Motošporti
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.1 od 28 glasov Ocenite to novico!
Valentino Rossi
Valentino Rossi, sedemkratni svetovni prvak v razredu MotoGP. Foto: Reuters

Dodaj v

Rossi z dvojnim zlomom golenice z izpahom desne noge

Yamaha potrdila poškodbo svojega motociklista
1. september 2017 ob 08:39
Urbino - MMC RTV SLO, STA

Sedemkratni motociklistični svetovni prvak Valentino Rossi, ki se je to sezono boril za naslov svetovnega prvaka v razredu MotoGP, se je huje poškodoval na treningu, so zdaj tudi uradno potrdili v njegovi ekipi Yamaha.

Italijanove sanje o morebitnem novem naslovu prvaka so končane, potem ko si je ob padcu zlomil golenico in končal v bolnišnici. "Valentino Rossi ima dvojni zlom golenice z izpahom desne noge. Operiran bo čim prej. Več bo znano v petek dopoldne," so sporočili iz japonske ekipe. Časnik Gazzetta dello Sport je že v četrtek zvečer poročal, da si je "Rossi zlomil nogo in da ga še isti dan čaka operacija".

Italijanski motociklist je imel to sezono sicer že resnejšo poškodbo, ko je pred tremi meseci padel na dirkališču v bližini Riminija, zaradi poškodb prsnega koša in trebuha so ga morali odpeljati v bolnišnico.

38-letni Rossi ima sicer devet naslovov svetovnega prvaka v motociklizmu, od tega sedem v kraljevski kategoriji MotoGP. To sezono je bil "Doctor" po 12 dirkah od skupno 18 na četrtem mestu skupnega seštevka za svetovno prvenstvo.

M. L.
Prijavi napako
Komentarji
izmanator
# 01.09.2017 ob 09:34
M_K, da je povprečen voznik, to pišejo pamži, ki jih še ni bilo na svetu ko je že Rossi osvajal svoje prve lovrike. ROSSI legenda forever, okrevaj čimprej. Brez njega motogp ni to
baabu
# 01.09.2017 ob 08:54
Upam da ni to konec
M_K
# 01.09.2017 ob 09:29
@lordstandish povprečen? kaj si pozabil zjutraj šilce spit?
The Stig
# 01.09.2017 ob 10:21
ne gre za zabavo ampak trd trening. Vsi v karavani trenirajo z motokros motorji.
se vidi da spremljate vse skup zgolj preko dveh dokaj izgubljenih pametnjakovičev na A kanalu.

keri komentarji...v penzijo?
kam naj gredo potem ostali? na žale? sramotne izjave. Kam naj gre potem en Pedrosa ali pa Lorenzo? Človek je bil prvak še z 500cc cvajtaktarjem, po mojem ga ostali sploh peljat ne znajo. Danes je lahko, usedeš se na motor in če ti nekdo ne odtrga senzorja skoraj ne more odnesti zadnje gume.
Za prvaka je bilo vedno treba premagati ravno Rossija.
Don Vito
# 01.09.2017 ob 09:32
Rossi je eden najboljših motociklistov v zgodovini,če ne najboljši,vendar je prišel čas,ko se normalen človek pri skoraj 40 že počasi zaveda,da jih ni več 20. Pa hitro okrevanje.
gesan
# 01.09.2017 ob 09:32
lordstandish
# 01.09.2017 ob 08:49
rossi je povprečni voznik:
že deset let brez naslova, moštveni kolegi ga vsako leto znova šolajo, zmaga na vsake 1,5leta, večinoma na 2-5 mestu
je pa zagotovo maskota tega športa, vendar ne zaradi rezultatov
........................................
.....
9 sezon bil skupni zmagovalec in potem nekdo trdi, da njegovi rezultati ne štejejo za to kar je postal?

Ajde bejži no!
nelon
# 01.09.2017 ob 08:48
Uf upam da ni to konec kariere
The Stig
# 01.09.2017 ob 10:53
največji antipatik z največ fani.
zanimivo.

a mogoče veš zakaj si je napisal Doctor? Dvomim.
umazanec22
# 01.09.2017 ob 09:38
@lordstandish Me zanima kdo od teh ki so zdej v vrhu bo pri takih letih tak konkurenčn kot je Rossi.
success
# 01.09.2017 ob 11:08
rangerno, a recimo Marquez pa zmaguje z nekonkurencnim motorjem slucajno?? Pedrosa ima pa naprimer cel cas top motor in se ni slavil prvaka. In pokazite mi Italijana, ki govori lepo anglesko? vsi z ita prizvokom.
lookaaa
# 01.09.2017 ob 10:03
@frisk2k

motokrosa ne vozi za zabavo, ampak za trening. in ni edini v tej karavani, ki tako trenira. tudi marquez ga odpelje, pa kak supermoto tudi. tisti obcutki odnasanja pri nizjih hitrostih so zelo dobrodosli tudi pri visjih.
zukauskas
# 01.09.2017 ob 08:57
Forza Rossi!
popravek99
# 01.09.2017 ob 09:33
@lordstandish verjetno res tako zgleda ce spremlas motogp tam nekje od sredine junija...
carlos_carlos
# 01.09.2017 ob 12:20
rangerno1

Moto GP najbolj strastno spremljajo v "latinskih" državah. In malo splošne razgledanosti ti manjka, da bi ugotovil, da tam angleščina sploh ni tako bistvena, kot se morda nam/tebi zdi. Če pa daš za primerjavo podelitev nagrad UEFA nogometašem in tam vidiš Messija ali pa Nemko, ki angleško sploh nočeta govoriti, Buffona, ki je sicer gospod, ampak angleško srednje pa Ronalda, ki je leta igral v Angliji in je še vedno samo "very appi"... Schevchenko tudi ni blestel, da ne govorim o Čeferinu, ki je celo funkcionar.... Kratko povedano Rossi v tem nič ne izstopa. In to ni bistveno za nobenega od prej omenjenih. Vsi so mojstri na svojih področjih. Rossi pa doktor.
pero5
# 01.09.2017 ob 11:32
Meni je bilo tudi najbolj všeč, ko je z vsemogočne Honde presedlal na Yamaho - in takoj spravil prej 'nepremagljivo' Hondo na kolena. Vale je pač Vale, vsak ljubljenec občinstva bo imel tudi svoje zagrizene nasprotnike. Čas je da gre v pokoj, ogromna škoda za MotoGP, ampak enkrat tudi to pride.
The Stig
# 01.09.2017 ob 11:17
angleščine je, kakršna je. Verjetno on tvoje vožnje z motorjem ne bi zasmehoval kot ti njegovo angleščino. Tu si pokazal, kdo si
Emmure
# 01.09.2017 ob 10:36
@lordstandish...rossi je povprečni voznik:
hahahhahahahahahahahahahhaa
losmarko
# 01.09.2017 ob 17:10
ha, ha, da nekdo izjavi da je Rossi kr en, je navdno trolanje...
Moto GP=Rossi, ker če se on ne bi pojavil v tem športu, moto GP danes ne bi bil to kar je in postal tako medijsko zanimiv... nihče temu športu ni dal toliko kot prav on.
Tudi po upokojitvi, sem prepričan, da bo za medije in navijače, še vedno bolj zanimiv in oblegan kot marsikateri bodoči svetovni prvak...
GupeM
# 01.09.2017 ob 11:52
Za nekatere pametnjakoviče, ki pravijo, da je Rossi kr en:
Od leta 2000, odkar vozi v najprestižnejšem razredu, je bil:
- prvak kar 7x (2001-2005 in 2008-2009).
- na drugem mestu 5x (2000, 2006 in 2014-2016)
- tretji 2x (2007 in 2010)
- po enkrat četrti, šesti in sedmi (2011-2013)

Prvak je torej moral ravno Rossija premagati kar 5x. Pohvalno za Rossija predvsem v zadnjih treh letih, da lahko pri svoji starosti konkurira mlajšim kolegom. Poleg tega je najslabši dve uvrstitvi dosegel z Ducatijem, ki mu enostavno ni ustrezal.
carlos_carlos
# 01.09.2017 ob 11:01
rangerno1

kaj ti bo angleščina, če vsi razumejo italijansko ;).
juventina10
# 01.09.2017 ob 08:57
če mu ne odvzamejo možnosti za naslov za zeleno mizo, se pa zgodi tole.....škoda.
qayxc
# 01.09.2017 ob 12:28
carlos_Carlos doktorji so kvečjemu tisti, ki ga bodo sedaj krpali in to tudi po 30. letu starost, ko je bil Rosi zadnjič prvak (l.2009).
dodd
# 01.09.2017 ob 10:15
frisk2k
Da ima (je imel) realne šanse je bilo že pred poškodbo popolnoma nerealno.
Mimogrede, to je izjavil med vrsticami tudi sam.
din-diin
# 01.09.2017 ob 20:03
Sej hejtrji vejo kdo je Rossi, tolk je dober :)
din-diin
# 01.09.2017 ob 19:57
Kok ste eni butthurt, neverjetno! :)))))
carlos_carlos
# 01.09.2017 ob 18:19
qayxc

hm. ne vem, če mu je ukradel sedež na poltovarniški Hondi, ko je pa Biaggi šel na tovarniško Yamaho. Za zagotovo boljši denar kot ga je imel pri Hondi. Kjer je kasneje tudi vozil za tovarniško moštvo in naredil nič veliko. Ti pa dajem prav. Dodal bi še Raineya, ki je bil boljši kot Doohan in mogoče še Schwantz... ampak to je zdaj tako...

Rossi pa bi uspel v vsakem primeru. Je kvaliteta. Očetove veze so zagotovo pripomogle, samo na stezi je pa sam. Če ne drugega mora premagati moštvenega kolega.

Je pa kotroverzna osebnost. Kar pomeni, da ga veliko ljudi ne mara. V njegovem primeru ga pa veliko več ljudi obožuje. Vsaj na dirkah je tako. Religija. Ja in navijam zanj. Pa mi ni težava priznati, da je Marqez izjemen. Pa še to bi omenil Stonerjev naslov z Ducatijem je en večjih dosežkov v tem športu. Mogoče celo nad Rossijevimi.
burruchaga1986
# 01.09.2017 ob 14:29
The Stig

# 01.09.2017 ob 11:17
angleščine je, kakršna je. Verjetno on tvoje vožnje z motorjem ne bi zasmehoval kot ti njegovo angleščino. Tu si pokazal, kdo si

Rangerno1: sine, ko te nekdo tako "pomalča" kot je tebe the stig, je najbolje, da se za nekaj časa skriješ v kakšno luknjo.
hefe
# 01.09.2017 ob 13:29
Rossi je bil prvak samo takrat ko ni bilo prave konkurence

Ja, seveda, Lorenzo pa res ni bil nikol konkurenca. Tako kot tudi ne Stoner, Pedrosa, Gibernau, Capirossi, Hayden, Melandri, Roberts Jr., Biaggi, Edwards, pa še kdo. Sami levaki.

Je pa res, da je treba, če si premlad, kdaj kako stvar tudi prebrat. Google ni tvoj sovražnik.
carlos_carlos
# 01.09.2017 ob 13:22
qayxc

lahko da so "samo" zdravniki, kirurgi.

Doktorat imaš lahko iz večih področij. Rossi ga iz motociklizma zagotovo ima....
qayxc
# 01.09.2017 ob 12:19
Da nebo pomote, želim mu uspešno okrevanje, motoš port pa naj zamenja za kaj drugega, oziroma manj tekmovalno zadevo, ker mu že kar nekaj let ne gre preveč dobro od rok.
The Stig
# 01.09.2017 ob 11:48
on je doktor komunikacije z mediji in javnostjo. oboji ga obožujejo,
Vsi ga kopirajo, nihče ne doseže

še intelektualca kot si ti se dotakne
carlos_carlos
# 01.09.2017 ob 11:12
rangerno1
rangerno

ne vem koliko si ti star in kako dolgo spremljaš dirkanje. On je iz vsemogočne honde, ki je imela enih 10 naslovov zapored prestopil k Yamahi, ki takrat res ni bila na nivoju in takoj začel zmagovati. zagotovo je Yamaha veliko vložila, ampak rezultat je bil takojšen. In ja napram konkurenci je bil vsemogočen. On ni eden izmed dirkačev moto GP-ja. Moto GP je njegova last on ga za zdaj v največji meri poganja. Kdor je bil kdaj na dirki (razen mogoče v Španiji ali Avstraliji), ve o čem govorim. Večina ostalih oz. aktualnih dirkačev so zgolj posnemovalci. Tu bi vseeno izločil Marqueza, ki je po talentu in rezultatih v njegovih letih primerljiv z Rossijem. Če bo prestopil k Yamahi ali Ducatiju in zmagal še tam pa toliko bolje. Se pa strinjam da s preslabim motorjem ali takšnem ki mu ne leži tudi on ne more storiti ničesar. To se je lepo pokazalo, ko je Valentino dirkal za Ducati.
levanda
# 01.09.2017 ob 10:32
Upam, da se dobro pozdravi in pride naslednjo sezono po 10. naslov.
kak-tus
# 01.09.2017 ob 10:10
Andiamooooo Valeeee...

Daaaaleč najboljši. Vsi, ki so bili prvaki zadnja leta (Marquez, Lorenzo, Kentucky Kid...) niso nabrali toliko naslovov kot Vale, vedno pa so za naslov morali premagati ravno Valeta. Oni se menjujeo, Vale pa ostaja. Kdo je torej najboljši ?? Gledano skozi daljše obdobje. Za vsako leto posebej je pač tako kot sem napisal. Vsako leto (zadnja leta) se najde nekdo, ki je malenkost boljši od Valeta.
gesan
# 01.09.2017 ob 09:42
izmanator
# 01.09.2017 ob 09:34
M_K, da je povprečen voznik, to pišejo pamži, ki jih še ni bilo na svetu ko je že Rossi osvajal svoje prve lovrike. ROSSI legenda forever, okrevaj čimprej. Brez njega motogp ni to
........................................
................
Od kdaj je pa "maskota" mišljena za povprečneže?
Napisal je namreč, da je on "maskota" tega športa.

Drugo je pa res zabluzil!
gz4468
# 01.09.2017 ob 09:09
bilzerian, enkrat pred leti si je na prostem treningu/kvalifikacijah že zlomil nogo, mislim da ravno tako desno.
bilzerian
# 01.09.2017 ob 08:57
v dolgoletni karieari prva resna poškodba?
Kekec99
# 09.09.2017 ob 07:43
Katastrofa
as_kgarnett
# 04.09.2017 ob 19:34
kolikor poznam Rossija bo še dirkal v bodoče,ker sam ve, da je zelo popularen.
Fs
# 03.09.2017 ob 12:32
Pa so se Marquezu in DORNI sanje uresničile.
d_a_r_k_o
# 02.09.2017 ob 16:12
Ne gre za dvojni zlom golenice, temveč zlom golenice in mečnice.
Tokrat se je ponesrečil pri enduro treningu in ne pri motokrosu.
qayxc
# 01.09.2017 ob 18:51
Carlos-Carlos kolikor se spomnim je bila takrat Honda Nastro Azuro eden najboljših motorjev in je Batmax že skoraj imel pogodbo v žepu pa se je Rosijev klan odločil, da nebi bilo dobro da sta tam skupaj, potem je bilo nekaj težkih besed z obeh strani samo so Italijani vse nekako pomašili, kar pa se ostalega tiče se strinjam s teboj, samo njegov navijač pač nisem, kot dirkača bi ga še nekako prenašal, kakor osebo pa nikakor, to je sicer moje subjektivno mnenje, ampak kaj hočemo. Pa za informacijo tudi z Italijansko davkarijo je že imel opravka, ko je navidezno živel v Angliji in v Italiji ni plačeval davka. Sedaj pa bodi dovolj in obilo užitka ob spremljanju moto gp.
juventina10
# 01.09.2017 ob 14:52
hahahah, res antipatik športnik, .....na vsaki dirki je 3/4 rumene barve,mogoče pa zato ker ga ne marajo...ne moreš verjet, zakaj je the doctor ? to je jasno vsakemu ki spremlja moto šport vsaj ene 20, če ne 30let.njegova angleščina nam vsakokrat ,ko je med prvih tri popestri dan, poleg tega seveda , da je na stopničkah, zanime me kaka bi bila tvoja italijanščina, da se ne bi vale valjal od žalosti.
carlos_carlos
# 01.09.2017 ob 14:21
qayxc

ne se vaditi ven ;). Res me zanima, kje je Biaggiju prevzel mesto v ekipi. Bi pa verjel, da si z njim ni želil deliti moštva.... Če si bil kdaj na dirkah, ti je lahko jasno, da je za tem kar vidiš na ekranih velika mašinerija, kjer ima velik delež zraven tudi Rossi in njegova podjetja. ne bi se čudil, če bi se kdaj v zvezi z njim kakšna davčna oglasila. Kar se pa tiče nejgovih predstav na stezi so še vedno korektne. Po rezultatih ga bi kakšen mlajši najbrž zadovoljivo nadomestil, recimo letošnji Zarco. Po karizmi, vznemirjenju, obvladovanju medijev pa ga trenutno ni videti. Mogoče tale Mir, ki bo letos dobil 125 ccm.
carlos_carlos
# 01.09.2017 ob 14:02
za vse ki so poznavalic moto športa je enostavno izjemen. Pa četudi do 2009. To je enih 13 let kariere.
carlos_carlos
# 01.09.2017 ob 14:00
qayxc

zdravniki so lahko doktorji, tako kot v vseh vejah znanosti. Ni pa to nujno. Iz katere ekipe je zrinil Biaggija? Da ne bo pomote, vedno je bil hitrejši od njega, bolj na nož itd. Skratka boljši. Pa sem bil svojčas navijač Biaggija. Žal je predolgo vztrajal v 250 ccm. Se pa ne spomnim za nazaj, zakaj je teu bilo tako. Ali ni dobil ponudbe konkurenčnega moštva ali pa se enostavno ni počutil dovolj dobrega... Njuno rivalstvo je itak legendarno. Če so posredi italijanski mediji, pa si lahko misliš, koliko od vsega kar so pisali, je res. Rossi nekaj posebnega zgolj ni za tiste, ki ga imajo v želodcu, podobno kot to v tenisu ni Federer ali pa v F1 Schumacher oz. Senna itd...
burruchaga1986
# 01.09.2017 ob 13:42
lordstandish

# 01.09.2017 ob 08:49
rossi je povprečni voznik:
že deset let brez naslova, moštveni kolegi ga vsako leto znova šolajo, zmaga na vsake 1,5leta, večinoma na 2-5 mestu
je pa zagotovo maskota tega športa, vendar ne zaradi rezultatov

Če je rossi povprečen voznik in maskota... Kaj si potem ti?
qayxc
# 01.09.2017 ob 12:30
Rad bi videl tega Rosija na motorju, ki ni Yamaha ali Honda, spomnite se izleta k Dukatiju.
gz4468
# 01.09.2017 ob 12:24
Rossi je bil zadnja 3 leta drugi, torej je bil ravno on tisti, ki ga je bilo potrebno premagati za naslov. Ob tem velja še omeniti, da so njegovi največji konkurenti 10-15 let mlajši. Je vse prej kot povprečen voznik.

Rossi je ponesel mogoGP nekaj nivojev višje in je upravičeno maskota tega športa. Konkurenčen Rossi pomeni tudi veliko večje prihodke za Dorno.

Pa še malo o tem "povprečnem vozniku", ki je, po mojem mnenju, največji talent sodobnega motošporta. Večkratni prvak mogoGP, tudi pri skoraj 40 letih še vedno konkurenčen. Na testiranjih F1 je bil po 3 dneh le pol sekunde počasnejši od Schumacherja. V nascarju desetinko počasnejši od prvaka. Zmagovalec rallyja v Monzi. Razumem, da ne more biti vsem všeč, ampak kljub temu ni potrebno njegovih dosežkov metati v koš.
qayxc
# 01.09.2017 ob 12:14
Tako je če glava ne dela, vedno je bil privilegiranec in mu ni bilo treba dosti razmišljati, potem pa seveda sledi kaj takega.
Kazalo