Formula 1
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.8 od 20 glasov Ocenite to novico!
Lewis Hamilton
Lewis Hamilton je šestič dobil dirko za VN ZDA, s čimer je na večni lestvici dirk v ZDA prehitel legendarnega Michaela Schumacherja (5 zmag). Britanec je dobil zadnje štiri dirke v Austinu. Foto: Reuters
       Počutim se izjemno. Samo poglejte ameriške navijače, neverjetni so. Od leta 2012 vas je vse več na dirkah, mislim, da je to zdaj moja najljubša proga.       
 Lewis Hamilton
Štart F1
Dirko je najbolje začel Sebastian Vettel, ki je z vodilnega položaja izrinil Lewisa Hamiltona. Foto: EPA
Max Verstappen
Max Verstappen je za zeleno mizo izgubil tretje mesto. Podobna usoda ga je doletela že lani po dirki za VN Mehike v Ciudadu de Mexicu. Foto: EPA
Daniel Ricciardo
Daniel Ricciardo je dirko končal s pokvarjenim pogonskim sklopom. Foto: EPA
Fernando Alonso
Fernando Alonso je bil na dobri poti, da mu z McLarnom uspe lepa uvrstitev, a ga je na cedilu - kot že ničkolikokrat do zdaj - pustil Hondin pogonski sklop. "Ne morem verjeti," je Španec bentil po radijski zvezi svojemu moštvu, medtem ko je svoj dirkalnik pripeljal v garažo. Foto: EPA
VIDEO
Hamilton z Boltom slavil...

Dodaj v

Hamilton po zmagi v Austinu počasi že hladi šampanjec

Mercedes ubranil naslov konstruktorskega svetovnega prvaka
22. oktober 2017 ob 21:00,
zadnji poseg: 22. oktober 2017 ob 23:32
Austin - MMC RTV SLO

Lewis Hamilton je suvereno dobil dirko F1 za VN Združenih držav Amerike in je še povečal prednost pred najbližjim zasledovalcem Sebastianom Vettlom.

Britanec, aktualni svetovni podprvak, je imel nekoliko več dela le v uvodnih krogih, ko se je znašel za največjim tekmecem, nato pa je švignil v vodstvo in ga mirno brez težav obdržal za 62. zmago v karieri.

Vettlu (in Ferrariju) se taktika dveh postankov ni izplačala, Nemec se je moral pošteno potruditi, da se je znova prebil tik pod vrh, za zmago ni imel niti najmanjših možnosti. Tretji je ciljno črto prečkal Max Verstappen, a ga je po koncu dirke doletela kazen petih sekund, zato se je na oder za zmagovalce uvrstil Kimi Räikkönen.

V skupnem seštevku za svetovno prvenstvo v kraljici motošporta ima Hamilton zdaj že 66 točk prednosti pred Vettlom, ki ima do konca sezona na treh dirkah na voljo le še 75 točk. Naslednja dirka je na sporedu 29. oktobra v Ciudadu de Mexicu, ko se bodo dirkači pomerili za VN Mehike.

Vettlu uspel sanjski štart
Hamiltonovemu najbližjemu zasledovalcu v svetovnem prvenstvu Vettlu je uspel sanjski štart. Britanec ga je želel zapreti na levi strani, a se Nemec ni dal, iz prvega zavoja je na veliko veselje svoje ekipe zapeljal kot vodilni. V uvodnih krogih je bilo vse v znamenju boja za tretje mesto, za katerega sta se na progi večkrat spopadla Valtteri Bottas in Daniel Ricciardo. V 6. krogu se je nato zgodila menjava vodstva, Hamilton je presenetil Vettla in švignil na prvo mesto.

Ricciardu eksplodiral motor
Ricciardo se je z Bottasom dolgo boril za tretje mesto, nato je moral še odbijati napade Kimija Räikkönena, ki se je v tem času prikradel v njegovo zavetrje. Svoj položaj je na progi zadržal, a le do 16. kroga, ko se je pokvaril njegov pogonski sklop, zaradi česar je moral dirkalnik parkirati ob stezi in odstopiti. Njegov moštveni kolega Verstappen je sicer vmes dirkal izjemno, s 16. štartnega položaja se je prebil vse do drugega mesta, po prvem postanku je zapeljal za četrtouvrščenega Räikkönena. Dolgo je bil najhitrejši dirkač na progi.

Räikkönen prehitel rojaka v 42. krogu
V 36. krogu je Räikkönen ujel tretjeuvrščenega Bottasa, ki je bil Vettlu tik za petami. Obetal se je finski dvoboj. V zavojih se je Kimiju uspelo približati mercedesu, v ravnini je bil vselej nekoliko prepočasen, da bi resneje ogrozil rojaka. Tri kroge pozneje je Vettel še drugič zavil v bokse, mehaniki so mu namestili najmehkejšo različico gum. Na stezo se je vrnil kot četrti, tik pred izjemno hitrim Verstappnom. V 42. krogu je Räikkönen vendarle napadel Bottasa in ga tudi prehitel v 12. zavoju!

Vettel vendarle do drugega mesta
Pet krogov pred koncem se je Bottasu povsem približal še drug ferrari - Vettel - in ga nemudoma uspešno napadel ob koncu štartno-ciljne ravnine, ko je zapeljal med Finca in Stoffla Vandoorna. Štirikratni svetovni prvak je takoj zatem švignil še mimo moštvenega kolega na drugo mesto. Bottasove gume so bile že povsem načete, 28-letnik iz Nastole ni bil več dorasel tekmec ferrarijema ter Verstappnu za seboj, opraviti je moral postanek, ki ga je pahnil na peto mesto. Za razburjenje je v zadnjih zavojih poskrbel še Verstappen, ki je z izjemnim manevrom Räikkönenu speljal uvrstitev na oder za zmagovalce.

Verstappen po koncu ob stopničke
Toda po dirki ga je doletela petsekundna kazen, ker je ob prehitevanju za tretje mesto v celoti z dirkalnikom zapustil stezo. VN ZDA je sklenil na četrtem mestu. Podobna kazen ga je doletela tudi na lanski dirki za VN Mehike, kamor se karavana formule ena zdaj seli za naslednjo dirko. Hamilton in Bottas sta sicer s prvim in petim mestom Mercedesu zagotovila dovolj točk, da je moštvo iz Brackleyja še četrtič zapored osvojilo naslov svetovnega konstruktorskega prvaka.

Dirka za VN ZDA, Austin

Končni vrstni red (56/56):        
 1. L. HAMILTON   Mer. 1:33:50,993
 2. S. VETTEL     Ferrari  +10,143
 3. K. RÄIKKÖNEN  Ferrari   15,779
 4. M. VERSTAPPEN Red Bull  16,768
 5. V. BOTTAS     Mercedes  34,967
 6. E. OCON       F. I.   1:30,980
 7. C. SAINZ      Renault 1:32,944
 8. S. PEREZ      F. I.     1 krog
 9. F. MASSA      Williams  1 krog
10. D. KVJAT      T. Rosso  1 krog
11. L. STROLL     Williams  1 krog
12. S. VANDOORNE  McLaren   1 krog
13. B. HARTLEY    T. Rosso  1 krog
14. R. GROSJEAN   Haas      1 krog
15. M. ERICSSON   Sauber    1 krog
16. K. MAGNUSSEN  Haas      1 krog
                                  
Odstop: Hülkenberg, Wehrlein, Ri- 
        cciardo, Alonso           
                                  
Skupni vrstni red, dirkači:       
 1. L. HAMILTON   Mercedes     331
 2. S. VETTEL     Ferrari      265
 3. V. BOTTAS     Mercedes     244
 4. D. RICCIARDO  Red Bull     192
 5. K. RÄIKKÖNEN  Ferrari      163
 6. M. VERSTAPPEN Red Bull     123
 7. S. PEREZ      Force India   86
 8. E. OCON       Force India   73
 9. C. SAINZ      T. R./Renault 54
10. N. HÜLKENBERG Renault       34
                                  
Moštva:                           
 1. MERCEDES 575  6. TORO ROSSO 53
 2. FERRARI  428  7. RENAULT    48
 3. RED BULL 315  8. HAAS       43
 4. F. INDIA 159  9. MCLAREN    23
 5. WILLIAMS 68  10. SAUBER      5
                                  
Mitja Lisjak
Prijavi napako
Komentarji
janko luzar
# 22.10.2017 ob 22:54
Fantastična dirka. Zame je Austin zdaj zagotovo najboljša steza za prehitevanja. Vsekakor je prevzel primat Spaju. Hamilton je s 5. zmago na zadnjih 6 dirkah tik pred novim naslovom. Po izgubi vodstva na štartu je nato na stezi dobil obračun konkurentov za naslov s Vettlom. Lewis je na 6. izvedbi dirke v Texasu slavil še petič!

Vettlu čestitke za odličen manever mimo Bottasa ob koncu dirke, ko sta oba hkrati za krog prehitela Vandoorna. Čeprav se ne more primerjati, pa sem se spomnil legendarnega manevra Hakkinena mimo Schumacherja na koncu ravnine Camel v Spaju, ko sta oba obšla Zonto.

Raikkonenu tudi privoščim stopničke, ki si jih je zaslužil s prehitevanjem Bottasa, čeprav bi jih ob koncu skoraj izgubil, ker je moral spustiti Vettla. In pa seveda Verstappen, ki je s 16. mesta prišel na četrto. V zadnjem krogu je fantastično ugnal še Raikkonena, a žal malce preveč prevozil robnik (sekanje). Tudi v ozadju ni manjkalo manevrov. Res odlična dirka.
acMilan
# 22.10.2017 ob 22:42
in evo, kazen za Maxa, pošteno :)
soling
# 22.10.2017 ob 21:15
Hamilton se mal igra s Vettlom.
carlos_carlos
# 23.10.2017 ob 09:31
Vannito

ekipa je favorizirala Hamiltina. Zato je Alonso imel sceno v Budimpešti itd... Kar preveri, kar o tem pravi Alonso in tudi Ron Denis, ki se je ta ko odločil. Posledice so bile za McLaren katastrofalne in od takrat se v resnici ni opomogel nikoli. Plačali so 100 milijonsko kazen, izgubili inženirje, sponzorje in konec koncev Hamiltona. Res je, da je bil Hamilton na nekaterih dirkah hitrejši, ampak daleč od kompletnega dirkača. Če pogledaš, kaj je počel npr. na VN Kitajske tisto leto. Tam bi zabeležil zgolj uvrstitev v pike in bi bil mm do naslova. Z malo sreče bi mu sicer uspelo, ampak takrat je ni imel. Torej podpora ekipe+ hamilton- Alonso se ni izšlo. Alonso s podporo ekipe, bi se za McLaren zagotovo izšlo. Hamilton je dobil komenzacijo v obliki sreče naslednje leto.

Surova hitrost ni dovolj. Je treba znati dirkati tudi z glavo. Hamilton takrat in še mnogo let tega ni imel. Letos je v tem elementu popoln.
janko luzar
# 22.10.2017 ob 23:01
Se pa strinjam s Hornerjem, da so danes dirkači celo dirko sekali šikane, a niso bili kaznovani. Max pa je bil za tisti manever proti Kimiju v zadnjem krogu.
soling
# 22.10.2017 ob 22:47
Ja, pošteno, kazen je žal na mestu.
Xyz72, še pol kroga pa bi še Vettla nekam pelov.
soling
# 22.10.2017 ob 21:46
Pa dobr, kaj je s tem Bottasom... Se bo že približal Vettlu?
carlos_carlos
# 23.10.2017 ob 10:10
Max bi z letošnjim Mercedesem že bil prvak. je zagotovo najhitrejši dirkač v karavani. Mogoče še taktično ni na najvišjem možnem nivoju, ampak tudi tu raste.

Sledijo hamilton, Vettel, Ricciardio. So tam tam. nato Bottas pa Raiokonen. Neznanka je Alonso, ki ga v konkurenčnem avtu nismo videli 4 leta.

Potem pa ostali, ki bi v konkurečnješem dirkalnikunajbrž bili tam nekje okoli Raikonena in Bottasa. Sainz je bil zelo dober za prvo dirko. Ocon in Perez standardno. Vandorne je potencial...

Pri moštvih pa trije odstopajo. Vsi ostali pa imajo prebliske. Red bull z Mercedesovim motorjem, bi bil itak v borbi za prvaka. Malo špekulirajo s Hondo, če bi naslednje leto z drugim moštvom naredili preskok.... Tu je se vidi kratkovidnost McLarna, ker so hoteli imeti ekskluzivo. In so jo dobili. Ekskluzivo okvar.
carlos_carlos
# 23.10.2017 ob 08:32
vannito

ne govori neumnosti. Favorizirali so takrat Hamiltona. Zaradi nepodpore ekipe je bil Alonso zelo slabe volje in zgodilo se je kar se je. Kimi je dobil naslov. Takrat je bil Hamilton že zelo hiter, ampak taktično slab, zato je izgubil naslov. Če bi ekipa podprla Alonsa, bi seveda imeli naslov v žepu, ker so imeli najhitrejši dirkalnik.
janko luzar
# 22.10.2017 ob 23:00
Upam, da bosta Hamilton in Verstappen nekoč vozila za isto ekipo, ker bi bili boji res nori. Na zadnje smo tak primer dveh vrhunskih dirkačev videli prav v McLarnu 2007, ko nas Alonso in Hamilton nista pustila mirno sedeti na sedežih. Sicer pa je jasno, da Maxu še manjka konstantnosti tako kot jo je nekoč Hamiltonu. Vettel podobno kot Alonso s Ferrarijem zbira točke, a tako kot Špancu mu za zdaj ni uspelo priti do velikega meta in naslova s Ferrarijem. Tu je še izjemni Ricciardo, ki zna prav tako poskrbeti za izjemne manevre.
xyz72
# 22.10.2017 ob 22:53
Ja, pošteno, kazen je žal na mestu.
Xyz72, še pol kroga pa bi še Vettla nekam pelov.


nevem katero dirko si ti gledal, to danes sigurno nisi, oba max in vettel sta menjala gume na SS, vettel je po zadnjem postanku prišel pred verrstapena in povecal prednost na 2 sekundi, potem ko je lovil kimija in bottasa,edini razlog zakaj je vettel na koncu popustil ker je hotel da bi kimi prišel v DRS zono za njim in bi obranil napad verstapena na največji ravnini,zal jim ni to uspelo je pa na koncu kimi bil vseno prvi
F1fan
# 23.10.2017 ob 00:23
Heh, fanboyi hočejo prodajat dejstva. Dejstvo je edino, da je Hamilton hitrejši od povprečnega Bottasa, kaj bi bilo pa v primeru, če bi sedel ob njemu v enakem avtu Vettel ali Verstappen, pa noben ne ve. In pa seveda edino DEJSTVO, ki velja že od letošnje sezone - Merc je pod črto še vedno najhitrejši avto, predvsem prednost v moči motorja jim daje veliko maneverskega prostora pri prehitevanjih, ker letijo mimo konkurentov ko snete sekire in zato tudi kakšen slabši štart ni kritičen. Toliko o dejstvih.
xyz72
# 22.10.2017 ob 23:20
Hamilton se letos samo poigrava, kaj bi bilo, če bi moral še dirkati...haha.

kaj pišeš ti ?ne razumem tvojih komentarjev,koliko dirk si splohpogledal letos? hamilton je do trinajste dirke, VN italije, imel kar velikega konkurenta v boju za naslov, zadnje 3 dirke pa je res pokazal da je trenutno najboljsi, bottas ki sedi v enakem bolidu pa je samo povprečen voznik
as_kgarnett
# 22.10.2017 ob 22:58
Mercedes je že 4-ič zapored postal prvak med moštvi
soling
# 22.10.2017 ob 22:53
Leonardo veliki, če...
forza Koper
# 22.10.2017 ob 22:52
Bravo Hamilton najboljši pilot zadnjih 10 let.In še konstruktorski naslov,noro.
Vannito
# 22.10.2017 ob 22:46
Hamilton se igra z Vettlom kot macka z misjo.
Skoda da Red Bull ni tok hiter kot Ferrari da bi se tud Verstappen mal poigraval z Vettlom.
albrehti
# 23.10.2017 ob 15:42
Me veseli, da ste naketeri končno spregledali in v Maxu prepoznali odličnega, brezkompromisnega voznika, ki bo v bodoče mešal štrene na vrhu voznikov F1.
Tokratna kazen je sicer upravičena, vendar ... menim, da si je na tej dirki še kdo zaslužil vsaj takšno kazen.
Vannito
# 23.10.2017 ob 01:07
ni kaj hamilton je bil presrečen pred leti v mclarnu ob alonsu in lani v mercedesu ob rosbergu

Hamilton je samo eno sezono dirkal proti Alonsu katerega so favorizirali v ekipi a vendarle ga je Hamilton takrat kot novinec v ekipi v svoji prvi sezoni deklasiral in premagal. Zaradi zaletavosti je zal takrat izgubil naslov. Lani pa vsi dobro vemo kako je Rosberg imel en kup srece in samo zaradi tega se mu je posrecilo osvojiti eden in edini naslov. Sicer je razmerje med Hamiltonom in Rosbergom 2:1 torej je Hamilton boljsi voznik vendar lahko to mirno trdimo tudi brez navajanja statistike. Tega da je Hamilyon boljsi dirkac se zaveda tudi Rosberg in zato je spokal in se upokojil lani saj dobro ve da proti Lewisu nima nobenih moznosti ce bi se naprej dirkala par sezon. Razmerje bi bilo 5:1 v korist Lewisa in ne samo 2:1
xyz72
# 22.10.2017 ob 23:59
Samo, to da Hamilton in Max dirkata v isti ekipe je možno. Da bi pa dirkala v isti ekipi Vettel in Max se pa ne bo nikoli zgodilo. Ker Vettel si ne upa imeti v ekipi enakovrednega moštvenega tekmeca

ni kaj hamilton je bil presrečen pred leti v mclarnu ob alonsu in lani v mercedesu ob rosbergu

sezona 07, ena najboljsih, kaj pa ti sploh veš o tem
Leonardo veliki
# 22.10.2017 ob 23:07
janko luzar to bi bil pa res dvojec v isti ekipi Max in Hamilton. Samo ne vem katera ekipa bi ju uspela krotiti?
acMilan
# 22.10.2017 ob 22:41
super manever Maxa, čeprav je presekal pol šikane :)
thesteve
# 22.10.2017 ob 22:32
Ferrari pa ne more brez moštvenih ukazov, še takrat ko sploh ni potrebe.
Nikec3
# 22.10.2017 ob 22:15
Kako je pa Bottas zanič...
tocco
# 22.10.2017 ob 21:54
Seveda je mercedes premočan struktura dirkališča je pisana na kožo puščicam drugo so pa hitro kratki do dolgi zavoji in šikane.
robijezakon
# 22.10.2017 ob 21:16
Ravno dovolj da ljudje ne bi rekli, da je monotono na vrhu :D
carlos_carlos
# 23.10.2017 ob 10:31
Vannito

niso favorizirali Alonsa. zagotovo ne. Konec koncev je Hamilton Britanec, Alonso ne. Budimpešta je vedno ob istem terminu in to je pred poletnim odmorom. 5+ dirk do konca. zdaj je drik kar nekaj več.

Drugače pa tudi visoka plača in ostale okoliščine ne odtehtajo dejstva, da je Jamilton bil takrat izjemne talent, hiter, in domačin. Njegov tržni potencial, je bil v primerjavi z Alonsom, čeprav je bil ta na višku, mnogo mnogo višji. Saj je splošno znano od kje so korporacije itd.... McLaren je že pred sezono videl "bigger picture", ki se je kasneje tudi realiziral. Vprašanje koliko imajo koristi od vsega tega oni in koliko so izgubili...
kralj matjaž
# 22.10.2017 ob 23:15
Dirka je imela vse 10/10
soling
# 22.10.2017 ob 23:09
Hamilton se letos samo poigrava, kaj bi bilo, če bi moral še dirkati...haha.
as_kgarnett
# 22.10.2017 ob 22:00
Vettlu je uspel zelo dober štart in je zlahka prehitel Hamiltona, a čez nekaj krogov ga Hamilton prehitel, bilo je blizu še pri 1.postankih, verjetno pa grejo še enkrat v bokse
Se pa strinjam z vsemi, da je formula trenutno v veliki krizi-pogrešam gumarske vojne, dolivanje bencina, kar bi bile dirke veliko bolj zanimive, Hamilton pa si nabira rekorde samo zaradi premočnega Mercedesa, veliko bolj se mi dopade mesarsko klajne motogp
carlos_carlos
# 24.10.2017 ob 09:49
vannito

ti nakladaš. Se strinjam da keže dobre predstave (pa ni edini). Ne odstopa pa toliko kot so nekateri nekoč.

Solling

Rosberg pred Vettlom. Prosim te. Bo Vettel kar zraven Hamiltona. Sicer v enakem avtu nista vozila... Res da je Vettel izgubil proti Ricciardiu eno sezono, ampak je Hamilton tudi proti Rosbergu... Sreča gor ali dol. Je Vettel le 4x svetovni prvak in mislim da je dva naslova osvojil na zadnji dirki. Dva pa, ko je imel res dominanten dirkalnik.
carlos_carlos
# 23.10.2017 ob 15:01
Vannito

dogaja se mu ko ima boljše gume itd.... Se zgodi. Ne dogaja.

Se dobro spomnim tiste Monze. Ne glede na to kar si napisal je vozi Vettel dve klasi slabši avto in rainmaster, kateri koli, ga bi lahko ogrozil. Res mu je šlo nekaj dejavnikov na roko, ampak vseeno. maestralna predstava. Dirka je bila prava mora, SC mu je šel na roko... ampak ne glede na to Hamilton tako zvano bog dežja, takrat ni pokazal nič posebnega. Seveda ni, ker je predstava v dežju odvisna od večih dejavnikov ne samo od njegove sposobnosti vožnje v mokrem. Ko ime te dejavnike, vsaj nekatere na svoji strani je hudo hiter. Podobno velja za Vettla, da ne govorimo o Verstappnu. So pa v prejšnjih dekada glede na takratno štartno vrsto bili v dežju mnogo bolj dominantni dirkači, kot so tile omenjeni.

Ne primerjaj Schumacherja, ki pride iz nekaj letnega pokoja v čisto drugače tehnično zgrajeno F1 in Piqueta, ki je vozil kontinuirano. In še to je bila občitna razlika prvo sezono. Kasneje je Schumacher najbrž že kaj sodeloval pri razvoju in je bilo bolj izenačeno. Je pa Rosberg beležil vseeno boljše rezultate.

To je bila pirova zmaga. Kajti zaradi te "zmage" je McLaren izgubil prvenstvo.
xskip
# 23.10.2017 ob 11:33
končno, tudi F1 s svojim "strimingom"...cene še ni.
http://www.flatpanelshd.com/news.php?sub
action=showfull&id=1508739795
carlos_carlos
# 23.10.2017 ob 11:00
vannito

v dežju ni nujno da hamilton pošola. Je Verstappen v dežju izjemen. Sploh za svoja leta. Vettel je v dežju tudi zelo hiter. Konec koncev je on en dežni vikend šolal komplet karavano F1. takrat golobradec z nekonkurenčnim avtomobilom.

Med hitrimi si pozabil Ricciarda.

pa Hamilton ni deklasiral Alonsa 2007, ampak sta imela enako pik na koncu sezone. Še zasenčil ga ni. Vsaj rezultatsko ne. Medijsko pač. Deklasiral je Schumacher npr. 3 kratnega svetovnega prvaka Nelsona Piqueta.
Vannito
# 23.10.2017 ob 10:33
Max bi z letošnjim Mercedesem že bil prvak.

Tudi Lewis je ze prvak. Za maxa pa nevemo in to je samo tvoja spekulacija.

je zagotovo najhitrejši dirkač v karavani

Samo tvoje mnenje. Jaz menim da je Lewis hitrejsi kar dokazuje tudi ko posola vse po mokri stezi kjer vozi sekundo na krog pred ostalimi.

Sledijo Max, Vettel in Alonso. So tam tam... Pol pa ostali
Leonardo veliki
# 23.10.2017 ob 09:46
vzdev ne vem če bi Hamilton bil tako vesel kot pišeš. Zopet je napadel Rosberga, da je bil slab moštveni kolega. Verjetno ga poraz zelo boli, ker nenehno ponavlja napade nanj.

Vannito nisem čisto prepričan da Hamilton najboljši dirkač, Max je pokazal letos kar nekaj odličnih potez in z dobrim dirkalnikom ???
Vannito
# 22.10.2017 ob 23:56
Vettel je jokica.... kot Alonso. Veckrat je letos pokazal pravi obraz in si obenem tudi sam unicil vse moznosti za naslov kljub dobremu dirkalniku.
dingo
# 22.10.2017 ob 22:45
Kaj je bil razlog petsekundne kazni?
as_kgarnett
# 22.10.2017 ob 22:42
manever dirke pa Verstappen v zadnjem krogu, bravo Max, nobenega se ne boji
xyz72
# 22.10.2017 ob 22:41
še pol kroga mu je zmankal.

zakaj?
soling
# 22.10.2017 ob 22:40
Bravo Hamilton in mali Verstappen, noro... še pol kroga mu je zmankal.
Vannito
# 23.10.2017 ob 16:58
dogaja se mu ko ima boljše gume itd.... Se zgodi. Ne dogaja.

Ah dej no. A Hamilton je v Singapurju letos imel boljse gume kot ostali in je zato pridobival vec kod sekundo na krog? A so morda imeli vsi enake gume?

Isto velja za dezne kvalifikacije v Monzi letos. A je imel sekundo prednosti pred vsemi zaradi boljsih gum?

Ahahaha dej ne nakladaj. Lewis je konstanto po dezju kazal dobre predstave. Edina napaka ki jo je naredil je bila leta 2007 ko je na izrabljenih intermediate gumah zletel ven pri vhodu v bokse in si tam zapravil prvi naslov. No take stvari se "zgodijo"....konstantno izjemne voznje pa se kar dogajajo pa ne zaradi boljsih gum ampak zaradi vozniskih sposobnosti
soling
# 23.10.2017 ob 16:35
Hamilton bi imel že kakšen naslov več, če ne bi na začetku svoje kariere brezglavo dirkal v stilu Maxa danes. Maxu fali preudarnost in konstantnost. Surova hitrost je samo del tega. Za začetek bo moral prehiteti moštvenega kolega, a je trenutno razlika 70 pik... Tako, da je še daleč od dirkanja, kot ga uprizarja Hamilton.
Vannito
# 23.10.2017 ob 13:51
v dežju ni nujno da hamilton pošola. Je Verstappen v dežju izjemen. Sploh za svoja leta. Vettel je v dežju tudi zelo hiter. Konec koncev je on en dežni vikend šolal komplet karavano F1. takrat golobradec z nekonkurenčnim avtomobilom.



Ja ni nujno se pa redno dogaja da po dezju Hamilton sola celo karavano f1 vkljucno z Maxom in Vettlom na celu.

Nihce ne zanika da je tudi Vettel hiter po dezju a tvoj primer ki ga navajas bolj malo nakazuje na to. Ce ze ves so tisti vikend imeli kvalifikacije po suhem a napovedi za dez v nedeljo so bile minimalne. Torro rosso je vseeno reskiral in nastavil dirkalnik za dez in posrecilo se jim je da je bila dirka cela dezevna pa se kak varnostni avto je takrat Vettlu veliko pomagal. Zato je brezveze da ta en primer castis kot neko solanje ce sploh ne poznas podrobnosti.

Deklasiral je Schumacher npr. 3 kratnega svetovnega prvaka Nelsona Piqueta.

Schumacherja je od danasnjih dirkacev deklasiral Rosberg ko sta dirkala v istem mostvu.

pa Hamilton ni deklasiral Alonsa 2007
Kot novinec ga je premagal medtem ko je bil Alonso na vrhuncu. Kaj bi mu sele zdaj naredil ko je Hamilton na vrhuncu.
tedomedo
# 23.10.2017 ob 09:24
F1 je velik dolgčas. Hamilton zmaga na 90% tekem.
PikiMiki
# 22.10.2017 ob 23:43
Hehe, Clintonu je pa sedel bit na odru, nikakor da gre dol :D
SLOBloodPatriot
# 22.10.2017 ob 23:19
To bi si tudi jaz želel, da bi bila Lewis in Max moštvena kolega, to bi bilo res zanimivo in napeto. Že ko se je Rosberg pred letošnjo sezono športno upokojil, sem si močno želel in navijal, da bi ga pri Mercedesu nadomesti mladi, simpatični in neustrašni Verstappen. Prav tako menim, da bi bilo zelo zanimivo tudi, če bi nekoč za isto moštvo vozila Hamilton in Vettel, tudi tukaj bi bilo veliko dirkaških brezkompromisnih bojev brez taktiziranja, samo na polno.
Leonardo veliki
# 22.10.2017 ob 23:05
soling jaz sem odgovoril Vannito, ki pravi, da se Max poigraval z Vettlom. Jaz pa pravim "če" bo Red Bull tako močan se bo Max poigraval tudi z Hamiltonom. Sevede pa je tukaj če bo.
xyz72
# 22.10.2017 ob 22:54
pardon tretji*
Leonardo veliki
# 22.10.2017 ob 22:47
thesteve
Verjemi če bi bila situacija obratna bi tudi Bottas spustil Hamiltona. Ampak seveda to potem niso moštveni ukazi.?
Videonovice
Hamilton še četrtič prvak 00:00:46, 30.10.2017
Deček je postal mož 00:02:02, 01.10.2017
Hamilton unovčil Ferrarijev polom 00:01:35, 17.09.2017
Hamilton pokvaril zabavo v Monzi 00:01:21, 03.09.2017
Vettel knez Monte Carla 00:02:07, 28.05.2017
Hamilton drugič dobil VN Španije 00:01:17, 14.05.2017
Bottas v Sočiju do krstne zmage 00:01:18, 30.04.2017
Alonso: Največji izziv je Indy500 00:01:16, 24.04.2017
Bottas ima najboljše izhodišče 00:00:48, 15.04.2017
Vettel blestel v Bahrajnu 00:00:42, 14.04.2017
Izidi

Dirka za VN Brazilije, Sao Paulo 

Končni vrstni red (71/71):             
 1. S. VETTEL      Ferrari  1:31:26,260
 2. V. BOTTAS      Mercedes      +2,762
 3. K. RÄIKKÖNEN   Ferrari        4,600
 4. L. HAMILTON    Mercedes       5,468
 5. M. VERSTAPPEN  Red Bull      32,940
 6. D. RICCIARDO   Red Bull      48,691
 7. F. MASSA       Williams    1:08,882
 8. F. ALONSO      McLaren     1:09,363
 9. S. PEREZ       Force India 1:09,500
10. N. HÜLKENBERG  Renault       1 krog
11. C. SAINZ       Renault       1 krog
12. P. GASLY       Toro Rosso    1 krog
13. M. ERICSSON    Sauber        1 krog
14. P. WEHRLEIN    Sauber        1 krog
15. R. GROSJEAN    Haas         2 kroga
16. L. STROLL      McLaren      2 kroga
                                       
Odstop: Vandoorne, Magnussen, Ocon,    
        Hartley                        
                                       
Skupni vrstni red, dirkači:            
 1. L. HAMILTON    Mercedes         345
 2. S. VETTEL      Ferrari          302
 3. V. BOTTAS      Mercedes         280
 4. D. RICCIARDO   Red Bull         200
 5. K. RÄIKKÖNEN   Ferrari          193
 6. M. VERSTAPPEN  Red Bull         158
 7. S. PEREZ       Force India       94
 8. E. OCON        Force India       83
 9. C. SAINZ       T. R./Renault     54
10. F. MASSA       Williams          42
...                                    
                                       
Moštva:                                
 1. MERCEDES     625  5. WILLIAMS    82
 2. FERRARI      495  6. TORO ROSSO  53
 3. RED BULL     358  7. RENAULT     49
 4. FORCE INDIA  177  8. HAAS        47