Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.1 od 12 glasov Ocenite to novico!
LeBron James
LeBron James je v rednem delu v povprečju dosegal 26,4 točke na tekmo, v končnici pa je v izjemni formi. Cleveland na devetih tekmah še ni izgubil, James pa je v povprečju prispeval 34,8 točke na srečanje. Foto: Reuters

Dodaj v

James že 11. v najboljši peterki Lige NBA - izenačen rekord Bryanta in Malona

George ni bil izbran v nobeno peterko
18. maj 2017 ob 21:33
New York - MMC RTV SLO

LeBron James je bil enajstič izbran v najboljšo peterko Lige NBA. Zvezdnik Clevelanda se je izenačil z rekorderjema Kobejem Bryantom in Karlom Malonom.

V udarni peterki so še James Harden (Houston Rockets), ki so ga izbrali soglasno, Russell Westbrook (Oklahoma City Thunder), Kawhi Leonard (San Antonio Spurs) in Anthony Davis (New Orleans Pelicans). Najboljšo peterko izbirajo mediji po vsem svetu. Harden je bil izbran tretjič v zadnjih štirih letih, Davis, Westbrook in Leonard pa so bili izbrani drugič.

V drugi ekipi so Giannis Antetokounmpo (Milwaukee Bucks), Isaiah Thomas (Boston Celtics), Rudy Gobert (Utah Jazz), Stephen Curry in Kevin Durant (oba Golden State Warriors).

V tretji ekipi so Jimmy Butler (Chicago Bulls), Draymond Green (Golden State Warriors), DeAndre Jordan (Los Angeles Clippers), DeMar DeRozan (Toronto Raptors) in John Wall (Washington Wizards).

Malce presenetljivo v nobeni izmed treh peterk ni zvezdnika Indiane Paula Georgea.

Najkoristnejšega igralca (MVP) rednega dela in druge nagrade bodo podelili 26. junija v New Yorku.

A. G.
Prijavi napako
Komentarji
tesnilo
# 18.05.2017 ob 21:54
prva peterka rabi vsaj 3 zoge...
lukace5
# 18.05.2017 ob 21:59
@tesnilo
Po eno za Westbrooka in Hardna in eno za ostale tri))
2re
# 18.05.2017 ob 23:47
Prva peterka vseh časov:
Bill Russel (C), Tim Duncan (PF), LeBron James (SF), Michael Jordan (SG), Magic Johnson (PG).
Tuemsi
# 18.05.2017 ob 22:35
Zanimovo se je v peterki znašel Jordan, ki v vsej svoji NBA karieri še ni dosegel koša drugače kot z zabijanjem. Predvidevam, da večina novinarjev ni prebrala za katerega Jordana pravzaprav gre!
skof1ek
# 18.05.2017 ob 22:11
neko grozno presenećenje neuverstitev Paul Georgea med prve tri peterke tudi ni bilo.
acMilan
# 18.05.2017 ob 23:51
@2re za centra bi sam dal Chamberlaina, ki je bil (vsaj po mojem mnenju) boljši od Russela, ampak ima pač on več prstanov...
@kaliber1 ti pa LeHate... sej te bo minilo, ko boš malo razumel košarko

še moj komentar: drugo leto bo LeBron podrl rekord uvrstitev v prve peterke... :)
burkelca
# 18.05.2017 ob 21:39
Kje je pa najboljsi 6th man, Vujacic?
nostromo
# 19.05.2017 ob 08:43
11. pomeni enajsti, ne enajstič.
u dun goofed
# 19.05.2017 ob 04:15
kje je zaza
kumimonster
# 19.05.2017 ob 09:22
Bradley Beal je pa nekaj skadil, ker sanja, da so bili Cavsi nalašč drugi v konferenci, da bi se izognili Washingtonu, ker se kao bojijo Washingtona :)

http://www.nba.com/article/2017/05/18/be
al-cavs-didnt-want-play-us

In potem je nekdo med serijo pisal, da je Boston prepotentna ekipa.
Micesar
# 19.05.2017 ob 14:27
točno tako hepimen
Micesar
# 19.05.2017 ob 13:38
to je samo moje skromno mnenje. Ne maram nadutih ljudi
Micesar
# 19.05.2017 ob 12:53
@pejzda ni to mišljeno iz igraskega vidika... tukaj gre bolj za primerjavo osebnosti... kdo se rine v ospredje, išče pozornost medijev, jamra, da treba ekipo okrepit, čene bo jokal in stokal. In če gre razumet Greizmana, še ni našel nogometnega Rosa
timoti
# 19.05.2017 ob 11:59
All time 5,
Kaj pa dr. J ?
hepimen
# 19.05.2017 ob 10:19
Zanimovo se je v peterki znašel Jordan, ki v vsej svoji NBA karieri še ni dosegel koša drugače kot z zabijanjem. Predvidevam, da večina novinarjev ni prebrala za katerega Jordana pravzaprav gre!

Ja, ampak letos je bil v tretji All-NBA peterki... Lani je bil v prvi!
_50centy_
# 19.05.2017 ob 08:50
Če ne bo poškodbe ali drastičnega padca v formi Lebrona, bo drugo leto zagotovo podrl rekord po številu first all-nba team uvrstitev. Trenutno ni nikogar, ki bi ga na njegovem položaju lahko nadomeščal. Edini, ki bi mu zaenkrat lahko konkuriral, je Leonard, vendar sta tako ali tako oba v teamu, čeprav oba igrata small forwarda
Kevin Durant?
sjefrojkaf
# 19.05.2017 ob 06:44
2re

Verjetno ni nikoli videl igrati Birda, tako da vsekakor Bird pred Duncanom, za Chamberlaina ali Rusella pa je verjetno vseeno
timoti
# 19.05.2017 ob 15:09
Ja, KD se je res zasmradil mnogim.
hepimen
# 19.05.2017 ob 14:25
Pravi vrhunski športnik s tekmovalnim duhom bi želel vse konkurente premagati ne glede na to, koga ima v ekipi, ne pa se z njimi združiti, da bi lažje premagoval druge. Ali pač jamrati, da mu manjka plej ali da mu soigralec premalo podaja...

Morda je pa del te misli tudi v Griezmannovi izjavi.
čak mal noris
# 19.05.2017 ob 12:58
Če kdo gleda "The Starters".....danes so načeli zanimivo temo; ali LeBron igra najbolje do sedaj? Odgovor: da!
pejzda
# 19.05.2017 ob 12:26
@Micesar
neumna primerjava..če misliš v fizičnem potem nekako še razumem ampak Ronaldo zabije gole/Steph daje koše, Messi daje gole, asistira, dela priložnosti za gol, prodira, vleče več igralcev nase in imajo drugi več prostora itd..James daje koše, asistira, vodi igro, prodira in s tem vleče nase igralce da so šuterji prosti imajo več prostora itd..torej ja sedaj pa še misliš kdo je bolj eleganten z žogo primerjava Messi-Steph razumljivo..pa seveda da James pri svojih 200cm+ in najbrž kakih 110 kilah ne bo imel takšnega handlinga..
Gandhi1
# 19.05.2017 ob 09:31
James BOG kosarke
_50centy_
# 19.05.2017 ob 09:18
jp se strinjam. seveda lahko gre iz gsw ;) je pa zanimivo da lani npr harden ni bil v nobeni peterki letos pa je mvp kandidat. Hitro se lahko premeša, čeprav LeBron bo itak dobival glasove.
GupeM
# 19.05.2017 ob 09:12
@_50centy_: Proti koncu pisanja posta sem se spomnil še na njega. Tako da, preberi post do konca, pa boš videl, da sem omenil tudi njega kot kandidata :) Letos pa Durant ni bil dovolj superioren v svoji ekipi. V ekipi s štirimi all star igralci je težko biti dovolj atraktiven za takšen podvig, saj so kot ekipa premočni. Pa daleč od tega, da bi igral slabo. Samo "zasluge za zmago" so se prevečkrat razporedile med igralci in ni tako izstopal.
_50centy_
# 19.05.2017 ob 07:38
Leak prvih teamov je že nekaj časa krožil po netu, sedaj se je pokazalo da drži.
Drugače pa kr ok. 4 recimo KAT, Nikola (Marc), PG13, Hayward, cp3
Anfield1892
# 19.05.2017 ob 04:26
Če kdo manjka, je to Chris Paul, ki je imel odlično sezono, še nekoliko boljšo kot pa recimo DeRozan, pa tudi Hayward bi bil po moje lahko v tretji peterki namesto Butlerja.
ms-dante
# 18.05.2017 ob 23:51
2re
Kar dobro si izbral
pejzda
# 19.05.2017 ob 13:09
@Micesar
hmmm po eni strani se strinjam ampak Lebron je bil pač choosen one in so ga od 18 leta primerjali z Jordanom, Lebron ima takšno "moč", da lahko malce grdo pogleda soigralca in bo že nastal medijski bum kako se Lebron ne razume z igralci, kako joka blablabla aja pa dejansko so potrebovali pomoč, ampak ne pomoč za vzhodno konferenco ampak za finale proti GSW..torej ne bi rekel, da Lebron rine v ospredje in išče pozornost medijev ampak mediji iščejo vsako malenkost da lahko naredijo zgodbo iz njega in seveda se potem to bere, gleda, komentira in služi denarce. Sicer pa Curry je takšen zanimiv primer pri medijih, ki se mi zdi da ga zelo zelo šparajo pri kritiziranju, mogoče ker je tak baby face, mogoče ker je oče igral v NBA mogoče ker ima luštno familijo, ki se med drugim malo daje v ospredje..sploh recimo hčerka na press conferencah in pa žena z NBA IS RIGGED twitti itd..
GupeM
# 19.05.2017 ob 08:36
Če ne bo poškodbe ali drastičnega padca v formi Lebrona, bo drugo leto zagotovo podrl rekord po številu first all-nba team uvrstitev. Trenutno ni nikogar, ki bi ga na njegovem položaju lahko nadomeščal. Edini, ki bi mu zaenkrat lahko konkuriral, je Leonard, vendar sta tako ali tako oba v teamu, čeprav oba igrata small forwarda. Tako kot oba guarda igrata na poziciji point guarda. Najverjetnejši opciji za neuvrstitev Lebrona naslednje leto sta zaenkrat samo njegova poškodba, ali padec njegove forme in izjemne predstave Leonarda IN Duranta.

Tudi meni pa ni jasno, kako se je Jordan znašel v peterki. Se vidi pomanjkanje dobrih centrov.
simon-rupsi
# 19.05.2017 ob 08:28
eh, zeh.

Prva peterka ne pomeni nič.

Raje se naj napiše kolikokrat je bil izbran v 1 obrambeno peterko in kolikorat je bil obrambeni igralec leta. =).
Sapienti sat
# 18.05.2017 ob 21:39
Rudi Gobert zame najvecje presenecenje .Saj vem,da imel zelo dobro in gre za zelo talenriranerga,vrhunskega obrambnega igralca,ampam se vidi,pomanjkanje pravih centrov .Kje so casi Mutomba,Barkleya,Olawojuna,Rodmana,Malon
a...
2re
# 19.05.2017 ob 08:32
Chamberlain po mojem mnenju ni niti top 3 center vseh časov. S svojimi neverjetnimi atletskimi predispozicijami je uspel generirati samo dva prstana. Veliko večja nočna mora je bil Bill Russell za njega kot on za Russella. Identična zadeva pri Westbrooku danes in pri Jamesu 2003-2011. Statistika te uvrsti med največje, prstani te zacementirajo med nesmrtne. Med Rusellom in Chamberlainom bi zato postavil še Jabbarja in O'Neala.

*Seveda tu ne mislim Beno Udrih/Saša Vujačič prstani, temveč prstani kjer je igralec imel najpomembnejšo vlogo v ekipi.

@sjerfojakf Larry Bird vsekakor Top 10 vseh časov a ne pred Duncanom.
Scouser268
# 18.05.2017 ob 21:41
No super max for PG13 and Hayward, kar znatno veča možnosti odhoda, če v tega še sploh kdo dvomi.

Butler pred obema omenjenima? Meh.. Dokazano je bil Rondo rdeča nit Bullsov letos, četudi je Jimmy seveda tudi odličen.
Micesar
# 19.05.2017 ob 12:08
še Greizman je istega mišljenja kot jaz glede Lebrona: "Cristiano (Ronaldo) je LeBron James in (Lionel) Messi je (Steph) Curry. Atletico bi zapustil le zato, da bi igral z Derrickom Roseom." vir. Nogomania
kaliber1
# 18.05.2017 ob 23:48
Lebrick leflop
Košarkarska Liga NBA
link
Oladipo in Sabonis navdušujeta v Indiani
25
11. december 2017 ob 07:46 Poletna menjava Paula Georgea za Victorja Oladipa in Domantasa Sabonisa je bila označena kot velika zmaga Oklahome, toda dosedanji potek sezone v Ligi NBA tehtnico vse bolj nagiba na stran Indiane.
Več novic ...
Kazalo