Hokej

Poudarki

  • "Odgovoren sem, da zagotovim varnost svojih sodelavcev ter igralcev"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,0 od 20 glasov Ocenite to novico!
Slavko Kanalec
Slavko Kanalec se poslavlja od hokeja. Foto: MMC RTV SLO
Hokejisti Jesenic so z devetimi zmagami in le 25 točkami zadnji v Ligi Ebel. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
VIDEO
Železarji tonejo vedno globje

Dodaj v

Kanalec odstopil zaradi nesoglasij z navijači

Odločitev pojasnil v sporočilu za javnost
19. januar 2012 ob 09:55
Jesenice - MMC RTV SLO

Slavko Kanalec je nepreklicno odstopil z mesta predsednika hokejskega kluba Acroni Jesenice in kot član predsedstva Hokejske zveze Slovenije.

V sporočilu za javnost je pojasnil, da se je za ta korak odločil zaradi nesoglasij z nekaterimi navijači. Klub bo vodil do imenovanja novega predsednika.

"Z današnjim dnem nepreklicno odstopam z mesta predsednika upravnega odbora Hokejskega kluba Acroni Jesenice in kot član predsedstva Hokejske zveze Slovenije. Nesoglasja in predvsem nerazumevanje ter nepodpora s strani nekaterih navijačev je razlog mojega nepreklicnega odstopa. Skupaj z upravnim odborom smo si vedno prizadevali za vodenje kluba, ki bi bil ne samo v ponos Jesenicam, pač pa celi Sloveniji, saj iz našega gnezda prihaja veliko nadarjenih in delovnih fantov, ki so ime Jesenic in našega kluba ponesli v svet. Vodenje kluba je zahtevna naloga, vendar mi ni žal minute časa, ki smo ga člani upravnega odbora prostovoljno namenili v razvoj kluba. Predvsem sem ponosen na razvoj mladih fantov, za katere sem prepričan, da bomo o njihovi vzhajajoči hokejski zvezdi v prihodnje še veliko slišali," je uvodoma zapisal Kanalec.

Jeseničani so imeli v zadnjem obdobju veliko finančnih težav, ki so precej vplivale na dogajanje v klubu. "Že v času gospodarske rasti je največje izzive predstavljalo zagotavljanje financ in sponzorskih sredstev, v času gospodarske krize pa so ti izzivi postajali še zahtevnejši. Ne zanikam, da smo kdaj tudi zamujali s plačilom, vendar verjamem, da nismo edini športni klub ali zveza, ki se bori s tovrstnimi izzivi. Vedno pa smo si prizadevali za pošteno in redno plačilo našim fantom, ki puščajo jekleno srce na ledu," je še zapisal Kanalec.

"Že večkrat sem bil pozvan k odstopu, vendar o tem nisem razmišljal. Zadnji dogodki, ki pa so neposredno predstavljali tudi grožnjo članom upravnega odbora, pa mi ne dopuščajo izbire. Odgovoren sem, da zagotovim varnost svojih sodelavcev ter igralcev. Odgovoren sem klubu, odgovoren igralcem, odgovoren navijačem ter vsem, ki nosijo hokej v duši. S svojo odgovornostjo bom skrbno ravnal tudi naprej in do imenovanja novega predsednika skrbel za nemoteno delovanje kluba," je zaključil Kanalec in dodal, da Acroni d.o.o. ostaja podpornik jeseniškega hokeja, sam pa se umika z vseh funkcij upravljanja kluba.

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
pajo26
# 20.01.2012 ob 15:55
ti pa ne obsojaj nikogar, slavko je itak nameravov zapustiti klub, samo čakov je na čim boljši izgovor,..
ajdna
# 20.01.2012 ob 13:51
Pa da ne bo slučajno nesporazuma. Kanalca tudi jaz ne podpiram,samo za vse pa tudi on ne more biti grešni kozel.Mislim,da v Sloveniji ni človeka,ki bi imel dovolj volje in predvsem ja....,da bi v takšnih časih prevzel mesto predsednika.
ajdna
# 20.01.2012 ob 13:48
Elvis.Raje povejte kako vam je ratalo v Zagrebu zadnjič pozabiti dva navijača.Potem pa si na svoji spletni strani upate obtožiti navijače iz Baške grape,da so alkoholiki.Oni so edini,ki si zaslužijo naziv pravi navijači,ker so prisotni na vseh tekmah,kar se pa za ultrase ne bi moglo reči.
ajdna
# 20.01.2012 ob 13:45
No dragi vsespoštovani ultrasi in predvsem Elvis.Ste sedaj zadovoljni ko ste s svojimi brezumnimi potezami pripeljali stvari do takega konca,kjer je zelo ogrožen nadaljni obstoj kluba. ELVIS BRAVO.
jeklar_z_macolo
# 20.01.2012 ob 10:06
jernejt

# 19.01.2012 ob 15:58
Prijavi neprimerno vsebino felix, preberi še enkrat kaj sem ti napisal. Nisem pisal od olžini pogodb, ane? kar se tega tiče nimam kaj za pripomnit.

Kar pa se nekega posebnega statusa acronija tiče, kot sponzorja, pa lahko samo sanjaš. Acroni je privat podjetje, v tuji lasti, ki sponzorira HK Jesenice. Nič več, nič manj. Oni niso DOLŽNI ničesar dajat vam. In tudi če podjetje prikaže dobre poslovne rezultate, ne misli da bojo kar tako dajali vam denar. Oni vam dajo toliko, kot smejo po zakonodaji, tako da se jim zniža davčna osnova. No pa mogoče še nekaj malega dodajo za "reklamo", to pa je to. Tistih 7 miljonov je last ruskega lastnika, oz. kapital njegovega podjetja Acroni, ki vam ga prav sigurno ne bo šenkaval. Tako da daj prosim, umiri se s temi tvojimi nerealnimi izjavami. Ne rečem, bilo bi lepo, če bi bilo kot ti praviš, ampak hej... bodimo malo realni no...

kar je tokrat napisal jernejt, je pravilno in čista resnica... A ste se kdaj vprašali, kaj si o vsem tem mislijo delavci v Acroniju, ki delajo za minimalca? Boli jih k***c za hokej... pravijo, da če jim kaj ne paše, naj pridejo v Acroni na šiht, bodo dobili nove drese (delavske pajace, varn. čelado, itd..), pa bodo lahko imeli zihr plačo nakazano... Dokler bodo pa tko drsal, kot stare babe, in da jih vsak nabije, katermu se zljubi.... "jok brate, odpade".

Kar se pa tiče ruskega giganta (večinski lastnik Acronija), pa se je ob prihod v preteklosti ponudil za sponzorstvo hokeja s tem, da bi na svoje stroške sponzoriral par izvrstnih, vendar ruskih okrepitev iz KHL-a, pa jih je uprava odbila, da ruse pa v EBEL, kjer imajo vsi zahodnjake, pa že ne bodo imeli, da se jim bodo Avstrijci smejali... Tako je Rus umaknil roke od vsega...
rudes
# 20.01.2012 ob 05:55
Upam samo, da to ne pomeni, da se bo zaprla pipica iz Acronija zaradi njegove užaljenosti. Vsekakor pozdravljam njegovo odločitev (se je zgodilo bistveno prepozno), me je pa zbodlo v njegovi izstopni izjavi, "da se je zavzemal in boril, da bi izgradili športni kolektiv, ki bi bil v ponos Sloveniji".
Koliko od tega ponosa je ostalo vemo vsi, s tem pa vsekakor ne mislimo na fante ki se borijo na ledu.
Zdaj pa pamet v roke, kdorkoli že pride na izpraznjena mesta. Vsaj 2 leti naj igrajo tile mladci brez okrepitev (OK, Fikrt, Pusa in mogoče še kdo, ki ima interes od tujcev), pozabit na sanje o odmevnem rezultatu in počasi začet sanirat finance. Doseči en dogovor z navijači o podpori klubu ne glede na rezultate in prvo kot prvo, do pikice natančno izpolnjevati pogodbe do igralcev, ki bodo igrali v klubu.
Samo še malo denarja poiskat pa je napisan program vodenja kluba v enem samem odstavku. Upam, da kmallu pridejo lepši časi za jeseniški hokej!
*olimpija*
# 20.01.2012 ob 05:37
kot navijač olimpije lahk sam rečm.......
....hvala k****!! ni placa za tajkune v športu!
Smajly
# 20.01.2012 ob 00:28
@rdeci_zmaj69
prvič: navijal nismo zednji 2 tekmi zato, ker je g.Slavko izjavil da je isto ali smo ali nas ni in se je dobro videlo kakšna je razlika, ko nas ni tišina celo tekmo. Drugače se nimamo za ne vem kaj samo nihče pa ne more govort, da se navija samo takrat, ko se zmaguje. Če bi bilo tako bi bila celo leto tišina v hali z izjemo 9 tekem. Ali je mar bila tišina??
drugič: kot kaže slabo vidiš, kajti skoraj vsak od nas ima na sebi šal okrog vratu
ttretjič: če komu kaj ni všeč (pa ne tega jemat kot da sem užaljen) lahko sam ustanovi navijaško skupino in navija pa da vas vidimo junake. Samo to pa ne ane, ker pač nekateri znate samo kritizirat od sebe pa niti ploskanja ne premorete na tekmi kaj šele, da bi kaj zavpili.
četrtič: glede provizij nisem pravi naslovnik, ampak sem prepričan da tega ni bilo in da kvasiš bedarije. Je pa razlika ogromna, čeprav so kradli kot praviš so bili takrat vsaj rezultati. Kanalec je prav tako kradel pa Šuvak pa še kdo zraven, ampak rezultatov ni in to že 3 leta ne odkar je Kanalec zraven zato je zadnji čas da je popokal.
jernejt
# 19.01.2012 ob 23:59
@Seahawk:

seahawk
# 19.01.2012 ob 19:49
Prijavi neprimerno vsebino
mislim da jernejt ne dobiva minusov zaradi vsebine sporocil temvec zato, ker je enostavno idiot in teži po jeseniških temah že kar nekaj časa...


se povsem strinjam s tabo:) Pač mora obstajati protiutež vašim kalibrom tipa metnek, EBEL-acroni, red miner in podobnim...

Tvoja ugotovitev pa ubistvu največi pove prav o vas, rdečih navijačih;)...
ikacbe
# 19.01.2012 ob 23:07
Kje pa bo končal Ruski denar ???
ikacbe
# 19.01.2012 ob 23:06
V Slovenskih novicah je pisalo, da si moteč element v klubu in da bi bilo dobro, da se umakneš. Kje je sedaj resnica ???
rdeci_zmaj69
# 19.01.2012 ob 22:52
dragi navijaci, ce ste sploh navijace, saj itak navijate samo takrat ko zmagujejo, ko pa zgubljajo pa od vas ne duha in sluha, ta kritika velja na tiste ki stojite takoj za zapisnikarsko mizo . da o tem da na vas ne vidim nobenega navijaskega rekvizita, razen bobnov . pa se dragi navijaci, ko je Kosir & companija kradla denar , pa se noben od vas ni pljuval po njemu in podobnimi, ocitno ste tudi vi imeli kaj od tega,.. kaksne provizije , od tistih 2o% . Ne zagovarjam Kanalca, ne nobenega drugega v UO, ampak vsak naj napake isce pri sebi . Rad bi videl da bi navijaci prevzeli kljub, me prou zanima kaj bi bilo,...
LouCypher
# 19.01.2012 ob 21:25
Drugi sponzorji bi že davno prišli, če ne bi bilo v klubu par trdobučnih drekomešačev!!!
Naj omenim samo (pred leti) ponudbo Gösserja, pa v zadnjem času Geoplina in Zavarovalnice Triglav...vsi ti bi bili GENERALNI sponzorji pod pogojem, da se njihovo ime bohoti ob imenu kluba. Torej Geoplin Jesnice. Pa kaj?
A je Kanalja kaj rešil? Je kakemu igralu poplačal dolg? Se je kdaj opravičil za kako od številnih javno izjavljenih neresnic? Je rekel vsaj "oprosti" igralcem, ki jih je z izmišljeno zgodbo o rateškem pretepu spodil iz kluba? A so igralci sami izglasovali, da v petih mesecih dobijo pol ene plače, PR pa ima 3000 mesečno, zraven je pa zaposlen na SŽ?
Pa še in še in še in še.....
metk
# 19.01.2012 ob 20:45
"Odgovoren sem, da zagotovim varnost svojih sodelavcev ter igralcev"
Gospod Kanalec pa pozabi da je pri nas tudi socialna varnost igralcev. Večina od njih ima stroške, družine in veljavno pogodbo. Včasih so sindikalisti rekli : ZA POŠTENO DELO, POŠTENO PLAČILO! Tega pa pri nas v Kurji vas niso hoteli slišati.
Z igro, ki so jo borci pokazali, vztrajnostjo, trmo in predvsem srčnostjo , so si plačilo vsekakor zaslužili, pa četudi samo minimalno plačo. Tokrat samo o tem...
delavc1
# 19.01.2012 ob 20:11
navijače za direktorje, ko pa ne bo šlo pa sami sebi metak
seahawk
# 19.01.2012 ob 19:49
mislim da jernejt ne dobiva minusov zaradi vsebine sporocil temvec zato, ker je enostavno idiot in teži po jeseniških temah že kar nekaj časa...
pha-kough
# 19.01.2012 ob 19:44
@muki-1 da te ne bo ta mentaliteta srečala na krvavcu, bledu al pa kranski gori ;)

@zamudnik: nisi dojel bistvo moje objave :)
gpag
# 19.01.2012 ob 19:42
Zakaj dajete jernejut minuse, saj je prav povedal. Nismo več v komunizmu, Acroni je privat firma in ni nikjer rečeno, da oni morajo podpirati hokej. Unega ruskega lastnika verjetno boli kurac za ene HK Jesenice. S tem pa ni rečeno, da ne bi mogli pridobiti kakega drugega generalnega sponzorja, saj so Jesenice vendarle zelo prepoznavna znamka v celi Avstroogrski.

Da ne bo pomote, navijam za Jesenice.
zamudnik
# 19.01.2012 ob 19:31
komi čakam, da te nekdo počaka v voglom, ti vrže deko čež glavo pa ti razbije mozak!

Bedak!!!

Pa drugače tudi sam navijam za Jesenice, da ne bo pomote.
muki-1
# 19.01.2012 ob 18:37
pha-kough

Jaz ti svetujem da ne spremljaš več športa, če zaradi neuspehov groziš, žališ, ter se obnašaš kot popoln bedak. Tvoj post samo potrjuje kar sem rekel...balkanska mentaliteta.

p.s. "mozak" in "govno" sta avtohtoni jeseniški besedi kajne? Ah ti moj Slovenec ti....heh.
pha-kough
# 19.01.2012 ob 18:11
Evo ti Slavko eno "grožnjo"...komi čakam, da te nekdo počaka v voglom, ti vrže deko čež glavo pa ti razbije mozak! Koga boš sedaj prosil, da uresniči in udejanji to "grožnjo" - Zorana Račiča ali avtokleparja Roberta Markiča. Govno jedno! Ne prelagaj na navijače kar si oz. nisi naredil v klubu!

@muki -1 pa dobr fuki! Poglej na Fužine pa boš vidu kašno mentaliteto mate tm!
muki-1
# 19.01.2012 ob 17:49
Na Jesenicah kaj novega?

Tam se samo išče grešne kozle, ne naredi pa ničesar novega. Leto dni nazaj je bil glavni na tapeti Šuvak, sedaj Kanalec. Situacija pa ostaja ista.

Grožnja s smrtjo?...tudi če je mišljeno v šali....kaže na balkansko mentaliteto jeseniških navijačev.
iceman
# 19.01.2012 ob 17:11
vprašanje ali je odhod Kanalca dober za klub je ta hip bolj za vedeževalke. Neglede na vse, kot navijač Olimpije upam, da se rdeči poberete in spodobno sestavite v dobro slovenskega hokeja. Pa srečno....
LouCypher
# 19.01.2012 ob 16:37
Pa kaj? Še eden v vrsti lopovov, ki je odstopil, ko je postalo vroče.
Moji otroci še vedno radi igrajo hokej...
jernejt
# 19.01.2012 ob 15:58
felix, preberi še enkrat kaj sem ti napisal. Nisem pisal od olžini pogodb, ane? kar se tega tiče nimam kaj za pripomnit.

Kar pa se nekega posebnega statusa acronija tiče, kot sponzorja, pa lahko samo sanjaš. Acroni je privat podjetje, v tuji lasti, ki sponzorira HK Jesenice. Nič več, nič manj. Oni niso DOLŽNI ničesar dajat vam. In tudi če podjetje prikaže dobre poslovne rezultate, ne misli da bojo kar tako dajali vam denar. Oni vam dajo toliko, kot smejo po zakonodaji, tako da se jim zniža davčna osnova. No pa mogoče še nekaj malega dodajo za "reklamo", to pa je to. Tistih 7 miljonov je last ruskega lastnika, oz. kapital njegovega podjetja Acroni, ki vam ga prav sigurno ne bo šenkaval. Tako da daj prosim, umiri se s temi tvojimi nerealnimi izjavami. Ne rečem, bilo bi lepo, če bi bilo kot ti praviš, ampak hej... bodimo malo realni no...
name59
# 19.01.2012 ob 15:51
Sedmico naj vplačajo.
metk
# 19.01.2012 ob 15:06
Vsa zgdba okrog HK Jesenice me spominja na staro šalo, ki govori o ladji, ki se potaplja. Na njej so bili direktor kluba, športni direktor, press prredstavnk, trener, ekoom, fizioterapevt, vratar, varnostnik, traafikant,fotograf, igralci - hokejisti in navijači.
Nagradno vprašanje se glasi: Kdo se je rešil ?
Odgovor : HOKEJ!
Hockeyone
# 19.01.2012 ob 15:04
to so buče...če pa sami izstopimo bodo pa iskali druge ja, odvisno je koko se bodo stvari pri nas razpletale/zapletale.
Iščejo pa parno število klubov za drugo sezono...
felixon
# 19.01.2012 ob 15:01
jernejt: mogoče sem malo pretiraval, a dejstvo je, da bi morale biti prve pogodbe za daljše obdobje saj jih ponavadi to podpisujejo 18. ali 19 letniki. Glede Tičarja pa sem rekel zato, ker se tudi na Jesenicah taki igralci ne rojevajo po tekočem traku, ampak so bolj izjema kot pravilo.

Glede odstopa pa ne vem ali je prav ali ne, vem le to da kdor podi sponzorje se dela norca iz belega kruha. Bil bi pomirjen, če bi sedaj stal na vratih nov človek za katerim bi stal sponzor z miljonom. Po drugi strani pa ne moremo primerjat drugih sponzorjev z Acronijem, Petrol, mobitel in podobni sponzorji lahko preidejo, lahko gredo, so enkrat večji , enkrat manjš itd. Acroni pa ne da je samo eden od sponzorjev, to je njegova dolžnost in malo tudi pravica da "gor drži" hokej. Od vsega začetka je za hokejem stala železarna in tako mora biti danes in v bodoče ali je lastnikom všeč ali ne. Nerazumljivo pa je da Acroni prikazuje dobiček, zraven pa se cenkajo kdaj, kako in koliko bo spozorskega denarja. Še enkrat bom ponovil Acroni ni navaden sponzor in zato mora temu primerno delovat v tem okolju, pa če je to nekaterim prav ali ne.
jernejt
# 19.01.2012 ob 14:50
aja, felixon, ni brezveze nadaljevat szono brez okrepitev... Po pravilniku lige EBEL, če ti ne odigraš tekme, si iz lige IZKLJUČEN. Ne samo za letos, ampak kar dokončno. Tako mislim da se vam splača odigrat sezono do konca, pa četudi s samimi 16-letniki...
jernejt
# 19.01.2012 ob 14:49
Jst sem slišal, da naj bi liga EBEL izključila Jesenice zaradi nekonkurenčnosti ter da naj bi se ligi EBEL priključila avstrijska VEU Feldkirch in ponovno Innsbruck.... ve kdo kaj več o tem mogoče? Upam sicer da ni resnice v tem, ampak pri teh jodlarjih nikoli ne veš, so zmožni vsakršne svinjarije, ko je treba kaj proti Sloveniji narediti...
Janko1973
# 19.01.2012 ob 14:46
Gospod Kanalec je bil odlični predsednik HK Acroni Jesenice. V ta klub je prostovoljno in brez plačila vložil ogromno znanja in truda, za vse to pa se mu nihče ni niti zahvalil. V najtežjih trenutkih je ponosno nosil bundo z logotipom kluba za katerega je živel zadnjih nekaj let in zaradi tega na stranski tir postavil med drugim tudi rekreacijo, prijatelje in nenazadnje družino.
Ker ni požel sadov svojega truda, se je na žalost odločil za odhod s položaja.

Ker žvimo v času neizprosnega kapitalizma so mnogi odlični, sposobni in timski igralci, kot je bil tudi sam, žal kolateralna škoda. Izkreno upam, da se mu sedaj krivulja poslovne uspešnosi obrne strmo navzgor.

Srečno Slave, kjerkoli že boš in kamorkoli te bo poslovna pot zanesla.
jernejt
# 19.01.2012 ob 14:46
felixon, ti ki tako vztrajno težiš s temi okrepitvami... dej povej mi od kje naj jih dobijo, če NI DENARJA???!!! Če ti nimaš kakega € v tošlu tudi v trgovino po liter nekega poceni mleka ne moreš, ane? Kaj šele po tistega boljšega, ki je tudi dražji.... Eni ste res neverjetni...
felixon
# 19.01.2012 ob 14:38
Ne vem kam vse to pelje, vendar me kratkoročno zanima kaj je z okrepitvami. Brez okrepitev je skoraj brez veze nadaljevati sezono. Vsi ostali klubi v drugi polovici so že tako ali tako veliko močnejši (vsaj na papirju) in vsi po vrsti te dni dobivajo okrepitve za drugi del prvenstva.
roxdegabba
# 19.01.2012 ob 13:46
@Fleaa: Ne vem, lepo sem povedal, da so to govorice, ki sem jih zasledil.
gpag
# 19.01.2012 ob 13:43
Vse zjagat!
Fleaa
# 19.01.2012 ob 13:34
Najbolje, da Mahkovca, Skubeta, Koširja & co. nazaj k koritu spustijo. Bodo do konca sezone še šoltarje po garderobah dol pošraubal pa prodal . . . . .
Oni so bili grobarji jeseniškega hokeja in NE kanalc!!
krežo
# 19.01.2012 ob 13:31
Končno! Eden izmed lopovov je le zapustil klub! Odstranijo naj se še vsi ostali člani UO ter predstavnik za medije. Je pa res, da se zdaj postavlja vprašanje kako naprej? Dokler bo Acroni glavni sponzor bi moralo vse skupaj iti naprej, morda bodo zdaj v klub prišli tisti sponzorji, ki do zdaj niso mogli.

Kanalec: "Skupaj z upravnim odborom smo si vedno prizadevali za vodenje kluba, ki bi bil ne samo v ponos Jesenicam, pač pa celi Sloveniji."
Skupaj z UO ste (ne)namerno škodovali hokeju, tako jeseniškemu kot slovenskemu. Ponos in veličino pa je klub izgubil tudi in v zadnjih treh letih predvsem zaradi vaših dejanj.

Kanalec: "Vodenje kluba je zahtevna naloga, vendar mi ni žal minute časa, ki smo ga člani upravnega odbora prostovoljno namenili v razvoj kluba."
Seveda vam ni žal niti minute časa, saj ste v teh predolgih minutah, ki ste jih prebili v klubu, pobrali kar lepe vsote denarja.

Kanalec: "Predvsem sem ponosen na razvoj mladih fantov."
Za njihov razvoj se zahvali tistim, ki jih ti podcenjuješ in zanemarjaš. To so HD Mladi Jesenice , katerega člansko moštvo ste želeli pred to sezono ukiniti, ter trener Heikki Malkia, kateremu je UO ves čas metal polena pod noge. Če bi bilo Kanalcu toliko mar za razvoj mlajših, bi se že 2 sezoni nazaj pričelo s pametnim kadrovanjem in dajanjem več priložnosti mladim, ne pa da so zdaj glavni nosilci igre.

Kanalec: "Vedno pa smo si prizadevali za pošteno in redno plačilo našim fantom, ki puščajo jekleno srce na ledu."
Naj igralci sami povedo kako je to potekalo. Najprej so plače dobili člani UO, čez nekaj mesecev pa na vrsto pridejo igralci. Mislim, da to ni ravno pošteno.
gor123
# 19.01.2012 ob 13:30
Triglav in Geoplin
Fleaa
# 19.01.2012 ob 13:29
Kar se tiče finančne pipice iz Acronija, jaz sem zasledil govorice, da se je ponujal tudi nov generalni pokrovitelj kluba, pa ga je Kanalec odpikal. Morda bo pa to podjetje spet v igri sedaj, ko Kanalec odhaja.

Kdo le? Merkator? Pivovarna Laško? HIT? Slovenske Železnice mogoče? NLB? Elan? Seaway? Kellys? Kraš? Podravka? TAM? Litostroj? kdo za vraga ima denar za take pi*darije kot je hokey na ledu??!!??
roxdegabba
# 19.01.2012 ob 13:17
Kar se tiče finančne pipice iz Acronija, jaz sem zasledil govorice, da se je ponujal tudi nov generalni pokrovitelj kluba, pa ga je Kanalec odpikal. Morda bo pa to podjetje spet v igri sedaj, ko Kanalec odhaja.
kolesar666a
# 19.01.2012 ob 13:16
verjetno je bil res slab predsednik, ampak, kdo je alternativa?
bojim se, da bodo imeli jeseničani s sedaj še več problemov, kot do sedaj - konec koncev, lahko se je kritiziralo kanalca, sedaj ni nobenega za to. pamet v roke, gorenjci.
sela666
# 19.01.2012 ob 13:01
Brez skrbi Kanalec igralci niso ogroženi na Jesenicah, oziroma so ogroženo FINANČNO.
sela666
# 19.01.2012 ob 13:00
Odstop Kanalca ne pomeni nič, če se ne najde nek sposoben menedžer, ki bo ta klub uspešno peljal naprej (ne gledela le nase) ter če se ne naredi konkretna čistka (upravni odbor, svetovalci - šuvak). Dokler tega ne bo, žal ne bo nič boljše.
Kar pa se tiče torkovega "incidenta" mi je pa zadeva zelo čudna. Bil sem na tekmi na sedišču in med samo tekmo ni bilo prav nikakršnih groženj (če bi bile bi že takrat posredovala policija), razen zlogasnega transparenta, ki so ga za kratek čas izobesili med bifejem in halo (mogoče uprava to smatra kot grožnjo). Takoj po tekmi pa sem, ko sem zapuščal dvorano na lastne uči videl kakšnih 15 najbolj zagretih jeseniških navijačev (t.i. ultrasov) skupaj z njihovim vodjem, ki so bili pred dvorano in ne na VIP tribuni. TOREJ KDO IN KDAJ JE GROZIL UPRAVI? Povsem možno je, da gre ponovno (kot v aferi Rateče) za neke izmišljene zgodbice.
metk
# 19.01.2012 ob 12:30
Na RADIU TRIGLAV je bila okrogla miza o jeseniškem hokeju - Acroni ostaja v EBEL
Gosta sta bila (nekdanji) predsednik HK Acroni Slavko Kanalec in član upravnega odbora kluba ter jeseniški župan Tomaž Tom Mencinger.
Oba sta zatrdila, da hokej na Jesenicah ostaja šport številka ena, Kanalec pa je med drugim zanikal govorice, da naj bi se HK Acroni umaknil iz lige EBEL. Glede neizplačanih plač igralcem pa je dejal, da so 13. januarja nakazali oktobrske plače in del novembrskih, upajo pa, da bodo igralcem dolgove za lani v celoti lahko poplačali 15. februarja. Tomaž Tom Mencinger pa je govoril tudi o tem, da si prizadevajo, da bi na Jesenicah ustanovili šolo hokeja za mlade, pri tem bi se povezali z gimnazijo. Okroglo mizo je vodil Dušan Dragojević.

SLAB ZAČETEK - DOBER KONEC ?!
vasia
# 19.01.2012 ob 12:25
Slavko,zakaj si dav igravcm sam 1-o plačo v 5-ih mesch ???
zamudnik
# 19.01.2012 ob 11:57
Aleluja, Kačon! :-)

I ja bi to radio, sine. :-)
Al´ pa televizor v novi VIP loži.

Samo ... zakaj pa ne? Tradicija je v dolini doma, privrženost klubu tudi, domačih zagnanih mulcev veliko - to bi bila lahko zelo simpatična športna zgodba.
iskra73
# 19.01.2012 ob 11:49
Upam, da ne pride kak novi "plenilec"...
kva dogaja
# 19.01.2012 ob 11:49
Zdaj se bo zaprla še pipica, potem pa se bodo lahko navijači res prišli navijat za ekipo, ki bo igrala za klub, s srcem, amatersko.
V sloveniji sta le dva kluba in ves denar dan za ta umetno vzdrževan šport je stran vržen.
jernejt
# 19.01.2012 ob 11:47
A kdo kaj ve, kaj je s tistim, ko se je nekaj govorilo, da bi EBEL liga Jeseničane zamenjala za dva avstrijska kluba?
iskra73
# 19.01.2012 ob 11:44
Kake 3 leta prepozno!
sagrada
# 19.01.2012 ob 11:31
kačon

pozabil si, da bo zgradil še štiristezno dvorano za Curling ;)
Icos
# 19.01.2012 ob 11:31
kačon, vprašaj g. Ažmana ali pa g. Ruparja, kolikokrat sta bila zmerjana s strani navijačev kluba? Pa ni bilo denarja, pa so bili apetiti navijačev, ampak so bili tudi uspehi in premiki naprej.
Icos
# 19.01.2012 ob 11:29
Fleaa, malo jih je, ki bodo nasedli še (upam da končno) poslednji laži g. Kanalca - no, ti si očitno eden izmed njih...
kačon
# 19.01.2012 ob 11:27
In potem bo zopet vse po starem. Ker bodo apetiti navijačev vedno višji od finančnih ter kadrovskih zmožnosti kluba. Ta zgodba ne bo nikoli zaključna. Dokler se ne najde močno okajen bogataš, ki ne bo vedel kam z denarjem. In se bo šel malo igrati. Na mizo bo razgrnil zemljevid Evrope. Nanj položil prazno steklenico Vodke in jo zavrtel. Ta se bo utavila na pikici poleg katere bo pisalo Jesenice. Z zamegljenim poglodom in kolcajoč se bo cinično zarežal in si obrisal mokra usta. Čez teden dni se bo s svojimi nobl avti znašel na Ledarski. Vstopil v pisarno in tajnici dejal:" Kje je vaš šef'?" "Ravnokar je odšel"; mu bo vsa prestrašena odvrnila. "Prav"; bo zabrundal bogatun. "Vi ostajate tukaj. On je odpuščen. Dobite pa še pomoč v obliki moje osebne maserke. Jutri zjutraj ob 8,00 hočem tule postrojeno celotno upravo. S snažilkami in hišnikom vred. Na klubski račun bom nakazal 10 milijonov €. Ostalo kasneje. Ko bo ekipa formirana. V treh mesecih hočem vsa dovoljenja za posodobitev dvorane in izgradnjo novega pomožnega drsališča. Občina dobi 3 milone za infrastrukturo, ali pa poplačilo pufov. Pokličite še komisarja lige KHL in mu povejte, da se želimo prihodnjo sezono vključiti v ligo. Dal jim bom 2 milijona € kot vstopno nagrado. Za igralske okrepitve pa rezerviral še 10 milijonov. Pripravite mi spisek vseh domačih igralcev, ki igrajo po tujih klubih, vaših reprezentantov med člani, U20 in U18. Se vidimo jutri. Tule imate 2000€ da si urdite pričesko in kupite nova oblačila. Ostalo pride kasneje. Če imate še kakšno prošnjo mi povejte. Tule je moja vizitka. Drugače se obrnite na mojega osebnega tajnika. Do svidanja!

Le v tem primeri se bo na Jesenicah kaj premaknilo.
roxdegabba
# 19.01.2012 ob 11:27
Tudi jaz mislim, da bo zelo problematično najti nekoga primernega. Za moje pojme mora imeti primerna oseba tele lastnosti:

1. poslovno sposoben (da pač klub popelje iz finančnega brezna)
2. pošten (da ne bo kradel, kot nekateri njegovi predhodnili)
3. hokejski strokovnjak (ali vsaj dovolj dober poznavalec hokejske igre in hokejskega posla)
4. deloven (delo v takem klubu, kot je sedaj, bo pač trdo)

Verjamem, da bo težko, ampak Jeseničanom želim vso srečo pri iskanju takega človeka. Da bo vsaj tako sposoben kot naš Sekelj, pa manjši prevarant.
Fleaa
# 19.01.2012 ob 11:23
Bolano. Da se lahko skupina nevzgojenih mulcev takole vtika v delovanje kluba! Res ni bil idealna izbira je bil pa najboljši od slabih!!
Elvisu šta čemo sad?? Shaq-a za predcednika??
habadubi
# 19.01.2012 ob 11:16
Realno gledano glavni sponzor da 1/6 letnega proračuna ... Sj je Kanjo to govoru nevem kolk časa nazaj. Triglav, Geoplin (Petrol) so želeli biti glavni sponzor oz. dali bi več denarja, če bi imeli človeka v UO ampak vrli akterji HKJ (UO) so to možnost zavrnili! zakaj? Prikrivajo kaj? Vsak želi vedeti kam njegov denar gre (transparentnost)! Kanalc nikol ni vedu kolk je še pufa in kolk se ga je ustvarl za časa njegovega "vladanja" ... Bedarija! Nevem zakaj izstopa iz HZS, če mu je toliko do hokeja in se je marsikaj naučil ... FLOSKULA!!!
vili11
# 19.01.2012 ob 10:56
Končno . Po dolgem , dolgem času ena pametna poteza. Pa upam da se ni spet zlagal.
timus
# 19.01.2012 ob 10:51
Acroni ima par miljonov čistega dobička on pa pravi da glavni sponzorji ne plačujejo. Navijači so šli predaleč, škdoa ker zdej on izpade kot žrtev. V resnici pa mislim da ma kar velko odgovornost pri nastali situaciji. Upam da se Jesenice čimprej poberejo, da skupaj z Olimpijo pokažejo avstricem kako se igra hokej.
štamprle
# 19.01.2012 ob 10:50
končno,sedaj pa izbrati novo garnituro, čedalje bolj na glas se omenja pomoč iz zda,no iz kalifornije...

Mogoče pa iz Teksasa pride Chuk Norris!
vasia
# 19.01.2012 ob 10:45
Če koga kaj zanima s tekme naj obišče : www.cveto.si in si naj prebere ša kaj zanimivega,med drugim kaj počne Raca PR v kabini !! VSI ZA ŠAMPIONE RDEČE.
jernejt
# 19.01.2012 ob 10:41
Pa sej ne morem verjet, ejga... Plavžarjem se je očitno vendrle marija prikazala:D

@felixon:

Se načeloma strinjam s tabo, ampak treba pa tudi razumeti, da takih odškodnin, kot jih poznamo predvsem iz nogometa, ni v hokeju. Tu so igrali ki pridejo z odškodnino redkost. Pa ne samo za naše klube, ampak za kogarkoli. Še tiste odškodnine, ki ap so, pa niti prbližno niso tako visoke, da bi si dva tujca iz tega plačal...
vasia
# 19.01.2012 ob 10:38
Svetski LAŽNIK.Zadn čas de si odstopu.Samo nekej me zanima,zakaj ni počakov do jutr kot sta bla zmenena z g.Imamovićem za sestank ??
bcrazed
# 19.01.2012 ob 10:37
joj, joj, joj, ma za klub navijam že od kar se zavedam hokeja, ampak tko kot je zadnja leta to ni več vzdržno, od ruparja naprej gre vse skup samo navzdol, kje so ljudje, ki jim ni mar le osebni interes, ko sem sredi sezone slišal, da igralci niti ne vedo kdaj se jim bodo nabrusile drsalke, ko je nova famozna tribuna še vedno zaprta (2leti, al kolk), kje so ljudje ki bi z malim volunterskim delom obogatili jeseniški ponos, kje so sponzorji brez fige v žepu, kje je človek z jekleno pestjo, da udari po mizi? Al pa Jesenice postajajo oz. ostajajo le ena mala vas, v kateri prevladujejo lobiji z dvema ali tremi clani, ki lahko v vsakem trenutku ukrepajo tako kot se njim zdi in v njihovo korist.
felixon
# 19.01.2012 ob 10:30
Res bi bilo lepo, da se razmere uredijo in da bi bilo Gorenjci in tudi drugi spet ponosni na ta klub.
Že večkrat sem pomislil na to da na Jesenicah podpisujejo samo eno in dvoletne pogodbe. Nerazumljivo je da se vzgoji fante kot so Tičar, Sabolič itd in ti skoraj brez odškodnin odidejo po svetu, da se razumemo nimam nič proti, da gredo fantje v večje klube, vendar bi zato tudi klub moral nekaj imeti. Vsak mladi igralec, ki prihaja iz Jesenic mladi ali iz sosednjih klubov (Triglav, Bled), bi moral podpisat 6 ali sedem letno pogodbo, seveda da po dveh ali treh letih, če je tako dober, da se zanj zanimajo večji klubi, to priložnost lahko izkoristi, klub pa dobi konkretno odškodnino. Če bi te stvari tako funkcionirale, bi za odškodnino Tičarja lahko oziroma morali kupili, vsaj dva Kanadčana ali pa bi še naprej ostal na Jesenicah. Ob taki politiki bi bile tudi pogodbe na Jesenicah težje in bolj spodobne.
Icos
# 19.01.2012 ob 10:28
Kanalec je nevaren, ker je isti tip človeka, kot Pahor. Živi v svojem (idealnem) svetu, kjer je vse, kar naredi, pravilno in pozitivno in super, v resnici pa ni tako, obenem pa je lutka, ki ga obračajo pravi krivci za težave. Če je Pahor imel Kresalovo in Golobiča, pa je Kanalec imel Ivankoviča in kompanijo. Ni dvoma, da Kanalec sam po seb ne bi hotel dobrega klubu, samo kaj ko so tu druge pijavke...

Tako da je odstop dvorezen meč, čeprav mislim, da je kar dobra poteza. Klub tako, kot je funkcioniral, pač ne more več funkcionirat in nekaj se mora spremenit. Hokej se na Jesenicah ne bo nehal igrat in tudi če se zgodi, da Acroni zapusti klub in se ne najde odrešenik, se bomo pobrali. Takrat, ko je denarja najmanj, takrat v klub pridejo in ostanejo samo dobri ljudje s pozitivnimi nameni in takrat na Jesenicah delamo čudeže...
jelkom
# 19.01.2012 ob 10:28
Res ste vsi pametni... Nazadnje bomo ostali brez pokrovitelja... kaj pa potem? A bo Elvis Imamović zrihtal sponzorski denar? Že tako ali tako smo se komaj da držali nad vodo... Sedaj bo še to težko...
gor123
# 19.01.2012 ob 10:26
navijaci niso grozili nobenemu na VIP tribuni saj jih tam sploh ni bilo
Smajly
# 19.01.2012 ob 10:25
Ja on je rabil samo razlog no ljudje božji. In sedaj je lahko uporabil tekmo proti Linzu in tako naprej in vso stvar napihnil kot, da bi nekdo od navijačev pištolo držal na njegovem čelu. Pa ljudje božji saj ga sploh na tekmi ni bilo kako naj potem vse kar ve. Cela stvar je prenapihnjena in hoče očrniti navijače in jih prikazati kot glavnega krivca za odstop. Zakaj ni počakal do jutri, da bi vodja navijačev prišel na sestanek k njemu in bi si povedala svoja strinjanja in nestrinjanja? Morda zato, ker se boji da bi iz ekipe 24 ur prišli snemat in bi sam sebe spravil v zadrego.
lepojebiti120
# 19.01.2012 ob 10:19
pobral ves denar in šel...
maestral
# 19.01.2012 ob 10:19
Meni nikoli ne bo jasno kako lahko on vodi Acroni, če ni bil sposoben voditi hokejskega kluba, dolgovi gor ali dol. Kar se tiče povoda za odstop pa nisem čisto prepričan, da se je incident res zgodil, glede na zavajanja s strani uradnih oseb kluba od rateškega "pretepa" naprej. Dokazi in izjave prič o grožnjah niso predstavljene, vodja navijačev pa je tudi že zanikal svojo vpletenost. Me prav zanima, kako bodo naši mediji poročali o tem.

Težava pa je da ni prave alternative, nekdo jo bo moral zelo hitro najti, sicer bodo lahko poiskali samo še "stečajnega upravitelja"
felixon
# 19.01.2012 ob 10:18
Ne vem vseh podrobnosti, vendar to da je predsednik kluba predstavnik glavnega sponzorja je nujno. Ne predstavljam si da je lahko predsednik nekdo z ulice, pa če ima še tako dobre namene in sposobnosti, da ne rečem, da pride nekdo, "ki nima za burek" in potem išče v klubu svojo eksistenco. Prodaja navijaških in reklamnih artiklov, mora biti izključno stvar kluba, ker mora predstavljat tudi konkreten prihodek kluba.

Nekdo naj že enkrat jasno pove ali pridejo okrepitve ali ne, ampak tu mislim na prave okrepitve (da se lahko postavi tako prvo peterko, ki bo lahko krojila potek bodočih tekem) in ne na mašila za kratko klop, kot sta Juliano in Bendik.
redline
# 19.01.2012 ob 10:16
Ni problem nagnat ljudi...večji problem je pripeljat nove ''boljše'' ljudi, sploh zdej, ko je blagajna popolnoma v razsulu. Slavko kanalec je tudi vodilni pri Acroniju in prav lahko se zgodi, da bodo Jesenice ostale tudi brez glavnega pokrovitelja...

...tako je splaval po vodi še tisti zadnji kanček upanja za preboj Jesenic v končnico lige EBEL, vprašanje pa koliko posameznikov bo vztrajalo do konca letošnje sezone. Ključni momenti se bodo zgodili do konca januarja, ko je prestopni rok in prav lahko se zgodi, da si bodo predvsem tujci našli nove delodajalce.

Navijam za Olimpijo a si v nobenem primeru ne želim propada Jesenic! Menim, da bi lahko tudi Olimpija nekako pomagala svojim rivalom in pokazala svojo profesionalnost.
nomenestomen
# 19.01.2012 ob 10:14
vzamte jankoviča tja gor na jesenice
von Rhein
# 19.01.2012 ob 10:12
Kakšno leporečje,kakšno nakladanje.Pove naj,da se ne čuti sposobnega,kar bi moral vedeti že ob prevzemu funkcije.Firma Acroni ni firma Kanalec in mislim,da je v firmi dovolj delavcev,ki bi soglašali o sponzorstvu brez Kanalca.
In,če že naklada o gnezdu iz katerega prihajajo nadarjeni fantje naj tudi pove kaj je napravil,da bi nekatere od teh nadarjenih fantov zadržal na Jesenicah.
strojtech
# 19.01.2012 ob 10:09
A zdj bo pa pršla dobra vila k bo zrihtala ful denarja? :)
Namest da grozijo upravnemu odboru naj rajši sponzorjem. Bi blo bolj učinkovito.
bustard
# 19.01.2012 ob 10:03
tazadn cajt
kafkaf
# 19.01.2012 ob 10:03
končno,sedaj pa izbrati novo garnituro, čedalje bolj na glas se omenja pomoč iz zda,no iz kalifornije...
DeLux
# 19.01.2012 ob 10:02
Kaj pa zdaj?
KRPANI
# 19.01.2012 ob 10:02
Zadnji čas. Saj slabše skoraj ne more biti.
oblaktom
# 19.01.2012 ob 10:01
Končno slavko te je pamet srečala,da si naredil nekaj dobrega za hk jesenice!!!Pa vsen ti želim veliko sreče pri vodenju acronija.
strojtech
# 19.01.2012 ob 10:00
Navijači so s smrtno grožnjo šli predaleč.
o'fenomeno
# 19.01.2012 ob 09:57
kako se človek žrtvuje za klub
Kazalo