Citat za prebrat
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,9 od 51 glasov Ocenite to novico!
Ivica Kostelić
Ivica Kostelić je prepričan, da bi moral zmagati pred domačim občinstvom v Zagrebu. Foto: Reuters

Dodaj v

Ivica Kostelić

Kirscher v Kitzu spet povozil količek
22. januar 2012 ob 17:20
Kitzbühel - MMC RTV SLO

Poleg Hirscherja bi moral biti v Zagrebu izločen še Neureuther, kar pomeni, da sem zmagovalec jaz. To je le ena tekma, minila je in še več jih bo, a sramota bo ostala za vedno in je ni mogoče izbrisati.

Hrvaški alpski smučar Ivica Kostelić je po zmagi v kombinaciji v Kitzbühelu za HTV podal svoje mnenje o nepravilnostih, ki so se zgodile na slalomski tekmi v Zagrebu, kjer sta prvouvrščeni Marcel Hirscher in drugouvrščeni Felix Neureuther povozila količek, a tekmo vseeno končala regularno in sta vknjižila nove točke; Index.

Prijavi napako
Komentarji
Ladu
# 27.01.2012 ob 13:02
@uvijek vjerna
Res je Ivo to rekel to se strinjam, ampak bodimo realni, če praviš, da to ni športno(se strinjam da ni)... Je to športno, da nekdo joka, da slovenski trener ni postavil progo zanj? To pa je športno kaj?
Ivotu privoščim, ne maram pa ljudi, ki vidijo samo enostransko.
cro11
# 23.01.2012 ob 22:38
imaš prav bondi
bondi
# 23.01.2012 ob 21:36
Končno link.
bondi
# 23.01.2012 ob 21:35
Test lepljenja lepljenja linka.
bondi
# 23.01.2012 ob 21:28
http://www.youtube.com/watch?v=qKU4ODb1x
w0
bondi
# 23.01.2012 ob 21:25
Link, na katerem se lepo vidi, da se Ivek, cela Hrvatska in še kak Janez zraven motijo.



Na tem linku se lepo vidi, da so bile moje včerajšnje trditve točne in, da Hirscher ni zahaklal. Posnetek je potrebno pogledati po 2x v desetinki in biti pozoren na gibanje in pozicijo rdečega količka (drugi kol pri smernih vratih). Kamera je kar posrečeno postavljena, saj ravno pri teh vratih spremlja tekmovalca od spredaj. Pri času 1:23,6 oz 1:23,7 se lepo vidi gibanje in lega količka, ki je na tekmovalčevi desni, zgoraj in ne med smučmi. Malo naprej, pri 1:24,4 pa se lepo vidi vpogib kola v povsem drugo stran...torej gibanje kola D/L glede na smer vožnje, kar je pravilno. Tu ni kaj več dodati, stvar je OK. Čakam podoben slow še od Feliksa.
The Stig
# 23.01.2012 ob 21:23
A spet jih cel svet hebe? O so bogi
tily
# 23.01.2012 ob 18:03
Dva tedna so hrvati porabil, da so pogruntal? Njihov problem, žal.
MIRNČAN
# 23.01.2012 ob 16:05
Bondi še enkrat. Avstrijci so sami rekli da je njihov tekmovalec povozil količek. Do tega so prišli po 5 ogledu posnetka. Zakaj bi lastni trenerji lagali?
Lovec
# 23.01.2012 ob 16:00
Prav ima.

trenutno je najbolj vsestranski smučar, z velikim garanjem in odrekanjem je dosegel sedanji nivo.
Milfhunter
# 23.01.2012 ob 14:59
Mislim da se tukej malo bolje vidi, kot v videu ki so ga prej objavili:
http://www.youtube.com/watch?v=DD9QEtflQ
eQ&feature=player_embedded

Če je povozil ali ne pa presodite sami...
no72
# 23.01.2012 ob 13:59
ja malo je vseskupaj čudno.

- najprej bes stresti na slovenskega postavljalca,
- nato bes preusmeriti na DOMNEVNO nepravilne vožnje Avstrijca in Nemca
bondi
# 23.01.2012 ob 12:33
uvjek vjerna in ostali, Ivekovi, ki tu pametuje.
Poglejti si posnetek vsak 10x...a ste ga?...ustavite ga pred, med in po vožnji skozi vratica. Edina merodajna so vratica, katera se ob pavilni izpeljavi nagnejo stran od smučarja. Tu se lepo vidi obnašanje rdečega količka (druga smerna vratica), ki se ob vzpostavitvi v prvotno lego močno zaniha pravokotno na smer vožnje...Torej...zame nič spornega in korektno prevoženo. Podobno se prva vratica obnašajo pri Feliksu, vedar je vse skupaj nekoliko slabše vidno....Zelo grdo pa od Iveka, da trosi buče, dokler nima dokaza!
PS:Tisti, ki zadeve strokovno ne poznate raje ne bluzite tukaj. Sam sem bivši tekmovalec in pravila poznam.
no72
# 23.01.2012 ob 11:54
....je pa res, da pravice ali fairplay s strani Avstrijcev ne pričakuj!
uvijek vjerna
# 23.01.2012 ob 11:51
@ zival in pol
Kostelić ne joka, Kostelić je samo rekao da je takvo ponašanje sramotno za jednog sportaša, što i je. Osim toga ja još nisam vidjela da je jedan Miller, Grange, Kostelić, Valenčić ili netko drugi nakon takve greške ušao u cilj slaveći... Svi oni odustaju odmah, jedino se Hircher pravi kao da se ništa nije dogodilo. Uostalom, nisu ga prijavili ni Kostelić, ni Pavlek, ni hrvatska reprezantacija nego netko iz austrijske reprezentacije.
plavzar
# 23.01.2012 ob 11:35
potem je pa slovenski trener le postavil dobro progo tudi za Kosteliča:)
zival_in_pol
# 23.01.2012 ob 11:17
Bogi hrvat, sam neki joka.
wantowej
# 23.01.2012 ob 10:58
Spet smo tam. Ali je, ali ni? Tudi pri nogometu so povsod postavljene kamere in tam se še lepše vidi ali je žoga prečkala črto, a žal rezultat ostane kot je bil po 90 minutah. Res pa je, da bi morale vse športne zveze od FIFE pa vse do FIS dovoliti uporabo tehnologije. Pa mislim, da to sploh ne bi bilo tako zahtevno. Do takrat bomo priča še več takih pripetljajev in ljude bodo spet grizli to kost. Mogoče pa zveze si želijo takiuh dogodkov, da se o tem piše po medijih, TV, ... To je zastonj reklama in se s tem privablja še več sponzorjev. Vse se vrti okrog denarja.

LP.
no72
# 23.01.2012 ob 10:20
zakaj pa njihov režiser ni nič videl?
To je bila tudi njihova lastna napaka, ker naloga režiserja je, da skrbno bdi nad vsemi podrobnostmi in tu pa Hrvatom še manjka izkušenj!
Adijo-Svet
# 23.01.2012 ob 10:00
Pravilno je povedal. Če bi bil jaz na mestu avstrijcev, bi pošteno in športno priznal napako in pripomogel pri razrešitvi športne krivice, vendar v tem svetu in tej družbi je to le utopija. Samo tako naprej Ivo, pa bo tudi Zagreb padel!
obid83
# 23.01.2012 ob 09:52
TO IVO zjebej te avstrice :)
.ArtS7yle
# 23.01.2012 ob 08:30
Za Marcela nisem 100% da je povozil kol ker se količek odbije čist drugače kot pa bi se če bi peljal čez njega, za Neureutera pa sem 100% in bi moral bit diskfalificiran, s5 švabska in jodlarska kuhna tako kot v skokih, pa drugače nimam nič proti njim
oildome
# 23.01.2012 ob 06:29
ne vem zakaj bi bilo prepozno? ko na OI ugotovijo doping, jemljejo medalje za desetletje nazaj!
AlexiusH
# 23.01.2012 ob 06:03
http://www.youtube.com/watch?v=rXLipFs3n
hY
evo linka kjer sta hirsher in neurother povozila kolicek.......zagreb 2012
V dobi HD nam daješ nek beden letterbox, da se ja čim manj vidi.
Barney Stinson
# 22.01.2012 ob 23:34
Ivo, borba proti avstrijcem, ti je kot borba z mlini na veter
velikipeter
# 22.01.2012 ob 23:26
Oba sta ga zajahala, to se lepo vidi.
bondi
# 22.01.2012 ob 23:14
Mirnčan
A si si ogledal posnetek in prebral moj komentar...nisi, zato ne teži.
Rekel sem, da po tem posnetku ni zahaklal, pri čemer sem dupuščal, da obstaja še kak drug posnetek...če ga imaš ga prilepi...tisti ki tu gor kroži kaže odboj rdečega kola v pravo smer...
Avstrijci niso rekli, da je zahaklal, to je rekel Urban, ki je tak itak Ivekov fan... Sem iskal na ORF in nič našel...če imaš kaj, prilepi, ker tudi mene zanima.
LFC
# 22.01.2012 ob 22:41
Ivo, Ivo... kot prvo bi moral tvoj tim vložiti pritožbo... po toči zvoniti je prepozno, samo nepotrebna izguba energije.

Saj bo drugo leto s5 slalom, pa bo lahko zmagal.
sprehajalec
# 22.01.2012 ob 22:16
Mirnčan, pusti jih, tolčejo po defaultu po tastaturi, ne da bi sploh vedeli, da so avstrijci sami to povedali in analizirali. Kaj pa bi bilo, da avstrijci začnejo goljufati. Izgubijo obraz. Ta obraz je pa turizem, športni aparat, dunajski valčki, itd.

Balkancu se zdi to nepojmljivo, kako lastnega očrniš. Zato je pa Balkanc tam kjer je, Avstrijci pa tam, kjer so.
MIRNČAN
# 22.01.2012 ob 21:30
bondi Avstrijci so to sami rekli. Ti pa pravš nasprotno. jao jao
cro11
# 22.01.2012 ob 21:24
bondi postoji drugi posnetek de se lepo vidi da je hirscher haklao
Arsenal_fan1
# 22.01.2012 ob 21:19
Pri vsej tehnologiji danes bi lahko brez tezav cez progo postavili 3,4 kamere,ki bi tekmovalca nonstop snemale v smuci,sodnik pa bi celotno tekmo spremljal to na monitorju.

mušica
# 22.01.2012 ob 21:03
Prijavi neprimerno vsebino
Dejstvo je ,da kljub nepovoženem količku najbrž ne bi bila počasnejša.

To je sicer res,vendar pa to se vedno pomeni,da je proga izplejana narobe.
mušica
# 22.01.2012 ob 21:03
Dejstvo je ,da kljub nepovoženem količku najbrž ne bi bila počasnejša.
MIRNČAN
# 22.01.2012 ob 21:00
Avstrijcem je dovoljeno vse. Bogi Bondi. Ivotu privoščim iz vsega srca.
telce
# 22.01.2012 ob 20:35
bondi poglej si posnetek ki sem ga objavil
http://www.youtube.com/watch?v=rXLipFs3n
hY
bondi
# 22.01.2012 ob 20:26
Ne pišite neumnosti...poglejte si posnetek. Jaz sem ga vsaj 10x in Hirscher ni naredil napake. To se lepo vidi, po drugem rdečem količku vertikale, ki se odbije na zgornjo stran in potem, ko je Marcel 2 metra naprej, se kol vrne v prvotno pozicijo. To so vsi videli razen hrvatov in nekaj pametnjakovičev tu...razen, če ne obstaja še kak drug posnetek. Ivek v zagrebu be bo nikoli zmagal.
telce
# 22.01.2012 ob 20:12
http://www.youtube.com/watch?v=rXLipFs3n
hY
evo linka kjer sta hirsher in neurother povozila kolicek.......zagreb 2012
bolinoga
# 22.01.2012 ob 19:11
praj neverjetno je kako resnica boli!
Avstrijci so čisto podivjali in jih je vse polno po hrvaskih portalih.
Kosteliči so, kot vedno, povedali le resnico.

Ivica je pa špotnik, ki mu je teško najti para!
tenisač
# 22.01.2012 ob 18:58
Ivica car, res je zanesljiv.
Duplek
# 22.01.2012 ob 18:49
luzer zakaj pa ni vložil protesta
pahorček
# 22.01.2012 ob 18:39
To je le ena tekma, minila je in še več jih bo, a sramota bo ostala za vedno in je ni mogoče izbrisati.

Se strinjam s njim!

In lepo se mi zdi da se ne joka samo za zmago, ampak pač pove kot je!
vaza
# 22.01.2012 ob 18:28
Vendar je kriva tudi Ivekova ekipa, ki ni vložila protesta. Mi ni jasno, kako niso v roku pregledali vse posnetke in naredili, kar se naredi! Danes so Avstrijci v prvi vožnji verjetno 10x pogledali posnetke, da so dokazali, da Marcel količka ni povozil.
Nikolaj
# 22.01.2012 ob 18:25
Če pa bi Kostelić povozil količek, bi bil diskvalifican še predno bi prispel na cilj.
Scouser268
# 22.01.2012 ob 18:00
Se popolnoma strinjam s Kosteličem!
Povedal je lepo, tako kot je, brez kakršnih koli provokacij. On pri sebi ve, da je zmagovalec, a po drugi strani ga lahko še bolj boli dejstvo, da pred svojimi navijači v Zagrebu ni on stal na najvišji stopnički, kjer bi moral stati, če bi bilo vse pošteno.
cartekmedo
# 22.01.2012 ob 17:43
Si se Ivek opravičil našemu postavljalcu proge?? Saj on naj bi po tvojem in Vedranovem prvem mišljenju bil kriv,ker nisi zmagal. Si pozabil to?? Ivek,Ivek. Pač nisi zmagal. Sprejmi poraz.
M I R A N-Mir@n
# 22.01.2012 ob 17:42
Živemu se vse zgodi.
Applecore
# 22.01.2012 ob 17:34
Žal, dejstvo.
Citat za prebrat
link
Goran Dragić
8
27. maj 2012 ob 06:30 V Houstonu je trgovina Fenician in vse uvažajo iz Evrope. Vse. Iz Slovenije imajo tudi Fructal. Sredi Houstona.
Več novic ...
Kazalo