EP v košarki 2009

Poudarki

  • 4.500 gledalcev pozdravilo košarkarje
  • Oglejte si fotogalerijo iz Tivolija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5,0 od 70 glasov Ocenite to novico!
Erazem Lorbek
Ko dobi Erazem Lorbek žogo v napadu, je vse videti tako preprosto. Foto: MMC RTV SLO
Goran Jagodnik
Eden najbolj borbenih košarkarjev na igrišču je bil tokrat Goran Jagodnik. Foto: MMC RTV SLO
Anže Kopitar
V Tivoliju, ki je tokrat pokal po šivih, se je zbralo tudi nekaj velikih imen, med njimi tudi Anže Kopitar. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Lepa zmaga nad evropskimi...

Dodaj v

Foto: Pred polnim Tivolijem Ruse zlomili v zadnji četrtini

Odlična igra Nachbarja in Erazma Lorbka
9. avgust 2009 ob 20:00,
zadnji poseg: 9. avgust 2009 ob 22:29
Ljubljana - MMC RTV SLO

Razprodani Tivoli je videl nekaj vrhunskih potez slovenskih košarkarjev, pa tudi (še) vedno slabo uigrano obrambo, ki pa je v zadnji četrtini le pokazala zobe. Rusija je klonila z 78:62.

Evropski prvaki so ves čas pretili slovenski reprezentanci, ki si je ključno prednost na tretji pripravljalni tekmi pred EP-jem nabrala v obrambno odličnih zadnjih desetih minutah. Po točkah Gorana Jagodnika in Gorana Dragiča je bilo v 33. minuti 70:57, Slovenija je v zadnji četrtini prejela le šest točk.


Znali izigrati slovensko obrambo
Rusi so sicer že v 12. minuti srečanja zaostajali za deset točk (31:21), ko je trojko zadel Jaka Klobučar, vendar so hitro znižali in držali korak s Slovenci. S hitrimi in enostavnimi akcijami so večkrat izigrali slovensko obrambo, v kateri ne manjka požrtvovalnosti, jo pa čaka še precej dela.

"Rusa" motivirana proti Rusom
V ekipi Jureta Zdovca sta bila odlično razpoložena Boštjan Nachbar (16 točk) in Erazem Lorbek (15 točk), ki sta v pretekli sezoni igrala za ruska kluba. Prvi se je iz moskovskega Dinama že preselil k Efes Pilsnu, drugi je še vedno član CSKA-ja. Svoj prispevek je predvsem v zadnji četrtini (skupno 11 točk) dodal še borbeni Jagodnik.

Manjkal branilski dvojec Vujačič-B. Udrih
Zdovc je tokrat računal na vse igralce razen že dlje časa odsotnega Saše Vujačiča, ki po poškodbi kolena hodi na intenzivne terapije (njegova usoda bo dokončno znana do četrtka), ter Bena Udriha. Slednji čuti blažje bolečine v preponi. Zdovc je v začetno peterko tokrat uvrstil kapetana Matjaža Smodiša, brata Lorbek, Jako Lakoviča in Nachbarja.

Tivoli nabito poln
Tekmo v Tivoliju, ki je slovensko reprezentanco nazadnje gostil pred 13 leti (obračun z Italijo), je spremljalo 4.500 gledalcev. Slovenci bodo jutri, prav tako ob 20.00, Ruse gostili še v Novem mestu.

Nachbar: Veliko boljše kot na prvih dveh tekmah
"To še ni bilo tisto pravo, zagotovo pa veliko bolje kot na prejšnjih dveh tekmah. Zavedati se moramo, da smo oboji šele začeli priprave na parketu. Motiviranosti nam ni manjkalo, saj smo nastopili pred polnim hramom slovenske košarke in pred širno Slovenijo, ki nas je spremljala pred televizijskimi zasloni. Ob takem pristopu bi danes lahko premagali tudi boljše ekipe od evropskih prvakov," je po tekmi povedal prvi strelec tekme Nachbar.

Pripravljalna tekma, Ljubljana:
SLOVENIJA
- RUSIJA
78:62 (24:18, 18:20, 20:18, 16:6)

Nachbar      16    Monja         15 
E. Lorbek 15 Kaun 11
Jagodnik 11 McCarty 10
D. Lorbek 7 Ponkrašov 7
Golemac 6 Bikov 6
Dragič 5 Hrijapa 5
Lakovič 5 Fridzon 3
Brezec 4 Voroncevič 2
Klobučar 3 Vasiljev 2
S. Udrih 2 Zozulin 1
Smodiš 2
Slokar 2

Prosti meti: 25/29; 14/24
Met za dve: 19/31; 15/28
Met za tri: 5/12; 6/19
Skoki: 28; 16

4.500 gledalcev

T. O., foto: A. B.
Erazem Lorbek
Jaka Lakovič
Domen Lorbek
Rusija
Rusija
Matjaž Smodiš
Jurica Golemac
Jurica Golemac
Primož Brezec
Jaka Klobučar
Goran Dragič
Uroš Slokar
Jaka Lakovič
Goran Dragič
Erazem Lorbek
Slovenija
Tomo Mahorič
Sergej Bikov
Goran Dragič
Goran Dragič, Goran Jagodnik. Domen Lorbek
Samo Udrih, Primož Brezec
Zmajčice
Zmajčice
Jurica Golemac
Uroš Slokar, Matjaž Smodiš, Jaka Lakovič
Tivoli
Tivoli
Domen Lorbek, Jadranko Nikolić, Stefanos Dedas
Tivoli
Uroš Kolar
Jaka Lakovič
Marino Baždarić
Zmajčice
Jaka Klobučar
Slovenija
Boštjan Nachbar
Prijavi napako
Komentarji
n1fuzbaler
# 10.08.2009 ob 20:55
ja, se strinjam, samo potem se ni treba iti turizma in zapravljat denarja (čigavega že?)... za vse od sebe dat so vaške tekme, tukaj igrajo za nas, za ljudstvo!!!

boš videl, da ne bo nič od njih na tem prvenstvu. Ne vem zakaj ti je težko rečt: "Ok fuzbaler, konc debate, bova videla septembra". To je vse kar jst pravim.... nič drugega... ker tolk pa že vem o športu, da znam kaj napovedat...
dpok
# 10.08.2009 ob 17:02
fuzbaler vidiš kako primitiven si. jaz njim čestitam za vse kar so do zdaj naredili (očitno si ti dosti boljši od njih). saj se mi je zdelo da nič kaj dosti nemore biti iz tebe če pa imaš nick fuzbaler... oprosti ampak tako je. fantje so super trenirajo kot norci celo življenje in pol njim neki fuzbaler pove rezultat njihovega dela (verjetno njim dosti pomeni to). saj sem ti pa napisal da tudi če jim ne uspe bom vedel da so dali vse od sebe. za mene je pozitiven rezultat če vem da sem dal vse od sebe...
n1fuzbaler
# 10.08.2009 ob 15:17
slovenci za njegove igre zvemo le iz medijev, videli ga pa še nismo...

res škoda, upam, da me demantira, kajti rabimo vujačiča iz nba!
Profil
# 10.08.2009 ob 14:57
Nachbar 16
E. Lorbek 15
Jagodnik 11
Golemac 6
Dragič 5
Kera nepričakovana huda peterka je bila tole...
Profil
# 10.08.2009 ob 14:54
mislite, da bo Vujačič kdaj v prihodnosti sploh zaigral na kateremkoli prvenstvu?
n1fuzbaler
# 10.08.2009 ob 14:40
no dpok, boš pol septembra povedal... pol te pa nikjer ne bo kajne?

pretečem pa več kot ti, tečem skoraj vsak dan, pa ne 10m, mogoče bo 10km bližje

... tako da ne sodi in ne meči vseh ljudi tukaj gor v en koš. Pač govorim iz izkušenj, ker je bila do zdej še vedno ena in ista zgodba. (favoriti in dobre priprave, potem pa polom) Kako naj potem človek pričakuje spremembo, če je bila naivnost pri nas vedno na veliko izražena.

Fantom čestitam le za tisto 5. al ktero mesto je že bilo v Beogradu, to je nekako zame bila svetla točka...
Driklc
# 10.08.2009 ob 13:29
Odlična igra Erazma, obeh Goranov in Boštjana. Razočarala sta me Jaka in Samo in delno Primož. Mislim da lahko tudi zmagana tekma pokaže veliko pomankljivosti v igri in zato ni potrebno tekmo zgubiti, da lahko analiziramo napake. Igra je bila več kot solidna in je pokazala da lahko fantom zaupamo in jih samo in le spodbujamo. Apetiti po medalji so smiselni le iz ust igralcev in selektorja ki kasneje tudi odgovarjajo za morebiten uspeh ali poraz. Nepravično bi bilo od fantov zahtevati medaljo in vse ostalo šteti kot neuspeh. Zmorejo veliko in verjamem da bodo to tudi pokazali.
dpok
# 10.08.2009 ob 13:14
daj fuzbaler spelji se! če ne misliš naših fantov spodbujat raje ne piši in ne spremljaj nič... verjetno nikoli v življenju nisi pretekel 10m skupaj. si navaden debil, keri sedi za računalnikom cele dneve. naši si takega komentarja enostavno ne zaslužijo... lomijo in trudijo se na pripravah kot živali ti pa stakimi... če jim ne uspe jim pač ne uspe, ampak bo večina ljudi vseeno vedela da so dali vse od sebe (vsaj večina tistih ki so vsaj enkrat v življenju naredili vsaj tistih 10m)
n1fuzbaler
# 10.08.2009 ob 12:45
...če povem skrajšano:
Na Poljskem ne bomo naredili ničesar!
n1fuzbaler
# 10.08.2009 ob 12:05
kdo pa je kaj od nogometa rekel..
sam nimam z nogometom razen nicka nič....

pa da še to povem: FUZBAL V SLOVENIJI je SLAB zelo slab. slabši od košarke (športa tudi nista bogve kako primerljivo po tem koliko ljudi na svetu igra fuzbal in koliko košarko)! Samo še zdej mi ni jasno, zakaj se je treba vtikat v nicke uporabnikov. A za temo košarke ti je zmanjkalo besed.
JANI.ST
# 10.08.2009 ob 12:01
n1fuzbaler

ja ne vem no, se mi zdi da je v košarki mal več uspeha kot pa v nogometu.
n1fuzbaler
# 10.08.2009 ob 12:00
Če jo boste hvalili pa zdaj, potem bo pa spet takole:
"Joj, vse prijateljske so zmagal, zdej so imeli pa SMOLO in so na ep vse zgubil" in, pol bo spet smola razlog za hvaljenje košarkarjev... V resnici pa to ne bo smola temveč kvalitetna razlika do drugih...

dajete jim VNAPREJŠEN ALIBI da potem tudi slab rezultat izpade kot smola ali kot slaba dnevna forma. in to je narobe... javnost naj bo kritična, ne pa hvaliti dneva pred nočjo!!
n1fuzbaler
# 10.08.2009 ob 11:55
mi hvalimo reprezentanco, ko zmaga pomembne tekme (ep, sp, oi), ne pa za vsako prijateljsko tekmo, ki vsi vemo ne pomeni prav ničesar...

no, ko bodo na ep koga dobrega premagal bom hvalil tudi jest, v to ste lahko prepričani. za prikazano do sedaj pa si pohvale enostavno ne zaslužijo pika.
SASSHO
# 10.08.2009 ob 10:29
Če se vujačić pozdravi dobimo ogromno okrepitev,ki lahko igra na vseh zunanjih pozicijah,primarna branilec,lahko pa uskoči tudi na krilo in organizatorja..res močno upam,da se pozdravu v teh parih dnevih,ki jih še ima..Go machine
diazepam
# 10.08.2009 ob 10:24
Po mojem bi bilo najbolje, da poleg Vidmarja doma ostaneta še po en pri obeh bratih (S. Udrih., D Lorbek). Pa še nobenih zamer ne bi bilo tako.
šurda
# 10.08.2009 ob 10:09
Včeraj zvečer sem še ravno pavočasno "priletel" iz službe,da sem
si v miru lahko ogledal košarko v razprodani hali tivoli.Tekma je bi-
la lepa na oko nekatere akcije pa so bile res vrhuske,kar se je vid-
elo tudi po reakcijah gledalcev v dvorani !!! Zelo pa me je navdušila
igra v obrabi naših košarkarjev v zadnji četrtini ko Rusi niso zadeli
praktično NIČ !!! l LE TAKO NAPREJ NAŠI FATJE TUDI DANES
V NOVEM MESTU IN SEVEDA NA EP NA POLSKEM,TAM JE
TO NAJBOL POTREBNO SREČNO !!!
pisosiht
# 10.08.2009 ob 09:55
Skoraj vsi boljše kot proti Makedoniji. Sploh tisti od katerih se največ pričakuje. Razen Lakovič, jej jej, spet slabo...doma skoraj sigurno ne bo ostal, upam da bo prišel "k sebi", ko bo treba. Sta pa precej pred njim Udrih in Dragič. Vujačič pa zelo manjka, tukaj pa nastaja že problem. Kdo bo doma ostal je pa prezgodaj reči, čeprav je včeraj šefe nakazal, da Vidmar .......... Kot je rekel Triptico: so far so good....
bll
# 10.08.2009 ob 09:52
vi ste hecni. itak da je treba igrat na "polno", pač po svojih najbolših močeh, da se čimbolj uigraš... iq=6
kentaurus
# 10.08.2009 ob 09:27
Tako glede na prikazano, kot tudi glede na ravnanje Zdovca, je več ali manj jasno, da doma ostane Vidmar. Ostalo je zelo odvisno od tega ali bo Vujačič pripravljen ali ne. Mislim pa, da bo D. Lorbek potoval na Poljsko.
dpok
# 10.08.2009 ob 08:50
Se vidi precejšnji napredek v igri. Sicer je treba dodelat še marsikaj v obrambi in napadu ampak je že zdaj zelo zadovoljivo. Zelo lepo je blo včeraj v Tivolijo videt kako ljudje navijajo za našo repko. Se vidi da smo kot narod zopet stopili skupaj (za pohvalit). + za jagodo, bokija, lorbka, dragiča
- za brezca, klobučarja
...sicer bi pa lahko tud vidmar in s. udrih dobila malo več priložnosti...
Šiši rabimo te......................................
..............
metza3
# 10.08.2009 ob 08:42
Jaka ne bo ostal v ekipi. Zdovc ga je vzel na pripave, da ga pripravi na novo sezono Union olimpije in ga preizkusi na več ravneh. Npr, da vidi, če je sposoben dokončati trening pozitivno in ne negativno. V glavnem, Klobučar je tam samo zaradi tega.
Z druge strani pa Samo Udrih kaže samo obrambo, šuta ravno nima, klobučar pa ima v sebi tisti 2 piki v 5 minut igre.
Domen Lorbek je odličen šuter, v obrambi pa popolnoma pozabljen, da ne omenim njegovega kroženja.
Vidmar je pa razred zase in se na vsak način hoče obdržati nek v tujini in si ne ore v glavo vbit, da je s tem, ko je čepel v Fenerju zgolj pozabljena duša na košarkarski sceni. Zdj se pa prikuplja tistim vsebolj prepričljivim glavnim pri olimpiji. Enako je bilo z Ilievskim pa Vilfanom. Vlado je rabu klub po klavrni sezoni v Sienni in ni dobival bokvekakšne ponudbe in stopil nekam bliz, nikamor drugam kot k union olimpiji.
Replicirajte, če se vam da:)
drejc83
# 10.08.2009 ob 08:35
lpo
Novitzky
# 10.08.2009 ob 08:27
koga bo izločil zdovc iz ekipe?

jaz mislim da
1.Vidmar
2.d. Lotbek
3. S. Udrih ali Klobučar

Čeprav mislim da bo Jaka ostal v ekipi
mikedean
# 10.08.2009 ob 08:21
Ups, malo pred koncem je Klobučar zamenjal Jagodo.
ksela
# 10.08.2009 ob 08:12
kaj ste eni neumni, sam kritizirat znate, namest da bi pohvall našo reprezentanco za dobro igro.
mikedean
# 10.08.2009 ob 07:59
Kaj mislite, a bo Smodiš danes zaigral pred domačo publiko, čeprav ga boli križ? Če bi bila včeraj pomembnedjša tekma, bi kljub bolečinam gotovo igral tudi v drugem polčasu. Kaj bi Slovenija šele delala, ko bi bil povsem zdrav Smodiš, in pa seveda tudi Vujačič in Beno Udrih. Na koncu tekme pa ni bilo v igri sploh nobene dvojke, saj so peterko tvorili Lakovič, Nachbar, Jagodnik, Golemac in Erazem Lorbek. Se vidi, da je položaj dvojke največji problem. Ko bi vsaj Bog dal, da bi se The Machine pozdravil. Glede na to, da gre samo za pripravljalne tekme, bi lahko Vidmar dobil vsaj pet minut, pa tudi Slokar in Samo Udrih bi lahko igrala več.
reziser12
# 10.08.2009 ob 07:50
Mirko strojan cign taku al pa taku ,mi gremo po medaljo ti pa ostan na osmem mestu..bedak,fuzbaler n1 ti pa pejt fuzbal gledat k je taku razvit v sloveniji k je na vsakem evropskem in svetovnem prvenstvu v v vrhu in k ma slovenija 5 ekip v ligi prvakov .
JANI.ST
# 10.08.2009 ob 07:46
no to je blo pa že kr lepo za pogledat. Jagodnik...res vsa čast.
mirko s trojan
# 10.08.2009 ob 07:37
Nasprotnikom,ki nas čakajo na EP dajemo vedeti,da smo "močni" in se bo vsak na nas pripravil na polno,zelo pametno bi bilo izgubiti eno tekmo proti Makedoniji in prvo proti Rusiji oz. zato mi prijateljske tekme,ki se igrajo "na polno" niso preveč všeč,saj potem posnetke tekem nasprotniki skrbno preučujejo...

Še enkrat pa roko na srce,na EP bo 10 enakovrednih ekip zato je nehvaležno pričakovati kolajno...če pa bo,jo bomo pa hvalili potem!!!
lookaaa
# 10.08.2009 ob 07:29
mirko s trojan in n1 fuzbaler, nekateri jih simfajo, kako nic niso pokazali proti makedoniji in da bi jih neka spanija razbila s +40, vama se zdi cudno, da igrajo na polno proti rusom!

sam menim, da je treba tudi kako akcijo na polno odigrat in poskusat tudi na koncu kdaj pa kdaj stisnit, da dobis tisti pravi obcutek koncnice za prave tekme, ki sele prihajajo.
in niso eksperimentirali samo rusi, tudi zdovc je, drugace nebi ob koncu tiscal klobucarja noter! tudi zdovc se eksperimentira.

sam sem zadovoljen s potekom priprav. upam, da se zgodi kemija in nam na poljskem rata. kvaliteto imamo, rabimo se le pravi kolektivni duh. imamo se mesec casa. upam, da vuji uspe zaigrat za repko. drzim pesti, da se nam koncno poklopi vse!
n1fuzbaler
# 10.08.2009 ob 07:20
Sram jih bodi. Igrajo na polno na prijateljskih tekmah...
In se grejo v zadnjih sekundah, kot da bi šlo za finale ep:) tega bodo lahko gledali doma, v to sem prepričan.
Poleg tega pa pri rusih ni ne duha ne sluha o pravih njihovih zvezdnikih...

klasika, pol na ep bomo zgublal kot Slovenci znamo.
mirko s trojan
# 10.08.2009 ob 07:19
Itak,da je Slovenija zmagala,če je pa dala vse od sebe ...Rusija pa je ves čas preiskušala razne kombinacije in ni veliko gledala na izid tekme...
Žalostno je tudi to,da je igralec kot je Jagodnik eden najboljših na tekmi,imamo pa 4 NBA igralce v ekipi....

Žal bo EP katastrofa za nas,saj nas ne vidim več kot na 8. mestu...žalostno ampak resnično...

Komentirajte me pa potem ko bo konec EP.
M-filter
# 10.08.2009 ob 06:56
jeba bi bla brez Vujačiča. to pomen da bi imeli najboljši dvojki poškodovani. Sašo in Sani ... ostale dvojke so pa v povprečju, če ne kar podpovprečju
anthonyx7
# 10.08.2009 ob 04:02
zelo sem zadovoljen s predstavo nasih...
nekaj izjemnih akcij nasih so me pozitivno presenetile, sam upam da se bo to ponovilo tud na poljskem. nachbar pa e. lorbek izjemna v napadu, jagodniku pa se vidi da mu slovenski dres veliko pomeni!
upam da ne bomo imeli poskodb pred ep-jem.
na turnirju pa se bo videl, ce lahko sanjamo o medalji.

Gremo Slovenija
pbreko
# 10.08.2009 ob 01:49
JA GOVORT JE LAHKO NARDIT PA MAL TEŽJE VSI STE TOLK PAMETNI !
Prav super so igral dans, sej ne smemo pozabt, da so šele pripravljalne tekme bi pa rad vas vidu, kak igrate ko ste tolk pametni!!!Ko bo pa medalja tuki, se bote pa vsi smeja,l ko kekci kot da ni blo nč!!!Mal preveč govorite!!!Kdor velik govori, mal nardi zapomnte si to!!!
debaser
# 10.08.2009 ob 01:44
slovenija je zakon
RoSSoNeRoOo
# 10.08.2009 ob 01:23
Zanimivo da je Rusija padla z večjo lahkoto kot makedonija....obeta se nam zelo zelo zanimivo evropsko letos....slovenija do medalje to jaz pravim in ne bom optimist če rečem da so sposobni tudi špance nabrisat!!!!!
B in .
# 10.08.2009 ob 01:09
Ne vem.. kaj je to samo moj občutek, da naši igrajo malo preveč prijateljskih pred prvenstvom?
Da si ne bo še kdo kaj napravil... ali pa prišlo do kakšne utrujenosti in zasičenosti.

Glede Vujačiča, zakaj četrtek? Časa je še dosti... kamot ga še počaka npr. 10 dni in če bo pol OK.. super, drugače pač ne.
NINO82
# 10.08.2009 ob 00:26
slabo kaže vujačiču!...baje bomo šli brez njega na EP,kar pa je velika škoda!
rap_coko
# 10.08.2009 ob 00:19
vujačič je sam prosu zdovca da počaka do četrtka in da ga naj ne odpiše to kaže na to dama fant res voljo zato ne kakih neumnih komentarjev trosit če si opomore bomo njegovo kvalieto ocenjevali na tekmah ne na podlagi igre v LA (najbolšem klubu na svetu) če bi vsi razmišljali kot on bi bli tak evropski že zdavnaj pa ne mislit da sm nek njegov fan sem fan slovenije in ji želim vse najbolše z njim smo ziher močnejši kot brez njega, go slovenia
Abarca
# 10.08.2009 ob 00:16
Po mojem mnenju bo vse, razen letošnjih polfinalistov iz Španije, Hrvaške, Grčije in Litve, veliko presenečenje.
Abarca
# 10.08.2009 ob 00:14
Jst bi doma pustil D.Lorbka, Vujacica in Vidmarja
Poker
# 10.08.2009 ob 00:10
Po mojem mnenju bo vse, razen letošnjih polfinalistov iz Španije, Turčije, Grčije in Slovenije, veliko presenečenje.
ham-kam
# 09.08.2009 ob 23:24
QIQI

Greš tudi letos na poljsko?
Ja sam jst mam namen it z busom. To je pa katastrofa xD
Vlak je boljš al ne?
Triptico
# 09.08.2009 ob 23:22
@ 106, jasno je, da z Udrihom in Vujotom imamo perfektno zunanjo linijo(seveda upam, da seto zgodi), ker res ne zaupam Klobučarju in Lorbku. Lorbek je recimo še ok, ker ga lahko po potrebi damo na trojko(seveda tudi Saškota), bi pa kompletna ekipa pomenila zanesljivo rotacijo, z visokim ritmom in mirnimi živci za navijače. Sam sem še ob pripravljalnih tekmah tako spsihiran, da resno razmišljam, da si jutri vzamem fraj...LOl, mal heca...
Dolenc7
# 09.08.2009 ob 23:18
Lepa zmaga..Jutr bo najače navijanje do zdaj na prijatelskih tekmah Slovenije... Dolenci bomo pokazal kaj nm pomen navijat za rep. .. Gremo naprej na zmage S L O V E N I J A.. se vidmo jutr uživejte usi:D:D
tuditi
# 09.08.2009 ob 23:17
Triptico no sej jaz razumem,da so tudi v Sloveniji še razumni ljudje,ki radi slišijo obe plati zgodbe in potem podajo mnenje kot pa podajati mnenje samo na podlagi ene zgodbe.To sem samo tako napisal,da bodo morda tudi tisti skeptiki začeli razmišljati malce drugače.

Drugače pa je čisto vsak še kako potreben.Daljšo ko bomo meli klop in močnejšo prvo postavo lažje nam bo,lažje bo Zdovc toriral košarkarjev,več bo možnosti,da kdo eksplodira itd...Drugače pa imajo košarkarji še slab mesec do EP,torej vče kot dovolj časa,da pridejo v pravo formo.
QIQI
# 09.08.2009 ob 23:15
ham-kam: Jop. 2000 je bla cifra tut v ekipi omenjena. Jst grem 80% posto. Mal se une dooolge vožnje bojim ... :/

Po 36 urah vlaka do Madrida, bo pot do Poljske kot kratek nedeljski izletek.
Triptico
# 09.08.2009 ob 23:12
tuditi, saj nam je jasno, da si želi igrat. Finta je samo v tem, da je glede na preteklo dogajanja folku ''kao lažje sklepat'', da nekaj muti, čeprav to ni res. Krvavo bi ga ekipa potrebovala.
tuditi
# 09.08.2009 ob 23:06
Aja pa Vujačič je sam Zdovca prosil,če mu da še zadnjo možnost oz do četrtka čas,da se poskuša stabilizirat.Morda bo komu dalo mislit,da si fant želi igrati na EP,glede na to da so imeli nekateri razne ideje češ da mu tako ali tako ni za igrati.
grip
# 09.08.2009 ob 23:03
forza dragič
tuditi
# 09.08.2009 ob 23:02
Evo Smodiš že ima neke težave v hrbtu!Pa to ne moreš verjeti!Upam da ni nič hujšega,ker drugače pa res bolje da se sploh nima priprav,če imajo vsi na enkrat težave.
Triptico
# 09.08.2009 ob 22:57
buzzerbeater je drek, baskesim je ok ;)

Danes so fantje odigrali zares solidno tekmo. Zadnja četrtina pa je bila najbrž to, kar tudi Zdovc pričakuje od ekipe, fantastična obramba, vendar pa je tukaj potrebno izpostaviti Dragiča, ki je totalno odrezal organizarorja(spomnite se tudi odlične obrambe na Parkerju!), ki enostavno ni imel niti najmanjše možnosti organizacije napada. Jakata je naprimer z lahkoto prebijal. Ostali so imeli potem lažje delo. Še preden je odšel v NBA je Goran igral dobro obrambo, grizel, bil tečen kot osa. Zdaj pa se je tudi lepo 'nabildal' in je še bolj strupen. Edina pomankljivost ekipe je dvojka, enostavno niti Klobučar, niti Lorbek nista zanesljiva. Lorbek enkrat zadane brez kosti, enkrat air ball, Klobučarju se vidi, da je premalo predrzen. Glede na go, da imamo na enki tri dobre playe, bi na momente Lakoviča prestavil na dvojko, tudi Dragiča. Imeli smo spet preveč izgubljenih žog, mogoče je dobro da niso bile naivne ali pod pritiskom obrambe, pa vendar bo treba to izboljšat. V glavnem, so far so good.
krofodil
# 09.08.2009 ob 22:52
kaj je blo pa s kirilenkom?
Ghost_Rider
# 09.08.2009 ob 22:50
tudi mene to zanima
kje se drugace da kupit karte?
sam na hrvaskem na dan tekme?
dejc113
# 09.08.2009 ob 22:48
A mogoče kdo ve če bi se dal za 15.8 proti Hrvatom kupiti karte v SLO?
the magician
# 09.08.2009 ob 22:47
Lepa zmaga in poučna tekma za naše fante ter za navijače. Lahko smo videli, da se vse začne z dobro obrambo, predvsem na organizatorju igre. Lakovič je sicer statistično gledano odigral boljše kot na prejšnjih tekmah, a me v obrambi spet ni prepričal. V prvem polčasu se je Ponkrashov nekajkrat sprehodil mimo njega in posledica tega je bilo nekaj lahkih zicerjev, ki si jih naši v prihodnosti ne smejo dovoliti. Ko je Dragič primu obrambo v drugem polčasu pa nasprotni play ni mogel nič. Imel je težave že s prenosom žoge čez sredino in ko so v obrambi stisnili še ostali se je razlika v našo korist samo še večala. Upam, da bo Dragič na tekmah, ki štejejo dobil še kakšno minuto več, ker tip je fenomenalen v obrambi in letos je vidno napredoval v vseh prvinah igre.

Pohvalil bi še Nachbarja, ki je s to predstavo odgovoril na nekatere kritike po slabši prvi tekmi proti MK. Lorbek je tudi pokazal, zakaj je eden najboljših centrov v Evropi in da lahko v napadu obrača vsakega. Golemac je zanimiv igralec in bo verjetno zelo koristen za ekipo, pravtako se je Jagodnik izkazal z borbenostjo in si z današnjo igro mogoče prislužil pot na Poljsko. S. Udrih ni odigral najbolje, je pa res, da se v treh minutah niti ne da dosti naredit, kot kaže pa Zdovc na Vidmarja resno ne računa več.

Imamo pa še velike rezerve v Smodišu, seveda v B. Udrihu, ki ni igral in upam v Vujačiču, ki bi ga na dvojki res potrebovali. Če potegnemo črto pa zelo solidna ekipna predstava za ta del priprav.
klasik
# 09.08.2009 ob 22:47
Hvala pikiviki !!!
SASSHO
# 09.08.2009 ob 22:37
91. korajzni (9. avgust 2009 ob 22:36)

Obstaja tudi podobna igra kot basketsim,samo,da je menda še boljša..buzzerbeater..na google upišite,,..buzzerbeater.org...
Pikiviki
# 09.08.2009 ob 22:36
klasek,prenos tekme je jutri ob 19 55 h na Šport tv.
SASSHO
# 09.08.2009 ob 22:36
Brezec je pač danes manj igral,ker je bil erazem lorbek napadalno izjemno razigran,pravtako pa je bil golemac danes odličen..tako,da breza danes pač ni dovolj igral..bo pa jutri več..
korajzni
# 09.08.2009 ob 22:36
Za vse ljubitelje

http://www.basketsim.com/

in tudi kritike, da se preizkusijo v vodenju ekipe.

Preizkusite se v simulaciji. Brezplačno!
ham-kam
# 09.08.2009 ob 22:35
D e s S

Jop. 2000 je bla cifra tut v ekipi omenjena. Jst grem 80% posto. Mal se une dooolge vožnje bojim ... :/
jbzt
# 09.08.2009 ob 22:35
Ne vem,kako eni lahko napovedujete MESEC pred prvenstvom medaljo,ter pošiljate določene košarkarje že 14 dni domov...(Klobučar,Vidmar,Jagodnik,...);
Kaj pa če se do konca meseca še trije poškodujejo ?
Kar pa se igre tiče,smo lahko zadovoljni,vendar me zanima,kako bi igrali proti coni in če bi bil rezultat minuto pred koncem izenačen ?
ps.Zmotila me je ena malenkost.Predzadnja minuta odmora...Zdovc pove par besed...potem se mu pa "ustavi"...Še dobro,da je potem Mahorič razložil akcijo...
ps.Ne vem,zakaj ima Brezec tako malo minutažo ?
Ghost_Rider
# 09.08.2009 ob 22:35
js sm gledal na eurosport pa se mi zdi boljše komentiranje...
prvič, ker sta 2 komentatorja in ze s tem je bol zanimivo...
oba sta se vživela v tekmo in komentirala lepo ,živahno s kakim nasmehom vmes....
to pa me moti na slo tv, ker je komentator sam in preveč resno komentira in ni to to...(vilfan je malce boljši)
SASSHO
# 09.08.2009 ob 22:34
Naši so celotno tekmo odigrali solidno,zadnja četrtina pa je bila vrhunska-sploh obramba..dragić je izjemen v obrambi,golemac in jagodnik pa sta prava borca in pravtako izjemna v obrambi..smodiš je lider ekipe,tisti,ki povzidgne glas..erazem lorbek bo(če ni že najboljši center v evropi),brezec ima tudi izkušnje,beno udrih ima odličen pregled nad igro,lakoviča na trenutke v igro,nachbar,,ko ima dan,lahko v napadu razturava s trojkami,v obrambi je morda prešibak ampak ok..slokar je lahko tudi tisti x-factor s klopi..samo udrih in klobučar pa znata na trenutke presentiti...vujačić je pa itak tako kot dragić izjemen obrambni igralec in pa najboljši šuter(upam da se pozdravi in,da ni nič hujšega)..drugače pa tudi jaz upam,da naši izgubijo kako pripr.tekmo..sicer upam,da jutr zmagajo,da ne bom razočaran nad predstavo v mojem mestu;))..hrvate je potrebno deklasirati na obeh tekmah;)..poraz s španijo nam bi prav prišel-da bi nas malce podcenjevali na prvenstvu..in pa poraz s kako grčijo..
ghostrecon
# 09.08.2009 ob 22:32
komentator je pa čisto v redu, rtv ima daleč najboljše komentatorje
ghostrecon
# 09.08.2009 ob 22:31
se vidi očiten napredek,......nachbar mora biti razigran pa bo šlo...izjemna igra dragiča, tudi klobučar je igral dobro...lakovič se lovi, upam da bo pripravljen,

danes so vsi igrali dobro(predvsem v obrambi), upam da bodo tako nadaljevali
SASSHO
# 09.08.2009 ob 22:29
jutri je prenos na sport tv...
D e s S
# 09.08.2009 ob 22:27
Aia...pa jutri bo mogoče na Šport tv prenos al pa na šport klubu ampak nisem ziher
D e s S
# 09.08.2009 ob 22:26
Pa na Eurosportu je rekel komentator da gre baje 2000 navijačev Slovenije na Poljsko....mogoče se jim celo pridružim....
Saš89
# 09.08.2009 ob 22:26
77. Cwetko (9. avgust 2009 ob 22:18)
Prijavi neprimerno vsebinomorte vedt da je nekje 20% motivacije tudi publika :) tko da jutr bo težka :-) užival sm NA tekmi :)

Si pa smešen. Jutri bo vzdušje, ko bo v dvorani vsak živel za ta moment, da vidi slovensko reprezentanco.
klasik
# 09.08.2009 ob 22:25
A jutr pa ne bo prenosa al kaj????
ham-kam
# 09.08.2009 ob 22:20
CWETKO: morte vedt da je nekje 20% motivacije tudi publika :) tko da jutr bo težka :-) užival sm NA tekmi :)

wtf? V mestu bo jače navijanje :D
M-filter
# 09.08.2009 ob 22:18
72. daysleeper2 (9. avgust 2009 ob 22:12)Prijavi neprimerno vsebinoCharltonHeston:
Res si smešen....toliko optimizma seva iz tebe, da mi monitor crkava.

Španci...kekci...

Mi gremo na Poljsko opravit le formalnost....gremo osvojit tisto kar nam pripada...... zlato kolajno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tole bo nekaj minut pred finalno tekmo Zdovc povedal v slačilnici:
http://www.youtube.com/watch?v=WO4tIrjBD
kk

pol bi bli preveč naspiderani
Cwetko
# 09.08.2009 ob 22:18
morte vedt da je nekje 20% motivacije tudi publika :) tko da jutr bo težka :-) užival sm NA tekmi :)
daysleeper2
# 09.08.2009 ob 22:18
Itak, da imamo najboljšo ekipo!
Mamba Trebnje
# 09.08.2009 ob 22:18
bravo slovenija na poljsko pa vsaj po srebro ali pa celo zlato
tibhar
# 09.08.2009 ob 22:17
@KGV....se strinjam s tabo, ne bi bilo preveč dobro, da zmagajo prav vse pripravljalne tekme, saj se bodo s tem mogoče zakrile morebitne pomankljivosti, ki pa lahko kasneje na prvenstu odločno vplivajo pri neki odločilni tekmi...danes so odigrali zelo dobro tekmo, upam, da bo tako tudi jutri, šele na prvenstvu se bo pokazala prava pripravljenost....pa upam, da mamo mi letos "SLOVENSKI DREAM TEAM"
jan(ez)ch
# 09.08.2009 ob 22:14
CharltonHeston mah tebe bi bilo treba ožemt :)) mah si en kekec no :)) daj se raje wesel, kot pa da nekaj moraliziraš :p presel se raje u Španijo (kot se je groharca) in tam pametuj smotko smotani.

Sicer pa zelo dobra igra v 4/4 sploh veterana Jagode in Golemca :p in ja sam sem tudi mnenja, da bi moral biti Lakovič tisti, ki bi skrbel za počitek tako Dragiča ter Udriha. enostavno nima kaj za počet v prvi peterki in to ne glede nato, da igra v Barceloni. ampak do prvenstva je še kar nekaj časa in se tudi sam lahko malo popravi, če se le hoče in naj raje asistence zbira kot pa da se sili v napadu. v obrambi je pa tk kurac, ne glede nato, da je bil ponkratchev wečji od njega za 15cm.
daysleeper2
# 09.08.2009 ob 22:12
CharltonHeston:
Res si smešen....toliko optimizma seva iz tebe, da mi monitor crkava.

Španci...kekci...

Mi gremo na Poljsko opravit le formalnost....gremo osvojit tisto kar nam pripada...... zlato kolajno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tole bo nekaj minut pred finalno tekmo Zdovc povedal v slačilnici:
http://www.youtube.com/watch?v=WO4tIrjBD
kk
CharltonHeston
# 09.08.2009 ob 22:11
Mater spet boste na koncu z robčki okol hodil. Sedaj je cilj kar zlata lol?
Mislim, da bi moralo biti ob solidni igri dosegljivo polfinale. Ob dobrem dnevu bronasta kolajna.
M-filter
# 09.08.2009 ob 22:09
s čem greste na poljsko?
proBayuc
# 09.08.2009 ob 22:09
Ne, zlata medalja je nasa!
daysleeper2
# 09.08.2009 ob 22:07
Upam, da se vrne še Vujačić!
vsestranski
# 09.08.2009 ob 22:07
kako ste eni zlobni kekci, pa saj ne morem verjet!

če bo cela slovenija ustvarjala pozitivno energijo okrog košarke, je uspeh zagotovljen! vendar imamo pač vedno nekaj kekcev, ki mešajo drek
tuditi
# 09.08.2009 ob 22:06
CharltonHeston če bi Slovenci igralo zjemno v obrambi nikoli!!!
jeryy
# 09.08.2009 ob 22:03
danes zelo solidna predstava nasih kosarkasev,predvsem v zadnji cetrtini je bila obramba na zelo visokem nivoju......kar se pa tiče napak
v napadu je pa to čisto normalno saj igralci komaj prihajajo v stik z zogo...
moramo pa upoštevati tudi rezerve, ki so ble danes na klopi oz jih ni blo v ekipi.....tu mislim na bena udriha,matjaza smodisa (danes je zelo malo igral) in sasa vujacica (ce bo seveda zdrav)
gregsa
# 09.08.2009 ob 22:03
res je obramba je ključ do supeha, to se je pokazalo danes !!
CharltonHeston
# 09.08.2009 ob 22:02
"Vse se začne in konča z odlično obrambo!Z odlično obrambo ti nihče nič ne more."
Kompletni Španci jih ožamejo ko mačke
daysleeper2
# 09.08.2009 ob 22:02
CharltonHeston
A misliš tale Vujačić:
http://www.youtube.com/watch?v=GF5cDSnSj
0I

http://www.youtube.com/watch?v=DXmAHbryy
90
Skokoslav
# 09.08.2009 ob 22:02
Da bi meli še Sanija, bi bil pa to res dream team. Ne verjamem da se bo Mašina ogrela do Poljske če bo sploh šla.
D e s S
# 09.08.2009 ob 22:00
In zdaj se je začelo povzdigovanje naših v nebesa po eni zmagi nad oslabljenimi Rusi in zdaj bodo kar naenkrat spet kandidati za medaljo, malo nazaj pa so bli ne vem kaj, ker so Makednijo komaj premagali. Je res da so pokazali danes odlično igro, vendar bo treba še par tekem odigrat na tem nivoju da bodo dokazali da to danes ni bilo naključje in da lahko potem upravičeno pričakujemo dober rezultat na EP. Kakorkoli, čestitke našim za današnjo predstavo in upam da že jutri to ponovijo...
tuditi
# 09.08.2009 ob 22:00
Vse se začne in konča z odlično obrambo!Z odlično obrambo ti nihče nič ne more.
velikipeter
# 09.08.2009 ob 22:00
Zelo zelo solidna tekma, sploh zadnja četrtina je bila že tista prava, bravo fantje!!!
moochie
# 09.08.2009 ob 22:00
Super obramba v zadnji četrtini. Dragič je res fantastičen v obrambi in je dal ton celotni peterki v defenzivi...

Tut Golemac in Jagodnik sta bila super v 4.četrtini. Jagoda izjemno borben, Jurica ma pa high BBIQ, kot bi rekli američani...

Edino na dvojki je luknja. Komaj čakam, da se priključi Vujačič, ker bo res velika okrepitev...
M-filter
# 09.08.2009 ob 21:59
49. Capital78 (9. avgust 2009 ob 21:57)Prijavi neprimerno vsebinoRes ne vem, zakaj Brezec sili v NBA. Še klopi ne bo grel, niti v Evropi ne pride do izraza.

Če v Evropi ne pridš do izraza še ne pomeni da je enkao v NBA. velja pa tudi nasprotno.
grd
# 09.08.2009 ob 21:59
V zadnjih sekundah spet tipična slovenska akcija. Kolk časa bo Lakovič še igral na račun tiste trice. Danes je sicer pokazal precej več (6 asistenc!), ampak v zadnjih sekundah res ne sme organizirat napada. Sej vem, da je bla tekma že davno odločena, ampak med pripravami morajo trenirat tudi ta segment.
anro-olimpija
# 09.08.2009 ob 21:58
odlična igra pohvalni in dobra popotnica za naprej
bravo slovenija
Partyboy
# 09.08.2009 ob 21:58
Obramba je ključ za zmago. To se je lepo videlo danes. Tekma, ki mi vliva upanje.
KVG
# 09.08.2009 ob 21:58
Jaz osebno upam, da ne bodo zmagali vseh tekem v pripravljalnem obdobju... Morajo doživeti poraz, pa ne samo enega. Le tako se bodo vidle napake. Zaradi mene lahko do konca priprav izgubijo vse tekme, bistvo je prvenstvo.
Capital78
# 09.08.2009 ob 21:58
Jagodnik je danes pokazal, kako se bori za slovenske barve!
metza3
# 09.08.2009 ob 21:58
Izjemno dobra predstava. Naši so se izkazali z obrambo in odpiranjem prostora za Lakoviča/Dragiča. Posebej je pa treba pohvaliti Erazma Lorbka, Jagodo, Golemaca in seveda našega izbrisanega točkovno ušpešnega Boštjana Nachbarja aka BOKIJA.
Tvegana predstava se jim je izplačala. Upam, da bo jutri tudi toliko tveganja, kot je bilo danes. Ni važno koliko žog gre v prazno, važno je, da tvegajo s kombiniranjem in tako ustvarjajo prostor.
Replicirajte, če se vam da:)
Capital78
# 09.08.2009 ob 21:57
Res ne vem, zakaj Brezec sili v NBA. Še klopi ne bo grel, niti v Evropi ne pride do izraza.
lev14
# 09.08.2009 ob 21:56
Čestitke,čestitke in čestitke............
Nacek
# 09.08.2009 ob 21:55
Kapo dol! Mislim, da so danes naši prikazali izjemno igro, predvsem obrambi v 2. polčasu pa se imamo za zahvaliti, da smo premagali Ruse. Mislim, da lahko zdaj pa res upamo tudi realno na medaljo (pa čeprav npr. Kirilenko ni igral - je pa zato Kryhapa)...

Zdaj samop upam, da Beno in Vujačič nista resneje poškodovana, ker slednji sploh še ni zaigral za reprezentanco(!)... Je pa res, da naši vseeno igrajo perfektno (s tem, da danes Smodiš skoraj ni igral, kar je tudi pomemben faktor)...
slovenček
# 09.08.2009 ob 21:55
BRAVO NAŠI! Vsi so dal svoj delež (tud Jagodnik k sm ga prej kritizirov).... Odlična predstava, če bo tko na EP se nimamo kej bat...
Brdavs69
# 09.08.2009 ob 21:55
Lepa lepa, ampak da ne bo stopilo v glavo. 13 skokov več od rusov maš prvič zadnjič pa nikoli več...
gregsa
# 09.08.2009 ob 21:55
Bravo fantje !
gregsa
# 09.08.2009 ob 21:54
Zdovc je reko v zadnji četrtini : FANTJE OBRAMBA ...Od takrat dalje so Rusi zgledali ko nebogljeni fantje :P

78 : 62 - rezultat vse pove :)
CharltonHeston
# 09.08.2009 ob 21:53
Kok ma Vujačič že met iz igre v NBA? Je 10%?
M-filter
# 09.08.2009 ob 21:51
38. K_ris (9. avgust 2009 ob 21:50)

točn tko. teli trije igralci so najbol borbni v ekipi in njihov adut je obramba
sunken
# 09.08.2009 ob 21:51
bravo naši! čestitke.
M-filter
# 09.08.2009 ob 21:50
Če bodo igral tako kot so v zadnji četrtini potem se ni bat. Če sm prej reku da jagodnik ni za EP bol to vzel nazaj :) Sploh če Vujačiča ne bo
K_ris
# 09.08.2009 ob 21:50
Po mojem mnenju je kombinacija Dragiča, Golemca in (saj še jaz ne morem verjeti) Jagodnika tista, ki bi lahko delala težave tudi najmočnejšim ekipam na EP. Njihova obramba je znano odlična, pokazalo pa se je, da so vsi trije (ja, tudi Golemac in Jagoda) v napadu dovolj nevarni.

Kljub temu, da sem tudi sam bil do danes skoraj 100% prepričan, da Jagoda ne sme priti na EP, pa menim, da je na eni tekmi pokazal dovolj, da vsaj jaz ne bi imel nič proti, če gre na Poljsko (sploh če upoštevamo našo globino na poziciji 3).
Thiver
# 09.08.2009 ob 21:48
Lakovič je najšibkejši člen te ekipe, res škoda za Bečiroviča, pa bi lahko imeli dovolj branilcev da nebi rabili imeti Lakoviča na Poljskem.
daysleeper2
# 09.08.2009 ob 21:48
Nikita Kurbanov :)
M-filter
# 09.08.2009 ob 21:41
Jagodnik je dober v zadnji četrtini.
cukla
# 09.08.2009 ob 21:38
mislm da je tale peterka k je dele na prketu dele najboljša.
pawle
# 09.08.2009 ob 21:37
ce bi mu gogi se te asistence od lakovića bi biu najbolse organizator na svetu....
MishMash
# 09.08.2009 ob 21:29
Do evropskega bodo tak vsi poškodovani. Dragič odličen odkar je šel v ameriko se mu je igra res izboljšala. Kdo sploh rabi lakoviča, ko mu itak vsi pobegnejo....
KVG
# 09.08.2009 ob 21:27
Samo bi pa lahko malce "uredili" naše reprezentančne drese. Začnejo lahko pri napisu priimka.
njukamhamendej
# 09.08.2009 ob 21:17
Smodiš je poškodovan...Ajoj!
M-filter
# 09.08.2009 ob 21:17
Nachbar pa fenomenaln v napadu in katastrofalen v obrambi. Lorbek novi rašo le da je še boljši.

Zaenkrat izpadejo iz repke, če bo Vujačič zdrav ... klobučar, jagodnik, Vidmar za moje pojme
lukace5
# 09.08.2009 ob 21:16
dragiča noter! Lakovič ne more držat Ponkrašova. Jaka ma 186 Ponkrašov pa 2 m. Pa tud za organizacijo napada je Gogi boljša rešitev!
njukamhamendej
# 09.08.2009 ob 21:13
Priprave ali ne...Lakovič nemore zadeti nič. Naj potem niti ne meče. Hvala bogu da ima že 4 faule!
vsestranski
# 09.08.2009 ob 21:05
nekateri še vedno ne razumejo kaj je to pripravljalno obdobje v košarki in nasploh v športu!
se pravi, da niso nikoli bili športniki in naj prosim ne komentirajo teh neumnosti!
PROSIM!
njukamhamendej
# 09.08.2009 ob 21:03
Upma da Jagodnika in Klobučarja nebo dosti v igri v 2 polčasu...Oba sta katastrofa!
mikmik
# 09.08.2009 ob 21:01
Ko bo igra v obrambi na nivoju, bo napad stekel sam od sebe.
Sam si želim Lakoviča in Dragiča skupaj na parketu.
slovenček
# 09.08.2009 ob 21:00
DOBRA IGRA! Se vidi napredek, pohvalno. Jagodnik ne sodi v to ekipo, on je Sloveniji že dal svoje. Sedaj je čas in prostor za druge.
Gorky
# 09.08.2009 ob 20:58
Streaming preko interneta ne dela...
jan(ez)ch
# 09.08.2009 ob 20:57
aja je pa tudi res, da Rusi niti približno niso tako močni kot so bili na zadnjem EP. tako da me niti ne preseneča, da jih imamo (vsaj tako kaže). ne gre pa jih podcenjevati- nikoli nobenga!!! in upam, da jim današnja zmaga (prvo jih morjo nabit) ne bo dala prewelikih kril :// kot se rado zgodi :p
M-filter
# 09.08.2009 ob 20:55
kloučar bi se mogu ustavt in vržt, sam to zna samo udrih
MIRNČAN
# 09.08.2009 ob 20:55
men se pa zdi slovenska igra občutno občutno prepočasna in to samo zaradi lakoviča. POd košom pa tak velikan kot je brezec ni storil ama ništa. Pohvala nahbarju pa lorbku drugače se pa sprašujem če znajo še kej druzga kot pod koš akcije delat. Na hitrosti bo treba pridobit pa udrih je veliko boljši od lakoviča ker ima pregled nad igro in tudi poda hitro po mojem
jan(ez)ch
# 09.08.2009 ob 20:55
M-filter Golemac bi lahko bil naš joker na Poljskem in samo upam da ga bo Jure obdržal v ekipi. wsekakor si zasluži mesto med 12-imi igralci :)))

komaj čakam 2. polčas ;))

Lp
jan(ez)ch
# 09.08.2009 ob 20:53
igra se mi zdi dokaj wšečna in samo želim si lahko da bojo v drugem pol času nadaljevali tako. res pa je, da nas rusi z dokaj enostavnimi akcijami presenečajo in dostkrat sami ostanejo pod košem :)

sam lakovič je pa res kekec :)) mislim, da so njegovi dnevi, ko je bil en izmed najboljših plejev pri nas štetih in bi bilo prav, da bi prepustil mesto prvega playa Dragiču oz Udrihu :)) pozitivno me je presenetil tudi Domen Lorbek, čeprav tam ko je vrgel za 3, bi skoraj da moral iti za svojo žogo, saj sem prepričan, da bi jo ujel in bi imel zicer ;)) Klobučar pa tudi, kot da se je ustrašil it na koš (moral bi it na zabijanje) in je nerazumno iskal samega Domna, čeprav je bilo pa zelo nesebično :p

GO sLOVEnija GO
blazius
# 09.08.2009 ob 20:53
haha zanimivo, da ko naši igrajo slabo je takoj 20 strani komentarjev, danes pa še ena stran ni polna;)
M-filter
# 09.08.2009 ob 20:52
v prvem polčasu lahko pohvalim Lakoviča. nism si mislu da ga kdaj bom. Dobr je razigravu soigralce s svojimi podajami. pozabljamo da je njegova vloga podajati ni metati. Pa zapomnite se Golemaca. zaradi njega bo marsikateri nasprotni igralec izgubil živce :)
fisher
# 09.08.2009 ob 20:50
Klobučar bo moral še nekaj let trenirati. Ostali vredu.
lukace5
# 09.08.2009 ob 20:47
Danes Erazem daleč najboljši pri nađih. Drugače pa ne vem zakaj ne spustijo kakšne žoge na Brezca.
MishMash
# 09.08.2009 ob 20:46
Vsaka čast rusom za prodore pod koš in podaje. To manjka nam...
njukamhamendej
# 09.08.2009 ob 20:44
Naši igralci bodo vsi poškodovani do začetka prvenstva.
MishMash
# 09.08.2009 ob 20:43
Kak je bogi toti lakovič. Precenjen do konca.
KVG
# 09.08.2009 ob 20:42
Želim si močne košarkarske klube iz Ljubljane, Kopra, Maribora, Novega mesta,... kjer bi regija stala za klubom. Dvorane recimo da so kolikor toliko v redu (Maribor in Koper imata lepi dvorani).
KVG
# 09.08.2009 ob 20:40
M-filter, prestavi na Eurosport 2 in poslušaj angleška komentatorja.
lukace5
# 09.08.2009 ob 20:37
Tudi v Celju bi bila dvorana polna.
lukace5
# 09.08.2009 ob 20:34
no se že vidi napredek v igri.
KVG
# 09.08.2009 ob 20:34
V Sloveniji je tako, da dvorano lahko napolnejo samo v Ljubljani in Novem mestu.
mizuki
# 09.08.2009 ob 20:24
zaenkrat igrajo dobro... le tako naprej!!
Capital78
# 09.08.2009 ob 20:23
Toliko gledalcev pa res nisem pričakoval. Lepo je videti razprodan Tivoli.
sunken
# 09.08.2009 ob 20:05
srečno naši!
M-filter
# 09.08.2009 ob 20:04
sm kritizeru vse komentatorje po vrst, sam kake ma pa rtv.

danes Slovenija lahko pričakuje CELO zmago. ne ga basat ej
Evropsko prvenstvo v košarki
link
Video: Novo mesto in Ptuj (za zdaj) ostajata prizorišči EP-ja v košarki 2013
65
16. maj 2012 ob 16:11 Ljubljana, Jesenice, Koper, Novo mesto in Ptuj ostajajo prizorišča evropskega košarkarskega prvenstva 2013. A vse se lahko spremeni že 30. junija.
Več novic ...
Kazalo