Nogomet

Poudarki

  • Grda rana na kolenu Sergia Busquetsa
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,6 od 18 glasov Ocenite to novico!
Sergio Ramos
Sergio Ramos in Pepe sta se takole veselila edinega gola na tekmi. Foto: EPA
Lionel Messi
Lionel Messi je dosegel 23. prvenstveni gol, s čimer le še za zadetek zaostaja za vodilnim Cristianom Ronaldom. Foto: EPA

Dodaj v

Barcelona spet kravžljala živce navijačem

Ramos poskrbel za zmago Reala
5. februar 2012 ob 00:24,
zadnji poseg: 5. februar 2012 ob 23:22
Barcelona - MMC RTV SLO

Tako vodilni madridski Real kot tudi prva zasledovalka Barcelona sta v 22. krogu španskega nogometnega prvenstva tesno zmagala, kar pomeni, da Madridčani pred Katalonci ohranjajo sedem točk naskoka.

Real je z 1:0 ugnal "sosede" iz Getafeja. Edini zadetek je padel v 17. minuti, ko je Sergio Ramos žogo po podaji Mesüta Özila s kota z glavo poslal v mrežo. V slabi tekmi na stadionu Coliseum so varovanci Joseja Mourinha zanesljivo branili minimalno prednost. Resnici na ljubo, to ni bilo težko, saj Getafe ni pokazal veliko.

Tello izkoristil podajo Messija
Barcelona je z 2:1 premagala Real Sociedad, a ni navdušila. Domači so povedli v 9. minuti, ko je Lionel Messi z lepo podajo v ogenj poslal Cristiana Tella, ki je nato z diagonalnim strelom po tleh matiral Claudia Brava. V nadaljevanju bi lahko Barca povišala vodstvo, a bi na drugi strani kaj lahko zadeli tudi gostje. Tako se je v 52. minuti Antoine Griezmann sam znašel pred Victorjem Valdesom, ki pa je na Barcino srečo dobil ta dvoboj.

Vela hitro odgovoril Messiju
V 72. minuti je Daniel Alves sijajno podal za hrbet gostujoče obrambe, kamor je vtekel Messi, nato pa žogo s polvolejem pospravil za hrbet Brava. Vendar so gostje odgovorili tako rekoč v naslednjem napadu. Po lepo izigrani obrambi je Carlos Vela matiral Valdesa. V 81. minuti je Carlos Martinez "v žaru boja" s kopačko trčil v koleno Sergia Busquetsa, tako da so morali slednjega z grdo rano odnesti z igrišča. Busquets je na zelenico prišel le nekaj minut pred poškodbo. Na srečo domačih je vsaj njihova mreža do konca ostala nedotaknjena.

22. krog:
BARCELONA - REAL SOCIEDAD 2:1 (1:0)
Tello 9., Messi 72.; Vela 74.

GETAFE - REAL MADRID 0:1 (0:1)
Ramos 18.

ATHLETIC BILBAO - ESPANYOL 3:3 (1:1)
Marcos 26., Llorente 58., Martinez 65.; Romaric 33., Weiss 48., Albin 92.

MALLORCA - BETIS 1:0 (1:0)
Castro 24.
RK: Ramis 86., Victor 93.; Alvarez 75.

LEVANTE - RACING SANTANDER 1:1 (1:0)
Kone 23.; Arana 61.

SPORTING GIJON - OSASUNA 1:1 (1:0)
Carmelo 33.; Lekić 77.

SEVILLA - VILLARREAL 1:2 (1:1)
Jesus Navas 33.; Borja Valero 20., Camunas 80.
RK: Oriol 90./Villarreal

ZARAGOZA - RAYO VALLECANO 1:2 (1:0)
Postiga 33.; Costa 75., Michu 82.

ATLETICO MADRID - VALENCIA 0:0

GRANADA - MALAGA 2:1 (0:0)
Ighalo 57., Lopez 81.; Rondon 68.
RK: Demichelis 83./Malaga

Lestvica:                             
REAL MADRID       21 18 1  2 71:19  55
BARCELONA 21 14 6 1 61:13 48
VALENCIA 21 10 7 4 31:22 37
LEVANTE 21 9 5 7 27:25 32
ESPANYOL 21 9 5 7 25:24 32
ATHLETIC BILBAO 21 7 9 5 33:28 30
ATLETICO MADRID 21 8 6 7 31:27 30
MALAGA 21 8 4 9 25:31 28
OSASUNA 21 6 10 5 23:33 28
GETAFE 21 7 6 8 22:27 27
SEVILLA 21 6 8 7 22:24 26
RAYO VALLECANO 21 7 4 10 25:32 25
MALLORCA 21 6 7 8 18:25 25
GRANADA 21 7 4 10 16:28 25
REAL SOCIEDAD 21 6 6 9 23:30 24
REAL BETIS 21 7 2 12 23:30 23
VILLARREAL 21 5 8 8 20:29 23
RACING SANTANDER 21 4 10 7 18:26 22
SPORTING GIJON 21 5 4 12 20:39 19
ZARAGOZA 21 2 5 13 16:38 12
A. V.
Prijavi napako
Komentarji
Zizou
# 06.02.2012 ob 23:04
No oprosti ampak to zame definitvno ni enajstmetrovka. Žoga ga je zadela v rebra, pa potem oplazila v roko, ki jo očitno skuša umakniti. Tudi Abidala je zadnjič proti Realu žoga oplazila po roki in tudi tam upravičeno ni bilo enajstmetrovke. Drugačna situacija sicer ampak hočem povedat, da sem absolutno zato, da se takih poceni enajstmetrovk ne sodi. Higuaina je zadela v rebra in se odbila stran, niti slučajno ni z roko preprečil gola ali kaj podobnega. Sploh pa je tip ležal na tleh in odmaknil roko kolikor jo je dejansko lahko, kaj drugega ni mogel pri tem strelu. Če ne drugega pa priznam, da je Real imel srečo, saj je izjemno težka situacija za sodniško presojo in verjamem, da bi se našel sodnik, ki bi dosodil penal. Niti se dobro ne vidi, igralci ponorijo, Real je glede tega definitivno imel srečo, vseeno pa mislim, da Valencia ni bila oškodovana.

Pa upam, da si kaj drugega še prebral v mojem postu, ne samo to glede te sporne situacije. :)
messi1819
# 06.02.2012 ob 14:49
@zizou

http://www.youtube.com/watch?v=PpYxxyYLg
4Y&feature=player_embedded
preceni sam
:)
buhuhu
# 06.02.2012 ob 14:24
Nov spletni nogometni manager

http://www.footielegend.com/index.php?r=
0000353
shooter1973
# 06.02.2012 ob 07:26
Kakorkoli +7 pa se požrite :D
zike
# 05.02.2012 ob 20:45
Debata okrog sodnikov v tej sezoni se je začela po 2. tekmi pokala med Barco in Realom ko so igralci Reala in posledično navijači doživeli kratek stik v možganih in začeli kot je v navadi iskati izgovore v sodnikih, medtem pa bi morali biti tiho in se zahvaliti smešni španski zvezi,ki ni kaznovala Pepeja. Dejstvo je, da vsi od navijačev, igralcev, o trenerju nima sploh smisla govoriti in seveda tudi madridskih medijev imajo neverjetno sposobnost pozabljanja stvari,oz. sposobnost selektivne analize sodniških napak. Najbolj bizaren dogodek, ki jasno kaže kako stvari stojijo je umetno ustvarjena afera "Villarato" kot posledica frustracij madrižanov v zadnjih 3 letih ko je madridski časnik naredil fotomontažo "ofsajda" Pedra in s tem sprožil medijski pritisk na sodnike. tukaj se je lepo videlo vsa "objektivnost" madrižanov, po prihodu Mourinha, ki se ne more znebiti kompleksa Barce in Pepa Guardiole pa se je začelo kolektivno izpiranje možganov. spomnites se samo kolikokrat je Mourinho prejšnjo sezono udrihal čez sodnike, druge ekipe, ki igrajo proti Barci, urniku tekem, ....
bozz
# 05.02.2012 ob 20:24
Pa dobro, kar je bilo v preteklosti, je preteklost. Res je Barca nekoč imela neverjetno srečo s sodnikom v Ligi prvakov - čeprav je tudi res, da je potem pometla z nasprotnikom v finalu. Ampak v tej sezoni pa morate priznati, da je bila večkrat oškodovana s strani sodnikov in da bi razlika med Realom in Barco bila drugačna, če bi sodniki opravili svoje delo, kot se spodobi.
Zizou
# 05.02.2012 ob 19:45
Komur se tega gor ne da brat, povzetek je: Če Barci letos spodleti obraniti naslov, to ne bo zaradi sodnikov.
Zizou
# 05.02.2012 ob 19:44
luka007 tudi jaz nisem rekel, da si to rekel ;) Grenak priokus pa bo mislim da tudi pri Barci. Dvakrat zmagati Madrid pa brez prvenstva. To je tudi kar smešno, če mene vprašaš. No pa pustimo tu, načeloma je tu še tako ali tako en el clasico, kdo ve kaj se zgodi.

Hja zadnje čase se vedno razvije debata o sodnikih po vsakem kolu in to na pobudo navijačev Barce. Zanimivo je brati komentarje, sploh navijačev Barce, ki si vsak na svoj listek seštevajo "točke, ki so jim jih odnesli sodniki", da bodo lahko na koncu prvenstva (V PRIMERU zmage Reala) veselo mahali s temi listki in njihovim izračunom točk, po katerem je Barca seveda suvereno na prvem mestu :D.

Ampak to seštevanje je bolj tako no. Vidim, da je uporabnik mess1819 naredil že celo svojo računico. Treba je vsekakor biti malo bolj objektiven. Higuain še zdaj ni jasno a je bila tam roka ali ne, meni se zdi da ni bila, tip je ležal na tleh in kolikor se spomnim, ga je zadela v rebra? Pa če se ne motim je bil še nekdo v ofsajdu tik ob casillasu. Potem včeraj roka Pepeja, tu tudi ni nujno, da Real potem ne bi zadel še enega in je malo krivično jim kar odvzeti 2 točki se ti ne zdi? Sploh Real zadnje čase ko mu ne teče voda v grlo zelo slabo igra, ko pa je treba rezultat spreobrniti je takoj druga zgodba. Lepi primeri tekem v zadnjem času: Malaga, Mallorca, Zaragoza, Barcelona. Plus pozabiti na roko Levanteja, ko je bilo 0:0 in bi Real moral imeti penal, pa je na koncu izgubil. Nekatere si si preprosto izmislil (prekršek Benzemaja?). Pri Barceloni težko komentiram, ker nisem toliko gledal. Treba je omeniti, da penali niso nujno vedno zadeti pri Barci. Plus če se ne motim je proti Bilbau lahko bila Barca vesela, da v prvem polčasu ni ostala že brez Piqueja (faul zadnji v obrambi). Ampak vseeno, nabijanje o sodnikih itak vodi v eno samo kregarijo.

Delajte kalkulacije kolikor želite, nihče vas ne ovira. Sploh za tiste, ki vas to pomiri, je to v bistvu zelo zdravo. Ne pa povsem izgubiti kompasa. Nekaj dejstev sem že naštel. Za nekaj se jih ne spomnim. Dejstvo je, da je so bile tudi proti Realu letos že kakšne čudne odločitve, vendar se ko je rezultat 3:0 seveda teh nihče ne spomni, ker je Real VSEENO ZMAGAL. To dragi moji je point. Ne jokajte kako v zadnjih petih minutah niste dobili penala pri izidu 2:2. Vprašajte se zakaj je takrat bilo 2:2? In zakaj je bilo pri Realu takrat 3:0 in ni nihče jokal, če jim kdo ni piskal penala (razen mogoče CR). Ali pa gol Zaragoze zadnjič iz ofsajda. Na koncu je bilo 3:1 in nihče ne paničari, sodniška napaka je bila ampak je Real vseeno obrnil izid. Upam, da je bilo jasno kaj sem hotel povedati.

Vem, da subjektivnost v primeru navijanja za določen klub pač ne pozna meja, tudi sam sem sigurna kdaj subjektiven, vendar ne pa pozabit razmišljat malo "outside the box" ;)
jost
# 05.02.2012 ob 19:12
Getafe pac ne bo kradel pik Realu, ce so ustanovitelji Getafeja navijaci Reala (navijaski klub)
Gekko
# 05.02.2012 ob 18:21
Eni, ki spominjate na tekmo Chelsea - Barca tudi pozabljate reputation Drogbaja, predvsem v tistem času. Glede na to, da je padal kot pokošen vsakič, ko je veter malo bolj zapihal, ni nič čudnega, če je šla kakšna 50/50 odločitev za penal ali karton Drogbaju in Chelseaju na škodo. Uf, pa recimo tisto vlečenje Carvalha za dres Valdesa ob golu Chelseaja po kotu kakšno leto predtem. Da ne govorim niti o vseh odločitvah, ki so šle npr. mourinhu na roko (kako je s Portom izloču United iz LP,...). Sodniki so pač samo ljudje, sprijaznite se.
kingstone
# 05.02.2012 ob 17:58
upam da postane real prvak španije. kako bodo tečni bacelonaši penasti... pa obakrat so jih premagali!!
LOOOOL
zike
# 05.02.2012 ob 17:18
Lepo da si vse to omenil tgomly!!! Pozabljaš pa eno stvar in to je, da sporna situacija še ne pomeni dejstvo, tako da omenjanje razveljavljenega zadetka Ramosa je smešno, saj je zadetek popolnoma upravičeno razveljavljen, smešni so tudi izgovori glede Lassa, vsi se strinjajo tudi madridski časniki, da si je zaslužil rdeči karton. Še enkrat pa lahko vidimo selektivno uzbiranje situacij ko gre za Barco saj navajaš samo enostranske situacije. Po tvoji logiki pa se navijači Čelskija nimajo kaj pritoževati saj kot si napisal penal ni zadetek, torej neuprvičeni rdeči karton abidala je večja škoda kot nedosojene 2 11-m za Čelski. Pozabil si omeniti npr. napako sodnika ko ni izključil Pepeja na tisti tekmi pokala v Madridu, saj bi Barca imela pol ure časa igralca več, pozabil si omeniti, da bi lahko sodnik na tisti znameniti lanski tekmi lige prvakov v Madridu sodnik brez težav lahko izključil Marcela, Ramosa in Arbeloo zaradi "pohodniških"štartov brez žoge; pozabil si omeniti neupravičeno razveljavljene zadetke Barce na tekmah z Arsenalom,Interjem;pozabil si omeniti nedosojeni rdeči karton Ballacka na prvi tekmi LP proti Čelskiju;pozabil si omeniti zadetek Milita iz ofsajda,....Ugotavljati kaj je bolj škodljivo, nepiskan penal, neupravičeno piskan ofsajd, rdeči karton, ,,,je nesmiselno ker napaka je napake in odvisno je tudi v kateri situaciji se ekipa nahaja in npr. za Barco je lahko večji hendikep razveljavljen zadetek ali nepiskan penal kot pa rdeči karton zaradi dejstva, da je Barca ekipa, ki lahko najbolje zadržuje žogo v svojih nogah in s tem bi seji mogoče najmanje poznala odotnost igralca manj v primerjavi z drugimi ekipami.

Jaz bi pa rad, da se na napake sodnikov gleda pravično,oz, da jih ne omenjamo selektivno in ne poveličujemo ene napake v primerjavi z drugimi. dober primer je bil zadnji pokalni el classico, vsi so samo omenjali sporne situacije v realovo škodo, pozabili pa so tiste, ki so šle v škodo Barce, predvsem pa so pozabili psihota Pepeja.
tgomly
# 05.02.2012 ob 16:34
@zike

Pameten ko noč. Če razmišljaš v smislu 11m=zadetek, rdeči karton(ni)=zadetek, potem se strinjamm da je bilo sojenje na tekmi z arsenalom,interjem..."pošteno". Če pa pogledamo proti arsenalu 10:11 že od prvega polčasa, inter barca 10:11 že od prvega polčasa, elclasiki (do poletja lani) 11:10 VEDNO zaradi simuliranja!!! In ko sodnik izključi igralca škodi ekipi DO KONCA!!! če pa dosodi 11m pa to niti ni gol!!!(svetovno prvenstvo gana:urugvaj suarez 122minuta). URUGVAJ JE PRIŠEL V POLFINALE! No pa da nebi pozabili razveljavljenega gola na zadnjim elClasicu (ne rečem da si lass ni zaslužil rumenega kartona za drugi prekršek, ampak za 1 si NI!!!+rad gledam nogomet in želim da se borijo 11:11 in da igrajo bizgec+iniesta+xavi).ZAKAJ? kadar igrajo vsi 3je barcelona še NIKOLI NI izgubila!!!
Opteron
# 05.02.2012 ob 16:24
@zike

Se popolnoma strinjam. Se danes se opeva tistih zadnjih 10min igre med Barcelono in Chealsejem a igra je imela 180 min. Vse napake sodnika prej, nekateri ne sprejemajo.

Zarad mene naj Real osvoji letos la ligo...meni bo dovolj zmaga barce na zadnjem el clasicu ;), si je real le zasluzil naslov.

Upam pa tudi na obranitev LP. To je vse kar bi rad letos od Barce.
zike
# 05.02.2012 ob 16:17
Realovi navijači poskušajo na vsak način enačiti eno sodniško napako z 4-5 sodniških napakami kar je smešno, ko pa zmanjka argumentov pa takoj beremo preteklost, tekmo z Čelskijem, seveda pa so vsi ti "argumenti" enosmerni in ne upoštevajo napak, ki so bile storjene v Barcino škodo,včasih ne upoštevajo niti samih tekem in dejstva, da se npr. v izločilnih bojih igrata 2 tekmi. ena izmed takih zadev je prav opevan dvoboj z Čelskijem kjer barca-haterji še vedno ne vedo, da so se igrale 2 tekmi in da bi dvoboj bil že odločen na tekmi v Barceloni če bi sodnik pošteno sodil, ampak tekme kjer je Barca oškodovana pa itak ne obstajajo. Včasih tudi počasi v eni tekmi kjer je barca oškodovana ne obstajajo in dober primer je lanska tekma z Arsenalom, kjer smo samo brali o RVP izključitvi, medtem pa v 1. polčasu vsi pozabljajo nedosojeno 11-m nad Messijem, o prvi tekmi in neupravičeno razveljavljenem zadetku Barca pa da sploh ne govorimo. Skratka, demagogija in pranje možganov realovih navijačev se še vedno nadaljuje in bojim se da bomo za kakšne 2-3 leti imeli "nogometno Severno Korejo".
primos
# 05.02.2012 ob 16:16
kako slabo realizacijo pa ima messi, to je naravnost neverjetno

glede sojenja je tako, prej kot nekdo tukaj piše in dela primerjave je potrebno pogledat tudi vse tekem ostalih primerjalnih ekip, vse sporne sodniške odločitve v škodo in korist. In iz takše analize lahko dobimo neko realno sliko.
Kaj pa jaz vem koliko krat sodijo v škodo Valenciji, Espanyolu,... ali Realu

to ko pa nekdo ki pogleda 60% tekem svoje ekipe ali pa tudi vse, pa potem nič ostalih - takšno pisanje o sodnikih potem enostavno nima teže
Vidergar
# 05.02.2012 ob 16:14
messi1819 maš prav. se strinjam da je imel letos real malce pomoči. Samo to ni razlog za 6 remijev barce in 1 poraza letos. Usak je najbol odvisn od samega sebe.
tgomly
# 05.02.2012 ob 16:13
PEPE CAR. pa tako se obnaša zaradi mou-a. Zaradi simuliranja je bil v polovici primerov izključen, sedaj je pa začel sam simulirat in tudi sodniki gledajo nanj malo drugače. Bizgec prvič ni simuliral. takoj sem se spomnil na INTER!!! čeprav poškodbe ne privoščim nikomur. Je pa zanimivo. Nihče nebi priznal da pri barci simulira messi(in druščina) pri realu pa PEPE. Pri barci simulira najboljši nogometaš na svetu. Pepe pa ni najboljši niti pri realu, niti v obrambi pri realu.
messi1819
# 05.02.2012 ob 15:45
dobro zdaj mešamo ligo prvakov pred 3 leti z letošjim sojenjem v primeri division...primerjam samo isto tekmovanje ne pokala in lige prvakov (kjer ne sodijo španci) :) no se pa popolnoma strinjam da bi pinto moral biti izključen in da so oškodovali chelsea 3 leta nazaj :) ampak letos imam občutek da se vse odločitve sprejemajo v eno smer če me razumeš :) seveda pa so tudi napake ki gredo v korist barcelone v preteklosti (kot so za vse ekipe) ampak jih je letos zelo zelo malo
MIRNČAN
# 05.02.2012 ob 15:42
Navijači Barcelone že iščejo izgovore k izgubljajo naslov. Bodite realni lepo prosim. Pa prvič mate neke težave s poškodbani.
Vidergar
# 05.02.2012 ob 15:13
ok use kul messi1819, nism navijač niti enih niti drugih. Poglej rajši kaj delajo sodniki pri barceloni?? tekma z chelsijem in nazadjne z valencio,ko je pinto branil izven kazenskega prostora z roko?

ali po domoče,pometi pred vašim pragom :D
messi1819
# 05.02.2012 ob 15:04
no jaz bi le spomnil na nekatere odločitve ki so direktno vplivale na rezultat reala in barcelona pa na "potencialne" točke ki so jih eni in drugi izgubili oz pridobili na račun sodnikov...
Real Madrid:
1. proti getafeju penal (prekršek izven 16m) pri rezultatu 0:0 ko se tekma lomi
2. v valenciju čista roka higuaina v odnikovem podaljšku spregledana pri rezultatu 2:3
3.na tekmi z mallorko regularen gol mallorke za 2:0 (sodnik piskal ofside) in potem še pri golu za 1:2 prekršek benzemaja v naspadu po mojem mnenju
4. zadnje kolo z getafejem roka pepeja v kazenskem prostoru ob koncu tekme pri rezultatu 0:1 pa še druge ki se jih ne spomnem...
Barcelona:
1. proti valenciji v gosteh 2 čista penala nad messijem na koncu je bilo 2:2
2. v gosteh pri getafeju razveljavljen gol neupravičeno zaradi ofsajda kljub temu da je žogo messiju "podal" igralec getafeja
3. gostovanje pri espanjolu in čisti penal pri 1:1 v sodnikovem podaljšku ko je pedo streljan na prazen gol in je nasprotni igralec žogo ubranil z roko
4. penal nad iniesto proti betisu a je iniesta dobil karton za simulacijo pri rezultatu 2:2 kjer se tekma lomi...

no to je le nekaj odločitev ki se jih spomnem z glave...verjamem da nism najbolj objektiven ker sem navijač barcelone a mene se zdi da letos sojenje poteka v smeri da se enim koristi drugim pa škodi...kar je po eni strani tudi razumljivo ker je barcelona že preveč časa dominantna v španiji in ima kraljevi klub velike lobije na zvezi in pri sodnikih (ker drugače si ne morem predstavljati kako lahko mourinho za brco fabregasu in prst v oči villanovi prejme eno tekmo kazni v šp. superpokalu in 600€ kazni za primer zahovič je bil v slovenskem prvenstvu ko je kritiziral in čakal sodnike prejel 5 tekmi kazni in 800€, pa da o primerih pepeja ko namerno pohodi roko in ne dobi nič niti ne razpravljam...)
torej če preštejemo oz odštejemo točke enim in drugim vidimo da bi real imel 7 točk manj (če ne štejemo prve tekme z getafejem ker je na koncu real kar visoko zmagal) in bi barcelona imela 5 točk več (betis se ne šteje ker je barcelona na koncu vseeno zmagala in ni vplivalo na rezultat) torej če pogledamo navidezno lestvico vidimo da bi bila situacija pošteno drugačna...se opravičujem navijačem reala ampak tako jaz vidim stvari trenutno
luka007
# 05.02.2012 ob 13:08
hehe, fantje...
camel2
# 05.02.2012 ob 13:05
Barcelona brez Inieste je 1/3 slabša.
sybelmyne
# 05.02.2012 ob 13:04
luka007

si se ti tut spomnu 2006/2007 :)

dirknowitzki
# 05.02.2012 ob 12:55
ja seveda sedaj pa je barca nekako okradena glede sodniških odločitev ne.......jst se dosti s tem ne bom ukvarjal....pač real je usaj do sedaj boljši pa če boste vi tukaj s takim bednim komentiranjem dosegli-kapo dol!! HALA MADRID!!!
luka007
# 05.02.2012 ob 12:44
Zizou...nikoli nisem rekel, da raje zmagamo dvakrat real, pa vse ostalo izgubimo...samo poudaril sem, da bo realu ostal grenak prioukus, če postanejo prvaki. Očitno sem pa kliknil na točko, kjer boli navijače Reala. In mora Vas boleti.
Kar se pa včerajšne igre tiče...Lass in Puyol man of the match. Real je igral zelo slabo in bi lahko bil kaznovan...pa ni bil...skozi celotno sezono se vlečejo te zanimive sodniške odločitve( sem mislil, da ne bom rabil komentirat sodniških odločitev v korist Real to sezono, pa sem se motil, ker očitno noben privrženec Reala ni dovolj objektiven za kaj takšnega). Barcelona je igrala zelo prepričljivo in rezultat ni odraz dejankega stanja na igrišču...mladeniči so bili odlični...še posebej Tello in Dos santos sta me navdušila v prvem polčasu. Messi pod povprečejem, čeprav je dal asistenco in gol(moral bi dati najmanj 3). Tudi Barceolona bi lahko izgubila(govorimo o remiju)...vendar zgolj zaradi starega reka" kdor ne da dobi."
Pa še nekaj za privržence Reala...če dvakrat izgubiš proti največjemu rivalu in sta enaka po številu točk, kdo postane prvak? V tem je čudovito zadoščenje...hehe...ubožčki.
SsDrag
# 05.02.2012 ob 12:18
luka007, kaj je lahko samo govorit, ne? :) Tudi zmaga nad barcelono še pride, brez skrbi. Mogoče takrat xavi in iniesta ne bosta več igrala za barco, ampak rivalstvo je večno, tako da niti ni pomembno, kakšna postava je.

Zakaj se še zmeraj zgražate na Pepejem? Pač je umazan igralec in ko boste to ponavljali, ne bo on zaradi tega nič boljši. Itak pa ma skoraj vsaka ekipa umazanega igralca (v takem in drugačnem pomenu besede)
luka007
# 05.02.2012 ob 12:17
Griezman pod povprečjem.
Zizou
# 05.02.2012 ob 12:16
Dejstvo, da vedno bolj se bo prvenstvo bližalo koncu, vedno več Barcinih navijačev bo smetilo z izjavami tipa "raje zmagamo dvakrat real in vse ostalo izgubimo kot pa obratno". Če bo seveda kazalo na zmago Reala v prvenstvu.
S tem se sploh ne mislim obremenjevat in noben navijač Reala se ne bi smel. Treba je biti ponosen na dosežek kluba, ki ti je pri srcu. Take tolažbe so pač normalne in vsak, ki jih izreče globoko v sebi ve, da to ni res. Če bi bila situacija obratna, bi se s tem verjetno tolažili navijači Reala. Pač popolnoma normalen človeški proces. Redki premorejo dovolj objektivnosti, npr. komentar Razorbacka pove vse.

Real sem tako površno gledal, ni bilo neke prave igre, sicer Getafe dejansko ni pokazal nič od nič, ampak vseeno. Namesto, da bi jih zbombali (ker jih je Getafe kar prosil, da jih) so vlekli to minimalno prednost celo tekmo. Alonso ni bil pravi, treba mu je dati kako tekmo počitka pomojem.

Barce niti nisem gledal, tako da ne morem komentirati. Me pa čudi, da še nihče ni omenil tega Griezmanna. Odličen igralec, letos res blesti pri Sociedadu, dvomim da bo po poletju še tam.
SsDrag
# 05.02.2012 ob 12:11
kaj bi dal, da bi imel united takega dobrega skakalca kot je ramos!! pravzaprav unitedu manjka tudi dober izvajalec kotov :)
lechy
# 05.02.2012 ob 12:04
a real je zmagu samo 0:1?
maticv
# 05.02.2012 ob 11:57
tako kot je nekdo pred mano dejal...vsi se obregate ob to,da Real (verjetno) letos v Ligi BBVA Barce ne bo premagal.Pahor bi rekel "so What"...če imas ti na izpitu 10 ali 15 lahkih nalog 15 srednje težkih in 2 ekstremno težki nalogi, bi vsak najprej rešil najlažje šele na koncu najtežji...razen čeželiš izpasti frajer, češ zmogel sem obe najtežji (se pravi sem najpametnejjši v razredu) sam kaj k izpita pa nisem naredil!

verjamem pa da glede na razpored reala do konca sezone, da bo osvojil naslov:
23 krog: levante doma
24: racing doma
25: rayo V v gosteh
26:espanyol doma
27: betis v gosteh
28: malaga doma
29: villareal v gosteh
30:Sociedad doma
31: osasuna v gosteh
32: valencia doma
33: Atletico M v gosteh
34: Gijon doma
35: barca v gosteh
36: sevilla doma
37: Granada v gosteh
38: mallorca doma
dirknowitzki
# 05.02.2012 ob 11:51
hahah ok ni lepo če recimo postaneš prvak lige in ob temu vedno izgubiš proti svojemu največjemu tekmecu......ampak navijači barcelone zdej vas nekaj uprašam: če bi barca vodila v ligi in bi vedno izgubila proti realu in ob tem postala prvak lige bi še tako govorili?? ne bit smešni in govorit "ve se kdo je boljši"......prvenstva ne osvojiš zgolj če zmagaž tiste dve tekmi proti največjemu rivalu,tekme se dobiva proti drugim ekipam oziroma tam se dobiva največ dragocenih točk ki jih je letos barca že kar nekaj izgubila.....tako pač je....ne moreste bit vedno prvi!!
korotan
# 05.02.2012 ob 11:49
bolhca
mislim da je že čas, da zaideš na kak drink z dvema :)

kobi23
res je, ampak.... črn madež bo ostal
sicer me pa zanima, kakšna bo Moujeva zapuščina ko bo odšel (drugod ni bilo rožnato)

drugaše sem včeraj spet pokuril fajn dozo živcev, ampak glavne so 3 pike

MES
FooFighter
# 05.02.2012 ob 11:37
barcelonaaa!!!
Kai
# 05.02.2012 ob 11:29
Pepe je drugače v redu? Ker po tistem strelu in odbiti žogi me je že zaskrbeli, da so dečkota odpeljali v bolnico. Takšno ali drugačno... :)
mr.miyagi
# 05.02.2012 ob 10:49
real zmaga z enim golom razlike, noben ne komplicira...barca enako, pa vsi v skrbeh. res se opazi, da so malenkost padli v formi, ampak ne vem zakaj tak cirkus. sezona se je dolga, ne pozabit tega.
ak81
# 05.02.2012 ob 10:24
Barcelona je po mojem mnenju, kljub tesnemu končnemu izidu, odigrala daleč najboljšo tekmo v letu 2012. V kolikor bi obe ekipi realizirali svoje priložnosti, bi bil lahko rezultat 10:3. Samo Messi bi lahko dal 4 ali 5 golov, toliko je imel izjemnih priložnosti. Vidi se, da še ni tisti pravi. Na prvi pogled bi rekel, da je to posledica utrujenosti, kajti ni videti svežine v njegovi igri, posledično izgubi veliko žog in tudi podaje niso tako natančne. Morda ima slabša igra glede na njegove standarde tudi psihološke posledice, kajti zdi se mi, da včasih preveč razmišlja kako bi zaključil akcijo. No navkljub temu, da je odigral dokaj povprečno tekmo je dal gol in podajo. Glede na to, da ima vsako sezono obdobje, ko ne blesti, upam da je bila to tekma, ko bo začel zopet igrati na svojem nivoju in bo tako navduševal še naprej.
Glede ostalih me je preprosto navdušil Tello. Kar je bil Cuenca v začetku sezone, bo lahko Tello v nadaljevanju te sezone - presenečenje za nasprotnike. Upam, da bo igral tudi proti Valencii v prvi postavi. Navdušil me je tudi Dos Santos, ki je sicer izgubil nekaj žog, vendar se je odkupil z izjemnimi dolgimi podajami napadalcem. Na splošno se mi je zdelo, da ko ni bilo standardne vezne linije (Xavi-Iniesta-Busquets), da je Barca igrala veliko bolj direktno, kar je še bolj poudarilo hitro in atraktivno igro ne le Barce, temveč tudi Sociedada. V nasprotju s preteklimi tekmami sta zelo dobro igrala tudi Fabregas in Thiago. V obrambi sta me tudi navdušila Puyol in Mascherano, ki sta res izjemna borca in za njiju nobena žoga ni izgubljena. Valdes pa je še enkrat več dokazal, da je izjemen vratar v 1:1 situaciji in samo želil bi si, da bi igral tudi sredo v pokalu, ker je veliko bolj zanesljiv kot Pinto.
Bi pa dodal še, da ima Barca letos res smolo glede poškodb. Upam, da Busquetsova poškodba ni hujše narave, čeprav je zgledalo zelo boleče. Ko bi se le končale te poškodbe.
pezdicek
# 05.02.2012 ob 10:07
Sploh pa, tudi barca dobiva ogromno sodniško pomoč, sploh s pretiranjem kazanjem rumenih/rdečih kartonov nasprotnikom, njim pa praktično nikoli ne pokažejo kartona....

Ker ne mesarijo kot drugi. Predvsem mesarja ramos in pepe.
BoLhCa
# 05.02.2012 ob 10:00
hahahahhahahah, barcelonisti se spotikajo ob sodnike, omfg, hahahhaha

Zadnjih 17 od 20 lovorik, ste dobili na krilih sodnikov, jebemti, tako da samo gladko STFU!

Sploh pa, tudi barca dobiva ogromno sodniško pomoč, sploh s pretiranjem kazanjem rumenih/rdečih kartonov nasprotnikom, njim pa praktično nikoli ne pokažejo kartona....
RazorBack
# 05.02.2012 ob 09:57
Prej je nekdo komentiral v smislu, da če ne premagaš največjega rivala pa si prvak to ni to. No ja, sam se ne strinjam, jaz dam kot navijač Liverpoola zmage proti Manchester Unitedu v zadnjih letih menjam za naslov prvaka za tren oka.
rexi09
# 05.02.2012 ob 09:56
Sam v svetu k gres iskat sluzbo, gledajo pa lih ta tezko izpite da vidjo ce si sposoben resit najtezje naloge.....
kobi23
# 05.02.2012 ob 09:49
Prvenstvo je kot izpit v soli, vazno je resiti 36 lahkih nalog in izpustiti 2 tezki pa dobiti 10, kot pa da se drkas z dvema najtezjima nalogama, ostale pa zanemaris in ne naredis izpita. Vendar eni lojloti tega nikoli ne bodo dojeli.
zekinho
# 05.02.2012 ob 09:38
Brez sodniških napak (neupravičeno razveljavljeni zadetki, nedosojene enajstmetrovke) bi Real imel par točk prednosti manj.
rexi09
# 05.02.2012 ob 09:37
A tist prasic se igra? A ne dajo uspavat zivali k napadajo ljudi?
kobi23
# 05.02.2012 ob 09:32
Pepa nam zal ni v ponos. Clovek ma sposobnosti biti najboljsi obrambni igralec v tem obdobju, a znacaj ima za en drek. Hala Madrid
sybelmyne
# 05.02.2012 ob 09:20
@luka007

Če bi jaz bil navijač Reala ne bi mogel živet s temu, da postaneš državni prvak in dvakrat izgubiš proti največjemu rivalu. Za mene je to zgolj kakec

pa sreči nisi, si sam ka luka bond, pa še to nisi:)
sybelmyne
# 05.02.2012 ob 09:18
gregorb

navijači reala ne bit preglasni da se vam nakoncu sezone nebo kaj vrnilo

teb ne gre-gor(b) pa si žiučn?
pezdicek
# 05.02.2012 ob 09:15
Pepe.... žogo dobi v roko, on pa se vrže po tleh in se drži za obraz ... pa še zvijanje ob " peklenskih" bolečinah. Lol Čisti penal za Getafe.Za barci spet nedosojeni 2 roki v kazenskem prostoru.

In pol se pritožujejo, komu sodniki pomaga. Kdo je statistično v La ligi imel največ 11m?

Sicer pa še prihaja en el clasiko. Tale prednost reala se lahko takoj stopi.
sybelmyne
# 05.02.2012 ob 09:14
espanyol, levante, bilbao in santander pa ne zaslužijo, da jim vpišete nove točke v lestvico? A.V. res si šalabajz.
spiridon
# 05.02.2012 ob 09:03
aja....skor sem pozabo...Hajduk živi vječno
spiridon
# 05.02.2012 ob 08:46
$$$$$$$$$$.................ti kr.....kmal boš dognal, da brez dela ni jela
alfasamec
# 05.02.2012 ob 08:43
Valdes ni dobil dvoboja z Griezmannom na "srečo", ampak je v igri 1 na 1 daleč najboljši vratar na svetu. ma pa seveda pri kakšni drugi vratarski veščini težavo ali dve.
mutaito
# 05.02.2012 ob 07:15
luka očitno še ni jemal poglavja nogometa, kjer o prvaku odločajo točke skozi celotno sezono, ne samo 2 tekmi na leto
MatRag
# 05.02.2012 ob 05:14
A obvezno pa mora bit vedno v člankih omenjeno kolko Messi zaostaja za Ronaldom al pa Ronaldo za Messijem. Kot, da igrata svojo ligo :S
luka007
# 05.02.2012 ob 04:21
mi je prav zabavno...vse skupaj...obebem upam, da real zmaga prvenstvo, po drugi strani vem, da je barcelona bolšje moštvo. Real danes ni pokazal nič...barcelona, daleč od svojega sijaja...kaj je pa najbolj zabavno...obadva s tremi težko prigaranami točkami. Kar bolj skrbi privržence Barceloneo je poškodba Bizgeca.
Naslednjo tekmo , ko se srečajo ali sploh kdo dvomi v zmago Barcelone....to me zanima...naslednja je okoli aprila...in Clasico in Liga prvakovov....
Če bi jaz bil navijač Reala ne bi mogel živet s temu, da postaneš državni prvak in dvakrat izgubiš proti največjemu rivalu. Za mene je to zgolj kakec...ve se kdo je boljši....pa naj vsi privrženci Reala dajo minus...ve se...hehehe.
Žalostno je, da morem na tak način razgljabljat....http://www.youtube.com/w
atch?v=xEVHB8nq4aw
gregorb
# 05.02.2012 ob 02:55
navijači reala ne bit preglasni da se vam nakoncu sezone nebo kaj vrnilo
Sebman
# 05.02.2012 ob 01:45
http://www.youtube.com/watch?v=t9KNAxT4n
YY
Sebman
# 05.02.2012 ob 01:44
... in ponovno teatralno padanje Pepe-ta kot da igra v partizanskem filmu:
Refused
# 05.02.2012 ob 01:17
Prvič sem videl Busquetsa, da se je valjal po tleh z razlogom.
mucek113
# 05.02.2012 ob 00:47
Leomessi10@

Glej, ko moraš razložit, da je neka izjava sarkastična, to zgubi svoj namen in izpade mal bedno:)
Ne vzet za slabo sam tako je.
dirknowitzki
# 05.02.2012 ob 00:45
HALA MADRID!!
leomessi10
# 05.02.2012 ob 00:40
kak car si ej(sarkazem)
Realno
# 05.02.2012 ob 00:29
REAL MADRID 21 18 1 2 71:19 55
BARCELONA 21 14 6 1 61:13 48
VALENCIA 20 10 6 4 31:22 36

zelo lep pogled na lestvico... :D
Špansko nogometno prvenstvo
link
Mourinho na klopi Reala še naslednja štiri leta
42
22. maj 2012 ob 14:49 Portugalski strokovnjak Jose Mourinho je podaljšal sodelovanje z madridskim Realom še za dve leti, tako da bo na Santiago Bernabeuu do leta 2016.
Več novic ...
Kazalo