Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.9 od 18 glasov Ocenite to novico!
Slovenija
Slovenija je še v igri za eno od prvih dveh mest. Foto: KZS

Dodaj v

Košarkarji 3 x 3 ostajajo v igri za četrtfinale

V nedeljo še dva obračuna, v torek za medalje
8. junij 2018 ob 11:06
Filipini - MMC RTV SLO

Slovenska košarkarska reprezentanca 3 x 3 je uvodni dan svetovnega prvenstva v Manili na Filipinih dosegla eno zmago in poraz.

Ekipa v postavi Adin Kavgić, Simon Finžgar, Gašper Ovnik in Anže Srebovt je najprej klonila pred Poljsko z 21:17. Tudi drugi obračun proti Japonski se ni začel spodbudno, saj so Azijci povedli s 4:1, dvoboj je bil enakovreden do 8:8, nato so Slovenci pobegnili in slavili z 22:14.

Slovenija se bo v nedeljo pomerila še z Estonijo in Indonezijo, v četrtfinale se uvrstita prvouvrščeni reprezentanci. Vsi dvoboji na izpadanje bodo v torek.

S. J.
Prijavi napako
Komentarji
Na pou Slovenc
# 08.06.2018 ob 11:18
Dejmo fantje upravicit 2.mesto na svetovni FIBA lestvici!
ksmith
# 08.06.2018 ob 11:31
@borchica: Sedmi smo na lestvici 5v5 kosarke. Tu je pa povezava na lestvico 3v3 LINK.
watwat
# 08.06.2018 ob 12:45
Igral sem košarko in ko sem šel na študentsko prvenstvo sem bil z dvema kolegoma iz kluba takoj v vrhu.

Verjetno ste igrali do 21, neomejen napad, brez bonusa in favlov, ob košu žoga s strani za ekipo, ki da točko. To ni niti blizu tej 3x3. Malo si poglej kakšno tekmo, igra se zelo na moč, izjemno hitro in potrebna je uigranost. Meni sicer ni blizu in ne preveč všeč, ampak kar tako reči, da bi nek američan iz Bronxa premagal te fante pač ne moreš in je podcenjujoče.

Slabša kvaliteta kot 5 na 5 sigurno je, ampak da si v čemerkoli evropski prvak ali svetovni podprvak, si zaslužiš spoštovanje. Še toliko bolj v košarki.

Ampak valda...ti si frajer, ker si na študentskem tekmovanju bil 4.
threepointer
# 08.06.2018 ob 12:15
Konkurenca tukaj je seveda mnogo slabša. Dodaten razlog, zakaj ti igralci ne morejo igrati v prvi ligi je, da je 3x3 košarka precej drugačen šport in zahteva drugačen tip igralcev. Sem prepričan, da večina prvoligaških igralcev ne bi mogla uspešno igrati 3x3. Seveda pa bi zares dobri igralci povozili tole konkurenco. In takšnih je v ZDA najbrž res veliko.
Majestic12
# 08.06.2018 ob 13:01
Še malo pa bo FIFA prvenstvo za blokom na tamale gole
krimpy
# 08.06.2018 ob 11:45
Dajmo naši!
Še spored tekem:
Slovenija - košarka 3x3
threepointer
# 09.06.2018 ob 15:31
Ja, borchica, smo razumeli. Amaterji...

Ampak ti amaterji niso kar tako :).
konjice
# 08.06.2018 ob 15:09
Hja naše že malo daje EMŠO... pa ne me narobe razumet, odlično sodelujejo skupaj ampak konkurenca je mnogo mlajša.
kuki594
# 08.06.2018 ob 12:33
bi rekel, da sta košarka in 3x3 bolj podobna kot futsal in nogomet; ne strinjam pa se, da bi bili solidni košarkaši kar svetovni prvaki 3x3
mikedean
# 08.06.2018 ob 12:02
Zanimivo, da v pravi košarki noben od teh štirih ni na nivoju prve slovenske lige. Srebovt je še najbližje. Finžgar in Ovnik bosta za olimpijske igre v Tokiu, kjer mora biti edini cilj medalja, že prestara. Čeprav so skupaj dosegli veliko uspehov, bo počasi potrebno razmišljati o prenovi ekipe.
cricka
# 08.06.2018 ob 11:35
Nekaj mesecev nazaj sem tudi sam igral 3x3 s finzgarjem.
borchica
# 09.06.2018 ob 15:23
lukace5

Kdo dobiva plačo od 3x3 igralcev? Ovnik je učitelj telovadbe v osnovni šoli, nekateri pa igrajo v klubih druge lige. Za tujce pa res ne vem, maa če svetovni podprvaki niso profiči, verjetno tudi uni z Mongolije niso.
bicesniga
# 08.06.2018 ob 16:15
Jz sm gledal dans veliko tekem...sm tud veliko preigral 3x3 na igrišču pred blokom, kakšne manj dobre streetball turnirje, se mi je zdel, da tile fantje 10 minut oz. do 21 šprintajo na polno,..to ni kr tak enostavno....
borchica
# 08.06.2018 ob 13:27
watwat

Eh, ne dajem fantov v nič. Super, da so v svetovnem vrhu. Ma če tekmovanje ne bi bilo pod okriljem FIBA, novica ne bi prišla na ta portal. Še en kup športov je, kjer so naši dobri, ker pa niso medijsko pokriti in trženjsko zanimivi, niti ne vemo zanje. Recimo Nika Mlakar, svetovna prvakinja v trebušnih plesih. Fiba se trudi dvigniti kakovost tega tekmovanja, ma zaenkrat je to vse skupi še zelo amatersko in na precej nizkem nivoju. A kateri od 3x3 igralcev dobiva plačo? Eko, pa je vse jasno. In nikoli ne bo, vsaj ne srednjeročno, neke hude zgodbe v 3x3. To je promocijska fora FIBA, ki na ta način dviguje popularnost resne košarke.
alexsij
# 08.06.2018 ob 12:32
Finžgar je pred leti z Laščani igral tut ABA ligo... zame edn večjih talentov, ki pa žal ni dosegel nivoja, ki bi ga verjetno lahko. Izjemne fizične predispozicije, dober met/prodor, ampak nekako je vedno deloval rahlo nezainteresirano. Ostali pa niso sposobni igrat resne 5:5 košarke na kakšnem visokem nivoju.
cimi23
# 10.06.2018 ob 12:59
threepointer
Bilo v Lj, za POP tv. Pa tudi soigralca nista bila glih nekaj, ampak Gogi je Gogi.
Haribo
# 09.06.2018 ob 13:43
threepointer
Bi pa en drug Luka ubijal :).

A to misliš Vončino, nosilca slovenske reprezentance?
threepointer
# 08.06.2018 ob 16:40
@cimi23, to pa je moralo biti zanimivo! Kje pa se je dogajalo, da drugič še jaz pridem gledat :)?

Sicer dvomim, da je dal Gogi vse od sebe ampak vseeno mu pa gotovo ni bilo za takšen poraz.

Drug šport nedvomno, navkljub enakim osnovam.
bicesniga
# 08.06.2018 ob 16:17
bi se zelo strinjal s threepointerjem...Za 3x3 so bolj koristni sicer slabši košarkaši brez izrazitega primanjkljaja. Brez solidnega meta za tri nimaš v 3x3 ekipi kaj iskat, pa če si premajhen po moje tud ne...
bicesniga
# 08.06.2018 ob 16:12
@ pistacija...ko bi bil Dimec v obrambi bi pa njegov igralec,zadnjih 8 minut sigurno, sam kot duh, dvojke cepal,...:)
pistacija
# 08.06.2018 ob 15:57
@threepointer

# 08.06.2018 ob 14:00
@pistacija, kje si našel ravno Dimca, jaz bi ga recimo omenil med tistimi izmed boljših košarkašev, ki se po moje ne bi ravno proslavili v 3x3 košarki. V njej je namreč logično še manj specializacije kot v veliki košarki in je zato vsak primanjkljaj še večji. Dimec je recimo izrazito prepočasen, povrhu tega pa je še naiven, kar se pokaže še najbolj v obrambi 1 na 1. Za 3x3 so bolj koristni sicer slabši košarkaši brez izrazitega primanjkljaja


Dimec bi bil za 2,5 glave vecji od vseh na igriscu in bi samo stal pod kosem ker ni 3 sekunde v raketi v napadu in bi mu samo visoke zoge podajali, katere bi filal v kos.
cimi23
# 08.06.2018 ob 14:25
Ni vse tako lahko kot se zdi. Tudi Gogi je že izgubil z svojo trojko proti rekreativcem na zunanjem igrišču. Nekaj let nazaj..videno na lastne oči.
lukace5
# 08.06.2018 ob 14:02
@borchica
Se vidi da ne ves dovolj o tem sportu. Precej igralcev je ki od tega zivijo in prejemajo placo + turnirske nagrade. Resda samo najboljsi ampak vseeno... Meni sicer 3x3 ni vsec ampak ce ze pises o tem bi se lahko vsaj malo bolj pozanimal.
threepointer
# 08.06.2018 ob 14:00
@pistacija, kje si našel ravno Dimca, jaz bi ga recimo omenil med tistimi izmed boljših košarkašev, ki se po moje ne bi ravno proslavili v 3x3 košarki. V njej je namreč logično še manj specializacije kot v veliki košarki in je zato vsak primanjkljaj še večji. Dimec je recimo izrazito prepočasen, povrhu tega pa je še naiven, kar se pokaže še najbolj v obrambi 1 na 1. Za 3x3 so bolj koristni sicer slabši košarkaši brez izrazitega primanjkljaja.

Bi pa en drug Luka ubijal :).
threepointer
# 08.06.2018 ob 13:03
Se strinjam, da sta futsal in nogomet še malo bolj različna, ker je še večja razlika v velikosti igrišča in tudi gola ter dodatno še v podlagi igrišča. Kdor pa misli, da je to isto sr...., se precej moti. Da temu ni tako je dober pokazatelj evolucija košarke, ki se zgodi s spremembami pravil, ki so mnogo manjše od razlik pravil med obema sicer podobnima športoma, na primer uvedba treh sekund, premk črte za tri točke, prepoved cone ipd. Res pa je, da košarka 3x3 ni tako zrel in razširjen šport, da bi se takšna prilagoditev zgodila v popolnosti in jo v praksi igrajo večinoma "propadli" igralci velike košarke.
pistacija
# 08.06.2018 ob 13:09
watwat,

totalno si zgresil bistvo.

Ne gre se za njega ampak za to da bi prsli rupnik, zoran dragic in dimec in bi bili prvaki po vsej verjetnosti. (vzami v zakup, da sem si izmislil random 3 igralce samo, da si predstavlas)
borchica
# 08.06.2018 ob 12:28
threepointer
Meni se ne zdi toliko drugačen šport. Igral sem košarko in ko sem šel na študentsko prvenstvo sem bil z dvema kolegoma iz kluba takoj v vrhu. Brez nekih priprav na drugačno košarko. Razlika je samo, da se igra na isti koš, torej ni protinapadov, in več prostora je pod košem, kar precej poenostavi zgodbo v napadu. Drugače isti drekec. No, malo drugačna pravila. Dober košarkaš razturi 3x3, ker ga živ bog ne bo znal pokriti, zato pa to igrajo tretjerazredni igralci.
Morgan Dexter
# 08.06.2018 ob 11:50
Gremo naši...
ps: Se dva rahlo okajena možakarja za šankom menta: "ti Joško kaku je blu pa kej na Filipinah prejšn mesc hk hk?"
borchica
# 08.06.2018 ob 11:26
Napouslovenc

Slovenija je sedma.
LINK
borchica
# 08.06.2018 ob 11:21
Kakšno prvenstvo je to? Nastopajo Mongolija, Nigerija, Indonezija, Romunija, Kirgizistan...

Ne nastopajo Španija, ZDA, Italija, Litva, Francija, Nemčija, Grčija, Turčija...

Še leta bo trajalo preden bo kdo to začel kolkor toliko resno jemat. In če ZDA prvleče par klošarjev iz Bronxa bodo gladko prvaki. Tu bi bla dominacija še večja kot pri pravi košarki za moje pojme.
Kazalo