Adrian Newey je največji strokovnjak na področju aerodinamike v formuli ena. Foto: EPA
Adrian Newey je največji strokovnjak na področju aerodinamike v formuli ena. Foto: EPA

Ugibanja o njegovi prihodnosti so postala že stalnica. Toda vedno je jasno povedal, da želi ostati pri Red Bullu, do katerega goji nekakšen očetovski odnos. V moštvu je že vse od začetka in pri razvoju je vpleten precej bolj, kot pri prejšnjih ekipah. V delovnem okolju, ki ga obdaja, zelo uživa, zato sem prepričan, da gre le za ugibanja.

Christian Horner
Luca di Montezemolo
Luca di Montezemolo še zdaleč ni zadovoljen s položajem, v katerem se trenutno nahaja Ferrari, ki na novi konstruktorski naslov ekipe čaka od leta 2008. Foto: EPA

Newey je član moštva milijarderja Dietricha Mateschitza postal februarja 2006, ko je za slabih 10 milijonov evrov na leto prestopil iz vrst McLarna, ki po nekaterih podatkih Britancu ni želel zvišati letne plače. Pri moštvu iz Milton Keynesa je Newey tako rekoč že od začetka, ekipi pa je pomagal ustvariti šasije, s katerimi je Sebastian Vettel štirikrat zapored osvojil naslov svetovnega prvaka.

Horner: Ugibanja so že stalnica
V zadnjem času so se znova pojavile govorice o njegovemu odhodu iz moštva, okrepil pa naj bi Ferrari, ki bo - kot kaže - precej prevetril ekipo po slabemu uvodu v sezono. Toda vodja moštva Red Bull Christian Horner je prepričan, da bo še naprej sodeloval s 55-letnikom iz Stratforda. "Ugibanja o njegovi prihodnosti so postala že stalnica. Toda vedno je jasno povedal, da želi ostati pri Red Bullu, do katerega goji nekakšen očetovski odnos. V moštvu je že vse od začetka in pri razvoju je vpleten precej bolj kot pri prejšnjih ekipah. V delovnem okolju, ki ga obdaja, zelo uživa, zato sem prepričan, da gre le za ugibanja," je dejal Horner in dodal: "Vendar pa lahko razumete, zakaj naj bi si ga Ferrari želel imeti v svojih vrstah."

Visoka pričakovanja Di Montezemoloja
Pri Ferrariju se obetajo številne spremembe, potem ko je najuspešnejši konstruktor v zgodovini kraljice motošporta zelo slabo začel letošnjo sezono (v konstruktorskem seštevku trenutno zaseda tretje mesto, za vodilnim Mercedesom zaostaja za kar 131 točk), zadnji naslov dirkaškega prvaka pa je osvojil davnega leta 2007, ko je na razburljivi sklepni dirki sezone v Interlagosu Lewisu Hamiltonu naslov speljal Kimi Räikkönen. Aprila letos se je poslovil dolgoletni vodja moštva Stefano Domenicali, zamenjal ga je Marco Mattiacci. Ferrarijev predsednik Luca di Montezemolo je zanikal govorice, da želi v moštvo pripeljati Neweyja ali Rossa Brawna, je pa poudaril, da od Mattiaccija pričakuje zagnanost in korektnost.

"Marco se mora popolnoma osredotočiti na formulo ena. Dobre ve, kako se vodi naše moštvo, in to je zelo pomembno. Prav tako dobro ve, da sem trenutno zelo nezadovoljen s položajem, v katerem se je znašel Ferrari. Namreč, nisem pričakoval, da se bo ekipa letos odrezala slabše od mojih pričakovanj," je poudaril 66-letnik iz Bologne.

Ugibanja o njegovi prihodnosti so postala že stalnica. Toda vedno je jasno povedal, da želi ostati pri Red Bullu, do katerega goji nekakšen očetovski odnos. V moštvu je že vse od začetka in pri razvoju je vpleten precej bolj, kot pri prejšnjih ekipah. V delovnem okolju, ki ga obdaja, zelo uživa, zato sem prepričan, da gre le za ugibanja.

Christian Horner