Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.4 od 15 glasov Ocenite to novico!
Goran Dragić je bil po treh tekmah znova pri dvomestnem številu točk. Foto: Reuters
Dvoboj organizatorjev igre je s 30:20 dobil Stephen Curry. Foto: Reuters
VIDEO
Golden State v drugem pol...

Dodaj v

Prvaki so se naužili sonca in nadigrali Miami

Goran Dragić prvi strelec z 20 točkami
4. december 2017 ob 08:05
Miami - MMC RTV SLO

Do polčasa so košarkarji Miamija držali korak z Golden Statom, potem pa so prvaki pohodili plin in si pred zadnjo četrtino priigrali 22 točk prednosti na poti do prepričljive zmage s 123:95.

Goran Dragić je bil po treh podpovprečnih predstavah tokrat z 20 točkami spet prvi strelec Vročice, ki je doživela tretji poraz na zadnjih štirih tekmah. V odsotnosti poškodovanega centra Hassana Whitesida je bil drugi strelec Kelly Olynik s 14 točkami. Miami je bitko v raketi izgubil z 58:32, v skokih 41:28.

Pri Golden Statu je bila v ospredju velika trojka, ki je skupaj dosegla 73 točk. Stephen Curry je 30 točk dosegel v 30 minutah, 24 jih je dodal Kevin Durant, 19 Klay Thompson. "Potrebovali smo nekaj sonca in nočne klube. S trenerskim štabom smo bili zunaj vso noč," je v šali povedal trener Steve Kerr, ki je igralcem v Miamiju nepričakovano namenil povsem prosto soboto.

"V prvem polčasu smo bili konkurenčni, v drugem ne," je bil kratek Dragić, ki je iz igre metal 7/10. Trener Erik Spoelstra ni bil zadovoljen s predstavo njegovih varovancev: "Golden State je tekmo prestavil na višjo raven. Od svojih igralcev sem pričakoval odgovor, vendar ga ni bilo."

Šest od naslednjih osmih tekem bo Miami odigral v gosteh, prvo v noči na četrtek v San Antoniu.

Nedeljske tekme:
MIAMI - GOLDEN STATE 95:123
Dragić 20 (met 7/10), 3 skoki in podaja v 25 minutah, Olynyk 14; Curry 30, Durant 24, Thompson 19.

NEW YORK - ORLANDO 100:105
Beasley 21, Lee 19, Kanter 18, 16 skokov; Vučević 34, 12 skokov, Fournier 20.

OKLAHOMA CITY - SAN ANTONIO 90:87
Westbrook 22, 10 skokov,10 podaj, Adams 19, 10 skokov; Murray 17, Bertans 16.

MINNESOTA - LA CLIPPERS 112:106
Butler 33, Gibson 20; Rivers 30, Williams 23.

LA LAKERS - HOUSTON 95:118
Kuzma 22, 12 skokov, Ingram 18; Harden 36, Gordon 22, Paul 21.


Tekme 4. decembra:
CHARLOTTE - ORLANDO
INDIANA - NEW YORK
PHILADELPHIA - PHOENIX
ATLANTA - BROOKLYN
BOSTON - MILWAUKEE
CHICAGO - CLEVELAND
MEMPHIS - MINNESOTA
NEW ORLEANS - GOLDEN STATE
DALLAS - DENVER
SAN ANTONIO - DETROIT
UTAH - WASHINGTON



VZHODNA KONFERENCA                    
                                      
BOSTON CELTICS          24 20  4  83,3
CLEVELAND CAVALIERS     23 16  7  69,6
TORONTO RAPTORS         21 14  7  66,7
DETROIT PISTONS         22 14  8  63,6
PHILADELPHIA 76ERS      22 13  9  59,1
MILWAUKEE BUCKS         21 12  9  57,1
WASHINGTON WIZARDS      22 12 10  54,5
INDIANA PACERS          23 12 11  52,2
--------------------------------------
NEW YORK KNICKS         22 11 11  50,0
MIAMI HEAT              23 11 12  47,8
ORLANDO MAGIC           24 10 14  41,7
CHARLOTTE HORNETS       21  8 13  38,1
BROOKLYN NETS           22  8 14  36,4
ATLANTA HAWKS           22  5 17  22,7
CHICAGO BULLS           21  3 18  14,3

ZAHODNA KONFERENCA                    
                                      
HOUSTON ROCKETS         22 18  4  81,8
GOLDEN STATE WARRIORS   24 18  6  75,0
SAN ANTONIO SPURS       23 15  8  65,2
DENVER NUGGETS          22 13  9  59,1
MINNESOTA TIMBERWOLVES  24 14 10  58,3
PORTLAND TRAILBLAZERS   23 13 10  56,5
UTAH JAZZ               23 12 11  52,2
NEW ORLEANS PELICANS    23 12 11  52,2
--------------------------------------
OKLAHOMA CITY THUNDER   22 10 12  45,5
LOS ANGELES CLIPPERS    22  8 14  36,4
LOS ANGELES LAKERS      23  8 15  34,8
PHOENIX SUNS            24  8 16  33,3
MEMPHIS GRIZZLIES       22  7 15  31,8
SACRAMENTO KINGS        23  7 16  30,4
DALLAS MAVERICKS        23  6 17  26,1
R. K.
Prijavi napako
Komentarji
trolicnez
# 04.12.2017 ob 08:33
Se pravi ni dal vseh pik v prvem delu
problem43
# 04.12.2017 ob 08:48
Ko kapetan in eden boljših igralcev kluba ima vroč večer in iz igre meče 70% dobi samo 10 metov...ti je jasno, da neke želj po zmagi ni...če bi bila bi ob takšnem metu Gogiju pripravili še 10 situacij (ali več za met) tudi če bi % potem padel, bi še vedno bil izjemen...no pa tudi, ko tako izgubiš skok in igro v raketi nimaš ravno veliko šanc za zmago
erix2
# 04.12.2017 ob 11:39
Prov žalostno je blo gledat Gogija v drugem polčasu, kako je samo namočno opazoval svoje egoistične soigralce, kako po vrsti grešijo svoje mete. Waiters pa seveda kralj med njimi. Se mi zdi, da počasi res zgublja voljo nad njimi.
zabavljac
# 04.12.2017 ob 08:37
Sem včeraj poslušal podcast na temo Miamija in Dragiča. Lepo povdarjo glavni problem te ekipe, ki pa je preveč "nosilcev" in posledično zreducirana vloga Dragiča. To da on "odpove" v drugem polčasu ni zato ker ne bi več hotu metat ampak ker je on enostavno timski igralec in majo zgleda razporejen v ekipi kok metov kdo dobi. Posledično ni liderja, ki bi potegnu voz. Če koga zanima https://www.youtube.com/watch?v=PZsEmlZm
0Dc LINK
threepointer
# 04.12.2017 ob 10:11
Ubogi troli, kako ste morali trpeti takrat, ko je na EP odigral najboljše, ko je bilo to najbolj pomembno :). Res se mi smilite. Iin kar strah me je, kako boste spet trpeli, ko mu bo to spet uspelo, kar je samo vprašanje časa. Če ne v tej, pa v kateri drugi ekipi...
hepimen
# 04.12.2017 ob 11:39
Dragič je z glavo že v penziji, saj se trudi in vsaka mu čast za zavzetost, ampak njegov limit je jasno viden in s tem limitom in sistemom igre Miami ne bo prišel daleč.

Iz tvojega komentarja je res jasno viden limit, ampak ne Dragićev.
Pjanc
# 04.12.2017 ob 09:50
Baje se Nageci zanimajo za Gorana? Ne vem pa v kakšni menjavi.

Da meče igralec 70% in si vzame 10 metov je katastrofa. Tudi 1 polčas praktično izjemen in ena izmed najnižjih minutaž v ekipi.
mha
# 04.12.2017 ob 08:50
Se pravi ni dal vseh pik v prvem delu

Itak v četrti Goran sploh ni stopil na parket, vse skupaj je nabral 25 min :)
hepimen
# 04.12.2017 ob 11:35
Tist smešen moment, ko na portalu pustijo konstantno trolanje, zbrišejo pa komentarje, kjer avtorje nazivaš s troli :)))
unitrode
# 04.12.2017 ob 19:26
Še komentar o igri Dragića: večkrat je bilo omenjeno, da je premalo metal. Zakaj? Če boste pogledali posnetek, da je najmanj petkrat bil sam pod košem in nemočno dvigal roke za podajo, lahko bi dosegel lahek koš. Tudi ko je bil sam na trojki v kotu ni dobil žoge, čeprav so mu trojke lepo "padale". V ekipi očitno ni prave kemije, včasih imam občutek, da ga soigralci ignorirajo. Po postavljanje skrinov za trojke: Curry/Durant sta neverjetno uigrana, kaj pa Goran in Hasan? Sicer bi Goran lahko dal deset pik več (če bi dobil žogo) a tekmo bi kljub temu izgubili, ker njihov starter (Dion) meče 1/10, pa še obupno izgubijo skok (kje so sedaj tisto lepo plačani višji igralci?). Glede asistenc: v konceptu igre, ki ga letos goji Spoelstra Dragić ne more tudi v najboljšem primeru dobiti več kot pet asistenc, če pa pogledamo kako skušajo dobiti asistence drugi s smešnimi podajami pa lahko pridemo do zaključka, da je letošnji koncept igre katastrofa. Zato je skoraj na vseh tekmah Dragić najbolj učinkovit igralec, očitno zato ker se je pozneje vključil v priprave in se ni "pokvaril" kot ostali igralci: kaj so zaboga počeli na pripravah. Riley bi jih moral dati za mesec dva Kokoškovu pa bi mogoče kaj naredil iz njih. Mogoče.
Sir Charles
# 04.12.2017 ob 13:40
Kako ima lahko organizator 1 asistenco.

Ker ne igra kot organizator in ma Waiters večji usage od njega, Johsnon pa ne dost manjši. Ko bo Spoelstra pogruntu, da more žogo in organizacijo prepustit Goranu bo Miami začel boljše igrat. Res je kretensko da trikrat slabšim igralcem prepuščajo organizacijo samo zato ker jih je Riley letos poleti preplaču. Goran v tem sistemu daje max. Če bi pa dejansko igral kot play bi mel pa še boljšo statistiko in Miami več zmag.
timoti
# 04.12.2017 ob 12:44
Kako ima lahko organizator 1 asistenco

Zelo preprosto; tako da njegovi soigralci po njegovih podajah direktno dosežejo samo en koš iz igre.
Sir Charles
# 04.12.2017 ob 16:25
Dragič nas je osupnil v Evropi v NBA nas več kot je že pokazal ne more, tu je njegov limit, kar pa ne pomeni da ni odličen igralec in da mu še kdaj ne uspe kak trojni dvojček, a sigurno ne z več kot 15 koši, za tovrstne čarovnije bo treba počakat na Luko ;)

Verjetno si pozabil, da je Dragić bil že v idealni peterki v FIBA in NBA. Samo to drugo nekateri radi pozabljajo. Lani je imel pa isto statistiko kot takrat, ko je bil v all NBA peterki. Letos tud ni daleč od teh številk. Ali ti misliš, da je 20 pik, 6 podaj in 4 skoki v NBA povprečje? Goran je poleg Parkerja in Dražena edini evropski All NBA branilec. All NBA in Eurobasket MVP so bili pa samo Dragić, Gasol, Parket, Nowitzki in Stojaković. Dragić je že legenda. Luka bo (mogoče) to šele postal in jaz ne bi dal roko v ogenj, da bo v NBA dosegel več od Gorana.
Binder Dandet
# 04.12.2017 ob 22:39
@sagoza:
V nba je letos 491 igralcev. 15% najboljsih pomeni 73 igralcev. Ja, dragic je znotraj tega.
Sir Charles
# 04.12.2017 ob 17:21
Ampak, da ima Luka za to mnogo boljšo osnovo kot jo ima oziroma jo je imel Dragić, se pa verjetno tudi ti strinjaš, ali pač ne?

Odvisno od tega kaj misliš z boljšo osnovo. Boljšo osnovo ima definitvno zarad tega, ker bo izbran med 3 na draftu in mu ne bo treba čakat več let da dobi priložnost. Nima pa recimo boljše fizične osnove.
Tako kot vse tud mene zanima, če bo Luka res lahko s povprečno atletiko postal NBA superstar. Če bi bil vsaj malo boljši atlet bi bil 100%, da bo boljši kot Goran, v tej situaciji pa nisem, ker je Goran eden od redkih belih bekov, ki lahko fizično parira črncem.
Razlika med Evroligo in NBA je še vedno velikanska. Saj smo na eurobasketu lepo vidli kako velika razlika je med Goranom in Lukatom v tem momentu. In Luka je v tem momentu že najboljši igralec v Evroligi.
Binder Dandet
# 04.12.2017 ob 15:24
@sagoza:
1) Dragić je nadpovprečen igralec tudi v NBA. Statistično je okoli 35ga mesta med več kot 400 igralci in je okoli 12ti PG trenutno (od več 10ih). Je med 5 najboljšimi belimi igralci in 5 najboljšimi evropskimi igralci v NBA. Je tudi starter in najboljši posameznik ekipe. To je podpovprečno zate?:D:D:D

Ni pa top 10 igralec, ki so marsovci in sposobni sami premagovat nasprotnike konstantno. Če bi Spolestra gradil na enaki taktiki kot je Kokoškov v reprezentanci, bi Dragić bil prvi igralec in prvi vodja ekipe. Glavno razočaranje slovenskih navijačev pa je, da Spoelstra tega ne stori in dopušča, da vsak vodi žogo, ki mu srce poželi. Dragić pa v kotu stoji in čaka. Je Dragič na EP čakal v kotu na žogo ali je bil tisti motor, ki je dosegal serije zadetkov in vedno, ko je bilo treba, povlekel voz?

2) Se strinjama. Dragić je odličen igralec. Ni pa vesoljc. Zato v njegovih statistikah ne boš dosti dvojčkov videl. Pa tudi sistem igre v Miamiju nikoli ni bil takšen kot v Phoenixu, ko se je igralo na njega. Njegov limit jaz vidim v fizični pripravljenosti. EP je pokazalo, da je 30 min igranja na polno nekje njegov fizikalni maksimum (imel je krče).
Dodres
# 04.12.2017 ob 09:59
Kdo bi razumel Miami.
tomlin
# 04.12.2017 ob 09:19
OKC spet ''napaljen'' preko SAS.

Zasledil sem debato , da bi se Carmelo ''ponižal'' in preselil v drugo peterko , podobno kot D Wade in bil tam prva opcija. Kaj pravite? komentar? ali pa
ja +
ne -
hepimen
# 04.12.2017 ob 09:16
Pa še to dve srečni trojki in dva izi polaganja.
threepointer
# 04.12.2017 ob 09:24
GSW je iz drugega planeta. Če se jim ljubi igrati, potem si bolj ali manj mrtev. Po prostem dnevu, so se očitno odlično počutili in se jim je ljubilo :). Kerr jim mora izgleda večkrat dati prosto :).
Binder Dandet
# 04.12.2017 ob 20:31
@timoti:
Kako usmerjas poljubno telo v zraku?

Lahko pihas vanj.
Lahko mu spreminjas obliko, s cimer vplivas na tok zraka okoli telesa in s tem spremembo tlakov (sprememba polozaja krilc pri letalu recimo).
Lahko ga rotiras in dosezes magnusov efekt (pri nogometni ali odbojakarski žogi njabolj ocitno, pri kosarkaski je zanemarljiva sprememba leta zarad rotacije...sem lani bral clanek o tem, ko je nekdo tukaj ugibal o usmerjanju).
Lahko ga navezes na vrvico in usmerjas.
Lahko ustvaris magnetno polje, s katerim bi usmerjal zogo. Ampak bi zoga morala biti kontra magnet ali superprevodnik. Pa elektronike v dvorani to sploh ne bi zmotilo.:)

Kaj od nastetega se ti zdi najbolj realno @timoti?:)

Sicer pa za vsak tvoj zadetek od dalec jih je 5 ali 10, ki gredo mimo. Pa ne pozabiva, da so ti igralci v zivljenju zmetali vec 10.000 zog na kos. Si videl kdaj s treningov posnetke, kaksne trick shote so sposobni zadet, ko niso na tekmi?

Kobe je ponucal za tistih 50 ali 60 pik ravno toliko metov. Kdo mu je pustil mestati? Soigralci. Zakaj? Ker je cela sezona bila posvecena njegovemu poslavljanju.

Pa ne pravim, da nba ni neposten. Saj sem napjsal, da obstaja knjiga sodnika, ki natancno opisuje, kako so kdaj kaksno pomembno tekmo sodniki usmerjali. Torej je to dejstvo. In pravim, da to ni presenecenje, saj nam je slovencem dobro znana okoliscina, da je sodnik 6. igralec. Sojenje je marsikje pristransko in nepostebo. Pravtako sem gledal filmcke, kako bi naj drafte goljufali. Ta del se mi zdi verjeten, ker menda sam zreb naredijo stran od oci javnosti. To, kar poznamo kot draft, je samo predatavitev rezultatov. Pomagas slabi ekipi, da dobi odlicnega igralca in verjetno to rezultira v izboljsanju rezultata. En primer dokaza je bila recimo izjava luka waltona, da mu je magic zagarantiral, da bodo dobili lonza. Kar je samo po sebi lahko dvoumno, ker je magic verjetno vsem to govoril. Pa se malo so se zafrknili, mar ne. Ampak do wwf, ki je teater v pravem pomenu besede ali da bi zogam magicno spreminjali pot brez da bi se opazilo, je pa izjemno dalec. Morda v star treku, danes tu ne.:)
friks
# 04.12.2017 ob 17:00
Kaj se je zgodilo z enim igralcem na eni tekmi je težko vedet. Mogoče se je skregal z vodstvom, mogoče je imel res slab dan, mogoče je kaj takega pojedel? To še ne pomeni, da je bila tekma nameščena.

Kar se pa Bryanta tiče je pa dal 60 točk. In ker gre za enega najboljših igralcev na svetu, ki ima poleg te tekme še 5 tekem s 60 ali več točkami. Najvišja je 81, ena pa npr 63 pa zadnjo četrtino sploh ni igral. Torej ne gre za nekoga, pri katerem je to popolnoma nemogoče. Mogoče so mu igralci Jazza res pustili najprej nekaj milostnih metov, potem pa je dec padel "in the zone" in ni mogel več zgrešiti. Meni se to ne zdi tako nemogoče. Kot pravim tehnologijo za grešenje metov bi v teoriji še dopustil, za zadenjanje pa nikakor.
friks
# 04.12.2017 ob 16:48
Ja, če bi se pa ena 4:1, štiri 4:2 in tri 4:3, bi bilo pa vse ok.

More bit hudo nesposoben ta, ki namešča.
threepointer
# 04.12.2017 ob 16:35
Glede prirejanja rezultatov je mogoče zanimiv še en trezen premislek. Če bi bilo to tako pogosto kot menite nekateri, potem je verjetno logično predpostaviti, da bi na rezultat hkrati poskušali vplivati ljudje z različnimi interesi. Verjetno bi zelo smešno izgledalo, če bi se recimo najboljša igralca na obeh straneh naenkrat trudila, kdo bo slabši :). To bi seveda ubilo ligo, za kar so najmanj zainteresirani ravno tisti, ki so v najboljšem položaju, da rezultate prirejajo. Vse skupaj se ne sliši najbolj verjetno, a ne :).
friks
# 04.12.2017 ob 15:40
Kar se pa tiče usmerjanja žoge je pa to (vsaj zaenkrat) popolna neumnost:
1. ne poznam tehnologije s katero bi lahko na daljavo popravil let žogi (z umetnih mikrovlaken) in jo usmeril v koš, sploh ker jo mečejo (nepredvidljivi) igralci z vseh možnih kotov (torej ne gre le za popravek ene ali dveh smeri, ampak mnogo). Bi pa veliko prej lahko obstajala tehnologija, s katero bi žogo usmeril izven koša. Pa smo zadnjič videli v eni analizi, da odstotek zadetih metov (za 3 točke) z leti ostaja enak, čeprav se št. metov celo povečuje.
2. človeško oko zazna celo najmanjše odmike in bi spremembo leta zelo hitro zaznali, sploh če bi se delala sistematično.
mile952
# 04.12.2017 ob 14:40
@timoti

# 04.12.2017 ob 14:31
V starem egiptu je 99% prebivalstva verjelo, da je faraon bozji namestnik na zemlji. Kdor je trdil drugače, so ga verjetno imeli za norca in se mu posmehovali.
Danes vemo da to ni res.


Jaz v to verjamem še danes. Pa da je Zemlja ravna,pa da nas zastrupljajo s sledmi za avioni, pa da je Janez nedolžen... Vse to verjamem in še več.
Jouža
# 04.12.2017 ob 10:48
Res, da so igrali proti GSW, to pa ni kar tako.
Ne morem pa mimo dejstva, da Spo še naprej vodi igro v slogu osnovnošolskega učitelja telovadbe.
pero23
# 04.12.2017 ob 08:22
Tole seveda ni nobeno presenečenje. Miami je zopet popolnoma odpovedal v drugem polčasu, ko jim običajno zmanjka moči za igro 1 na 1. S tako igro prav gotovo ne bodo prišli daleč. Vsak igralec ima očitno dovoljeno delati vse. Sploh ne vem zakaj imajo PG-ja. Po vsaki tekmi pogledam njihovo število asistenc in so konstantno pod 20 na tekmo, med tem ko Golden State, Houston in podobne ekipe dosegajo po 30 in več asistenc. Škoda za Gorana, da mora igrati ta glup koncept od Spoelstre.
Binder Dandet
# 04.12.2017 ob 22:40
Se ena smesna. Lakersi uvedli "pravilo Lavar Ball"
Sir Charles
# 04.12.2017 ob 21:03
V sezonah, ko je Goran imel dovolj velik usage in dovolj dotikov žoge je imel allNBA statistiko. V sezonah, ko je mel manjši usage in manj dotikov žoge je mel slabšo statistiko. Noben igralc ne more brez žoge nič narest. Če bi Goran imel še večji usage in več dotikov bi imel še boljšo statistiko. Če Lukata naslednjo sezono slučajno vzamejo Cavsi (via Nets pick) in ne bo skor nič igral playa, potem bo tud njegova statistika zgledala precej slabše.
veteraninsin
# 04.12.2017 ob 18:17
spo ni bil zadovoljen s predstavo njegovih?????? varovancev. A res? kam pa so šle vse rožice ? S V O J I H , za božjo voljo in voljo vseh, ki so ta naš lepi jezik ohranili. Svojih varovancev
friks
# 04.12.2017 ob 16:41
Pa še nekaj. Po vaše (zarotniki) naj bi v letih ko je bila tehnologija še nazadnjaška (se ni mogla uporabljati za prirejanje tekem) zmagovale big market ekipe kot so Knicksi, pa Lakersi, Boston, Houston.

Zdaj v dobi nameščanja tekem, pa zmagujeta Golden State in Cleveland, Knicksi se pa že ne vem koliko let valjajo v blatu. Kje je tu logika?
Binder Dandet
# 04.12.2017 ob 15:17
@timoti:
"Če bi znal brati bi prebral da dopuscam moznost. Na kos sem vrgel nickolikokrat, zato se s teboj, ki si koš še na začetku te sezone poimenoval zadetek sploh ne mislim prerekat..."

Dopuščati možnost je v tem primeru isti šmorn. Osnove fizike si raztolmači, pa boš razumel, da to ni mogoče.

Koš imenoval zadetek? Se ne spomnem, pa tudi nič ne pomeni, če se mi je to pripetilo. Vsak ima kdaj slab trenutek in mu ne gredo besede z jezika. To v ničemer ne zmanjšuje okoliščine, da ti je fizika španska vas, če dopuščaš možnost, da letečo žogo usmerjajo kot jim ustreza.
Binder Dandet
# 04.12.2017 ob 14:50
Spet o prirejanju tekem. Ja, prirejali so jih. En sodnik je celo knjigo napisal. Posamezne tekme. Ne pa kot trdi tisti video iz prejšnje strani, da danes vsako tekmo priredijo zaradi online stav. Pa le že omenjamo sedanjost. Pred 10 leti ni vsake tekme na na netu s previjanjem tekem seciral milijon gledalcev. Danes jo. Torej se je nadzor zelo okrepil. In s tem zmanjšale možnosti.

Zmagaš pa ti @timoti, ki meniš, da lahko usmerjajo let okrogle žoge.:D Pa ne vem zakaj takšen hrup delate. Smo iz Slovenije. Vedno smo mi manjši od naših nasprotnikov. In (skoraj) vedno sodniki igrajo proti nam. Rokomet, nogomet, košarka. Kaj je bilo na zadnji tekmi s Španijo? Vse to so resne tekme, NBA je pa show na ravni WWF?:D
mile952
# 04.12.2017 ob 14:34
threepointer

# 04.12.2017 ob 14:25
Prijavi neprimerno vsebino Timoti, študenta, ki toliko ve o različnih obdobjih košarkaške zgodovine kot Quade, bi pa zelo rad spoznal.


To se lepo vidi na kvizih po televiziji. Bolj je mlad, manj ve. Očitno moraš za veliko količino podatkov, ki jih hraniš v svojih možganih, imeti dovolj kilometrine. Drugače je v njih bolj ali manj megla.
threepointer
# 04.12.2017 ob 14:27
Timoti, možnost, da se je ta zadetek zgodil brez vpliva tehnoloških pripomočkov, je skoraj enaka možnosti, da ti ali jaz zadaneva na loteriji :). Torej možnost obstaja, samo... :)
threepointer
# 04.12.2017 ob 14:25
Timoti, študenta, ki toliko ve o različnih obdobjih košarkaške zgodovine kot Quade, bi pa zelo rad spoznal. Prav tako v tako kratkem času težko razviješ toliko motenj osebnosti kot jih je zaznati pri njem :). Ne trdim, da to ni mogoče, ampak prej bi rekel, da je tip v bolj zrelih letih :).
mile952
# 04.12.2017 ob 12:13
@Kombo

# 04.12.2017 ob 12:08
Prijavi neprimerno vsebino A ni nobenega rezervnega playa na razpolago, da bi ga Miami podpisal?


Ni to problem, problem je, ker jih ima preveč.
threepointer
# 04.12.2017 ob 11:16
Show je v rednem delu NBA sezone primernega pomena. Izjema so bolj ali manj samo ekipe, ki so na meji uvrstitve v končnico. V končnici potem ni več tako. Zato jaz v rednem delu večinoma gledam samo highlightse (torej show del zgodbe), v končnici pa je več kot vredno pogledati tudi cele tekme, čeprav bolje v posnetku, ker so absolutno predolge. Manj kot ura igranja traja tudi po tri ure, kar je za moj okus odločno preveč.

Režirano ali ne, konec koncev nesporno dejstvo, da v NBA igrajo najboljši, pove vse. Koliko je še pristno športnega v kateremkoli skomercializiranem športu, je pa drugo vprašanje. Jaz se s tem ne obremenjujem, ampak samo uživam v tem, kar je :).
zamudnik
# 04.12.2017 ob 09:11
"V prvem polčasu smo bili konkurenčni, v drugem ne," je bil kratek Dragić. /.../. Trener Erik Spoelstra ni bil zadovoljen s predstavo njegovih varovancev:

Torej je Spoelstra končno priznal, da ekipa ni njegova, ampak Dragićeva? No, Jamesova je bila najbrž res.
MatjazP
# 04.12.2017 ob 08:41
Igra gsw je z drugega planeta.
Res pa je da brez Curryja in Duranta ostanejo brez idej..
Binder Dandet
# 05.12.2017 ob 06:01
Zanimiv izvleček. Ok, da bo volk sit in koza cela. Dragić je torej nadpovprečen igralec s povprečnim učinkom v ekipi s podpovprečnim rezultatom.:)

Tvoja je drugače lestvica, za katero je glasovalo 49.000 obiskovalcev s spleta. Kar pomeni, da ni objektivna. Zato je Vince Carter na visokem 48. mestu in Wade na 18. mestu.

Če gledamo objektivne kriterije, je Dragić trenutno s PER indeksom 17.04 na slabem 93. mestu (povprečni PER je 15.0). Ampak povprečje mu je zarad slabih 3 zaporednih tekem padlo. Sem prepričan, da bo šel navzgor.
http://insider.espn.com/nba/hollinger/st
atistics

(minus ni moj)
mile952
# 04.12.2017 ob 21:12
@timoti

# 04.12.2017 ob 16:52
Prijavi neprimerno vsebino Pa vi odgovorite na kaksno vprašanje.. je bil Harden drogiran ?

Kako je Kobe v sezoni s 35% metom pravna njegovi zadnji tekmi dal 50 pik ? Naključje a ? Lol.

Ni naključje, ker je Kobe na tisti tekmi metal enako slabo kot v sezoni, le 50 krat je vrgel na koš. Tekma je bila zrežirana zanj. Tako vsaj je pisalo v članku.

Povezava
friks
# 04.12.2017 ob 16:50
Aja, po tvojem torej NY zaradi tega, ker ima dovolj denarja, daje v pogodbe igralcem, da je treba izgubljat prot Clevelandu.

A to potem mesto odloča (župan) in ne lastnik ekipe. Al župan to lastniku ekipe samo potem povrne razliko, ker je tako sočuten do Clevelanda? In pod katero postavko javno dostopnega proračuna to potem zapiše? Aja, seveda. Pod zabava.
friks
# 04.12.2017 ob 16:32
Ma, tudi te debate smo imeli že mnogokrat.

Ko smo nasprotniki teorije zarote predstavili argumente o njeni nesmiselnosti (npr, da so se v 1. krogu končnice 2015, kar 3 tekme končale z izzidom 4:0 in še dve s 4:1 - več kot pol serij je bilo za gledalce precej nezanimivih in končanih veliko prehitro tudi s komercialnega vidika),

smo dobili odgovor, da je to zato, da je bolj verjetno. Torej ful se matrajo zato, da je nekaj tako (ali še slabše) kot bi bilo, če se ne bi matral.
friks
# 04.12.2017 ob 16:04
Ja, ampak košarkaši v NBA so najboljši na svetu v košarki. Večina je izredno tekmovalnih ljudi (kot vrhunski športniki to so) in ne bi zlahka prenašali, če bi videli znake nameščanja tekem.

Sicer pa nič o tem, kako je CP3 pojedel Lonza (2 točki, 1 skok, 3 podaje in 3 izgubljene).
Binder Dandet
# 04.12.2017 ob 15:26
@sagoza:
Edit:
To je zate povprečen igralec?:D:D:D
threepointer
# 04.12.2017 ob 14:44
Mile952, me veseli, da še obstajajo pametni ljudje na tem svetu :). Me je že skrbelo, da izumirajo :).
threepointer
# 04.12.2017 ob 14:40
Timoti, če nekaj vsi verjamejo, potem je to veljavna resnica. Kdor vztraja na drugačni resnici, je dejansko res nor. Kdor je pameten in misli drugače, je v takšnem primeru raje tiho :). Razen na internetu, kjer je svoboda govora na srečo še vedno vrednota. No, z izjemo občasnega brisanja neškodljivih komentarjev, ki se adminu včasih zdijo bogokletni :).
lali55
# 04.12.2017 ob 12:32
Vse kar lahko rečem za igro Mijamija je... da je škoda besed
Kazalo