Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.7 od 31 glasov Ocenite to novico!
Volitve
Odstotek tistih, ki na volišča ne bi šli, je padel. Foto: BoBo
VIDEO
Vox populi: SDS še naprej...

Dodaj v

Vox populi: Prednost SDS-a pred zasledovalci nekoliko manjša

Raziskava agencije Ninamedia
15. januar 2017 ob 17:34
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Sodeč po raziskavi Vox populi, bi SDS, če bi bile volitve ta konec tedna, v DZ-ju dobil 22 sedežev pred 18 SMC-jevimi. Najbolj priljubljen politik v državi je še naprej Borut Pahor, predsednik republike.

Januarsko raziskavo Vox populi je na vzorcu 700 ljudi za TV Slovenija med 10. in 12. januarjem pripravila agencija Ninamedia.

Delo vlade
Ocena dela vlade ostaja negativna, saj ga ob 8,4 odstotka neopredeljenih kot neuspešno ocenjuje 51,7 odstotka vprašanih, kot uspešno pa 39,8 odstotka. Je pa ta ocena kljub temu boljša kot v preteklih dveh mesecih.

Hipotetične volitve v DZ
Razplet parlamentarnih volitev, če bi potekale danes, bi bil takšen. Na prvem mestu je SDS, ki ga podpira 12,7 odstotka vprašanih. Na drugem mestu je SMC z 10,6 odstotka podpore, SD je na tretjem mestu z 10,3 odstotka. Sledijo ZL (7 odstotkov), NSi (6,4 odstotka) in DeSUS (4,5 odstotka).

Odstotek tistih, ki ne vedo, koga bi volili, se je ta mesec močno povečal, odstotek tistih, ki sploh ne bi odšli na volišča, pa je nekoliko padel.

Odstotek tistih, ki med bero strank ne najdejo svoje in ne vedo, koga bi volili, je v primerjavi z decembrom zrastel za pet odstotnih točk.

Kako bi si stranke razdelile sedeže v DZ-ju:

StrankaŠt. sedežev
SDS22
SMC18
SD18
ZL12
NSi11
DeSUS7
Manjšini2


Priljubljenost politikov

Na vrhu ni presenečenj - najbolj priljubljen politik v državi je Borut Pahor. Sledi mu Violeta Bulc. Tanja Fajon pa se je morala umakniti Dejanu Židanu. Veliki skok je naredil Miro Cerar, ki je pridobil tri mesta in je pred Milanom Brglezom. Lojze Peterle je padel za dve mesti in je za osmim, Zoranom Jankovićem. Dve mesti je pridobila Ljudmila Novak. Največji padec priljubljenosti se je zgodil Bojanu Dobovšku, ki je padel za tri mesta. Čisto pri dnu pa sta pristala Alenka Bratušek in Vinko Gorenak. Jože Tanko in Janez Janša pa družbo najbolj priljubljenih politikov zapuščata.

Garažna hiša pod tržnico
V tokratni anketi je Ninamedia na vzorcu 316 prebivalcev osrednjeslovenske regije opravila še javnomnenjsko raziskavo o predlogu izgradnje garažne hiše pod ljubljansko tržnico. Takšen predlog je podprlo 47,3 odstotka, zavrnilo pa 43,8 odstotka vprašanih. Slaba desetina, 8,9 odstotka vprašanih, je bila neopredeljena.

Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
ni maitre
# 15.01.2017 ob 18:15
Jože Tanko in Janez Janša pa družbo najbolj priljubljenih politikov zapuščata.
Pa kako je to mogoče?
ni maitre
# 15.01.2017 ob 18:19
Ziher so imel Rusi prste vmes...jaz si drugače ne znam razložit rezultatov.
SrMaček
# 15.01.2017 ob 18:14
SDS nima šanš za oblikovanje koalicije...torej SMC, SD in Karel Večni...spet.

Nič novega, a ne volilci?
KLIPAN
# 15.01.2017 ob 18:33
@gogi3
"Bolje SDS kot komunisti"

Dobra fora.
Janša, Zver, Gorenak, Černač, Brezigarjeva....so bili člani ZKJ.
KLIPAN
# 15.01.2017 ob 18:30
Večina ljudi nikoli ne bo pozabila kdo si je želel TROIKE.
Bivši komunist Janez, edini predsednik vseh parlamentarnih strank v Sloveniji, ki je bil član ZKJ.
Partizan Miha
# 15.01.2017 ob 18:40
gogi3
"Se popolnoma strinjam! Medtem ko imajo levičarji dovolj izbire med strankami je na desnici čisto mrtvilo."

Kako to ? Saj imate glas za otroke in družine pa novo sls, aja to so vse samo sateliti sds, maš prav.
KLIPAN
# 15.01.2017 ob 18:29
@Steffy
"SMC in SD volijo uradniki z dobro plačo redne zaposlitve in dobrimi pogoji dela kateri ne želijo, da se kaj spremeni."

A SDS pa volijo gospodarstveniki in obrtniki??
Steffy
# 15.01.2017 ob 18:14
SMC in SD volijo uradniki z dobro plačo redne zaposlitve in dobrimi pogoji dela kateri ne želijo, da se kaj spremeni.
K_ris
# 15.01.2017 ob 18:42
@Mindmaster

Naslednja vlada bo desna.


In sestavljali jo bodo?
pepar
# 15.01.2017 ob 18:32
SDS je ljudem pognal strah v kosti,s tem uničil desnico,sedaj imajo pa cmok v grlu s tistimi 10% sledilcev.
Prav za prav je stranka SDS pravi Blažev žegen za levico.
ni maitre
# 15.01.2017 ob 18:39
Partizan Miha
Ti pa res nič ne štekaš...če nisi v stranki SDS si komunist, če si v stranki SDS si bivši komunist.
firtoh
# 15.01.2017 ob 18:47
Pa dobro,kdo bi volil SMC?Sam sem res nasedel a volil jih naslednjič ne bom
Partizan Miha
# 15.01.2017 ob 19:04
Roli pozabil si še napisati:
- da so za direktorja luke nastavili roberta časarja (30 milijončkov je šlo v maloro)
- da vodja javno zmerjaSlovenke z prostitutkami za 30. oz 35 eu
- da SDS zagovarja ttip in ceto
- da vodja stranke ne ve od kje mu 200 jurčkov premoženja
- da so stranko zapustili ugledni člani kot so:
- Ivo Hvalica (citiram: "Ne morem se enačiti s stranko, ki ni več demokratična")
,-dr. Miha Brejc (citiram:"Vem, da človeška plat pri Janezu včasih odpove"),
- Dragutin Mate (citiram:"Notranja demokracija v SDS je začela pešati")
– Dimitrij Rupel (citiram: "Janša je presodil, da sem premalo pravoveren")
- Vera Ban: (citiram:" dojela sem, da v članstvo stranke ne sodim več in da sem dolžna ta korak storiti zaradi Pučnika, ki ne bi dovoljeval, da bi iz stranke odhajali ljudje, ki so zanjo in Slovenijo veliko storili,”)
- da poveličujejo kolaboracijo z takrat nacistično Nemčijo
- da hujskajo in razdvajajo Slovenski narod za nabiranje političnih točk in mobilizacijo malikovalcev
crtomirjansa
# 15.01.2017 ob 18:18
A folk pa se kr voli SDS hahaha :D o šit
alcatraz
# 15.01.2017 ob 18:16
kohl mal zad ostaja..... zna še kaj biti s hrvati, da si bo mal rejting popravu.:D
Eleanor
# 15.01.2017 ob 20:00
Še naprej za ZL.
Partizan Miha
# 15.01.2017 ob 18:23
"Vinko Gorenak. Jože Tanko in Janez Janša pa družbo najbolj priljubljenih politikov zapuščata."

hi, hi, hi......
dule5
# 15.01.2017 ob 19:00
SDS stara konzervativna stranka bivših komunistov. Čudim se, da imajo še tako veliko podporo.
Levica ima samočistilno moč. Ko nebo Cerar več dober, ga bomo šutnili na smetišče zgodovine, tako kot je že tam marsikateri levi politik.
Bo prišel novi, ki se bo imel priložnost dokazati ( saj smo za spremembe, ne kot SDS, ki ima doživljenskega "TITA"- Janšo.
KLIPAN
# 15.01.2017 ob 18:34
@Skippy
"Namesto da se financira orgije v javnem sektorju, bi ta denar lahko dali npr. za drugi tir, za zdravstvo, za ceste itd."

Ker zdravstvo seveda ni javni sektor.
K_ris
# 15.01.2017 ob 18:15
@Anar Hija

Izbira je zunaj parlamenta. Na ulicah in trgih!


Pa bi le vse vrgli z oblasti, ali bi na oblast koga tudi postavili? Se morda odgovor na to vprašanje skriva v tvojem imenu?
Partizan Miha
# 15.01.2017 ob 20:01
Na desnici je res pestro, volilci lahko volijo sds, god (sds1), novo sls (sds2) in novo Slovenijo !
luxmundi
# 15.01.2017 ob 19:55
Dejstvo je, da ta vlada niti ni tako slaba, zato takšni rezultati. To je za "levico" sploh dobro, ker se med volilnimi cikli nikoli ne mobilizira v polni meri.
Glede vlade pa - ne spušča se v ideološko obračunavanje, vsaj za silo so stabilizirali javne finance, tudi v begunski krizi so reagirali in še vedno ukrepajo precej razumno (zato so skočili v zrak tako zagovorniki odpiranja meja, kot tudi tisti, ki bi povsod postavili 5m visok zid). Ne eno ne drugo ni ok. Tudi zunanja politika mi je bolj všeč, kot pa tisto Ruplovo klečeplazenje, čeprav smo še vedno precej šibki, predvsem znotraj same unije.

Na gospodarstvo & gospodarsko rast pa tako ali tako vlada nima nekega vpliva, tako da si medalj tu ne gre pripenjati. Je pa že dejstvo, da bo po vladnih akciji na Štajerskem nekaj novih služb (Magna Steyr) kar precej vredno.

Ker sem volil SMC jih bom še malo kritiziral. Kaj jim zamerim? Zagovarjali so ločitev zasebne in privat sfere v zdravstvu, izobraževanju. Tu se stvari niso uredile in imamo še vedno dvoživke. Zamerim jim tudi neaktivnost v delovni zakonodaji - zakaj točno rabimo agencijsko delo, in kako da se teh agencij ne omeji ali pa v končni fazi prepove? Kako to, da podjetja, ki ne plačujejo prispevkov, še vedno lahko veselo poslujejo naprej in izigravajo sistem? To ostajajo črne pike.

Suma sumarum, ni tako slabo. Glede na izbiro, koga pa naj ljudje volimo? ZL mi je sicer v nekaterih pogledih blizu, ampak mislim, da niso sposobni voditi & sestaviti vlade. Tudi glede politike do priseljencev se z njimi ne strinjam. SDS je še vedno stranka, ki grozi z ideološkim obračunavanjem in je precej avtokratska. Z njimi bi se vrnili v čas političnega obračunavanja, in spet bi kopali kosti in lovili čarovnice. Nsi ima zelo liberalen in antisocialen ekonomski program, ki meni osebno ne diši, hkrati pa je družbeno preveč konzervativna. Bi pa za popestritev lahko že enkrat odpadel DESUS, ki je res smešna stranka. Namesto njih bi lahko v parlamentu / vladi imeli neke razumne liberalce, kot je bil recimo Virant. Ampak hej, volivci imamo vedno prav ...
hexen
# 15.01.2017 ob 19:47
the law1
# 15.01.2017 ob 19:45
Če se gre direktno demokracijo ne sme biti tabu tem za referendum.


Referendumi o gospodarskih vprašanjih so potemtakem tudi dovoljeni?
ojnik
# 15.01.2017 ob 18:55
Nikoli več Janše. Samo to je pomembno.
aktivist
# 15.01.2017 ob 18:26
Stranke, ki so že 25 let na oblasti -SDS, NSi, Desus in SLS nimajo več kaj iskati v parlamentu.
KLIPAN
# 15.01.2017 ob 21:22
Slovenski domoljub torej voli SDS.
SDS pa je v isti politični skupini v EU parlamentu, kot nemška CDU Angele Merkel, ki bi naj bila kriva za prihod miljon beguncev.
Pa razumi, če lahko.
hexen
# 15.01.2017 ob 19:41
Za direktno demokracijo so ZL in Pirati.
hexen
# 15.01.2017 ob 19:15
K_ris
# 15.01.2017 ob 19:03
So mi zanimive to oznake, ki mi jih lepite.


Jah, vem da se imaš za levičarja, ampak le desničar bi podprl oblast, ki dela naslednje:
1. Postavlja žilet žice na meji
2. Služi akademskim svetim kravam (dodatki)
3. Privatizira državno premoženje (po smešnih vrednotenjih)
4. Ščiti bančne elite (DUTB, SDH)
5. Podpira globalistične sporazume (CETA, TTIP)
6. Daje prednosti tujemu kapitalu pred okoljevarstvom in ljudmi (hitra cesta Velenje, lakirnica Hoče)
7. Razlaščuje kmete zaradi interesov tujega zasebnega kapitala (čisti fašizem!)
8. Investira v represijo (elektrošokerji, vodni top)

SMC je fašizem z obrazom nedolžnega piflarčka...
slovboy
# 15.01.2017 ob 18:54
"Vinko Gorenak. Jože Tanko in Janez Janša pa družbo najbolj priljubljenih politikov zapuščata."

hi, hi, hi......ha, ha, ha
Rtvrtv
# 15.01.2017 ob 18:41
Slovenska pomlad se je spremenila v zimo.
CT
# 15.01.2017 ob 22:35
Kaj pa ta osamosvojitelj?



Čeprav ga je skupaj skoraj za en Triglav oz. Piranski zaliv, je operacijo komaj prestal. Njegov CV pa blesti: goljufal, se kreditiral, operiral, ljubitelj košarke, švercal s kolegi, bankrotiral ... Lik definitivno izpolnjuje lokalne pogoje za poglavarja. Počakajmo ...

Land Rover LR4 press
hexen
# 15.01.2017 ob 20:09
the law, Nova Zelandija, Irska in zdaj še Švica.... vabi te!
hexen
# 15.01.2017 ob 19:37
ni maitre lol :)))
hexen
# 15.01.2017 ob 19:28
K_ris
# 15.01.2017 ob 19:18
@hexen
Pa na tvoj seznam bi moral dodati še nov zakon o tujcih.


Ups, tudi to ja.
SDS ni spravil skozi toliko fašizma v vseh svojih treh mandatih kot jih je "nerodni šolarček" v dveh letih. Če bi SDS delal to, kar dela SMC, bi imeli že lansko jesen nove volitve.
Nekdo88
# 15.01.2017 ob 19:21
Kako sta lahko na lestvici priljubljenih politikov Tanja Fajon in Violeta Bulc, ki nimata nobene zveze s Slovensko politiko, razen tega, da sta iz Slovenije? Vlečeta visoko plačo EU birokratov ter delujeta za čiste interese EU??
Vanek
# 15.01.2017 ob 18:51
Jože Tanko in Janez Janša pa družbo najbolj priljubljenih politikov zapuščata.

A že spet??
K_ris
# 15.01.2017 ob 18:46
@roli

Kmalu bo 10 let brez SDS v vladi.


Demenca te daje :)
ni maitre
# 15.01.2017 ob 21:06
@bayernkini
In kaj je tukaj nedemokratičnega in protiustavnega? Navedi v ustavi kaj je protiustavnega?
KPRAA
# 15.01.2017 ob 20:51
Prednost SDS pred drugimi strankami je ta, da na volitvah vedno končajo na drugem mestu.
hexen
# 15.01.2017 ob 20:17
the law pozabljaš da Slovenija ni Nova Zelandija, Irska ali Švica.... direktna demokracija bi pomenila ludistične referendume in zanima me, če tudi teh ne bi omejeval.
hexen
# 15.01.2017 ob 20:07
K_ris
# 15.01.2017 ob 19:49
Ekonomska pismenost ni relativen pojem. Ekonomsko pismen je zame tudi tisti, ki ima drugačno stališče (pa je lahko neoliberalec ali neokomunist). Ekonomsko nepismen pa je zame tisti, ki piše bedarije.


Ekonomija je politična, ne eksaktna veda. Marsikdo, ki je ekonomsko zelo pismen, dela zelo velike bedarije.
Kaj pa je tisti napisal?
K_ris
# 15.01.2017 ob 20:00
@roli

Demonstrirali smo za Janšo, ko ga Kučan zaprl.
Čehi za Havla, poljaki za Walenso.In danes<<?
Je mar Jaruzelski na Poljskem še kar glavni???
O čem se pa pogovaarjamo pa pojdi
in povprašaj v Dražgošah.Pa tdi Tit Turnšek
ti bo vse razložil.


: ) : ) : )
hexen
# 15.01.2017 ob 19:29
K_ris
# 15.01.2017 ob 19:26
Bom še malo pojasnil. Za teh osem točk so enako kot SMC krivi tudi v SD in Desusu. Kaj razen ZL z neuresničljivim programom potem sploh še ostane?


Je to res vse, kar je na voljo?
Partizan Miha
# 15.01.2017 ob 19:14
Očitno se na desnici lahko ustanavljajo samo stranke, ki so požegnane od samodržca. To pa je res mrtvilo in garant za zmago levo sučne koalicije.
K_ris
# 15.01.2017 ob 18:40
@Skippy

1,5 milijarde za obresti na 8 milijardni proračun

Za približno pol milijarde pretiravaš. Obresti je trenutno za približno milijardo (1,06 milijarde v 2016 in 1,01 milijarde v 2017).
ResIpsaLoquitur
# 15.01.2017 ob 18:20
Resno spremembo bo prinesla šele prevlada NSi na desnici, ker JJ se sam ne bo poslovil. Je pretežko :)))
oliva
# 15.01.2017 ob 21:20
V Eropi so dejansko danes komunistične stranke - niso prepovedane.
Tako da tožba na taki podlagi je nesmiselna.
hexen
# 15.01.2017 ob 19:23
K_ris
# 15.01.2017 ob 19:17
Z večino kritik, ki jih navajaš v teh 8. točkah, se strinjam. Pa še vseeno menim, da je SMC v tem trenutku med opcijami, ki obstajajo, najboljša izbira.


Morda se pa motiš in postajaš desničar, ker se pač staraš.
Lukos
# 15.01.2017 ob 18:32
SDS, ni kar ljudje potrebujemo.....naj samo opomnim kako se je SDS strinjal z Merklovo......To ni stranka, ki bi naj pomagala državljanom Slovenije.....To je stranka, ki se obrača glede kam piha veter.

Kar mi potrebujemo je pravo desno stranko!
CT
# 15.01.2017 ob 22:25

oliva je napisal(-a)

Kaj pa je ta Sebastjan Erlah že za en?


Težek bolnik
Kazalo