Citat za prebrat
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,8 od 19 glasov Ocenite to novico!

Dodaj v

Mile Simeunović

4. februar 2012 ob 17:56
Zagreb - MMC RTV SLO

Upam, da so vodilni v futsalu videli, da so potrebne spremembe. Reprezentanca ima najboljše mogoče pogoje, a se nič ne spremeni.

Pričakoval sem več. Spet smo bili na odločilni tekmi pod ravnijo, kot že vsakič od leta 2006 do zdaj.

Komentar Mileta Simeunovića, ki velja za najboljšega slovenskega igralca futsala do zdaj, a v zadnjih letih zaradi družinskih obveznosti v slovenski reprezentanci ne igra, po izpadu Slovenije z EP-ja na Hrvaškem. Vir: Ekipa

Prijavi napako
Komentarji
kuodre
# 09.02.2012 ob 00:16
@lokaaa

Načrtno delo z mladimi je - že podatek,da je u selekciji U-18, 28 ekip, U-21 sicer samo 13, neki pove. Zdj eni člani morjo met obvezno te ekipe,ker drugač ne morjo igrat 2.lige, ampk če ti delaš dolgoročen plan za klub,pol morš začet pr mladih. Npr jst tut treniram futsal in mamo najvišjo selekcijo u klubu U-18 in use selekcije dol. Drug let z U-21, čez 3,4 leta pa s člani začnemo. Pa mislm,da nismo edini,k na tem delamo, tko da futsal se razvija.

To da ni dnarja pa itak, kje u Sloveniji pa je dnar, u nobenem športu. Usak k kej velja je u tujini, redke izjeme so,k u Sloveniji živijo sam od športa.
Idaho
# 06.02.2012 ob 08:02
Simona Rosiča za selektorja!
mušica
# 05.02.2012 ob 16:47
Ma kakšni vrhunski pogoji.Pri klubih so večinoma vsi igralci z službami,da lahko živijo. Spremembe so potrebne v klubih kjer jih pa nikdar ne bo ker ni denarja.Pa kje ti živiš Mile.Naši so še preveč dobri glede na razmere.
the godfather
# 05.02.2012 ob 16:45
@kenede

ne govorim, da bi morali dati priložnost nekomu, ki si tega želi, pa po mojem mnenju verjetno ni sposoben biti selektor

mogoče pogledat v domači stroki če je kje kakšen, ki bi to bil sposoben, drugače je pa najboljša rešitev tuj selektor (pač izbran po nekaterih kriterijih, ne pa kar vsak tujec), pa še mogoče se kaj naučimo za prihodnost od njega

z uvrstitvijo na EP sem zadovoljen, samo razočaran z igro proti ukrajincem

ti pa težko naštejem kako ime za selektorja, dela trenerjev ne spremljal podrobno, da bi vedel napisati - tako kot vsak imam pa svoje mnenje :)
kenede
# 05.02.2012 ob 16:16
@the godfather

načeloma se s tabo strinjam, ampak.... ampak....

A lahko našteješ enega (da ne rečem tri), ki bi bili boljši selektorji od sedanjega. Pri čemur se strinjam s tabo, da bi lahko več naredil, da torej ni dober. A sbomo sedaj amo zato dali šanso drugemu, ki si tega želi, čeprav ni dober. Trdim, da v Sloveniji dobrega selektorja (ne trenerja!) nimamo. Imamo pa nešteto Miletov Simeunovičev, v vsakem športu, kjer se samo na trenutek zazdi, da bi lahko imeli kaj več...

Predvsem pa, futsal v Sloveniji še dolgo ne bo šport, ampak rekreacija ob velikem nogometu :-(

In še enkrat - zakaj ne moremo biti zadovoljni že z uvrstitvijo na EP???? A moramo res vedno pričakovati ---- kaj??? Naslov prvaka? Četrfinale??? Dejmo fantje, dejmo bit malo realni.....

Pri vseh športih, prosim!
kanalija
# 05.02.2012 ob 15:28
A ni za tega tipa eurosport komentator rekel... "this player uses his other foot only for walking"
the godfather
# 05.02.2012 ob 14:16
iz lastnih izkušenj vem da je težko delati v sloveniji v futsalu. Ni pogojev (predvsem infrastruktura), ni denarja za kaj drugega kot amaterstvo in še nekaj časa bo tako.
Redke ekipe delajo z mladimi fanti v futsalu od rane mladosti, največkrat poberejo ekipe igralce, kateri niso mogli v velikem nogometu nikamor in jim je pol ostal futsal.Drugi velik problem pa je ker imajo številne ekipe (predvsem v drugi ligi) mlade pogone zato, ker so nekateri pogoj da lahko igrajo člani in tako fantje največkrat nimajo treningov, ampak se zberejo za na tekme in odigrajo.Tretji velik problem je pa strokovni kader, kateri je po večini
slab in nestrokoven.Večina je bivših igralcev, ki nimajo nikakršnega vzgojnega pristopa in ne znajo delati z otroci. Vzporedno s tem je pa tudi pomanjkanje strokovne literature v slovenščini.Potem ne moreš proizvedeti dobrih futsal igralcev za v reprezentanco.
Kar se tiče reprezentance pa mislim, da so odigrali prvo tekmo dobro, drugo pa so v želji pregoreli in bili povsem nedorasel nasprotnik.Sem tako kot Mile skeptičen do selektorja, kateri za moje pojme ni nikoli deloval tako kot bi mogel delovati selektor.Določeni igralci ravno tako nimajo kaj iskati v reprezentanci.
Da si selektor rabiš nekaj več kot to da si igral futsal nekoč ..... pomembna je psihična priprava igralcev, pa model igre je treba postavit , pa kako akcijo odigrati vv napadu pa iz prekinitve ...... tega ni bilo pri nas videti
upajmo na boljše čase
kenede
# 05.02.2012 ob 12:49
A si je Mile slučajno zaželel postati selektor? ejejej, pri nas res lahko vsako tele sebe rine naprej....

Že to, da so se sploh uvrstili na EP je velik uspeh. Boljše pa v futsalu v Sloveniji nikoli ne bo. Profesionalizem? Pozabite!

In enkrat res nehajte vsi pričakovati, da bomo v vsakem športu kar na vrhu, no!
kenede
# 05.02.2012 ob 12:46
@barracuda 05.02.2012 ob 10:02
Kako ima reprezentanca vrhunske pogoje? Kaj pa je potrebno zato...najem telovadnice, še kaj?

Ja, preprečevanje takim deb*lom kot si ti, da se približajo reprezentanci!
BigBadBruin
# 05.02.2012 ob 12:30
no no mile, tudi kompletna reprezetanca, s teboj na čelu, je remizirala proti nekdanji nepremagljivi ekipi bar m iz dobove. ne govorit o kvaliteti. ukrajina je 10 reprezetanca sveta,slovenija 20. veliko presenečenje bi bilo,da bi naši dobil to tekmo.
kafkaf
# 05.02.2012 ob 11:21
spet debilizmi v repki,delitve na mlade stare...naj igrajo najboljsi...iskreno povedano sem od ep pricakoval vec...
lookaaa
# 05.02.2012 ob 11:11
imamo samo dva profija v sloveniji: Mileta in Cujca, ob tem, da prvi ni igral. ostali so cisti amaterji, ki po sluzbah odigrajo kak mec in spijejo >>pivo<<. s tako amatersko ekipo pa zal tezko konkuriramo ostalim. dajmo si priznati, da smo bili kar dalec od najboljsih. proti spancem smo odigrali solidno, a zavedajmo se, da so spanci igrali zgolj toliko, kot so morali. prave tekme za njih sele prihajajo. na vseh pomembnih tekmah do sedaj, pa smo bili popolnoma odrezani, neorganizirani, brez akcij, pocasni... (gledam tudi prejsnja prvenstva).
fantom ne gre za zamerit. verjamem, da so dali svoj maksimum, a le srce je zal premalo.

potrebno bo boljse selekcioniranje, vec vlaganja v ta sport in s tem pridobiti cim sirsi kader. potem bo potrebno profesionalno organizirati vsaj en klub, se morda z njim prikljuciti kaki zdruzeni ligi, zaceti delati na podmladku...

trenuno v sloveniji igra futsal ali nogometni penzioner, ali kdo tak, ki je bil izlocen iz velikega fuzbala (ali tam ni uspel, ali pa se po poskodbi ne more vec vrnit...), ali pa kak nedeljski entuzijast, ki malo odstopa od ostalih >>pijanckov<< in ga zvabijo v kak futsal klub.
nacrtnega dela z mladimi ni!

dokler bo tako, ne moremo racunat na neke odmevne rezultate reprezentance. drugace pa se enkrat: fantom kapa dol!
Speedy_Slo
# 05.02.2012 ob 10:57
Točno tako kot je rekel @Diego Armando
Ta reprezentanca hodi poleti po turnirjih.. Tudi sam sem imel priliko igrati proti Čujcu, Melinku in podobnim pa smo z njimi odigrali 2 tekmi. Eno smo gladko izgubili drugo pa remizirali, s tem da smo v naši ekipi sami 16-18 letniki. Toliko o kvaliteti.. :) Ne rečem so super igralci, kot tudi fantje ampak ja. Pogojev res nimajo, selektor pa bi lahko počasi odšel. Malce novega vetra bo še kako prav prišlo!
barracuda
# 05.02.2012 ob 10:02
Kako ima reprezentanca vrhunske pogoje? Kaj pa je potrebno zato...najem telovadnice, še kaj? :)
Diego Armando
# 04.02.2012 ob 20:07
Predvidevam, da opazka leti na selektorja in je deloma upravičeno,saj je ekipa taktično delovala zelo nezrelo. Po drugi strani pa bi se moral "veliki" Mile zavedati, da je ta reprezentanca skoraj povsem amaterska in da se poleti (z njim vred) podi po raznoraznih vaških rekreativnih turnirjih za 500 evrov prve nagrade in da na ta način ne bomo postali enakovredni najboljšim evropskim ekipam. Dokler klubi ne bodo sposobni zaposlovati igralcev za poln delovni čas, bo pač tako.
alexsilva
# 04.02.2012 ob 19:22
Tukaj se čisto strinjam z velikim Miletom, selektor je imel več kot 5 let časa in priložnosti pa je ni izkoristil, lepo bi bilo da se odmakne s strokovnim vodstvom in prepusti delo drugim ( potrebni smo sveže krvi). Reprezetanca ima vrhunske pogoje, namesto da napredujemo smo zadnja tri leta stagnirali. Dajmo priložnosti tudi drugim. Lep pozdrav.
storz
# 04.02.2012 ob 19:06
mah treba je vzet v zakup tudi to da so vsi razen enega amaterji...torej se s futsalom ne ukvarjajo profesionalno...nvem no...slovenci tko želimo bit povsod v vrhu - kar je sicer edino pravilno da strmimo tako visoko vendar smo tudi tako mali da kdaj oz kje pač negre..in je navkljub slabemu rezultatu treba dvignt glave in jit naprej navijači pa igralcem čestitat za prikazano...sej niso zanalašč zgubl an :)
študent88
# 04.02.2012 ob 19:01
Tudi jaz mislim, da je bil to neuspeh. Igrali smo odlično z Rusijo in Španijo. Kaj paje bilo na zadnji tekmi pa mi ni jasno. V tekmo so šli medlo, brez naboja, brez želje. So jih podcenli ali kaj. Tolko prestreženih žog, napak, ......
Res sem več pričakova glede na prejšnje igri in komentar selektorja, ki je rekel, da imajo naštudiranih veliko akcij. Tega pol ni bilo.
Ne verjamem, da je to najboljša ekipa, ki jo je peljal na prvenstvo.
stezosledec
# 04.02.2012 ob 18:46
pri nas se najboljših itak nikjer ne upošteva......
evropa
# 04.02.2012 ob 18:43
ni ga vzel ker hoče delat na mladih?

Popolnoma bedast odgovor, ki upam, da ni resničen. Rabimo novega selektorja.
luky23
# 04.02.2012 ob 18:15
Nič zaradi osebne odločitve...ne igra za reprezentanco, ker ga Dobovičnik ni več uzel, ker hoče delat na mladih in vpeljat novo generacijo.

Drugače pa...bravo...tut futsal bo dobil besedo v Sloveniji :)
Citat za prebrat
link
Goran Dragić
8
27. maj 2012 ob 06:30 V Houstonu je trgovina Fenician in vse uvažajo iz Evrope. Vse. Iz Slovenije imajo tudi Fructal. Sredi Houstona.
Več novic ...
Kazalo