Slovenija

Poudarki

  • Predlog zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju je za ZSSS nesprejemljiv
  • Če bo vlada vztrajala pri predlogu, sledi referendum
  • ZSSS: Po intenzivnosti dela smo prvi v Evropski uniji
  • Zakon po mnenju ZZSS-ja ne upošteva demografskih in drugih kazalcev ter je dolgoročno nevzdržen
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,2 od 26 glasov Ocenite to novico!
Lučka Böhm, ZSSS
Lučka Böhm, sekretarka za socialno področje na ZSSS-ju, meni, da je skrajni čas za diferencirano prispevno stopnjo. Foto: MMC RTV SLO/Aljoša Masten
       Po drugi strani pa se vedno najde denar za menedžerske odkupe. V štirih letih se je znesek takšnih kreditov povečal za štirikrat, na milijardo in pol evrov.       
 Sekretar ZSSS-ja Goran Lukič
VIDEO
ZSSS proti pokojninskim n...

Dodaj v

ZSSS: Šest milijard evrov luknje v pokojninski blagajni

Za svobodne sindikate je predlog zakona o pokojninskem zavarovanju nesprejemljiv
26. avgust 2010 ob 12:53,
zadnji poseg: 26. avgust 2010 ob 13:56
Ljubljana - MMC RTV SLO

Predlog zakona o pokojninskem zavarovanju je škodljiv in krivičen, menijo v ZSSS-ju. Če bo šla vlada naprej s predlagano zakonodajo, sledi naknadni zakonodajni referendum.

Predsednik Zveze svobodnih sindikatov Slovenije Dušan Semolič meni, da delovni osnutek zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju dodatno obremenjuje delavce, postavlja večini ljudem nedosegljive pogoje za polno upokojitev in ne upošteva demografskih kazalcev.

Kritični so zlasti do predvidenega dviga starostne meje za upokojitev na 65 let oz. podaljšanja pokojninske dobe na 43 let za moške in 41 let za ženske. Nasprotujejo tudi razširitvi obdobja, ki se uporablja za izračun pokojninske osnove, s sedanjih 18 na 34 let.

Lukič: Delodajalci privarčevali šest milijard
Sekretar ZSSS-ja Goran Lukič opozarja na po njegovem mnenju resnični vzrok za strukturne reforme: 6 miljard evrov luknje v pokojninski blagajni. Ta naj bi nastala od leta 1996 do leta 2008, ko je država v poskusu dviga konkurenčnosti delodajalcem zmanjšala prispevno stopnjo.

"Baje je šlo za dvig konkurenčnosti, a o konkurenčnosti ali novih kvalitetnih delovnih mestih ni ne duha ne sluha. Ostaja samo 6,451 miljarde luknje, in to je resnični vzrok za pokojninsko reformo," trdi Lukič.

Dodal je, da v Sloveniji ni pogojev za predlagane strukturne reforme, in trditve podkrepil s podatki: starost žensk ob rojstvu prvega otroka je že blizu 30 let, povprečno trajanje študija znaša 6,9 leta, število zavarovancev, mlajših od 24 let, pa se je med letoma 2002 in 2008 zmanjšalo za 14 %. Problematična je tudi struktura brezposelnosti.

"Za 2010 so delodajalci predvideli 19.500 prostih delovnih mest, a od tega samo 5000 za visoko izobražene. 20.000 mladih bo diplomiralo, kaj jim lahko trg dela ponudi? Ni čudno, da se potem vrnejo v izobraževalni sistem, ne na trg dela," pojasnjuje Lukič.

Po intenzivnosti dela Slovenija na evropskem vrhu
Lučka Böhm, izvršna sekretarka za socialno področje ter varnost in zdravje pri delu, je dejala, da je v Sloveniji po raziskavi EUROFOUND v primerjavi z evropskim povprečjem kar dvakrat več delavcev poročalo o psihičnih in fizičnih pritiskih. Še več, Slovenija je v Evropski uniji prva po intenzivnosti dela in na 11. mestu po ekstenzivnosti dela.

"Predlogi kažejo na to, da vlada oziroma ministrstvo ignorirata dejanske razmere na trgu dela, življenjske razmere delavcev in njihovo zdravstveno stanje," opozarja Semolič. Lučka Böhm k temu dodaja: "Vse, kar vlada počne, je, da zaostruje pogoje upokojitve. O varnosti in zdravju pri delu pa nič." Po njenem mnenju je že skrajni čas, da se uvede diferencirano prispevno stopnjo, ki je ekonomski način pritiska na delodajalce, da vlagajo v zdravje in varnost pri delu.

V ponedeljek sestanek vseh sindikalnih central
Sindikati bodo pripravili skupen in usklajen odziv na predlog zakona, je dejal Semolič. "Ker pa poznam vlado, njeno dosedanjo trmo, nisem optimističen. Mislim, da bo vlada vztrajala." Vlada bo predlog v DZ poslala 9. septembra. Sindikati so napovedali, da bodo v primeru sprejema zakona začeli zbirati podpise za razpis naknadnega zakonodajnega referenduma.

Študentska organizacija: Bomo mladi polnili vrečo brez dna?
Ob razkritju podatka, da so delodajalci od leta 1996 naprej prihranili 6,45 milijarde evrov zaradi znižane prispevne stopnje, so se v Študentski organizaciji Slovenije takoj odzvali z zaskrbljenostjo. "Sredstva so bila prepuščena gospodarstvu za namen povečevanja konkurenčnosti in inovativnosti, kar bi posledično pozitivno povečalo tudi odpiranje novih delovnih mest za mlade diplomante", pravijo v Študentski organizaciji Slovenije.

Vendar pa se, zaradi po njihovem mnenju zgrešene politike, zdaj mlade odrinja s trga dela, hkrati pa naj bi bili mladi tisti, ki bodo reševali luknjo v pokojninski blagajni, povzročeno z "odpustki" kapitalu.

Aljoša Masten
Prijavi napako
Komentarji
darko32
# 30.08.2010 ob 11:42
Izguba v zdravstveni blagajni je posledica malomarnega dela posameznikov v zdravstvu. Imamo priimere, kot jih je tudi javnost vide, kako so se obnašali do izvajanja zdravstvene dejavnosti.
Imamo primere, kjer se je Azbestne bolnike pregledovalo z navadnim rengenom z enim samim ciljm, da se nič ne vidi.
Zato se postavlja ključno vprašanje:

Kako bomo napredovali in povečali prispevke pravično in ne pavšalno.
Kako bo ZPIZ- ove komisije ugotovile kdo mora plačevati višje prispevke zaradi slabih delovnih pogojev in posledično povečanih obolenj, če pa niti ne vedo kdo manipuilira in sami niso zaineresirani za rešitev tega problema. Jaz menim, da je kriv za takšno stanje tako Zavod za zdravstvenoi zavarovanje kot tudi zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje, ker dopuščata utaje prispevkov. Z takšnim početjem imamo sedaj stanje, ko se podjetja kaznuje, katera skrbijo za dobre delovne pogoje in imamo primere ko se za slabe deolovne pogoje nagrajuje podjetja. Takšen način pa v bistvu ustreza zdravstveni dejavnosti, ker si lahko kuje dobičke.

Jaz mislim, da je iluzorno pričakovati bolji jutri brez rešitve zgoraj naqvedenih dejstev ki se morajo odpraviti. Tako kot govori SEMOLIČ mu iz vidika dejstev, katere sem navedel podam popolnoma prav in menim, da se ne zavedamo širine zloma pokojninskega sistema.
povžek
# 27.08.2010 ob 10:59
Slovenci imamo same smole, najhujše so: laž, kraja, brezvladje. Edina, ki še vedno dela je: naši!
Binder Dandet
# 27.08.2010 ob 07:25
@gargamel3:
Zgornji izračun predvideva, da v penziji trošiš denar, ki si ga sam vplačal. Žal pa zaradi mnogih razlogov to ne drži. Trenutni upokojenci torej prejemajo denar, ki ga mi danes vplačujemo. Mi bomo prejemali denar, ki ga bodo vplačevali takratni zaposleni. Zato pa naraščanje števila upokojencev predstavlja problem. Če bi te čakal tvoj kupček denarja, naraščanje števila upokojencev ne bi predstavljalo problem, saj bi vsak imel svoj kupček. To so pri nas poimenovali z izrazom "medgeneracijska solidarnost", kolikor pa sam razumem, pa je to le olepšava za nenamensko zapravljanje denarja iz pokojninske blagajne.
Gargamel3
# 26.08.2010 ob 23:20
Malo si preberite

Pokojninska reforma - kraja stoletja v višini 100.000 EUR po
posamezniku! 20.08.10 10:33:14

Ali - za kako butaste nas imajo?

Minister Svetlik nas poskuša prepričati, da je delo do 65 leta
starosti nuja, saj drugače pokojninski sistem ne bo vzdržal. S svojim
predlogom pa bo vsakemu, ki vplačuje v pokojninsko blagajno odtujil v
povprečju skoraj 100.000 EUR.

Že pred časom sem dokazoval in dokazal, da tisti, ki prejema plačo v
višini 1.000 EUR neto, odvede mesečno skupaj s podjetjem 370 EUR za
pokojninsko blagajno in bi samo ob polaganju na banko po 35 letih
delovne dobe prejemal 80% plače v obliki obresti, glavnica pa bi
ostala nedotaknjena.

Ob tako glasni napovedi pokojninske reforme in negodovanju ministra
Svetlika, da je trenutno stanje nevzdržno, sem se poigral s statistiko
in napovedmi ministra svetlika:

1. Povprečna starost umrlih v Sloveniji je 74,1 leto (po podatkih
statističnega urada iz leta 2008)
2. Upokojevali bi se pri 65 letih po približno 40 letih delovne dobe
3. Povprečna pokojnina (po podatkih SPIZ - dec. 2008) je znašala 602,90 EURO
4. Povprečna neto plača v RS (po podatkih SURS - dec. 2008) je znašala 938,66 EURO
5. Seštevek prispevkov zaposlenega in delodajalca (na 938,66 EURO) za SPIZ
znaša 342,50 EURO

Sedaj pa nam ostane le izračun po zdravi pameti, pri čemer se zanašam
na statistične podatke in sledi:

V 40 letih (torej do 65 leta starosti) vplačamo 342x12x40 = 164.160 EURO
za pokojnino.
Pokojnino potem v povprečju prejemamo 9,1 leto torej 602,90 x 12 x 9,1
= 65.836,68 EURO
Razlika med vplačanim in dobljenim ob upoštevanju statističnih
podatkov pa je 98.323,32 EURO.

Vprašanje Svetliku in vsem, ki kimajo k pokojninski reformi torej glasi:

Kaj nameravate storiti z 98.323,32 EURO, ki jih vsak zaposlen v Sloveniji
preplača v pokojninsko blagajno.

Dovolj je, da nas imate za norca z drugimi >>presvetlimi<< prebliski,
zato Vas prosim, da nam ne odtujite še skoraj 100.000 EUR vsakemu ki
(obvezno) vplačuje v pokojninski sistem!!!

Upam, da sem navedel 98.323 razlogov, zakaj smatram, da je pokojninska
reforma le dodaten način polnjenja državne blagajne iz katere se potem
plačujejo neracionalni projekti gospodarskih botrov političnih
veljakov in da ni prav nobenega opravičenega razloga zanjo, saj že
sedaj vplačujemo preveč, kar vidno bremeni tako podjetja, kot
posameznike.

avtor: Igor Juršič, Ruše

Skopirano iz:

http://www.finance.si/blog/10/673
kukalo
# 26.08.2010 ob 19:22
Saj to ni nikakršna vlada, to je svet staršev v vrtcu. Sami dr.-ji znanja pa nobenga in nekateri predavajo blef in svoje sranje (beri neznanje). Celotno javno upravo z vlado in parlamentarci poslati na antartiko, da se ohladijo razgreto pamet. Velja tudi za sindikate, saj so rastreseni kot orehi v kašči.
jaah
# 26.08.2010 ob 17:11
root of all evil...
bojanvasiljevic
# 26.08.2010 ob 15:58
KennyAngel
Pojdi vprašat študente prava, zaradi koga se učijo novih zakonov, in kolikšen je delež sprejetih zakonov preko refenduma.

Dejstvo je, da se je ta denar dalo za izboljšanje konkurence. In kaj je od tega? Nič. Same ugodnosti ste imel pa ste ustvaril za 30 milijard dolga. Prelahko ste prišli do denarja, zato ste ga prelahko tudi porabili. Sicer pa niste vi največji krivec, saj niti niste toliko krivi kolikor to, da se dopušča pohlepni obrestni denarni sistem ter poker goljufije na borzah po svetu. Nazaj lasten denar imet in vzpostavljat pristne meddržavne odnose (blagovna menjava).
fakin
# 26.08.2010 ob 15:52
"Baje je šlo za dvig konkurenčnosti, a o konkurenčnosti ali novih kvalitetnih delovnih mestih ni ne duha ne sluha. Ostaja samo 6,451 miljarde luknje, in to je resnični vzrok za pokojninsko reformo,"
Saj oni to vedo ! Norčujejo se iz delavskega razreda ! Za njih smo delavci nižja rasa in sužnji.
Ampak pride dan,ko rojak prost bo vsak ...!
KennyAngel
# 26.08.2010 ob 15:31
Itak. Za prav vsak predlagani zakon bi že imeli referendum. Pa kaj ste f**jeni?

Mogoče bi morali v Sloveniji demokracijo dvignit na višji nivo. Odpravimo poslance in državni zbor, o vseh predlaganih zakonih pa bomo odločali volivci neposredno na referendumu.
Mater ej ...
turkda
# 26.08.2010 ob 15:28
Semolič! bla,.,bla, bla...bla, bla, bla ... leta minevajo... semolič... bla, bla, bla .... bomo... zdaj pa zares bomo ...res bomo ...bla, bla, bla...
še enkrat se boš usral, tko k se vsak dan. in to je vse kar si sposoben naredit
buldožer
# 26.08.2010 ob 15:26
Naj ukinijo ves vojaški aparat, pa bo denarja še za marsikaj poleg pokojnin.
gula
# 26.08.2010 ob 15:06
Kar ste izvolili to imate ( no dober mamo) Vedite pa da Rdeče vlade nikdar ne prinesejo nič dobrega in tudi ta ni in ne bo.....
Kar se pa tiče zaupnice vladi... pokažite mi norca kateri bo takšno državo prevzel na polovivci mandata. Naj sami odstopijo ali pa naj zavozijo do konca kot so se namenili. po mojem JJ in kompanija ne bodo ponovili napake Bajukove vlade ko so prevzeli za par mesecev , začeli delat red na koncu so pa pušili na volitvah zaradi medijske gonje.... s KGB v nove čase....
papiga
# 26.08.2010 ob 14:52
mbwana prav imaš, problem pa je v tem, da večina delavcev razmišlja samo o višini plače, nikoli pa o došolanjih, izobraževanju, več dela, tudi več službah konec koncev. Ne to pa ne.
IMene pa konkretno zanima, koliko delavcev zastopa Semolič? Hočem številko?
In referendum o pravicah, ki jih vplačuje posameznik zase, ni mogoč. To je razpolaganje z mojim. Ne more biti.
galoper
# 26.08.2010 ob 14:48
Nujno pregledat poslovanje, kazni za neizterjane prispevke.
mbvana
# 26.08.2010 ob 14:42
@dusan21; 26. avgust 2010 ob 14:29:
Si pa eno dobro " spohal ". Sindikati naj bi se z roko v roki z delodajalci pogovarjali proti državi.
Kakšne tako smešne izjave pa že dolgo časa nisem slišal.


Vem da je smešna izjava - za večino. In to zato, ker imate oprane možgane z umazanim kapitalizmom, na račun katerega bi šli uničit tudi zdrav del. In zdravi del je tisti, ki vleče voz slovenskega gospodarstva. Verjemi, ni tako malo podjetij v Sloveniji, ki dobro poslujejo in imajo obenem zadovoljne delavce.
ta_prav
# 26.08.2010 ob 14:36
Prej ko bo pokojninska reforma manj boleča bo. Zato se zavzemam zanjo, seveda mora biti pa z neko postopnostjo uvedena, drugače res grdo izpade do tistih, ki se bodo v kratkem upokojili. Vse borčevske, kulturniške, morda še športne (če bo Komzmos uspel), pokojnine iz poklicev z benificirano delovno dobo (tisti delež pokojnine, ki se ga ne prisluži z vplačili v pokojninsko blagajno) in druge "zaslužne" pokojnine izločiti iz pokojninskega sklada. Naj gre iz drugih naslovov.
mbvana
# 26.08.2010 ob 14:35
@generacija56; 26. avgust 2010 ob 13:42:
Ko preberem taksen komentar, mi gre na bruhanje.
Kako je lahko clovek tako omejen?


Glede na to, da je ta komentar neposredno za mojim, domnevam, da se nanaša na moje pisanje...

Zanimivo je, da se mi očita omejenost, na drugi strani pa se omenja samo obdobje Janševe vlade. Jaz gledam bistveno širše, ne gledam niti barve vlade niti ne definiram časovnega obdobja, v katerem so se delale napake. O slednjem bi lahko govoril na dolgo in široko, ker imam izdelano mnenje glede tega, v katerem mandatu se je s kakšnim ukrepom naredila kakšna škoda. Poleg govorjenja o napakah pa znam povedat tudi svoje variante rešitev. In delček rešitve v sindikalnih pogajanjih sem podal tudi v prejšnjem odgovoru (skupen nastop sindikatov in delodajalcev).

V svojem sporočilu sem se predvsem osredotočil na lik sindikalista, ki mu v borbi za svoj prav manjka znanja, sposobnosti in širine. Tudi tokraten prispevek je opremljen s stavkom "ZSSS izračunal", potem pa so navedene številke iz Statističnega urada. Lepo te prosim, kdo koga tu nateguje?

Dokler v javnosti ne bom zasledil konkretnega sindikalnega predloga dolgoročne (za najmanj 10 letno obdobje) rešitve za delavsko-delodajalsko situacijo v Sloveniji, bodo zame naši sindikalisti navadni "šalabajzerji". Glede na dolžino mandata, ki ga ima trenutni predsednik ZSSS, mu ne bo problema pridobit podatke o slovenski gospodarski aktivnosti zadnjih 20 let, iz česar bi lahko hitro potegnil podatek o tem, katera usmeritev bi bila najbolj perspektivna, kje so najvišje dodane vrednosti, na katerem področju je največji primankljaj kadrov in zakaj se je to zgodilo, ter kako dokončno popravit strukturo slovenskega gospodarstva za prihodnje rodove.

Če je tudi zgoraj napisano sporočilo za bruhat, pa kar izvoli.
silverwolf
# 26.08.2010 ob 14:32
Nekaj sindikalistov bo treba nabrcati v rit... navadni lakaji direktorjev. Vidijo kaj se dogaja oni pa š kr plozajo ''zgarani delavci in delavke''. Spravijo se naj delat in se potgnejo z delavstvo...

Vlada s pahorjem na čelu.. vi pa se kar igrajte s ljudmi. Boste že dobili svoje... enkrat boste še bežal s culami v rokah čez mejo.
dusan21
# 26.08.2010 ob 14:29
mbvana
Si pa eno dobro " spohal ". Sindikati naj bi se z roko v roki z delodajalci pogovarjali proti državi.
Kakšne tako smešne izjave pa že dolgo časa nisem slišal.
Dejstva so taka : delodajalci so " dobili " znižano stopnjo prispevkov , razliko pa so direktno pokasirali v svoj žep.
Enako se dogaja z razno raznimi davčnimi olajšavami. Delodajalci si ob tem le manejo roke in spet - glej ga zlomka " investirajo " v nakup luksuznih bark , apartmajev na morski obali, ali kakšen privat avionček.
O investicijah v nova delovna mesta - pa se nam le smejijo in držijo za trebuh. Taki pač so naši delodajalci.
Aktivirat je potrebno le večje število profesionalcev na davčnem področju , preveriti celotno premoženje privatnikov,plačila davkov , za razliko pa - lop po njihovem žepu in hop - v arest.
Ne pa, da država samo stoka in joka!
ms-dante
# 26.08.2010 ob 14:14
@generacija66 - se 100% strinjam. Nisem niti slučajno levičar, ampak tole sranje ima enako vezo s Pahorjem, Janšo in vsemi 'mojstri premierji' prej

vsi kradejo in zapravljajo na veliko

Semolič je pa za v zapor direkt
Miraja
# 26.08.2010 ob 14:01
Predlagam, da vsa izplačila iz pokojninske blagajne PREGLEDARE in odstranite postavke, ki ni se morale financierati iz državnega proračuna: vse vojaške pokojnine, državne pokojnine, razni dodatki :borčevski, socialni itd. in še in še je tega, kar NE spdi v pokojninsko blagajno. To najbolje ve njen direktor g.Prijatelj, saj je kot direktor občinske SPIZ masikakšno napako videl in ve za njih. Naj le glasno pove, pa bo pokojninska blagajna ščiščena in brez dolgov !!!!
anjago2
# 26.08.2010 ob 13:55
zaka pa ta stric Semolič ne gre v penzijo? nekam star je videt :)
JohnMichxx
# 26.08.2010 ob 13:47
Bi izpolnil te obljube, če bi bil na oblasti JJ, sedaj bo pa ko cucek priden.
SloDavid
# 26.08.2010 ob 13:46
Stavkali so takrat ko je vlado vodil JJ in je bila godpodarska rast najvišja.

Sedaj ko je recesija na vrhuncu in gospodarstvo na dnu, ne naredijo čisto NIČ, čisto NIČ.

Dol z vlado in levim Semolićem.
Lluka
# 26.08.2010 ob 13:42
g.Semulič....... že 3 leta poslušamo o referendumu, o štajrkih.... itd. Si izpolnil kakšno to obljubo???
generacija56
# 26.08.2010 ob 13:42
Ko preberem taksen komentar, mi gre na bruhanje.
Kako je lahko clovek tako omejen?

Kaj imajo katerekoli barve s situacijo v pokojninski blagajni? Jasno je zgoraj povedano, kdaj in zakaj se je poseglo v blagajno. In da cilj ni bil dosezen.

Ko je bil JJ na oblasti, je konjunktura cvetela, on pa je kljub temu drzavo zadolzeval.
Tudi je edini do sedaj, ki je ljudi posiljal v smetnjake po kruh in odkrito paktiral z delodajalci.
Bomo pa si ga za vedno zapomnili, ker je tik pred odhodom, na pragu krize iz hinavscine povecal javnemu sektorju place za 20-30%. Tale lolek sedaj pa tega ni v stanju resit.
V konjederske case bi pa morali nazaj. Takrat ni imel vsak neuk priloznosti javno kazati svojega neznanja. Bi vsaj konjederci imeli ponovno sluzbe.
mbvana
# 26.08.2010 ob 13:41
A ne ga lomit, sindikati so spet obrnili pomen prispevne stopnje tako kot njim paše.

Če so stopnje višje jim ne paše, ker naj bi to povzročalo manjše plače delavcev, če so nižje, imajo pa delavci nižje penzije...

Dušan Semolič, za trenutno stanje ste tudi sami odgovorni! Če bi imeli dovolj znanja in sposobnosti, bi opustili delavske protikapitalistične borbe in se raje skupaj z delodajalci pogovarjali proti državi, tako pa greste vladi na roke v boju proti "krutim" kapitalistom. Kapital gre lahko tudi z roko v roki s solidarnostjo, ampak vaša ideologija očitno še ni dojela te miselnosti.
buce
# 26.08.2010 ob 13:40
Vse to se dogaja, ker je tak sistem, ki želi stalno rast, ki pa ni mogoča v omjenem svetu. Saj ni naša krogla neskončno velika. Koliko pa nas bo, če se bo prebivalstvo stalno večalo? Pa kaj bi se ponavljal. to je paradoksalno.
Tako stanje je pa posledica finančnega sistema in dejastva, da nas finančniki (banke) s svojo močjo tiskanja menjalnega sredstva (denar) obvladujejo do potankosti, če si priznamo ali ne. Čas je, da odpremo oči...
Kauko
# 26.08.2010 ob 13:40
namesto da bi vlagali v razvoj, da bi pustili rast plač, napredovanja, da bi spodbujali nova delovna mesta, znižali trošarine in polnili blagajno preko tranzita, ki tako ali tako pelje skozi našo "zeleno" Slovenijo, da bi 100.000bp našli službe S ČIMER BI KONKRETNO NAPOLNILI BLAGAJNO, oni jemljejo jemljejo in jemljejo in s tem krčijo glavni vir dohodkov državi!!!! Če so ti naredili osnovne šole sem jaz papež... Ta vlada nas bo spravila na rob revščine, vsa večja podjetja so že propadla oz. propadajo, zdaj še samo čakamo, da začnejo razprodajat našo zemljo tujcem pod pretvezo polnjenja blagajne. Neverjetno no...
iskra73
# 26.08.2010 ob 13:38
Jaz predlagam Pahorju da veže sprejem pokojninske zakonodaje na zaupnico vladi. Pol pa nej ga zrušjo tisti, ki imajo jajca in prevzamejo odgovornost za prihodnost Slovenije!
Ker brez reforme te prihodnosti ni!
Lahko je samo bluzit naokoli in tupe ljudi pumpat za razne referendume, ki že vnaprej uspejo z vsaj 80%.
Sick of lies
# 26.08.2010 ob 13:37
Borat, čemu si že premier? Cela država se bo spuntala, vlada pa glavo v pesek in upa da bo minilo? Dejanja štejejo, ne besede.
papiga
# 26.08.2010 ob 13:24
Glih zaradi Janše in njegove populistične politike, ko je kupoval volilne glasove z povišanjem plač malo dva dni pred volitvami, ko je kupoval upokojence z draginjskimi dodatki, kljub temu, da je rekel, da pri nas nikoli ne bo krize ker je on pridelal samo z 17 miljard dolga v 4 letihk, a ne?, volilne glasove je kupoval z malicami, samo za dijake in še čim.
Kar se pa Semoliča tiče. To je krivično. A Semolič, ni pa krivično ko boš ti s tvojimi populističnimi ukrepi in nasprotovanjem pojedel penzije mlajših od 40 let? Ha, to pa ni krivično. Ne vi socialistični tipi imate do tega krivico, ker ste zgarani in utrujeni. A ti sploh misliš*?
In pa kar se referenduma tiče. Pokojninsko zavarovanje temelji na vplačilih v Pokojninsko blagajno. Vsaka penzija mora biti stvar izračuna, ne pa glasovanja tistih, ki bi samo imeli brez osnove.
Kako pa nemški delavec lahko dela do 65 leta, se pa že pogovarjajo od leta 2017 bodo delali do 67 leta. Le naši delavci so tako utrujeni, s tem, da ustvarijo najmanjši možni donos v EU, da bi morali že kar po 48 v pokoj a ne?
Vi kar. Če plačna in pokojninska reforma ne bo izglasovana, bo kar se mene tiče, 26 vplačil v pokojninsko blagajno, v blagajno ZZZS in vseh davkov od plačnih do davka na dobiček
manj. Pač, grem s firmo čez mejo. V Italijo, Avstrijo.. vseeno pa bomo od tam poslovali tudi v Slovenijo ker hočem gotovost za vplačila v pokojninsko blagajno. Ne dovolim, da mi pokojnino in tudi za moje delavce poje nerazumna raja.Tako.In o tem se v mojem krogu meni okoli 16 meni podobnih. V drugih okoljih pa ni nič drugače. Vi pa kar načrtujte, kako bi vam bolj ustrezalo iti v pokoj, kakšna naj bo višina plač, ki vas bo zadovoljila, koliko 60 dni dopusta rabite za zdravnika v KC LJubljana itd. Vi kar, le ne vem, kje boste jemali denar za to,
če odnesemo vsak mesec kako miljardo k sosedom. Pa bomo. Ker nismo nori.
LjuticaBogdan
# 26.08.2010 ob 13:13
O to pa že diši po kriminalu. Hudič je, kadar pridejo rdeči na oblast, vedno takoj zmanjka denarja za zdravstvo in upokojence.

Janše ne maram, ampak mislim, da bodo Slovenci pomnili čas, kdaj so zadnjič mirno spali. S temi konjederci bomo že do konca leta prišli nazaj, v Leninove čase.
Kazalo