Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.6 od 28 glasov Ocenite to novico!
Saša Dončić
Saša Dončić je po uspešni igralski karieri, kjer je zamenjal številne slovenske klube, trenersko pot začel v Radovljici. Nato je deloval še v Škofji Loki in bil pomočnik selektorja v slovenski B-reprezentanci. Foto: BoBo
Saša Dončić
Dončić je tudi igral za Ilirijo, pa potem za vse najuspešnejše slovenske klube, Olimpijo, Krko, Laško, Helios in Slovan. Z Olimpijo in Heliosom je postal državni prvak. Foto: BoBo
       S prihodom Jagodnika in Modrića sem verjel, da se to lahko zelo hitro zgodi. Zelo pomembno se mi je zdelo tudi, da najdem pravo osebo, ki bo uredila mladinski pogon. Mesec za mano je prišel Nejc Višnikar, ki se je lotil, da tako rečem, zelo ubogega mladinskega pogona. Iskreno povedano je naredil večjo senzacijo z mladinskim pogonom, kot smo jo mi s člani.       
 
Saša Dončić
"Če dobimo še kakšnega takega igralca, kot je Šiško, bom najbolj srečen. Fantov je še nekaj, a so tu potem druge težave. Nekateri še vedno ne zaupajo v ta sistem, vendar to je naša naloga, da se dokažemo. Da se bomo dokazali, je proces. Druga stvar pa je to, da so že zelo mladi pod agenti in podpisi pogodb. Agenti gledajo pač svoj posel, mi pa svojega, zdaj najti skupen jezik pa je kdaj tudi zelo težko," pravi Dončić. Foto: BoBo
Žan Mark Šiško
Ilirija je v drugi ligi dobila vseh 22 tekem. Na zadnji je z 79:70 premagala Mesarijo Prunk iz Sežane, ki je zasedla drugo mesto. Foto: BoBo
       Šiško je prišel, da se fizično okrepi, dobi minutažo in si povrne samozavest. Še vedno mislim, da je evroligaški organizator igre. V Sloveniji takih nimamo veliko. Žalostno, da se tak kaliber že dve ali tri leta ne postavlja v ospredje. Če vzamemo za primer mojega Luko. On je dobil priložnost pri 16 letih v članski ekipi, Šiško pa ne. Prepričan sem, da če bi jo, bi zdaj igral v Evroligi in bi bil lahko tudi nosilec.       
 
Žan Mark Šiško
Med sezono se je ekipi pridružil Žan Mark Šiško, ki ni bil zadovoljen pri Ciboni. Foto: BoBo
Goran Jagodnik
V prvi ligi bo Ilirija igrala brez Gorana Jagodnika, ki je končal kariero. Letos je bil prvi strelec in skakalec ljubljanskega kluba in statistično najboljši posameznik druge lige. Foto: BoBo
       Ne želimo biti muha enodnevnica. Tudi sistem, ki je zdaj bolj zaprt, nam ustreza in mislim, da nam lahko lepo uspe. Se pa zavedamo, da bo težko, a želimo iti korak za korakom. V roku treh ali štirih let pa se lahko marsikaj spremeni.       
 
VIDEO
Ilirija brez poraza v prv...
VIDEO
Goran Jagodnik končal bog...

Dodaj v

Dončić: Cilj je, da Ilirija postane stabilen prvoligaš

MMC-jev pogovor s Sašo Dončićem
18. april 2017 ob 06:35
Ljubljana - MMC RTV SLO

Saša Dončić je pred dvema letoma prevzel vodenje Ilirije in jo iz tretje lige v dveh sezonah popeljal do Lige Nova KBM, ob tem pa Ljubljančani sploh niso doživeli ligaškega poraza.

49 tekem traja niz ligaške neporaženosti Ilirije in končno se je v Ljubljani znova spisala pozitivna košarkarska zgodba. Pred dobrimi desetimi leti sta se v finalu za naslov borila Olimpija in Slovan, za katerega je igral tudi Dončić, zdaj od zadnjega državnega naslova Olimpije mineva že osem let, Slovan pa je medtem padel celo v tretjo ligo. Prestolnica je zdaj vendarle dobila novega prvoligaša.

Ilirija, klub, kjer je začel košarkarsko pot Goran Dragić, je vmes že tako rekoč povsem ugasnila, a s prihodom Dončića se je začel vzpon. S pomočjo nekdanjih odličnih košarkarjev, Gorana Jagodnika, Stipeta Modrića in Jasmina Hukića, je izpeljal uspešen načrt, dobro zgodbo pa je recimo prepoznal tudi up slovenske košarke Žan Mark Šiško, ki je prišel iz Cibone, da bi se v tej polovici sezone fizično okrepil in pridobil potrebno samozavest.


Uspela vam je ekspresna uvrstitev v prvoligaško druščino, in to brez poraza, kar je lep dosežek. Kako ste videli pot med elito?
Če povem po pravici, kar lahko potrdijo igralci, lani, ko smo začeli v tretji ligi, sem rekel: to so priprave na drugo ligo. Letos, ko smo začeli v drugi, sem rekel, da so to priprave na prvo ligo. Občutki so enkratni, ampak se obenem zavedamo, da nam to prinaša več obveznosti. O tem sicer že razmišljamo, a temu se bomo posvetili nekoliko pozneje, saj je zdaj najprej čas za malce slavja. Vzeli si bomo nekaj prostih dni, saj je bila sezona burna na vseh področjih, od tekmovalnega do organizacijskega dela. Privoščili si bomo nekaj zasluženega počitka s telefonom na "off".

Ko ste pred dvema letoma prevzeli Ilirijo, ste verjeli, da vam lahko uspe doseči takšno raven?
S prihodom Jagodnika in Modrića sem verjel, da se to lahko zelo hitro zgodi. Zdaj govorim le o članski ekipi. Zelo pomembno se mi je zdelo tudi, da najdem pravo osebo, ki bo uredila mladinski pogon. Mesec za mano je prišel še Nejc Višnikar, ki se je lotil, da tako rečem, zelo ubogega mladinskega pogona. Iskreno povedano je on naredil večjo senzacijo z mladinskim pogonom, kot smo jo mi s člani. To je treba priznati. Za gradnjo ekipe smo imeli tako rekoč le en prestopni rok. Nejc je prišel novembra in le pred letošnjo sezono smo imeli čas za sestavo. Z ekipo, ki je bila pred tem da ne rečem zadnja v Sloveniji, ampak med slabšimi, in z nekaj dobesedno odpadki je prišel na zaključni turnir mladinskega prvenstva. To je zame pravi čudež.

Se uspeh članskega moštva odraža tudi v mlajših selekcijah?
Članska ekipa je po mojem mnenju največja reklama za vse, kar se dogaja. To se tudi vidi. V mlajših selekcijah imamo velik naval igralcev. Zdaj je največja težava v infrastrukturi. Število članov se je močno povečalo. Zato je bil tudi cilj, da člani pridejo čim prej v prvo ligo, ker je to najboljša reklama in magnet za mlajše selekcije, ki so temelj vsega. Zdaj se želimo posvečati mladim. Počasi se stabiliziramo. Število otrok do 13. leta se je močno povečalo. Sodelujemo z osnovnošolsko košarkarsko šolo z interesnimi dejavnostmi. Prizadevamo si tudi za izboljšanje selekcij U15 in U17, a to je proces. Ne gre čez noč, vendar se dobro dela. Cilj je bil, da košarkarsko zbudimo Šiško in da bodo te fantje dobili priložnost, kjer se lahko pokažejo in se s tem tudi poistovetijo z Ilirijo. To nam za zdaj res dobro uspeva.

Kako težko je bilo na začetku oziroma kar v obeh sezonah glede na to, da v Ljubljani v zadnjih letih govorimo tako rekoč le o neuspešnih košarkarskih zgodbah?
Pošteno povedano, ne vem, ali bi si še enkrat upal iti v to. Sem optimist in gledam samo pozitivne stvari, o negativnih sploh ne razmišljam, a bilo je zelo težko. Ko se vrnem v obdobje izpred dveh let, šele vidim, kaj nam je uspelo. Ne vem sicer, kaj si ljudje mislijo, a nam je letos uspelo z zelo skromnim proračunom narediti veliko stvar - enim najnižjih v drugi ligi, če ne celo najnižjim.

Ste torej dokaz, da se da z načrtnim delom kljub majhnemu finančnemu vložku spisati uspešno zgodbo?
To je res, a je treba vedeti, da smo igrali drugo in tretjo ligo. V prvi ligi s tako majhnim vložkom nimaš česa delati. Treba je biti realen. Tu je vse na višji ravni. Naš cilj ni, da bomo državni prvaki. Zato potrebuješ veliko financ, sreče in marsikaj se ti mora poklopiti. Je pa res, da je v Ljubljani občinstvo navajeno na evroligaške tekme. Zaradi dogodkov v zadnjih letih je košarka malce padla. Ljudje spoštujejo, če prideta Maccabi in Panathinaikos. Na to je občinstvo navajeno in zato je morda toliko negativizma. Čeprav bi rekel, da se ne dela tako slabo. Glede na to, s kakšnimi težavami se spopada in kakšna negativna energija jo spremlja, se vseeno kar dobro dela v Ljubljani.

Dve sezoni sta vam pomagala Goran Jagodnik in Stipe Modrić, letos se je pridružil še Jasmin Hukić. To so vsi uveljavljeni igralci. Kaj oni pomenijo za vaš klub in kako pomembni so bili v tej zgodbi?
Te trije fantje pomenijo zelo veliko. Pomagajo z igralskimi in mentorskimi izkušnjami. Navsezadnje so to priznani košarkarji. Mislim, da smo jim izkazali veliko spoštovanja. Oni so to tudi znali ceniti in to spoštujejo. Škoda, da več takih starejših in izkušenih igralcev preprosto nima služb v košarkarskih klubih. Mi tu želimo biti drugačni. Nekdanje igralce želimo vklopiti v klub. Igralec, ki ima željo in voljo delati, zagotovo lahko največ prinese mladim košarkarjem.

Je cilj, da ti igralci tudi pozneje ostanejo blizu kluba? Jagodnik končuje kariero in odhaja v Koper, bosta Modrić in Hukić pomagala tudi v prvi ligi?
Jagodnik se je sicer pred mesecem dogovoril s Primorsko, absolutno pa smo šli v ta projekt z mislijo na prihodnost. Nismo gledali za eno ali dve sezoni, ampak smo gledali za pet ali deset korakov naprej. Kot se pogovarjamo, Stipe in Jasmin bosta igrala. Počasi bosta tudi drugače vključena v klub. Še posebej Stipe ima veliko željo po trenerstvu in želi narediti trenersko šolo. To je tisto, kar si želimo. Pripeljali bi radi kakšnega igralca, ki ima izkušnje, da lahko pomaga mlajšim. Da se ta proces nadaljuje, da se ne bo kar naenkrat vse prekinilo.

Bo pa ob pomoči nekaterih teh izkušenih torej poudarek na mladih igralcih?
Seveda. Smo najšibkejši na položaju centra, kar se še posebej pozna, če se primerjamo s prvo ligo. Pogovarjamo se z malce izkušenejšim centrom in enim mlajšim. To je moja želja. Govorim o tujcih. Vzporedno iščemo, ali je kje kakšen dober igralec na trgu. Če govorimo o tujcu, mora biti mlad in zanimiv.

Lahko rečemo, da se usmerjate na pot, na kakršni je bil Slovan pred desetimi ali petnajstimi leti, ko je slovel po dobrem delu z mladimi?
Lahko tako rečemo. Slovan je takrat res dobro delal, dobro je tudi sodeloval z Olimpijo. Bil je dober bazen, imel je odličen skavting in pripeljal tudi nekaj dobrih igralcev iz tujine. Želimo delati na tak način, a dati še več priložnosti igralcem, da se ne bi zgodilo, kot se je recimo Slovanu Vesely ali Olimpiji Bertans, ko nista dobila prave priložnosti in prehitro odšla.

Ko smo vas spremljali v tretji ligi, je bil iz tekme v tekmo opazen velik napredek teh fantov, ki so bili v klubu že pred vašim prihodom. Enako velja za letošnjo sezono. Kar naenkrat so te fantje pripravljeni na prvo ligo. Ste zadovoljni z njihovim delom?
Večina teh fantov je še pred tremi leti igrala četrto ligo. Počasi smo šli. To je zame največji dosežek. Seveda so številni nehali, a fantje, ki so zdržali pritisk, še danes igrajo. Prišli so od neke nižje ravni, če lahko rečem odpisanih košarkarjev, do položaja, ko bodo igrali prvo ligo.

Verjetno je to za vas kot trenerja velika zmaga.
Velika zmaga za vse nas, ki se s tem ukvarjamo. To je tisto, o čemer sva prej govorila. Fantje so ob Jagodniku, Modriću in Hukiću pridobivali samozavest. Zdaj ko je prišel še Šiško, pa še dodatno.

Je prihod nadarjenega Žana Marka Šiška, ki je želel delati z vami, dokaz, da v Iliriji res dobro delate?
S Šiškom sodelujem že nekaj časa, že ko je imel znano težavo z Olimpijo. Poslušam komentarje, kakšen igralec je in podobno, a naj vam povem, kaj mi je pri njem všeč. Je igralec, ki točno ve, kaj hoče. Ni mu bilo težava narediti dva koraka nazaj. Iz Cibone v Ilirijo … Vsak bi rekel, ali si normalen. Prišel je, da se fizično okrepi, dobi minutažo in si povrne samozavest. Mislim, da nam je uspelo. Fizično je postal močnejši. Še vedno mislim, da je evroligaški organizator igre. V Sloveniji takih nimamo veliko. Žalostno, da se tak kaliber že dve ali tri leta ne postavlja v ospredje. Če vzamemo za primer mojega Luko. On je dobil priložnost pri 16 letih v članski ekipi, Šiško pa ne. Prepričan sem, da če bi jo, bi zdaj igral v Evroligi in bi bil lahko tudi nosilec. Dogovorili smo se, čeprav je imel zelo veliko dobrih ponudb v Sloveniji, a se je odločil, da pride k nam. V teh treh ali štirih mesecih mislim, da je zelo zadovoljen in je napredoval.

Bo Ilirija postala stabilen prvoligaš?
To je naša želja. Ne želimo biti muha enodnevnica. Tudi sistem, ki je zdaj bolj zaprt, nam ustreza in mislim, da nam lahko lepo uspe. Se pa zavedamo, da bo težko, a želimo iti korak za korakom. V roku treh ali štirih let pa se lahko marsikaj spremeni.

Dvorana Gib za Ligo Nova KBM ni primerna. Kje boste torej igrali v prihodnji sezoni?
Realno je v Šiški edina primerna dvorana Tivoli. Se nekaj pogovarjamo in mislim, kar zadeva tekme, ne bo težav, bi pa radi tam opravili tudi kakšen trening. A o tem se še dogovarjamo.

Tilen Jamnik

Prijavi napako
Komentarji
Samo Zakes
# 18.04.2017 ob 07:35
V teh krajih očitno odlično obvladamo svoje delo, kadar je situacija kri, znoj in solze. Ko pa pride do večjih zgodb in se zberejo hijene, pa hitro pride do kolapsa. Videno tudi v drugih športih.
kramci
# 18.04.2017 ob 07:26
Končno nekaj pozitivnega od naše košarke. upam da jim rata, da postanejo stabilen prvoligaš in da bodo dajali šanse mladim. Tako kot recimo Sixt Primorska. Upam na čimveč takšnih zgodb.
Pohvala pa tudi Dončiču, 49 zaporednih zmag le ni kar tako.
lookaaa
# 18.04.2017 ob 07:09
pohvalno!!!
trolicnez
# 18.04.2017 ob 07:10
Meni se zdi pa zalostno, da pri vseh teh 22-letnih fantih dominirajo jagoda, huka in modric. Namesto, da bi jih mlajsi s svojo fizicno mocjo "pregazili", je potem na koncu leta jagodnik mvp lige. Halo.
Poldi
# 18.04.2017 ob 09:46
Igranje v Tivoliju bi za Ljubljano in košarko pomenilo zmago.
lopez
# 18.04.2017 ob 10:39
Sedaj lahko mirno napišem to, kar mi je povedal sosed iz naše ulice, ki je že leta v mlajših kategorijah slovenske košarke in je moj najbolj priljubljeni vir informacij. Ilirija je bila nekoč, takoj po osamosvojitvi, že v prvi slovenski ligi (rdeča skupina) in takrat je Saša Dončić celo prvič zaigral za člane v njej. Kasneje je nihala med drugo in tretjo ligo. ampak je bila nekako steber košarke v Šiški.
Zelo malo ljudi ve, da je prišla Ilirija pred malo manj kot 10 leti v določenem trenutku v zelo slabo stanje, kot razlaga že Dončić sam. "Stari" Ilirijani so med sabo prišli v spore( tudi zaradi tega, ker je večina talentov kot sta Dragića odhajala v boljše klube kot je to normalno in je prišlo zaradi tega do sporov znotraj kluba), zapuščali eden za drugim postopoma klub, mladinski pogon Ilrije v pionirski sferi pa se je razbil med Pingvine, Olimpijo, Parklje in ŠD Šentvid, v klub pa so na novo prihajale samo osebe z osebnimi interesi. Klubu je pričelo takorekoč primanjkovati kadra, ljudi za najbolj osnovne stvari. Za igranje nižjih lig namreč ni osrednjega pomena finančna moč kluba, pač pa zagotovljen mladinski pogon in kader za delo z njimi. Samo peščica ljudi je uspela klub sploh obdržati, da se ga ni zaprlo. Agonija je trajala kar nekaj let.
Dončić je naredil veliko delo, obenem pa opomnil, da je tradicija v Sloveniji premalo cenjena. Če odštejemo Olimpijo v prej naštetih klubih so namreč Ilirijo, klub z več kot polstoletno tradicijo, z lahkoto izrivali klubi, ki so nastali šele po osamosvojitvi. Če je kdo gledal finalni turnir za kadete, so mnogi igralci Primorske namreč bivši igralci ŠD Šentvid iz Šiške. Pač to je bila posledica razmer, ko klub enkrat ostane brez osnovnih stvari in ljudi, ga rešijo lahko samo še težki idealisti in enthuzisti, kot je npr Dončić s triom prvoligaških igralcev. Tu se je pokazal glavni problem ljubljanske košarke - tam namreč vlada pravilo DELI in VLADAJ, kjer so glavni akterji tisti, ki imajo v danem trenutku ali denar ali vpliv. Vprašanje, če bi Iliriji uspelo to, kar ji je pod Dončićem, če ne bi zaradi te politike, prej dirigirane s strani Olimpije, Slovan in Parklji postali naenkrat obrobna figura. Slovan je plačal davek Rajglovemu reševanju Olimpije in je danes v 3. ligi. Koga sploh zanima tak klub v tem stanju, ne glede na to, da je nekoč šlo čez ta klub praktično več kot pol slovenske reprezentance? Spet je vse odvisno od enthuziastov, da se klub sploh obdrži.
Vhito
# 18.04.2017 ob 10:14
Evo popolnega scenarija: Olimpija ˝propade˝, dolgovi izginejo, koritniki pa se prisesajo v Ilirijo in furajo vse naprej pod drugim imenom in brez minusa.
jasej1
# 18.04.2017 ob 08:34
@trolicnez

No ja, konec koncev govorimo le o 2. ligi. Če mlad kaj obeta, gre hitro v prvo ligo oz. tujino. Ti 22-letniki, ki igrajo v 2. ligi, so čisti amaterji, ki imajo veselje z žogo, Jagodnik, Modrić in Hukić, pa so v svojih karierah igrali za reprezentance, v Evroligi, trenirali 2-krat na dan...

Sicer pa čestitke Iliriji. Upam, da dobijo še kakšno pomembno okrepitev, ker drugače bodo težko obstali v 1. ligi. Liga se bo sedaj ožila, kar pomeni, da bo takšnim klubom precej težko.
avalon7
# 18.04.2017 ob 10:09
Jasej1, se strinjam popolnoma s tvojim komentarjem. Kakorkoli vemo v debatah več, igralec, ki je okusil evroligo je v drugi dimenziji kot fantje, ki so pri 22ih v drugi ligi. Ne rečem, da kdo nima potenciala, ampak tukaj je cel kup faktorjev, fantje se odločijo za normalno življenje, temu primerno pride tudi stagnacija, glede na kvaliteto pa lahko v nižjih ligah igrajo tudi do 40.ega.

Drugače pa za dvig kvalitete je potreben obisk na tekmah. Zato pozivam vse, ki imate v svojem kraju nek pozitiven košarkaški projekt, da obiščete kako tekmo. Boste videli, zabavne so tudi tekme tretje lige ali mladinske če imaš košarko rad.
sportivko
# 18.04.2017 ob 08:39
Zdej pa samo še počakmo da pride Jani Möderndorfer za predsednika in zgodba bo kmalu končana.
Fleaa
# 18.04.2017 ob 08:14
najbolj žalostno bo pa, ker se bodo drugo leto boril za naslov prvaka... ekipa veteranov.... baje naj bi se Sašo menil z Kotnikom, sedaj ko je Jagoda nehal.... še zmeri bojo šolal tele naše nadute mlade telićke....
Dodres
# 18.04.2017 ob 08:56
Kdo ve kako je s Slovanom?
borchica
# 18.04.2017 ob 12:06
Modrić in Hukić sta stara 37 let. V NBA igra v končnici Vince Carter, ki jih ima 40. In to v prvi peterki. Tako da govoriti o nizkem nivoju druge lige, ker so igrali ti trije in pripeljali ekipo v prvo, je malo na pamet. Naslednje leto bosta Hukić in Modrić igrala v prvi ligi. Itak da druga liga ni enako kvalitetna kot prva, zato pa je druga, ma trditi, da je nivo grdo nizek, ker v njej harajo Jagoda in ostala dva, je pa smešno.
stoychi
# 18.04.2017 ob 09:36
čestitke in uspešno naprej,
Fleaa
# 18.04.2017 ob 09:18
Zdej pa samo še počakmo da pride Jani Möderndorfer za predsednika in zgodba bo kmalu končana.
saj mu ne bo zneslo na dveh stolčkih... baje mu Zoki pri hokeju rihta mesto namesto Popovicha
apollo11
# 18.04.2017 ob 08:29
Bravo. Delajo in ne zraven ne zganjajo negativizma in sami sebe ne pomelujejo. To je velik uspeh.
colnago
# 18.04.2017 ob 07:52
vsaka ti čast,čestitke le tako naprej
mc007
# 18.04.2017 ob 07:45
...in glede na velik padec kvalitete naše košarke v 1. ligi, se bo ta niz nadaljeval še nekaj časa. Pohvalno in čestitke.
Dragoon
# 18.04.2017 ob 11:28
Vhito
Evo popolnega scenarija: Olimpija ˝propade˝, dolgovi izginejo, koritniki pa se prisesajo v Ilirijo in furajo vse naprej pod drugim imenom in brez minusa.


Točno tega scenarija se bojim, in močno upam, da ni bila Ilirija načrtno pripeljana v prvo ligo le zato, da se lahko to uresniči.

Sicer mi je pa všeč, da se star meščanski Ljubljanski klub dviguje, čeprav je res žalostno, da to lahko naredi z "ultraveterani", ker to pač pove vse o stanju v vseh ostalih drugoligaših.
Rui
# 18.04.2017 ob 08:01
Lahko čestitam!

Ampak, zaenkrat je to vseeno "instant uspeh" pa lahko obračamo kakor koli želimo. Vzameš tri nekoč dobre košarkarje, ki imajo še res željo po igranju, igrajo praktično zastonj in so še vedno boljši od večine....in uspeh do same prve lige je zagotovljen.

Se bo pa sedaj v naslednjem letu ali dveh videlo kaj bo nastalo. Verjetno bo treba "reševati" zgodbo še s kakšnim veteranom, ki bo prišel napol zastonj igrati.... Edino kar jim gre na roko, da jih imamo še veliko aktivnih ki so bili nekoč vrhunski, danes pa so za prvo ligo še vedno med najboljšimi....

Ker bodo težko finančno prišli skozi z profesionalno ekipo...
Sapp
# 18.04.2017 ob 17:51
Mislim totalno zgrešena zgodba, ja ok prišli ste v prvi ligo zaradi treh starcev Huka, Jagoda in Modrič (kateri so še vedno carji za to našo ligo), a dejstvo je da Slo košarka od njih pač nič v prihodnje ne bo imela.

Se strinjam, mladi se lahko učijo košarko le od trenerja in iz knjig, prenos znanja s starejših na mlajše pa ne obstaja. STFU
ElderPunk
# 18.04.2017 ob 15:58
dejmo GD: Iliiiirijaaaa naj odmeva do neba
jasej1
# 18.04.2017 ob 09:07
@Dodres

Žal je Slovan le še povprečen 3. ligaš. Nič ne kaže, da bi se lahko vrnil na stara pota.
-tuditi
# 18.04.2017 ob 16:23
Šiško?

Skregal se je v Loki, potem mu Olimpija ni pasala na koncu pa še Cibona in sedaj se je za vprašati ali je res problem pri vseh drugih ali tudi pri njemu nekaj ne štima?

Kaj praviš Dončič?
KLIPAN
# 18.04.2017 ob 08:59
Pohvalno!
Lesinar
# 18.04.2017 ob 08:12
Huka zlatna ruka!! Saša daj en prosti met vrži no
Oberkrainer99
# 19.04.2017 ob 12:50
En prav pameten je napisal ,,bo treba material pripeljat" .Ta material ni za prvo ligo in podobne.Kako lahko ljudi označiš z nekim materialom.Kako se to grozno in butasto sliši.
tonccy
# 18.04.2017 ob 20:48
Kako je že bilo v Idriji, pa še kje. En kup rutiniranih 30-letnikov, eno ali dve vroči leti, nato pa deset let pobiranja iz 3. lige. Naj igrajo domači fantje, naj se mečejo po zobeh in bo vseeno dovolj gledalcev. Pa še kdo se bo izklesal za višje cilje.
intelekt
# 20.04.2017 ob 10:46
Meni se to pač ne zdi to nek silni uspeh. Uspeh ni zgrajen na dobrem klubskem (športnem) delu z mladimi ali odličnim nosom za talente. Pripeljali so 3 ostarele "prvokategornike", ki seveda še vedno lahko harajo v slovenski tretji in drugi ligi. To bi lahko storil s praktično katerim-koli klubom pa to ne kaže na neko novo prihodnost, neko novo sredino, in ne zagotavlje nikakršne stabilnosti.
"Zgodba" tudi ne kaže na neke izredne kvalitete Saše Dončića kot trenerja.
Če že, gre bolj za poslovni uspeh prepričati tri takšne igralce da se priključijo projektu, ni pa dosežek velik športni uspeh.
Je pa res, kot piše v članku da je to lahko velik magnet za mlade in če bodo dejansko uspeli to izkoristit in bo delo z mladimi kvalitentno, bomo pa morda lahko govorili o dejanski zgodbi o uspehu v nekaj letih. Zaenkrat to pač ni.
Vso srečo.
slovenc pa pol
# 18.04.2017 ob 23:26
Top
mikedean
# 18.04.2017 ob 20:06
Od Ilirijinih mladcev največ obeta Jan Gršič (99). V članski ekipi je bil samo še Širovnik (98), ki pa skorajda ni nič igral. Pričakujem, da bo letos na trgu kar nekaj mladcev (recimo, da pod njih štejemo letnike 1996 in mlajše).

Najprej so tu tisti, ki v svojih klubih najveretneje ne bodo dobili priložnosi in bi bilo bolje, da bi šli v drugo sredino: M.Janežič, Strmčnik, Šteblaj, Šiška, Volarič, Miklavčič (vsi letnik 1998), Stopar (1997) in še kdo. Res pa je, da z izjemo Stopaja realno sodijo v drugo slovensko ligo.

Potem so tu tisti, ki bodo valda igrali prvo in ne drugo ligo (kamor so njihovi trenutni klubi uvrščeni v seoni 2017/18): Grubelič, Janc, Kovačević, Sajevic, Hojč (vsi letnik 1996) in še kdo. Konec koncev so bili vsi omenjeni reprezentanti v mlajših kategorijah.

Na koncu so pa tu tisti, ki bodo valda igrali vsaj drugo ligo (če ne prvo) in ne tretjo:
Kunc (99), Habat (97), Rožanc (97), Kerić (98), Matijevič (97), Savić (98), Košir (97) in še kdo.

Torej bo kar nekaj "materiala" za pripeljat. Zanimivo bo. Problem pa je, da je med njimi zelo malo visokih, kar pomeni, da se bo pod košem spet krpalo vrzel s tujci oz. veterani.
raknac navi
# 18.04.2017 ob 11:10
Ekipa v kateri je bil Jagoda alfa in omegamora bit pa res na zavidljivem nivoju...
raknac navi
# 18.04.2017 ob 16:26
Lovec
Se strinjam. Taki projekti vlecejo voz se dodatno navzdol. Ampak tole o rdecih... v sloveniji enostavno klub ne more obstat na takem nivoju kot je bila Olimpija. Ni tekmeca, ni gledalcev, ni sponzorjev. Enostavno smo premajhni za basket in fuzbal. To kar je naredil maribor je znanstvena fantastika. Zgornja meja tega kar lahko nas klub doseze.
rader1991
# 18.04.2017 ob 10:03
Ilirijo bodo preoblikoval v olimpijo in zgodba bo šla naprej znana praksa iz Srbije.
DKR
# 18.04.2017 ob 09:42
Dosedaj sem mislil, da je II. liga namenjena kaljenju in prodoru mladih igralcev, pa vidim, da temu ni tako, ampak, da ultra veterani igrajo svojo "rekreativno" ligo in odžirajo minute mladim.
Pohvalno ,ni kaj :((((
-tuditi
# 18.04.2017 ob 17:20
Saj že zadnjih nekaj let je recept za prehod iz druge v prvo ligo znan, pripelješ nekaj +30 košarkarjev jih daš tam +30 minut minutažo in to je to.

Vsak trener je potem pameten kako oni dobro delajo, kako imajo vizijo, načrte,... nato pa itak ni nekih uspehov v prvi ligi. Sedaj mi pa naj nekdo pove kaj bo Ilirija počela oz dala Slo košarki, če so glavni košarkarji +30 letniki?!? Kaj a se bo reprezentanca in Slo košarka preživela s tem? Kako boš porinil mlade naprej, če jih Ilirija nima?!

Mislim totalno zgrešena zgodba, ja ok prišli ste v prvi ligo zaradi treh starcev Huka, Jagoda in Modrič (kateri so še vedno carji za to našo ligo), a dejstvo je da Slo košarka od njih pač nič v prihodnje ne bo imela.
Lovec
# 18.04.2017 ob 14:23
Takšni in podobni projekti vlečejo voz slovenske košarke navzdol.

To da so zmagovali 40 letniki, kvalitete srednjega spodnjega razreda evropske košarke ( ko so bili na vrhuncu svojih moči ) pa je dovolj zgovoren podatek.

Slovenska košarka v kvaliteti pada že kar nekaj let, nismo sposobni imeti na kupu razvoj mladih igralcev in jim ponuditi dovolj kvalitetno ligo in klub.

Nekako se je začel voz valiti navzdol, ko je bila UOL na vrhuncu moči in je kazalo, da se bo usidrala kot eden izmed centrov Evropske klubske moči. Zahteven zalogaj in prežeči profesionalizem ter ekonomika razmišljanja,sta pognala rdeče funkcionarje v prve bojne linije. Uspelo jim je v popolnosti.
-tuditi
# 18.04.2017 ob 18:00
Sapp STFU ali WTF pametnjakovič?!? Torej najbolje, da igrajo sami 30 letniki oprosti kje so že mladi? Nič ni narobe s trojko Hukić, Jagoda, Modrić to so 3-je zakaj pa okoli njih ni potem mladih, da prenesejo to znanje?! Daj si malo poglej kakšna je minutaža pri Iliriji bo šlo?

Moraš biti pa res mimo, da ne razumeš zakaj se gre.
Državno prvenstvo v košarki
link
Đorđe Lelić novo ime pri Krki
24
29. julij 2017 ob 16:18 Košarkarji Krke počasi končujejo sestavo ekipe. Zadnja sta v Novo mesto prišla branilca Đorđe Lelić in Tim Osolnik. Vrsta Simona Petrova išče še centra.
Več novic ...
Kazalo