Hokej
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.1 od 34 glasov Ocenite to novico!
Matjaž Kopitar se ne bo vrnil na selektorsko mesto slovenske reprezentance. Foto: Simon Maljevac

Dodaj v

Kopitar zaradi obveznosti pri LA-ju ne bo slovenski selektor

HZS mora zdaj poiskati novega selektorja
26. julij 2018 ob 22:35
Ljubljana - MMC RTV SLO

Matjaž Kopitar je obvestil vodstvo Hokejske zveze Slovenije, da zaradi svojih obveznosti pri ekipi Los Angeles Kings ne more prevzeti nalog glavnega trenerja slovenske moške članske hokejske reprezentance.

Vodstvo LA Kingsov je Matjaža Kopitarja, ki v omenjenem klubu opravlja naloge glavnega pro-oglednika (t. i. skavta) za Evropo, namreč obvestilo, da ne dá soglasja k imenovanju na mesto selektorja risov in sklenitvi pogodbe s HZS-jem.

"Vodstvo HZS-ja me je kontaktiralo, da bi se vrnil na mesto selektorja članske hokejske reprezentance in po prvih pogovorih je vse kazalo, da res ne bo večjih težav pri sklenitvi novega sodelovanja. Žal pa se je kasneje, po mojem obisku Los Angelesa, izkazalo, da do sodelovanja s HZS-jem ne bo moglo priti. Že prej sem namreč sprejel službo pri organizaciji LA Kings. Izziv, biti glavni pro-skavt za Evropo, je velik. Po pogovorih z vodstvom LA Kings smo ugotovili, da bo moj obseg dela precej obsežen," je pojasnil Kopitar.

"To bi mi onemogočilo maksimalno opravljanje selektorske službe, saj reprezentanci ne bi mogel nuditi 100-odstotne podpore in predanosti. Prav to pa je eno izmed mojih glavnih načel pri vodenju, saj od igralcev oziroma ekipe zahtevam 100-odstotno predanost. Tega ne bi mogel zahtevati, če sam tega ne bi bil zmožen storiti. Zato je odločitev sicer težka, a bolje je, da se nov list obrne zdaj in v celoti, kot da bi kasneje ugotovili, da moji zadolžitvi enostavno nista, gledano časovno, združljivi. Novi vodstveni ekipi in fantom želim vso srečo pri novih izzivih, ki so pred njimi," je še povedal Kopitar.

Vodstvo slovenske krovne organizacije bo zdaj takoj začelo iskati novega selektorja članske izbrane vrste, so pri HZS-ju še zapisali v sporočilu za javnost.

T. O.
Prijavi napako
Komentarji
iztrd
# 26.07.2018 ob 22:39
Pa kako, zaboga, ne morete prej pri delodajalcih ali komurkoli že preveriti, če je kaka stvar izvedljiva, preden javno razglašate, kaj bo kdo počel ali postal.

Amaterji vsi po vrsti.
Ocelot
# 26.07.2018 ob 22:56
Malo neodgovorno se zdi iz njegove strani ... Najprej sprejme službo pri Kingsih, se očitno pri njih ne pozanima o obsegu dela, nato sprejme še delo selektorja ter nato naknadno ugotovi, da mu Kingsi pravzaprav tega niti ne pustijo. Res, hm, žalostno.
mkermc
# 26.07.2018 ob 22:42
Ojej ... škoda
kreden2
# 27.07.2018 ob 06:45
Če je vse odvisno od dveh Kopitarjev, je tako boljš da počakamo na boljše čase.
Kroka
# 26.07.2018 ob 23:39
Kaksne buce, sicer pa bolje da ne bo selektor, bo spet mal vodil reprezentanco, ker nima kaj drugega za pocet, je fajn mal se spilat pomembnega...a Anze bi pa igral potem ?
Zveza pa tudi ne ve kaj dela, kar nekaj probavajo... denar naj se raje vlozi v mlade igralce, ker kot ljubitelj hokeja tesko gledam kaj se dogaja v klubski in reprezentancni sceni ...
Springbok
# 26.07.2018 ob 23:35
Kopitarji so ob vsem hokejskem znanju raje v LA, kot v Hrušici. Kot Gorenjci so si izračunali, da v Kaliforniji manj porabijo za kurjavo, kot bi na Gorenjskem.
Zjesenic
# 27.07.2018 ob 07:42
Tudi prav. Bo pa Zajc.
_runis_
# 27.07.2018 ob 08:42
Meni se pa 'dobrodelnost' Anžeta Kopitarja tudi zdi smešna- Če si že dobrodelen, bodi konkretno in korektno. On je a pač škrt, zraven bi se pa rad še finega delal. Organizira Golf turnir in potem nek mali izkupišček od tega podari, zanj je to drobiž, gre bolj za samopromocijo in hobi - golf. Njegova akademija za mlade hokejiste je razmeroma draga, lahko bi bila cenejša, glede na to da nekega blazznega zaslužka dodatno ne potrebuje - ampak očitno je to zanj bolj v ospredju kot razvoj mladih talentov.

Vsak po svoje pač, njegova legitimna pravica - ne more pa mi biti simpatično in proti nekaterim drugim športnikom pač ne izpade ravno fajn.
Demosten18
# 27.07.2018 ob 08:06
@Consigliere

Ker si čisto korektno vprašal, ti dolgujem odgovor:

1. Jesenice so mu dale veliko, več kot ostalim igralcem njegove generacije (in let). Kot prvo je imel pri koritu očeta, ki mu je zrihtal ohoho stvari in lahko mi verjameš, ko ti zatrdim, da Kopitar DEFINITIVNO ni bil neto plačnik v klub. Je pa res tudi to, da je klub prepoznal njegov ogromen talent in so se zato odločili, da mu bodo omogočili TOP pogoje - torej spet nekaj, kar mu je klub dal in tega Anže ni nikoli vrnil. Nenazadnje so tudi pomagali pri prestopu v Södertälje, pa od tega klub ni imel kaj prida. Torej, veliko vlaganja, pomoči in nobenih polen pod noge.
2. Verjetno se strinjava, da je za tak uspeh kot ga je dosegel potrebno, da se poklopi vse - ogromno talenta (ki je dan od boga), delovnih navad in "popucana" glava (kar je stvar posameznika, tu Anžetu vsa čast) in pa tudi podpora okolja ter kluba (dobro delo trenerjev od vsega začetka, urejeni pogoji za delo, dejstvo, da nekdo prepozna, da si talent in te tudi pravilno usmeri - vse to so mu pa DALE HK Jesenice, nenazadnje so ga, npr. dali igrat v HK Kranjska gora, da se je kalil in kjer je odigral eno sezono. Ko je ta klub leta, mislim da 2006 propadel zaradi pomankanja financ se tudi zganil ni, da bi pomagal - res, da je takrat ravno podpisal za Kingse, ampak po par sezonah bi pa komot lahko obudil ta klub, ki je bil včasih valilnica talentov).
3. marsikdo ni imel takih pogojev kot Anže in ga matični klub ni tako forsiral. Seveda je njegov talent nesporen, ampak morda bi komu, pa tudi če je manj talentiral tudi uspelo priti do, recimo, NHL ali pa vsaj biti med top igrlaci v EBEL, če bi imel tako podporo lokalnega okolja, kot jo je imel on...tako da, lahko si prepričan, da je to, da je Anže ogormno dolžan Jesenicam kar dejstvo
4. Kar se pa ostalih, ki jih naštevaš tiče...se popolnoma strinjam. Ampak, če so vsi taki še ne pomeni, da ne smemo pokarati enega izmed njih, sploh če se deklarira za takega domoljuba - kar ni, če že pogledaš enega Dragića (ki ga omenjaš), toliko srca, znoja in iskrene borbe za reprezentanco kot on Kopitar ni in ne bo pustil nikdar.
K_ris
# 27.07.2018 ob 06:53
V enem delu piše, da Kingsi ne dajo soglasje

Potem pa Kopitar govori o tem, da ne bo selektor, ker tega dela ne bi mogel opravljati 100%.

Če že lažeš, se je treba odločiti za eno smer
Demosten18
# 27.07.2018 ob 08:14
Pač, mislim, da Kopitar po trenutni pogodbi zasluži cca. 7 Mio USD na leto, brez sponzorskih pogodb, dodatkov in podobnega.

Če bi od tega denarja namenil, recimo samo in zgolj 2% od svoje plače je to 140.000 USD. S tem bi zagotovil letni proračun za HK Kranjska gora ali pa kak podoben klub, v katerem bi igrali in se razvijali izključno mladi slovenski igralci. Pa naj bo magar fotr al pa stric al pa kdorkoli predsednik, da ima roko nad porabo. Zaradi mene se lahko klub imenuje tudi HK Anže Kopitar.

Jaz za karte in podobno sigurno namenim več kot 2% svoje mesečne plače pa verjamem (upam), da gre vsaj nekaj od tega tudi za klub...pa se meni 2% pozna več kot njemu.
zapravico
# 27.07.2018 ob 07:25
Če smo si čist odkrit vsak skrbi za svojo rit
am shagar
# 27.07.2018 ob 06:56
Saj ne bo zaslužil dosti. Delo skavta ni pravljično. Hodiš po hotelih iz tekme na tekmo in pisariš poročila. Verjetno bo kasiral več, če je glavni pro skavt. Več kot 100K ne bo dobil. In še v to cifro dvomim. Tudi se mi zdi čudno, da bi bil kar takoj glavni pro skavt. Čudno je tudi to, da je sploh pomislil biti selektor in skavt. Denar, ki ga služi Anže je pa njegov in ne od starega.
Bošty
# 27.07.2018 ob 14:24
Zanimivo....Čudno, pri LA-Kings ne piše nič, da bi kopitar bil skavt...

Teh 20 skavtov, ki so listani so samo na glavni plačilni listi. Poleg njih imajo pa še kakšnih 25-30 pogodbenih skavtov. Eden od teh bo Kopitar. Pogodbeni skavti nimajo niti približno takih obveznosti kot on govori oz. blefira, zato seveda to ni razlog da ne bo selektor.
Bošty
# 27.07.2018 ob 14:16
Stari Kopitar bo eden od 45 skavtov, ki jih imajo Kingsi. Zdaj malo blefira, ker je bilo že vse zmenjeno s HZS. Razlog, da ne bo selektor je pa, da Anže ne misli več igrat za repko, ki jo zdaj čaka menjava generacij. Poslavljajo se najboljši, repka pa nekaj časa ne bo konkurenčna. Zato je stari Kopitar stegnu prpo. V prejšnjih ciklusih veliko srečo z najboljšo SLO generacijo igralcev, teh pa zdej ne bo in zato tudi uspehov ne bo. Saj ni bil nikoli uspešen trener s klubom. Nima kakšnih posebnih izkušenj ali znanja. Ima zelo dobrega sina. To je pa tudi edina njegova prednost.
kralj hokejist
# 27.07.2018 ob 12:13
https://www.nhl.com/kings/team/staff-directory

Zanimivo....Čudno, pri LA-Kings ne piše nič, da bi kopitar bil skavt...
TripleX
# 27.07.2018 ob 06:15
dalton1 res tako naivno mislis, da Lovren ne bo imel kot lastnik doma za ostarele nic od tega?
kralj hokejist
# 27.07.2018 ob 14:55
@Bošty
Poznam skavtski sistem zelo dobro. a ker kopitar govori v članku, da bo glavni oglednik za Evropo, sem preveril in kot si dejal Bošty blefira tako on kot rakovec, ki je to svojo namero, da bo kopitar zopet selektor predstavil pred skupščino hzs, da bo zopet zgledal kako je dober. Enako je storil pred skupscino pred 4 leti, ko je obljubljal dvorano v grosupljem.
Resnica je, da rakovec ni uspešen na nobenem področju in enako je z zvezo in vedno najdejo razlog, da je nekdo drug kriv, da on izpade lep. Zato ti manevri sedaj, ker rakovec želi biti župan Kranja:-))))) o kopitarju in njegovih interesih, pa tudi nima smisla izgubljati besed. Če bi bil tako dober, bi ostal v Švici, kjer je imel najidealnejšo priliko se dokazati, pa so seveda spet drugi krivi. Resnica je bila, da ga igralci niso sprejeli v klubu, ker prav veliko ni imel za pokazat.
Ziavenelioshe
# 27.07.2018 ob 09:32
Kot glavni pro skavt ima 250k letno. Torej netto mu ostane kakih 150k, s tem da slovenska davkarija mora se svoj pisker podstaviti, mu ostane 110k netto letno. ni kaj dobra stvar. hoteli so placani, potovanja tudi, hrana tak al tak....toshngeld ma za kako nespodobno pocetje...
dule1968
# 27.07.2018 ob 08:32
Tako se nam Američani maščujejo za poraz na olimpijskih igrah.
Berti14
# 27.07.2018 ob 06:34
Ej stari Kje je pa tisto srce,tisto pravo gorenjsko,tisto hokejsko.Dej pust tisto ,sej maš dost ,pust ameriko.......Slovenski hokej te rab!
shambala
# 27.07.2018 ob 06:26
Posma je frej, se mi zdi
Kekec99
# 27.07.2018 ob 05:56
Pošteno, služba je služba.
God Shammgod
# 27.07.2018 ob 15:33
Nočem delati primerjav ampak naj bo. Goran Dragič, en športnik, ki mi je pri srcu ima tudi vsako leto svoj kamp. Njegov kamp je za 100€ cenejši od Anžetovega pa se nihče ne pritožuje.

Moj nečak je bil na Dragičevem kampu letos zato te moram dopolniti. Na Dragičevem kampu je več kot tretjina otrok iz socialno ogroženih družin in so tam zastonj. Stroške pa krije Dragič in njegovi sponzorji.
Consigliere
# 27.07.2018 ob 09:49
@xxx666
Ni bilo to bistveno, kot si napisal ne gre za točno določeno stvar, ampak sem z zapisom želel samo plastično predstaviti kaj misli. Pa v celotni debati z @Demosten18 je šlo za njegov regionalni prispevek ne nacionalni. Lahko pa odpremo tudi debato o nacionalnem prispevku posameznega športnika, njegovi družbeni odgovornosti (če jo sploh ima), nacionalni pripadnosti, dobrodelnosti... Teh debat je lahko za ure in ure :)
kontrec
# 27.07.2018 ob 06:17
Bravo Matjaž, si spoznal gnojnico Rakovca v katero te je hotel povleci.
Veliko sreče obema v LA.
WAITAPU
# 27.07.2018 ob 06:05
Amaterji!
dalton1
# 27.07.2018 ob 01:59
Ja jebiga tak folk smo, kot je nekdo zapisal, dolarčkov za polno drvarnico, pa še bi.Fajn bi bilo, da taki altruisti vsaj iz te drvarnice, naredijo še kako ledeno dvorano, dom za upokojence, bazen, igrišča za otroke, danes slišal , da bo hrvaški reprezentant Lovren, ki nima ravno drvarnice z dolarji, v svojem kraju kar zgradil dom za upokojence. Že angleški veleum je dejal, da je umetnost v dajanju ne pa v jemanju.
Vladoska
# 27.07.2018 ob 22:12
Arso
Mislim, da tu ni dileme. Ali Janko ali Nacionale ;)
Arso
# 27.07.2018 ob 21:51
Ej. ljudje, poznam dva odlična trenerja. Prvi je Janko, drugi nacionalko.
HZS navali, da ne pobegneta v NHL, ali KHL...
kreden2
# 27.07.2018 ob 21:12
Dejstvo je, da finančna vzgoja res vrhunskega športnika pri nas sloni edino na starših. Kateri klub pri zdravi pameti bi vlagal v tako rizičen posel? Samo starši so tisti, ki so pripravljeni sprejemati rizike, ki so nevzdržni za katerega koli zavarovalniškega matematika. Seveda gre za iracionalnosti povezane z čustvenostjo. Samo starši top vrhunskega športnika vedo kaj vse so prestajali kot družina in kako sami so bili v trenutkih, ko se je ob hudih poškodbah treba odločiti za prekinitev športne poti in uničenje sanj, ali nadaljevanje do uspeha ali pa uničenje zdravja lastnega otroka. Niti malo jim ne zavidam. Predvsem zato, ker je tistih slabih koncev mnogo več kot srečnih, samo o njih nihče nič ne ve. Kako naj potem zamerimo ljudem, ko pa nič ne vemo o njihovi preteklosti. Vsak sam najbolj ve, ali se je pošteno odločil ali ne.
qwatebriga
# 27.07.2018 ob 10:53
To je pa amaterizem - s strani enega od Matjažev. Verjetno kar Kopitarjev.

In seveda zdaj spet mali veliki mož ne bo igral za repko :-(
Consigliere
# 27.07.2018 ob 08:47
Še to bi dodal, da pa se absolutno strinjam, da bi Kopitar lahko več dal za klub v obliki nefinančnih sredstev (razvoj mladih, njegov kamp bi lahko bil za jeseniške otroke brezplačen, oprema...)
dalton1
# 27.07.2018 ob 02:04
Pa ne mi rečt, da so Kopitarji že kupili 50 hokejskih palic in 30 drsalk.
Demosten18
# 27.07.2018 ob 11:18
Noben ne govori o tem, da je zasebni denar družbeni (ali pa regionalni) in nihče ni nikomur fouš pa noben ne pričakuje, da vsi razdajajo denar, ki so si ga sami prislužili. Mene tudi moti splošna gonja, ki jo Slovenci sicer gojijo do uspešnih (in bogatih).

Dam pa prav @kreden2 o družbeni odgovornosti, predvsem sem pa hotel povedat, da če jaz dam nekaj za botrstvo pa namenim še par EUR za kake bolne otroke, zavržene živali, pač prostovoljnoi namenim določen % svojega dohodka za tiste, ki pomoč potrebujejo, ne vem zakaj je ideja, da bi nek zelo uspešen športnik kaj vrnil okolju, ki mu je v rosnih letih pravzaprav omogočilo, da je tam kjer je tako perverzna.

Denar je njegov, naj dela z njim kar hoče, ampak ljudje si pa tudi lahko mislimo o njem kar si pač hočemo, oz. ga sodimo na pdolagi dejanj. In s tem, da slovenskemu (ali pa jeseniškemu, ker ga je pač slednji naredil) ne da nič, da ima težave igrat za reprezentanco, če selektor ni njegov oče in v njej ni še brata, da je njegova akademija samo še dodaten način za cuzanje denarja na račun imena, itd itd se meni pač ni pokazal kot nek velik človek. Mi je prav žal.

Itak je pa tako, da navadni smrtniki že prek davkov damo cca 40% svojega zaslužka (tudi) za tiste, ki imajo manj (ali pa namesto njih), medtem ko se vsi tile veleuspešni in bogati športniki kar naenkrat znajdejo v raznih davčnih oazah kjer uspešno perejo svoje miljone, da bi ja čimmanj ostalo za druge...

ko je pa kone kariere ali pa, ko zagonijo kar so prislužili so pa spet vsi ubogi pa državen penzije pa ne vem še kaj. takrat je pa država dobra z njih
kreden2
# 27.07.2018 ob 10:22
U madona, kako hitro v Sloveniji zasebni denar postane družbeni, oziroma da se popravim - vaško mestni. Sicer je pa zreba razumeti, da je Slovenija vaško okolje, kjer vsak skrbi predvsem za svojo rit in da je potrebno njivo in grunt zadržati v družini, pa tudi če je za to potrebno poročit sestrično. Družbena odgovornost se razvije v malo bolj kompliciranih družbeno ekonomskih sistemih, kjer se prepleta plemstvo, visoka buržoazija in intelektualci. Od teh so se pri nas razvili v glavnem le intelektualci in v zadnjem času tajkunska buržoazija, problem pa je, ker so vsi ti še pred kratkim bili kmetje v sandalih, zato so po obnašanju še slabši od naših revežev. Dokaz je vsesološen pojav koruptivnosti, neetičnisti in nenačelnosti v vseh družbenih podsistemih. Zato dragi moji, za družbeno odgovorno obnašanje bomo morali počakati na otroke naših pravnukov, če se ne bomo prej požrli med sabo.
xxx666
# 27.07.2018 ob 09:42
Consigliere,

tvoja omejenost razmisljanja se kaze v izjavi, da naj imajo jeseniski otroci zadtonj kopitarjev camp.
OK, zakaj samo oni?
lahko bi imeli vsi, ali pac ne?
je dvig hokeja nacionalni interes ali samo gorenjski in biste imeli svoji reprezentanco?

pa brez zamere, vem kaj si mislil, le izrazil in napisal si narobe.
Berti14
# 27.07.2018 ob 06:44
bumbar,kaj mu je treba tega,,,,,ć
kurjac
# 28.07.2018 ob 17:06
arso
Jst bi tebe predlagu ..pomocnik. pa bi loh bil qwatebriga ...

Vse kaze da bo terglav selektor morda celo sivic ...mislm da smo zabetonirani v b grupi ce ne celo pred izpadom ...vodilni moz hzs vlece poteze ki ne obetajo nic dobrga v hokeju ..
tackla
# 27.07.2018 ob 14:59
Uf koliko enega gneva in zlivanja gnojnice na Kopitarje in na HZS. Pa če lahko bi še sam podal svoj komentar oziroma lastno mnenje na nekatere debate, opazke...

Kar se tiče Matjaža Kopitarja. Kolikor vem milijone služi njegov sin in ne on sam, tako da njemu ni pravično da se očita, da je grabežljiv za denarjem. Videli smo vsi, da je popolnoma osredotočen na delo katerega opravlja. Sedaj ga je doletela čast, da je postal skavt LA Kingsov. To je posel, katerega bo lahko delal do konca življenja (če bodo seveda zadovoljni z njegovim delom), kar pomeni zagarantirana plača za vse življenje. Verjetno bo to delo tudi manj stresno, kot pa biti selektor reprezentance, kjer tudi nikoli ne boš vedel koliko časa boš še na stolčku. In sedaj vprašanje za vse, ki kritizirate njegovo odločitev: bi se odločili za redno plačo (lahko do upokojitve) za delo, ki je manj stresno pa še vedno povezano s športom na katerega se spoznate ali bi sprejeli slabše plačano delo, kjer nikoli ne veš kdaj dobiš nogo (poleg tega pa poslušaš zlivanje gnojnice na svoj račun)? Pa kolikor sem spremljal tole sago z reprezentanco, so sprejeli načelni dogovor, ne pa da so podpisali pogodbo, ker so vsi vedeli da bo odvisno od Kingsov.

Druga stvar, ki me je zmotila je da se je začelo komentirati Anžeta, kateri s tem člankom sploh ni povezan. Ampak OK... Imam otroka, ki se ukvarja s hokejom. Tudi v njegovih selekcijah so fantje, ki kažejo večji talent, pa sam nisem opazil da bi klub kaj več vlagal v njih. Zato me malo čudi namigovanja, da so Jesenice vanj vložile ohoho stvari, ker roko na srce v takratnih časih niso mogli mu dati ne vem česa. Bi se sedaj lahko veliko več vložilo v fante. Demosten18 te lahko vprašam, kako so mu omogočili Top pogoje? S tem da je bil morda kakšen trening več na ledu? Ja igral je za Kranjsko goro, vendar mislim da ne zaradi tega, ker bi mu želeli tako pomagati ampak so kvečjemu videli, da je toliko dober da lahko že igra za Kranjsko goro. No morda se motim. Ko je klub propadel, sem slišal govorice da je želel pomagati ampak ob pogoju, da imajo določene osebe pregled nad denarjem in menda druga stran ni bila za to... Če vprašaš Jesenice mladi, bodo vsi potrdili da so dobili veliko količino opreme in da so mu za to hvaležni. Tukaj pa se sedaj vsi pritožujejo, da nič ni dal ampak med njimi verjetno ni nobenega, kateri je pri Jesenicah sedaj? Glede obuditve kluba Kranjska gora - še preostale ekipe komaj preživijo sezono, se bo pa odprl nov klub? HKMK Bled bo letos nastopal samo v DP, medtem ko za ligo IHL nimajo zadosti igralcev. Trenutno skoraj da ne v vseh klubih mladi hokejisti igrajo za članska moštvo in tako nabirajo izkušnje. Samo individualna kvaliteta je pa? Pa tudi ostali športniki, bi potem bili ne vem koliko dolžni svojim matičnim klubom pa se jim tega ne očita. Zraven pa je treba še upoštevati, da so v drugih top športih plače še višje (nogomet, košarka).

Tudi očitki glede dobrodelnosti in njegove akademije. Priredi golf turnir zbere več kot 100000EUR lani in to še vedno ni dovolj. Koliko bo pa dovolj?

Na njegovo akademijo sem otroka poslal že večkrat in tudi plačal ceno, za katero se lahko reče da je visoka ni pa previsoka. Mi je tudi zanimivo, dejstvo da je iz vsake slovenske ekipe prišlo vsaj 5 fantov (vsako leto - kadar je bil otrok tam), samo iz Jesenic morda en ali dva. Mi lahko pojasni kdo kako to? Ali je kakšna prepoved v klubu ali kaj? Pa še glede cene nekaj. Nočem delati primerjav ampak naj bo. Goran Dragič, en športnik, ki mi je pri srcu ima tudi vsako leto svoj kamp. Njegov kamp je za 100€ cenejši od Anžetovega pa se nihče ne pritožuje. Preden me napadete da je 100€ velika razlika, prosim vzemite v obzir, da so stroški najema ledene dvorane verjetno veliko večji kot pa telovadnice. Poleg tega je hokejska akademija na Bledu, kateri je na splošno drag (kar se tiče hotelov, hrane...) in je tudi skoraj da ne edina hala, ki ima tak čas led. In naslednje leto bo otrok spet šel tja, če bo želel in ja bom plačal. Če bi bilo pa zastonj, bi se pa prijavilo 500 otrok potem bi bila pa huda kri, ker nebi bili vsi sprejeti.

No toliko od mene, vsak komentar je pa dobrodošel, da vidim kakšen je odziv na moje mnenje
Consigliere
# 27.07.2018 ob 08:44
@Demosten18
Ok, sprejmem argumente. Vseeno pa je potrebno stvari vzeti realno in ne pod vplivom navijaških čustev. Tudi, če je klub vanj vlagal povprečno 10k na leto (kar sem prepričan da ni, ker od npr 6 leta do 10 to sigurno ni). V 10 letih to znese 100k in sem prepričan, da je ta vlaganja klub dobil povrnjena od Kopitarja direktno ali posredno (govorim o opremi, ki jo je daroval, o povečanem vpisu otrok zaradi njega, o dogodkih, ko je prinesel stanleya v slo...)... Torej klub je svoj vložek tako ali drugače dobil vrnjeno in Kopitar ni klubu dolžan nič.

Je pa res, kot si napisal, da bi glede na svoje prihodke dal veliko več. Ampak to je pač odločitev vsakega posameznika, Potrebno se je zavedati tudi ozadja zadev, kar ne dvomim, da jih ti bolje poznaš kot jaz,pa že jaz vem za 2 pijavki, ki sta se prisesali na klubska sredstva, ne da bi kaj dobrega za klub naredili. Bi ti vlagal v klub, če veš da s tem v bistvu financiraš neke privatne interese?

Hočem samo povedati, da je pogledov in strani več in da večina zgodb ni črno-belih...
Rui
# 27.07.2018 ob 08:34
Malce nerodno vse skupaj. Vprašanje je tudi če se ni kaj tudi zalomilo na relaciji HZS - Kopitar in so sedaj našli nek eleganten izgovor, tj. LA Kings.

Kdo pa sedaj? Vprašanje je na kaj si sploh lahko privoščijo. Glede na ekipo (večina igra v tujini) bi reprezentanca vsekakor rabila tujca, ker doma je vse mlačna voda oz. na takšni kvalitetni ravni kot je klubski hokej....
TripleX
# 27.07.2018 ob 08:17
Ja pa ja de. Anže ni nikomur nič dolžan. Če mu ne bi uspelo bi enako govoril? Tipično slovensko. Če nekdo nekaj ustvari je takoj baraba in mora ves svoj denar namenjati revežem za ne vem kaj vse. Anže živi svoje življenje, ki si ga je prekleto zaslužil in tudi njegov oče živi svoje življenje in ima vso pravico se odločat tako, kot meni da je prav. Kdo pa smo mi, da se bomo vtikali povsod? Jaz zaradi tega, ker ima družina Kopitar veliko nimam nič manj in jim nadvse privoščim, še več, Anže mi je s svojimi igrami pričaral veliko veselja.
Horst
# 30.07.2018 ob 09:37
@Demosten18

Nekaj so Kopitarji verjetno dali (beri vrnili) Jesenicam,če imate tam na nekem hribčku napis Kopiwood.
športek
# 27.07.2018 ob 23:32
Bog je najprej seb brado ustvaru.....hvala bogu, da je tip uporabu mozek.
Consigliere
# 27.07.2018 ob 07:34
@Demosten18
Ne poznam zadev in me zanima kaj so mu jesenice "dale"? Pa to resno sprašujem in ne provociram... Ker vem, da je s 16 leti šel na Švedsko, pred 16 letom si pa neto plačnik v klub in v klub več daš kot dobiš (takrat seveda predvsem starši). Zato me iskreno zanima kaj je tako velikodušnega Kopitar dobil od Jesenic?

Pa da ne bo pomote, zagovarjam, da igralec vrne kaj v okolje v katerem je odraščal, ampak bodimo pošteni takšnih je zelo malo.Kaj je npr Dragič dal Ljubljani, kaj je Roglič dal Zagorju, kaj je Nesterovič dal Ljubljani, kaj je Zahovič dal Mb (od NK Maribor je zelo dobro plačan za delo ki ga opravlja...).... Pa poleg tega zakaj bi morali samo športniki dajati? Kaj pa poslovneži?
Joker
# 26.07.2018 ob 22:42
Mi je bilo že letos prav všeč, ko so dobili metlo.
slokonjušari
# 27.07.2018 ob 00:36
Ma dejte no zdaj vas mam pa že zadost ,samo še pehanje za dolarčki, pa ko ta kup nastane tako velik kot drvarnica ,še ni zadost ,dejmo ga še malo povečat..itd Matjaž a si imel figo v žepu ko si kobajagi v neformalnih pogovorih pristal na selektorski položaj za nslednje olimpijsko obdobje? Et tu Matjaž, et tu ? Pa sem te oboževal že kot igralca zdaj pa take prozorne finte..
Kazalo