SP v hokeju 2011

Poudarki

  • Prvenstvo bo med 15. in 21. aprilom v Ljubljani
  • V Sloveniji leta 2012 tudi žensko prvenstvo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,7 od 71 glasov Ocenite to novico!
Bratislava 2011: selektor Matjaž Kopitar, pred njem pa Robert Sabolič, Andrej Hebar, Matej Hočevar, David Rodman, Žiga Pance in Klemen Pretnar
Slovenija se je že lani med elito prebila prek Tivolija. Foto: EPA

Sorodne novice

Dodaj v

SP 2012 v Sloveniji. Bo čez šest let pri nas tudi elita?

Slovenija - Velika Britanija 15:10
14. maj 2011 ob 10:32,
zadnji poseg: 14. maj 2011 ob 16:08
Bratislava - MMC RTV SLO/STA

Slovenska hokejska reprezentanca se bo med elito skušala vrniti prek domačega ledu. Mednarodna hokejska zveza je namreč Sloveniji zaupala organizacijo SP-ja divizije I za leto 2012.

Kandidirala je še Velika Britanija, izid glasovanja pa je bil 15:10 v slovensko korist. Prvenstvo bo tako potekalo od 15. do 21. aprila v Ljubljani.

Rakovec razmišlja tudi o SP-ju elitne divizije
"Gre za izkazano zaupanje slovenski hokejski zvezi glede organizacije, tudi na podlagi dosežkov naših hokejistov na prvenstvu elitne skupine. Predvsem gre zahvala gospodu Ernestu Aljančiču, članu IIHF-a, in naše slovenske delegacije. Za vnovično organizacijo SP divizije I smo se odločili, ker se nam zdi, da smo s tem prvenstvom na Slovaškem v Sloveniji dvignili zanimanje za hokej, mislim, da bomo naredili dobro prvenstvo in s tem tudi dobili priložnost za oddajo prijave za organizacijo prvenstva elitne skupine 2017 in 2018," je dodelitev prvenstva ocenil predsednik Hokejske zveze Slovenije Matjaž Rakovec.

Rise čaka pestra druga polovica leta
Slovenski hokejisti bodo imeli v drugi polovici leta pester program, saj bodo sodelovali kar na treh mednarodnih turnirjih, decembrskega bo gostila Slovenija. To sta se na kongresu IIHF-a dogovorila generalni sekretar HZS-ja Dejan Kontrec in vodja strokovnega štaba Matjaž Kopitar. Risi bodo med 8. in 15. avgustom nastopili na tekmovanju Euro Ice Hockey Challenge v Kazahstanu. Poleg Slovenije bodo na turnirju sodelovale še tri ekipe iz lige KHL in moštvo iz ruske prve lige. Med 7. in 13. novembrom bodo varovanci selektorja Kopitarja dejavni v Belorusiji, na Euro Ice Hockey Challenge bodo poleg Slovenije igrale še reprezentance Belorusije, Rusije 2 in Danske. Omenjeno tekmovanje bo med 13. in 18. decembrom gostila tudi Ljubljana. Družbo risom bodo delali Norvežani, Francozi in člani druge ruske ekipe.

V Sloveniji tudi žensko prvenstvo
To ni bila edina pridobitev organizacije tekmovanja. Slovenija je na zasedanju IIHF-a namreč pridobila še organizacijo ženskega prvenstva divizije II, kjer se bodo poleg Slovenije med 24. in 30. marcem 2012 za napredovanje v divizijo I merile ekipe Nove Zelandije, Avstralije, Hrvaške, Madžarske in Severne Koreje. Turnir se bo najverjetneje odvijal na Jesenicah in v Kranjski Gori.

Iz Ljubljane v elito dve reprezentanci
Mednarodna zveza je v četrtek potrdila novo spremembo tekmovalnega sistema. Divizija I je po novem razdeljena v dve kakovostni skupini A in B. Prvo sestavlja najboljših šest reprezentanc (Avstrija, Slovenija, Madžarska, Velika Britanija, Japonska in Ukrajina), dve izmed teh bosta napredovali v elito, najslabša pa bo nazadovala v divizijo I - skupino B (kjer bodo prihodnjo sezono igrali Južna Koreja, Poljska, Nizozemska, Litva, Romunija in Avstralija).

V eliti po novem le še dve skupini
Spremembo je doživela tudi elitna divizija. Do letos je bilo 16 reprezentanc namreč razdeljenih v štiri skupine po štiri, po novem pa bosta le dve skupini po osem reprezentanc. Najslabša ekipa iz vsake bo izpadla v nižji rang. Skupina za obstanek je bila tako na Slovaškem odigrana zadnjič.

S. J.
Prijavi napako
Komentarji
daryankoff
# 15.05.2011 ob 12:43
Jah, že v štartu je bila napaka, da v dvorani niso vgradili naprave za izdelavo ledu. To bi bila investicija in temu bi lahko rekli večnamenska dvorana. Tako pa bo treba na vsake nekaj let, ko bo po kaki sreči hokej v Stožicah, vlačit noter to drago mobilno napravo za izdelavo ledu. Skoraj vse dvorane v Evropi tipa Stožice imajo to, samo balkanske ne, kljub tradiciji hokeja pri nas, za razliko od ZG in BG. Investitorji in lj šerif pač poznajo in vidijo samo žogo.
Veseli Slovenec
# 15.05.2011 ob 07:13
Najprej @ Pravnik... Vem, da je obdobje piknikov, kjer ljudje pretirano jedo in pijejo, ampak mislim, da to ni izgovor, da se piše take traparije. Kot prvo, želeti si, da Kralji ne pridejo v končnico - dokazuješ, da nisi ravno fan hokeja. Kot drugo, glede na datume, je zelo malo verjetno, da bosta ali Anže ali Jan lahko prišla na SP. To bi si bilo neumno zatiskati oči. Konec sezone NHL-a je (odvisno od razporeda ekipe) lahko tudi 16.Aprila, nato klubske obveznosti igralcev (najmanj 2 dni) + pot. No ja, le malo verjetno je, ampak daleč od tega, da si kaj takega ne bi želel. Rajši pa vidim oba v končnici in uživam v tem. Ekipo imamo zeloooo močno in to so dokazali letos in sam komaj čakam na SP DI drugo leto.

Ko govorite o Stožicah in jih primerjate z Areno in Ice Fever eventom.
Navajate stroške postavitve ledu, ki so dokaj pravilne, s tem, da bi za IIHF standarde moral biti led postavljen (in zdrsan) vsaj 1 teden pred SP. Tudi 1 dan za postavitev, kot navajajo določeni viri je utopično. Voda že zmrzne, vendar led potrebuje nekaj časa, da se ustali, da dobi pravo trdnost, krutost in elastičnost. To ob Aprilskih temperaturah postavlja še dodaten problem. Če je kdo spremljal NHL Winter Classics, ve o čem govorim. V Areni so potrebovali sredi zime 4 dni, pa še to je potrebno vedeti, da je led nato še nekaj dni delal manjše težave.
Sama postavitev in markiranje traja iz nule najmanj 3 dni.
Obenem je treba vedeti, da se potem dvorana realno pospravlja najmanj 4 dni. To bi pomenilo, da je dvorana zasedena in bookirana praktično 3 tedne +.
S tem pridem do realne sume stroškov, ki je bila v ZG po uradnih navedbah okoli 400t€, glede na to, da je SP le SP in da je časovnica daljša, je minimalni budget 600.000€, za realno izvedbo moramo dodati še 200t€ ali več. Preprosto povedano, turnir bi si moralo v živo ogledati 120.000 ljudi (povprečna karta 10€ - ja naj vas ne bega, tu so davki, tu je distribucija kart in še cel kup skritih stroškov). Pravnik si še pripravljen kriti minus? Upam, da si pravnik s priimkom podobnim neki ptičici...

Želim si, da bi bilo v Stožicah, ne glede na Podmežaklo in Tivoli, šport se razvija in s tem tudi objekti kjer se igra. Korak naprej je potrebno narediti, ampak ni tako preprosto, kot si nekateri domišljajo. Izvedljivo je vse, ampak kaj to potegne za sabo... No verjamem, da bo HZS že potegnila najboljšo rešitev in tudi če bo v Tivoli, Podmežakli, ne bom razočaran in definitivno ne bom eden tistih, ki bo pametoval v Stožicah bi moglo biti... Bi razumel varno potezo izvedbe.

Čestitke HZS in delegaciji, komaj čakam!!!
Pims
# 15.05.2011 ob 00:38
Vem da so pisali že pred menoj toda: TOK TOK! TOK TOK! TOK TOK! TOK TOK RTV SLO zbudite se pa ne za naslednje leto! Vem da nimate jajc da naslednje leto ne bi prenašali hokeja SP divizije I sajso stroški praktično minimalni. Glejte le, da boste prenašali SP v hokeju elitne divizije 2013 ko bomo tam zopet mi!!!
jurica
# 14.05.2011 ob 21:06
@mietke10
Vidiš jaz bi pa zdržal in financno-verjetno in sploh fizicno:)
A kaj pri meni je pa žena in otroci problem,samo en takle izlet na leto ima v dobrem:)
mietke10
# 14.05.2011 ob 19:24
@ jurica

Jaz sem napisal samo tisto, kar sem zvedel od ljudi, ki ga poznajo....Je pa v igri nek dogodek, ki se mu je pripetil na ledu, zato tak odnos do hokeja. Ali si ga slišal kdaj govoriti o hokeju? O nogometu, rokometu, odbojki,košarki in še mnogo drugih športih govori vedno, hokeja ne omeni nikoli.
In glede na njegov karakter je tudi kdaj pripravljen narediti nekaj sebi v škodo, če se mu je stvar zamerila.

Še vedno pa upam, da bo le pretehtala trezna glava in da bo prvenstvo v Stožicah.

Jaz se še sedaj skup spravljam po Slovaški, tebi pa želim da se imaš v Litvi, vsaj tako dobro, kot sem se imel sam na Slovaškem...Imam pa varianto, da grem gor, samo sem se odločil da ne grem..En tak projekt na leto je kar dovolj. In fizično in finančno.....
sejnik
# 14.05.2011 ob 17:33
Kapaciteta za hokej je okrog 10.000 gledalcev (recimo tukaj), čisto dovolj glede na letos recimo
cintaelu
# 14.05.2011 ob 16:40
no, to tudi mene malce no, skrbi, kaksna je vidljivost v stozicah, mi smo v Bratislavi bili na vseh tekmah SLo, razen nemcije, prvo tekmo smo bili takoj pri ledu, drugo v se vedno A, ampak par vrst visje in v kotu, ostale pa v B na vrhu in povem, da je bilo popolnoma vseeno, kje sedis, ker je bila vidljivost odlicna..kocka je bila tudi mega, meni se bolj pri srcu ring okrog, mislim, da je kar edinstven..super zadeva...tako da tukaj je bila zadeva super, je pa dvorana bila narejena v prvi vrsti za namene hokeja, sedaj jo bodo samo kozmeticno spremenili v multinamensko...no, ja sicer pa je po moje najbolj pomembno, da hokej razsirijo med ljudi, da se krog navijacev razsiri, tudi kaksna kampanija okrog sl.mest bi ne bila odvec, skratka potrebno je trzenje, marketing.....
bilo je nepopisno izredno vzdusje v Bratislavi, navijacev je bilo res veliko, a lahko bi jih bilo se vec, ker Slovenija je res blizu...fan zone so mega/ se vedno, danes je pavza, ampak za SP je potrebno delati ze sedaj, tako da se hokejova atmosfera razsiri okoli..vem, ni samo hokej v Sloveniji, a potrebno ga bo povzdigniti med ljudmi..predvsem pa stati za svojimi hokejisti..nocem se ponavljati, ampak ceprav je Slovaska izpadla in je bila zadnja tekma samo za koncno uvrstitev, so navijaci naredili nepopisno vzdusje, srce parajoce, ki je pustilo polno solz na igralcih in na obiskovalcih. Med tekmo so se zahvaljevali s bucnim skandiranjem gralcem, ob koncu bucno ploskali, tako dolgo, da so prisli nazaj na led..zahvalili so se generaciji, ki je odsla, ter se bolj podprli generacijo in sam hokej, ki prihaja..ne da se opisati, kaksno evforijo je povzrocil hokej tukaj na Slovaskem in vsi se strinjajo, ceprav je mogoce delovala drzava zaspano, se je prebudila in zaceli so se velikopotezni plani tako klubov kot reprezentacni. KHL je vkljucila klub iz Poprada, B.Bistrica je dobila novega trenerja, bivsega trenerja Chichaga itd...Hocem povedati, da bo potrebno veliko dela in zainteresiranosti tako s strani navijacev, nato sem prepricana, da sledi odziv medijev in posledicno tudi vseh na polozajih HZS...nato lahko pomislimo na realne moznosti org.SP divizije I.potem pa gre to ze samo, head hunters so vse povsod, razsirijo se klubi iutd...
jurica
# 14.05.2011 ob 16:29
Pa še za tiste,ki se čudite,zakaj SP vsako leto.
Pač hokej ne pozna vsako leto prijateljskih tekem,kvalifikacijskih tekem za SP,tudi ni EP prvenstva...pa tudi hokej je tak,šport,da je zelo teško igrati prijateljsko tekmo,kaj mislite,da ARTYUKHIN Yevgeni zna igrat prijateljsko:)
In zakaj je tako,se noben ljubitelj hokeja ne sprašuje..
In to,da je vsako leto SP smo lahko ljubitelji hokeja v Evropi samo zadovoljni...
Kar se pa tiče Amerike,se pa tudi vsaj zadnjih 10-15 let zavedajo kaj je SP...
Ampak,pač Amerika še vedno misli,da se Svet vrti zaradi njih:)
Joj,če se spomnem,kakšne reprezentance so vcasih poslali na SP:)
jurica
# 14.05.2011 ob 16:14
@mietke10
Zame si faca,in vedno TE je uzitek brati.Eden redkih.
Pa še mislim,da si bil v Bratislavi,zakar sem TI kot pravi Slovenec zavisten:)
A Zoki je pač Zoki,in verjami,da tudi ni ljubitelj boksa ali maratona...pa je bil prvi v ringu,ko je Zavec zmagal.
Torej Zoki bo prvi,ki bo dal denar za Stožice...če bo to zanimivo za množico,takšen pač je:)
A naj bi bil problem,ker se naj bi kapaciteta za hokej ,kar precej zmanjšala,baje celo na
9.000 gledalcev...ker naj se nebi iz vseh delov dvorane dobro videlo ledene ploskve...
A jaz bi tja dal organizirane navijače,katerim itak pomeni več navijanje in atmosfera+bolj poceni karte+TV zaslon,ki obstaja..tak,da to pomoje ne bi bil problem:)
Jaz bom razočaran,če nebo SP v Stožicah...
Pa,še za tvojo zavist,jaz grem pa v LItvo:)
mietke10
# 14.05.2011 ob 15:50
Pri Stožicah je največji problem to, da Županković ne mara hokeja.....
Pitbull
# 14.05.2011 ob 15:10
pravnik1971
14. maj 2011 ob 11:05
Prijavi neprimerno vsebino
Upam, da se LA Kings ne uvrstijo v končnico, in da bo na prvenstvu igral naš superzvezdnik, hokejski velemojster, Anže Kopitar.

Naslednje leto bom prvič podrobneje spremljal NHL in navijal proti kraljem!

ti si čudn!
U-N
# 14.05.2011 ob 15:04
V Stožicah bi brez težav lahko gostili SP. Kapaciteta bi bila med 9.000 in 10.000 in verjamem, da bi večina tekem Slovenije bilo razprodanih (vseeno bo tukaj vsaka tekma z enakovrednim nasprotnikom in ne več proti outsiderjem, ki se jih je premagovalo z 5+ zadetki). Razprodana bi najverjetneje bila tudi tekma med Avstrijo in Madžarsko (ob tem, da bi ti reprezentanci imela odlično podporo tudi na svojih preostalih tekmah).
sejnik
# 14.05.2011 ob 14:56
@cintaelu
Stožice SO BILE projektirane tudi za hokej - no, kolikor vem to pomeni predvsem dovolj prostora med tribunami (ne bo jih treba podirati, samo zložili bodo teleskopske tribune) in par lukenj v betonskih tleh za postavitev hokejske ograje :). Tista cena, ki jo omenjaš ob Bratislavi, je najbrž mišljena za dvorano, ki bo stalno namenjena izmenično za športe na ledu in parketu, medtem ko montaža začasne ledene ploskve stane veliko manj (140.000€ je nekdo zgoraj omenjal). Kapaciteta Stožic je pa večja kot v Bratislavi. Do takrat bo najbrž obnovljen in povečan tudi Tivoli kot izključno ledena dvorana, Podmežakla pa tudi, tako da za drugo dvorano ni problema.

@daryankoff
centralni zaslon se zagotovo DA spustiti nižje, lahko je čisto pod stropom ali pa na tleh (za popravila ipd.), tako da je višina med tekmo stvar organizatorja, ne vem zakaj je ponavadi tako visoko.

@icefire
Seveda ne bomo organizirali dvakrat. Letos (za SP 2016) so kandidirale Rusija, Danska in Ukrajina. Ker je prvenstvo vsako leto, ni takega lobiranja kot npr. pri nogometu, ampak gre bolj za dogovor. Torej Danska je na kongresu umaknila kandidaturo (Ukrajina ni imela večjih šans) v pričakovanju, da bo gostila 2017. Slovenija bo pa najbrž kandidirala že drugo leto za 2017 in se potem "džentlmensko" umaknila ter dobila prvenstvo 2018 :) Če bo Aljančič fajn zlobiral :) V tej luči bi bilo najbolje, da se drugo leto Ukrajina in Madžarska drugo leto ne uvrstita v skupino A.
scenic
# 14.05.2011 ob 14:42
naj zrihtajo stožice za hokej,ne pa da bo v tivoliju.
Polymath
# 14.05.2011 ob 14:25
Super! Vse karte za našo reprezentanco in od četrtfinala do finala kupim.
icefire
# 14.05.2011 ob 14:25
Lepo da so nam zaupali SP I.divizije, skupine A. Sedaj bo ta skupina precej močnejša kot v preteklosti. Čeprav bi si želel, da bi štela 8 reprezentanc in ne 6. Elitna divizija pa 14. Žal so se odgovorni pri IIHF odločili kot so se. Srčno upam, da se prihodnje leto vrnemo med elito in tam končno tudi ostanemo. Bo pa vsekakor potrebno nadgraditi domače DP, ali pa mladino poslati ven. Na Švedsko, Finsko, Češko. Skrata tja, kjer se bodo res lahko česa naučili. Slohokej liga je preslaba. EBEL jim zaradi komercializacije in posledično velikega števila tujcev ne bo dala veliko priložnosti. Za naš hokej pa je najpomembneje, da se predvsem mladinci kale v močnih ligah. Te pa v naši okolici ni. Pa tudi sosedje ne kažejo kakšno posebno zanimanje za povezovanje na tej ravni. Škoda ker so tako topogledi. Močna mladinska tekmovanja so namreč jamstvo za nadrgadnjo članskih moštev. Podpiram pa tudi idejo o organizaciji SP elitne divizije. Čeprav je vestička napisana zelo dvoumno. Tako da ne vem, ali bi želeli organizirati SP leta 2017 in 2018. Ali je mišljeno zgolj prvo. 2018 pa kot rezerva. Če leta 2017 ne uspemo. Ve kdo kaj več o tem?
Igor 34
# 14.05.2011 ob 13:41
Pravnik1971 kot takole gledam Rakovca, se mi ne zdi ravno clovek ki bi kaj spravljal v zep. Po moje bo ves dobicek vlozil nazaj v hokej. Tko ga vidim
legendanajjaca
# 14.05.2011 ob 13:33
Dolgcajt...vedno ista zgodba...mal sm že sit teh prvenstev 1. divizije....
jakosol
# 14.05.2011 ob 12:52
Misli, da so Stožice prava rešitev glede na to, da nastopajo tudi sosedi Avstrijci in Madžari, ki prihajajo v velikem številu spodbujat svojo reprezentanco (posebej Madžari). Tudi Britanci so že standardni gostje. To bo tudi velika priložnost za turistično promocijo in hkrati generalka za košarkarsko EP.
minnaema
# 14.05.2011 ob 12:46
Čestitke našim hokejistom, kar so uspeli je za našo
dvomilijonsko državo ogromno.
V kolikor bi naj bilo leta 2012 resnično SP v Sloveniji-bodo Stožice morale, brez odlašanj in to čimprej- tem bolje, urediti PODzemljene parkirne prostore-zato naj se ta gradnja z tujimi investitorji
in nekaj tudi iz EU sredstev dogradi v abundanci (beri v zadostni velikosti prostora) NE pa tako, da bo le polovična opravičenost svojega namena - in Lp
Impact
# 14.05.2011 ob 12:40
Naj pride še 1. napad Urbas, Muršak, Kopitar. Če bi ga imeli že letos, bi zagotovo obstali med elito.
daryankoff
# 14.05.2011 ob 12:32
@luka101
V Stožicah je že 4 stranski zaslon. Takega, kot je v Bratislavi, pa v LJ žal ne bomo videli nikoli. V Stožicah se na opremi špara na vsakem koraku. Poleg tega ne vem,zakaj je v Stožicah zaslon tako visoko pod stropom in sploh ne pride do izraza. Vem, da je pravilo v odbojki, da mora biti vsaj 18 metrov na tlemi ampak očitno se naš zaslon ne da regulirat glede višine pa še zdi se mi, da je še višje kot 18 metrov na parketom.
Freestailo
# 14.05.2011 ob 12:31
Upam da bo v Tivoliju, stožice nimajo prave atmosfere za hokej.
daryankoff
# 14.05.2011 ob 12:22
@cintaelu
Ja, v Stožicah je možno igrat hokej, je pa potrebno nekaj več modifikacij dvorane, odstranitev dela tribun. Postavi se mobilna napravo za izdelavo ledu. V primeru Zagreba je stvar stala 140000EUR in nekaj takega bo verjetno tudi pri nas.
Sam sem bil nad Orange areno navdušen, res lepa hokejska dvorana, ne prevelika. Njihov big screen je zame najlepši v Evropi.
Ideja o tem, da bi Slovenija priredila SP z Madžarsko je zelo dobra. Madžarska je že večkrat sama kandidirala in ni uspela. Skupaj bi imeli veliko več možnosti. Konec koncev bosta tudi SWE in FIN priredili skupaj in to dvakrat.Poleg tega so od zdaj naprej samo dve skupini in skupina s Slovenijo bi igrala v Stožicah. Tudi stroški bi bili manjši itd.
Glede Belorusije pa kolikor sem bral, EU parlament pritiska na njih, da se odpovedo organizaciji. Po mojem mnenju ne bo prišlo do tega in tudi politika se nima kaj tu vmešavat. Morali bi pač protestirat že, ko je BEL kandidirala za SP.
Pozdrav v Bratislavo.:)
prasice
# 14.05.2011 ob 12:19
TOOOOOOOOOOOOOOO MI DELI!!!
Throll
# 14.05.2011 ob 12:17
Za mene je hokej samo ta v elitni diviziji. Ostalo je pa pionirska liga. Ne vem zakaj skoz rinit v elitno divizijo, ko pa vedno izpadejo. Predlagam da se raje držijo načela "bolje prvi na vasi, kot zadnji v mestu". :)
luka101
# 14.05.2011 ob 12:12
A kdo ve, kdaj bodo v Stožicah pod strop postavili veliki 4-stranski tv zaslon (približno takega kot v Bratislavi)?
SLOMIX
# 14.05.2011 ob 12:11
pa kolikrat morm še napisat, da se hokej v stožicah ne izplača, ker bi blo na koncu ko bi podrli tribune nekaj vrst + vse dodatno, kapaciteta, pod 10.000, iz zgornjega ringa (rdeč) pa se tako ali tako ne bo videlo celotne ledene površine, nevem brezveze karkoli razmišljat, STOŽICE NISO ZA HOKEJ pa pikaa!!!!
cintaelu
# 14.05.2011 ob 12:09
super novica, res.
.Kar se pa Stozic tice..ne vem, ce se bodo spustili v to, strosek je ogromen, pleg tega ne vemo ali je bila dvorana sploh misljena na hokej, ni enostavno postaviti ogromen sistem za led, to so ogromne masinerije, recimo v Bratislavski Orange areni je najmodernejsi sistem baje na svetu, ki dokaze led narediti v rekordnem casu, itd..ogromna investicija,
Trenutno bodo dodali sistem, ki bo ledeno dvorano spremenil v dvorano za druge sporte, v bistvu gre za poseben sistem podija, ki prekrije led spodaj , nekaj podobnega, ki bo stal cca.900 000 eur, tako mediji..
Ce bi se v Lj spustili v te ogromne investicije za org. te skupine?? mislim, da ne, odvisno od zanimanja in financ, s temi pa tako veste kako je...

Se pa strinjam, da bi lahko razmisljali v org.SP I divizije, na slovaskem portalu sme.sk je odlicen clanek z predsednikom IIHF Renejem Faslem, ki je med drugim dejal, da imajo v velikem interesu hokej siriti v drzave, ki niso znane ravno pod nazivom hokejska republika, ampak je zanimanje tam tudi veliko, reprezentance nastopajo na Sp..Sistem, ki ga imajo je nekako tako, da vsakih 10 let dajo org. velikim drzavam hokeja, a hkrati zelijo org. dati tudi novim drzavam, tako je SP gostila ze Svica, Avstrija, letos Slovaska/ prvic kot samostojna rep., tako naj bi spet prisla na vrsto okrog 2020...Slovenija vsekakor ima moznost, je pa to ogromni strosek in IIHF zanima pri tem tudi velikost drzave, hal itd..Prej kot samostojna drzava bi mogoce Slovenija uspela skupaj se s katero drzavo, recimo Madzarsko, ki velja tudi za hokeju prijazno drzavo, pravtako imajo izkusnje z org. tekmovanja skupine B po novem..Seveda poizkusiti ni greh, zakaj pa ne, ce so uspele druge manjse drzave, lahko tudi Slo..vse je o denarju konec koncev in ce bi Slovenija uspela financno podpreti org. Ena hala ne bo dovolj, potrebne so najmanj dve podobne velikosti itd...
vsekakor drzimo pesti, imamo pa prednost, ker imamo odlicnega loberja, E.Aljancica, zato mora Slovenija poizkusiti.
Je pa Fasel dejal, da je recimo SP v Belorusiji kar malo dvorezen, namrec oglasajo se mediji in razni politiki ter predstavniki, ki tega prvenstva ne podpirajo, zaradi krsitve clovekovih pravic v Belorusiji in voditelja Lukasenka, ki pa je znanec sicer s Faselom, ne prijatelj, skupaj sta baje stala tudi na ledu nekoc, ampak se odpravljajo na ogled in poizkusali se bodo dogovoriti in pogovoriti tudi o tej problematiki, ne zavracajo pa tudi plana B, da bi prvenstvo gostila tudi druga drzava...ampak to je samo zaenkrat plan B...
pravnik1971
# 14.05.2011 ob 12:01
Ja in če zmorejo Madžari in Hrvati napolnit dvorano v hokeju, bi bila prava sramota, da je mi ne bi. Že na Slovaškem nas je bilo več kot tisoč. Ljudje iz cele SLO bi šli na hokej v Stožice. Sam poglejte evforijo v primeru Union Olimpije in razliko, ko je nastopala v Tivoliju in zdaj v Stožicah. Ta miselnost in strah bred nečim velikim nas vedno tepe. Treba premaknt te okvirje in se lotit projekta. Hokej v Stožicah je projekt. In hokej, ki je že tako v medijih zapostavljen šport, potrebuje to. Potrebuje spektakel in promocijo, ki ga lahko dajo samo Stožice. Bila bi velika napaka, če ne bi probali tega izpeljat.

To je to!
heavyd
# 14.05.2011 ob 11:58
Če bi bilo v Stožicah ne bi bilo slabo, še bolje bi pa bilo, če bi uresničil načrte za Tivoli ..da ne govorim o drsališču Podmežakla. NAŠI FANTJE SI TO ZASLUŽIJO.
daryankoff
# 14.05.2011 ob 11:56
Ja in če zmorejo Madžari in Hrvati napolnit dvorano v hokeju, bi bila prava sramota, da je mi ne bi. Že na Slovaškem nas je bilo več kot tisoč. Ljudje iz cele SLO bi šli na hokej v Stožice. Sam poglejte evforijo v primeru Union Olimpije in razliko, ko je nastopala v Tivoliju in zdaj v Stožicah. Ta miselnost in strah bred nečim velikim nas vedno tepe. Treba premaknt te okvirje in se lotit projekta. Hokej v Stožicah je projekt. In hokej, ki je že tako v medijih zapostavljen šport, potrebuje to. Potrebuje spektakel in promocijo, ki ga lahko dajo samo Stožice. Bila bi velika napaka, če ne bi probali tega izpeljat.
pravnik1971
# 14.05.2011 ob 11:55
V Stožicah bo na tekmi Avstrija Madžarska več gledalcev, kot je kapaciteta Tivolija.
sejnik
# 14.05.2011 ob 11:51
@michael25
sam si si odgovoril. Snobi prispevajo več in tako financirajo cenejše karte za ostale. Bo že HZS izračunala, katera dvorana bo bolj primerna po kapaciteti + kje so boljše možnosti za nastanitev, trening ipd. Mislim, da bo kar v Ljubljani, Jeseničani bodo pa lahko svojo pripadnost hokeju pokazali na ženskem turnirju.
pravnik1971
# 14.05.2011 ob 11:40
Uradni podatki. Madžari so imeli letos na tekmah naslednje število gledalcev.

Proti Nizozemski 7961, zmagali so 7-3.
Proti Koreji 7366, zmagali so 6-3
Proti Španiji 8379, zmagali so 13-1
Proti Italiji 8723, izgubili v podaljšku 3-4

Japonska zaradi potresa ni nastopila.
daryankoff
# 14.05.2011 ob 11:37
@themetum
Nisi me najbolj razumel. Latvija bo po vsej verjetnosti naš nasprotnik za kandidaturo za SP elite 2018.
daryankoff
# 14.05.2011 ob 11:34
Sej ni važno, kolk ljudi bo na JPN:UKR, itak so tri tekme dnevno in že, če bodo večerne tekme SLO polne, je to čiosti dobiček. Ostale tekme so samo dodaten plus. Poleg tega bodo v prodaji zagotovo paketi, ki bodo vsebovale tudi te tekme in bo tvoja stvar, če si jih boš šel pogledat. Če pa Kingsi ali Detroit naslednje leto izpadejo in prideta Kopitar ali Muršak, je pa to čista marketinška zmaga.
In pa, kaj je važno, če je to prvenstvo prve divizije in naj ne bi bilo zanimivo. Gre se na tekme slovenske reprezentance, gledat hokej in vsaj meni je vseeno, s kom igrajo. Naši bodo igrali isto dober hokej kot letos. Js bom v vsakem primeru na tekmah, šel bi tud v Nottingham, če bi oni dobili prvenstvo, ker grem na hokej in navijam za SLO. Kdor je želel videt Ruse, je moral pač v Bratislavo letos ali pa treba počakat vsaj do 2018, če bo elita pri nas.
shambala
# 14.05.2011 ob 11:32
pravnik, ti si itak strokovnjak na vseh področjih....
pravnik1971
# 14.05.2011 ob 11:31
Madžari so letos organizirali prvenstvo Divizije I v Budimpešti, kjer so prav tako priredili navadno dvorano za hokej, in imeli dvorano s podobno kapaciteto kot Stožice polno na vseh tekmah, tudi proti veliko slabšim tekmecem.
lo_pa__ta
# 14.05.2011 ob 11:30
@michael25

joj ste eni ze bolani s to nevoscljivostjo do glavnega mesta
z podmezaklo ni nic narobe..seveda ne...

ampak dejstva so da
- ljubljana ima vecjo dvorano (sploh ce bi blo u stozicah) kar pomeni vec ljubiteljev hokeja pride do kart,
ljubljana je na sredi drzave kar pomeni da imajo uredu dostop iz vseh koncev slovenije

sicer pa v mali sloveniji imamo dve bojsi ekipi ze od nekdaj...olimpija in jesenice
obe mesti sta torej hokejski in prav je tako, kajti ce bi bilo samo eno bi bilo to slabo za slovenski hokej

zdj pa pozri to svojo nevoscljivost pa pridi v ljubljano, kjer si na reprezentancnih tekmah dobrodosel tudi ce si iz jesenic
themetun
# 14.05.2011 ob 11:30
Latvija prav gotovo ne bo naš nasprotnik. :)
pravnik1971
# 14.05.2011 ob 11:26
Poznam slovensko navijaško mentaliteto. Hokej v Stožicah bi bil nekaj novega, nekaj izredno privlačnega, nekaj, kar se ne bo smelo zamuditi. Tako razmišlja velika večina.

Ne samo, da bi bile Stožice polne, še črni trg bi vzcvetel.
shambala
# 14.05.2011 ob 11:23
Da ne bo slučajno kdo preveč sanju o prvenstvu v Stožicah! Dvorana je prevelika, ne glede na to, da bi igrala slovenska reprezentanca... Ne met prevelikih oči folk, kljub temu, da so z nekaterimi igrami na SP letos naši navdušl, to bo še vseeno prvenstvio I. divizije, ki tudi slučajno ne bo tako zanimivo.
Me prov zanima kolk med vami bo pol šlo še na tiste ostale tekme med npr. Japonci in Ukrajinci. Že v tivoliju so bile ostale tekme bolj boge, dvorana na 3/4 prazna, razen na tekmah Madžarov, ki so mel za sabo vojsko navijačev, kateri so jih podpiral tud na tekmah proti Koreji. Od njih bi se mogl marsikej naučit tud slovenski navijači....
michael25
# 14.05.2011 ob 11:20
Zakaj pa bi prvernstvo sploh moralo biti v Ljubljani, ki ni športno hokejsko mesto ampak snobovsko mesto. Prvenstvo naj bo na Jesenicah, kjer bo do takrat že do konca prenovljena Podmežakla - hram sovenskega hokeja.
pravnik1971
# 14.05.2011 ob 11:15
Sporočilo HZS.

Organizirajte prvenstvo v Stožicah. Če bo nastala izguba, jo pokrijem iz lastnega žepa. V primeru dobička, pa gre pol le tega v moj žep!

G. Matjaž Rakovec, ste za deal?
Ska'ara
# 14.05.2011 ob 11:13
@pravnik1971

medveščaku je tekme in led pokrila občina zagreb...ljubljana tega ne bo...
gushtr
# 14.05.2011 ob 11:11
Lepo bi bilo gledat hokej v Stožicah, ampak se bojim, da so to (vsaj zaenkrat) ''računi brez krčmarja''. Upam da se motim.
pravnik1971
# 14.05.2011 ob 11:09
Že sama novica, da bo prvenstvo v Stožicah bo sprožila tako evforijo, da se ni bati, da bodo vse tekme razprodane. V to sem 100% prepričan.

Lažje bo napolniti Stožice, kot pa Tivoli. Sem prepričan v to!
pravnik1971
# 14.05.2011 ob 11:07
Če se je Medveščaku izplačalo narediti hokejski spektakl v Areni za 4 tekme EBEL Lige, se ga bo tudi nam za Svetovno prvenstvo!

Lani je bila zanimiva samo tekma proti Madžarski, naslednje leto bodo vse!
glamslam
# 14.05.2011 ob 11:06
Pa sej v SLO pomojem nikakor ne zapolniš Stožic brez "instant" fanov... ...bolj je važno, da pridobiš velik instant fanov, za kar je pa predvsem važna ena evforija ob zmagah...
mile10
# 14.05.2011 ob 11:05
tivoli in podmežakla seveda
daryankoff
# 14.05.2011 ob 11:05
@541
Ne, treba je razmišljat velikopotezno in spravit stvar na višji nivo. V čem je problem. Dvorano imamo. Stožice bodo sprejele cca 10 500 gledalcev. Postavitev ledu stane 140 000EUR. Ni važno, koliko jih bo prišlo pogledat VB, JPN. Že če bodo tekme SLO razprodane, je to najmanj 50000 ljudi. Poleg tega prvenstva bo v dvorani prej pripravljalna ali dve in mogoče tudi finale državnega prvenstva. Prepričan sem, da bodo tekme slovenske reprezentance razprodane s pametno politiko prodaje kart. Paketi in posamezne po ugodnih cenah. Stožice omogočajo veliko boljše oglaševanje in s sponzorji ne bo noben problem. Poleg tega bo zanimanje veliko večje, ker nekateri bodo šli na hokej, ker bo v Stožicah, ker bo spektakel in ker bo prvič v Stožicah. Pa drugače mogoče ti ljudje ne bi šli v prežvečen Tivoli. Poleg tega bomo imeli tudi večje možnosti s kandidaturo za elito, če bomo sprobali Stožice.
pravnik1971
# 14.05.2011 ob 11:05
Upam, da se LA Kings ne uvrstijo v končnico, in da bo na prvenstvu igral naš superzvezdnik, hokejski velemojster, Anže Kopitar.

Naslednje leto bom prvič podrobneje spremljal NHL in navijal proti kraljem!
gushtr
# 14.05.2011 ob 11:02
Dvomim, da bomo prav kmalu gledali hokej v Stožicah. Tudi dvomim, da bi se za divizijo I to splačalo. Za morebitno prvenstvo elitne skupine pa ni dvoma.
Ska'ara
# 14.05.2011 ob 10:55
Kakšne Stožice....Kdo bo pa to plačal...spet instant hokejski fani pišejo, ki nimajo pojma, da smo imeli lani svetovno prvenstvo in pa tudi leta 2007 in to v TIVOLIJU. Pa še to dvorana ni bila polna lani
541
# 14.05.2011 ob 10:53
Dajte se malo umirit s Stožicami... Dejstvo je da samo tistih par tekem ki jih bodo odigrali Risi ne bo dovolj za pokritje stroškov postavitve ledu, najema dvorane, itd. Tudi sicer sem skeptičen glede tega da bi si tekme naših ogledalo 12.000 gledalcev (oziroma kolikor je kapaciteta Stožic za hokejske tekme). Koliko jih bo pa prišlo pogledat dvoboj recimo Velike Britanije in Japonske? Za tako tekmo ne bo dovolj zagrniti zgornjega sektorja, zagrniti bi bilo treba 75 % tribun...
Slovenija žal ni Slovaška, ki je znana po tem da je hokejska država.

Prvenstvo naj bo lepo v Tivoliju, kjer bo led že narejen celotno sezono in se ga bo pač samo vzdrževalo nekaj tednov dlje.
bojanec
# 14.05.2011 ob 10:53
Mi imamo odlično reprezentanco letos. S tako igro kot v rednem delu in latviji in ob polnih stožicah se nam ni treba ničesar bat.
pd
# 14.05.2011 ob 10:52
a v stožicah laufa hokej?
pravnik1971
# 14.05.2011 ob 10:51
Če bi dobili 2017 ali 2018 še prvenstvo Elite, to bi bilo pa sploh fenomenalno in verjetno tudi dobičkonosno.

Lep dokaz je letos Slovaška, kjer so bile praktično razprodane tudi tekme za obstanek, kaj šele ostale.

V nasprotju s košarko, kjer več gledalcev spremlja samo Litvo, imajo v hokeju odlično podporo skoraj vse reprezentance zato bi v primeru, da res dobimo prvenstvo to bil pravi športni praznik kakršnega v Sloveniji še ni bilo.
celjan2
# 14.05.2011 ob 10:50
kdaj se začne prodajat komplet kart za SLOVENIJO????kupim danes!!!!!!
Master
# 14.05.2011 ob 10:48
Upam da bo prenos KONČNO tudi v HD!!
daryankoff
# 14.05.2011 ob 10:44
Bravo. Res je, nujno v Stožice to spravit. Lepo, da razmišljajo tudi o SP elite. 2017 realno ne bomo dobili, ampak vseeno se je treba prijavit. 2018 pa več možnosti, glavni nasprotniki najbrž Ukrajina, Latvija.
pravnik1971
# 14.05.2011 ob 10:44
Vsaka slaba je za nekaj dobro. Če smo že izpadli bomo vsa imeli naslednje leto hokejski spektakl. V nasprotju s prejšnjimi prvenstvi bodo tokrat vse tekme zelo zanimive.
tocernilec
# 14.05.2011 ob 10:42
Vprašanje, če bodo izvedli to v Stožicah. Bi pa bilo super!
zogg
# 14.05.2011 ob 10:41
Mimogrede, upam da pri RTV-ju že kaj razmišljate o prenosih tekem!!!!
pravnik1971
# 14.05.2011 ob 10:38
Odličnooooooooo!

Nujno organizirat prvenstvo v Stožicah!
zogg
# 14.05.2011 ob 10:38
Noro!!! Komaj čakam na april drugo leto :)
Mihacar
# 14.05.2011 ob 10:38
Tooo, super novica!
Ma da so stožice polne in tud bojo. Prepričan sem v takojšno vrnitev med elito.
Obvezno pa treba obdržati trenerja Kopitarja!
simcj
# 14.05.2011 ob 10:37
no super.mamo večje šanse doma da pridemo nazaj med elito.upam da bomo se uvrstili nazaj.upam pa tud da bo tekmovanje potekalo v stožicah bi bil velik spektakel.
neutral
# 14.05.2011 ob 10:35
fino
sam upam na istega trenerja in igralce in seveda PRISTOP kot je bil sedaj
:)
celjan2
# 14.05.2011 ob 10:33
odlična novica
gremo vsi navijat v stožice
SP divizije I v hokeju na ledu
link
"Ko cela dvorana poje Zdravljico s teboj, je ves trud poplačan"
80
22. april 2012 ob 09:11 Po sladki zmagi nad Avstrijo (3:2) so "risi" zasluženo osvojili SP divizije I v Ljubljani. Zadnjo hokejsko tekmo pred polnimi Stožicami je zaznamoval tudi rekord kapetana Tomaža Razingarja.
Več novic ...
SP elitne divizije v hokeju na ...
link
Foto: Ruska pravljica za 26. zvezdico
70
20. maj 2012 ob 21:38 Hokejisti Rusije so v velikem slogu osvojili 26. naslov svetovnega prvaka. V Helsinkih so uprizorili preobrat in s 6:2 odpravili izbrano vrsto Slovaške. Čehi so osvojili tretje mesto.
Več novic ...
Kazalo