Dirkači bi morali po novem sistemu precej bolj garati za najboljši štartni položaj. Foto: Reuters
Dirkači bi morali po novem sistemu precej bolj garati za najboljši štartni položaj. Foto: Reuters

V prvem delu, ko bo na stezi vseh 22 dirkačev, bo po sedmih minutah odpadel najpočasnejši, vsakih 90 sekund pa naj bi nato v bokse poslali še tistega, ki bo takrat na zadnjem mestu. Ostalo bo 15 dirkačev, ki se bodo v drugem delu kvalifikacij prav tako bojevali na izpadanje. Prvi naj bi se poslovil po šestih minutah, potem pa spet po eden na 90 sekund, dokler ne bi za zadnje dejanje ostala le osmerica.

Zadnji del kvalifikacij naj bi trajal 14 minut, izločanje najslabših pa bi se začelo že po petih minutah. V zadnjih 90 sekundah bi bila na stezi samo še dva dirkača, ki bi v medsebojnem dvoboju odločala o prvem mestu in najboljšem izhodišču za dirko.

Namen novega formata je, da bi bili dirkalniki več časa na stezi. Po sedanjem sistemu so namreč vozniki dolgo v boksih, potem odpeljejo en hiter krog, morda dva, in se spet vrnejo v garaže.

Dogovor so sprejeli vodje moštev formule 1 in vodja tekmovanja Bernie Ecclestone, zdaj ga mora potrditi le še vrh Mednarodne avtomobilistične zveze.