Citat za prebrat
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,3 od 43 glasov Ocenite to novico!
Jose Mourinho (Real Madrid)
Jose Mourinho nikoli ne razočara s svojimi izjavami, sploh pa ne v trenutkih, ko je tarča kritik. Foto: EPA

Dodaj v

Jose Mourinho

Redkobesedne bodice pred povratnim srečanjem z Barcelono
24. januar 2012 ob 14:30
Madrid - MMC RTV SLO

Imamo pet točk več kot moštvo, za katerega vsi mislijo, da je najboljše na svetu. Ko sem prišel sem, je Real tradicionalno izpadal proti nižjeligašem. Zdaj smo osvojili pokal, smo vodilni v ligi ...

... tako, da mi ne deluje, da imamo toliko težav ali da nam gredo stvari narobe.

Zakaj so vas domači navijači v nedeljo izžvižgali kljub zmagi nad Athletic Bilbaom?
Ne vem, morate vprašati njih.

Ali so resnični zapisi Marce in drugih medijev, da boste junija zapustili Real?
Ali sem to jaz rekel? Vprašajte svoje kolege.

Kakšna bo taktika za povratno tekmo v Barceloni?
Ne bom odgovoril. Jaz sem trener in odločitve so moje in mi jih ni treba oznanjati v javnosti.

Ali bo Pepe igral?
Če bo fizično pripravljen, bo igral. Imamo tri igralce z zdravstvenimi težavami, tukaj sta še Lass (Diarra) in Granero.

Kot vedno zanimivi in neposredni odgovori tokrat malce manj zgorovnega Joseja Mourinha, ki se z Real Madridom pripravlja na sredino povratno tekmo četrtfinale španskega kraljevega pokala proti Barceloni. Prvo tekmo je Barca sredi Madrida dobila z 2:1.

Španski derbi je zaznamoval Pepe, ki je namerno stopil na roko Lionela Messija, a so to sodniki spregledali, kaznovala pa ga ni niti španska zveza. Proti brazilsko-portugalskem branilcu so se obrnili celo navijači, tarča kritik pa je postal tudi do zdaj nedotakljivi "Mou". Realu naklonjena Marca je začela pisati o Mourinhovih sporih z igralci in o nameravanem poletnem odhodu iz kraljevega kluba, po ligaški zmagi pa so portugalskega trenerja prvič v karieri izžvižgali lastni navijači, pa čeprav je Real gladko zmagal s 4:1 proti neugodnemu Athletic Bilbau in je ubranil prednost petih točk pred Barcelono v La Ligi.

Vir: Reuters

Prijavi napako
Komentarji
Rui
# 26.01.2012 ob 09:18
@zike

Tvoje dojemanje je pač na podlagi tega kar prebereš v medijih.

Drugače se pa "mrtvi štejejo na koncu" in pomebno je samo nova zvezdica. Slaba tolažba je če zmagaš na el clasiku, na koncu si pa drugi. Ne verjemem da bi Barca sezona ocenila za uspešno za to ker je Reala premagala medsebojno prvak pa je Real.

Tako kot si Real ni veliko pomagal s tisto zmago v pokalu, ker je državni prvak bila BArca.

Kar se tiče pa nekega nezadovoljstva, so pač to neke puhlice ki jih mediji napihnejo, ker dokazuje tudi včerajšnja predstava Reala ki seveda demantira kakšne razkole v ekipi.
AlexiusH
# 25.01.2012 ob 18:15
Mourinho je kreten, ki mi je zagabil El Clasice. Odkar je trener Reala, le-ta mesari, Barca pa simulira.
odzmavcasosed
# 25.01.2012 ob 18:00
@zike:
Vse kar si napisal drži 100%!
zike
# 25.01.2012 ob 17:32
Rui? Malce si napačno interpretiraš stvari. Dejstvo je, da je Mourinho v Španiji izgubil svoj sloves "the special one", tudi če osvoji primero pa brez Barcinega skalpa ne bo tisto po kar je prišel, kajti nad njegovim uspehom bo vedno bil Pep Guardiola, ki ga je v zadnjih 2 letih popolnoma potolkel in njegov morebiten odhod bi se smatral kot beg pred guardiolo, ki je roko na srce v zadnjih 2 el classicih taktično šolal mourinha.Navijači reala ne bodo zadovoljni v tolikšni meri kot bi pričekovali ob morebitnem naslovu v prvenstvu kajti rivalstvo med Barco in realom je pač takšno, da medsebojni neuspehi proti največjem rivalu največ bolijo. Zakaj je toliko nezadovoljstva v zadnjih tednih v Madridu kljub 5 točkami prednosti v bolj pomembnem tekmovanju kot je to španski pokal? Sicer pa ne vidim kaj je tako spektakularnega mourinho naredil v Real Madridu? Saj ima najdražjo ekipo vseh časov, skoraj neomejen proračun, povrh vsega pa je imel lažjo nalogo kot jo je imel Pellegrini, ki je imel bolj "novo" ekipo kot Mourinho. Veliko ljudi enostavno naseda na manipulacije mourinha, ki svoje uspehe dviguje v nebo in večina ljudi si misli, da gledamo najboljšega trenerja v zgodovini nogometa kar je smešno. Vse kar je naredil Mourinho je to pred njim naredil Otmar Hitzfeld, ampak brez medijskega pompa, Guardiola pa je v sami nogometni igri v samo 3 letih pustil večji pečat nogometu kot mourinho v celi svoji trenerski karieri.
Grugar
# 25.01.2012 ob 16:54
vse najboljše jose!!!!!!
odzmavcasosed
# 25.01.2012 ob 16:08
Ne morem verjet koliko komentatorjev tukaj gor gleda na stvari subjektivno.
To je katastrofa! Enim se še mleko drži okrog ust kar upajo nabijati razne bedarije.
CFRM-FCMB je eden od redko objektivnih komentatorjem. Res je, da ima tudi Barca težave z vratarjem in relativno dostikrat zakvačkano žogo, ki nasprotnikom omogoči doseganje golov. Takšne konstantnosti v igri kot jo ima Barca v zadnjih 4 letih pa žal v zgodovini nogometa ni imela še nobena nogometna ekipa. Naj mi nekdo pokaže eno zgodovinsko nogometno ekipo, ki ima tako visoko povprečno posest žoge kot Barca? Tako visok procent posesti je možno doseči le z držanjem žoge. Druge variante ni, razen...če bi imeli vedno nasproti eno veliko slabšo ekipo, pa še v tem primeru ni nujno. Pa poglejmo kvalitete Reala? Pregrešno dragi igralci, ki dosegajo rezultate z grobo in agresivno igro, poleg tega imajo pa trenerja, ki je totalen samovšečnež, populist in gobezdač brez pravega sistema.
Van Gol
# 25.01.2012 ob 15:57
Fantje, v svetu nogometa so se dogajala še večja presenečenja kot ta, da bi Real danes zmagal 0:2, 1:3 ali pa 2:3. Sploh ta zadnja opcija ni nerealna. Obstaja 90% verjetnost, da bo Barca napredovala, a verjemite, da Real v Barcelono ne bo prišel z belo zastavo.

Uživajmo danes zvečer.
Rui
# 25.01.2012 ob 14:53
No definitivno je Jose med najboljšimi trenerji na svetu.
Ima svoj stil, ki ti je lahko všeč ali ne. Njegovi rezultati govorijo zgodbo. Druga zgodba so pač njegovi medijski nastopi ki so načrtni in imajo svoj namen. Sprožijo točno tisto kar on hoče oz. je prepričan da bo njegovi ekipi pomagalo. Velikokrat mu uspe oz. mu je uspevalo sedaj pač ne.

Dejstvo je da ima Jose edino oviro v Barci. Prepričan sem če Barce ne bi bila to kar je bi danes o Joseju govorijo o trenerju vseh trenerjev, o geniju, o tem kamorkoli pride je spremeni v zlato, itd. Dejstvo je da če ne Barca bila to kar je verjetno Jose že ne bi bilo več v Realu ker bi z njim osvojil že vse in bi potem že iskal nove izive nekje v ANG kakšnem Cityu.

Vendar pa Jose tudi v Realu opravlja izjemno delo. Treba je vedit da je v zelo kratkem času ekipo Reala uigral, in da Real igra izjemno dobro, napadalno, gledljivo in da imajo pač eno oviro ki podre vse. In potem vse skupaj izgleda kot da je ves trud zaman in da je ekipa slaba.

Vendar mislim, da se letos pri Realu oz. Jose zavedajo, da lahko Barco premagajo (ne direktnem dvoboju) in osvojijo državni naslov, samo če bodo osredotočeni nase in da se z Barco ne obremenjujejo. Konec koncev imajo vse v svojih nogah. Barca je letos na malih tekmah sila neprepričljiva.

Kar se tiče pa odhoda Joseja. Če bo z Realom letos osvojil La ligo ali pa LP bo sigurno odšel. Zadevo bo tako obrnil v svoj prid, da bo dejansko pač izgledalo, da po tisto kar je prišel osvojil in da sedaj ni več motivacije. Če bo to LP bo tisti 10. jubilejni naslov Reala, če bo pa La liga bo pa dejansko tisti njegov "grand slam" in bo pobegnil v Anglijo. Edino kar ga lahko zadrži v Realu je, da ne dobre ponudbe zanj v ANG, ali pa da letos z Realom ne osvoji nič. Sigurno bo pri Realu tako dolgo da osvoji la ligo ali LP. Kajti tega črnega madeža ne bo pustil v svoji zbirki. Da je bil Jose nekoč trener Reala in ni osvojil tistega kar se šteje.
leomessi10
# 25.01.2012 ob 14:49
jamasuki
zrasti prvo malo,fant ;)
CF.RM-FC.MB
# 25.01.2012 ob 14:37
Sem srčen navijač Reala in tudi če danes izgubimo ne bom potrt saj itak vem da danes ni šans za kaj večjega na nou camp...bolj sem bil potrt zaradi tekme v madridu danes pa pač se ve kaj se bo zgodilo..........HALA MADRID!
royayers
# 25.01.2012 ob 14:18
Brez dvoma med najboljšimi trenerji, in brez dvoma med največjimi kreteni. Ob in zunaj nogometne zelenice.

Z njim Real ni kraljevi klub ampak klub klavcev in prepotentnih igralcev... ŠKODA!
barca10
# 25.01.2012 ob 13:55
Guardiola number 1! Uglajen, pošten, veliko naslovov, lep stil igre, atraktiven nogomet.....
Partyboy
# 25.01.2012 ob 13:24
Točno tako!
zike
# 25.01.2012 ob 13:17
Partyboy' Se strinjam. Meni je tudi bil všeč pri Čelskiju, s s vojimi izjavami je bil zabaven, ampak dejstvo je, da se je v Španiji začel enostavno preveč ponavljati, preveč iskati izgovorov, sam sebe je veliko demantiral in enostavno je izgubil kompas. Na začetku je to simpatično, ampak ko se človek začne ponavljati znova in znova potem to postane moreče in na koncu te več nobeden ne posluša in ne jemlje resno in prav to se je zgodilo v Španiji, predvsem v Kataloniji se požvižgajo na murijeve besede. To se je opazilo tudi v madridskih medijih, enostavno so ga imeli dovolj, povrh vsega pa je Španija svetovni in evropski prvak in zagotovo je čutiti, da ne rabijo enega soseda, ki bi jim solil pamet. to je tko ko ti nekdo pove dober vic, na začetku se nasmeješ, sam če ta oseba ta isti vic pove še 5x potem ga več ne poslušaš!
lechy
# 25.01.2012 ob 13:01
ja, Real je najboljša ekipa na svetu in sicer v tekmovanju za najbolj mesarsko ekipo.
Partyboy
# 25.01.2012 ob 12:42
zike, lepo povedano! Ampak kljub vsemu bi še nekaj dodal in sicer, da mi je Mourinhio sprva bil všeč in so me njegove izjave zabavale, v zadnjem času pa je začel pretiravati in se je izgublja v svojih besedah ter išče nonstop zaroto proti njemu oziroma njegovemu klubu....veliki trenerji znajo tudi priznati poraz in znajo poiskati napake pri sebi, kar za Morinhia ne morem reči!
zike
# 25.01.2012 ob 12:29
Mene samo zanima zakj nekateri Čirumurija naslavljajo s trenerjem vseh trenerjev? Dejte mi povedati kaj tako revolucionarnega v nogometni igri ustvaril Mourinho? A je mogoče kje videti kakšen definiran stil nogometne igre za katerega bi rekli, da ga je ustvaril Mourinho? NEEE! Bunker, groba igra, igra kjer je pomemben samo rezultat smo že zdavnaj videli, prav tako Mourinho ni edini trener, ki je z dvema različnima kluboma osvojil LP, to sta pred njim že storila še dva trenerja, med njimi je Otmar Hitzfeld, ki je naredil večje delo z Borussio kot pa Mourinho z Portom, ki je tisto leto z veliko dozo sreče(navijači ManU najbrž vedo) osvojil zelo čudno ligo prvakov, ampak razlika je v medijski izpostavljenosti omenjenih trenerjev. Muri se skozi hvali in prav medijski pomp je naredil svoje in igral veliko vlogo pri Murijevi karieri. Edino stvar, ki jo je Muri definiral v nogometu je medijska manipulacija in umazane igrice izven igrišča med katerimi sodi pritisk nad sodnike na novinarskih konferencah. tukaj je Mourinho definitivno nr.1!
tigerček
# 25.01.2012 ob 12:22
Sapp - tole še napišem,potem pa zaključim,ker imaš res problem z razumevanjem, ter prebereš samo tisto,kar hočeš prebrati.

Kot sem napisal glede centralnih branilcev - najslabši del oz. največji problem še ne pomeni po tvoje "hud problem".To je čisto druga beseda,zato sem ti pa napisal (kar spet nisi hotel razumeti) glede ostalih članov obeh ekip.
In obe ekipi imasta v svojih postavah toliko vrhunskih vezistov in napadalcev,da se tudi kakšno slabše posredovanje obrambe sploh ne pozna....,-
Če bi malo bolje prebral,bi videl,da so omenjeni vezisti in napadalci.Ker pa oboji po večini igrajo sistem4-3-3 (sem že tudi prej razložil glede Barcinega sistema s Fabregasom),imaš v ekipah tudi t.i. bočne ofenzivne napadalce tako kot tudi klasične "špice".Če ti ne smatraš za vrhunske igralce Ronalda,Di Mario,Higuina,Benzema-ja,potem pa res ne vem,kdo je vrhunski nogometaš.
Glede vezistov - sem že prej napisal,da zaradi Mournihovega boječega sloga ter kompleksa proti Barceloni,Kaka in Xabi Alonso sploh ne prideta do izraza.Kaka je res slabši,kot je bil v Milanu,ampak daleč od tega,da bi bil slab.In ja,tudi Ozil je vrhunski vezist,samo Mourinhjev slog igre temelji na delavcih in hitrih kontrah,zato je v kali zatrl vso nogometno znanje omenjenih dveh vezistov.

Glede golov - nogomet igrajo po celem svetu in ne samo Real in Barcelona.In če si res tako pikolovski,se ti ISKRENO OPRAVIČUJEM,ker nisem napisal - "BARCELONA LAHKO DA VSAKI EKIPI NA SVETU 5 GOLOV,REAL PA VSEM RAZEN BARCELONI".

Če bi poznal nogomet,bi lahko vedel,da Pepe ni vezist (to kar igra pri Mourinho samo proti Barceloni, je vse prej kot vloga vezista).

Da te še malo potolažim - Če bi že moral navijati za koga izmed teh dveh,bi se prej odločil za Barcelono kot Real,saj ne maram Mourinha,Ronalda in Pereza (glavni krivec za razpad tiste šampionske generacije Reala).In razen zmage Barcelone bi vse drugo bilo danes senzacija.
Ampak to še ni povod,da ti razlagaš,da ima samo Barcelona vrhunske igralce,vse drugo ni pa vredno nič.
Mislim, da zaradi navijačev kot si ti (pa ni važno za kateri klub nekdo navija).določeni ljudje dobijo odpor do nekega kluba - pač ne znaš objektivno razsoditi,vidiš samo tisto,kar hočeš.

Trenutno je Barcelona sigurno najboljša ekipa sveta,vendar vsako obdobje se enkrat konča.

Danes ti želim veliko užitkov pri spremljanju največjega derbija na svetu.
OVER AND OUT!
SsDrag
# 25.01.2012 ob 11:57
fuzbal, predvsem pri velikih ekipah (in predvsem real in barca), je postal preveč babji. kaj se je dogajalo 20 let nazaj....velik hujšega kot pa tole, kjer že po enem ostrem favle križate tistega, ki favlira

sem hotel prilepiti video od el classicov, poln grobih naletov, favlov (je že bil link objavljen v komentarjih pod drugimi članki, pa ga ne najdem)
Sapp
# 25.01.2012 ob 11:21
@tigerček
Ramos je v vseh pogledih manj kvaliteten nogometaš od Alvesa, ne glede kaj je kdo osvojil...
Moje razumevanje napisanega je čisto v redu. Napisal si, da so cb-ji najslabši del obeh moštev in največji problem. Morda je problem tvoje izražanje?

In obe ekipi imasta v svojih postavah toliko vrhunskih vezistov in napadalcev,da se tudi kakšno slabše posredovanje obrambe sploh ne pozna....,
Obe ekipi skupaj imata res mnogo vrhunskih vezistov, a vsi igrajo pri Barci. Kdo je vrhunski vezist pri Realu? Pepe? In preden omeniš Xabija, si oglej vse njegove predstave proti Barci.

saj sta zmožni vsaki ekipi na svetu zabiti tudi 5 golov na tekmo...

Real je zmožen Barci zabiti 5 golov na tekmo??!! Real je na zadnjih 13 klasikih (Guardiola era) dosegel 11 golov, od tega 4 v superpokalu, ki ga je Barca prišla osvojiti direktno s plaže...
uvijek vjerna
# 25.01.2012 ob 10:55
Lako je bit najbolji trener dok vodis Real, Inter, Chelsea... Neka sa Dinamom bude najbolji trener ;)
odzmavcasosed
# 25.01.2012 ob 10:51
Težave s poškodbami gor in dol. Važen je sistem igranja. Zadnjič je bilo tako lepo videt Cuenca in Alcantaro, ki sta zadnjih 10 min tekme odigrala vrhunsko. S tem je Guardiola dal vedeti Murinhu, da proti koncu tekme, ko so Realovi kasači že zelo utrujeni, igra lahko še z rezervami, ki so ravno tako vrhunske. To je bilo očitno ponižanje za Murinha.
Glede sistem igre, pa kar poglejte....to je čisti šah-mat za Barco. Muri bi igral bunker in na kontre, vendar ve, da ga bodo v tem primeru navijači Reala še bolj sovražili. Ostane mu samo še ofenziva, ki pa se roko na srce konča po 40 minutah tekme, ko so njegovi poniji že dodobra utrujeni. S takim sistemom Barce, ji bo drugi polčas proti Realu vedno pripadal. To se lepo vidi tudi v priraščanju posesti žoge, če primerjamo 1. in 2. polčas. Viva la Barca!
libreave
# 25.01.2012 ob 10:37
Ima mogoče že kdo kakšno povezavo na netu za današnji prenos? HVALA!
tigerček
# 25.01.2012 ob 10:33
Sapp - Sej Ramos je tudi evropski in svetovni prvak s Španijo,kar ne moremo trditi za Alvesa in njegovo reprezentanco (pa še tam je včasih menjava za Maicona),če že omenjaš,kaj vse sta osvojila Pique in Puyol.
In če bi znal razumeti napisano,bi videl,da sem napisal,da sta te dve poziciji pri obeh klubih najtanjši (če jih primerjaš z ostalimi v moštvu) in ne "hud problem",kot ti omenjaš.
In obe ekipi imasta v svojih postavah toliko vrhunskih vezistov in napadalcev,da se tudi kakšno slabše posredovanje obrambe sploh ne pozna,saj sta zmožni vsaki ekipi na svetu zabiti tudi 5 golov na tekmo...
Sauromon
# 25.01.2012 ob 10:27
bednik
FooFighter
# 25.01.2012 ob 10:26
mah ni vse tako črno belo
koliko je Muri barabin, je tudi mojster
frajer točno ve, kako se pride do željenega naslova, ki si ga postavi za cilj
in se dobro zaveda, da se do tega danes ne pride samo na igrišču, vpliva veliko faktorjev in tudi za te je treba poskrbet, da se poklopijo
Sapp
# 25.01.2012 ob 10:24
O golmanu pa ne bi raje.

O Pintu? Se strinjam.
O Valdesu? Če najdeš na svetu bolj primernega golmana za barcin stil igre ti jaz in strokovni štab barcelone častimo vsak po eno pivo...
Sapp
# 25.01.2012 ob 10:23
medtem ko imajo oboji največji problem pri centralnih branilcih,ki so najslabši del obeh moštev.

barca ima res hud problem na mestu centralnih branilcev... namesto, da bi kupili dva solidna cb-ja, za jih igrata dva kekca, ki sta osvojila samo enih 15 klubskih naslovov v zadnjih treh letih in samo po en(1!) naslov evropskega in svetovnega prvaka s svojo državo... pomilovanja vredno...
Sapp
# 25.01.2012 ob 10:17
Če pogledaš obrambo - Ramos je na nivoju Alvesa

hahahahahahaha, vic leta... še v obrambi mu ni dorasel, v napadu se pa itak ve kdo je najboljši napadalni branilec na svetu...
odzmavcasosed
# 25.01.2012 ob 09:16
Najboljši trener na svetu? Murinho je samovšečna baraba, ki manipulira z mediji in nogometno javnostjo. Jasno je, da je on naročil Pepeju naj igra grobo, zato ga ne more kar izključiti iz ekipa, ker bi lahko še kaj zinil.
Murniho pooseblja popuističnega trenerja, ki žali in se spreneveda, se vtika v druge in ne priznava, da je nekdo lahko boljši od njega. Kot vedno do sedaj, tudi danes držim pesti za Barco, da temu prepotentnežu na svoj miren način nasuje petardo.
tigerček
# 25.01.2012 ob 08:57
Webb - če bi dobro prebral moj komentar,bi lahko prebral,da je problem Mourinha kompleks Barcelone,zato posledično postavi proti njim bolj zaprto formacijo.
Če pogledaš formacijo 4-3-3 (dobro,Barcelona zaradi poškodovanih napadalcev igra trenutno samo z dvema napadalcema),boš videl,da lahko Xabi in Kaka tudi odigrata na vrhunskem nivoju (za njima je seveda Lass),trojico v napadu pa sestavljajo Ronaldo,Higuan (Benzema),Di Maria-tega si kar spustil.
Če pogledaš obrambo - Ramos je na nivoju Alvesa (potrebno je upoštevat obrambne in napadalne naloge),Abidal in Marcelo sta tudi tu nekje,medtem ko imajo oboji največji problem pri centralnih branilcih,ki so najslabši del obeh moštev.Še najboljši med temi je res Puyol,vendar se vidi,da so poškodbe terjale svoj davek.O golmanu pa ne bi raje.
In še enkrat - Če bi Mourinho imel jajca,je ta Real enakovreden Barceloni (to sem že napisal).
korotan
# 25.01.2012 ob 08:30
SsDrag
kdo pa je rekel da se je specializirala samo za Real?

kdo je v zadnjih treh letih 2x popapcal sloviti Man Utd?
Arsenal? Bayern?
Hulk_Machete
# 25.01.2012 ob 08:01
Ko bi vsaj izločil Barcelono...
tenisač
# 25.01.2012 ob 01:06
Mourinho je res legenda, komi čakam, da gre spet v Anglijo, tam ga imajo novinarji resnično za boga.
melanholik
# 25.01.2012 ob 00:19
zike

# 24.01.2012 ob 17:34
Prijavi neprimerno vsebino
Van Gol? Deloma se strinjam s tabo, ampak dejstvo je, da je rivalstvo med Barco in Realom pač takšno, da navijači Reala ne bodo zadovoljni vse dokler real v medsebojnih dvobojih ne bo enakovredno konkuriral Barci. El classico je pač že zdavnaj šel izven mej nogometne tekme in uspeh proti Barci je za navijače Reala trenutno večja prioriteta kot pa mogoče same lovorike(prav tako bi bilo tudi v obratni smeri) kajti tudi če Real osvoji prvenstvo pa navijači in tudi velik del nogometne javnosti se bodo zavedali,da Real ni boljša ekipa od Barce. Dejstvo je tudi, da je Mourinho prvič doživel takšne kritike od novinarjev, ki pa jim mora biti večno hvaležen, saj je deloma tudi zaradi njih dobil takšen sloves trenerja.

Oprosti, če bo Real prvak, potem pač bo boljši od Barcelone. Državno prvenstvo je od vseh tekmovanj najrealnejše in osnova za vse ostalo, to pa ravno zato, ker štejejo vse tekme enako. In ja, običajno se odloča na "manj pomembnih" tekmah.
tomo_kugy
# 25.01.2012 ob 00:14
Samo nekaj bi rekel. Mou se mi je zelo dopadel v Chelsea-ju, še bolj v Interju, kjer je pokoril Evropo in svet in nič ni bilo narobe, da je Barco izločil s popolnim bunkerjem na povratni tekmi - prvo je dobil s 3:1, kar ni bil mačji kašelj. Odkar je v Realu, pa mi gre vedno bolj na živce. Ena stvar je, da postaviš takšno ali drugačno taktiko, on pa je zaradi svoje zafrustriranosti z Barco začel z umazano igro in s podpihovanjem sovraštva med igralci. Res je, da so bili obračuni med Realom in Barco vedno polni čustvenega in tekmovalnega naboja, ampak takšne naelektrene napetosti ni bilo nikoli. Mogoče pred več kot 20 leti, ker se pač za tako daleč nazaj ne morem spomniti.
Tisti, ki se še spomnite tekme na Bernabeu pred nekaj leti, ko je cel stadion ploskal Ronaldinhu, ki je pojedel Real sredi Madrida, boste priznali, da so bili to res gosposki obračuni. Še link za vse romantike.
Gledalci, časopisi in navijači so že počasi začeli pogledovati proti tistim časom, zato tudi žvižgi v nedeljo proti Bilbau. Prepričan sem, da si pravi navijači želijo gosposkih obračunov in ne klanja, kakršnega izvaja Pepe, Mou mu pa še potuho daje.
bojler1234
# 24.01.2012 ob 21:50
bedak
SsDrag
# 24.01.2012 ob 21:12
Zakaj ocenjujete superiornost Barce le po tem, da premaga Real? Kje vam je logika? So še druge ekipe, proti katerimi igra Barca in predvsem proti slabšim Barca rada kiksa. Sorry, ampak če so se specializiral za Real, ki je njihov največji sovražnik, a bom tem remizirajo proti getafeju, zame le niso tako superiorni kot lani, ko je prvenstvo končala z dvema porazoma in osvojila ligo prvakov.

v tej sezoni real veliko bolj prepričljivo igra od barcelone. Edini trn v peti jim je barca, ki se je, kot sem že povedal, specializirala za real pa v psihološkem smislu so slednji pred realom.
Matjašek
# 24.01.2012 ob 20:56
Mou je legenda, sem reku že kak dan nazaj
Partyboy
# 24.01.2012 ob 20:06
Pa španska nogometna zveza ni resna, da Pepčka ne kaznujejo? Tistega Peepčka, ki je v preteklosti že tolikokrat pokazal, kako grob zna biti......ko jim bodo enkrat polomili Messija in Ronaldota se bodo pri španski nogometni zvezi čudili, zakaj nihče ne gleda španske lige...odgovor bo jasen - ker ste sami dovolili, da jih polomijo!
Že kazen Mourinhiu za potisnjen prst v oči je bila smešna (ne bo smel voditi ekipe na naslednjih dveh superpokalnih tekmah)
Zizou
# 24.01.2012 ob 19:24
To, da je problem Reala v glavah je popolnoma jasno. Zanimivo, da v zadnjem času proti ostalim moštvom po začetnem zaostanku naredijo preobrat, proti Barci pa ravno obratno -.-
Kar manjka Realu trenutno je, da potem ko povedejo ne vejo kaj bi. Nimajo jajc, da bi še naprej odigrali tako kot je treba, zabili še en gol po možnosti ampak začnejo razmišljati o ohranitvi vodstva. To je popolnoma logično, po tolikih porazih si želijo zmage in ob 1:0 začnejo že razmišljati, kako bi izid obdržali do konca.
Jaz se strinjam, da bi zamenjava Mourinha bila napaka. On je znan kot dober motivator in to Real trenutno potrebuje veliko bolj kot kako taktiko ali boljše nogometaše npr.
Taktika je zadnjič je bila slaba zato, ker ni imel na voljo igralcev za to taktiko. Da izstreliš 3 napadlce v kontro rabiš kvalitetno podajo. Lass, Pepe, Coentrao in Altintop niso bili tega sposobni, Alonso pa je prav tako odigral podpovprečno.
r.e. king
# 24.01.2012 ob 19:12
Mislim da navijači reala pozabljajo eno stvar (ob tem ko žvižgajo mourinhu)- on bi dal vse na svetu zato da bi premagu oz. premagvau barcelono. In glede na njegove pretekle dosežke bi dvakrat premislil preden bi si želel njegove zamenjave...
OneRound
# 24.01.2012 ob 18:50
Real igra dobro in vodi v la ligi ampak barcelone pa letos še ni premagal in barcelona ta hip je najboljše moštvo na svetu. Pa če se mourinho na glavo obrne je to dejstvo. Za real bi bilo pa najbolje, če bi ga jose in pepe čimprej zapustila.
borch
# 24.01.2012 ob 18:37
To kar on goji je verdenikov "conski presing" s pač malo boljšimi igralci. Mene ne čudi, da so mu začeli žvižgati. Čudi me, da so mu šele začeli žvižgati.
1950torcida
# 24.01.2012 ob 18:28
kipanaliwo tipič tip nerazgledanega mladoletnika ki pač nima pet posto uštimano u glavi, prvo kot prvo Becham je bil daleč od kakega wow igralca, če bi takrat ko so imeli šanso namesto nega dobili "najbolšega driblerja" ki je šel potem v barco bi marsikaj osvojili :D

Aja upam da veš da Beckham ni bil niti v klubu ko so iz njega "nesramno vrgli" Hierra. Aja in ni Alguera ampak Helguera :) črki h in a sta kar precej oddaljeni na tipkovnici tako da dvomim da si se zatipkal :D

Takrat je bila barca veliko šibkejša kot real, kar danes nemoremo reči. No skratka prosim raje ne piši kot pa da pišeš take neumnosti. lp
kipanaliwo
# 24.01.2012 ob 18:05
Ronaldo,Zidane,Beckham,Figo,Roberto Carlos,Hiero,Alguera,motor ekipe Makelele,....

to je bil BELI BALET,sedaj je samo še en prefrustrirani nogometni klub ki ima nočne more z imenom Barcelona.
Majster
# 24.01.2012 ob 17:58
Enako sm jz povedalpred pari dnevi, pa sm dobil polno minusov, očitno polno real haters.
mb17
# 24.01.2012 ob 17:40
joj pa glih na pokalni tekmi...
prvo: pokalna lovorika je najmanj pomembna. čeprav lovorika ne nosi neke velike pomembnosti obe ekipe igrajo z najboljšo zasedbo, ker je pač derbi. torej bi lahko mourinho proval kaj novega. malo bolj ofenzivnega. se nekako strinjam z nekom, ki je reku, da mou nima jajc. sej pretirano zgubit s tako ekipo, kot jo ima, ne more :) pa itak zmerej zgubijo, tko da tudi če bi pač še enkrat zgubili se ne bi poznalo.
zike
# 24.01.2012 ob 17:34
Van Gol? Deloma se strinjam s tabo, ampak dejstvo je, da je rivalstvo med Barco in Realom pač takšno, da navijači Reala ne bodo zadovoljni vse dokler real v medsebojnih dvobojih ne bo enakovredno konkuriral Barci. El classico je pač že zdavnaj šel izven mej nogometne tekme in uspeh proti Barci je za navijače Reala trenutno večja prioriteta kot pa mogoče same lovorike(prav tako bi bilo tudi v obratni smeri) kajti tudi če Real osvoji prvenstvo pa navijači in tudi velik del nogometne javnosti se bodo zavedali,da Real ni boljša ekipa od Barce. Dejstvo je tudi, da je Mourinho prvič doživel takšne kritike od novinarjev, ki pa jim mora biti večno hvaležen, saj je deloma tudi zaradi njih dobil takšen sloves trenerja.
Blaugrana
# 24.01.2012 ob 17:34
Zero-Sen, svinjske glave so za izdajalce
Katalonec
# 24.01.2012 ob 17:26
Problem Reala je premalo špancev v ekipi. Preveč portugalcev je na kupu in oni ne vedo kaj pomeni el clasico. Na drugi strani imaš pa ogrodje ekipe sestavljeno iz La masije, kjer jim celo življenje tupijo proti realu. Enostavno je Barca bolj motivirana na teh tekmah. Murinho je odličen taktik vendar ni sposoben voditi institucije kot je Real. Tu je potrebno veliko več kot samo nogometno znanje.
Zero-Sen
# 24.01.2012 ob 17:25
Nei blo slabo da bi pepe kako svinjsko glavo dobil na nou campu...pa muriju bi jo tudi lahko dali.
Webb
# 24.01.2012 ob 16:46
tigerček, ajde kdo po imenu je v realu boljši od barcinega? Cassilas, desni bok nihče ne parira v nobenem pogledu Alvesu, centralni mogoče Ramos (če igra tam, po imenu pa seveda Carvalho), puyol je profesor po imenu in po igri za vse, levi bok Marcelo :) ? o vezistih škoda zgublat besed, torej ostane Ronaldo in pa ena špica, čeprav ko se Alexis totalno vklopi alpa vsaj parkrat še opozori nase, niti špice več ne bo. če pa gledamo po imenih, kot ti praviš, pa Villa pohrusta obadva.

al si mislu po imenih bolj na Samija Khediro in Mesuta özila, ki sta večja kot Xavi in Iniesta ? :)

je tu še eno ime ja, Kaka, igra pa tolk kot Nuri Sahin..
Kai
# 24.01.2012 ob 16:31
Problem je v pričakovanjih navijačev. Če odštejejo 97mio€ za igralca in 20mio€ za trenerja, potem od obeh pričakujejo od obeh lovorike in uspehe. In če se na domačem terenu ''pokakaš'' proti največjemu rivalu, ki za povrh preživljanje najuspešnejše obdobje v zgodovini kluba, ter imaš na tekmi 27% posesti žoge ter 4 ali 5 izpečjanih akcij...je tu slika zakaj se občinstvo obnaša tako.
Mogoče Mourinho ni prava izbira za njih. Real je institucija. Iz Reala je po (gledano z zornega kota lovorik) letel Capello, zaradi razlik v viziji ekipe na relaciji s Perezom je letel Del Bosque(po kateremu se verjetno kolca marsikateremu pravemu navijaču Reala), kar je bila največja napaka Reala ob prodaji dvojca Makele-Geremi v Chelsea. Ta ekipa Reala je na par igralnih mestih izpiljena do vrhunca. Problem je(pa lahko zanikajo 100x) v frustraciji, ko jim nasproti pride Barcelona. Če bi v te tekme šli malo bolj sproščeno, bi mogoče bilo kaj od njih. Na drugi strani pa Barcelona igra s 5 do 8 (odvisno od začetne enajsterice) nogometaši vzgojenimi v La Masii, ki imajo filozofijo kluba in rivalstvo dobesedno v krvi. Ti igralci se poznajo med sabo in včasih res deluje, da bi lahko igrali z zavezanimi očmi.
Ko bo Real več dal na dolgoročno gradnjo ekipe in ''dušo'' ekipe, si lahko obeta, da bo povozil Barcelono in spet malo napolnil klubske police za lovorike. Instant ekip ni, Perez pa bi rad, da vse deluje, kot v nekem Footbal Managerju...
Messi je car
# 24.01.2012 ob 16:27
tigerček ne ferguson ni postavil bunkerja ampak je tekmo dobil s 3:2, sicer res z morda malce pomoči sodnika (12. minuta rdeč karton Kompany). Ampak vseeno je odigral tekmo tako kot je treba in se ni ustrašil. Bil pa je nagrajen z zmago in napredovanje v FA pokalu.
kafkaf
# 24.01.2012 ob 16:26
dej ne klamfej,me zanima kateri trener baleta je tolkrat zapored pusnil proti najvecjemu rivalu...pa ne mi zdej o nekem levem pokalu...
demiensatlier
# 24.01.2012 ob 16:23
Ma ta Real nima za burek proti Barci, pa sem velik sovražnik Barcelone.
jkuhar
# 24.01.2012 ob 16:20
tigerček, najlepša hvala!
leomessi10
# 24.01.2012 ob 16:09
1.komentar od tigerček tudi lepo ponazarja moje predstave. vsa čast za komentar.
leomessi10
# 24.01.2012 ob 16:05
refik
kaj imaš kakšne probleme? povedal pa sem vsaj direktno tisto,kar vsi mislijo o tej njegovi izjavi,brez kakršnegakoli žaljenja(gobezdač je pa tk al tk tud v resnici,al boš zaj rek,da je že kdaj bilo kaj več kot besede iz njega,dejanj še nismo videli.). po koncu tekme pa vedno znova in znova daje krivdo na sodnike in nevem koga še...to me pa moti glede njega,ker tip preprosto ne zna prenesti poraza in resnično čestitati za zmago drugi ekipi. tale njegov komentar pa,kot vedno,provokacija,na koncu jih pa dobi po pi*** Seveda da vsi mislijo da je najboljša ekipa na svetu,kdo pa nebi ob teh lovorikah in uspehih v zadnjih letih.
Van Gol
# 24.01.2012 ob 15:47
Meni njegova taktika prjšnji teden ni bila spet tako zgrešena. Ni bila najboljša a spet tako slaba ne. Spet samo moje mennje. Kadar gre za tekmovanje na izpadnje je taktika v prvem planu. Če ti nasproti stoji ena najboljših zasedb ever se verjetno nima smisla odpirati do konca in si morda že na prvi tekmi zapreti vrata. Real je povedel in upal, da ta rezultat prinese na Camp Nou. Tega mu ne moremo zamerit. Neglede na to da se je igralo doma. Če bi bila tekma v prvenstvu bi bilo marsikaj drugače. Sploh pa, Real je Barco po kvaliteti sposoben premagati jutri z 2:0 ali pa 2:1 in irgati podaljške. Težava je v glavi. Ker so že tolikokrat izgubili jih to frustrira. Če bi to lahko izklopili v glavah bi jutri zagoto gledali fenomenalno tekmo.

Vsak objektiven človek lahko od tekme prejšnjo sredo obsodi le neumnost Pepeja in še kako malenkost (grobost nad zvezdniki Barce). Pa tisto simuliranje Pepeja. Ampak v tej zgodbi pač ni bil prvi ne zadnji, ki se je tega poslužil. Nikakor pa ne, da se žvižga trenerju. Očitno so vsi tisti, ki tako mislijo "kratke pameti" . A se res ne vidi uspeha, ki ga je ta človek prinesel v klub. Ni največji vzornik a menjava trenerja v tem trenutku ne pride v poštev. To bi bil korak nazaj. Sem prepričan. Če bo barca še kako leto ali dve vzdrževala tako formo, ji bo le redko kateri trener na svetu sposoben z Realom slediti in hkrati krotiti zvezdnike ala Ramos in Ronaldo.
korotan
# 24.01.2012 ob 15:41
Lahko on osvoji LaLigo, ampak a bo res najboljši?
Naši cinični nasmeški bodo povedali, da ne :)
Adijo-Svet
# 24.01.2012 ob 15:35
Sem zaprisežen Barcelonist in mislim, da so izjave direktne in tokrat profesionalne. Zanj in za Madridski ponos bi bilo zelo dobro, da bi zamenjal sredino. Eno dejstvo pa vsekakor obstaja. Real ima veliko možnosti, da osvoji LaLigo, vendar toliko krat so bili nadigrani v zadnjih treh letih, še verjetno niso bili nikoli. Pa se ne upiram samo na izide, največja razlika je bila vidna na igrišču. Če bi rezultate ocenjaval nekdo, ki ne spremlja tekem in samo bdi nad rezultati, bi si ob vsem tem mislil, da jim pač ne ležijo. Tisti, ki pa smo tekme spremljali malo bolj podrobneje pa smo lahko videli, da je bila razlika na igrišču tako očitna, kot da bi igrali s kakšnim nižjeligašem.
Zizou
# 24.01.2012 ob 15:33
Mourniho pač počne, kar je že ničkolikokrat do sedaj. Pred pomembnimi tekmami se postavi za svoje igralce in medijski pritisk kolikor se pač da, preusmerja nase.
Upam, da Real spreobrne rezultat jutri ne toliko zato, ker pač navijam za Real, ampak bolj za to, da se neha ta medijska agonija proti Mourinhu, Ronaldu, komurkoli že in da se zopet vzpostavi bolj športno in zdravo tekmovalno vzdušje med trenutno najboljšima kluboma na planetu.
Zizou
# 24.01.2012 ob 15:28
Taktika zadnjič je bila porazna, vendar tudi pogojena določenim poškodbam. Mourinho pa je prevzel nase vso krivdo za poraz. Ne vidim razloga, da bi iz tega delali paniko. Sploh pa je na tekmah superpokala in zadnji prvenstveni tekmi igra Reala bila v redu, prav tako taktika, je pa obakrat zmanjkalo nekaj sreče, predvsem pa nekega miselnega preskoka, ki je potreben da premagajo Barco. Poleg tega Pepeta ni vključil v enajsterico proti Bilbau, vprašanje tudi če bo zaigral jutri.
Trenutno se iz vsakega dogajanja v Madridu dela totalna drama s strani medijev in to se mi zdi rahlo nefer. Nekateri novinarji bi morali malo umiriti živčke.
tigerček
# 24.01.2012 ob 15:25
jkuhar - tole je link televizij,ki bodo prenašale tekmo,če ti kaj pomaga.

http://liveonsat.com/LJ_foot_e_spain.php
tigerček
# 24.01.2012 ob 15:22
Dejstvo je,da sta oba španska velikana z naskokom najboljša kluba na svetu trenutno.
Dejstvo je pa tudi,da je Mourinho (ne Real) dobil kompleks Barcelone.Čeprav mi je za oba vseeno,še vedno trdim,da ima Real po imenih boljšo ekipo kot Barcelona.
Kar Real nima je kemija v ekipi (to je kriv trener) ter jajc odigrati svojo igro proti Barceloni.
Če te en poraz 5-0 tako podre in ti vzame pogum,potem je mogoče res bolje,da zapustiš delovno mesto trenerja!

Za primerjavo: City je United premagal 6-1,pa sem siguren,da Ferguson ne bo postavil takega bunkerja pred svojim golom oz. opravil toliko rotacij proti njim na naslednji tekmi.
Zakaj?
Ker ima jajca in zaupa svojim igralcem...
jkuhar
# 24.01.2012 ob 15:22
ve kdo kje bo še prenos tekme za tiste ki žal nimamo sportkluba? na kateri tuji televiziji? hvala! :)
refik
# 24.01.2012 ob 15:11
Škoda je pa pisat kaj resnega tu, ker se potem oglasi kak leomessi10 - brezveze.
korotan
# 24.01.2012 ob 15:09
Meni je vse povedal sodelavec, ki navija za Real od 80ih...
"Taktična postavitev v sredo je sramota, Pepe je sramota in tudi če osvojijo državno prvenstvo, pa ne premagajo Barcelone, ostane kisel priokus"

Sej je res, naslov DP se vam nasmiha, mogoče bo ta težko pričakovana lovorika, kajti Real je res superioren proti "manjšim" klubom, Barca večkrat kiksne

Toda, zmagati DP in na vseh tekmah pogrniti proti največjemu rivalu... Iskreno se veseliti lovorike? A-a, in vsak pravi navijač ve, da je to res

Seveda ostane izgovor, da se podarjenemu konju ne gleda v zobe

Ampak ostane ironičen nasmešek na naših ustih, kajti bravo za trenerja vseh trenerjev, ki doma v začetno postavo na sredino postavi Pepeta, Alonsa in Lassa.

Bravo Mou, probaj jutri še z Marcelom!

:D
dusan21
# 24.01.2012 ob 15:05
Real bo padel še v Barceloni.Komaj čakam.
RoSeR
# 24.01.2012 ob 14:57
Special Five ima samo eno taktiko ... sparkiran avtobus pred svojim golom, oboroženim z havbicami ter v ospredju tri hitre medcelinske rakete brez gpsa.

Dokler se bo bal, ne more premagat Barce. Real še žoge ne more dobit, kako bo te dal gol ali celo zmagal? Morda, če mu dosodijo vsaj 2 penala.
refik
# 24.01.2012 ob 14:56
Navijači mu zamerijo (zamerimo) taktiko prejšnjo sredo, ker poraz ni sramota - igra kot jo je Real prikazal pa je!!! Pa tudi Pepeja ima vsak pravi Realovec poln kufer. Tip je enostavno žleht in jaz ga ne morem več gledat v prvi postavi, zlahka se mu najde zamenjava. Ko se spomnim samo kaj je izvedel takrat proti Getafeju - tisto je bilo res mesarjenje. Nekateri igralci so so pač razbijači, nekateri so barabe - Pepe je pa oboje hkrati na kubik. Še Spasića sem v Realu rajši gledal (če se ga kdo spomni).
leomessi10
# 24.01.2012 ob 14:53
oh,ja,boš že dobil svoje jutri..le počakaj,gobezdač!
Van Gol
# 24.01.2012 ob 14:49
Vroče je v Madridu. Pritisk je velik a trener kot Mourinho bi moral biti tega navajen. Z nečim se res strinjam. Real igra dobro kar nekaj časa. Real je zadnji dve sezoni močno dvignil svojo formo a Barcelona je pač bila še bolj superiorna. Če pogledamo katere lovorike bi Real lahko osvojil lani in letos. Lani ga je tako v domačem prvenstvu kot v LP ustavila Barca, ki je sinonim za najboljši klub na svetu trenutno. V pokalu se je izmuznil njeni zanki. Letos bo, če bo izpadel v pokalu, ustavljen zopet s strani Barcelone in ne kakega drugega kluba. V domačem prvenstvu mu kaže dobro in je v vodstvu. V LP, pa menim, da bo zopet lahko ustavljen le iz strani Barce. Vsaj tako se zdi. Presenečenja se tudi dogajajo.

Iz tega zornega kota ne vidim, zakaj navijači nebi marali Mourinha. Obljubil jim (nam) je konkurenčnost, napredovanje in lovorike. Lani je sicer osvojil le eno (manjpomembno), a bila je pomembna pri psihičnem učinku. Saj pa smo bili že naveličani izpadati v četrtfinalih LP in v prvih krogih pokala proti nižjeligašem. Letos je na dobri poti za vsaj eno pomembno lovoriko. Vsi smo vedeli že na začetku kakšen karakter je. Zakaj se čudimo sedaj? Kaj je naredil narobe? Pred zunanjim svetom je zaščitil svojega igralca. Morda na nepravi način a to ni razlog za javni linč. Moral bi reči ala: Pepe je naredil napako in bo kaznovan s strani kluba in stvar je zaključena. Te njegove kontraverzne izjave pa niso novost in ne vem kaj to moti nekatere navijače.
mvogrin5
# 24.01.2012 ob 14:41
podpišem pod izjavo.
pod dolgem času nekaj pametnega od trenerja vseh trenerjev
juventina10
# 24.01.2012 ob 14:40
se strinjam ,kar je povedal mourinho
refik
# 24.01.2012 ob 14:39
Prvi komentiram.
Citat za prebrat
link
Goran Dragić
8
27. maj 2012 ob 06:30 V Houstonu je trgovina Fenician in vse uvažajo iz Evrope. Vse. Iz Slovenije imajo tudi Fructal. Sredi Houstona.
Več novic ...
Špansko nogometno prvenstvo
link
Mourinho na klopi Reala še naslednja štiri leta
42
22. maj 2012 ob 14:49 Portugalski strokovnjak Jose Mourinho je podaljšal sodelovanje z madridskim Realom še za dve leti, tako da bo na Santiago Bernabeuu do leta 2016.
Več novic ...
Kazalo