in rečemo-mater si bumbar da si izbral tako kampanjo
sanja25
# 18.08.2012 ob 12:59
ups pardon države :)
sanja25
# 18.08.2012 ob 12:40
zabiče
No jaz ga ne bi primerjala z Musollinijem, ampak kampanija Putina in Pahorja si je pa že kar podobna. Podoba ljudskega človeka, kot tip, ki lahko dela vse in se s tem kao prikaže, da ve kaj preživlja navaden človek. In ob tem nenavadno velikokrat pokaže svoje telo. :)
V ZDA , kjer imajo propagando in politične tekme najbolj naštudirane in spolitizirane, vseeno nikoli nisem videla nobenega predsedniškega kandidata, da bi kazal svoje telo. Prav tako še nikoli nisem videla kakšnega predsedniškega kandidata iz EU, da bi se za glasove volivcev slačil. Sorry meni je to zelo vulgarno.
In če pomislim na tiste prave državnike, ki so včasih obstajali: Churchil, Roosewelt, Adenauer...to so bili pravi državniki, ki bi verjetno ob takšnem medijskem pompu pri nas samo sramotno sklonili glave. Lol ali pa si predstavljaj, da bi Merklova na takšen način zbirala glasove.
Saj se ne izbira zmagovalca nekega realističnega showa, izbira se predsednika vlade, najvišjega predstavnika države.
Whisperer
# 18.08.2012 ob 12:36
Upam,da se bo zganilo društvo sladkornih bolnikov in vložilo tožbo zoper Boruta Pahorja zaradi ogrožanja zdravja njihovih članov ob gledanju takšnih propagandnih prispevkov.
ti_si_nula
# 18.08.2012 ob 12:25
Hahaha..prosjačenje za glasovce.... tako obupno si želi biti president bananistana, slike so res smešne :) S temi gestami je še Chuck Norrisa povozil..haha...
zabiče
# 18.08.2012 ob 11:56
Samo povej mi. Kako si odreagiral, ko si videl slike napol golega Putina med volilno kampanjo, ko jaha konja, lovi in nevemkajše vse, da je izgledal čimbolj mačistični? Si se norčeval, ali ga občudoval?

nič si nisem mislil za Putina,ker se to mene sploh ne tiče
za Pahorja pa si mislim,da je ubral eno izmed poti,ki jih je imel na razpolago za kampanjo
in če mu bo prinesla uspeh-vsa čast mu

saj se konec koncev vsi borijo za mesto predsednika države
in vsak na svoj način hoče pač zmagat
samo zmotlo me pa je ko je zapatist nalepu Mussolinija in ga primerjal s Pahorjem
sanja25
# 18.08.2012 ob 11:53
zabiče
Ni panike.:)
zabiče
# 18.08.2012 ob 11:50
ok sanja25@
se ti opravičujem če sem te užalil
zabiče
# 18.08.2012 ob 11:49
p.s. Galaxy je lepo povedal,ne Vodin
sanja25
# 18.08.2012 ob 11:48
zabiče
No sedaj sem pa rahlo užaljena. :) Sem ti že enkrat povedala, da če Turk ne bi kandidiral, bi volila Pahorja, ki je še vseeno svetlobna leta pred ostalimi kandidati. Predsednik države mora biti čimbolj državniški, diplomatski, vljuden, snobovski če že hočete. Pahor se pa kaže za vedno večjega populista.
Samo povej mi. Kako si odreagiral, ko si videl slike napol golega Putina med volilno kampanjo, ko jaha konja, lovi in nevemkajše vse, da je izgledal čimbolj mačistični? Si se norčeval, ali ga občudoval? :)
zabiče
# 18.08.2012 ob 11:47
Vodin

Lepo je videti kako se bivši "tovariši" sedaj koljete med sabo.

Če si opazil ni nobenega "klanja", ki si ga desničarji tako želite ampak samo izmenjavanje mnenj na kulturni ravni. Brez žaljenja. Uči se sine ;-)


to si pa tako fajn povedu da sem moral odebelit
Galaxy
# 18.08.2012 ob 11:45
Vodin

Lepo je videti kako se bivši "tovariši" sedaj koljete med sabo.

Če si opazil ni nobenega "klanja", ki si ga desničarji tako želite ampak samo izmenjavanje mnenj na kulturni ravni. Brez žaljenja. Uči se sine ;-)
Gringos
# 18.08.2012 ob 11:41
sanja25 - se ti sopodpišem.
Kot sem že zapisal,se meni zdi bedasto in pritlehno.Takšne poteze bi (če že mora,kar pa ni nujno) naj delal pred volitvami 2008.Ker kot predsednik vlade,ki z gibanjem med ljudmi lahko spozna njihovo stisko,bi s sprejetjem ustrezne zakonodaje lahko vplival na njihovo življenje. Kot predsednik države,ki ima bolj protokolaren namen (razen,da je vrhovni poveljnik vojske) ne more vplivati na zakonodajo in s tem pomagati ljudem. Zato se mi sedanje "naprezanje" med ljudmi zdi nesmiselno.Od ljudi lahko dobi samo glasove,pomagati jim pa kot predsednik države ne more.To bi lahko storil kot predsednik vlade - toda zanj je ta vlak že odpeljal.Žal !
zabiče
# 18.08.2012 ob 11:39
No koment
Res

Lepo se imejte....


za ta korak bi se moral odločit še predno si začel sploh komentirat
ker itak si samo neki drocal
in kar si povedal je to da si primerjal Pahorjevo kampanjo z Mussolinijevo
Vodin
# 18.08.2012 ob 11:37
Lepo je videti kako se bivši "tovariši" sedaj koljete med sabo.
zapatist
# 18.08.2012 ob 11:36
sanja25,zapatist in vsi,ki ste za Türka,torej levi-
a če bi Pahor mahu z rdečo zvezdo bi ga pa volili ?


No koment
Res

Lepo se imejte....
zapatist
# 18.08.2012 ob 11:34
@galaxy

Smešno mi je res. Mogoče sem prvič dregnil v tisto, tako imenovano bolj levo usmerjene komentatorje. Do sedaj nisem bil pozoren. Ampak sedajle se mi nekateri odzivi zdijo enaki kot pri janšistih.
Brez trohice distance. Takoj v luft in branit Vodjo.
Zagotavljam vam, da tisti, ki ga branite ni tak, kot ste branitelji sami. Vsaj meni deluje veliko bolj odprt, sposoben slišati kritiko, ima neko distanco....

In še enkrat kaj imam jaz s podobnostjo tega videa in z njegovo propagando?
zabiče
# 18.08.2012 ob 11:30
sanja25,zapatist in vsi,ki ste za Türka,torej levi-
a če bi Pahor mahu z rdečo zvezdo bi ga pa volili ?
zapatist
# 18.08.2012 ob 11:27
@Zabiče
seveda smo občutljivi,če pa Mussolinija lepiš gor in njegovo kampanijo primerjaš s Phorjevo

Ja kaj ni podobna?

v zadnjem postu pa si celo pokazal da Pahor kar kopira dučejevo kampanijo

To pa ne vem. Ali gre za kopiranje ali pač slučaj. Nisem pravi naslov. Vprašaj Pahorja ali njegov volilni štab.
Galaxy
# 18.08.2012 ob 11:26
zapatist

Glede na to da si takoj potalal minuse kot užaljen šolarčk zgleda da si ti tisti ki si občutljiv :D
zabiče
# 18.08.2012 ob 11:24
Jejej
Kolk ste občutljivi;)


seveda smo občutljivi,če pa Mussolinija lepiš gor in njegovo kampanijo primerjaš s Phorjevo
v zadnjem postu pa si celo pokazal da Pahor kar kopira dučejevo kampanijo
Peroz
# 18.08.2012 ob 11:24
Sanja, se pravi je Türk boljši zato, ker ima lepše obleke in se ne smeji? Daj daj, pomisli še na drugo stran. Se ti ne zdi, da se mu prepogosto dogaja, da zine kaj, o čemer se mora narod še 2 leti pogovarjati? Tukaj mislim na rdeče in bele, ampak to mislim, da veš.
Skrajni čas, da se losamo tipov, ki pravičniško vlečejo zgodbe o enih in drugih in jim je pretežko zadevo pustiti za sabo. Če številka ob tvojem imenu pomeni starost, ali kaj vsaj blizu starosti, bi lahko tudi sama videla, da levice in desnice v sloveniji nimamo. Prevečkrat gre samo za bele in rdeče kontinuitete, še bolj žalostno pa je, da to narod še vedno kupuje!
Galaxy
# 18.08.2012 ob 11:23
sanja25

Naloga predsednika države je predvsem, da predstavlja našo državi v čimbolj pozitivnem in državniškem smislu


Sej ravno zato bom volil Pahorja :D
zapatist
# 18.08.2012 ob 11:20
Jejej
Kolk ste občutljivi;)
A vas je zmotu ta video? Nisem si ga jaz zmislil, nisem ga jaz naredil, niti se nisem izmislil Pahorjeve propagande.
Torej, če vas podobnost nastopa jezi, dajte svojo jezo usmerit v tiste, ki so za to podobnost odgovorni. Jaz nimam nič s tem:)
sanja25
# 18.08.2012 ob 11:14
:))) No tudi po mojem mnenju je to zelo populistična in neokusna kampanja. Saj ne rečem, izgleda kot da se hoče predstaviti kot ljudski človek, ki ve kako garajo ljudje v vsakdanjih poklicih. Čeprav se mi zdi, da nobenega poklica ne moreš spoznati v enem dnevu.:) Slačenje majic pred delavkami in nastavljanje kameram zgoraj brez jasno kaže, da cilja na žensko populacijo. :) Meni se to zdi neokusno do amena. Naloga predsednika države je predvsem, da predstavlja našo državi v čimbolj pozitivnem in državniškem smislu. Za mene je Turk idealen za ta položaj, čeprav mislite nekateri, da je snob. :) Ja kakšni so pa državniki ostalih držav? Isto snobi. Ne vem kaj bi si mislili, če bi se predsednik Pahor najavil na obisk in bi malce brskali po internetu za informacije o njemu in bi bili prvi zadetki našega napol golega Pahorja. Samo prosim, ne ga izvoliti in še bolj smešiti naše države.
zabiče
# 18.08.2012 ob 11:13
zapatist

Malo drugačnosti od ostalih "bomo moramo" in je že populizem? Konec koncev kar bi on naredu bi blo zate še zmeraj narobe, ker boš pač volil Turka :


a to je tvoj problem zapatist
ti si za Türka
Galaxy
# 18.08.2012 ob 11:10
zapatist

Malo drugačnosti od ostalih "bomo moramo" in je že populizem? Konec koncev kar bi on naredu bi blo zate še zmeraj narobe, ker boš pač volil Turka :)

Peroz

Podpis :)
Peroz
# 18.08.2012 ob 11:09
Zapatist, če to leti name... sem kje tebe omenil mogoče?? Res se visoko ceniš, da tako hitro vidiš referenco nase.
Dejansko nisem mislil tebe, ampak eno splošno klimo skozi komentarje, ko ljudje ne prebolijo, kako da to dela en šiht ali samo eno uro, pa kako bo po tem šihtu šel nazaj med priviligirance, raja pa ponovno na težek šiht...
Umiri se.
miroslavm1
# 18.08.2012 ob 11:04
kaj če bi ta revež že nehal delati norca iz samega sebe.
Peroz
# 18.08.2012 ob 11:02
Predsedniška funkcija je resnici na ljubo precej nepomembna, zato je mogoče dobro, da dobimo gor človeka, ki se ne ukvarja z raznimi ideološkimi ločevanji.
Ne razumem zakaj se nekateri vtikate v kampanijo... Bi bilo bolje, če bi imel ogromno jumbo plakatov ali se prav zlovešče z "v-jem" v prstih kazal kameri? (http://www.rtvslo.si/slovenija/tuerk-v-ponedeljek-po-pet-tisoc-podpisov/289567)
Samozvani levičarji se ga bojite, ker ni zagrizen antijanšist, vas prav malo briga, da je prav on še najbolj levičar v našem političnem prostoru. :)
Volite Türka, jaz bom Pahorja, pa bi me pomoje večina vas sicer označila za janšista. :)
zapatist
# 18.08.2012 ob 11:02
Da te potolažim Zabiče. Nikakor ne mislim, da je Pahor fašist. Je pa izbral zelo populistično propagando, ki je podobna propagandi Velikega Populista.

In mislim, da Pahorju tega ne bi bilo treba.
zapatist
# 18.08.2012 ob 10:56
in ne moreš primerjat kampanjo med fašistom in Pahorjem

Še enkrat. To je problem Pahorja ne mene. On bi se moral zamisliti.
Njuno kampanjo pa še kako lahko primerjam. Tudi ti s si takoj opazil podobnosti.
Torej. Da ponovim. Kdo je odgovoren za podobnost njunih kampanj?
Galaxy
# 18.08.2012 ob 10:55
prinašalec ( razdora )

Borat, pesek v oči volivcem, kak te ne upaš nastopati v imenu in na listi svoje SD?

A Barbara je tudi kandidirala pod okriljem SDSa ali kot "neodvisna" ?
zabiče
# 18.08.2012 ob 10:51
Točno. Vendar je pač podobna Ducejevi. Kaj naj jaz sedaj?

Duče je bil FAŠIST !!!
in ne moreš primerjat kampanjo med fašistom in Pahorjem
Pahor nima takih namenov,kot jih je imel Mussolini
nas Primorce je zasužnjil in ponižal
in hotel pobiti vse moške na Primorskem
zapatist
# 18.08.2012 ob 10:46
se lahko predstaviš, jaz žal tvojega nicka na zaslonu ne vidim.

izbral si je pač tako kampanjo

Točno. Vendar je pač podobna Ducejevi. Kaj naj jaz sedaj?
zabiče
# 18.08.2012 ob 10:42
kdor ne dela nič proti slovenskemu narodu ga ni treba imet na tapeti
in Pahor v tej svoji kampanji ne dela nič proti narodu ampak zgolj svoje glasove nabira med ljudmi
izbral si je pač tako kampanjo
zapatist
# 18.08.2012 ob 10:35
zapatist@
a si ti pri čisti ?
a zdej boš primerju Pahorja z Dučejem ?
neokusno in žaljivo !!!


hehehe
Kot si lahko sam opazil, sem jaz samo nalepil en video, brez kakršnega koli komentarja. Torej kdo primerja Pahorja z Dučejem? Ti ali jaz?
In če si ti v tem videu videl neko primerjavo, kaj nisi potemtakem ti tisti, ki si žaljiv in neokusen?

Da pa predpostaviva, da sem jaz tudi jaz v tem videu videl določene podobnosti....
Kje piše, da jaz Pahorja in Duceja primerjam? Če že kaj primerjam, primerjam njuno politično propagando. In kaj ni podobna?
Sem jaz kriv? Kdo je sedaj neokusen in žaljiv? Jaz, ki sem na primerjavo opozoril ali Pahor, ki Duceja v tem primeru posnema?
In če predpostaviva, da primerjam Pahorjevo in Ducejevo politično propagando, ali to pomeni da primerjam Pahorja z Ducejem? Nikakor. Primerjam samo njuno propagando.

In tukaj gre pri tvoji reakciji, za tipično reakcijo. Pogosto tako manipulirajo razne stranke, voditelji, ustanove....

Spomnim se:
Ko smo kritizirali Mamulovo gradnjo hiše, je bila interpretacija, da kritiziramo sve tekovine revolucije in Jugoslavije s Bratstvom i Jedinstvom na čelu.
Ko kritiziraš delovanje Janše, dobiš pod nos, da si proti osamosvojitvi in Sloveniji.
Če kritiziraš pohlep RKC si proti kristjanom
itd

Verjamem, da pri tebi ni šlo za zavestno manipulacijo, temveč za to, da nisi prepoznal bistvene razlike med opozorilom ne neko delovanje in napadom na kandidata Pahorja.
zabiče
# 18.08.2012 ob 09:59
zapatist@
a si ti pri čisti ?
a zdej boš primerju Pahorja z Dučejem ?
neokusno in žaljivo !!!
zapatist
# 18.08.2012 ob 09:47
Gringos
# 18.08.2012 ob 08:55
Prav in normalno je da razni politiki gredo med ljudi.Pa tudi,da včasih kaj malega praktično postorijo,tako za boljši videz.Toda kaj in kako to počne sedaj Pahor se mi zdi pa malo primitivno,da ne rečem bedasto.Enkrat nogavičar (in se razgalja pred ženskami),drugič dela na cesti,potem v mlekarni,pa mizari,pa na kmetiji,pa....???? Čeprav pri nas predsednik države nima velikih poblastil,se mi to sedanje Pahorjevo "grebenje" za ta položaj na takšen način zdi pritlehno.Osebno ne rabim takšnega predsednika,ki bo znal,delati nogavice ali asfaltirati cesto,ampak,da pametno in modro vodi državo v skladu s svojimi pristojnostmi in pooblastili.
flagellum
# 18.08.2012 ob 08:08
Predsednik, ki je v življenju delal več različnih del (kot to sedaj počne Pahor v tej kampaniji), bo lažje razumel navadne ljudi, kot pa predsednik, ki je samo na visokih položajih in nima stika z realnostjo.
Gaius Julius
# 18.08.2012 ob 03:14
Samo ta njegova kampanja je pa res primitivna. Potrebujemo predsednika z razvitim intelektom in močno moralno držo, ne pa kosca trave, cestarja in ostale stvari. Ne pravim, da so to manjvredni poklici, da ne bo kdo narobe razumel, samo nima ravno povezave s predsedniško funkcijo. Kot bi nekdo v razgovoru za delovno mesto pediatra poudarjal, da zna pokosit travo. Fajn za njega, ampak kakšne veze ima to z njegovim delovnim mestom?
Dragoon
# 18.08.2012 ob 01:21
genniuuss

Borut sedaj te p.uvajo tisti ki so te še
malo nazaj hvalili,
a si s svojo držo pridobil še več simpatij.


Tudi velik del levice ga še podpira. Tisti del, ki razume, kaj je to konsistentna politika, in da ne moreš kar en dan obrnit plošče, ker pač pristaneš v opoziciji, ampak moraš biti konstruktiven in vztrajati pri svojih stališčih ... Nekaj, česar Janša verjetno nikoli ne bo razumel. Türk je pa preveč salonski levičar za moj okus.
timoti
# 17.08.2012 ob 23:39
boru moj glas dobiš, ko oddelaš eno leto v realnem sektorju ;-)
s tem "med ljudmi" težiš, ker je pa itak vsaj 59& folka jasno da je to samo slika za volitve.. cmon!
kot da boš kdaj sadil rožice za kaj drugega kot za rekreacijo!
se pravi naslednjič, ko bom iskal novo službo naj na razgovoru povem, kako bi bil dober predsednik države?
15-30
# 17.08.2012 ob 23:07
Maneken = patetik. Se malo, pa bo zacel polagati parket v Celovskih dvorih.

Beli angeli delujejo press
primoz.trubar
# 17.08.2012 ob 23:06
..pa kaj se on dela norca iz Putina....??
gpag
# 17.08.2012 ob 22:57
Za naše politike bi morali imeti obvezno organizirano delo v realnem sektorju za vsaj en mesec na leto. Tako bi postali bolj prizemljeni tudi pri sprejemanju odločitev za preprostega človeka.

Podpis. Jaz bi to še razširil, da bi morala celotna dela sposobna moška populacija en mesec na leto delat fizično. Ne da imamo en kup maminih sinčkov, ki znajo samo v pisarnik računalnik zagnat in naložit fejsbuk.
damek1a
# 17.08.2012 ob 21:38
Pahor je edini iz JU, ki gara čez poletje :)
Jakob Mali
# 17.08.2012 ob 21:20
Če bi pahor 2007 poslušal sam sebe, bi bil sedaj že pet let predsednik, Danilo bi bil nepomemben profesor na pravni fakulteti, janša pa bi že 8 let vladal Sloveniji.

Edini, ki je Janši kdaj zmešal štrene je bil Pahor, Zoki še vlade ni bil sposoben sestavt.
stewie
# 17.08.2012 ob 21:15
prinašalec
# 17.08.2012 ob 19:48
Borat, pesek v oči volivcem, kak te ne upaš nastopati v imenu in na listi svoje SD?


Preprosto, on cilja na glasove z desnice, če pride v drugi krog, proti Tuerku. Zakaj te misliš, da je edini iz stranke od poslancev bil pripravljen potrdit fiskalno pravilo v ustavo? In zakaj nič ne kritizira potez sedanje vlade, medtem ko je Majer njega cela tri leta neprestano rušil?
V bistvu je on še hujši od Zverinice...
johann
# 17.08.2012 ob 21:11
Ko gledam te predsedniške face, lahko rečem samo, da nekega normalnega in pametnega človeka ni v igri.
wisan
# 17.08.2012 ob 21:03
Potem, ko je aktivno sodeloval pri pokopu lastnega naroda, 20 in več let, išče njegovo podporo za novo, zelo dobro plačano funkcijo - to je ironija pur, na račun naroda !
Kdo bo odplačeval milijarde najetih kreditov ? Borut, Janez, Zmago1, Zmago2, Janko, Katarina, Golub, parlamentarci,... ??? Nihče od naštetih in na tisoče enakih; ne, ne. Temveč JAZ in TI !

In medtem so že vsi vlaki odpeljali. So what !
Jaz bom za Borčija. Malo morgen !
genniuuss
# 17.08.2012 ob 20:51
glede na komentarje levičarjev, se kaže da
jim ni všeč možakar ki je bil pred leti gospod človek
sedaj pa ga videvajo v vlogi cestarja,viličarista,peka....
to jim pa ne potegne, pravijo da se dela klovna ,
zakaj ? pa več kot polovica Slovencev to dela vsak dan.
mamaleone
# 17.08.2012 ob 20:46
@prinašalec
Saj je rekel da gre na dopust, res je to dopust, a le za ljudi, ki niso v življenju naredili druga kot tipkali na glasovnici, vrteli svinčnik med prsti in se delali da se jezijo.
prinašalec
# 17.08.2012 ob 20:39
Meni se zdi to borutovo potenje in sopihanje pred kamerami preprosto neokusno in ne vem kaj hoče s tem pokazati. saj je fajn en dan pred kamerami "igrati" garaško delo, ostali pa so tam celo delovno dobo in ne vem, če jim je glih do tega klovnovskega "dela".
kumimonster
# 17.08.2012 ob 20:35
Kaj je meni hecno. Da ta realsocialistična kampanja Pahorja nekako učinkuje pri bolj desno usmerjenih volivcih (tam ima nekaj podpore), zgražanje pa povzroče pri bolj levo usmerjenih volivcih.
aerodynamic
# 17.08.2012 ob 20:29
Ko sem pogledal sliko v zmanjšani verziji, sem imel občutek, da je vrtičkar (vršičkar) na prepovedanih vrtovih, saj veste na tistih, katere ponavadi policija straži, hahahaha
TarzanPahor
# 17.08.2012 ob 20:22
Borut Pahor lahko ga tudi kličemo glumac ki ga ni para.
genniuuss
# 17.08.2012 ob 20:17
Borut sedaj te p.uvajo tisti ki so te še
malo nazaj hvalili,
a si s svojo držo pridobil še več simpatij.
prinašalec
# 17.08.2012 ob 19:48
Borat, pesek v oči volivcem, kak te ne upaš nastopati v imenu in na listi svoje SD?
uros23
# 17.08.2012 ob 19:47
Zelo lepo od njega, da vidi kako je kaj delo v "realnem življenju", samo kaj ko lahko dokaj hitro dobiš občutek, da se je v realno življenje prišel le malo poigrati; za ceno volilnih glasov seveda. Ko jih osvoji bo kaj hitro tudi izginil v "življenje priviligiranih".

Priviligiranci nikoli ne bodo razumeli preprostega človeka, saj imajo stike le med seboj in vsi skupaj skozi prizmo priviligaranca/bogataša gledajo na preprostega človeka kot neko čudno (včasih ovčjo) stvar ipd.


Heh, kot nekakšen "slumming".
črnavest
# 17.08.2012 ob 19:43
glas dobi predsednik Turk - v teh časih človek ne more tvegati, da da glas človeku, ki ga bo v morebitnem drugem krogu podprla skrajna desnica, da bi se odkrižala Turka, ki opozarja na njihove avtoritarne težnje
bondi
# 17.08.2012 ob 19:39
@Bohemic: Za naše politike bi morali imeti obvezno organizirano delo v realnem sektorju za vsaj en mesec na leto. Tako bi postali bolj prizemljeni tudi pri sprejemanju odločitev za preprostega človeka.

Točno tako, morda celo dva meseca...to pa bi rabil tudi naš cel javni sektor.
bondi
# 17.08.2012 ob 19:35
Borut za predsednika.
To rabimo. Ima moj podpis in moj glas.
Pa še nekaj. Borut je bil vedno zelo ljudski človek. Iz lastnih izkušenj se spomnim Kraškega polmaratona pred cca 10 leti, ko je je tekel, kot vsi ostali, brez spremstva, na progi smo ga nekateri tudi prehiteli - je rekel "dobri ste dečki" ...a je na cilju športno čestital in se po domače zaklepetal z ostalimi tekači.
info
# 17.08.2012 ob 19:34
Ma sama patetika. Dej pokaži že enkrat, da si dec in, da se lahko nate zanesemo.
FAIRPLAYER
# 17.08.2012 ob 19:34
Proti Borutu Pahorju je Chuck Norris nula.
Dragoon
# 17.08.2012 ob 19:28
Sicer je res, da ne vem več točno, kaj bom dobil, če volim Pahorja, še vedno pa lahko vsaj upam, da misli res preseči zgodovinske delitve. Pri Türku in Zveru mi je namreč jasno, kaj bom volil, pa ne maram skrajnosti ... Ostali so pa, na žalost, statisti, ker ne bodo dovolj v medijih. Poleg tega bi moral za to funkcijo kandidirat že nazadnje.
mnator
# 17.08.2012 ob 19:27
Mike Rowe za predsednika.
MIRNČAN
# 17.08.2012 ob 19:16
Lahko daš, sam ne bo veljal. Pahor ima najbrž najboljšo PR službo v Sloveniji.
rok23
# 17.08.2012 ob 19:16
Borat jaz imam sadovnjak za pokosit , dobiš za pivo :D
german
# 17.08.2012 ob 19:15
Me zanima če cel šiht dela, al 1 uro, tolko da kamera posname
bojanvasiljevic
# 17.08.2012 ob 19:13
Nič. Bom vedel v ponedeljek na upravni enoti.
bojanvasiljevic
# 17.08.2012 ob 18:58
A se lahko da glas za več kandiddatov za kandidaturo predsednika? Ker se mi resnično ne da več poslušat "glavnih" treh kandidatov.
zapatist
# 17.08.2012 ob 18:56
Lahko pride men stanovanje spucat....
Vabljen Borut, dobiš kavico.
Bohemic
# 17.08.2012 ob 18:55
Za naše politike bi morali imeti obvezno organizirano delo v realnem sektorju za vsaj en mesec na leto. Tako bi postali bolj prizemljeni tudi pri sprejemanju odločitev za preprostega človeka.

Lp
Bohemic
# 17.08.2012 ob 18:52
Zelo lepo od njega, da vidi kako je kaj delo v "realnem življenju", samo kaj ko lahko dokaj hitro dobiš občutek, da se je v realno življenje prišel le malo poigrati; za ceno volilnih glasov seveda. Ko jih osvoji bo kaj hitro tudi izginil v "življenje priviligiranih".

Priviligiranci nikoli ne bodo razumeli preprostega človeka, saj imajo stike le med seboj in vsi skupaj skozi prizmo priviligaranca/bogataša gledajo na preprostega človeka kot neko čudno (včasih ovčjo) stvar ipd.
levak
# 17.08.2012 ob 18:38
Pristanek na realna tla prihaja. Nič ne bo z pisanjem pisem, od katerih se dobi lepljive prste (nič ne bo od tega JJ).
VevericaStrela
# 17.08.2012 ob 18:29
Haha, keri posrečen klovn. Awwww :3
Achilies
# 17.08.2012 ob 18:25
ubogi revež
Kazalo