Kimi Räikkönen je prejšnjo nedeljo na Madžarskem še 27. zapored osvojil vsaj točko. Nazadnje se na dirkah formule ena do točk ni dokopal na začetku lanske sezone, ko je na dirki za VN Kitajske v Šanghaju osvojil 14. mesto. Z Lotusom sicer še nikoli ni odstopil, nazadnje dirke ni končal 12. julija 2009 (VN Nemčije na Nürburgringu), ko je bil še dirkač Ferrarija. Foto: EPA
Kimi Räikkönen je prejšnjo nedeljo na Madžarskem še 27. zapored osvojil vsaj točko. Nazadnje se na dirkah formule ena do točk ni dokopal na začetku lanske sezone, ko je na dirki za VN Kitajske v Šanghaju osvojil 14. mesto. Z Lotusom sicer še nikoli ni odstopil, nazadnje dirke ni končal 12. julija 2009 (VN Nemčije na Nürburgringu), ko je bil še dirkač Ferrarija. Foto: EPA

Najpomembnejša stvar je hitrost. V nadaljevanju sezone bomo imeli na nekaterih stezah nekaj težav, a prepričan sem, da bomo bolj ali manj konstantni in se bomo na vsaki dirki borili za najvišja mesta. To bo dobro tudi v boju za konstruktorski naslov. Če Kimiju omogočimo boljše pogoje in začnemo redno premagovati Red Bull, nam lahko uspe. Na Madžarskem nam je že uspelo.

Eric Boullier
Kimi Räikkönen
Räikkönen je letos slavil zgolj enkrat, in sicer na uvodni dirki sezone v Melbournu. Več kot polovico naslednjih dirk je nato končal na drugem mestu (Kitajska, Bahrajn, Španija, Nemčija in Madžarska). Foto: EPA
Krstna zmaga Hamiltona pri Mercedesu

Pri Lotusu se želijo v nadaljevanju sezone redno uvrščati na zmagovalni oder in s tem Fincu omogočiti boljše možnosti za osvojitev naslova svetovnega prvaka - njegovega prvega po letu 2007, ko si je konkurenco pokoril s Ferrarijem.

Po slabših uvrstitvah na dirkah v Monaku, Kanadi in Veliki Britaniji se je 33-letni dirkač v Nemčiji in na Madžarskem nato uvrstil tik pod vrh in tako ohranil stik z vodilnim v skupnem seštevku, Vettlom. Ta ima pred Räikkönenom 38 točk naskoka, še točko več je zbral od Alonsa.
Borili se bodo za najvišja mesta
Vodja moštva Lotus Eric Boullier je prepričan, da premagovanje Red Bulla niso zgolj sanje, temveč tudi realnost. "Najpomembnejša stvar je hitrost. V nadaljevanju sezone bomo imeli na nekaterih stezah nekaj težav, a prepričan sem, da bomo bolj ali manj konstantni in se bomo na vsaki dirki borili za najvišja mesta," je prepričan Boullier, ki hkrati upa, da se bo Lotus vodilnemu Red Bullu približal tudi v skupnem seštevku za konstruktorski naslov. "To bo dobro tudi v boju za konstruktorski naslov. Če Kimiju omogočimo boljše pogoje in začnemo redno premagovati Red Bull, nam lahko uspe. Na Madžarskem nam je že uspelo," je še dodal.
V Monzi utegnejo imeti prednost
V sezoni formule ena je zdaj poletni premor, naslednja dirka je na sporedu 25. avgusta, ko se bodo dirkači v Spa-Francorchampsu pomerili za VN Belgije, štirinajst dni pozneje sledi še italijanska klasika v Monzi. "Konec tedna v Spaju bi moral biti za nas dober. Dirka v Monzi je vselej posebna, saj zahteva nižji podtlak. Morda pa bomo v Italiji uspešni, kajti manj podtlaka prinaša večjo obrabo gum - in tu imamo z obliko našega dirkalnika manjšo prednost," je pričakovanja na prihodnjih dveh dirkah razkril Francoz.

Najpomembnejša stvar je hitrost. V nadaljevanju sezone bomo imeli na nekaterih stezah nekaj težav, a prepričan sem, da bomo bolj ali manj konstantni in se bomo na vsaki dirki borili za najvišja mesta. To bo dobro tudi v boju za konstruktorski naslov. Če Kimiju omogočimo boljše pogoje in začnemo redno premagovati Red Bull, nam lahko uspe. Na Madžarskem nam je že uspelo.

Eric Boullier
Krstna zmaga Hamiltona pri Mercedesu