Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.3 od 11 glasov Ocenite to novico!
Russel Westbrook se je podredil kolektivu, toda rezultatov (za zdaj) ni. Foto: EPA

Dodaj v

V Oklahomi še ni prave kemije

Trojni dvojček Hardna v zmagi nad Clevelandom
10. november 2017 ob 08:36
New York - MMC RTV SLO

Košarkarji Oklahome so pred sezono MVP-ju sezone Russllu Westbrooku dodali še več zvezdniškega pridiha s Paulom Georgeem in Carmelom Anthonyjem ter napovedali boj za sam vrh. Začetek je za Thunderje vse prej kot spodbuden.

Oklahoma je na gostovanju v Denverju klonila s 102:94, kar je že njen sedmi poraz na 11 tekmah. Mož odločitve v zelo izenačenem dvoboju je bil branilec Emmanuel Mudiay, ki je 10 od svojih 21 točk dosegel v zadnji četrtini, vključno s ključno trojko, po kateri se Thunderji niso več opomogli. Paul Milsap je dodal 17 točk, Nikola Jokić 15 točk in 11 skokov za sedmo zmago Denverja, s katero so prekinili niz petih zaporednih domačih porazov proti Oklahomi.

Carmelo Anthony, ki je v Denverju preživel sedem sezon in pol, je proti svojemu nekdanjemu moštvu dosegel 28 točk. Westbrook in George sta se ustavila pri 13 točkah. Oklahoma je izgubila četrtič zapored.

Predstavo večera je uprizoril James Harden, ki je s trojnim dvojčkom popeljal Houston do zmage nad Clevelandom s 117:113. "Brada" je vknjižil 35 točk (met 8/21), 13 podaj in 11 skokov. Imel je še pet ukradenih žog (tudi pet izgubljenih) in blokado.

LeBron James je dosegel 33 točk za Konjenike, ki so se po zaostanku 111:98 90 sekund pred koncem približali le na točko. V samem zaključku se je s petimi točkami izkazal center Clint Capela, ki je tekmo končal pri 19 točkah in 13 skokih.

Sacramento je po obupnem začetku dobil drugo tekmo zapored. Po Oklahomi je s 109:108 ugnal še Philadelphio. Srečanje je 13 sekund pred koncem odločil novinec De'Aron Fox.

Četrtkove tekme:
WASHINGTON
- LA LAKERS 111:95
Wall 23, Beal 22, Porter 20, 11 skokov; Clarkson, Lopez po 15, Kuzma 13.

TORONTO - NEW ORLEANS 122:118
DeRozan 33, Ibaka 19, Lowry 18; Holiday 34, Cousins 20 in 15 skokov, Davis 18.

HOUSTON - CLEVELAND 117:113
Harden 35, 13 podaj in 11 skokov, Gordon 20; James 33, Green 27.

SACRAMENTO - PHILADELPHIA 109:108
Randolph 20, Jackson 19; Covington 24, Embiid 22 in 15 skokov, Simmons 18.

DENVER - OKLAHOMA CITY 102:94
Mudiay 21, Millsap 17, Jokić 15 in 11 skokov; Anthony 28, George in Westbrook po 13.


Tekme 10. novembra:

DETROIT - ATLANTA
BOSTON - CHARLOTTE
CHICAGO - INDIANA
OKLAHOMA - LA CLIPPERS
SAN ANTONIO - MILWAUKEE
PHOENIX - ORLANDO
UTAH - MIAMI
PORTLAND - BROOKLYN

VZHODNA KONFERENCA                    
                                      
BOSTON CELTICS          12 10  2  83,3
DETROIT PISTONS         11  8  3  72,7
ORLANDO MAGIC           11  7  4  63,6
TORONTO RAPTORS         11  7  4  63,6
WASHINGTON WIZARDS      11  6  5  54,5
NEW YORK KNICKS         11  6  5  54,5
PHILADELPHIA 76ERS      11  6  5  54,5
CHARLOTTE HORNETS       11  5  6  45,5
--------------------------------------
MIAMI HEAT              11  5  6  45,5
INDIANA PACERS          12  5  7  41,7
CLEVELAND CAVALIERS     12  5  7  41,7
MILWAUKEE BUCKS         10  4  6  40,0
BROOKLYN NETS           11  4  7  36,4
CHICAGO BULLS            9  2  7  22,2
ATLANTA HAWKS           11  2  9  18,2

ZAHODNA KONFERENCA                    
                                      
HOUSTON ROCKETS         12  9  3  75,0
GOLDEN STATE WARRIORS   12  9  3  75,0
MINNESOTA TIMBERWOLVES  11  7  4  63,6
MEMPHIS GRIZZLIES       11  7  4  63,6
SAN ANTONIO SPURS       11  7  4  63,6
DENVER NUGGETS          12  7  5  58,3
PORTLAND TRAILBLAZERS   11  6  5  54,5
NEW ORLEANS PELICANS    12  6  6  50,0
--------------------------------------
LOS ANGELES CLIPPERS    10  5  5  50,0
UTAH JAZZ               11  5  6  45,5
LOS ANGELES LAKERS      12  5  7  41,7
OKLAHOMA CITY THUNDER   11  4  7  36,4
PHOENIX SUNS            12  4  8  33,3
SACRAMENTO KINGS        11  3  8  27,3
DALLAS MAVERICKS        12  2 10  16,7
R. K.
Prijavi napako
Komentarji
zmiki
# 10.11.2017 ob 08:46
V Oklahomi še ni prave kemije

A dej, kako to? Jaz pa sem misli, da če daš tri solerje v ekipo, je rezultat zagotovljen.
friks
# 10.11.2017 ob 08:52
Carmelo Anthony je danes po številu točk na večni lestvici napredoval na 24. mesto (pred Allena Iversona). Ob tem dosežku sem se skušal spomniti, kolikokrat je model v svojih 14 sezonah v ligi sploh uspel priti dlje od 1. kroga končnice.

Odgovor je dvakrat (enkrat z Denverjem izpadel v konferenčnem finalu in enkrat z Knicksi v 2. krogu).

Po mojem mnenju gre za igralca prejšnjih časov. Odličen v pozicijski igri 1:1, ki je kmalu po njegovem prihodu v ligo (večinoma po zaslugi Spursev) postala zastarela. Ekipa ne najde potrebnega ritma in mora na koncu skoraj po pravilu priznati premoč modernim ekipam, kjer žoga in igralci hitro krožijo. Ob tem še vsaj pol svojih točk dobi od svojega nasprotnika nazaj na drugi strani zaradi slabše obrambe, pa si tam.
friks
# 10.11.2017 ob 09:03
Balonzo Lol

če OKC in Cleveland izgubljata še ne pomeni, da igrata s pol moči. James igra letos v povprečju skoraj 38 minut. Oni trije pri OKC tudi vsi 33 do 35 minut.

Verjamem pa, da bodo res v končnici. Ampak bodo imeli težave tudi tam.
friks
# 10.11.2017 ob 09:54
Upam, da res niso zlomili kakšnega strica? (najbrž gre za ankle breakerje:)))
Jurčič
# 10.11.2017 ob 09:07
Lonzotu še kar ne prepovejo trošenje žog, ta trica danes, ko je na highlightsih je legendarna :)
friks
# 10.11.2017 ob 09:14
maliP

Kuzma je bil izbran kot 27.
shadyman
# 10.11.2017 ob 08:55
Westbrook je v nedavnem intervjuju priznal, da je imel v srednji šoli kemijo komaj 2 in da je najraje razbijal molekule, ne pa jih povezoval in združeval, zato se ne pričakuje, da bi lahko on bil gradnik kemije v tej ekipi.
mend055
# 10.11.2017 ob 08:50
Ja, če zmešaš skupaj nitroglicerin, žvepleno kislino in gnojilo, dobiš ''KEMIJO POSEBNE VRSTE''...
Jurčič
# 10.11.2017 ob 08:55
HOU-CLe....tekma, na kateri je vsako minuto ena izgubljena žoga? škoda ogleda...Wade +/- vse pove o tem kaka okrepitev je za ekipo....LBJ in njegov gleženj, žival...po tekmi bo verjetno malo bolelo, a vseeno....
škoda poraza Philadelphije, take tekme morajo dobit...
borchica
# 10.11.2017 ob 19:08
Balonzo lol

Kateri je bil tvoj nick pred 5.novembrom, ko si se registriral ponovno in tako vehementno suvereno nastopil na sceni? :) Zelo domače, ko da si z nami krave že dolgo pasel. :)
friks
# 10.11.2017 ob 12:53
Neymar_

primerjava s Kiddom je popolnoma zgrešena. Vem, da so nekaj takega včeraj poskušali nekateri ameriški mediji, ampak če njih poslušaš greš lahko dostkrat samo še na wc. Njihove poskuse je smeje zavrnil tudi sam Kidd.

Kidd in Ball igrata v popolnoma različnih časih.
Kidd je začel leta 1994, ko je bila vloga PG v ligi precej drugačna kot danes (nihče ni od PG pričakoval veliko točk). Obenem je bil met za 3 točke veliko manj pomemben (v sezoni 1993/94 so npr zmetali le nakaj več kot 10% vseh metov izza črte, danes je to preko 30%).
Ball igra v času, ko se določeno število točk od PG-ja pričakuje. Lillard je npr. v prvi sezoni imel 19 točk in 6,5 podaj, pa ga pred sezono nihče ni označeval za novega Magica. Curry 17,5 točk in 5,9 podaj, Wall je imel 16 točk in 8 podaj. Irving, ki je bil prav tako precej opevan 18,5 točk in 5,4 podaj. S tem igralci se mora primerjati Lonzo, ne pa z igralci iz leta 1994. To so bolj obupani poskusi.
friks
# 10.11.2017 ob 09:00
Washington bi se pa mogoče moral s Phoenixom dogovoriti, da jim menjajo Chandlerja. Itak so se odločili za tankanje. Čarovnikom bi pa še kako pomagal, saj so prav pod košem preveč šibki. Po mojem bi jih gladko vrnil med contenderje na vzhodu.

No, danes seveda niso imeli težav z (utrujenimi Lakersi). Fantje so kot ekipa metali 36% in v taki formi bi izgubili še z večino Evroligašev. Lonzo spet katastrofalen met (celo prostih metov), čeprav jih zmeče en kup. Po vrhu vsega pa ima trenutno še krizo v družini, ki skuša na Kitajskem iz čuze spraviti mlajšega brata. Menda je še z dvema igralcema iz ekipe kradel v trgovini (Luis Vuitton) nasproti hotela. Pol je pa uletelo 20 policajev v hotel, izprašalo obe ekipi (v petek imajo začetek študentske lige promocijsko na Kitajskem) in pridržalo te tri.
Payton20
# 10.11.2017 ob 12:25
@tomlin

Morda Jason Kidd? To si napisal tako, kot da bi bil Kidd nek povprečen igralec... gre pa za enega najboljših playev v zgodovini košarke. Lonzo ni šans da bo kdaj blizu Kiddu... tudi Kidd ni bil ne vem kakšna mišica in atlet, ampak je bil eden bolj agresivnih igralcev napadalno, konstantno prodiranje v raketo in iskanje soigralcev... igralec, ki je delal višek in delal soigralce boljše. Pri Lonzu tega ne vidim, žal.
shadyman
# 10.11.2017 ob 11:13
Ne pa da namontirajo not tri clutch igralce

"Jake" clutch igralce ... sploh George. Zasledil sem, da ima George met 0/15, ko se gre za vodstvo v odločilnih trenutkih tekem.

https://www.indystar.com/story/sports/nb
a/pacers/2017/04/17/how-clutch-paul-george/100570384/
badžo
# 10.11.2017 ob 10:45
Hja, Oklahoma bo kmalu zabredla v težave. Kot ste že omenili nekateri, zahod je iz leta v leto močnejši in hitro se lahko nabere prevelik zaostanek. Poleg tega pa samo še čakam kak izpad med 'sveto trojico' Thunderjev. V kriznih situacijah ponavadi slej ko prej tudi poči med takimi egoti, ko je nekaj zvezd na kupu.. Ja, že v prejšnji sezoni sem govoril, da za OKC ni rešitev v tem, da Westbrook igra praktično sam vsako tekmo in gumpci zdaj pripeljejo dva praktično enaka igralca (ok, Georgu malo delam krivico) ko pa je jasno, da bi OKC moral delat na tem,, da Westbrooku najde adekvatno podporo, ki mu bo omogočala njegove trojne dvojčke. Nekako tako, kot so Chicago poštimal za Jordana pred leti... Ne pa da namontirajo not tri clutch igralce, katerim MORAŠ enakovredno razdelit minutažo in mete.
hepimen
# 10.11.2017 ob 09:19
V Oklahomi še ni prave kemije

...pa žog je tudi še premalo.
timoti
# 10.11.2017 ob 16:16
poleg tega se driblingi,uncle breakerji....skratka odlicna tekma na obeh straneh

Hehe.
SPB54
# 10.11.2017 ob 09:40
LBJ a še 9 TO Skoraj dvojni dvojček: koši + TO
Kenzu
# 10.11.2017 ob 09:24
Je presenetljivo, da imajo na začetku sezone nekateri contederji težave oz. nekaj več porazov kot bi jih morali imeti, vendar se poznajo določeni premiki pred sezono. Marca, oz. nekje po all star breaku mislim da bo prišlo vse na svoje mesto in da bomo gledali finale vzhoda Cleveland in Boston, ter na Zahodu Warriorse ter Spurse/Rocketse.
mend055
# 10.11.2017 ob 10:06
Jurčič pravi: Odlična tekma s 40 izgubljenimi žogami? kaki so tvoji kriteriji za odlično tekmo?

Mi odgovarjamo: tudi zame je lahko tekma odlična če gre za 40 izgubljenih žog. Ocena posameznika je stvar vatlov/meril/kriterijev. Če je tekma borbena, izjemno hitra, nervozna zaradi pomembnosti bo sledilo pač veliko napak. Ampak tekma je lahko še vedno odlična!
Stvar kriterijev pač. Različnih seveda.

1. Tekma je npr. odlična za privrženca igralca J. LaBronastega, če ta vedno doseže več kot 30 točk, pet podaj, 7,3 skoke, ne glede ali njega ekipa zmaga. Pa še prav ima saj to so kriteriji (subjektivni) ocenjevalca.

2. Za nekoga je tekma odlična, če je napeto do konca, ne glede na imeni ekip ki igrata. In to je za tega ocenjevalca to!

3. Za nekoga je tekma odlična - smo našteli zgoraj zakaj - če gre za npr. 40 izgubljenih žog na obeh straneh (verjetno).

Vsaka ocena je vedno subjektivna/osebna in kot taka predmet javnega diskurza ter odzivov. Ja, tudi v redu...
lopez
# 10.11.2017 ob 08:50
Oklahoma in Cleveland pod 50% in črto za playoff trenutno. Naj še kdo reče, da letos NBA ni zanimiv.76ers imajo več težav z obrambo kot napadom
matejj24
# 10.11.2017 ob 21:43
friks vabim te na košarko v nedeljo na rekreacijo, pa da vidimo če boš blizu trojnemu dvojčku v vaški ligi... vsak triple double je težko dosežit sploh pa v nba pa tudi če je le 10 10 10
Kombo
# 10.11.2017 ob 16:38
Harden še enkrat dokazal, kdo je najboljši James v ligi
hepimen
# 10.11.2017 ob 14:54
Odlična tekma s 40 izgubljenimi žogami? kaki so tvoji kriteriji za odlično tekmo?

Jaz sem recimo prepričan, da je bila tale tekma odlična, pa so na njej našteli 42 izgubljenih žog, končni rezultat je bil pa 121-124. Ena izmed finalnih tekem dveh najuspešnejših ekip v ligi.

Izgubljene žoge niso kriterij za kvaliteto tekme.
SPB54
# 10.11.2017 ob 09:41
Popravek: LBJ pa še 9 TO Skoraj dvojni dvojček: koši + TO
lukace5
# 10.11.2017 ob 12:33
Vcasih so igralci prihajali v ligo pri 21., 22. letih, danes prihajajo pri 18-19. Ze tu je velika razlika. Potem je pa se razlika v konkurenci, ki je danes precej vecja kot pred 10. leti, kaj sele 20. To je predvsem zato, ker je kosarka v zadnjih letih precej napredovala po celem svetu in danes je v NBA ze skoraj 1/3 tujcev. Letos je ze cetrta zaporedna sezona, v kateri je v NBA preko 100 tujcev.

Kar hocem povedati je, da so vcasih imeli dobri novinci veliko vecji vpliv na ekipo kot danes. Ceprav v ligo prihajajo izjemni igralci, se vedno potrebujejo nekaj let da ekipe pripeljejo do PO, kaj sele do naslova pa se tega ne zmore nihce brez vsaj se dveh vrhunskih soigralcev...
Neymar_
# 10.11.2017 ob 12:33
@Payton20

Ball in Kidd imata praktično enako statistiko v 1 sezoni po 10, 11 odigranih tekmah... Ball ima kljub katastrofalnemu metu celo boljši % meta za 3 kot pa Kidd na tej stopnji kariere... Definitivno se lahko vlečejo določene vzporednice s Kiddom.
ata
# 10.11.2017 ob 09:55
@Kenzu: nekje sem zasledil, da je glede na pretekle podatke, po 1/4 rednega dela (torej 20/21 tekmah), ca. 90% udeležence PO znanih (če ni poškodb prej ali potem).
Za CLE ne dvomim, da bo v PO, pri OKL nisem prepričan. Zahod je močnejši in če kmalu ne bo rezultatov, bo razpad popoln.
Balonzo Lol
# 10.11.2017 ob 09:51
Trenutno gledam Cleveland Houston na TNT ju. Tekma odlična!! Trenutno 3 cetrtina...kar pocenja Harden je vesoljsko....super asistence,trice ena za drugo,posebej ena cez roko in super obrambi nasprotnika....ckkkk raztrgala mrežico....poleg tega se driblingi,uncle breakerji....skratka odlicna tekma na obeh straneh.

Pri Cavsih me veseli super igra Jeffa Greena....
tomlin
# 10.11.2017 ob 09:38
razlika med CLE in OKL je predvsem v tem, da ima prvi LBJ in kup izkušenih igralcev z naslovom in finali , drugi pa tri ''soliste'', ki se bodo morali še ''ujeti'' med sabo. Proti MIN je CLE že dokazal , da lahko preklopi v agresivno obrambo in zmaga. Problem je predvsem v motivu oz obrambi. OKL bo sigurno v PO , vendar prav visoko ne.

Kar se pa tiče Lonza , pa sem že lani in letos imel na YT nekaj debat z (mladimi) američani, ki so me prepričevali da njegov šut ni problem, pa da je ''vesoljec'' za Luko ipd. Se mi sedaj kar malo smeje. Verjamem sicer da se bo popravil, ne verjamem pa , da bo novi Magic. Morda nivo Jason Kidd.
Neymar_
# 10.11.2017 ob 09:07
@Balonzo Lol

Glede Clevelanda se strinjam, saj je James toliko izkušen in navajen težkih tekem, da se zaveda pomembnosti tempiranja forme za drugi del-po All Star premoru in pa varčevanju z močmi za playoffe. Tudi ekipa je nova, IT je poškodovan in kdo ve kdaj se vrne/posledično so izgubili prvega playmakerja in glavnega closerja tekem v Irvingu, Wade se lovi in je daleč od stare slave, Rose po vseh poškodbah tudi ni pravi in zagotovo nikoli več ne bo, je pa še vedno izjemno koristen za 2.organizatorja..Seveda, ko se vrne IT. Tudi Thompson manjka. Večina kadra pa je tudi že v letih.
Nasplošno je tudi vzhod izjemno manj konkurenčen od zahoda in Cavsi bodo po koncu rednega dela zagotovo med prvimi tremi zato jaz osebno ne bi delal nekih zaključkov po prvih 10-15 tekmah.

Kar pa se tiče Oklahome.. Ne verjamem, da se bodo kar tako sprehodili do top 8 mest na zahodu. Konkurenca na zahodu je iz sezone v sezono bolj brutalna (kar je skoraj težko verjeti). Pred sezono se mi je dozdevalo, da združenje treh takih igralcev ne bo funkcioniralo najbolje pa vendar sem bil 100% prepričan, da bodo kandidati za top 4. Po imenih se lahko merijo na papirju tudi z Golden stateom. Zdaj pa me zaenkrat nikakor ne prepričajo, kot je že v članku zapisano; kemija očitno ni prava. Če se bodo še (pre)dolgo sestavljali, si bodo kaj kmalu nabrali lep zaostanek za nekaterimi ekipami, ki ciljajo na sam vrh ali pa zgolj playoffe. Na zahodu šteje vsaka zmaga in predolgo tempiranje forme (za razliko od vzhoda) zna postati velik velik problem.
tomlin
# 12.11.2017 ob 10:41
simon

nisem ravno navdušenec nad Lonzom, a takega negativnega mnenja o njem nimam. Njegova kariera gre lahko tako kot si omenil , a nisem ravno prepričan, ker ima neke naravne sposobnosti. Veliko je pa v glavi.
Kidd pa drugače ni bil ravno ''blisk'' v prodorih, kot ti omenjaš, pa tudi boljšo obrambo je razvil šele pri cca 24 letih
borchica
# 10.11.2017 ob 21:43
friks

Skoki so obrambni, ko oba forwarda zapreta dostop do rakete. Večina moštev ima sedaj to taktiko, da se napad lahko prej začne in ne prihaja do turnoverjev pri prvi podaji na PGja.
Profil R28
# 10.11.2017 ob 20:14
Tile so mi požrli enga dnarja na stavah. Cepec jst.
simon-rupsi
# 10.11.2017 ob 14:03

Balonzo Lol
Trenutno gledam Cleveland Houston na TNT ju. Tekma odlična!!
kar pocenja Harden je vesoljsko....super asistence,trice ena za drugo,posebej ena cez roko in super obrambi nasprotnika....ckkkk raztrgala mrežico....poleg tega se driblingi,uncle breakerji....skratka odlicna tekma na obeh straneh.


Tebi se prav vidi, da si še najstnik, da greš to napisat.

Res odlična tekma. Rocketsi so več kot polovico vseh metov zmetali za tri točke. Blazno zanimiva tekma. Dobi Harden žogo, dribla, dribla, dribla, vrže zgreši, letijo v obrambo, .. to ponovi..

Rocketsi 16/46 za trojko.. Še malo, pa bomo v košarki gledali le še enolične zadeve, ko igralce prodre na koš in poda na trojko, podaja centru ki tapka žogo 10 sekund in potem poda na trojko, igralec , ki dribla 20 sekund in potem vrže trojko.

Da mi ne bo kdo znova pisal kako je današnja košarka raznolika. V resnici je zelo enolična in statična.

zanimiva je bila košarka v 80- in 90-ih ko so ekipe povprečno imele po 10-12 poizkusov za 3 točke po tekmi. To je bila zanimiva košarka, ker so bili igralci iznajdljivi. Trojke so bile zgolj kot dodatek kot je to recimo sol za solato.

V NAB je tudi conska obramba doovljena. Pa na splošno ne vidiš več ekipe, tudi v evropi, da bi zaigrale cono, ko je nasprotnik razpoložen z meti izza linije. Zakaj ne. ker je to naporno početje in je lažja miselnost, da boš zabil več trojk od nasprotnika.
friks
# 10.11.2017 ob 11:12
Oklahoma mora po mojem samo naštudirati rotacijo. Verjetno bo Melo (če bo sploh hotel) na koncu v igro prihajal kot 6th man in bosta tekmo začela samo Russ in PG.

@ Kenzu
Sam se ne spomnim, da bi 1. picki kar avtomatično pomenili končnico. Cleveland z Jamesom je npr. rabil 2 leti, Orlando s Shaqom in Minnesota s KG-jem tudi uspela šele v drugem letu.
maliP
# 10.11.2017 ob 11:05
badžo

Podpišem.
No saj Adams je na nivoju, potrebovali bi pa še enega rezervnega PG in dva garača na krilnih pozicijah, Melo pač da koš pa nato prejme 1,2 komada na svojo obrambo, če se ne trudi.
gkrosl
# 11.11.2017 ob 18:56
simon-rupsi

# 11.11.2017 ob 05:49
Prijavi neprimerno vsebino
Balonzo Lol
In za konec,ker si glih omenil....najstnik sem bil 30 let nazaj ce te lih zanima.

Saj najstnik si lahko tudi danes, kljub starosti. Meni se zdi, da mora biti oseba bolj kot je starejša in sploh, če je čez 30 preudarjena in imeti drugačno razmišljanje od nekoga, ki je star 15-16 let, ter mu je bistvo košarke metanje trojk, zabijanja, soliranje, brezglavo tekanje gor in dol.


Ali, z drugimi besedami, če nekdo ne razmišlja kot ti je najstnik, ki po tvoje, ne znajo razmišljati.
simon-rupsi
# 11.11.2017 ob 10:14

tomlin
vidim da sem sprožil nekaj debate okrog primerjave Kidd-Lonzo.

Čeprav imata res nekaj skupnih točk v statistiki na začetku kariere, je bilo mišljeno predvsem v načinu igre i


V načinu igre se Lonza sploh ne more primerjat s Kiddom, ki je bil kot prvo mojster v obrambi, kot drugo pa vrhuski v prodorih. Nič od tega Ball nima in tudi ne bo imel.

Laersi bodo ballu zmanjšali minutažo, nato pa bo obsedel na klopi. tretjo ali 4-to sezno ga bodo poizkusili trejdat in ga verjetno tud bodo. Nato bo ekipa, ki ga bo vzela odpustila, da bodo lahko podpisali kvalitetnega igralca.

On bo nato šel poizkusti srečo v kitajsko ligi a glede kako igra niti tam ne bo uspešen.
tomlin
# 11.11.2017 ob 08:29
vidim da sem sprožil nekaj debate okrog primerjave Kidd-Lonzo.

Čeprav imata res nekaj skupnih točk v statistiki na začetku kariere, je bilo mišljeno predvsem v načinu igre in pa zgornjem ''plafonu'' , ki ga lahko doseže - občasni Allstar igralec. Kidd je kasneje uspel izboljšati svoj met in nadgraditi svojo igro na top nivo. Ali bo Lonzo to uspel , ne vem. Ima pa podobne sposobnosti glede organizacije igre , vizije ...

Če mu je pa šut res ''vsilil'' njegov oče , pa ga Lonzo lahko kazensko ovadi ;)
Res da se da tudi šut nekoliko spremeniti, vendar težko tako ekstremen. Ravno nekaj tednov nazaj sem primerjal šut Stepha iz rookie sezone ter zadnjih sezon in kako sedaj počne veliko stvari drugače - prijem , dvig ob telesu , nalaganje , nižji izmet , manj pomika podlahti nazaj (bolj ''poriva'' žogo) - vse v smeri/smislu boljšega metanja iz večjih distanc.
simon-rupsi
# 11.11.2017 ob 05:49

Balonzo Lol
In za konec,ker si glih omenil....najstnik sem bil 30 let nazaj ce te lih zanima.


Saj najstnik si lahko tudi danes, kljub starosti. Meni se zdi, da mora biti oseba bolj kot je starejša in sploh, če je čez 30 preudarjena in imeti drugačno razmišljanje od nekoga, ki je star 15-16 let, ter mu je bistvo košarke metanje trojk, zabijanja, soliranje, brezglavo tekanje gor in dol.

Nimam nič proti metanju trojkm če so v večini del sistemske igre, ko po več podajah in zamišljeni akciji rpide žoga do igralca na trojki, ki je odprt in ima lep met. Pri Rocketsih je problem naslednji, da imajo občutno več poizkusov za 3 točke, kot ostale ekipe. To niti ne bilo moteče, če bi bilo 2/3 takšnih metov kot posledica timskega sodelovanja,pač pa pri Rocketsih gledamo prav posiljevanje tega segmenta, kar pa mene osebno in še koga odvrne. Lepo je gledati zadevanje trojk vendar ne v smislu, da ima keipa 50 ali več % veh takšnih metov, ker je to nezanimivo in dolgočasno in predvidljivo.

Zato lahko takšno enoplastno ekipo v playoffu tudi uspešno braniš. Samo hardna omejiš z hudim pritiskom na njemu in vemo, da harden je po hudim pritiskom precej bogi, ekipa je pa tako močno odvisna do njega, da je to že vnaprej izgubljen dvoboj. In tako vsako leto se meče stran talent in leta. Sicer imajo letos še Cp-3-ja a to ne spremeni djestva, da je njihovo glavno orožje trojke in takšno ekipo, ko se pride do playoffa braniš brez težav.

Ko si že omenil Miami. Oni imajo tudi ta problem oz. manjko kvalitetete in na tekmo zmečejo precej posiljenih neizdelanih metov za 3 točke.

Da povzamem, igra mora biti uravnoteženost notranje in zunanje linije. Moraš imeti oboje. irgalce pod košem in igrace na zunanji poziciji in vzajemno sodelovanje. Med samo igro ni potrebno veliko forsiranih trojk, kot to se to počne v NBA-ju. S pametno igro pa boš na 4 dobljene vedno premagal ekipo, ki je tako odvisna od trojk, ko so to Rocketsi, zato tudi Houston še dolgo ne bo videl naslova.
din-diin
# 10.11.2017 ob 23:35
Lonzo zoga je prenapihnjen prospect. Skoda besed. Morda se najde, ampak bo dalec od Kobeja recimo.
borchica
# 10.11.2017 ob 21:47
Pri OKC je na parket stopilo 9 igralcev. Ko da je končnica. Zgleda da načrtno uigravajo une tri zvezdnike. PG je imel 42 minut, Russ 35 in Melo 32.
MiD
# 10.11.2017 ob 21:40
O izjemno zanimivem derbiju med Šenčurjem in Olimpijo pa niti črke!
Šenčur je premagal državne prvake s 76:74!
Jurčič
# 10.11.2017 ob 11:42
mend055 se strinjam s povedanim, to sem tudi vprašal...imava različne kriterije....
friks
# 11.11.2017 ob 08:03
matejj24

ampak Lonzo ima zaenkrat 8,9/6,4/6,9.

To pa ni ravno trojni dvojček. Sploh pa za igralca, za katerega so pri Lakersih napovedovali, da je Magicov naslednik.
friks
# 10.11.2017 ob 19:38
borchica

skoraj trojni dvojček z 10 točkami ni ravno posebej velik uspeh. Sploh pa ne razumem kako so PG-ji tako aktivni pri skokih zadnje čase. Mislim, saj je prav, da so proaktivni in se trudijo, ampak skoki morajo biti glavna naloga visokih igralcev. Iskanje trojnih dvojčkov s strani PG na račun skokov je preprosto nesramno in egoistično.
mile952
# 10.11.2017 ob 17:33
Harden je res dobil včerajšnji dvoboj. kakšne trojke, to je izvedel noro dobro, prodori ena na ena, IQ v igri, asistence, neverjetna hitrost prvega koraka, tip je popoln. Še brado ima takšno, da ga ne moreš zgrešiti. Seveda pa je tudi LBJ včeraj še enkrat pokazal, da ni zastonj priznan kot eden najboljših v zgodovini košarke.
Balonzo Lol
# 10.11.2017 ob 16:41
@simon-rupsi

Res je...zmecejo veliko trojk ja....je to kaj cudnega glede na to kdo je trener na klopi?? Tisti ,ki ga pozna dobro ve kaksno filozofijo ima....

S tabo se strinjam le v tem,da je bila kosarka v 80-90h boljsa kot danes.

In ce ze omenjas trojke in metanje leteh zakaj ne omenis tudi igre Miamija,ki tudi to pocenja in prav vsi tekmujejo,kdo bo vec trojk vrgel. Razlika med Miamijem in Houstonom ali kako drugo ekipo je ta,da Miami dela samo to,pri drugih pa je vsega poleg trojk....bolj raznovrstnosti.

In za konec,ker si glih omenil....najstnik sem bil 30 let nazaj ce te lih zanima.

Lepo bodi!
badžo
# 10.11.2017 ob 11:10
Se strinjam, maliP.
Adams je meni osebno všečen igralec in nerazumljivo podcenjen in zasmehovan s strani večine navijačev. Ja, rabili bi še dva vodonosca in mogoče obdržat Georga, seveda bolj kot drugega playa ne kot enakovrednega Westbrooku.. Govorim iz perspektive OKC GM, če so že fiksirali Westbrooka za obraz franšize.
Košarkarska Liga NBA
link
Padel Boston! Dragić in Miami poletela po mučenju na treningu
73
23. november 2017 ob 07:57 Goran Dragić je bil s 27 točkami prvi strelec v veliki zmagi Miamija nad najuspešnejšim moštvom Lige NBA Bostonom (104:98), ki je izgubil prvič v 17 obračunih.
Več novic ...
Kazalo