Citat za prebrat
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.4 od 35 glasov Ocenite to novico!
Rašo Nesterović

Dodaj v

Rašo Nesterović

25. julij 2017 ob 10:27
Ljubljana - MMC RTV SLO

Ne vem, kam je šla pripadnost do reprezentance, do države. Nekateri niso toliko, da bi odločali sami zase, drugi dajejo prednost marsičemu drugemu.

Namesto da bi se raje zgledovali po Gasolu, Navarru, Rubiu, Parkerju ... Zvezdnikih, ki so dali skozi igranje za mlajše selekcije. Z Mesičkom nimamo pojma, kaj se dogaja. Ne javlja se ne na klice ne na sporočila. Kraljević je dal prednost študiju, enako Ožegović. Poškodbe so eno, pomanjkanje volje in pripadnosti pa povsem nekaj drugega.

Generalni sekretar Košarkarske zveze Slovenije Rašo Nesterović je razočaran nad odnosom mladih igralcev do reprezentančnega dresa. V reprezentanci mlajših članov, ki je na Kreti izpadla v divizijo B evropske košarke do 20 let, je bilo namreč veliko odpovedi. Manjkali so tudi Luka Dončić, Vlatko Čančar, Blaž Mesiček, Luka Kraljević in Gaber Ožegovič. Vir: Dnevnik.



 
Prijavi napako
Komentarji
čarli23
# 25.07.2017 ob 18:42
Zbornaya Komanda To se zgodi, če ti tričetrt reprezentnce sestavljajo igralci, ki so državljani samo po potnem listu. Njihova prava domovina je drugje.
Se strinjam...Mesiček je Slovenec samo po priimku, njegova prava domovina je Argentina, baje je bratranec po drugem kolenu od Messija...Mesiček je samo poslovenjena izpeljanka priimka Messi. Prav tako je Udrih samo poslovenjen Udrić itd...

levkup Tudi Rašo se ne more ravno hvaliti z pripadnostjo Slovenski reprezentanci. V mladosti od nje dobil ogromno, kasneje pa razen prvenstva v Beogradu se ne spomnim ravno veliko Rašota ? Verjetno te malo daje demenca, Rašo je igral na 5 Evropskih prvenstvih, 1 svetovnem in 1 kvalifikacijah za OI, da številnih kvalifikacijskih tekem na raznih Islandijah in Portugalski ne omenjamo. Igralec, ki je po podpisu 42 mio $ pogodbe pri 28 letih odigral še 4 velika tekmovanja...
borchica
# 25.07.2017 ob 15:45
Odraz družbe in sistema v katerem živimo.

Konec koncev kaj pa nam da država? Po eni strani bi rada ponujala kruha in iger, ma brez kruha tudi iger ne bo... Popolnoma zgrešena državna politika na vseh ravneh, ko se za slovensko identiteto v šolstvu ne dela nič.

Ne pravim, da je to prav ali narobe, je pa dejstvo, ki se odraža na več ravneh, tudi v športu. Tudi slovenstvo kot tako usiha, Slovenija kot država pomeni vse manj tako navzven kot navznoter. V ospredje se postavljajo materialne vrednote in samo promocija, s katerima se mladi vse bolj, zaradi vpliva medijev, identificirajo.

Mesiček ima starše/bližnje sorodnike, ki čez Slovenijo vsak večer bentijo in tega se je pač nalezel. Bi bilo čudno, če bi hotel z državo, nad katero so njegovi vzorniki od malega vse življenje udrihali, imeti karkoli, kaj šele zanjo igrati.
levkup
# 25.07.2017 ob 19:10
Se posipam s pepelom, če je res pustil
tak pečat... Se opravičujem toda res ga nimam
v spominu kot zelo pogostega člana. Očitno bom
moral pričeti z Bilobilom :(
skoviik
# 25.07.2017 ob 17:57
Konec koncev kaj pa nam da država?

država SMO ljudje. To ni robot, to ni stroj, to ni pravljična ali fiktivna žival. Državo sestavljamo ljudje in to vsi, od berača na cesti do predsednika Republike. Kdor bemti čez državo bemti čez samega sebe. Eno je država, drugo pa so ljudje, ki ne opravljajo dela za katerega so plačani in ki jim je bilo zaupano. Ampak lopovi in nesposobneži so tudi v zasebnih podjetjih, krogih, družinah, kmetijah ne samo v strukturi državnega aparata. Tako da, takšni očitno smo. Najlažje je bemtit čez državo. Najlažje je reci, da je hudič vsega kriv, da je to božja volja in da nimamo kaj...

...strinjam se z Rašotom. Ni pripadnosti...mislim, če 19 letniku ni do igranja v reprezentanci potem mu ni do igranja sploh. Takšni tudi v klubski karieri nimajo prihodnosti.
zmiki
# 25.07.2017 ob 16:48
Dobro, študij pa menda ni slaba izbira.
Sapp
# 25.07.2017 ob 19:06
Rašo je puščal srce ne igrišču ko je igral za reprezentanco. Vedno sem imel filing, da v NBA igra samo toliko, da korektno oddela pogodbo, v reprezentanci pa trga.
trolicnez
# 25.07.2017 ob 16:47
V tem, da daš prednost študiju, ne vidim nobenega problema. Kvečjem se mi zdi to pametna poteza.
mmc22
# 25.07.2017 ob 16:22
Rašo ne se čudit.Vsi ti ,ki si jih naštel se imajo sami za sebe za neke zvezdnike,kar pa seveda niso.Ti fantje,ki so letos bili vpoklicani na zbor in jih brez vsakega opravičila ni bilo-zapret jim vrata za vedno.V Sloveniji igra veliko fantov na istem ali pa še na boljšem nivoju.Ampak žal so vedno eni in isti na seznamu.Katerikoli je trener izbrane vrste (U16 18 ali U20)podleže vplivom trenerjem in drugih v klubih kateri igrajo,in pa tudi staršem ki lobirajo tako ali drugače.Potrebno je prevetritev igralsko zasedbo in ne vedno enih in istih ,ki navsezadnje sploh ne dosežejo nekih vidnih rezultatov.
smeško 562
# 25.07.2017 ob 17:57
Preprosto zapreti vrata pa naj igrajo tisti, kateri hočejo. Prednost študiju, če nimaš šanse da prideš v ožji izbor pa ni napačna izbira.
Zbornaya Komanda
# 25.07.2017 ob 18:07
Citat iz tega članka iz leta 2003:

Že pred začetkom priprav je prišlo do prve odpovedi, saj se je nastopu odpovedal prvi zvezdnik Rašo Nesterović. Kakšen je vaš pogled na to?

Nesterovića na nek način razumem. V tem trenutku je prost igralec in si želi izboriti čim boljšo pogodbo, s katero bi pokril svoje ključno košarkarsko obdobje. Seveda je škoda, da gre prav za Nesterovića, saj zanj realno nimamo zamenjave.
skoviik
# 26.07.2017 ob 06:31
borchica...eh
Država nismo ljudje, ampak je država sistem kako ljudi imeti za norca in jih cuzati do konca. Država je ustvarjena zato, da elita nateguje rajo, ki zanjo rinta, ta jo pa kontrolira in jim meče drobtinice z mize. Država je ustvarjena pod krinko zaščite državljanov, v resnici pa jih izkorišča kot sužnje, saj so od nje odvisni in se morajo podrediti pravilom (beri: zakonom), ki jih spišejo "tisti tam gor", da bi zaščitili sebe, ne pa naroda.

ok, država je sistem. Ampak ta sistem smo ustvarili in ga ustvarjamo ljudje. Elita je cuzala reveže v čisto vseh sistemih, ki presegajo lokalna plemena ipd.
Zakona, pravila, pa prav z veseljem kršimo čisto vsi in čisto vsi si želimo, da bomo enkrat ta elita, ki bomo cuzali reveže, a ne.
Hodi v šolo da ti ne bo treba delat. Lejga carja, kako se je znašel, dejmo ga malikovat. Pravila so za to, da se kršijo. Zlata tri pravila na katero raja dela.
Kdo pa so "tisti tam gor"? To spet niso neka fiktivna pravljična bitja ampak so ljudje z imenom in priimkom. Izsledljivi, iz mesa in krvi...
pan
# 26.07.2017 ob 11:55
Na to temo sem se že oglasil,....pa se bom še enkrat.
Pred organizacijo EP-ja v Sloveniji so nekateri razgreteži želeli postavljati dvorane za 5.000 (Ptuj) in celo 10.000 gledalcev (Novo mesto) in še cel kup flancanja je bilo slišati, češ, kako strahovit razvoj košarke bo prinesla organizacija EP-ja pri nas.
Kje smo samo štiri leta po veledogodku (ki mu, sicer - organizacijsko - ni bilo kaj očitati)?
Mlada reprezentanca se seli v drugo evropsko ligo, člansko reprezentanco krpamo s tujcem (koliko bo res prinesel v igro bomo šele videli), na ligaškem nivoju beda, finale lige ABA - mokre sanje, Olimpija - nekdanji paradni konj klubske košarke - sivo slovensko povprečje,.....
Edino slovenska ženska košarka se - očitno - počasi vendarle dviguje.
Koga bo treba vprašati za razloge nazadovanja moške košarke?
KZS?
Nacionalno identiteto?
Psihologe?
Sociologe?
Antropologe?
Šnel-kurs filozofe?
skoviik
# 26.07.2017 ob 06:37
s tem da, pljuvaš čez zakonodajo, čez "pravila", hkrati pa se na njih zanašaš, ko pričakuješ osebno nedotakljivost , ko pričakuješ,da te ne bom na gobec , ko se srečava. Pred tem te zakonodaja varuje.
Človek bo suveren, ko bo odločal o svoji usodi sam, ne pa nekdo drug namesto njega v Beogradu, Ljubljani, Bruslju, Washingtonu ali na upravni enoti Litija.
vedno je bilo tako - v Sloveniji smo bemtili čez Beograd, v Mariboru čez Ljubljano, v Zrkovcih čez Maribor...
....ne moreš se odločat o svoji usodi sam, ker živimo v skupnosti, smo socialna bitja. Se pravi , da kar narediš vpliva na mene in vse ostale in kar naredim vpliva na tebe in vse ostale. Zato imamo pravila. Razumem, da ti niso povsem všeč, tudi sam jih dosti ne maram in bi zakonodajo spremenil.
Govorjenje da je država sistem kako ljudi imeti za norca in jih cuzati do konca je po mojem napačno in izhaja iz nerazumevanja zgodovina, nerazumevanja načinov življenja v preteklosti predvsem pa je prenašanje odgovornosti za svoje lastno slabo stanje ali počutje na nekaj tretjega/fiktivnega.
Zbornaya Komanda
# 25.07.2017 ob 22:12
Rašo je lep zgled za razne Mešičke in Čančarje, saj jim takorekoč sporoča: "Poglejte mene. Sam nisem vedno igral za reprezentanco in to me je pripeljalo na vrh KZS".

Na njegovem mestu bi se raje potuhnil in pregovoril kakega Lakoviča, naj kritizira druge glede (ne)igranja.
skoviik
# 25.07.2017 ob 18:02
V ospredje se postavljajo materialne vrednote in samo promocija, s katerima se mladi vse bolj, zaradi vpliva medijev, identificirajo.

To je odsev našega naroda. Živimo za material in samopromocijo - ni važno kaj naredimo, važno je kaj sosed misli, da smo naredili.
bob
# 27.07.2017 ob 09:52
Ja pri mladih je tako, malo več keša zavohajo in fjuuu v druge evropske klube, kjer pa je potem tako tako. Vseeno menim, da je katerakoli reprezentančna selekcija dobra odrivna deska za dokazovanje in napredek vsakega košarkaša. Zanimivo veliko naturaliziranih tujcev je večkrat igralo z večjim žarom za našo izbrano vrsto kot nekateri naši igralci, ki so izkali mehke hruške. Vrhunski zagriženi mojstri so vedno blesteli na igrišču in so z veseljem igrali za svoje reprezentance in tudi uspeli v športu in življenju. Vsi ostali so muhe enodnevnice. Upam, da bo Luka Dončič opravičil vlogo nosilca. Ljub bleščečim igram v Realu je v final 4 pogorel. Vseeno gre za mladega košarkarja, ki bo še imel veliko časa za dokazovanje.
MiD
# 26.07.2017 ob 08:01
@borchica
Človek bo suveren, ko bo odločal o svoji usodi sam, ne pa nekdo drug namesto njega v Beogradu, Ljubljani, Bruslju, Washingtonu ali na upravni enoti Litija.

Tvoje razmišljanje ne sodi niti v osnovno šolo!

Tako suverenost, kot si jo ti predstavljaš, ima lahko samo tisti človek, ki živi na planetu popolnoma sam!
Država je skupnost ljudi, smo ljudje, ki živimo na nekem teritoriju, ki ga opredeljujejo državne meje. In v tej skupnosti je zaradi nas veliko dobrega in tudi slabega. Vsak od nas (polnoletnih) je za oboje soodgovoren.
Če tebi to nič ne pomeni, zato še ni nepomembno. Zato je pripadnost neki skupnosti nujna potreba vsakega človeka.
In to velja tudi za športnike. Če pa te ta skupnost izbere za svojega predstavnika, je to posebna čast. Žal zaradi takega razmišljanja, kot je tvoje, ti mladeniči, ki so brez pravega razloga odpovedali udeležbo v reprezentanci, ostajajo brez prave identitete in pri večini ljudi brez spoštovanja!
V tem je razlika med Jako Lakovičem in Benom Udrihom: prvega vsi spoštujemo, o drugem pa.. raje ne bi...
levkup
# 25.07.2017 ob 18:19
Tudi Rašo se ne more ravno hvaliti z pripadnostjo
Slovenski reprezentanci. V mladosti od nje dobil
ogromno, kasneje pa razen prvenstva v Beogradu se
ne spomnim ravno veliko Rašota ?
O Gasolu vsekakor ne more on dosti debatirat !
skoviik
# 25.07.2017 ob 18:00
ma kaki študij...vsaki drugi diplomiran je brez službe, 9 od 10ih , ki pa imajo službo pa zaslužijo povprečno plačo...in tej tipi se grejo posvečat študiju in to zdej, julija...FARSA
Blazz
# 26.07.2017 ob 10:17
POLOVICA vas ni prebrala članka... govora je o mladih selekcijah, vi pa mešate to s člansko reprezentanco. In dajete linke kako je Rašo odpovedal člansko repko itd... sploh zborči najde vsak citat, čeprav je ta vzet iz pop-kulture....
rokin
# 27.07.2017 ob 21:37
Dej dej kzs a omiča ste pa odsekal k ta zadnjo violino, za nekoga k nikol v sloveniji ni biu
plavalec
# 26.07.2017 ob 15:07
Rašo, le kako naj imajo mladi pripadnost do reprezentance, ki forsira naturalizacijo igralcev in nimajo prav nobene veze s Slovenijo?? Tisti, ki se vsakodnevno močno trudijo priti reprezentanco pa na koncu dobijo brco s strani KZS, ki jim zapre vsa vrata in si namesto mladih SLO talentov omisli Američana. KZS bi jim morala dati priložnost za razvoj, ne pa da se ukvarja z brezveznimi naturalizacijami.
Če bi bil na mestu Macure, Mlakarja, Durnika itd. me prav nič ne bi pritegnilo k reprezentanci, ki ti da vedeti, da ima mesto na tvoji poziciji rezervirano nek xy igralec, ki si ga lahko KZS omisli iz danes na jutri.
zoga123
# 26.07.2017 ob 15:04
Raso je vse korektno povedal, ne mesati hruske in jabolka.
fantje so vzgojeni kot "navadne pixke" in zato je to tako. ko pa dodas se agente in njihove pravljice o vseznanju itd... pa pridemo do pointa. agenti se dejansko predstavljajo da so oni posveceni in edini vedo kaj bi mulc moral igrati ,trenirat ter da se mu itak dela krivica ki jo lahko samo on in edini agent popravi... pa si zamisli kako zmedena je potem glava adolescenta.

to je 1 del, verjetno zelo pomemben,
ko pa dodas se kzs in posledicno delovanje klubske scene pridemo pa se do 2 dela.
obstaja pa se 3 del : trenerji! ali so pod patronazom agenta ali pa prihajajo z difa in so skladni s pricakovanji kzs in agentov (brez vsebine..) -povprecni in ze zadnjih 10 let.

kaj vec pricakovati je po mojem nemogoce. vsaj dokler se ne resi zgoraj navedeno.

rasotu pa samo vsa cast za kar je naredil za slo reprezantanco!
na Kzs je pa v drugi vlogi in z drugimi cilji.O tem bo pa cas sodil.
Benten
# 26.07.2017 ob 08:48
Država smo ljudje. Ljudje na oblasti pa so ogledalo nas samih. Za primerjavo poglejmo Nizozemsko, Islandijo, Finsko ... Zakaj tam "država" bolje deluje? Ker so ljudje odgovorni. Pri nas pa je največja vrlina, če nategneš državo - pri davkih, kaznih, kriminalu, poslovanju brez računov ... Ne zavedamo pa se, da s tem nategujemo samo sebe.
Semin
# 25.07.2017 ob 20:37
Raso kje sta vujacic pa udrih??
Binder Dandet
# 26.07.2017 ob 12:30
"Manjkali so tudi Luka Dončić, Vlatko Čančar, Blaž Mesiček, Luka Kraljević in Gaber Ožegovič."

To sem že zadnjič razmišljal, ko je bil članek o izpadu in komentarji, da nima podmladka.
ZIZITOP
# 26.07.2017 ob 07:54
Denar človeka pokvar. Samo ena edina resnica, ki poleg nadutosti naredi človeka samovšečnega, domišljavega, neinteligentnega in na koncu nekulturnega.

Ko pa pride v življenju do krize ali bolezni, takrat pa nazaj k mamici državi. A da sem jaz nekaj, bi takrat čakal v čakalni vrsti za dohtarja, pa bi se streznil.
partibrejker
# 25.07.2017 ob 23:18
Na splosno ni vec nobenega obcutka pripadnosti ali zvestobe v slovenskem sportu. Mislim na klubski sport, ampak to se potem prenese tudi na reprezentancni nivo.
borchica
# 25.07.2017 ob 22:25
skovik
država SMO ljudje


To je floskula s katero nas fopajo od rojstva prav skozi državo, skozi medije, skozi šolstvo in skozi družbo okoli nas, tako da večina res že temu verjame. Država nismo ljudje, ampak je država sistem kako ljudi imeti za norca in jih cuzati do konca. Država je ustvarjena zato, da elita nateguje rajo, ki zanjo rinta, ta jo pa kontrolira in jim meče drobtinice z mize. Država je ustvarjena pod krinko zaščite državljanov, v resnici pa jih izkorišča kot sužnje, saj so od nje odvisni in se morajo podrediti pravilom (beri: zakonom), ki jih spišejo "tisti tam gor", da bi zaščitili sebe, ne pa naroda. Država je preživeti sistem, ki se počasi seseda sam vase. Na žalost je to dolgotrajen proces, ki se ne bo zaključil za časa naših življenj, vsaj ne v popolnosti. Človek bo suveren, ko bo odločal o svoji usodi sam, ne pa nekdo drug namesto njega v Beogradu, Ljubljani, Bruslju, Washingtonu ali na upravni enoti Litija.
plavalec
# 27.07.2017 ob 00:15
@EnGlazek
Ze zgoraj sem ti nastel 3 bolj primerna imena kot je Anthony Randolph. Kdorkoli od teh mladih bi dobil priloznost bi bilo za naso prihodnost dosti bolse.

Najlepsi primer je kar nasa zenska reprezentanca. Naturalizirali smo americanko, ki s slovenijo nima skupnega prav nic (verjetno jo ne najde niti na zemljevidu). In kaksna je bila koncna uvrstitev nasih s tujo pomocjo? Popolnoma enaka kot ce bi namesto nje nastopila perspektivna SLO igralka, ki bi si na prvenstvu pridobila dragocene izkusnje za nadaljni razvoj.

In se nekaj o ambicijah. Prav letosnje prvenstvo je eno bolj primernih za vkljucitev mladih talentov v reprezentanco, saj ne odloca o nobenih uvrstitvah na naslednje SP ali OI. Mislim, da bi ljudje veliko bolj dihali z reprezentanco katere gonilna sila so mladi igralci ne pa naturaliziranci.
mikedean
# 26.07.2017 ob 11:54
No, Rašo je kolikor vem, dvakrat odpovedal (EP U-22 1998, EP 2003) in reprezentančno kariero končal pri 32-ih, medtem ko mnogi igrajo tudi po 35-emu letu (čeprav imajo že par medalj). Komot bi lahko igral vsaj še na EP 2009, kjer bi Slovenija igrala v finalu...
LFC
# 26.07.2017 ob 11:16
No ja... klovnov ni... vzhajajoča zvezda iz Madrida, pa je neglede na priimek, prišla.
bojfab
# 26.07.2017 ob 11:01
Dokler je Rašo igral za reprezentanco, je igral in to dobro. Kot je Čarli zapisal, je bilo to 7 velikih tekmovanj. V KZS pa se ni najbolje znašel.

Ker je omenil Mesička, ga bo en ljubljanski trener zdaj zdaj napadel
Flegica
# 26.07.2017 ob 10:00
Vidim da kompleksno razmišljanje ne sodi na ta portal...bolj popularno je nagovarjati s krilaticami tipa "love it or leave it"! Problem reprezentance je malo bolj zakompliciran kot ga hoče Rašo predstaviti. Kzs ravno ne slovi kot organizacija ki deluje transparentno in v korist klubov in igralcev ampak je mnogo let bila sama sebi namen. Šeškok in podobni so pomojem osebno odgovorni za večji del "uspehov" reprezentance. In odkar je Rašo prišel ne vidim nobene razlike v delovanju Kzs-govorim seveda kot zunanji opazovalec. Slepo plazenje pred Fibo, mačehovski odnos do klubov, porazen marketing itd...težko bi izpostavil primer dobre prakse. Kar se pa igralcev tiče jih posvoje razumem-v smislu da ne zaupajo Kzs, trenerjem, okolju kjer potekajo zakulisne igrice. Če recimo vem da sem trenutno naj na svoji poziciji potem hočem da se me tako tretira-isto bi jest zahteval v službi -če objektivno vem da sem kvaliteten hočm da se me tako tudi obravnava čene grem pač drugam. In na Kzs je bilo ogromno zakulisnih igric in dvomim da jih ni več! Vsaka zgodba ima dve plati-in ko bom vrjel da je Kzs brezmadežna potem bom vrjel da je izključno krivda na igralcih!!!
Na pou Slovenc
# 26.07.2017 ob 07:44
Po drugi strani pa brez veze silit take ki potem ne bi dali 100% od sebe, ki misljo da so najboljši, da se jim ni treba nic trudi.Jaz rajsi vidim na igriscu igralca ki je slabsi po kvaliteti od raznih Udrihov, Vujacicev, a na parketu pa pusti srce in ponosno igra za Slovenijo in je željen dokazovanja!
milko54
# 26.07.2017 ob 07:41
Za to stanje je kriv Janša, toliko ima povedati čez državo in oblast, da ni čudno, da se koga od ta mladih kaj prime.
Samsa
# 25.07.2017 ob 20:16
Nesterović je lohka samo tiho, tudi sam se je odpovedal dresu. Sicer pa, pozabil je na glavnega, ki se je kljub s slabi reprezentanci žrtvoval zanjo in z njo celo osvojil medalje na veliki tekmovanjih. To je seveda Veliki Dirk Nowitzki!!!
meho1a
# 27.07.2017 ob 14:43
Ja, žalostno.
Samo glede na to, da nimamo drugih igralcev za člansko prvenstvo, moraš verjetno postaviti glavni cilj, ki je člansko in ne mladinsko prvenstvo. Torej dončič, čančar,... nimajo kaj tukaj početi.

Ali se motim?
EnGlažek
# 26.07.2017 ob 16:23
Plavalec
Daj lepo mi prosim napiši kdo bi bil lahko enakovreden "naturalizirancu" kot ga ti imenuješ ?Prosim imena.Če pa bi igrali tisti ,ki jih boš naštel potem bi pa spet poslušali tukaj gor da nimamo ambicij in podobne fore. Vedno se najdejo pametnjakoviči.
Kar se pa tiče članka pa vse ki pluvajo po Rašotu naj si prosim še enkrat dobro preberejo o čem govori.
demiensatlier
# 26.07.2017 ob 11:35
Ali se da lepše živet če si uspešen košarkar ali da diplomiraš? Hmmm. Js bi se sigurno odličil za basket če bi imel možnost.
avalon7
# 26.07.2017 ob 10:12
Rašo nam bo povedal, vsa čast za kariero, v reprezentanci pa nisi bil rvno stalnica.

Dala sta prednost študiju in sedaj pljuvamo po njima, kam je prišla ta država.
vzhodnik
# 26.07.2017 ob 08:23
Bravo Rašo. Povedal si to kar drugi v vsej preteklosti niso odkrito povedali, in prikrivali vzroke in imena posameznikov. Sram jih je lahko, ko pa pridejo v krizo, takrat pa ti isti ki so odklonili nošenje grba in igro, pa prosijo to isto državo za pomoč. Kakšna podlaga se najde pri njih? A so ponos izgubili,? Kakšni državljani pa so? In nazadnje kritizirajo, da je reprezentanca slaba. A so kaj z svojim odklonom sami pripomogli k temu? To pa ne! Ponos vsakega je naj bo kar koli zmeraj grb in Himna! Še neka in brez zamere: Državljan je vsak tisti, ki ne glede na razne pretekle zgodovinske dogodke je našel nov dom tu in spoštuje vse kar mu je dala v najtežjih trenutkih. Pa naj bo država kakršna koli je! Pripadnost se izkaže z spoštovanjem in ponosom ter pozivom za igro po grbom!
leond
# 25.07.2017 ob 22:55
To je pač odraz normalnega človeka do ljudi, ki so zafurali to državo. Upam stavit, da večini mladih dol visi za to državo in nam je čisto vseeno, če jo bo danes pobralo.
man_utd
# 26.07.2017 ob 10:22
Bravo Rašo, tako se takšne stvari povedo. Odkrito in resnično.

Kar se tiče samega lobiranja in tudi študija pa je drugo vprasanje. Sam menim, da v kolikor imas talent in imas motivacijo in zeljo da ga izkoristiš moraš dati določene stvari na stran in veliko podredit temu, saj je danes konkurenca velika in sam talent ni dovolj za uspeh. Tudi če greš študirat (kar je zagotovo pozitivna stvar) moras vseeno igrat in trenirat drugace ni nič. Konec koncev ti tudi študij ne zagotavlja takojšnje službe kaj šele lepe plače (razn če poznaš kake pomembne strice).

Veliko vecji problem so lobiji, ki vplivajo na trenerje. Mnogograt tudi starši plačajo da njihov sin igra, ceprav je na njegovem mestu boljši igralec... In to ne samo v košarki...

Pač danes ni drugi kot da trdo delaš, se učiš in izkoristiš priložnost ko se ti ponudi, bodisi v športu ali službi.

Spploh pa mi ni jasno kako lahko nekdo zavrne vpoklic v reprezentanco ob imeniklh kot so Dragič, Lorbek, Dončič - že samo da njih spoznam bi šel na repkino akcijo :)
friks
# 25.07.2017 ob 22:25
Če je nekaj res, potem zame ni zelo pomembno, kdo je to rekel.

In eni ne razumete razlike med igralcem, ki poškodovan delodajalcu predstavlja izgubo več 10 milijonov EUR v letnih prihodkih, ali igralca, ki delodajalcu v primeru poškodbe ne predstavlja skoraj nobene razlike v prihodkih. Razlika v pritisku na njih je seveda sorazmerna.

Pa ne mislim zagovarjat nikogar, ki je igranje za reprezentanco zavrnil. Vrhunska kariera traja tja do 10 let in pravi igralec bi vsaj 8 teh let lahko odigral za domačo državo in navijače. Pa saj to je itak nekaj, kar v življenju počne in je za to trdo treniral.
genniuuss
# 25.07.2017 ob 21:58
pa ti ljudje nas imajo za omejene,
mislm da je prav taprvi ki je odpovedal nastop za repko,
mislmda je edino Vilfan to neredu pred njim,
nikoli pel himne, vedno gledal v tla in zelo hitro
zaključil z repprezentanco,
Mal nej Miliča povpraša mu bo on povedal,
kako se igra za reprezentanco,.
lukace5
# 25.07.2017 ob 19:53
@Sapp
Občutek te vara, če misliš da je res tako. NBA je višji nivo in Rašo pač ni imel kvalitete, da bi tam izstopal tako kot v reprezentanci. Bil je ok NBA center, to je pa tudi vse.
kotzi
# 25.07.2017 ob 22:41
ma kak študij..varilci naj bodo..ti zasluzijo dobro..ne pa neki diplomirani karkol že..mizarji..kovinarji...to je to...ekonomiste vidm v citroenih..te naštete pa v audijih...torej...
hypatos
# 25.07.2017 ob 21:25
Vedno pamet solijo tisti, ki so tudi sami delali enako... plus to, da tako kot vodite zvezo, take rezultate imate... nikakve. Riba vedno smrdi pri glavi.
el CARTEL
# 25.07.2017 ob 21:01
Ne vem, kam je šla pripadnost do reprezentance, do države

pravi igralec iz generacije, ki se niti enkrat v 10+ letih ni sestavila in igrala v popolni postavi.

mislim,d a bi radoslav moral biti navajen.
Državno prvenstvo v rokometu
link
Tamše: Vesel sem, da smo del evropske smetane
7
13. september 2017 ob 12:08 Trener rokometašev Celja Pivovarne Laško Branko Tamše optimistično pričakuje novo sezono, ki jo je v primerjavi z lansko začel s precej spremenjeno ekipo.
Več novic ...
Citat za prebrat
link
Charles Barkley
2
20. oktober 2017 ob 08:13 Lonzo Ball bo zelo dober košarkar v Ligi NBA. Največja težava je, da je njegov oče LaVar z izjavami razjezil številne zvezdnike, ki bodo izjemno motivirani proti Lakersom, ko bodo pokrivali Balla.
Več novic ...
Kazalo