Nogomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,4 od 26 glasov Ocenite to novico!
Mirnes Šišič
Mirnes Šišič je zabil drugi gol za Slovenijo. Foto: MMC RTV SLO
Matjaž Kek
Matjaž Kek, ki je v Mariboru osvojil naslov prvaka kot igralec in trener, že nestrpno pričakuje tekmo s Slovaki v Ljudskem vrtu. Foto: MMC RTV SLO
Samir Handanovič in Ivan Rakitić
Ivan Rakitić je dvakrat matiral Samirja Handanoviča. Foto: Reuters
Marko Šuler
Marko Šuler je zabil prvi gol na tekmi. Foto: MMC RTV SLO
Andraž Kirm
Andraž Kirm je užival v sijajnem vzdušju v Ljudskem vrtu. Foto: Reuters
Mirnes Šišič in Niko Kranjčar
Mirnes Šišič je pokazal dobro pripravljenost, zabil je tudi drugi zadetek. Foto: Reuters
Tonči Žlogar in Niko Kranjčar
Kapetan Tonči Žlogar že nastrpno pričakuje kvalifikacije, kjer se bodo Slovenci v skupini 3 srečali s Poljsko, Slovaško, Severno Irsko, San Marinom in Češko. Foto: Reuters
Mladen Petrić, Ivan Rakitić in Darijo Srna
Mladen Petrić, Ivan Rakitić in Darijo Srna se veselijo izenačenja na 1:1. Foto: Reuters
Slaven Bilić
Slaven Bilić zadovoljen odhaja iz Maribora. Foto: EPA
VIDEO
Hrvaška zmaga v Mariboru

Dodaj v

Dobra igra ne šteje, pomemben je le izid

Čez 17 dni pravi test na Poljskem
21. avgust 2008 ob 15:07
Maribor - MMC RTV SLO

Spektakel v Ljudskem vrtu je navdušil, žal pa slovenski nogometaši niso iztržili vsaj remija. Vsi se zavedajo, da v kvalifikacijah štejejo samo točke.

11.100 gledalcev na najlepšem stadionu v Sloveniji je bilo kljub porazu proti Hrvaški z 2:3 zadovoljnih. Marko Šuler in Mirnes Šišič sta poskrbela za vodstvo na začetku obeh polčasov, kar pa na koncu ni zadostovalo. Poraz je še posebej zagrenil Matjaža Keka, ki si je zelo želel uspeha v domačem mestu. Selektor se zaveda, da ga do prve tekme kvalifikacij za SP 2010, ki bo na sporedu 6. septembra v Vroclavu, čaka še veliko dela.


Kek ni bil zadovoljen z obrambo

"Nisem zadovoljen, saj smo poraz zakuhali sami, naredili smo velike napake v ključnih trenutkih proti močni Hrvaški. Imeli smo veliko željo, a žal nismo realizirali svojih priložnosti. Zadnja vrsta je kar nekajkrat "plavala", v sredini pa manjka kreativnosti. Obramba je na zadnjih treh tekmah dokaj dobro delovala, tokrat pa je naredila preveč velike napake. Podajali smo si nazaj in jim v določenih trenutkih prepustili igro, kar so znali izkoristiti," je tekmo ocenil Kek.

Premalo hrabri v prvem delu
"S Hrvati smo šli v povsem odprto bitko, še posebej v drugem delu, ko smo lovili izid. Manjka nam pravi igralec na sredini igrišča. V ambientu, ki ga lahko ponudi le Maribor, sem videl več pozitivnih kot negativnih stvari. Največji problem je, da smo bili v prvem polčasu premalo hrabri. Prišli smo do hitrega vodstva, potem pa "kuhali" sami s svojo neodločnostjo in bojazljivostjo v zadnji vrsti, na koncu pa smo prejeli gol," je še dodal selektor, ki je na 15. tekmi na klopi izbrane vrste doživel še osmi poraz.

Pogreša še tri igralce
Kek je zadovoljen, ker je za njim serija prijateljskih tekem proti močnim ekipam. "Danska, Madžarska, Švedska in Hrvaška so bile pravi test. Odgovore lahko dobimo le proti pravim nasprotnikom. Manjkajo Koren, Stevanovič in Vršič, morda pa še kdo, ki bi nas lahko pripeljal na višji nivo." Nato se je že obrnil proti tekmi proti Poljski: "Mislim, da so Hrvati boljši od Poljakov. Res je, da igramo v gosteh, a to ne spreminja veliko stvari, saj mi ne igramo nikoli bunkerja. "

Komac bi bil zadovoljen s štirimi točkami
Andrej Komac, ki brani barve švedskega Djurgardna, si zelo želi dobrega štarta v kvalifikacije: "Res je lepo igrati v Mariboru pred tako publiko, to smo zares potrebovali. Žal nam je, da nismo uspeli narediti boljšega izida. Dosegli smo dva gola in zadeli prečko, vsaj remi bi morali izvleči. Pri izidu 2:2 smo si želeli novega vodstva, a so nas oni kaznovali. Take napake moramo popraviti. Moramo biti bolj zreli v igri, nasprotniki znajo izkoristi napake. Ni sramota izgubiti proti Hrvaški. Pomembno je, da bomo zbirali točke na kvalifikacijskih tekmah. Na prvih dveh tekmah bi bil zadovoljen le s štirimi točkami."

Za Šulerja igra ni pomembna, štejejo le točke
Marko Šuler je v četrti minuti poskrbel za veliko navdušenje v Ljudskem vrtu. "Mislim, da je bilo več pozitivnih kot negativnih stvari. Nasproti nam je stala zelo močna Hrvaška. Dokazali smo, da se proti njim da igrati, žoga nam je dobro tekla. V drugem poččasu smo bolje igrali, iz rezultatskega stališča pa nam ni uspelo. Dogovorili smo se, da gremo nekaj narediti. Tretjega gola res ne bi smeli prejeti. Ogrodje ekipe je pravo, manjka nam le pravi izid, to je tisto, kar šteje. Vzdušje je bil fantastično, lažje je igrati tu. Vsem ekipam bo tu težko. Nisem zadovoljen s svojo igro, saj smo izgubili. Če daš tri gole ali enega, je popolnoma vseeno, pomemben je dosežek ekipe. Meni je vseeno, s kom igram, tako z Mitjo Mörecem kot z Boštjanom Cesarjem se ujamem," je dejal Šuler.

Branilec belgijskega Genta je res usmerjen na dober izid ekipe: "Igra zame navsezadnje sploh ni pomembna. Štejejo le točke, treba je narediti izid, vrniti se moramo tja, kamor spadamo."

Kirm zaenkrat ostaja v Domžalah
Med tistimi, na katerih bo v kvalifikacijah ležala velika odgovornost, je tudi Andraž Kirm. Kako je on videl tekmo proti Hrvaški? "Njihova ekipa že dlje časa igra skupaj. Vidi se, da so zelo uigrani, z odličnimi posamezniki. V Mariboru smo vsi igralci začutili, da so gledalci z nami. Imeli smo občutek, da igramo na res pomembni tekmi. Veliko stvari smo že popravili, iz tekme v tekmo igramo bolje, ogrodje ekipe za kvalifikacije je znano."

Član Domžal, ki si zelo želi prestopa v tujino, je bil tokrat še posebej pod drobnogledom: "O tem se govori že dlje časa, a zato nisem bil pod velikim pritiskom. Zaenkrat še ostajam v Domžalah."

Šišič: Proti Slovaški moramo nujno zmagati
Mirnes Šišič, ki je marca odločil tekmo proti Madžarski, je v 55. minuti z bele točke poskrbel za drugo vodstvo Slovenije, a ko smo ga srečali po tekmi, ni bil pretirano navdušen: "Meni je žal, da smo dvakrat izpustili vodstvo. Škripalo je v obrambi, do kvalifikacij bo treba marsikaj spremeniti. Prvi dve tekmi bosta najbolj pomembni, Slovake moramo v Mariboru nujno premagati. Morda se v nekaterih trenutkih ne potrudimo dovolj, tokrat smo zares naivno izgubili srečanje. Hrvaška je zelo kvalitetna ekipa, peta na Fifini lestvici. "

Mirnes je vajen igrati pred 50.000 gledalci
"Publika je bila fantastična. Že pred tekmo in tudi po tekmi so nas vzpodbujali, vseh 90 minut so bili z nami. Zame to ni nekaj posebnega, saj v Grčiji igram pred 50.000 gledalci. Za slovenske razmere pa je to velika razlika v primerjavi s prej. Borbenost je že dlje časa prava, a to ne šteje več, pomembne so le točke. Nekaj stvari bo treba še spremeniti v obrambi in na sredini, saj moramo nujno začeti zbirati točke. Od prvega treninga, ko sem se vključil v reprezentanco, sem videl, da imamo potencial. Vsi igramo v dobrih klubih v tujini, čas je, da to pokažemo tudi v teh kvalifikacijah," je še dodal igralec Olympiacaosa, ki se je po porazu proti Anorthosisu z 0:3 znašel v velikih težavah. Liga prvakov je kar naenkrat zelo oddaljena: "Proti Anorthosisu na prvi tekmi nisem igral, zdaj moramo zmagati in se uvrstiti v Ligo prvakov, drugače bo v Pireju "gorelo", težko bo za nas. Jaz tudi po visokem porazu na prvi tekmi še vedno upam v našo končno zmago, nikoli se ne predajam."

Odlično se ujame tudi z Milivojem Novakovičem, ki tokrat res ni imel sreče. "Milivoje je fantastičen igralec, dobro se ujameva. S svojo igro pa nisem povsem zadovoljen. Drugi polčas je bil precej boljši, malce bolj sem se potegnil v sredino," je zaključil Šišič.

Bilić pohvalil Rakitića
Dva meseca po neverjetno tragičnem porazu proti Turčiji v četrtfinalu Eura, ko jih je v 122. minuti šokiral Semih Sentürk, je hrvaški selektor Slaven Bilić potreboval zmago pred začetkom kvalifikacij za SP. "To je bila prava prijateljska tekma. Pričakovali smo težko srečanje, saj so bili Slovenci zelo motivirani. Naša zmaga je povsem zaslužena, saj smo prevladovali na igrišču. Šišič in Novakovič sta zelo kvalitetna, to sem videl že na tekmi proti Danski. Prepričan sem, da lahko igramo precej bolje, to pričakujem predvsem v kvalifikacijah. Gola smo prejeli na začetku obeh polčasov, potem pa smo dokazali, da smo velika ekipa, ki ne pade po prejetem golu. Najboljši igralec tekme je bil Ivan Rakitić. Ne samo zaradi dveh golov, on se odlično giblje po igrišču," je povedal Bilić. Hrvati bodo kvalifikacije za mundial v Južnoafriški republiki začeli 6. septembra v Zagrebu proti Kazahstanu, štiri dni kasneje pa se na Maksimirju obeta prava poslastica proti Angliji, ki ima na "ognjene" zelo grenke spomine.

"Veliki žuti" spremlja nastope Olimpije
"Vzdušje je bilo pravo, v Mariboru je vedno vladalo veliko zanimanje za nogomet. Motila so me samo nenehna zmerjanja navijačev," je vtise na hitro strnil Bilićev pomočnik Robert Prosinečki, ki spremlja tudi dogajanje v drugi slovenski ligi in pričakuje vrnitev Olimpije nazaj med elito.

Rakitić potrdil veliki talent
Ivan Rakitić je zares navdušil v Ljudskem vrtu: "Mi si želimo zmagati na vsaki tekmi. Odigrali smo zelo dobro in naša zmaga je povsem zaslužena. Vsaka zmaga pomaga, tako tudi ta." 20-letni vezist je izjemen talent, tudi pri Schalkeju gradijo na njem.

A. G./M. R.

Prijavi napako
Komentarji
.PaTRiŠN.!
# 25.08.2008 ob 18:18
;-)
.PaTRiŠN.!
# 25.08.2008 ob 18:17
lepa igra slovencev;-)
miki84
# 23.08.2008 ob 00:10
Pa kaki cime, karič, pavlovič... to je odpis! Pavlovič pa mislim da bi moral biti v reprezentanci in delit žoge napadalcem! S tem pa bi Novakovič lahko bolj pokazal svojo kvaliteto, ter ostali!
usmex
# 22.08.2008 ob 11:31
Nazaj v reprezentanco Cimeta, Paulina, Pavloviča in Ačimoviča. Pol bo mogoče kej, sam dokler je Kek selektor itak nebo nč.
ales24
# 22.08.2008 ob 08:36
Al pa če damo državljanstvo kar celi brazilski reprezentanci...
kok
# 21.08.2008 ob 23:54
Mile in Cime nazaj v reprezentanco!!!
sbt
# 21.08.2008 ob 22:09
ne vem... večina od vas vidi u igri naših same slabe stvari, ampak vsaj mene so naši včeraj pozitivno presenetli. Ne rečem da so prikazali neko vrhunsko predstavo ampak so se v določenih momentih tekme celo borili, dejstvo je da so hrvati 2 razreda višje toda tut naši so v zadnih tekmah kazali iz tekme u tekmo bolšo igro( za razmere u slo fuzbalo) kek je včeraj naredil napako ko je dal šišiča skor v napd in smo praktično cel prvi polčas igrali z enimi samim igralcem na hrvaški polovici in ko je nova dobil žogo pač ni mel pomoči dobenga razn šišiča.. našim bi včeraj priviščil remi predvsem zarat tiste recimo borbenosti in pa treh štirih celo domiselnih in zanimivih akcij. Res pa je da če bi hrvati igrali malo bolj na polno bi bil verjetno rezultat malo bolj v njihovo korist. Upam da bo tut na naslednih kvalifikacijskih tekmah v mb poln stadion in pa da kek pokliče res v reprezentanco pavloviča morda kake mladega igralca in pa da bi na sredini igrala še vršič in pa koren. Vendar kot je će nekdo enkrat rekel dokler bodo naši pretekli 3,4 kilimetre na tekmo verjetno ne bo nič z dobrimi rezultati....
galacticos11
# 21.08.2008 ob 21:35
lejte kaj vsi neki na selektporja mečete slabe besede... sej tut nimamo igralcev da bi premagal take dobre reprezentance... kaj pa je blo takrat z zlato generacijo..sej tut katanec ni bil ne vem ka... imel je igralce recimo zahovič ki je igral v valencii, pavlin(porto) rudonja (portsmouth) cimerotič(lecce) ..... igralci so bili dobri,... kaj pa ima današnja slovenija HANDANOVIČ PA KOREN PA NOVAKOVIČ, druga pa nima

in res je potreboval bi pavloviča, če že ne druga pa za dobre proste strele, izvajanje kotov in kakšen šut od daleč, pa bi sigurno dal kakšen gol,...
panterist
# 21.08.2008 ob 21:23
Dobra igra proti 5.reprezentanci na svetu.hrvati so boljši, tu ni kaj za dodat, pa ne bit več rasističen...kdaj bote prišli k pameti ljudje...
MIRNČAN
# 21.08.2008 ob 21:14
mislm da kek ni tako slab selektor kot vsi govorite. navsezadnje je bil zadnji državni prvak z mariborom in tut v ligo prvakov jih je popelal tako da ste prov nesramni nekateri. manjkajo točno tisti katere je kek naštel. pa brečko bolj defensivne naolge da mu nebi uhajali igralci ker težko nazaj hodt. žlogarja pa komca vn
captainsensible
# 21.08.2008 ob 20:58
sicer opa dober komentar prosinečkega.
captainsensible
# 21.08.2008 ob 20:57
hrvati so dali v višjo prestavo po slovenskih golih in izenačili oziroma povedli,glede na to da so to pripravljajne tekme sta ekipi pokazali dokaj dober nogomet.slovencem . škripa v obrambi upam da se bo to popravilo do kvalifikacij.
gako
# 21.08.2008 ob 19:40
hrvati niso lih navdušl, sm se je poznala kakovostna razlika med ekipama. naši so po dolgem času spet vsaj mal igral in celo napadal, hrvati so pa pač izkoristl svoje prložnosti in tuki se pozna kdo je 5. in kdo 77. na fifini lestvici.. taka je realna slika, naši bi moral precej poštelat obrambo, ker z tako igro v obrambi nimamo za burek v kvalifikacijah. se pa strinjam da bi blo treba mal spremenit formacijo in bi nujno rabil enga kreativca v sredini, da tala žoge napadalcem.. sicer pa pohvalna predstava naših.. upajmo da je to znak napredka..
Historian66
# 21.08.2008 ob 19:12
Bit 5. pomeni biti redno na prvenstvih, se enakovredno kosati z reprezentancami kot so Anglija, Nemcija, Italija, Argentina, Nizozemska, Spanija ipd.

Biti 77. pomeni biti na nobenem prvenstvu, igrati derbije s San Marinom, Andoro in Luxemburgom in gojiti fovsarijo do nezavesti.
podlasca2
# 21.08.2008 ob 18:22
Bit 5i pomen tud to, da kumi premagaš ene Avstrijce, ki so vrjetn še za nami na fifini lestvici...
Očitno hrčki precej laži igrajo proti močnejšim reprezentancam kukr proti slabšim. So pač prepotentni. Škoda samo, da mi tega ne znamo in ne mormo nikol izkoristt. Če ne bi bil lih sosedi, bi po moje že padl, tko jim pa rivalstvo da lih tok zagona, kukr ga rabjo, da ns zmagajo. In mislm da bo še en cajt tko...
hebl
# 21.08.2008 ob 18:22
kako za vraga je te ratalo hrvatom na 5. mesto fifine lestvice prit?!
betfan
# 21.08.2008 ob 17:57
sy
ej zmagal so hrvati ne glede na to keri so na lestvici tko da to sploh ni pomembno bit 5 na svetu pomen da mas igralce tipa rakitić ki se sprehod skozi celo obrambo ekipe ki je 77. na svetu in jim da dva gola....
Thiver.
# 21.08.2008 ob 17:41
Kek, poberi se !!!
DnB
# 21.08.2008 ob 17:40
No no Sy, tudi Hrvati majo kdaj slab dan , poleg tega pa niso mel Modriča , se pravi da vseen niso bli v popolni,najmočnejši postavi.

Slovenska igra včeraj je pa sicer bila hrabra in morda se naš nogomet le počasi prebuja iz večletnega spanca. Zadovoljiva predstava.
Sy
# 21.08.2008 ob 17:11
Dejstvo je da Hrvati niso to kar oni mislijo da so. Bit "kao" 5. na svetovni lestvici je enako kot imet prst nekje tam ko sonce ne sije in bit zaljubljen sam v sebe. Če so naši "kao" 77. na lestvici, bi Hrvate glede ne igro ki so jo pokazali rangiral najvišje na recimo 70. mesto. Višje si ne zaslužijo. Če bi res bili 5. kot oni mislijo da so, bi povozili naše nogometaše z najmanj 3-mi goli razlike in to že v prevm polčasu. Tak da prosim,.. Hrvati so dim ne glede na katerem mestu so na papiru.
tod112
# 21.08.2008 ob 17:11
no no lej brez dobrih igralcev ne more kek delat čudežev ... morjo bit dobri igralci in doer trener in včeraj me je slovenska nogometna reprezentance prav pozitivno navdušila, kajti zabili so 2 gola kar je za slovenijo veliko!
se pa ne strinjam z naslovom ˝Dobra igra ne šteje, pomemben je le izid˝oz se mi zdi naslov zelo neprimeren ker kako pa prideš do razultata kot pa s dobro igro !?! Upam da se slovenska reprezentanca pobira in da bo bila kos Slovaški in drugim državam.
gregor16
# 21.08.2008 ob 17:05
ferrari man
Al pa če bi kr celo ekipo Olimpije not dal al kaj
idared
# 21.08.2008 ob 16:49
eh toti kek nima pojma, on misli da bo s 4 napadalci dal gol. prej pa je igral s šišičem v napadu, pa tonči organizator igre. hjo
WHAT DO YOU CARE
# 21.08.2008 ob 16:40
debil kekov, kaj ni opazil, da že 3 cikluse igramo popolnoma enak gnil nogomet, in da s 4imi branilci naša obramba deluje katastrofalno in da sredina sploh ne gradi igre, saj nimamo nikogar, ki bi znal malo zadržati žogo
adapterr
# 21.08.2008 ob 16:39
vn cesarja in morca
gapek
# 21.08.2008 ob 16:17
V živo je bilo res super in nekatere stvari še toliko bolj jasne. Komac in Žlogar ne spadata v reprezentanco, niti Matič. Škoda, ker ni bil vpoklican Pavlovič. V sredini rabimo zamenjave. Idealna zvezna vrsta zame bi bila: Kirm, Pavlovič, Vršič, Brečko, Stevanovič, lahko tudi Šišič. Iz teh igralcev izvlečt najboljše pozicije, ne pa da igra v sredini Birsa. On je špica. Škoda, da nimamo boljšega selektorja, lahko bi veliko spremenil.
ferrari man
# 21.08.2008 ob 16:14
Ma Cime je že reku da bi rad igrov še za reprezentanco in mislm da kšn pavlin bi tud lohk pršu za obrambo priporočam Kariča, ki bi pokazu kako se igra obramba hehe.
Svasko
# 21.08.2008 ob 16:05
KDAJ BO PONOVITEV? da si pogledam še preko tv, v živo je bilo super :)
janbac
# 21.08.2008 ob 15:54
Naši so igrali zelo dobro res nam manjka tip Pavlina....
hrvatska939
# 21.08.2008 ob 15:44
Kaka dobra igra???

..če je to dobra igra, kaka je šele potem slaba???...
JoshSmith
# 21.08.2008 ob 15:43
Kdaj je igrala Slovenija proti Danski?
Šišič in Novakovič sta zelo kvalitetna, to sem videl že na tekmi proti Danski
hebl
# 21.08.2008 ob 15:42
če bi bili naši nogometaši tako zagnani kot vročekrvni navijači, bi komot zmagovali :)
baterija
# 21.08.2008 ob 15:40
Tista dva gola Rakitića sta bila za naše sramota. Model se je dobesedno sprehodil skozi obrambo. V kvalifikacijah bo treba bolj skup stisnt.
gregor16
# 21.08.2008 ob 15:40
Ja čudn da je primanjkovalo kreativnosti če pa daš Šišiča v napad, jao kekec. Šišiča na sredino pa magari Burgiča ob Novakoviča
divac
# 21.08.2008 ob 15:35
Mene so zadovoljil!
Res je da manjkata Koren in Vršič medtem ko je Stevanoviča ne rabmo!
simonjenko
# 21.08.2008 ob 15:31
če se prav spomnem, je Cime pred leti izjavil nekaj kar paše tudi temu stanju..
...začeli smo slabo, nato smo povsem padli.. hehe
simonjenko
# 21.08.2008 ob 15:28
DJ Kekec..

tvoja muzika mi niti malo ni všeč... upam, da igraš zadnje note..
franjoseljak
# 21.08.2008 ob 15:22
2. 17 (21.08.2008 || 15:18:53)

Zato ker je Kek debil in ni pojma lahko igra v nižja ligah pa ker mi dobro ekipo pa igra proti slabsim polj mu gre kar dobro. Ko začne igrat proti mal jačim se poserje v gate ker nimam pojma odločet koga postavet v igro in kako igrat!!!!!!!
franjoseljak
# 21.08.2008 ob 15:20
Dobra igra ne šteje, pomemben je le izid -> haha

Važna je pobjeda!!!!!!!!! Vse ostalo je kurac!!!!!!!
17
# 21.08.2008 ob 15:18
kek zakaj ne bi poklical cimeta in pavlin v reprezentanco, lahko bi bila na klopi kot jokera za 2 polcajt. sta igralca ki bi 45 minutah pokazali dosti več kot ti igralaci, misli da nam manjka en tip pavlina na sredini ki zna zadržaz žogo je lepo podat, organizirat igro in ima prepotrebno samozavest in izkušnje. cime je pa igralec, ki še vedno lahko z eno potezo odloči tekmo in zna tudi žogo zadržat. ne vem zakaj se jin ne bi poklicalo, daj se igralci delijo na dobre/slabe in ne mlade/stare. poleg tega bi še moral prepričat pavloviča da se vrne v repr.
mislom da ta ideja ni slaba, ker igralci tipa žlogar, komac, matič, žinko ne znajo organizirat napada.
martinck
# 21.08.2008 ob 15:16
1vi
Kazalo