Foto:
Foto:

Ne vem, kaj naj rečem, sem razočaran nad tem. Če bi ti ljudje vodili turizem, promocijo, kot se to dela, bi morali biti prvi v vrsti tukaj, da bi se z nami dogovorili, kako bi neposredno oglaševali slovenski turizem tudi prek takšnih športnih prireditev. Če tega ne vidijo, se bodo morali sami vprašati, zakaj je tako.

Ljudje, ki vodijo promocijo hrvaškega turizma, so videli priložnost v trenutku, ko nam je pred štirimi leti Slovenska turistična organizacija odpovedala sodelovanje za promocijo. Ugotovili so velik potencial Vitranca, ker prek pokala izvajajo promocijo, ki je ne bi mogli sfinancirati prek svojih proračunov in tamkajšnjega medijskega prostora. Takrat so se dogovorili z nami dobesedno pred tekmo in so zadovoljni s sodelovanjem in mi tudi z njihovim sodelovanjem.

Slovenska turistična organizacija je pred štirimi leti odpovedala sodelovanje, ker smo za en dan zamudili 'kao' neki javni razpis. Mene ne bo nihče prepričal, da je bilo to bistvo. Naslednje leto, ko smo vodstvo STO-ja povprašali o sodelovanju na pokalu Vitranc, so nam odgovorili, da se je strokovni svet STO-ja takrat pred tremi leti odločil, da na športnih prireditvah ne bodo oglaševali.

Generalni sekretar izvršnega organizacijskega komiteja tekmovanja za Pokal Vitranc v Kranjski Gori, Srečko Medven, je kritičen nad vnovično ignoranco Slovenske turistične organizacije. Vir: STA