Nogomet
Nogometaši Reala so stadion v Valencii zapustili sklonjenih glav. Foto: Reuters
Slavje Levanteja po golu za izenačenje. Foto: Reuters
Kapetan Reala Sergio Ramos ni skrival slabe volje. Foto: Reuters
Isco je vstopil v igro v 66. minuti, v 81. minuti pa je dosegel drugi gol za Real. Foto: Reuters
Cristiano Ronaldo je igro zapustil takoj po drugem golu Reala, a zmage so se Madridčani veselili prehitro. Foto: Reuters

Dodaj v

Črni niz se nadaljuje, Real le remiziral z Levantejem

Zaostanek za Barcelono - 18 točk
3. februar 2018 ob 22:19
Valencia - MMC RTV SLO

Real Madrid je v 22. krogu španskega nogometnega prvenstva doživel nov udarec, saj je le remiziral z ekipo s samega dna lestvice, Levantejem (2:2).

Če je še prejšnji krog v La ligi kazal, da se Real pobira iz krize, saj so v derbiju visoko s 4:1 odpravili Valencio, pa je drugi prvoligaš iz Valencie, ki je pri samem repu lestvice, spet povzročil slabo voljo pri varovancih Zinedina Zidana.

Ti so hitro povedli in videti je bilo, da zmaga ni pod vprašajem. Iz kota je podal Toni Kroos, na pravem mestu pa je bil Sergio Ramos, ki je z glavo meril v spodnji levi kot (0:1). Levante je izenačil pred odhodom na odmor, po natančni dolgi podaji se je sam pred Keylorjem Navasom znašel Jose Morales, ki je nastreljal vratarja nasprotne ekipe, a na nesrečo Reala se je žoga odbila do Emmanuela Boatenga, ki je močno streljal iz prve v desni spodnji kot, Navas in obramba Reala sta bila tokrat nemočna (1:1).

Real je v drugem polčasu krenil silovito, žogo je imel ves čas v svoji posesti, priložnosti so se vrstile, a šele v 81. minuti je padel gol. Karim Benzema je v kazenskem prostoru našel Isca, rezervist je žogo zabil v levo stran.

In ko je bilo videti, da je Real le osvojil zmago, pa je na prizorišče stopil Giampaolo Pazzini, ki se veseli prvega gola v dresu Levanteja. 33-letni italijanski nogometaš, ki je sprejel lepo podajo Jasona, je žogo poslal v desni spodnji kot.

Luka Modrić je bil v samih izdihljajih tekme najvišji v kazenskem prostoru, a strel z glavo je poslal prek vrat Levanteja in slavje v Valencii se je lahko začelo.

Real za Barcelono zaostaja 18 točk.

ŠPANSKO PRVENSTVO
22. KROG

LEVANTE - REAL MADRID 2:2 (1:1)
Boateng 42., Pazzini 89.; Ramos 11., Isco 81.

REAL SOCIEDAD - DEPORTIVO 5:0 (1:0)
Jose 33., Illarramendi 62., 89., Canales 75., Elustondo 83.

EIBAR - SEVILLA 5:1 (3:1)
Kike 1., Orellana 17., 61., Ramis 32., Arbilla 83.; Sarabia 21./11-m

BETIS - VILLARREAL 2:1 (1:0)
Moron 45., 65.; Bacca 80./11-m
RK: Bonera 31./Villarreal

ALAVES - CELTA VIGO 2:1 (2:0)
Alfonso 4., El Haddadi 18.; Aspas 91.

Nedelja ob 12.00:
GETAFE - LEGANES

Ob 16.15:
ESPANYOL - BARCELONA

Ob 18.30:
GIRONA - ATHLETIC BILBAO

Ob 20.45:
ATLETICO MADRID - VALENCIA (Oblak)

Ponedeljek ob 21.00:
LAS PALMAS - MALAGA

Lestvica:
BARCELONA        21 18  3  0  59:10  57
ATLETICO MADRID  21 13  7  1  32:9   46
VALENCIA         21 12  4  5  42:25  40
REAL MADRID      21 11  6  4  45:21  39
VILLARREAL       22 11  4  7  33:26  37
SEVILLA          22 10  3  9  28:34  33
EIBAR            22  9  5  8  31:34  32
CELTA VIGO       22  9  4  9  39:32  31
REAL BETIS       22  9  3 10  37:45  30
GETAFE           21  7  7  7  26:21  28
GIRONA           21  7  7  7  29:29  28
LEGANES          20  8  4  8  20:21  28
ATHLETIC BILBAO  21  6  9  6  24:23  27
REAL SOCIEDAD    22  7  5 10  41:40  26
ESPANYOL         21  6  6  9  18:28  24
ALAVES           22  7  1 14  19:32  22
LEVANTE          22  3 11  8  20:32  20
DEPORTIVO        22  4  5 13  24:51  17
LAS PALMAS       21  4  2 15  16:50  14
MALAGA           21  3  4 14  14:34  13
D. S.
Prijavi napako
Komentarji
kopibrejk
# 03.02.2018 ob 23:18
Paulinho in CR7 še kar izenačena - oba po 8 zadetkov v la ligi. To bo še hud boj.
mihatirs
# 03.02.2018 ob 23:30
Ah ja...Zidane in predsednik zaspala na lovorikah...ko zmagaš LP 3x v 4ih letih je potrebno že zaradi konkurence pripeljat nove okrepitve, tko pa še tisti ki so bili konkurenca so odšli(Morata in James)...zdj pa mata kar sta skuhala...C. Ronaldo in Benz izven forme brez golov in dobiš Real, ki se matra na klopi pa najboljši Lucas Vasquez...adijo pamet! Tud menjava trenerja tukaj ne bo veliko pomagala...treba je pripeljat dva tri, ki bodo dvignil konkurenco v ekipi...
Nikolaj
# 03.02.2018 ob 23:37
Ronaldo bo letos prejel leseno žogo in nogo.
levkup
# 04.02.2018 ob 00:48
Pa kaj je sedaj z temi sodniki ???
Desetletja jih šlepajo, potem pa zgolj malo
popustijo in Realu ne gre in ne gre...
Churchill W.
# 03.02.2018 ob 23:32
Real s tako obrambo nima šans proti PSG.
Luknjasta bolj kot Bohinjski sir.
Levante je imel 4 protinapade in 2x zadel. 2x pa tako zamutil da ekipa ki bi bila samo za odtenek boljša nebi zgrešila, kaj šele če bi bila to vrhunska ekipa.
gregorrrin10
# 03.02.2018 ob 23:24
modro-rdeča barva dresov pač dela svoje...:)))
Churchill W.
# 03.02.2018 ob 23:29
Je kdo gledal popoldan tekmo Eibar-Sevilla?
V katero luknjo je pa Sevilla padla, da je petardo dobila?
gravitacija
# 03.02.2018 ob 23:32
letih je potrebno že zaradi konkurence pripeljat nove okrepitve

še nove sodnike sta pozabla pripeljat :D
Goodie
# 04.02.2018 ob 05:55
A ronaldo je igral?a je zadel?aja ni bilo 11 metrovke...in on ima zlato žogo...burleska da ni vecje
Putkaka
# 03.02.2018 ob 23:17
To mi deli!
BAČO
# 04.02.2018 ob 08:31
S tako igro ne morejo izločiti PSG. Obramba "plava" pri vsakem protinapadu nasprotnika.Napadalci so slabi in neučinkoviti posebej to velja za Ronalda.
Ekipa ne diha več skupaj in po vsej verjetnosti bo Zidane po tekmi proti PSG
odletel.
super_balotelli
# 03.02.2018 ob 23:16
haha
vrtnar_1
# 04.02.2018 ob 06:49
Real me pa iz kola v kolo spravlja v dobro voljo. :-)
Je pa zanimivo koga Zidan menja, ko da Bale 2 gola pa je 2-2 ga zamenja v 70.min., včeraj menja Kroosa, ki je bil tudi na koncu tekme najbolje ocenjen igralec Reala. Nedotakljivi pa med 3 najslabše ocenjen igralec (drugič zapovrstjo) pa je zabetoniran v postavi celih 90.min. Saj drugače me to ne moti le tako naprej. :-)
vrtnar_1
# 04.02.2018 ob 06:57
Aja zdele vidu da ga je menjal v 82.min.(tekme nisem gledal ker sem seveda navijal za fante v futsalu), to je mogel biti šok za izvenserijskega manekena.
BlackCatXing
# 04.02.2018 ob 09:49
Ne bom se spuščal v ocenjevanje in komentiranje včerajšnje tekme Reala, imam pa vprašanje za navijače Reala:

Ne razumem vašega gneva, ki sem ga v preteklosti prebiral nad Iscom, češ da je počasen, da carini žogo, da jih preveč izgublja, da se ne vrača v obrambo in podobno.
Isco ima v letošnji sezoni v La Ligi na kontu 5 golov in 4 asistence. Medtem ko je na igrišču zacementiran Modrić, ki je zmogel vsega skupaj 1 gol in 0 asistenc! Pa še tisti gol je prišel mislim, da proti najslabši obrambi lige - Deportivu.

Redko se prebere (vsaj tu) kritika na račun Modrića, medtem ko je Isco včeraj v 25 min pokazal več kot celotna vezna linija pred tem in tudi po tem. Konec koncev, Isco je menjal Balea v napadu. Poleg gola, ki je Real popeljal v vodstvo je prinesel kar precej živahnosti na igrišče. Tiste živahnosti, ki je Modrić ni spravil skupaj že od finala LP 16/17.

Kaj takega naredi Modrić več, da ima prednost pred vsemi? Ne izgublja žog? Ima odlične cross podaje? Zadeva? Gara v obrambi? Jaz vse kar sem včeraj videl je da je ob vsakem dotiku na tleh in krili z rokami ter zahteva prosti strel ter karton. Imel je eno priložnost za gol in mislim, da eno podajo ki bi lahko bila gol, pa je niso izkoristili.
Natančne podaje na sredini igrišča pač niso to kar naj bi se od napadalnega vezista pričakovalo. Sploh pa ne napadalnega vezista njegovega kova in renomeja.

Vaše mnenje?
Churchill W.
# 04.02.2018 ob 10:21
@Sapienti
Reševati sezono v LP ni ravno pameten načrt.
LP je specifična. Res da po pravilu zmagujejo favoriti a to ni garancija. V LP, sploh ko pride do tekem na izpadanje se je večkrat pokazalo da potrebuje ekipa tudi nekaj športne sreče, ne samo kvalitete.

Real ni odpisan (no, je zaradi @joyeve napovedi), že zato ne, ker je praktično edino to kar jih lahko motivira da dajo več od tega kar so v tem trenutku sposobni dati. Ampak, pri taki obrambi kot jo imajo, se jim lahko kaj hitro zalomi in motivacija pade.
Če se ne zgodi čudež in Varan in Ramos ne pokažeta najboljše tekme v življenju, jim bo PSG že na domačem terenu stisnil vsaj 2. Tudi če Ronaldo, ki je še posebej motiviran v LP zadane hatrick to ne bo dovolj. Globoko dvomim, da so sposobni zdržati 0 na Bernabeu. Brez 0 doma, jim pa v Parizu ne bo lahko.
Tudi PSG se je po lanskem debaklu veliko naučil. Zmaga ali poraz na Bernabeu - nič ne bodo vzeli za samoumevno, tako kot so lani prišli na Camp Nou prepričani, da so zaradi prednosti z domače tekme že napredovali, tudi če ne zadanejo.
sik
# 04.02.2018 ob 08:57
Bil bi čas da počasi odide Zidane.
Včeraj je najprej menjal Baleja ki res ni kaj prida naredil a je bil na zadnjih tekmah v veliki formi in potem pri 2:1 za Real se Ronalda z napadalcem namesto da bi pojacal sredino in obrambo, ceprav bi pri vseh teh silnih milijonih igralci tudi pri taki sestavi morali oddelati in zmagati a ocitno manjka neka kemija med njim in igralci
tekudin
# 03.02.2018 ob 23:40
https://youtu.be/uoZHOAyf3YM

Jah, ko ne gre ne gre :D
kopibrejk
# 03.02.2018 ob 23:35
Sevilla je padla v luknjo po imenu Montella. Kot povsod doslej - presenetljiv začetek, potem pa vse po pričakovanjih.
Kai
# 04.02.2018 ob 11:29
Kar pa se tiče Real-PSG pa kljub svoji pripadnosti do Barce, upam, da bo šel Real dalje, ker mi je PSG s to svojo politiko kupovanja vsepovprek ogaben, kot mi je bil Chelsea s prihodom Abramoviča.
schawlly
# 04.02.2018 ob 11:01
Real ima to srečo da tudi Sevilla in Villareal zgubljata, če ne sploh niti 4. ne bi bli!
Lesinar
# 04.02.2018 ob 07:39
Ronald....kje si Ronald?????
glarci007
# 04.02.2018 ob 00:35
Sicer nisem gledal tekme, jasno zaradi slovenskih junakov sredi stožic... Bravo naši!
Jah v Realu pa so se kar zavzeli za spanje na lovorikah: igre ni (a tudi v prejšnjih letih ni bilo nekega posebnega sistema), manjka tudi malo športne sreče (koliko tekem so rešili v izdihljajih tekme, za razliko od letos ko jih redno fašejo prav ob koncu), največja težava pa je v kadru. Res je da so se "znebili" top igralcev in zanje niso dobili tako kvalitetnih zamenjav, ampak še večji problem kot okrepitve so tisti "nosilci". Ko igralci: Benz, Cr, carvajal, Ramos.... ne odigrajo niti dveh dobrih tekem je logično da celotni ekipi ne steče. Utopično je bilo pred sezono pričalovati da bodo Hakimi, Ceballos in podobni mladiči vodili igro Reala.
Razumem da je bil cilj, da se te mlade igralce počasi vpleta v igro ampak problem je ker trenutno ni petih igralcev reala, ki bi igrali na top nivoju. Poleg tega je jasno, da vrhunski klub ne more kupovati le mlade in perspektivne (in krati prodati top class igralce), temveč tudi izkušene in starejše.
Je pa res, da je bil padec po useh teh uspehih pričakovan...
Lp in hala madrid y nada mas
mataj
# 04.02.2018 ob 09:46
Real je v odlični formi. Cavani, Mbape, Neymar, pazite se galaktikov! Ha,ha,ha!
galacticos11
# 04.02.2018 ob 08:41
Letos je glavna težava Reala slaba forma nosilcev...Ramos, Marcelo, Carvajal in Kroos nikakor ne sestavijo dobre tekme. In jaz ponavljam že par sezon, da sta ravno bočna branilca delala pri Realu razliko...realno sta bila najboljša na svetu na svojem položaju. Ronalda se preveč tišči v ospredje, ker dejansko se sedaj vidi, kako igra če nima pomoči drugih. No nekaj je tudi naredila starost. Če bi bil jaz Zidane, bi prvenstvo igral z mladimi...Kovačič, Ceballos, Vallejo, Asensio, Mayoral, Llorente, Theo, Hakimi, Vasquez...in se osredotočil na Ligo prvakov. lp
Sapienti sat
# 04.02.2018 ob 10:02
BlackCatXing vprasanje na mestu,se strinjam z njim.Le da moras Zidana vprasat to Isto glede drugih polozajev.Nvm za kaj se npr. kupuje Ceballosa,ce ni niti na klopi.Saj realu je glavni problem pomanjkanje motivacije nosilcev oz enih "starost", ki morajo oditi po sezoni ,ne glede na vse kaj dobrega naredili za klub ," cest la vie" pac.
Ne glede na vse bi imel nasvet za vse,ki mislite,da bo psg sel tako gladko naprej,naj so malo bolj previdni prav tako za druge pare.Lp je vedno zadnja leta prinasala polno presenecenj.
Ena tekma lahko obrne vse
realist65
# 04.02.2018 ob 08:38
Real dokončno "AUT."
joy
# 04.02.2018 ob 08:17
Na drugi strani pa bojo izlocili PSG. Res so v slabi formi, a ne bom presenecen, ce bo v LP druga zgodba.
glarci007
# 04.02.2018 ob 11:02
@BlackCarxING
Res je da tudi modrič ne igra tako dobro zna, ampak vseeno je nejegov doprinos kjučen: igra obrambo, kreira napad (asistenc nima ker gre use preko kril), je edini od vezistov (poleg Kovačiča) ki si upa potegnit v kontro in ga je po celem igrišču dovolj. Tako da se mi njegov zabetoniran položaj v udarni 11 ne zdi tak problem.
Sam bi raje vprašal kaj točno je naloga Kroosa? Da poda žogo do najbližjega igralca? Poleg njega pa igra še Casemiro, ki je z žogo tako spreten kot Nacho. Vem, da je on tu da pomaga v obrambi, ampak očitno ta taktika ne deluje, saj real letos usako tekmo obvezno dobi 1-2 gola... Dobro bi bilo poizkusiti s postavo Modrič-Casemiro-Isco
Lp
BAČO
# 04.02.2018 ob 10:43
@BlackCatxING

Samo za opombo včeraj je Modrič bil daleč najboljši igralec Reala in to s naskokom.
zzob
# 04.02.2018 ob 10:42
Aja zdele vidu da ga je menjal v 82.min.(tekme nisem gledal ker sem seveda navijal za fante v futsalu), to je mogel biti šok za izvenserijskega manekena.

Ko se je usedel na klop, je s kretnjami pokazal kamermanu, naj ga ne snema, ker da ne bo rekel nič jeznega, in naj raje kamero usmeri na igrišče. Potem ga je po izenačenju na 2-2 pokazalo, kako je odkimaval z glavo v stilu "saj to ni res". Seveda si je želel biti na igrišču in pomagati moštvu, ampak od njega zadnje čase ni pravega strelskega učinka, žoga mu nekako noče v gol.
mikic007
# 04.02.2018 ob 18:10
Dobro, da so izvlekli remi v tem dreku od igrišča. Tekma je spominjala na español vs Olimpija 20 let nazaj.. Tudi sicer español igra motivirano samo proti barci, drugje so medli. Na koncu kar v redu, izgledalo je kot poraz.
Churchill W.
# 04.02.2018 ob 17:31
Vaterpolo v Barceloni
Churchill W.
# 04.02.2018 ob 12:35
@profi
Kaj ekipi pomaga da je bil Ramos 8 let najboljši branilec, če pa je letos na ravni začetnika. Pa poškodba in odsotnost nima veze tukej. Na tej ravni je že od začetka sezone.
Smo pa februarja!
Kdaj pa bo prišel v formo? Junija? Ko bo sezona končana?

Real ima gromozansko srečo, da je Valencia padla v formi, da Sevilla igra toplo-hladno že od začetka sezone, prav tako Villareal. Vse ekipe potrebujejo kanček sreče, tista na 1. kot tudi tista na 20. in če jo slučajno Sevilla in Villareal najdeta pred Realom, bo LP drugo leto gledal samo preko TV.

Toliko golov kot je Real dobil v zadnji četrtini tekme si vrhunska ekipa enostavno ne more privoščiti. Pa tu sploh ni govora o formi posameznika, kot pshihični stabilnosti. Eno je narediti napako ali dve, drugo pa je da je celotna zadnja linija brez repa in glave.

Sem navijač Barcelone in si iz navijaškega vidika ne želim tako slabega Reala. Preprosto zato, ker rivalstvo daje čar in adrenalin vsaki tekmi, ki je lahko odločilna za naslov. Tako pa kiks Barce ni nič tragičen, si ne grizem nohtov in brez pričakovanja ali bo rival tudi kiksnil pri lovu in stvari ostanejo odprte spremljam tekme Reala. Roko na srce, boj z Atleti za 1. mesto pol toliko ni zanimiv.
SpicyWeiner
# 04.02.2018 ob 12:09
Bodo že prišli nazaj v formo, če bo sreča, proti PSG :)
Churchill W.
# 04.02.2018 ob 10:08
Navijači Reala, slabo vam kaže da se boste letos veselili naslova v LP!
@joy je napovedal zmago nad PSGjem.
Večina nas ve, da redko zadane, ko se gre napovedovalca prihodnosti.
Kirenenko
# 06.02.2018 ob 13:35
@BlackCatXing se čist strinjam glede Ramosa, letos je proti prejšnjim sezonam katastrofalno padel v formi in je krivec za veliko prelahko prejetih zadetkov Reala.
Kirenenko
# 06.02.2018 ob 13:24
Malo so zaspali pri prestopih, Benza bi morali že zdavnaj zamenjat, pa ne rečem da ni dober igralec, ampak Real rabi nekaj drugega. Ne vem kaj se je zgodilo z njihovo obrambo, ki nikoli ni delovala tako luknjasto, kot letos. Sredino imajo še vedno odlično, v napadu bo treba nekaj svežine. Bi prav prišel kak James, ki pa mislim da je zaključil zgodbo z Realom. Govori se o Kanu, Neymarju, Hazardu, ampak takšne cene kot so danes lahko tudi klub z kupno močjo Reala verjetno kupi samo enega od teh. So pa vseeno zmagali 3 lige prvakov v zadnjih štirih letih in bi vsak navijač drugega kluba takoj podpisal eno zelo slabo sezono, za 3 lige prvakov.
BlackCatXing
# 05.02.2018 ob 10:49
Nerad se odzivam na take komentarje, ampak tokrat pa zaradi absurdnosti in kontradiktornosti ne morem mimo.

Govora je o slabi obrambni liniji Real. Mislim, da se s tem praktično strinja vsak, pa naj bo navijač kluba ali ne. Toliko kot si je napak, sploh pa v zadnjem delu tekme, privoščil Real v letošnji sezoni si jih ni v 4-ih skupaj. Glavni krivci pa oba centralna, kot tudi bočna branilca.
Varan, ki je v preteklih sezonah veljal za enega najperspektivnejših mladih branilcev je popolnoma izgubljen. Vse kar mu je ostalo je hitrost. Mogoče so k temu resnično botrovale poškodbe, ki se mu v letošnji sezoni nabirajo ena za drugo. Sicer nič resnega, a dovolj, da je bil večkrat zapored že odsoten tekmo ali tri.
Potem je tu Ramos. Najizkušenejši branilec, ki že desetletje igra na vrhunski ravni. Bil odsoten na nekaj tekmah zaradi poškodbe, ampak nekaj odsotnosti si je pa "prislužil" kar sam in to precej neumno. Že to, da na dobljeni tekmi (1. tekma v sezoni z Deportivom, 3:0) naredi neumnost v 94 min za drugi rumeni karton in posledično izključitev na naslednji tekmi pove dovovlj. 2 rdeča kartona na polovici sezone, ko je izgubil tudi mislim, da 5 tekem zaradi poškodbe so enostavno preveč. To govori o njegovi slabi formi.

In potem se najde @profi.za.sport, ki pravi:
"Ramos je pokazu z igrami, da je najboljši branilec na svetu. Proti PSG bo drugčen RM..."

Ramos je bil res najboljši branilec zadnjega desetletja v Realu. Marsikatera zmaga gre na njegov račun in njegovo odlično igro. Ampak leto je slab!
Od 21 tekem v La lIgi je bil odsoten zaradi 2 rdečih kartonov na 2 tekmah in 5 ali 6 tekem je bil odsoten zaradi poškodbe. To je slabih 40% tekem. Na tistih, kjer paje bil prisoten pa je bilo kar nekaj takih, kjer se pustil ekipo na cedilu - predvsem zaradi neumnosti in pa slabe forme.

@profi.za.sport:
Če je po tvoje Ramos z igrami pokazal da je najboljši branilec na svetu, in da bo proti PSG drugačen, bi me na tvojem mestu skrbelo. Ker če je sedaj najboljši, potem je lahko na tisti tekmi kot drugačen, lahko samo zelo zelo slab.
lookaaa
# 05.02.2018 ob 08:47
motivacija reala proti psg ne bo vprasljiva, a vprasanje je, ce bo le motivacija dovolj, da se dvigne dnevna forma nosilcem.
ce bo slo na knap morda se lahko presenetijo, a bolj verjetno je, da jih psg hitro odpre, potem pa ne verjamem, da lahko izvlecejo pozitiven rezultat.
zgodi se lahko marsikaj! od srecne zmage reala, pa vse do ponizanja s strani psg. sam sicer upam na prvo, a glede na prikazane igre letos, se bolj nagibam k slednjemu. zal.
pinkfranc
# 04.02.2018 ob 20:43
PSG:RM

ne bi nič napovedoval v naprej
sedaj sicer res kaže, da je PSG favorit, a fusbal je relativna stvar ... kaj pa vemo v kakšnem stanju bo pa PSG? so mašina, a le če igrajo kot ekipa. so tudi tempirana bomba, preveč petelinov v kokošnjaku je vedno rizik, in je že tudi počilo (Ney-Cavani) ... in na eni tekmi se lahko marsikaj obrne, nerodni goli, poškodbe, soliranje, sojenje .... in je lahko zgodba hitro obratna.

v LP bo RM tudi veliko bolje taktično pripravljen in igra prvo doma, za pridobitev samozavesti je to dobro, v gosteh bi jim bilo še veliko težje. čeprav je res, da RM letos ima še največ težav doma, a prav tako PSG, v gosteh niso več tako rušilni oz. jih lahko fašejo tudi sami. smo videli lani in tudi že letos ...
me4uall
# 04.02.2018 ob 17:14
Res je Real trenutno ne izgleda dobro.

Kar je še slabše za Real pa je, da ZZ top očitno sploh ne ve, kaj naj naredi. Deluje zelo izgubljeno med temi zvezdami - "glumci".
Ziginho
# 04.02.2018 ob 16:00
Ne pomnim tako slabega Reala kot je ta letos. Kaj takšnega se lahko zgodi samo pri njih. 2x so remizirali z Levantejem, izgubili so z Girono, doma jih je premagal Betis ter Leganes. Nemogoče je po takšnih rezultatih pričakovati, da se bo proti PSG pojavila drugačna ekipa, ki bo igrala na višjem nivoju. PSG ima ekipo, ki lahko kaznuje Real še bolj kot je to včerja denimo storil Levante. Real igra previsoko, oba bočna se premakneta previsoko in to ekipe z lahkoto izkoriščajo v obliki protinapadom. Če k temu dodamo še, da ima PSG Cavanija, Mbappeja in Neymarja, ki blestijo v tem elementu igre, lahko ugotovimo, da se Realu ne piše nič dobrega. Lahko bi se ponovilo 7:0 iz tekem Barcelona:Bayern izpred nekaj sezon.
profi.za.sport
# 04.02.2018 ob 13:57
Ramos je pokazu z igrami, da je najboljši branilec na svetu.
Proti PSG bo drugčen RM...
profi.za.sport
# 04.02.2018 ob 12:06
Fantje večinoma ste proti RM.
Kritiziranje nad igralci Reala slabi, vse živo govoriste cez igralce reala, mankajo samo še grede besede...sram vas ne bo res.
Ti igralci RM so osvojili vse zadnjih 4 letih so osvojili 3-LP in v 2- 2LP REKORD zapored in to z zelo lepo igra , da jih je bilo užitek gledati. Ki drugi klubi lahko samo sanjajo Barca BYR MU MC PSG ...
Za večnost za RM in v slabem in v dobrem...
GREMO RM ZA VEČNOST real real real real...
Nikolaj
# 04.02.2018 ob 10:01
Zakaj Real izgublja:
- nad igralci Reala se piska manj prekrškov v kazenskem prostoru nasprotnega moštva
- v kazenskem prostoru nasprotnega moštva je manj padavice Reala
- sodniki upoštevajo ofsajd Rolanda
- Modrič ne igra več nogometa, temveč se vrti okrog žoge in krili z rokami
- ni več golov Reala v zadnjih treh minutah teekme
- ko Real izgublja, sodnikov podaljšek ne traja več 15 minut
BlackCatXing
# 05.02.2018 ob 10:37
Tistim, ki ste se odzvali na moje vprašanje o Modriću se zahvaljujem za odgovor.
Sicer sem sam še vedno mnenja, da je njegov doprinos premajhen in bi lahko Zidane glede na to, kje se ekipa na lestvici nahaja, sploh pa v kakšnem psihološkem stanju je, vsekakor poskusil z menjavo Modrića.
Ugibam, da Zidane vztraja zaradi večih razlogov pri postavi kot jo ima:
- zmagovalna postava preteklih let
- zaupanje v svoje najboljše igralce (ali pa slepa trma, kdo bi vdele)
- tisto kar se ne vidi - trening in kako se igralci odzivajo ter kaj počnejo tam.

Menim, da iz podobnega razloga (plus francosko-alžirska naveza) vztraja z Benzemajem. Hkrati pa je Benzema eden redkih napadalcev, ki lahko svoj ego podredi za nekoga drugega.
Raza
# 04.02.2018 ob 15:32
Ramos je smešnica od branilca...PSG jih bo odpihnil in kar naenkrat ne bo nobeden več navijal za Real, ampak vsi za PSG..to bo smeha.;)
profi.za.sport
# 04.02.2018 ob 13:53
Churchill W.
Kaj ekipi pomaga da je bil Ramos 8 let najboljši branilec, če pa je letos na ravni začetnika. Pa poškodba in odsotnost nima veze tukej. Na tej ravni je že od začetka sezone.
Smo pa februarja!
Kdaj pa bo prišel v formo? Junija? Ko bo sezona končana?

Si pa smešen, sem se na smejal zelo...hahahah Ramos , poškodbna nič hahaha
Ta Ramos je dosegu že vse LP EURO SV vse v nogometu. Zato je najboljši branilec na svetu.
Poškodba zate ne pomeni nič aha. Ti bom neki povedu poškodba in odsotnost iz igrišča opliva zelo da prideš do ritma forme, je ključ do forme.
RM gremo ...
Kai
# 04.02.2018 ob 11:25
@Sapienti sat, malo več sem pričakoval od tebe pa očitno napišeš komentar, preden trikrat globoko zadihaš in premisliš. Real je letos na vseh frontah dobil borbo proti Barci pri nakupih mladih: pripeljali Ceballosa, Thea H. in zadržali Asensia. Očitno je to Realova ideja prihodnosti, vsi trije pa so zadostni talenti, da lahko zrastejo v top igralce na svojih pozicijah. To, da Leo ne bo večno držal Barce pokonci in se bo enkrat upokojil, je jasno vsem razumnim. Ne zavedaš pa se druge stvari-igralcev, kot je Messi in recimo Ronaldo do pred dvema sezonama ni več na obzorju. Ekipe ne bodo mogle več funkcionirat po sistemu, da je v ekipi en izvenserijski igralec, ki bo zadevo držal nad vodo in potegnil ekipo za sabo. To, da se bo Barca adaptirala, ne dvomim. Sploh, če bo pod nadzorom takšnega taktika, kot je Valverde ali njemu podobnega. Barca ima končno trenerja, ki zna delati rotacije in prilagajati sistem-grem stavit, da je bila Valverdejeva taktika na El Clasicu, da prepusti pobudo Realu v prvem polčasu, da se igralci Reala iztrošijo. Še en pokazatelj taktičnega prilagajanja je igra Valverdeja v sistemu 4-4-2(na čase celo 4-2-3-1)., kar je za Barco totalno netipično, saj so sedaj skoraj 20let konstantno igrali v sistemu 4-3-3.

Za razliko od tebe pa si jaz ne želim propada rivala. Kakorkoli obrneš, Real in Barca rabita en drugega in najbolje jima gre, ko so oboji na nivoju, saj en drugega potiskajo eno stopničko višje. Real se bo sestavil za naslednjo sezono, manjka jim sicer kar nekaj novih igralcev. In, ko se bojo od Reala poslovili Ronaldo, Ramos in Marcelo, upam, da bo to en drug Real, ki bo tudi po plati fariplaya na nivoju svojega imena.
Kazalo