Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.1 od 7 glasov Ocenite to novico!
Košarkarji Krke morajo najprej v soboto premagati Cibono, nato pa bodo v nedeljo upali na pomoč Uniona Olimpije. Foto: Srdjan Živulović/BoBo

Dodaj v

Poraz Zadra v Skopju, Krka še upa na obstanek v Ligi ABA

Novomeščani morajo v soboto premagati Cibono
6. marec 2017 ob 23:06
Skopje - MMC RTV SLO

Na zadnji tekmi 25. kroga Lige ABA so košarkarji Karpoš Sokolov v Skopju premagali Zadar s 85:79. Krka si lahko v zadnjem krogu še zagotovi obstanek.

Novomeščani bodo v soboto ob 21.00 gostili Cibono in nujno potrebujejo zmago. V primeru uspeha bodo čakali nedeljsko tekmo v dvorani Krešimirja Čosića, kjer bo Zadar gostil Union Olimpijo. Krka je dobila obe medsebojni srečanji z Zadrom in bi ga prehitela v primeru enakega števila zmag.

Zadrčani, ki so prejšnji teden premagali Cibono z odločilnim košem Maja Kovačeviča, so zelo dobro začeli srečanje v VIP Areni pred 500 gledalci. Prvo četrtino so dobili s 24:19, prednost pa so imeli tudi v 37. minuti (68:70).

Končnica je popolnoma pripadla gostiteljem. Blestela sta Američan Kendrick Perry (26 točk, 4/7 za tri) in center Bojan Trajkovski, ki je trikrat zapored zadel izpod obroča. Zadar je preveč stavil na met za tri točke, a je bil nenatančen (6/22). Največ točk je prispeval Boris Barač z 22 točkami.

Liga ABA, 25. krog, ponedeljkovi tekmi:
BUDUĆNOST - MZT SKOPJE
92:61 (22:22, 21:14, 34:16, 15:9)

KARPOŠ SOKOLI - ZADAR
85:79 (19:24, 22:27, 16:19, 28:19)


Odigrano v soboto in nedeljo:
UNION OLIMPIJA - CEDEVITA
* 92:94 (29:20, 20:25, 15:18, 19:20)
* - po podaljšku

PARTIZAN - KRKA
94:80 (21:27, 25:17, 30:16, 18:20)

MORNAR - IGOKEA
83:76 (30:13, 24:19, 14:22, 15:22)

CIBONA - MEGA LEKS
88:100 (31:28, 19:25, 14:22, 24:25)

FMP ŽELEZNIK - CRVENA ZVEZDA
76:84 (22:23, 16:21, 13:18, 25:22)


26., zadnji krog, petek ob 20.00:
MEGA LEKS - KARPOŠ SOKOLI

Sobota ob 17.00:
IGOKEA - PARTIZAN
Ob 19.00:
CEDEVITA - FMP ŽELEZNIK
Ob 21.00:
KRKA - CIBONA

Nedelja ob 19.00:
ZADAR - UNION OLIMPIJA

Ponedeljek ob 18.00:
MZT SKOPJE - MORNAR
Ob 21.00:
CRVENA ZVEZDA - BUDUĆNOST

Lestvica:                            
CRVENA ZVEZDA        25 24  1 +448 49
CEDEVITA             25 19  6 +203 44
PARTIZAN             25 19  6 +139 44
BUDUĆNOST            25 18  7 +184 43
IGOKEA               25 12 13  -73 37
CIBONA               25 11 14  -17 36
MEGA LEKS            25 10 15  -20 35
FMP ŽELEZNIK         25 10 15  -59 35
UNION OLIMPIJA       25 10 15  -74 35
KARPOŠ SOKOLI        25 10 15 -132 35
MORNAR               25  9 16  -15 34
MZT SKOPJE           25  8 17 -136 33
ZADAR                25  8 17 -216 33
KRKA                 25  7 18 -232 32
A. G.
Prijavi napako
Komentarji
djdrg
# 07.03.2017 ob 06:03
ko gledaš lestvico in vidiš, kje bi bila Olimpija, če ne bi imela tistih 5 porazov za točko, vključno z zadnjo proti Cedeviti, potem ti je res lahko žal za to sezono. Gladko peta ali celo višje.
mha
# 07.03.2017 ob 05:55
Nekateri ste pa res zmedeni. Ne najdem druge besede. Ekipa igra pod pričakovanji, potem ji pa želite, da bi dejansko padla v brezno. In hkrati upate, da bo ravno zato naslednjič bolje, čeprav veste, da je to slabo ne samo za Krko, ampak za cel slo basket.
jurecar
# 06.03.2017 ob 23:15
Krka bo v zadnjem krogu zagotovo zmagala, vendar vpršanje je, če bo Olimpija Zadar. Realno gledano je Zadar ob resnem pristopu premagljiv. Sem navijač Krke in po eni strani upam, da Krka izpade, da se nekaj naučijo iz te sezone, vendar bi bilo to zelo slabo za Slovensko košarko. Potrebujemo močno Olimpijo in Krko. Gremo oboji
samomakssamo
# 07.03.2017 ob 08:25
Močno upam da Olimpija zmaga v Zadru. In lahko zmaga. In Krka lahko premaga Cibono. In ne razumem teh želja nekaterih po Krkinem izpadu. Pa sem navijač Olimpije.
zoga123
# 07.03.2017 ob 14:00
Bojfab, bravo. Točno tako je kot si napisal .
Mi govorimo o Aba ligi, o pristranskosti sodnikov, o krivcih od Turčije do Amerike , samo o sebi ne! .
Če sem prav zasledil ima Olimpija 400 , Krka / Helios okoli 400 000 euro namenjenih za plače članskih pogonov . Govorim samo o plačah brez stroškov (stanovanja, hrana , prevozi, tekmovanja) . In ti trije klubi so poleg Laškega paradni konji slo . košarke .
In oni naj s temi sredstvi naredijo kaj točno ?

Mi govorimo o Aba ligi, o pristranskosti sodnikov, o krivcih od Turčije do Amerike , samo o sebi ne! na tekme tudi ne hodimo ...,želeli bi pa miljonske proračune , govorimo o sramotah itd...

Jaz osebno mislim da vsa čast tistim ki sploh še karkoli delajo in vlagajo v košarko v Sloveniji . Zakaj bi ; če nisi prvi je jamranje, navijačev ni, samo pljuvanje ... Zakaj je že vlaganje smiselno?
Malo realnosti ne bi škodilo. In bodimo veseli vsaj za proračun okoli 500.000 , kajti če bi pogledali tržno (zanimanje, obisk v dvoranah) se tudi to nikakor ne povrne . TO JE NAŠA REALNOST , torej podprimo vsaj to .

Gandhi , ti pa res že pretiravaš z negativizmom . Krka je imela slabšo sezono in to je to . Kaj sedaj dramatizirati in poskušati demolirati še tisto pozitivne volje kar jo je ostalo . Najdi denar , prevzami KK Krka in naredi bolje če ti je tako enostavno . Noben ne bo branil.

Prekomerno pljuvanje edinega stabilnega prvoligaša (obdobje 10 let) je vsaj bolano, če ne kaj hujšega. Govorim o navijačih Krke, navijači drugih klubov ne rečejo žal besede o Krki. Zamislite se malo.
apollo11
# 07.03.2017 ob 08:35
Izpad Krke bo nekaj najboljšega kar se jim lahko zgodi. ABA liga je preteklost, zanimanje pada iz sezono v sezono, soliden obisk imajo samo CZ in Partizan ( bi ga imela tako enako tudi če ne bi igrala ABA lige ), delno Zadar in pa kakšen novi klub prvo sezono.

Bolje se je vrniti v domača prevenstva in igrati bolj resno evropske pokale. Če potegnemo črto pod 16 let te ABA lige. Klubska košarka ni bila še nikoli tako nizko, državno prevenstvo je degradriano v drugorazredno tekmovanje, ABA lige pa tudi nihče ne spremlja, obisk zelo zelo slab.

Izstop iz ABA lige je prvi potreben korak, da se konča ta kalvarija v košarki.
mitgo
# 07.03.2017 ob 13:40
Bravo bojfab.Tisti,ki mislijo,da bi z izstopom iz ABA in igranjem v zgolj državnem prvenstvu le-to postalo močnejše se zelo motijo.Slovenska košarka bi izgubila še tisto malo stika, katerega ima sedaj z bolj kvalitetnimi ekipami.Igranje v Fibinih evropskih pokalih,pa je po mojem mnenju,tako brezvezno.Tam igra tretja evropska liga klubov,razen,če hočemo tam dominirat in se potem hvalit.Pa še to,kot navijaču Olimpije Krki nikakor ne privoščim izpada.Kljub letošnji slabi sezoni,so poleg UOL edini v SLO,ki lahko igrajo ABA.
machnau
# 07.03.2017 ob 09:10
Se strinjam. Olimpija daje letos maksimum oz. še več. Vsaka čast...
Krka pa po 5/3 nato 2/15 v ABA ligi in jasno je da si zasluži izpad. Zdaj ali bo do tega prišlo ali ne bomo videli. Prav tako kaj to pomeni za Krko in Slo. košarko.
Upam da so tudi kaj oklestili plače, ker za to kar so letos pokazali si nebi zaslužili niti za kruh.
Tudi Lukovič ni več to kar je bil pred poškodbo.
Zogi
# 07.03.2017 ob 04:58
Edino Olimpija spada v to balkansko ligo.
darkwader
# 07.03.2017 ob 16:51
Okej se grem igrco če bi... Če bi "moja" Olimpija tako igrala kot zdajle "vaša" Krka bi ji privoščil izpad? Odgovor je defenitivno ne, pravi navijač navija za svoj klub tudi ko jim gre slabo, sicer so dobro osnovane kritike potrebne, vendar na vsaki tekmi bom navijal za zmago "svojega" kluba pa naj bo proti Realu ali pa KK Žiri.
zoga123
# 07.03.2017 ob 15:29
če bo krka izpadla, bo pač izpadla. Upam da ne, ker ne vidimi drugega kluba ki bi lahko prevzel njeno vlogo v mednarodnem tekmovanju . Vsaj naslednjo sezono ne .

Gandhi - Krka je daleč od tega da bi imela vse pogoje . Dvorane ni, podpore mesta tudi ne kaj velike .
Za spremembe v klubu se pa lahko uporabljajo drugačni vzvodi ...Davison je pravilno ponazoril situacijo, s tem da spet ne bi preveč krivice delal upravi . Mihevc je bil pripeljan kot obetaven trener, mislim da je imel tudi večletno pogodbo. Žal se ni ižšlo po pričakovanjih, oziroma na način kot so začeli sezono. To je to in drugo sezono ponovno od začetka.
davison20
# 07.03.2017 ob 15:08
Gandhi1: Lukace5...vsako dejanje prinasa posledice, ce si zasluzis biti zadnji, moras biti zadnji. Ali bolj privoscis Zadru, ki se bori in igra vsecno, kljub vsem tezavam.

Vsi klubi se borijo, kar sta pokazala zadnja kroga lige ABA, Karpoš bi lahko gladko včeraj izgubil, pa ni. Tudi našim ne moreš očitati, da se ne borijo, lahko očitaš nekaterim nabijanje lastne statistike, pomankanje kondicije, eznanje, borijo pa se vedno in če mi zmagamo zadnjo tekmo proti Ciboni in olimpija premaga Zadar, bo Zadar popolnoma upravičeno izpadel, alipa mi. S tem, da je Krka letos premagala 2x Cedevito, 2 x Zadar in upam, da bodo tudi Cibono
primoz971
# 07.03.2017 ob 08:58
Kaj je zdej Dolenci, zdej je pa Olimpija pa v redu? Ne dolgo nazaj ste se hvalili kako ste naj, naj, pa ne vem kaj. Olimpija ima svoje težave, ki so jo naredili ljudje, ki jim je košarka in šport samo še ena stvar za svoje egote in globoke žepe. Je..... se jim za Olimpijo, Krko, za šport in ljudi, ki jim je šport všeč in mi ovce se tukaj pregovarjamo kdo ima "daljšega". Osebno sem upal, da bo Krka vlekla košarko v Sloveniji saj je kazalo, da ima stvari urejene. Kaj je narobe, da so izgubili voljo, da naredijo močan kljub, ki bi vlekel košarko v Sloveniji. To je vprašanje, ne pa ali bo Olimpija premagala Zadar. Olimpija je v ku..... pa še kar brca, zato fantom kapo dol in priklon do tal.
lukace5
# 07.03.2017 ob 13:02
@Gandhi
Ja, Krka ja slaba ampak tudi to se dogaja. Misliš da so tako slabi namerno? Pač ponesrečena sezona, ti pa jim želiš zadnje mesto in izpad? Če je kaj sramota, so to takšni navijači kot si ti. Sam navijam za Olimpijo, ampak Krki nikoli nebi želel izpada iz lige.
machnau
# 07.03.2017 ob 07:07
Možnosti so 50:50, Olimpija letos lahko premaga Zadar v Zadru če bo hotela, Krka pa Cibono v NM, če seveda bo stekel met za tri,... Bolj sem mislil, da bo Zadar premagal Sokole in sem mislil, da bo že pred zadnjim krogom odločeno.
In mnenja da liga, ne liga, za Krko bi bilo to slabo če izpadejo, še slabše pa za Slo. košarko. Verjamem, da se Krka po tem "resetira" (če nebi osvojili DP) in padec košarke bi bil še na nižji nivo.
Pa pustimo to slabo sezono, mislim nasploh-finančno...
davison20
# 07.03.2017 ob 15:03
Gandhi1, ti ne štekaš, Krka nima DVORANE in zato tudi nima proračuna večjega. Letos so zaje.ali s sestavo moštva po krivdi trenerja in zaradi tega so tam kjer so. Uprava deluje v skladu z finančnimi sredstvi in zmožnostmi - edina napaka letos je, ker niso odžagali Mihevca dva meseca prej in še dva ali tri igralce in jih zamenjali. Poglej koliko daje občina za šport v primerjavi npr. z ljubljansko (pa preveri v odstotkih ne v denarju).
bojfab
# 07.03.2017 ob 13:16
Analizatorji spet bentijo preko ABA ligo in se spominjajo kao je nekoč bilo sploh in oh. Neki dan sem od enega takih prečital, kje vse so igrali slavni evropski klubi. Eden izmed njih je Žalgiris z 2. najmanjšim budgetom v Euroligi v višini 8.000.000 EUR. Z nim se trenutno lahko samo še teoretično srečata le OUL in Krka, drugi pa igrajo z medvedi.

Za igranje 1.SKL ni potrebno več kot 200.000 EUR pa še to bodo uprave stežka napraskale, saj sta ogled tekem in prepoznavnost same lige mizerna. Da se razumemo - zunanjih krivcev ni. Do sedaj si je 120 tekem ogledalo 37.629 gledalcev, oz. 1.885 na kolo oz. 314 na tekmo. Kvaliteta tudi ni merilo obiska, saj je 2. najboljgledana ekipa v gosteh Tajfun in 3. najboljgledana ekipa Primorska. Katerega sponzorja bi to zanimalo? S 200.000 EUR budgeta pa ne morete zadržati doma niti 16-letnega talenta. Kaj pa zdaj?

Računska vaja:

Koliko bi bila danes vredna ekipa Celja iz leta 2004?
Kateri klub in v katerem športu v Sloveniji si to lahko danes privošči?
Fleaa
# 07.03.2017 ob 09:56
dost je tega balkanskega mučkanja....
lepo slovensko ligo igrat, pa s kakim koroškim klubom se spajdašit in ligo ustanovit, bomo vsaj konkurenčni :)

raznorazne Lisjake & Radovane pa pustit pri miru....
zoga123
# 07.03.2017 ob 14:03
pardon za tipkarske napake in zmeden zapis zgoraj ... slovenčina mi nije jača strana :)
davison20
# 08.03.2017 ob 08:32
MiD, pozabil si povedati, da je letošnja Fibina liga močna, kako pa bo naslednjo sezono pa nihče ne ve, ker je FIBA na prvi stopnji proti ULEBU že izgubila. Drugače pa je precej manj tekem kot v ABA ligi. Sixt Alpe Adria ne prinaša ničesar, ne vem kako je urejeno sojenje, stroški itd.
MiD
# 08.03.2017 ob 08:19
Sodim v krog tistih, ki se bolj nagibamo k temu, da bi bilo za slovensko košarko bolje, če bi naši klubi izstopili iz ABA lige, vsaj taki kot je ta sedanja. Res je, da v njej lahko odigrajo nekaj tekem proti Zvezdi Partizanu, Cedeviti... Toda proti močnim nasprotnikom bi lahko enako število tekem odigrali tudi v Fibini ligi prvakov (Helios je zelo "nazorno pokazal", kako močna BCL). Edini predstavnik ABA lige, ki se mu je uspelo prebiti v izločilne tekme je bil Partizan, ki pa je že po osmini finala izpadel! Tudi Fibin pokal še zdaleč ni tako nekvalitetno tekmovanje, kot se zdi nekaterim. Res je, da je Euroliga daleč najkvalitetnejša, toda tam razen Crvene zvezde in morda finančno močne Cedevite niti en klub iz področja ABA lige ne bi imel kaj iskati.
V Evropskih tekmovanjih bi lahko sodelovalo vsaj šest slovenskih klubov, če pa tem dodamo še Sixt Alpe Adria pokal pa morda tudi več. Ob igranju domačega prvenstva in pokala bi bilo dovolj kvalitetnih tekem, ki bi bile zanimive tudi za gledalce.
Vsekakor še naprej podpiram, da vsi klubi igrajo državno prvenstvo od začetka, ne glede na to ali igrajo tudi v ABA ligi. Morda bi pogled na to ligo bil drugačen, če bi skupaj s posameznimi zvezami ustanovili tudi drugo ABA ligo.
Sicer pa sem še vedno mnenja, da ekipa Krke ni slabša od Olimpije, je pa Okornu uspelo iz svojih fantov izvleči maksimum (če zanemarim tistih pet tesnih porazov), medtem ko se je Krka z Mihevcem povsem "izgubila". Prvi polčas proti Partizanu je kar dobro pokazal, da bi lahko bilo povsem drugače.
Gandhi1
# 07.03.2017 ob 13:39
Lukace5...vsako dejanje prinasa posledice, ce si zasluzis biti zadnji, moras biti zadnji. Ali bolj privoscis Zadru, ki se bori in igra vsecno, kljub vsem tezavam.
slovenc pa pol
# 06.03.2017 ob 23:25
Zadar si bo ponovno prek Olimpije zagotovil obstanek...
Gandhi1
# 07.03.2017 ob 14:36
zoga..ne stekas. Krka ima VSE pogoje, denar, urejen klub, pa igrajo zanic. Polovica klubov v aba tega nima, pa jih gladko demolirajo...pa saj ni pozitivnih stvari za reci o tem
Gandhi1
# 07.03.2017 ob 12:55
davison20 Krka si zasluzi izpad, igramo najslabsi basket na balkanu in smo sramota za ta sport. Navijac gor ali dol, preprosto taka je realnost, ki je ocitno ti slepec ne vidis
davison20
# 07.03.2017 ob 12:23
Je pa zanimivo, vsi piz.imo čez balkance, sta a zadnja dva kroga odigrana tako fer in pošteno :), prece bolj kot naša liga. Pa tudi sojenje je bolje. Glede izpada pa takole, upam da obstanejo,ker reset se lahko zgodi tudi v ABA ligi. Sicer je pa zanimivo kako si nekateri "navijači" Krke želijo izpad, a ne Gandhi1 :) navijač po meri. Vsem navijačem Olimpije pa ne mislim, da je Olimpija dobra, vsaj dokler ne poplača dolgov do ljudi. Verjamem pa, da bodo igralci Olimpije odigrali pošteno in če zmagajo bo ok, če ne pa tudi. To je to
Gandhi1
# 06.03.2017 ob 23:43
Upam da Krka izpade, danes sem navijal za Zadar. Ta sezona je sramota, nobenih popustov nebi smelo biti, potrebujemo totalni reset, v tem trenutku nam bo izpad se koristil, da se gre na neko novo, boljso pot.
safet
# 07.03.2017 ob 09:15
apollo11 - "igrati bolj resne evropske pokale" - s tem si verjetno mislil igrati proti medvedom iz Bakna ipd namesto s CZ, Partizanom, Cibono, Budučnostjo, Cedevito ...
Edini resen pokal v Evropi je Evroliga, potem pa pridejo že Eurocup in ABA liga, ki je iztočnica za prvi dve tekmovanji.
Da pa sta (so) naša predstavnika v ABA zadnje sezone slaba in zaradi tega zanimanje pada, je pa drug problem ...
anze82
# 07.03.2017 ob 06:56
Ajde uol,zabriste jih ven
rader1991
# 06.03.2017 ob 23:50
raje izpadem, kot pa da me rešuje lolimpija
Kazalo