Anketa: 11. september 2010 ob 23:14

Ali naj Memi Bečirovič vodi slovensko košarkarsko reprezentanco tudi prihodnje leto na evropskem prvenstvu v Litvi?

Da
Ne
Arhiv
SP v košarki 2010

Poudarki

  • Odzivi po razburljivi tekmi med Turčijo in Srbijo
  • Video: Turški reporter ponorel po košu Tuncerija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,0 od 41 glasov Ocenite to novico!
Kerem Tunceri
Kerem Tunceri je Turke popeljal v finale svetovnega prvenstva, kjer bodo tekmeci košarkarji ZDA. Foto: EPA
Turki so na letošnjem prvenstvu tekme že v prvem polčasu odločali v svojo korist, njihovo moč je v četrtfinalu občutila tudi Slovenija. Toda v polfinalu je Srbija omrtvila njihovo igro in samo veliki sreči se lahko zahvalijo, da so se izvlekli. Foto: EPA
Nenad Krstić
Nenad Krstić je Mednarodno košarkarsko zvezo pozval, naj se vpraša, kaj se je dogajalo v zadnji četrtini. Njegova peta osebna napaka je bila vsekakor zelo dvomljiva ... Foto: EPA

Sorodne novice

Dodaj v

Tudi Tanjević priznal: Srbi so bili boljši

Turčija je uporabljala umazane trike, sodniki so nasedli
12. september 2010 ob 11:25
Carigrad - MMC RTV SLO

"To ni košarka, to ni šport! Fair play je danes umrl," so srbski košarkarji po izgubljenem polfinalu proti Turčiji obtožili sodnike.

Na svetovnem prvenstvu je Turčija v nepozabni tekmi Srbijo premagala s 83:82 in se uvrstila v finale. Odločilni koš je pol sekunde pred koncem s polaganjem dosegel Kerem Tunceri, potem ko je srbska obramba pozabila nanj. "To ni bil noben taktični načrt, to je bila samo sreča. Srečno smo se izvlekli, saj so Srbi igrali bolje," je priznal turški selektor Bogdan Tanjević.

V carigrajskem kotlu našel pot do obroča
Še dolgo bodo ljubitelji košarke razpravljali, zakaj so Srbi dopustili, da se Tunceri sprehodi pod koš. Novi turški junak je odločilni trenutek videl takole: "Imel sem prostor za polaganje in ga izkoristil. V zadnjih sekundah ne veš, kaj se dogaja okrog tebe, nič ne vidiš, nič ne slišiš. Borili smo se do konca in bili nagrajeni, izgubljali smo, vendar se vrnili. Dvoboj je bil fascinanten!"

Sodniki na strani Turčije
Srbska reprezentanca se ni mogla sprijazniti z dvomljivimi sodniškimi odločitvami. Najočitneje so se na stran gostiteljev prvenstva postavili na koncu - Nenadu Krstiću so zelo dvomljivo dosodili prekršek nad Erdenom, v naslednjem napadu pa koš Novice Veličkovića za vodstvo 82:81 niso "nagradili" še z enim prostim metom, čeprav je bil nad njim storjen prekršek.

Sreča obrnila hrbet
Selektor Srbije Dušan Ivković je spet odlično pripravil svojo ekipo in tekmecu ni dopustil, da se razigra. Toda na koncu je zmanjkalo nekaj izkušenj in zlasti sreče: "Ko smo prišli na osem točk prednosti, sem s skrajnimi napori miril igralce. Izgubili smo koncentracijo, na koncu nam je sreča obrnila hrbet. Zadnji točki smo prejeli slučajno. Pričakovali smo, da bo šla žoga do Turkogluja, kar se je tudi zgodilo. A žogo je izgubil in je srečno prišla do Tuncerija."

Umazani triki
Ivković sodnikov ni omenjal, saj je najbrž dobro vedel, na katero stran se bodo postavili pred 17 tisoč glasnimi navijači sredi Carigrada. Toda ko so pred novinarje stopili igralci, je kar vrelo iz njih in nekateri so komaj zadrževali solze. "To je najtežji poraz v moji karieri. Mi ga udarimo po roki, on se drži za oko," je umazane trike (v tem primeru centra Asika) opisal Novica Veličković.

Srbi hitro v bonusu
Nenad Krstić se je jezil zaradi številnih dosojenih osebnih napak, zaradi česar je bila Srbija v zadnji četrtini hitro v bonusu, s čimer je tekmec ob osebni napaki izvajal proste mete. "Vem, da je neumno govoriti o sodnikih, toda ... Jaz sem dobil pet osebnih, Kosta Perović štiri, Novica Veličković štiri. Vse te osebne so bile sankcionirane s prostima metoma. Naj se tudi Fiba vpraša, kaj se je dogajalo!"

T. O.
Prijavi napako
Komentarji
Djolc
# 15.09.2010 ob 12:42
@dareklo8 - praviš, da če Srbi ne bi imeli protekcije bi bili povprečna ekipa? Zdaj pa lepo prosim, premisli kaj si napisal, pa boš videl, da je to bilo "milo rečeno mimo". Si gledal EP 2001 v Turčiji, ko so vse tekmece premagovali z več kot 10 točkami razlike, edino Turke v finalu za 9 točk!? Lani so z najmlajšo repko prišli do srebra, v prvi tekmi na prvenstvu šokirali Špance ... 2002 so res v finalu po ČISTEM PREKRŠKU prišli do podaljška in premagali Argentino, to je bilo več kot očitno (Argenticni so pred tem vodili 2 minuti do konca 8 točk, ko je Bodiroga dosegel zadnjih 9 točk in rezultat izenačil, potem 2 zgrešena prosta Divca ... zdaj pa poglej tisto skakanje v igralce Srbije s strani Turka v 2 primer,ko ga je prijel za obraz vpričo sodnika, to je TEHNIČNA!) -> ampak oni imajo evropske naslove 95,97,2001. Svetovni prvaki so bili 98,2002, srebni na EP 2009, srebrni na OI 1996. Po tvojih besedah so brez sodnikov na naši ravni? Če si vsaj malo objektiven boš videl, da je to kar si napisal SMEŠNO (mi v članski konkurenci nimamo MEDALJE!).
Če rabiš celotno tekmo iz leta 1995 proti Litvi ti posodim, pa si jo oglej. Res so nekateri trenutku sporni, ampak še daleč ne tako kot je to bilo na tekmi Srbij:Turčija, na tej tekmi je bilo sojenje v 2. polčasu ena navadna FARSA!
Dejstvo pa je, da se je to zgodilo in nič ne bo tega spremenilo. Turki so tukaj morali priti do medalje! Za to prvenstvo je kandidirala tudi Slovenija, skupaj s Hrvaško in Srbijo. Bilo je praktično že skoraj pri nas, potem pa so ga Turki dobili. Zdaj so dobili pohvalo s strani FIBE glede organizacije (zdaj pa ti meni razloži, kako to, da so Srbi, ki so imeli tekmo v soboto zvečer, ob 3 ponoči so prišli v hotel in so imeli zjutraj ob 10 uri 1. trening med vsemi repkami. Naj te samo spomnim, da so Litvanci in Američani končali tekmo 2 uri prej, pa so imeli kasneje trening ... zdaj pa se spomni našega zgražanje, ko so Mariborčani igrali proti Škotom, pa so tam bili polomljeni goli ... seveda so bile to umazane igrice itn ...).
dareklo8
# 14.09.2010 ob 08:07
dobr napis turkiye sirbistan..hahahhahaha
dareklo8
# 14.09.2010 ob 08:04
mah koji k....te srbi jamrajo spomnejo nej se kako so zmagal leta 1995 ep atene- finale srbi litva,največja kraja v zgodovini košarke,če bi srbi mel kej obraza bi medalje litvi dal,cajt je bil da doživijo to kar je litva doživela,na to se je moral čakat 15 let!!
če nebi srbi mel tok protekcije na sodniške odločitve še iz časov bivše juge bi bilo eno sivo povprečej tko kot slovenska reprezentanca,za njih je že dost če majo enga trenerja k ma renome-ivković,obradović pa majo pr sodniških odločitvah 80% na svoji strani in je žoga tuki za nov napad...spet so jo jim turki zagodl hehe
lakovich
# 12.09.2010 ob 19:23
tekmo so odločili sodniki
scooby_doo
# 12.09.2010 ob 18:56
Gonlum bi MORAL dobit 2 TEHNIČNI OSEBNI NAPAKI, ko se je enkrat spustil v teodosića in enkrat v veličković (za tega nism ziher) in ONAN, ki je popolnoma nešportno odrinil TEODOSIĆA (med dramskim vložkom Asika)...

res je da so domači, sam tu se ni šlo več za domačina, ker so karte že bil razprodane!!!!
joža gulikoža
# 12.09.2010 ob 18:10
argentina:španija

http://directos.lasexta.com/mundobasket
Acinho
# 12.09.2010 ob 17:49
aja pa to ki sicer nima veze s to tekmo. Kje je novica o tem da je Argentina peta??? Niti prenosa, niti novice, niti obvestila, kot da je prvenstva že konec
Acinho
# 12.09.2010 ob 17:41
Pa še ta dodatek. Za obe prejšnji zmagi Srbije, se ne more dejati da so bile nezaslužene, za zmago Turčije včeraj bi se pa lahko deloma tako reklo;)
Acinho
# 12.09.2010 ob 17:40
Bodimo malce objektivni po prespani noči. Srbi dajejo izjave iz jeze in frustracije ker so res bili boljši a na koncu vendarle izgubili. To je pač mladost in norost, in Duda je dobro rekel zakaj in kako so izgubili. Menim da je najbolj potrebno poslušati izjavo Dude ki je ipak najbolj izkušen in je dal takih tekem skozi že miljon. Niti enkrat ni omenjal sodnikov in sam je rekel da je pri +8 koncentracija padla in da fante ni več mogel miriti. Kar se pa tiče zadnje akcije pa je vedel da gre šoga na Turkogluja in njega so izjemno zaprli, žoga se je pač odbila Tunceriju in šel je sam pod koš. To je torej čista sreča in Turki so jo imeli včeraj več. Lahko bi omenjal sodnike poleg a jih ni, realno pa vsi vedo da so bili milo rečeno čudni na koncu.

A to so vse zlata vredne izkušnje, ki bodo prišle še kako prav v prihodnosti. Fantje so pravi, imajo energijo in se borijo za državo, pa ne bojijo se nikogar in to je pravi način da se igra uspešen basket. Upam da Duda ostane kot je začrtano in da se na OI 2012 vzame medalja, po možnosti zlata ker so ti fantje tega sposobni. Poglejte samo koliko so napredovali glede na lani. Danes upam na bron, ki bo za Srbijo svetil kot zlato, preprosto iz tega razloga, ker so izjemno predstavili svojo državo na tem prvenstvu.

Želel bi le primerjati srečo Turkov včeraj z srečo Srbov na prejšnjih dveh tekmah o kateri tako radi nekateri govorite. Srbija je v obeh prejšnjih tekmah vodila celo ali pa veliko večino tekme in če gremo najprej na tekmo z Hrvaško. Rašić je šel na polaganje in bil favliran. Če je Popović pred tem falil za Hrvate to ni problem Srbije, pozabljate pa da če tega koša nebi bilo, da bi se vseeno igrali podaljški, torej ne morete vedeti da bi Hrvaška zmagala. Po prekršku (ki je bil smotan a izključno po krivdi Hrvata) je Rašić rutinirano zadel prvi prosti, nato pa zgrešil drugega in to je bil njegov prvi zgrešeni met na SP, ki je bil zgrešen namerno! Ne vem kje je tu sreča, res ne! Kar se tiče Španija, pa je bila situacija enaka. Bilo je izenačeno in tekma bi šla v podaljške če tisti koš nebi padel. Srbi so igrali na to, da Teodosić porabi čas in sam poskuša odločiti. Prišel mu je Novica in odpeljal njegovega čuvaja, na njem pa je ostal Garbahosa, tako da je imel več prostora za met in uspelo mu je. Pa primerjajmo potem zadnjo akcijo Turkov, ko gre žoga ne Turkogluja mu pade iz rok in srečno pride do Tuncerija. Pa me zanima, kaj je tu sreča, kaj pa plod nekega dogovora?
RushMan
# 12.09.2010 ob 17:30
Nenad Krstić se je jezil zaradi številnih dosojenih osebnih napak, zaradi česar...

mogoče tole malo spominja na lansko EP na Poljskem?! takrat pa so bili po njihovo sodniki verjetno čisto pravični
joža gulikoža
# 12.09.2010 ob 17:04
Umazani triki
Ivković sodnikov ni omenjal, saj je najbrž dobro vedel, na katero stran se bodo postavili pred 17 tisoč glasnimi navijači sredi Carigrada. Toda ko so pred novinarje stopili igralci, je kar vrelo iz njih in nekateri so komaj zadrževali solze. "To je najtežji poraz v moji karieri. Mi ga udarimo po roki, on se drži za oko," je umazane trike (v tem primeru centra Asika) opisal Novica Veličković.


Kakšno sprenevedanje! Dobro se je videlo, da je Teodosić udaril Ašika po obrazu in s prstom namerno v oko. Kdo je tu umazan!? Naj si novinar, če je že plačan, vsaj pogleda posnetek!

Sicer pa sem tudi jaz navijal za Srbe, ker so igrali neverjetno borbeno. Kot je treba.
ik
# 12.09.2010 ob 16:59
Kaj je Sagadin naredil za Partizan?? Tisti, ki so dobro spremljali Olimpijo pred leti in jim je poznan takratni sistem dela in prav tako so spremljali Vujoševičev sistem vejo, da je to skoraj popolnoma enak sistem dela, ki je obema kluboma prinesel veliko uspeha. Enak način uvajanja mladih igralcev, enak način dela z tujimi okrepitvami, enaka pot do uspehov v Evroligi, trženje igralcev, itd... Vujoševič je dobesedno prekopiral Sagadinov sistem. Tisti, ki pa dela obeh trenerjev niste spremljal pa tega ne morete vedeti.

Zvedo pa je potegnil iz dna. Naredil je red v klubu, ga profesionaliziral, pripeljal v vrh lige s ciljem, da v prihodnjih letih naredi iz njega to kar je danes Partizan. Potem so se nekateri srbski trenerji ustrašili, da bo njihovo delo postalo manj vredno, da jih bo Slovenec učil košarko in so ga na grd način pregnali.
kum 50
# 12.09.2010 ob 16:49
kva bi rad tile srbi ,saj bodo 4,vesel naj bodo
rifet
# 12.09.2010 ob 16:40
No ja u tretje jim pa ni šlo, čeprou so bli bolši! Poraz, pa takoj spopadi...kva pa drucga standard ! (:
nefa
# 12.09.2010 ob 16:20
Škoda za Srbe. Sodniki res niso na nivoju SP-ja!!!!!!!! Upam, da bojo Turki izgubili v finalu z ZDA za 30 pik :)
SsDrag
# 12.09.2010 ob 16:05
Če potegnem črto, so me Srbi fasciniral. Mlada reprezentanca, ki je pač naletela na to smolo, da je igrala proti domačinom prvenstva. Zame so to prvenstvo končal na najmanj drugem mestu.
el CARTEL
# 12.09.2010 ob 15:57
Menda pa ja niso tako naduti, da so mislili da bodo sodniki sodili za Srbijo, ne pa za domačo Turčijo...

teoretično bi lahko pričakovali da bodo nepristranski.. seveda pa sodijo za domačine, nič novega v košarki

Jah vedno pač ne moreš zmagat za piko ala pa 2. Srbom se je sralo že s Hrvati in Španci. Enkrat se pač obrne proti tebi...

okej nevem zakaj ti dve tekmi omenjate vse.. kaj pa ko se je nemcem sralo in so premagali srbijo.. zmaga proti hrvaški je res bila srečna (oz lahko bi šla v katerokoli smer).. ampak proti špancem so vodili celo tekmo, razen 3 minut v 3. četrtini ko je bil izid izenačen.. ko vodiš celo tekmo, potem ne more biti sreča, če zmagaš na koncu.. to, da so zmagali le za 3 pike pa je razlog v njihovi neizkušenosti oz "živčnosti" (iz istega razloga so zgubili proti turkom).. enostavno če bi znali zadnje napade odigrati mirno, bi bilo drugače.. glede na njihovo mladost pa definitivno imajo čas za nabiranje izkušenj
LFC
# 12.09.2010 ob 15:52
Jah vedno pač ne moreš zmagat za piko ala pa 2. Srbom se je sralo že s Hrvati in Španci. Enkrat se pač obrne proti tebi...

Menda pa ja niso tako naduti, da so mislili da bodo sodniki sodili za Srbijo, ne pa za domačo Turčijo... pokopala jih je slaba obramba v zaključku tekme.
el CARTEL
# 12.09.2010 ob 15:47
Toliko o tem zakaj Sagadin ni in ne more biti za Srbijo.

meni je vseeno, zakaj on ne more biti za srbijo..njegovi osebni razlogi me ne zanimajo.. ima vso pravico navijati proti srbiji... le pričakujem, ko govori kot komentator,da bo nepristranski.. če ne pa naj ne komentira..simple as that..

Kaj pa ima sagadin zveze s partizanom, pa ne štekam.. v srbiji je treniral zvezdo (in poglej jo sedaj)..nekateri mislite le, ker je prišel v srbijo, da je le zato partizan delal to kar dela v evroligi lool kakšno trenersko božanstvo je ta sagadin, ne samo d aizboljšuje lastne klube, celo nasprotne.. verjetno je tudi sagadin kriv za uspeh reprezentance srbije lol
bolekalolek
# 12.09.2010 ob 15:45
Kaj so srbom zmer krivi sodniki. Asik jih je dobil po ocesu, na pocasnem posnetku se je dobro videlo. Oni so mel sreco prot spancem, turki so mel pa sreco prod srbom pa konc. Tisto o sodnikih je pa zmer leit motif za srbe v kateremkoli sportu. Zakompleksanci.
ultras_gorica
# 12.09.2010 ob 15:36
Duda Ivković-velemojster svojega poklica...Da bi mi imeli takega selektorja...
danijel8
# 12.09.2010 ob 15:32
Pa kaj si ti pameten ik, če ne poznaš razmer v srbski košarki. Kaj ima sagadin veze s Partizanom? Partizan ima že dolgoletno tradicijo proizvodnje mladih igralcev tako v košarki kot v nogometu, rezultati v zadnjih letih so plod tega dela in sposobnosti Duleta Vujoševića. Kot drugo pa Sagadin nič ni naredil za srbsko košarko. Zvezda je imela ravno takrat, ko jo je on vodil največji proračun in zato so bili na vrhu jadranske lige. Kaj pa je naredil Sagadin v svoji karieri? Kar je dosegel, je dosegel v Olimpiji. Niso ga izgnali samo iz Zvezde, izgnali so ga tudi iz Rytasa, Zadra. Skratka, Vujoševiću ne sega to gležnjev.
repina
# 12.09.2010 ob 15:21
srbija bi si zaslužla finale, glede sojenja se pa tako ali tako ve, samo poglejte kak so nam sodli in mislim da če bo prvenstvo v Sloveniji bomo imeli mogoče prvič pravično sojenje
ik
# 12.09.2010 ob 15:19
Sagadin je svoje košarkaško znanje nabiral v USA (in ga izpopolnil v Olimpiji) ne pa v Srbiji. Glih obratno, Srbija ima neverjetno veliko koristi od njega pa tega ne ve ceniti. Pred leti je prevzel C Zvezdo, jo rešil pred prepadom in jo pripeljal v sam vrh NLB lige in evropsko tekmovanje kjer je še danes. Pa nekateri "kao"Srbski strokovnjaki niso mogli prenesti, da ji Slovenec uči košarko in je Sagadin zato moral oditi. Partizan že leta igra po njegovem receptu in dosega neverjetne rezultate. Toliko o tem zakaj Sagadin ni in ne more biti za Srbijo. Veliko jim je dal, potem pa je dobil nož v hrbet.
arsenal4life
# 12.09.2010 ob 15:19
no, zdej pa Ivkovica v naso repko prpelat pa da iz Litve prnesemo kr zlato medaljo!!!
gor123
# 12.09.2010 ob 15:17
tako glumo k so vceraj turki zganjal pa se ne ... dons nej jih ameri zbrisejo k norce
Pepita
# 12.09.2010 ob 15:06
"lol, tipčni Srb meni, da je cel svet proti njemu in da je on edini, ki ima prav..."

Mah ja...resnično ne razumem kaj se nekateri toliko "obešate" na Srbe. Slovenci morda ne jamrajo? Za svoje neuspehe se konstantno izgovarjajo na majhnost..itd..pred tekmami evforično sanjajo kako bodo vse "nabili", pol pa jokcajo.
Šport je šport...poraz je treba sprejeti in še naprej trdo delat.

Sagadin pa se kakšen bi se našel, so sramota za vse komentatorje. Potem raje preklopim še na Hrt, k so bolj nepristranski...
Bendit
# 12.09.2010 ob 15:02
"To je najtežji poraz v moji karieri. Mi ga udarimo po roki, on se drži za oko,"

podpišem
Pepita
# 12.09.2010 ob 14:58
Srbi so definitivno bili boljši! Imajo talent, samozavest, željo po igranju dobre košarke. Sojenje je bilo sporno, pa vendar so Srbi tisti, ki so večkrat izgubili žogo po nepotrebnem, pa še zadnje mete so zgrešili. Torej so kljub slabem in nepravičnem sojenju (ki se dogaja na vseh tekmah) imeli možnost popraviti rezultat. Škoda je, da je Srbom na koncu upadla koncentracija in so se pustili Turškim provokacijam. Skozi celotno igro so Turki prav preživčkali, da so že počasi postajali agresivni. Srbi pa to niso znali v celoti izkoristiti. Kljub izvrstnem potencialu, ki ga ima Srb ekipa, le nimajo dovolj izkušenj in prepredenosti.
Venar je to nadoknadljivo..verjamem, da se bodo Srbi z vso močjo, znanjem in talentom pognali v nove zmage in tudi zmagovali.

Kar se pa sreče tiče in raznih napeljevanj kako se vse vrača milo za drago, pa lahko rečem samo bullshit. . Srbom se ta poraz ni vrnil kot kazen za tekmo s Slo pred časom. Srbi so bili takrat boljši kot Slo ekipa in tudi sedaj so, kar so pokazali v boju s Turki.
luka26
# 12.09.2010 ob 14:52
lol, tipčni Srb meni, da je cel svet proti njemu in da je on edini, ki ima prav...

Sagadin je zelo dobro komentiral (in tudi ob koncu povedal, da je njegovo mnenje, da je bila Srbija boljša), Teodosic pa je naredil namerno napako (poglejte posnetek, kako ga je pogledal in udaril po glavi - s to potezo se mi je zelo zameril (pred tem sem ga imel za res "velikega" kosarkarja)
el CARTEL
# 12.09.2010 ob 14:43
še to SAGADIN DA NAVIJA ZA TURČIJO OZ. PROTI SRBIJI JE PA LAHKO SRAM.. DA NAVIJA PROTI JUGO KOŠARKI KI GA JE NAREDILA IN KJER SE JE NAUČIL KAJ JE KOŠARKA ( JA JA JA ) bogi je, seveda pa vemo da so to samo ogromni kompleksi

ja to sem tudi jaz opazil.. najprej ko je bila tekma srbije in hrvaše, pa je navijal za hrvate sm mislil da pač navija za "underdog-e", ampak včeraj sem pa videl, da navija v resnici le proti srbiji..sramota zmago sramota

ko gledam tekmo med srbijo in turčijo an slovenski televiziji pričakujem neko nepristranskot.. ker če bi hotel gledati, kako se navija proti srbiji bi prešaltal na hrt ;)
Milena
# 12.09.2010 ob 14:37
Prokleti Turki in sodniki goljufivi !
burisk
# 12.09.2010 ob 14:34
tkole bom reku...de si tolk smotan de ti morjo sodniki pomagat...žalost !
škoda, ampak res mi je škoda srbov, ki bi si zaslužili zlato medaljo, glede na mentaliteto in kvaliteto...
Fratria
# 12.09.2010 ob 14:30
Kva se grejo teli sodniki!!! Ma nimajo pojma o sojenju!!! Asik ja ma vsi dobro vemo da model ne zna metat prostih metov! Potem pa se clovek drzi za oko kao da ne more igrat. Obicna pxxxxx. In kaj se zgodi na liniji prostih metov se postavi arslan ki je kot P soliden izvajalec. Sodniki pa to dopustijo. Mislim fak sudije so nam uzele finale. Lopovi! V torek SRB : Slo Ni blo penala (ok nima veze sej vemo da so italjani placal sodnike da tko sodjo kokr so da bojo ITA prvi v skupini) Potem vaterpolo Srb - Cro peterac v zadnjih sekundah kjer tudi ni blo prekrska in se polfinale SRB - Tur vse videno. Mamu jim EU!!!
http://www.youtube.com/watch?v=jaKk8vBiC
Pw
lp
viollca
# 12.09.2010 ob 14:26
Srbi so bili opeharjeni o tem ni dvoma, danes jim ne uide 3 mesto, zaslužijo si ga!!!
ham-kam
# 12.09.2010 ob 14:25
@banditosice

A, to je pa drugo. V tem se pa strinjam.
markecbutalkec
# 12.09.2010 ob 14:21
Hjaa, tudi mi smo lani kazal super igro na EP, na koncu pa ostali brez medalje, dobili pa bi lahko tudi zlato, če bi imeli več sreče. :)
banditosice
# 12.09.2010 ob 14:20
ham-kam, nisem mislil teh fantov,ker jih ne poznam! Mislil sem filozofijo američanov nasploh, (mi smo...)
naprejnaprej
# 12.09.2010 ob 14:19
pa kaj vam ni jasno pa kakšna sreča, a sami 15 letniki tu pišejo,, srbija mela srečo proti hrvaški (rezultat izenačen srbija ima napad individualna kvaliteta rašića sam potegne do koša ... pa tudi če ne bi zadel bi igrali podaljške...) sreča proti sloveniji a zato ker je jagodnik pri koncu zadel trojko preko roke v padu z eno roko sreča za srbijo haha... včeraj pa turkoglu dobi žogo jo izgubi in tunceri položi to pa je posrano ampak tako je bilo naklučje... fantki beseda sreča je izmišljena in ne pomeni nič tako da je ne omenjajte v vsaki 2. besedi (če daš ti trojko zadnjo sekudo pred tem pa držiš žogo 2 sekundi to ni sreča ampak individualna kvaliteta, drugače bi pa jordan bil največji posranEc na svetu pa ni ampak je najboljši še danes) pa še to SAGADIN DA NAVIJA ZA TURČIJO OZ. PROTI SRBIJI JE PA LAHKO SRAM.. DA NAVIJA PROTI JUGO KOŠARKI KI GA JE NAREDILA IN KJER SE JE NAUČIL KAJ JE KOŠARKA ( JA JA JA ) bogi je, seveda pa vemo da so to samo ogromni kompleksi, g. Duda hvala ti majstore
ham-kam
# 12.09.2010 ob 14:15
Hehe, od kje izvira ta napihnjenost? So bili poniževalni intervjuji? So dajal neprimerne komentarje? Od kje vam da so naduti? Ja, dobri so, ne naduti ...

Pa ne, nisem njihov fanatični oboževalec. Ampak pobci so povprečno stari lih 21 let, če damo Odoma pa Billupsa ven ... Pri nas je pa fenomen, če je kakšen 21 letnik nosilec igre kjerkoli.
Kašni turki. Upam da bo radirka.
shadyman
# 12.09.2010 ob 14:15
ham-kam..maš prav, sem pogledal malo statistiko njihovih tekem pa so res slabo metali proste mete na vseh tekmah..še posebej ašik (15/41), ki je včeraj dobro odsimuliral pri tistem prekršku
kar_nekdo
# 12.09.2010 ob 14:15
@luxmundi: tudi jaz nisem za američane, ampak sem pa še manj za Turčine, ki so včeraj nezasluženo prišli v finale. Zato sem za ZDA. Sem pa bil v osnovi za Srbe.
Lyn19
# 12.09.2010 ob 14:14
http://atdhe.net/
http://www.fromsport.com/c-6.html

prenosi tekem :)
banditosice
# 12.09.2010 ob 14:13
Zanimivo,ma kaj zanimivo, odlično polfinale! Srbi bi si zaslužili zmago,samo tako, kot so se srečno izvlekli proti Hrvatom in Špancem,jim tokrat ni uspelo. Sodniki? To je 1/2 svetovnega prvenstva proti domačinom in ko zgubiš,mora biti vedno negdo kriv... Drugače pa vsaka čast Srbom.
Mislim pa,da je bolje da so Turki v finalu, ker edino oni lahko premagajo napihnjene Američane!
lmatjaž
# 12.09.2010 ob 14:07
Ob 14h igrajo ŠPA-ARG.

Kak link mogoče???
spiridon
# 12.09.2010 ob 14:06
Joj Srbi joj, vedno je kriv nekdo drug....Pa sej pr nam je enako...sodniko to, sodniki ono...
rallen
# 12.09.2010 ob 14:06
pa kje se lahko gleda tekmo za 5. mesto???
ham-kam
# 12.09.2010 ob 14:05
@shadyman

Tako oni pač mečejo proste. Ne znajo. Ni to neka sreča. Potem se pa še držijo za oko, da jim ni treba grešiti izza linije prostih metov ;)
shadyman
# 12.09.2010 ob 14:02
srbi so imeli še srečo, da so turki tako slabo zadevali proste mete (20/33; srbi 18/24), drugače se tekma ne bi odločala v zadnjih sekundah
bdbstone
# 12.09.2010 ob 14:01
Pa sej je itak brezveze da vam govorim, ker itak vidim da ste tepci, ki si verjetno sploh niste ogledali tekme in tukaj širite svoje proti-srbsko-proti-"južnjaško"-fobijo. V glavnem so morali to tekmo Srbi izgubit. Kar je FIBA in sodnikom in na željo nekaterih tukaj tudi uspelo.. "Bravo"...
luxmundi
# 12.09.2010 ob 14:00
@ kar_nekdo

"Ne razumem zakaj nekateri tu navijajo za Turčijo?!? Včeraj si niti pod razno niso zaslužili zmage, ker če ne bi igrali doma, bi krepko izgubili.
Upam, da danes Američani Turčine povozijo in da Srbija osvoji vsaj tretje mesto, čeprav so si zaslužili več"

No ja, jaz pa ne razumem, kako lahko kdo drži za amerikance, sploh po vseh žaljivih izjavah do evropejcev in njihove neverjetne prepotentnosti in nadutosti, ki postaja že njihov zaščitni znak. Še Brazilci so mi v fuzbalu bolj simpatični. Res je, da igrajo dobro košarko, ampak s svojim odnosom si zlate medalje ne zaslužijo. Ampak vsake oči imajo svojega malarja, jaz vsekakor upam, da zmaga ostane v Evropi, ne glede na to, da sem včeraj preklinjal Turke proti Srbom, ki so si Srbi nedbomno zaslužili zmago.
Skippy
# 12.09.2010 ob 13:58
Evropi še daleč manjka do profesionalnih sodnikov v športu. Glede tega je v Evropi, kjer imamo preko vse te mednarodne organizacije, čisto po balkansko.
spiridon
# 12.09.2010 ob 13:49
Se strinjam Erazem4.Men se vedn bolj zdi, da so Srbi skoraj vse koše dal iza črte 6.25.Tud men so se zdel sodniki glede na ambient kr dobri...
bdbstone
# 12.09.2010 ob 13:47
Nenad Krstić se je jezil zaradi številnih dosojenih osebnih napak, zaradi česar je bila Srbija v zadnji četrtini hitro v bonusu, s čimer je tekmec ob osebni napaki izvajal proste mete. "Vem, da je neumno govoriti o sodnikih, toda ... Jaz sem dobil pet osebnih, Kosta Perović štiri, Novica Veličković štiri. Vse te osebne so bile sankcionirane s prostima metoma. Naj se tudi Fiba vpraša, kaj se je dogajalo!"
===========================
To tudi mene skrbi. Kako more neka ekipa(v tem primeru Turki) dobiti 3x več prosti prostih metov kot druga. Kje je tukaj logika? V 2 in 3 četrtini se sploh ne spomnem kdaj naj bi Turki zadevali. Mogoče 2x,3x se jim je usral en koš, ostale točke so bile pa samo iz prostih metov.. Če je to tako, najboljše da gremo metat kar proste mete, ker košarko igrat je zaradi bednih sodnikov in FIBA potem itak brezveze...
Lyn19
# 12.09.2010 ob 13:47
če čebula če ne imela...
ErazeM4
# 12.09.2010 ob 13:44
O bogiiiii srbiniiiii.... res se mi smilite... Važno, da se vam vedno kadar izgubite (če se vam prej ne "userje" kakšen koš iz druge strani igrišča) vedno krivi sodniki, ki vam večinoma vedno zelo služijo s pravim kriterijem za brača srbina.
Kriterij sodnikov je bil še presenetljivo enakopraven za obe strani, glede na to da so igrali proti Turkom v polfinalu pred 15k gledalci.
Tekme nikakor niso odločili sodniki!
lmatjaž
# 12.09.2010 ob 13:40
Ja ja ...Krofarji so namazani z vsemi žavbami..

Pa še to: Sodniki lahko celo tekmo nakazujejo, da "sodijo v korist enih".
Ampak, ključne odločitve so tiste v zadnjih trenutkih tekme.
Kriterij včeraj ni bil enak!!!! Sploh pa v zadnji minuti tekme!

Drugače pa... lepa tekmica
rokec
# 12.09.2010 ob 13:40
@mietke10
12. september 2010 ob 13:37


dovolj bi bilo, da bi bila NBA kazen...eno leto neigranja:) plus velika denarna kazen.
Lyn19
# 12.09.2010 ob 13:38
tako so sodniki sodil tut proti sloveniji.... mi je pa res škoda srbov, ker so bli res 1000000000000x boljši nasprotnik....
rokec
# 12.09.2010 ob 13:38
v finalu upam, da bo Westbrook zabil prek kakega turškega centra! dvakrat je letos poskusil na SP in dvakrat se mu je žoga odbila ven, upam da mu sedaj rata:D
kar_nekdo
# 12.09.2010 ob 13:38
Ne razumem zakaj nekateri tu navijajo za Turčijo?!? Včeraj si niti pod razno niso zaslužili zmage, ker če ne bi igrali doma, bi krepko izgubili.
Upam, da danes Američani Turčine povozijo in da Srbija osvoji vsaj tretje mesto, čeprav so si zaslužili več.
mietke10
# 12.09.2010 ob 13:37
Pač taka je košarka...enkrat da, enkrat vzame...če če če....če nebi Teodošić in Kešelj metale tiste neumne trojke na koncu, sploh nebi prišlo do take končnice....imeli so Srbi in pomoč sodnikov in srečo na prejšnjih tekmah in prvenstvih....veliko njenih zmag v zadnjih dveh letih je bila sama sreča z meti iz neverjetnih daljav in položajev...enkrat se tudi to konča....
So pa na tej tekmi imeli srečo, da Turki niso bili pri metu...trojke so grešili tudi iz čistih položajev...v prvem polčasu so imeli met 9-2, proti nam pa 11-8...to je 18 točk razlike, meti pa so bili podobni....in koliko zicerjev je šlo včeraj Turkom ven?

Pri košarki je pač tako, da enkrat gre vse notri, enkrat pa ne...ponavadi po eni strašni tekmi, pride padec pri metu, in to se je videlo letos in pri nas in pri Turkih....
Na kakšen način je pa Litva premagala Argentino ?

Drugače pa, Srbi so lahko samo hvaležni Fibi, da so sploh lahko prišli s to postavo na prvenstvo, saj če bi bil to nogomet, bi Krstić za tisto metanje stola dobil vsaj pol leta kazni.....
spiridon
# 12.09.2010 ob 13:36
to je pa super ideja....
rokec
# 12.09.2010 ob 13:33
@mihamiha
12. september 2010 ob 11:38


če si tako iznajdljiv kot Jason Kidd se zaletiš v trenerja ali pa igralca, če niso pozorni na to kdo in kje je žoga in bi morala klop dobiti tehnično, ker so stali v igrišču in ovirali igro.

pa še posnetek: http://www.youtube.com/watch?v=LF5YZcC1q
k8
glej od minute in pol naprej:)
el CARTEL
# 12.09.2010 ob 13:33
ma ne, sploh ni panike.. turki so si s celim prvenstvo zaslužili to finale.. pa še domačini so..ampak tudi če bi srbija zmagala, ne bi bilo nezasluženo.. to je pač šport.. ene zmagaš, druge izgubiš.. ta srbska ekipa bo vseeno imela desetletje, da osvoji še kaj ;) in FIBA bo težko kaj naredila proti temu..

v finalu upam na čimboljšo košarko, ter da se amerikanci ne odlepijo prehitro.. ker potem bom spal ;) 3 mesto pa bo osvojil tisti, ki ga bo manj psihološko prizadel poraz..
spiridon
# 12.09.2010 ob 13:32
Mandingo, všeč mi je tvoje realno razmišljanje.Na Balkanu so za poraz tak in tak vedn bli krivi sodniki....
mandingo
# 12.09.2010 ob 13:25
Kaj blodite o sodnikih.Faul Teodošiča nad Asikom je bil nameren,pa ga ni sodil .Sploh ni igral na žogo niti na faul,ampak s čisto namero zapičil prste v oči.
spiridon
# 12.09.2010 ob 13:24
Ja sej Ašik pol ni več stopo na parket, ker ga je zamenjo tisti drugi center, katerega ime se žal ne spomnem.Pa še enkrat-če bi se to zgodil Srbom, bi reagiral popolnoma enako.To so pač izkušnje starih liscev, kot sta Ivković in Tanjević...
el CARTEL
# 12.09.2010 ob 13:18
spridon @ okej, ne spomnim se točno.. akkorkoli je še vedno čudno.. upam da so vsaj pravila takšna, da potem ašik več ne sme na parket.. ker potem bi lahko vedno rašić pri srbiji izvajal proste mete :)
sekioli
# 12.09.2010 ob 13:17
3krat pa ne moreš v končnici za povrstjo zmagat za koš razlike.zmaga za pol koša je pičla za obe strani.
Djolc
# 12.09.2010 ob 13:17
@luka101 -> z vsem dolžnim spoštovanjem, ampak ta mlada ekipa Srbije že drugo leto zapored kaže izjemne predstave. Res je, da so izgubili proti Nemčiji (vsi vemo da ni bilo dveh najboljših, da so Nemci odigrali kot v transu - Jagla in tista trojka iz nemogočega položaja ...). Premagali so Argentino, ki je najstarejša ekipa na tem prvenstvu, premagali so Španijo, ki je še zmeraj aktualni SP in EP - premagali so jih z njihovo igro (hitro, ogromno metov ... atraktivna košarka). Vsi so napovedovali, da bodo v polfinalu doživeli polom, pa je bilo daleč od tega.
Torej realno, Srbija je odlična ekipa, ki se je pokazala kot izjemno PSIHIČNO STABILA (neverjetno glede na njihovo mladost), vsi igrajo (podatek, da je 11 igralcev vstopilo proti Špancem v 1. polčasu! => zdaj pa prosim poglej, koliko so igrali Rizvić, Klobučar, Jagodnik, Samo Udrih ... torej praktično imaš 3-4 iglrace manj, čeprav le-ti sedijo na klopi in so ravno tako željeni igre in dokazovanja!).
spiridon
# 12.09.2010 ob 13:14
El KARTEL; tisti,ki je metal namesto Ašika je zadel samo prvi prosti met, drugega pa zgrešil..
el CARTEL
# 12.09.2010 ob 13:13
luka101 @ tekma za 3 mesto bo čudna, glede na to,da so srbi verjetno psihološko na tleh.. ampak s tem, da so četrti po spletu okoliščin, se ne strinjam.. navsezadnje so polfinalisti VSI zmagovalci skupin.. torej so vsi, ki so bili najboljši v skupinah, ter premagali vse nadaljne nasprotnike verjetno zasluženo v polfinalu..
Djolc
# 12.09.2010 ob 13:11
Zame osebno je ta tekma bila najboljša na tem prvenstvu. Videli smo odlično košarko, Srbija je odigrala MOŠKO to tekmo in pokazala,da Turki niso noben "bav-bav" kot so nekateri to prikazovali po naši katastrofi. Res je, da so Turki včeraj zgrešili precej metov,a tisti ki košarko gledamo dlje časa vemo, da so proti nam kot po pravilu ostajali popolnoma sami -> seveda je to potem dosti lažje zadeti.
Kar se tiče sodnikov je bilo jasno, da bodo na strani domačinov, čeprav to kar se je zgodilo včeraj je bilo enosavno preveč očitno. Dosti je, če pogledamo 5. osebno napako Krstića po zabijanju Turka (komaj, da ga je pogledal kaj šele dotaknil), pri zadnji točki Srbov je bil očiten prekršek nad Veličkovićem pa ga ni dosodil ...
Iluzorno bi bilo pričakovati, da bo v zadnji sekundi dosodil prekršek nad Veličkovićem, vendar je na tej tekmi dosodil en tak prekršek pri metu Turkov za tri točke, ko je le-ta že vrgel pa je eden od igralcev padel na njega ...
Kakorkoli, na koncu je dejstvo, da so Turki v finalu - torej "pomembno" je le dejstvo, da so Turki zmagali, po parih dneh ne bo ne duha ne sluha o sodnikih (čeprav je to včeraj bilo katastrofalno sojenje in očitno na strani Turkov). Res je tudi, da je takratna ZRJ v Ameriki leta 2002 premagala Argentno po podaljšku, ko Picilkas ni dosodil prekrška nad "Skonokinijem" v zadnjem napadu, vendar je bila to ena odločitev (res, da je na koncu krojila razplet - pred tem pa je Jugo rešil izjemni Bodiroga, ki je sam dosegel zadnjih 9 točk, brez sodniške pomoči), tole včeraj pa je bilo enostavno preveč (šport je velik biznis, Turki so domačini ...). Kljub vsemu čestitke Turčiji za uvrstitev v finale, Srbiji pa za dokaz, da je košarka moštven šport (z dobrimi igralci i 2-3 res odličnimi igralci so prikazali košarko, ki je DIH JEMAJOČA!).
luka101
# 12.09.2010 ob 13:11
Če danes Srbi premagajo Litvo 10 razlike, potem se lahko še malo pritožujejo nad sodniki v tekmi s Turčijo. Če pa izgubijo, potem morajo biti povsem tiho, ker bo jasno, da so četrti zgolj po spletu srečnih okoliščin (Hrvaška in Španija v zadnjih sekundah). Osebno mislim, da danes proti Litvi nimajo nikakršnih šans.
Big L
# 12.09.2010 ob 13:07
Najbrž se je tam res čist po sreči odbila žoga do Turčerija, ki je uspel še v času položit. Če bi dal našim žogo 4 sekunde pred koncem, bi najbrž s sredine metal.

haha kak sem se nasmejal temu, sam ko nažalost je verjetno res, čeprav se mi zdi, da če bi žoga ostala pr turkogluju bi un tut znao kako neumno trojko spet vržit
el CARTEL
# 12.09.2010 ob 13:07
kar se tiče ašika, sem to prvič videl, pa že nakej časa spremljam košarko.. ne da se valja po tleh (dobro tudi to).. ampak da se menja najslabši izvajalec prostih metov z najboljšim.. in btw koliko se spomnim je potem oba prosta zadel..

se pa strinjam, da so srbi sami krivi, ker so jih imeli.. malce pametnejša igra v napadu in bi premagali tako turke kot sodnike ;)
spiridon
# 12.09.2010 ob 13:07
Škoda da ni Ašik izvajo prostih metov, bi mogoč celo dva zadel ne pa tak kot njegov nadomestek.Me zanima na kaj bi se pol zgovarjal Srbi.Itak bi tam mogl piskat namern prekršek,saj ga je Teo najprej po glavi pol še pa po rokah.Še enkrat pa pudarjam-Teodošić je nedvomno najboljši play Evrope.Preprosto me navdušuje zadnji dve sezoni,kej takega že dolgo ne-po Bodirogi nedvomno najboljši srbski igralec.
megalodon
# 12.09.2010 ob 13:00
Nisem nikakršen fen Srbov, ampak tokrat imajo prav. Zakaj se vedno že v naprej ve, da bo imel domačin še podporo sodnikov. Dovolj je publika, sodniki morajo soditi POŠTENO. To včeraj je bilo OČITNO pristransko. Kako dobri so bom jaz videl šele na EP drugo leto, ko bodo DALEČ od doma :)))))))

Danes pa ZDA pokažite jim kaj je prava KOŠARKA (ne pa "fuzbalsko valjanje", da ne bi izvajal prostih metov chicken Asik!!)
karanfil
# 12.09.2010 ob 13:00
Bravo Turčija!
spiridon
# 12.09.2010 ob 12:54
Pa ka sem sam jst gledo basket.Kaki sodniki?Čist v redu sojenje..pa tisto z Ašikom..ja pa kaj..če bi se to zgodil Srbom bi se igralc še dans valjal po tleh...pol je pa itak Turk zadel sam en prosti met.Obe ekipe so živele na trojkah.To kar so Srbi zadeval je skor neverjetn, sploh on od Zvezde.Kej takega še nisem vido.Da o Turkih sploh ne govorim.Turkoglu je skor zasral vse skupaj,kr neki posiljeni meti za tri.V glavnem slaba košarka,kar je pa tak standard zadnjih nekaj let.Joj kje so zlati cajti yugo košarke!
ure
# 12.09.2010 ob 12:51
šport je postal vse ostalo samo šport ne, žalostno je to...
pikam_dopust
# 12.09.2010 ob 12:49
Prekršek in napaka NI ISTO!!!

Exactly. :) Dobro opažanje!

Eno se kaznuje z odvzemom žoge, drugo pa (po izpolnjenem bonusu) s prostimi meti (in - odvisno od napake - odvzemom žoge).
lukace5
# 12.09.2010 ob 12:48
Škoda za poraz Srbije. Bili so boljši celo tekmo kar so tudi turki priznali. Tisto na koncu je bil 100% prekršek. Brez dvoma. Če nebi bilo do konca 0,5 s in met za zmago bi piskali v 99% primerov. So pa srbi vedeli da če v končnico ne pridejo z nekaj točkami zaloge, ne morejo pričakovati poštenega sojenja proti turkom v Bizancu.
Mislim, da je za finalno tekmo morda celo bolje da so prišli naprej turki. Mislim da imajo več možnosti proti američanom kot bi jih imeli srbi. Sploh če bodo igrali neobremenjeno. Poleg tega američani ne bodo imei sodniške zaščite kot ponavadi. Če se turkom na začetku odpre met potem imajo realne možnosti za zmago. Če pa ameri naredijo razliko že na začetku potem nas čaka dolgočasna tekma. Videli smo američane proti brazilcem na koncu ko je bil rezultat izenačen. V napadu niso vedeli kaj bi z žogo, nihče ni upal pogledati na koš. To se je dogajalo ko so bili pod pritiskom. V zadnji četrtini so dali brazilcem 9! točk.
Mislim in upam da bo tekma zanimiva in vredna finala.
enoo
# 12.09.2010 ob 12:46
dimomedo 12. september 2010 ob 12:18
Ti pa nemoreš skriti da nisi Srb he he sama hval ki je za vas poznana. Pravijo če osla ne pohvališ pa rigne :)
pikam_dopust
# 12.09.2010 ob 12:46
Ne vem, če bomo videli, kako se stvari streže, ker so po mojem Turki izčrpani in ne bo čemu streči.

Točno. :)
In zato bo sojenje (čudo prečudno - sredi Istambula in vročih navijačev) dokaj pravično. :)
jernej666
# 12.09.2010 ob 12:45
Se strinjam z večino, da so tokrat sodniki le malce preveč pomagali Turkom.

Pa še to vsem tistim, ki ne ločite med prekrškom in napako (tudi RTV!!!):
prekršek so koraki, dvojno vodenje, tri sekunde,...
napaka je osebna, tehnična oz. nešportna!!!

Prekršek in napaka NI ISTO!!! To pišem v opomin vsem košarkarskim "strokovnjakom" (tudi Sagadinu!!!)!
krkuščekov
# 12.09.2010 ob 12:45
Kaj pa je narobe z srbskim timeoutom pol sekunde pred koncem? Asik je sicer res dubu po obrazu, samo se je lisjak dobr spomnu kako ne bi proste mete metov. Me zanima kako bi se kakšen Vidmar tega spomnu. Valda so srbi pričakoval da bo tukoglu trojko metov nakonc, pač v stilu zadnjih 3eh napadov... Najbrž se je tam res čist po sreči odbila žoga do Turčerija, ki je uspel še v času položit. Če bi dal našim žogo 4 sekunde pred koncem, bi najbrž s sredine metal.
Dobr bi blo gledat tekmo Srbija-Zda, škoda k se niso že recimo v polfinalu srečal.
Fios
# 12.09.2010 ob 12:40
Ni važno kaj je blo 0,5s do konca. Al je bil favl ali ne. Če si pogledamo celotno tekmo so bli srbi pod črto oškodovani sigurno za 10 spornih situacij
MACBETH
# 12.09.2010 ob 12:39
Ne vem, če bomo videli, kako se stvari streže, ker so po mojem Turki izčrpani in ne bo čemu streči. Je pa res, da bi Američani Srbe namahli za tzrideset pik, proti domačinom pa bo za spoznanje teže. Najbolj patetičen se mi zdi Sagadin, ki nam kar naprej dopoveduje, kako so Amweičani zlahka premagljivi z izkoriščanjem bonusa. Oni pa zmagujejo, ne da bi se jim bilo potrbno truditi.
*Miha*
# 12.09.2010 ob 12:36
Tole je podoben prekršek kot tisti od Kusa?Srbi so šli v protinapad,Kus se spotakne in pade po Rašiću,tekme še ni konec in Rašić ima dva prosta meta.Tole sploh nista podobna primera.Tekme je konec,Srbi so izgubili Turki zmagali,pričakovati da bodo sodniki piskali prekršek je pa nemogoče.
karanfil
# 12.09.2010 ob 12:33
Eh ti srbi. Spet delajo probleme. Bravo Turčija, fantastična zmaga!
Cyril
# 12.09.2010 ob 12:30
Dej da rajš ne omenjamo srbski timeout pol sekunde pred koncem, tko da nej bodo srbi lepo tih. Gremo Turčija, razbijte američane
petersnice
# 12.09.2010 ob 12:29
Prekršek nad Veličkovićem v zadnji sekundi je bil zelo podoben prekršku Kusa (Srbija : Hrvaška), katerega pa so sodniki dosodili. Če bi sodniki ta prekršek dosodili, bi morali iz Turčije v oklepniku, še čudno, da so sploh vrnili uro za tiste pol sekunde.

Turki so tekmo dobili na silo, igrali so veliko slabše kot proti nam. Srbi bi si bolj zaslužili finale, po drugi strani pa sem na nek način zadovoljen, da so ga tudi Srbi dobili v zadnji sekundi (njim je to uspelo v 1/8 in 1/4 finalu).
lukaq
# 12.09.2010 ob 12:27
tuditi
12. september 2010 ob 12:03
Prijavi neprimerno vsebino
siggi hahahhahahaha!!Sploh veš kaj je 0,5 do konca?Kot kaže ne.Novica je prišel do meta čisto sam,nikejr nikogar prijel in vrgel,Turek ni padel kar na njega ker je najprej še blokiral met in šele nato padel.Ja itak vse to se je zgodilo v 0,5 sec do konca ane?Rokomet si primerjal hahaha...tam čas teče pa četudi je prekršek,vse je odvisno od sodnikov kdaj zaustavita igro,ne gledaj ose te sec tako natančno kot pri košarki.In tudi če se prekršek zgodi po 60 minutah tudi tam ni 7-metrovke oz 9-metrovke.

tuditi ne boš vrjel, da vse to se je zgodilo v pol sekunde, male prej sem si še enkrat ogledal tekmo in v počasnem posnetku zadnje akcije se jasno vidi da je najprej turek poletel v srba šele nato so se na tabli prižgale rdeče lučke, ki označujejo konec tekmo. Poglej si posnetek in ne boš verjel kaj vse se lahko zgodi v 0,5 sekunde
svindal
# 12.09.2010 ob 12:26
bravo naši nekdanji brati,res škoda ,da so frderbali košarko,zaradi finančnega interesa
to pač določajo tisti z velikimi trebuhi,zato kolektivni šport ni več fer.
EI)o
# 12.09.2010 ob 12:26
sej se je v počasnem posnetku lepo vidlo da so asika najprej udarili v oko nato po roki
pikam_dopust
# 12.09.2010 ob 12:22
Srbi so bili preprosto preslabi, da bi namahali Turke sredi Istanbula.

Politika krovnih organizacij (v navezi z domačini) je, da se ima domačina čim dlje v igri, ker to garantira zasedenost. In če je nasprotnik enakovreden (oz. za mišjo dlako boljši), se vedno delajo "sodniške napake" v korist domačina. Ker se to organizatorjem (Fibi in domačinu) finančno splača.

Srbi so imeli tri četrtine, v katerih bi morali konrketno pokazati premoč, pa jih niso dovolj izkoristili - posledično se je v četrti piskalo tako, da se je naprej poslalo domačine.

Boste videli danes z ZDA, kako se tej zadevi streže.
tuditi
# 12.09.2010 ob 12:21
Djole00 sovražnik Srbov?Kaj takšnega lahko izjavi le zafrustriran Djole,ki misli,da če nismo vsi za njih smo sovražniki.Ne frajer nisem takšne klasa kot si ti,Srbi ste že v preteklosti pokazali kakšen sovražnik ste.
MACBETH
# 12.09.2010 ob 12:19
Udarec po roki je favl, samo potlej moraš izvajati proste mete TI.
MACBETH
# 12.09.2010 ob 12:17
Zanimivo pa utegne biti tole: doslej so bili Američani sodniško hiperzaščiteni. Vprašanje je, kaj bo danes, ko verjetno bodo precej manj. Po mojem jim bodo tiste udarce po rokah vsakič piskali.
z0r4n
# 12.09.2010 ob 12:17
"To je najtežji poraz v moji karieri. Mi ga udarimo po roki, on se drži za oko,"

od kdaj pa udarec po roki NI favl??
Djole00
# 12.09.2010 ob 12:16
tuditi

Večni sovražnik Srbov,sam model ti maš pa res ogromne komplekse,in potem sam bedarije prbijaš.
vozek
# 12.09.2010 ob 12:16
če pogledamo samo zadnje točke Srbije, Novica je bil OČITNO udarjen po roki, torej bi mogo bit favl in dodatni prosti met, in če se omejimo samo na to odločitev, bi bla potem zadnja akcija čisto drugačna, če bi blo +2. Medtem ko je blo spornih še vsaj ene 5, 6 odločitev, 2x so Turki fockali Srbe po obrazu, pa ni blo nič, Teodosić na trojki dobi šus v glavo, ni favla, oni mutec dobi mali udarec, vrže, gre par korakov in pade na tla koda je vstreljen...pa dobro, dans upam da dobijo svojo porcijo proti ZDA...
MACBETH
# 12.09.2010 ob 12:15
Jaz sem vseeno zadovoljen, da je zmagala Turčija. Privoščim Tanjeviću in predvsem mislim, da lahko edinole Turčija igra enakovredno z Amerikanarji. Čepra je vprašanje, ali bo danes dobra tekam, ker imam vtis, da bodo ZDA zmgale za dvajset pik ...
slovenija 4-ever
# 12.09.2010 ob 12:15
katastorfalni so sodniki na SP ..............
na sploh in ne samo na tej tekmi !! Jz res nwm kje dobijo te tretjo razredne sodnike iz juzno amerike ter afrike , katastrofa !!!

Pa kok so americanom skoz skozi prste gledal na vse tekmah ter sodili za njih , americani so pa igrali po pravilih NBA in ne po mednarodnih pravilih na tekmovanjih , in sodniki so jim to pustili , kot so ocitni preksrski, nosene zoge , koraki , itd .... res katastrofa od katastrofe !!
zike
# 12.09.2010 ob 12:13
Za srbe so vedno drugi krivi, čeprav nobeden ne vidi, da so sami krivi za poraz, saj so v zadnjih 3 minutah brezglavo zapravili tri trojke. Tisti prosti met po piskanem prekršku nad Erdenom pa itak ni vplival na končni rezultat saj ga je zgrešil. Ašik je dobil tisti udarec v oko, seveda je dodal še mal igralskega vložka, ampak je izkoristil pravila in temu lahko rečemo samo premetenost igralca. Mi balkanci pa smo lahko samo tiho kar se zadeva takšnih stvari, ker v vsaki družbeni pori kakor v športu vedno poskušamo prelisičiti sistem. Včeraj je zmagaal pač srečnejša ekipa, skozi celotno prvenstvo pa so si turki v celoti zaslužili finale, Srbi pa so izkoristili srečo že na prejšnjem EP proti Sloveniji in v osmini finala proti Hrvaški.
fakdasystem
# 12.09.2010 ob 12:11
Asik sux
siggi
# 12.09.2010 ob 12:08
Primerjava je na mestu - ko čas teče in ko met še ni kompletiran (zaključen), prekršek je! Zmago je to pritrdil pa je večji strokovnjak od mene in tebe, torej kje je problem? Poglej si zaključen met še 1x, pa pol še 1x, pa pol še 4x če je treba. Poglej si tudi met pri zadnjem košu srbov;) Poglej si tudi met pred tem zadnjim košem ;) Poglej si tudi osebne pod drugim košem ;) Uglavnem brezveze komentirat ker je itak vse POSNETO, ti pa se lahko delaš francoza, italjana al pa belgijca zaradi mene
help
# 12.09.2010 ob 12:06
Razumem, da je Sagadin izkompleksirana propalica, ki je bila šutirana iz Zvezde, ampak o kakšnem srbskem lobiju govori ta model? Ta lobi, če je kdaj obstajal, je že zdavnaj izgubil vsak vpliv in moč. Teodosića (btw MPV Evrolige) v obrambi masakrirajo že na 3 tekmah zapored, sodiniki pa imajo do njega odnos kot da bi bil nek anonimus tipa Jaka Klobučar. Hebemti tak lobi...
S.A.S
# 12.09.2010 ob 12:06
dons bojo pa turki dobil zastonj lekcijo od američanov... škoda za srbe, sodniki so bili nepravični
luka101
# 12.09.2010 ob 12:06
Ajde, Srbi, nehajte jokat. Imeli ste domač teren na prvenstvu v Beogradu, pa ga niste znali izkoristiti. To isto, kar je Srbija včeraj izgubila zaradi sodnikov, je v osmini finala dobila proti Hrvaški ... tako, da ste lahko veseli, ker če bi izpadli v osmini proti Hrvatom, ne bi bilo nič nepošteno.
YASSIR
# 12.09.2010 ob 12:06
A dajte no obtoževat sodnike je pa malo bedno. Srbi so si sami krivi da so izpadli so delali pač bedaste napake Teodosič in Kešelj sta vsak po enkrat zaključila napad več kot 10 s pred iztekom napada z nemogočim metom za tri pike pa ni sodnik nič vplival na ta dva meta.

Sam sem pričakoval bolj pristransko sojenje v korist Turkov, če hočeš zmagat proti gostitelju moraš imeti pred zadnjo četrtino vsaj 15 pik prednosti. To je že Ivo Daneu lani po porazu Slovenije proti Grčiji za tretje mesto, da ko je on igral za Olimpijo je tudi Olimpija na gostovanju v Beogradu, Zagrebu, sarajevu in drugih mestih po Jugi če ni imela 15 pik prednosti 10 min pred koncem je izgubila.

Morate vedeti, da so to ekonomski interesi ki jih mora zasledovati FIBA, saj v fuzbalu ni drugače kar spomnite se dodatnih kvalifikacij in kako so delegirali žreb, da so se le Portugalci in Francozi uvrstili na svetovno pa izjave Blatterja, da bi bilo prvenstvo preveč osiromašeno brez ronalda. Če se ne zavedate da mednarodne športne organizacije forsirajo domačina ker v nasprotnem primeru bi bilo finale danes pred praznimi tribunami ker celo prvenstvo so igrali pred praznimi tribunami razen tekem turčije in slovenije ko je bilo par tisoč navijačev, pol bolje da ne gledate več športa.

Na svetovnem v fuzbalu pa niso opazno forsirali JAR ker so enostavno bili preslabi in jim ne bi pomagalo nič.
tuditi
# 12.09.2010 ob 12:03
siggi hahahhahahaha!!Sploh veš kaj je 0,5 do konca?Kot kaže ne.Novica je prišel do meta čisto sam,nikejr nikogar prijel in vrgel,Turek ni padel kar na njega ker je najprej še blokiral met in šele nato padel.Ja itak vse to se je zgodilo v 0,5 sec do konca ane?Rokomet si primerjal hahaha...tam čas teče pa četudi je prekršek,vse je odvisno od sodnikov kdaj zaustavita igro,ne gledaj ose te sec tako natančno kot pri košarki.In tudi če se prekršek zgodi po 60 minutah tudi tam ni 7-metrovke oz 9-metrovke.

Čudno,da ni Barca dobial zmage v Beogradu,čeprav je Lawrance igral ko je že bilo konec tekme in je žoga še bial v zraku.Po tvojem bi mogel počakat da žoga pade na tla.In glede na to ko ti toliko psremljaš košarko kar povej mi koliko jetakšnih primerov,ko 0,5 sec do konca nekomu piskajo takšen prekršek,rad bi videl to.
BorutMaja
# 12.09.2010 ob 12:03
Upam samo, da bo danes zmaga za američane, da jim bodo pokazali, da turkom tudi sodniška pomoč nič ne pomaga.
sunac123
# 12.09.2010 ob 12:02
To je sramota!!!! Vsak ljubitel košarke je bil prikrajšan za igro, denar nazaj fiba, za vse gledalce, ker gledalci so prišli gledat košarko, ne pa sodniške spletke!
sunken
# 12.09.2010 ob 12:02
žal mi je Srbov. danes navijam za Srbe & ZDA!
Djole00
# 12.09.2010 ob 11:58
Bomo videli v Litvi,kako močni so ti Turki brez domačega igrišča in pomoči sodnikov,stavim da boljši kot 8 ne bojo pa še to če bojo ker kvalitete enostavno nimajo!!!!!
lukaq
# 12.09.2010 ob 11:57
Po ponovnem ogledu tekme lahko rečem le sramota, pa ne navijam za srbijo niti nikoli nisem, vendar to kar se je dogajalo v istanbulu presega meje dobrega okusa. Ko je bil storjen prekršek nad Asikom je sicer dobil udares v obraz, vendar zakaj se je prijel za oko šele čez 5 sekund, če bi dobil tako močan udarec da nebi mogel izvajati prostih metov bi se zagotovo takoj. Potem smešna osebna napaka nad Erdenon, na drugi strani pa niso piskali nad veličkovičem kjer se je jasno videlo da je dobil udarec po roki. Za konec pa še zadnji napad in spet niso piskali prekrška nad srbom, še sagadin je med prenosom razlagal d je prekršek tudi po metu če igralec ki je vrgel dobi udarec preden pade na tla in srb je bil še v zraku ko ga je od strani podrl turek. Tako da samo ena beseda: SRAMOTA
siggi
# 12.09.2010 ob 11:56
tuditi - spremljaš košarko al ti to na pamet? KOLKOKRAT se je ŽE IZTEKEL ČAS a če je prekršek so na voljo še prosti meti - šele PO tem je konec tekme. In to nebi bil prvi tak primer, pa tudi pri drugih športih je tako (recimo rokomet in 7-metrovka). Čas torej steče ko igralec sprejme žogo in velja do konca sirene. Vrgel je takoj, turek je tudi nanj padel takoj - prekršek čist ko solza. Pa to je samo en faul, o drugemu ni vredno razpredanja. Sicer sem rekel da je srbiji vsa sreča potekla proti španiji a tu govorim o sodniških odločitvah oz različnim kriterijih pri reprezentancah kot so Amerika, Španija in v tem primeru Turčija. Pač velesile imajo svojo zaščito in to je to
SimZy
# 12.09.2010 ob 11:55
Tako je Jože Gorišek - to sem včeraj zapisal vsaj v petih komentarjih.
Rdeči valjar
# 12.09.2010 ob 11:54
To je bilo za pričakovat. Vsi so vedeli, na katero stran se bodo postavili sodniki, če bo tekma do konca izenačena. So pa Turki z simuliranjem smrtnih poškodb res pretiravali in prestopli mejo dobrega okusa.
Jože Gorišek
# 12.09.2010 ob 11:53
Realno gledano je Srbija na tem SP-ju prikazala najboljšo igro v vseh elementih,medtem ko drugi ˇfavoritiˇ vsiljujejo ameriški način košarke.Srbi so si zaslužili zlato medaljo in mislim da jim na naslednjih velikih tekmovanjih ne bo ušla.
luka101
# 12.09.2010 ob 11:50
Naslednje leto v Litvi bomo imeli super branilsko vrsto. Lakovič in S. Udrih bosta v penziji, S. Udrih ne bo hotel priti, Dragiča v klubu ne bodo pustili, Bečirovič bo kao poškodovan, na Vujačiča - šalabajzera pa itak nima smisla računati, tako da bosta glavna branilca Klobučar in Dragič mlajši. Medalja nam ziher ne uide.
Buterfly_007
# 12.09.2010 ob 11:49
No nekatere sodniške odločitve so bile res sporne recimo pri 5 osebni Krstiča favla sploh blo ni

Morda so za poraz krivi tudi sodniki ampak u zadnijh minutah so Srbi prevec hitel s hitrimi in brezglavimi napadi in meti
Brezveze zdaj jokat Srbi majo mlado ekipo sigurno bodo se bodo v bližnji prihodnosti spet vmešal boj za medalje eno lahko dobijo že danes

Upajmo na 3 dobre tekme danes
SsDrag
# 12.09.2010 ob 11:46
Srbi so bili OKRADENI zmage. Po tem, ko se je Ašik po 4 metrih hoje sesul na tla zaradi udarca v oko, se čudim kako je po favlu sploh lahko vsaj približno vrgel na koš in ga zadel. No vsaj veseli me dejstvo, da proti nba amerom nimajo šanse, svojo zalogo sreče so že ponucali
tuditi
# 12.09.2010 ob 11:46
siggi boš piskal prekršek po koncu tekme?Pri 0,5 je Novica lahko samo prijel žogo in jo spustil,Turek pa je v tem času lahko met le blokiral.Padec je bil po izteku časa.

Upam darazumeš ali ti kako drugače razložim,da ti bo lažje;)!
rexi09
# 12.09.2010 ob 11:43
K da je v ostalih sportih kej bols sam spomnte se juzne koreje v fuzbalu. Zato pa nasprotujejo vse te FIFE, FIBE inovacijam v sportu, ker cloveske "napake" so del sporta kao. V tem pogledu so mi ameriski sporti velik bolj vsec ker vlagajo v tehnologijo da bi preprecil te napake.
siggi
# 12.09.2010 ob 11:43
jack23 odrinil???Novica je prišel do meta brez oviranja,ko je že vrgel je Turek najprej blokiral met nato pa padel na Novico.Pričakovati,da bo kdo piskal takšen prekršek je smešno...To nebi piskali četudi bi igrali v Beogradu.

Točno to je piskal turkom pri metu za 3 točke. Metal je neovirano, zgrešil, šele po metu pa je nanj padel nek srb in imeli so 3 proste mete... Sredi istambula če ti je zato lažje ;)
guarin25
# 12.09.2010 ob 11:43
tuditi, verjemi, če bi bila situacijo obrnjena, bi turčinom piskal faul;)
tuditi
# 12.09.2010 ob 11:41
mihamiha nič!Ker to so oslarije,praktično so tudi Srbi skakali po igrišču, ko so le-ti dali trojko.Prav tako trener ne sme hodit po igrišču med igro pa to skoraj vsi počnejo.Gre se samo zato,da sodnik opozori klop oz trenerja naj se usedejo oz odmaknejo iz igrišča.

Razen, če pride do pretepa in košarkarji iz klopi pridejo na igriščetakrat se jih pa sankcionira.
mucibuci
# 12.09.2010 ob 11:39
no ja, zdaj srbi vidijo kako je če sodniki ne pomagajo. *kreh*ep 2009-polfinale*kreh*
mihamiha
# 12.09.2010 ob 11:38
Samo eno vprašanje: kako se praviloma kaznije stanje ki igralca ki ni v igri a stoji na igrišču?

Ker tukaj med igro pol turške ekipe stoji notri.
p3t3r
# 12.09.2010 ob 11:38
upam da dons ZDA ubije (+20 razlike) Turke
pa ne zato ker bi bil za ZDA sam Turki pa ne prenesem več...
upam da Srbija zmaga vsaj tekmo za 3. mesto...
comrade
# 12.09.2010 ob 11:37
Saj ga je udaril po obrazu, ampak človek je padel, kot da bi ga Zavec nokavtiral. Stvar je v tem, da je Ašik katastrofalen izvajalec prostih metov, zato je zaradi "poškodbe" namerno odšel na klop, zamenjal pa ga je Arslan, ki je sicer tudi zgrešil prosti met. Sodniki so bili na strani Turčije, definitivno, a treba je vedet, da so Srbi tudi sami zafučkali tekmo s tem lahkim košom. Če pa so pričakovali, da bo kdo imel jajca piskat favl pol sekunde pred koncem, se pa krepko moti.

Še kako srečen sem, da se nam ni isto pripetilo, če ne ne bi spal verjetno več dni zapored.
diazepam
# 12.09.2010 ob 11:36
Vsa čast Srbom, tako bi lahko igrali tudi mi na prvenstvih zadnjih 10 let in redno prihajali do medalij, saj imamo najmanj tako kvalitetno ekipo kar zadeva košarkarske sposobnosti, vendar pa njih odlikujeta še dva 'detajla', ki nam kronično primanjkujeta :
1. vrhunski trener
2. zmagovalna mentaliteta

Vseeno GO SLOVENIJA naslednje letov Litvi !
tuditi
# 12.09.2010 ob 11:35
jack23 odrinil???Novica je prišel do meta brez oviranja,ko je že vrgel je Turek najprej blokiral met nato pa padel na Novico.Pričakovati,da bo kdo piskal takšen prekršek je smešno...To nebi piskali četudi bi igrali v Beogradu.
M-filter
# 12.09.2010 ob 11:34
Fiba ma že nekaj časa probleme s sodniki. Ali pa sami tako dirigirajo. naj spomnim samo lani tekmo za tretje mesto, ko bi mi morali zmagati pa so Šorcanitsia po 5 sekund puščali v raketi in nič piskali. res ne štekam, kako fiba kaj takega sploh dovoli. konec koncev je še huje kot pri nogometu.
JCole
# 12.09.2010 ob 11:31
glede sodnikov se čist strinjam.... sploh u 4/4 je blo res grozno sojenje
jack23
# 12.09.2010 ob 11:31
srbi bi mogl zmagat kajti 5.osebna krstiča absolutno ni bil favl...
za zadnji poskus srbov pa nism stoposto če ga ni turk v zraku odrinil...amapak to je basket in danes si bo ZDA zagotovila OI v Londonu(brez večjih težav)
pikam_dopust
# 12.09.2010 ob 11:29
Balkan.

Isto bi se zgodilo v Beogradu, ali v Atenah, ali v Zagrebu.
Samo da bi se tam Srbi, Hrvati, Grki.. držali za oko, in zmagali.

Prednost domačega (balkanskega) igrišča. :)

Sploh je pa Fiba zainteresirana, da domačin ostane (sodnikov se ne sankcionira, če delajo tako usmerjene napake), ker to potegne dodatne pare...
BACK
# 12.09.2010 ob 11:28
*ebiga.
Videonovice
Američani brez poraza do zlata 00:02:13, 13.09.2010
ZDA po 16 letih znova na vrhu 00:01:22, 13.09.2010
Košarkarji prileteli v domovino 00:02:57, 12.09.2010
Odmevi po tekmi Slovenija 00:01:58, 11.09.2010
Američani gladko v finale 00:01:34, 11.09.2010
Slovenci popustili v končnici 00:02:18, 11.09.2010
Američani v polfinalu z Litvo 00:01:32, 09.09.2010
Po Turčiji v boj za 5. mesto 00:02:20, 09.09.2010
Samozavestno nad Turke 00:02:13, 07.09.2010
Scola strl brazilske sosede 00:00:39, 07.09.2010
Košarkarji nabrušeni nad Turke 00:02:13, 07.09.2010
Rusi bodo izzvali Američane 00:01:27, 06.09.2010
Turki gladko odpravili Francoze 00:00:54, 06.09.2010
Košarkarji zmleli Avstralce 00:01:37, 05.09.2010
Španci ostajajo nočna mora Grkov 00:02:20, 04.09.2010
Dragič pred tekmo z Avstralci 00:01:38, 04.09.2010
Avstralci so vedno nepredvidljivi 00:01:39, 04.09.2010