Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.4 od 16 glasov Ocenite to novico!
Leteči Giannis Antetokonumpo ali Greek Freak, kot mu pravijo v ZDA, je s povprečjem 31 točk prvi strelec Lige NBA. Foto: Reuters
Eric Bledsoe
Eric Bledose bo kariero nadaljeval v Milwaukeeju. Foto: Reuters

Dodaj v

Srb, Grk, Latvijec in Hrvat luknjali mrežice v Ligi NBA

Milwaukee dobil Erica Bledsoa
8. november 2017 ob 08:00
New York - MMC RTV SLO

Mladi evropski košarkarski val je imel nepozaben večer v Ligi NBA. Nikola Jokić 41, Giannis Antetokounmpo 40, Kristaps Porzingis 28, Dario Šarić 25 točk. Zmag so se veselili vsi, razen Grka.

V središču pozornosti je bil obračun med najboljšim košarkarjem sveta LeBronom Jamesom in prvim strelcem lige ter enim izmed glavnih kandidatov za MVP-ja Antetokounmpom. Statistično je dvoboj dobil 22-letni Grk, a je boljše volje z igrišča odšel James, saj je Cleveland dvoboj proti Milwaukeeju dobil s 124:121. Antetokounmpo je ob metu 16/21 dosegel 40 točk ter dodal še 9 skokov, štiri blokade in 3 podaje, a tudi osem izgubljenih žog. Na drugi strani je James vknjižil 30 točk (met 10/20), 9 podaj in 8 skokov. Še dve točki več je ob 16 skokih dosegel Kevin Love.

Milwaukee, ki je doživel četrti zaporedni poraz, je pred tekmo dobil veliko okrepitev. V menjavi s Phoenixom je prišel organizator igre Eric Bledsoe v zameno za Grega Monroa in izbor prvega kroga na naboru. Bledsoe je še zadnji iz triperesne deteljice Dragić-Thomas-Bledsoe, ki je zapustila Sunse.

Vse bolje igra Denver, ki se je po zmagi nad Brooklynom s 112:104 povzpel nad 50-odstotni izkupiček. Karierno noč je imel Nikola Jokić, ki je za točko presegel svoj prejšnji najboljši izkupiček v Ligi NBA. Iz igre je metal 16/25. Svojo statistiko je obogatil še z 12 skoki, petimi podajami, dvema blokadama in ukradenima žogama.

Po odhodu Carmela Anthonyja je New York vse vajeti igre prepustil Kristapsu Porzingisu, ki zaupanje vrača z obrestmi. Tokrat je v zmagi nad Charlottom s 118:113 dosegel 28 točk (met 10/15), vključno s ključno trojko slabi dve minuti pred koncem. Latvijec je s povprečjem 30,2 točke drugi strelec Lige NBA takoj za Antetokounmpom (povprečje 31).

Preporod doživlja tudi Philadelphia, ki je v Utahu slavila petič zapored (104:97), kar se je nazadnje zgodilo pred več kot petimi leti. Junak je bil Hrvat Dario Šarić, ki je vknjižil 25 točk (met 7/13). Dvojnega dvojčka je izpopolnil z desetimi skoki. Odločilen je bil delni izid 21:7 na začetku drugega polčasa.

CLEVELAND - MILWAUKEE 124:119
Love 32 in 16 skokov, James 30, 9 podaj, 8 skokov; Antetokounmpo 40.

INDIANA - NEW ORLEANS 112:117
Turner 21 in 12 skokov, Oladipo 15; Davis 37, 14 skokov, Cousins 32 + 13.

WASHINGTON - DALLAS 99:113
Wall (14 podaj) in Beal po 23; Barnes 31, Smith 22, Matthews 14.

NEW YORK - CHARLOTTE 118:113
Porzingis 28, McDemott 20; Howard, Walker in Monk po 21.

TORONTO - CHICAGO 118:114
DeRozan, 24, Valančiunas 21 in 10 skokov; Portis 21 in 13 skokov, Lopez 20.

SAN ANTONIO - LA CLIPPERS 120:107
Aldridge 25, Green 24, Gay 22; Rivers 24, Williams 17.

DENVER - BROOKLYN 112:104
Jokić 41 in 12 skokov, Millsap in Bar-
ton po 17; Zeller 21, LeVert 13.

UTAH - PHILADELPHIA 97:104
Hood 19, Gobert 16 in 15 skokov; Šarić 25 in 10 skokov, Redick 20.

PORTLAND - MEMPHIS 97:98
McCollums 36, Turner 16; Evans 21, Conley 20, Gasol 16.

SACRAMENTO - OKLAHOMA CITY 94:86
Hield 21, Randolph 18, Jackson 16; Westbrook 20 in 12 skokov, Anthony 16.

Tekme 8. novembra:
DETROIT - INDIANA
ORLANDO - NEW YORK
BOSTON - LA LAKERS
PHOENIX - MIAMI
GOLDEN STATE - MINNESOTA

VZHODNA KONFERENCA                    
                                      
BOSTON CELTICS          11  9  2  81,8
DETROIT PISTONS         10  7  3  70,0
ORLANDO MAGIC           10  6  4  60,0
TORONTO RAPTORS         10  6  4  60,0
NEW YORK KNICKS         10  6  4  60,0
PHILADELPHIA 76ERS      10  6  4  60,0
WASHINGTON WIZARDS      10  5  5  50,0
INDIANA PACERS          11  5  6  45,5
--------------------------------------
CLEVELAND CAVALIERS     11  5  6  45,5
CHARLOTTE HORNETS       11  5  6  45,5
MIAMI HEAT              10  4  6  40,0
MILWAUKEE BUCKS         10  4  6  40,0
BROOKLYN NETS           11  4  7  36,4
CHICAGO BULLS            9  2  7  22,2
ATLANTA HAWKS           11  2  9  18,2

ZAHODNA KONFERENCA                    
                                      
HOUSTON ROCKETS         11  8  3  72,7
GOLDEN STATE WARRIORS   11  8  3  72,7
MINNESOTA TIMBERWOLVES  10  7  3  70,0
MEMPHIS GRIZZLIES       11  7  4  63,6
SAN ANTONIO SPURS       11  7  4  63,6
PORTLAND TRAILBLAZERS   11  6  5  54,5
NEW ORLEANS PELICANS    11  6  5  54,5
DENVER NUGGETS          11  6  5  54,5
--------------------------------------
LOS ANGELES CLIPPERS    10  5  5  50,0
LOS ANGELES LAKERS      10  5  5  50,0
UTAH JAZZ               11  5  6  45,5
OKLAHOMA CITY THUNDER   10  4  6  40,0
PHOENIX SUNS            11  4  7  36,4
SACRAMENTO KINGS        10  2  8  20,0
DALLAS MAVERICKS        12  2 10  16,7
R. K.
Prijavi napako
Komentarji
zmiki
# 08.11.2017 ob 08:15
Dva Evropejca na vrhu liste strelcev... po vseh teh letih poniževanj evropskih igralcev od Dražena naprej, KONČNO!
ZRC
# 08.11.2017 ob 08:05
George in Melo sta kombinirano metala fascinantnih 8/33. Če dodamo še Wesa dobimo met 15/54. Nič čudnega, da ostalim v ekipi vse pade dol.
Ironično, da vsaka ekipa prav zacveti, ko odide Melo (DEN, NY). Naj me koklja brcne, če je to slučajnost. Sicer je pa lepo videti v zgornji polovici czhoda ekipe, ki so še nedavno bile kanonfutr vsem ostalim (Phila, Orlando).
Partyboy
# 08.11.2017 ob 08:15
ZRC, mislim, da to ni slučaj...in ekipe to drago plačujejo...

Želel bi si tekmo Evropa proti ZDA...Američani so zagotovo favoriti, ampak bi bilo zanimivo!
1a34
# 08.11.2017 ob 08:17
Evropa ima v košarki trenutno odlično avantgardo - evropskega prvaka Slovenijo z izjemno kvalitetno košarkarsko bazo in znanjem.

Vsi igralci omenjeni v članku so odlični!
Lesinar
# 08.11.2017 ob 08:17
A veš oni vic... so bili Srb, Grk, Latvijec in Hrvat in so luknjali mrežice v Ligi NBA....hahahaha
ZRC
# 08.11.2017 ob 09:15
@sandiego1995
"Oklahoma pa se mora kot kaže čimprej znebit Carmela Anthonya in Paula Georga, sicer niti v PO ne bodo prišli :)."

Obeh se mogoče ne bo treba, bo samo Melo dovolj :) On bo prstan videl samo v twilightu svoje kariere kot third stringer v kakšnem contenderju. Kot "gonilna" sila ekipe definitivno ne. Spomnim se, ko se je veliko strokovnjakov pritoževalo, da je ROY tistega leta bil Lebron in ne Carmelo. Vtakneš Lebrona v neko levo ekipo in ta postane resen kandidat vsaj za končnico, če ne za finale, pa če ti gre "The king" na živce ali ne. Melo ima žal ravno nasproten učinek. Talenta in atletskih sposobnosti za izvoz, a očitno so težave med levim in desnim ušesom.
borchica
# 08.11.2017 ob 11:45
lukace5
Kobe ni bil niti v enem trenutku najboljsi igralec v ligi


Bryant je bil 2008 MVP rednega dela sezone, dvakrat MVP finala in ene parkrat MVP All Star tekme. Zberi se malo.
_50centy_
# 08.11.2017 ob 10:19
NBA je vedno bolj in bolj le šov in daleč od neke resne košarke. Od 10-ih odigranih tekem danes, jih je 8 odigranih, da je vsaj ena ekipa presegla 100 točk. od tega na 6-ih tekmah obe ekipe čet 100-ico. Obramba je neobstoječ pojem.


Tudi v Euroleague bi blo več stotic, če bi igrali 8 minut več ;) SLO na Evropskem bi vedno presegla 100 točk ;)
borchica
# 08.11.2017 ob 08:56
Trivia:

Carl Lewis je bil na draftu leta 1984 (isto leto kot Jordan) izbran kot 208. s strani Chicaga (takrat je draft drugače potekal). Dva meseca pred tem je bil izbran pa na NFL draftu. :)

Kevin Love je nečak Mikea Lovea, pevca Beach Boysov.

Cleveland je leta 1991 premagal Miami za 68 pik, kar je še zmeraj najvišja zmaga v zgodovini NBA.
Splythe
# 08.11.2017 ob 08:13
Jokić mašina!!!
Katalonec
# 08.11.2017 ob 10:06
NBA je vedno bolj in bolj le šov in daleč od neke resne košarke. Od 10-ih odigranih tekem danes, jih je 8 odigranih, da je vsaj ena ekipa presegla 100 točk. od tega na 6-ih tekmah obe ekipe čet 100-ico. Obramba je neobstoječ pojem.

Sem gledal v nedeljo Miami-Clipperse. Sodniki na tekmah res za okras, in tudi njihovi kriteriji so samo njim znani. Koraki se ne piskajo. V enem trenutku je Goran podal nekomu ki se je zapodil pod koš, videl da ne more zadeti in je odkorakal ven z žogo. Komentator reče, tovrstnih korakov v NBA ne piskajo. Od trenutka, ko višina pogodbe določa, kdo ima večjo minutažo, kdo vodi žogo v napad, kdo lahko večkrat vrže na koš je košarka poslana v drugi plan.
Robiland
# 08.11.2017 ob 08:05
Nikola Jokic, v Srbiji njegovo ime ne odzvanja prav lepo.
bob
# 08.11.2017 ob 12:02
Upam da bodo s časom evropski košarkarji vnesli nekaj lepote košarke v NBA.. Ta run and gun košarka ni zanimiva, ko eden meče kot nor, drugi pa skačejo kot zmešani. Malo več kombinatorike in ne samo surava fizična moč in igra 1 na 1. Meni osebno je trenutno evropska košarka (ULEB) bolj všeč kot NBA.
Binder Dandet
# 08.11.2017 ob 11:57
@Katalonec:
Tekem je 82. Zaradi česar poraz na eni tekmi ni kritičen. Zaradi česar so strategije moštev drugače kot če bi igrali prvenstvo 30 tekem kot v evroligi. Hkrati tolikšno število pomeni, da se morajo igralci nujno držati nazaj v določenih elementih igre, ker sicer bi pregoreli. Tempirajo formo. Držijo se nazaj tako v napadih, da ne gredo s 100% na koš. Še bolj pa v obrambi. Ker napad je napredoval bolj kot obramba. Danes je vse raztegnjeno in hitrejše, nekoč so igrali pod košem, kjer se je igra ustavljala. Ker je vse raztegnjeno in tempo hitrejši, se posledično več točk daje (tudi več trojk kot nekoč), hkrati so nihanja v rezultatih večja (recimo +-10 točk vsaka ekipa naredi v momentu, medtem ko v evropski košarki 10 točk razlike že pomeni precejšnjo verjetnost za zmago). Na tem linku se lepo vidi za zadnjih 15 sezon, kako število točk raste. Leta 2003 samo 2 ekipi z več kot 100 pikami na tekmo. Letos samo 4 ekipe z manj kot 100 pikami na tekmo.
https://www.teamrankings.com/nba/stat/po
ints-per-game?date=2004-06-16

Verjetno je del resnice tudi ta, da je nesmiselno izgubljati energijo v obrambi, če lahka vsako napako hitro z napadom popraviš. Pa tudi, da ne glede na zagretost v obrambi, so igralci danes napadalno tako dobri, da bodo še vedno dosegali koše. Ti se pa iztrošiš in s tem ogroziš svoj napad.

Hkrati je še en moment, in to je, da seveda ima NBA liga interes, da forsira napadalno igro, saj je ta atraktivna, medtem ko obramba ni toliko. Tu lahko govorimo o tem, da je NBA šov. Je, ampak ni samo to.
MoM
# 08.11.2017 ob 08:36
spet eni delate zaključke in pametujete, po vsakem odigranem krogu,isto kot na eurobasketu.

redni del sezone lahko resno jemljejo samo ekipe, ki se zelijo uvrstit v playoff...UVRSTITI, ne biti prvak konference ali lige!!

LP
threepointer
# 08.11.2017 ob 13:25
Tudi jaz se z njim marsikdaj ne strinjam, pa mi še na kraj pameti ne pade, da bi napisal kaj podobnega! Izrazil je svoje mnenje, na kar ima pravico kot tudi vsak drug. Prosim za malo višji nivo kulture. Vsaj zdaj, ko smo evropski prvaki :).
borchica
# 08.11.2017 ob 10:23
Melo je vsekakor boljši kot Darko Miličić, ki je bil na draftu izbran mesto pred njim. :)
Thomas Müller
# 08.11.2017 ob 09:07
borchica, ti se pijan-(a).....nowitzkemu ocitas neznanje....a ti ves da je to najboljsi evropski kosarkar v NBA ligi ever? ocitno ne ves kake sezone je on igral v Dallasu ko je bil v najboljsih letih.....malo preglej njegove statistike....
Luigi811
# 08.11.2017 ob 08:33
Izgubljeni E.Bledsoe pa k Bucksom
študent88
# 08.11.2017 ob 19:07
Bravo Evropa, Jokič, Porzingis in Atentokounmpo. Carji so
din-diin
# 08.11.2017 ob 16:03
Mark Cuban bi znal kar ciljat na malega dragulja, ce je ze imel z Novitzkim dobre izkusnje... :)
threepointer
# 08.11.2017 ob 11:48
Lukace5, sreča ali kaj drugega, na koncu štejejo rezultati. In njegovi vsekakor niso slabi. Se strinjam, da nikoli ni bil najboljši, bil pa je dolgo časa med najboljšimi. Zame je pomembno tudi to, da ga je bilo užitek gledati.
hepimen
# 08.11.2017 ob 11:21
Melo je bil z denverju v 8 sezonah 8 v playoffu tudi v konferenčnem finalu, brez njega pa so bili v 8 letih 2 v playoffih.

Da dodam, sedemkrat je popušil v prvi rundi. A ironično, po njegovem odhodu so imeli par sezon višji W/L... Je pa seveda zelo fino primerjati sezone nekega kluba, medtem ko se igralci menjajo. Skoraj tako, kot so debate o najboljšem košarkarju.

Melo recimo ne bi videl polovice teh osmih playoffov, če ne bi imel Millerja, Iversona in Billupsa (ločeno, ne skupaj). V osmih sezonah je imel samo enkrat najvišji win share v ekipi.
_50centy_
# 08.11.2017 ob 11:16
Ce pa mislim da mamba ne bi bli blizu finale se pa krepko motis.
Splythe
# 08.11.2017 ob 11:01
Zato ma pa Miličič prstan, včasih se splača biti slabši :)
lukace5
# 08.11.2017 ob 09:33
@Acinho
Tocno tako... Podobno je bilo lani z Doncicem, ko se je odlocil da bo izpustil kvalifikacije zaradi priprave na novo sezono. Se spomnim kaksna panika je bila tukaj, kako ne zeli igrati za reprezentanco in da nikoli ne bo zaigral.... To so pisali tisti, ki nimajo pojma o ozadju in gledajo na stvari enodimenzionalno. Ta odlocitev Doncica lani se je izkazala za najboljso do sedaj, imel je dobro sezono, si priboril status 2. igralca Reala in posledicno vodilno vlogo v tej sezoni, osvojil EP in je glavni kandidat za MVP EL v tej sezoni. Kdo ve kaj bi se zgodilo, ce bi se odlocil za kvalifikacije ampak verjetno boljse od tega kar se dogaja sedaj skoraj ni mogoce. Podobno je pa tudi z Jokicem, tudi on se je odlicil pravilno. Mladi fantje morajo gledati najprej na svojo kariero in sele potem na reprezentanco. Jaz bolj zamerim odpovedi starejsim in uveljavljenim igralcem kot pa tem 18-23, katerim lahko poskodba v reprezentanci unici kariero...
simon-rupsi
# 08.11.2017 ob 09:23
sandiego1995
Nič bat. George ne bo ostal pri OKC-ju. Njegova prihodnost so Lakersi.

Mene bolj zanima kje bo pristal Carmelo. Tip je taka pušionica, da me res zanima kdo ga bo želel in za koliko denarja.

Je pa zanimivo pri OKC-ju, glede da imajo v isti ekipi Melota, Geroga in Westbrooka, da so po napadalnem učinku komaj 23-ta ekipa od 30-ih.

Po obrambi so drugo moštvo lige.

Prvi je zanimivo obrambeno Boston, ki dovoljuje nasprotnikom zgolj 94.5 točk povprečno.

Kako slab je trenutno Cleveland priča dejstvo, da so obrambeno 28. moštvo lige in dopuščajo 113.9 točk po tekmi.

Golden state je moštvo, ki dosega največ točk povprečno 118.5 , a imajo najvišjo razliko med vsemi ekipami med prejetimi in danimi koši. Ta znaša 10 točk.
Luigi811
# 08.11.2017 ob 08:46
Cousins pa tudi pridno nabija statistiko. Danes 32 tock, 13 skokov, 6 podaj...
študent88
# 08.11.2017 ob 19:20
Pa glede Dražena. Ga spoštujem in vse, samo vseeno ni bil nikoli na ravni Porzingisa in Atetokoumpa.

Njegovi najboljši sezoni sta bili,

1991/92
Igral je 37 minut, 20, 6 točk, EEF 17,1., bil je 17 strelec tistega leta

1992/93
Igral je 38 minut, 22, 3 točk, EEF 18, 7., bil je 11 strelec tistega leta.

Tako da, saj bil res super igralec, samo ni pa bil najboljši. Pa govorit, da ni dobil priložnosti.
din-diin
# 08.11.2017 ob 16:03
Drgac pa, sej James vmza vse sam poskrbi bojda, res ne vem zakaj bi mu mogu kdo pomagat?
borchica
# 08.11.2017 ob 15:21
simon-rupsi

Hvala za popravek. Napisal sem na pamet, ma oba veva, o čem govorim in kako je zgledala zadnja Kobejeva sezona. Imel je 17 metov na tekmo v poprečju pri 35% metu iz igre. Ne vem, koliko igralcem je bilo kadarkoli dovoljeno toliko metov zmetati skozi okno pri takem procentu meta.
Corto Maltese
# 08.11.2017 ob 14:20
Ode Donke u Finiks!
borchica
# 08.11.2017 ob 13:01
_50centy_
Za Dirka pa ne vem komu odgovrajaš


Po moje meni. Dirk ima letos polovično statistiko svojega kariernega poprečja. Jasno je, da ne more več, kot je še lani ali predlani lahko. Ob enaki minutaži kot lani daje 4 pike manj na tekmo. In to je vse, kar sem mislil. Folk je pa mislil, da ga pljuvam in reagiral. Za 5 mio, kolikor dobi, čisto solidno. Hkrati je pa mentor mladim igralcem in motivator. Kot Haslem v Miamiju. S tem da je Udonis lani igral na 16 tekmah, letos pa še na toliko ne bo. Verjetno na zadnji v sezoni v Miamiju, da se poslovi.

Tako bo Dirk naslednjo sezono igral le še na par tekmah in se poslovil. Kobe je pa igral ko neumen in na vsaki tekmi zmetal 20+ žog. Sigurno ne bo imel take turneje kot Kobe, pa je tam tam kar se tiče kariere, slava je pa druga stvar. Iz tega se vidi hype lige, ki temelji na marketingu in je daleč na prvem mestu denar.
Jouža
# 08.11.2017 ob 12:47
Pri OKC porabnikih žog se nikomur ne ljubi obrambe igrat?
GupeM
# 08.11.2017 ob 12:09
Napad je najboljša obramba.
hepimen
# 08.11.2017 ob 11:46
še enkrat repliciral sem na komentar, da po odhodu MELOTA se ekipa prerodi in je kao boljša, samo uspehi so slabši ;)

Bom napisal še enkrat, kar sem napisal:

A ironično, po njegovem odhodu so imeli par sezon višji W/L

Sicer je pa očitno tako pavšalno sklepanje logično, danes si nam recimo postregel tudi z novico, da je skoraj 40-letni Nowitzki zanič in da ga Cuban plačuje preveč. A zadnjič, ko jih je našopal 18, je bil pa še dober? A naslednjo tekmo, ko jih bo dal več kot 15, bo spet dober?
_50centy_
# 08.11.2017 ob 11:31
@hepimen.
še enkrat repliciral sem na komentar, da po odhodu MELOTA se ekipa prerodi in je kao boljša, samo uspehi so slabši ;) Malo za šalo rebuild je tudi preporod da.
Drugače pa mogoče MELO drži še en rekord se mi zdi kot najboljši strelec v zgodovini USA team in edini s 3 zlatimi OI ?
hepimen
# 08.11.2017 ob 11:22
Pa še ena trivia. Na istem draftu kot Melo je bil kot 46. izbran tudi Sani Bečirović, isto s strani Denverja...
ZRC
# 08.11.2017 ob 11:15
50centy, nikjer ni bilo zapisano, da ekipa zablesti. Mišljeno je bilo, da lažje zadiha. V tistih osmih sezonah je še marsikateri drug odličen igralec pripomogel k tem uspehom Denverja (ni jih bilo malo - takole iz glave Andre Miller, K-Mart, Iverson, JR Smith (ko je še bil za kaj), Camby ), res pa je da je Melo ponavadi bil top scorer. Glavni Melov problem je po mojem skromnem mnenju ta, da kadar mu igra steče, je izredna dodana vrednost ekipi, ko pa mu ne gre, pa ekipo dobesedno zakolje. In seveda njegov karakter - o tem pa je možno prebrati marsikatero zgodbo iz slačilnic tako Nuggetsov kot tudi Knicksov.
_50centy_
# 08.11.2017 ob 11:15
Vredu je. Ker cle in mia je imel pa res hudo konkurenco za finale. Vse se spreminja rezultati in dejatva za nazaj pa ostajajo. Konkurenca je taksna kot je, sedaj se bolj koncetrirana mogoce letos ne ampak finalistov pa ni veliko zadnja leta gsw lebron in prej se sas.
_50centy_
# 08.11.2017 ob 10:07
@lukace5
Moj point je da je bila izjava nekoga da ekipa zablesti po njegovem odhodu kar nekaj na pamet brez osnov!
kako bi bilo če bi bilo je zelo težko govoriti. ratingi ne povedo dosti o kakovosti. Takratni BOS in LAL bi bili tudi letos glavni kandidati poleg GSW. DEN se jim je pa dobro upiral tako da ne bluzi no. Melo je sedaj v letih in ne more biti glavni nosilec, to se strinjamo. Ne pa kar nekaj pametovati za nazaj, ker je bil v konferenčenm finalu z DEN in v konferncem polfinalu z NYK , kar od takrat še ni bilo nobeno od teh dveh moštev ni bilo in še dolgo ne bo.
_50centy_
# 08.11.2017 ob 09:56
Kak prvi izbor od Bucksov? Prvi krog to misli al?
prvi krog. takole je pa s protekcijo
First-round pick protection: 2018: Suns get Bucks pick between 11-to-16. 2019: 4-to-16. 2020: 8 to 30. 2021: Unprotected
_50centy_
# 08.11.2017 ob 09:49
Ironično, da vsaka ekipa prav zacveti, ko odide Melo (DEN, NY). Naj me koklja brcne, če je to slučajnost
Melo je bil z denverju v 8 sezonah 8 v playoffu tudi v konferenčnem finalu, brez njega pa so bili v 8 letih 2 v playoffih.
badžo
# 08.11.2017 ob 09:41
Lepo je videti Pelikane v zgornji polovici tabele zahoda in v boju za PO.

Lepo je videti tudi takšne zgodbe, ko je večer 'evropski' in so glavna tema evropski košarkarji, seveda v pozitivnem tonu.

Melo je pa smeh; če bo šlo tako naprej, bo iz OKCja pobegnil še Westbrook, lol. George ni problem, zaenkrat je dodana vrednost, Melo pa meni ne bi igral za Hopse.
Andershow8
# 08.11.2017 ob 08:38
Vsi omenjajo NOR duo, Townsa, Zingisa, Embiida in se ne vem koga.. A tisti ki spremljano NBA podrobno, vedo da je Jokic najboljsi od vseh, pa ceprav ga mediji se kar negirajo.. Tip je izjemen in totalni fokus napada, dela lahko kar hoce. V Denverju so njegovi plakati po celotnem mestu, prisel je pa tja kot neki belec/projekt iz konca druge runde drafta.
lmatjaž
# 08.11.2017 ob 19:59
Se mi je kar zdelo, da bo ena žoga premalo za vse tri frike v OKC.
Talenta omenjeni trojki vsekakor ne manjka, le v glavah bi morali pospraviti malo.
A se bojim, da do tega spoznanja niso sposobni priti.
Nic ne pomaga biti v vrhu, ko govorimo o najmanjšem povprečju prejetih točk, če jih pa dosežejo še manj, kot jih dobijo.
študent88
# 08.11.2017 ob 19:26
Meni je vseeno top evropski igralec do sedaj Nowitzki, od leta 2000 do 2013 je bil vedno med prvih 10 strelcev.
migaj
# 08.11.2017 ob 19:08
Nikola Jokić letos te Američane šola kot male otroke.
Zame brez konkurence najboljši in najuspešnejši posameznik uvodnega meseca.
In pravi užitek ga je gledati: mehkoba, tehnika, pregled nad igro -skratka Jokič se košarko igra, ne pa igra na silo.
BigLjSlo
# 08.11.2017 ob 16:59
To knicksi upam na PO
threepointer
# 08.11.2017 ob 14:53
Bulls! Od tistih z več prstani edini z neomadeževano statistiko final! Jordana ni več, mogoče pa Donke poskrbi za nadaljevanje te tradicije :).
Košarkarska Liga NBA
link
Padel Boston! Dragić in Miami poletela po mučenju na treningu
73
23. november 2017 ob 07:57 Goran Dragić je bil s 27 točkami prvi strelec v veliki zmagi Miamija nad najuspešnejšim moštvom Lige NBA Bostonom (104:98), ki je izgubil prvič v 17 obračunih.
Več novic ...
Kazalo