Nogomet

Poudarki

  • Keane za dva meseca k Aston Villi
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,7 od 35 glasov Ocenite to novico!
Steven Gerrard
Steven Gerrard bo najverjetneje do konca kariere v dresu Liverpoola. Foto: EPA
Avram Grant
Avram Grant je tik pred podpisom s srbskimi prvaki. Foto: Reuters

Dodaj v

Ikona Liverpoola ostaja na Anfieldu

Grant pred podpisom pogodbe s Partizanom
12. januar 2012 ob 18:40
Liverpool - MMC RTV SLO

Kapetan Liverpoola Steven Gerrard je podpisal novo večletno pogodbo z Liverpoolom in bo skoraj zagotovo do konca kariere ostal na Anfieldu.

31-letni vezist je debitiral v dresu redsov novembra leta 1998. V sredo zvečer je dosegel odločilni zadetek za zmago Liverpoola v polfinalu ligaškega pokala nad Manchester Cityjem (0:1). To je bil njegov 144. zadetek v 566. tekmi za 18-kratne angleške prvake.

"Zelo sem srečen. To je velik dan zame in za mojo družino, še posebej po pomembni zmagi v Manchestru. Vsi v klubu smo bili izjemno veseli tega uspeha. Zadnjih 24 ur je bilo zame popolnih, podaljšanje pogodbe je le še češnja na torti. To je klub, ki ga ljubim in za katerega sem navijal že kot otrok. Kot kapetan enega največjih klubov na svetu uresničujem svoje sanje," je dejal Gerrard, ki mu manjka le še zmaga v Premier ligi. Podrobnosti nove pogodbe niso znane.

Grant pred vrati Partizana
Beograjski Partizan je po poročanju časnika Večernje novosti tik pred podpisom pogodbe z nekdanjim trenerjem Chelseaja Avramom Grantom. Aleksandra Stanojevića, ki so mu po odhodu športnega direktorja Mladena Krstajića dnevi šteti, bo nasledil Izraelec Grant, ki je po prekinitvi pogodbe z West Ham Unitedom prost. Grant in predsednik Dragan Đurić sta si že segla v roke in podpis pogodbe naj bi le še formalnost. Grant je v sezoni 2007/08 pri modrih nasledil Joseja Mourinha in Londončane prvič v zgodovini popeljal do finala Lige prvakov.

Keane za dva meseca k Aston Villi
Aston Villa si je za dva meseca izposodila irskega nogometaša Robbieja Keana, ki se v Birmingham seli iz Los Angeles Galaxyja. Kapetan irske reprezentance želi med premorom v ameriški nogometni ligi MLS redno igrati, kajti z Irsko se je uvrstil na evropsko nogometno prvenstvo v Ukrajini in na Poljskem.

Keane z Aston Villo trenira od začetka tedna, v kadru pa bo že v soboto proti Evertonu, za katerega igra Landon Donovan, ki je prav tako član Los Angelesa in je na Otoku kot posojen nogometaš. Keane se je v ZDA preselil lani iz Tottenhama, igral pa je tudi za Wolverhampton, Coventry City, Inter, Leeds United, Liverpool, Celtic in West Ham United.

A. G.
Prijavi napako
Komentarji
AlanOne
# 16.01.2012 ob 13:27
care
tigerček
# 16.01.2012 ob 07:50
gregorb - nauči se brati - poleg lastnikov je bil krivec tudi Benitez,ki je "izgnal" Xabi Alonsa.In mislim da se tu večina navijačev Liverpoola strinja,da je on poleg Gerrarda bil gonilna sila ekipa.

jajcafedererska - ta podatek o zapravljanju je točen,samo se mi ga ne ljubi iskati in dokazovati,ker me niti ne zanima ali nekdo zapravi milijon ali milijardo.

jest25 - če si tako strasten navijač Liverpoola in angleške lige bi lahko vedel,da v Angliji igralce kopujejo managerji oz.trenerji in ne lastniki klubov kot je to v navadi drugje.Seveda se zraven vmeša tudi kakšen lastnik in hoče določenega igralca,vendar večina igralcev pride v klub z odobritvijo trenerja.
Glede njihove mladinske šole - mogoče so talenti ti,ki si jih opisal,vendar bo potrebno to dokazati na igrišču.Liverpool je trenutno sedmi v prvenstvu....Ko bodo začeli osvajati lovorike,ti bom verjel da so dobri,prej pa......aja,so še mladi...
jajcafedererska
# 15.01.2012 ob 23:34
Pa da ne bom samo o nogometu. Wimbledon, tenis, ne vem če poznaš, se že celo stoletje lahko igra le v belih majicah, na igriščih ni reklam, zato je nekaj posebnega, čeprav nima najbogatejšega sklada. In zakaj je ta turnir nekaj posebnega, največjega, tradicija, tradicija, o kateri veš bore malo. Boston Red Sox, najbolj popularno baseball moštvo za Yankeyi, 98 let niso osvojili naslova, 2006 jim je pa le uspelo, verjeli so v Bambinijevo prekletstvo(pobrskaj po netu, knjige verjetno ne boš prebral) in ga prekinili, ko so zvesto hodili na tekme. Zanimivo je, da imajo najmanjši stadijon v ligi, ker ga enostavno niso hoteli podreti. Moštvo je postalo zmagovalno, ko ga je prevzel John Henry, ravno zaradi tradicije. Zanimivo je, da je ta isti Henry danes lastnik Liverpoola. In da končam, Zidane ni ikona Juventusa, svoja najboljša leta je končal v Realu, navijači ne nosijo njegovega dresa, pozabili so nanj, domnevam da si primorec, lahko bi včasih skočil do Udin, ko igra Juve in bi se prepričal, prave ikone so igralci, ki so ostali v Juvetu po izpadu v drugo ligo. Razni kvazi zvezdniki ala Zlatan Ibrahimović pač ne. In omenil si Cantona-ja, res je legenda, še danes mu pojejo pesmi, nosijo njegov dres- Kaj pa Cristiano Ronaldo, pozabljen, čeprav so z njim osvojili več kot z Cantonajem. Še enkrat oprosti, če sem te kaj užalil, ne moreš si pač pomagati, si plastičen.
jajcafedererska
# 15.01.2012 ob 23:11
Kapitan Kljuka

Sedaj ti bom pa res napisal kot petletnemu otroku, da boš le dojel. Praviš, da rad bereš, te zanima zgodovina. Zgodovina in tradicija sta si posvoje zelo blizu, druga brez prve enostavno ne gre. Ne želim te žaliti na kakršenkoli način, lahko pa te malo podučim. Si pač današnja, plastična generacija, ko si napisal, da rad bereš, so to verjetno le razni blogi itd.....Resnično, primi enkrat v življenju v roke pravo knjigo. Držal se bom le športnih tem, ker lahko drugače pišem do jutri. Naj se še enkrat obregnem ob tradicijo. Tradicija je danes še zadnja svetla točka, ki ni padla v kolup kapitalizma, denarja. In sedaj prideva do točke najine debate, praviš tudi, da rad debatiraš. Slabo ti gre, sem ti že enkrat napisal, vse si preberi dvakrat in poskušaj kaj razumet, pa pusti svojemu egu malo prostora, boš videl, lepše ti bo v življenju, nisi tako zelo pameten kot si misliš. Zakaj ljudje navijajo za Liverpool, Man Utd.....itd. Zakaj bo vedno pravi in edini derbi v Angliji le med omenjenima kluboma, pa četudi bo Man Utd v prvi, Liverpool pa v tretji ligi, in to traja že 40 let. Lahko bi pisal, še o kakšnih drugih klubih, mogoče kasneje. To sta kluba, ki ju spremlja neka mistika, karma, ko navijači na Anfieldu že 50 let pred pričetkom tekme zapojejo isto pesem. Ko se sprehodiš skozi hodnike Anfielda, Old Trafforda to enostavno začutiš. Teh stvari enostavno ne razumeš, sem že omenil, si pač malo plastičen. Malo o zgodovini, ki te tako zanima. To sta kluba, ki ju je zgodovina resnično zaznamovala, in to ne le z trofejami. Pokol navijačev v finalu državnih prvakov 1985 v Heysel-u med Liv-Juventus, ki so ga zakrivili navijači Liv, 96 mrtvih navijačev Liv. leta 1989, česar še danes policija ni raziskala, letalska nesreča l. 1958, ko je umrla celotna zmagovalna ekipa Man Utd. In ko sem že zgoraj omenil, Anfield, Old Trafford. Upam si trditi, da se nikoli ne bosta preimenovala v Emirates, Arabic Oil. Wembley je ostal Wembley.
mocco
# 15.01.2012 ob 15:01
jest25
Če Giggs in Lampard ne bi imela tako dobrih soigralcev, ne bi bila tako uspešna.

Vidiš, tu se filozofija Lpoola in Uniteda npr razlikujeta. Vsi za enega, eden za vse. Gerrard je sam vse držal in naredil al kako....haha dej ne bluzi. Vsekakor je legenda kluba, ampak brez soigralcev je 0!!! Navijači uniteda to vemo, vi boste do tega očitno še morali priti. Lpool ni samo gerrard in KK, pač pa še marsikaj drugega. Giggs je npr sam izjavil, da brez tako vrhunskih soigralcev (Cole, Yorke, CR, Becks...) nikoli ne bi dosegel vsega kar je...
Kapitan Kljuka
# 14.01.2012 ob 20:10
In potem imamo tukaj Gerrarda, vemo kako se je pričel preobrat v Istanbulu, z njegovim golom, kako je v finalu FA cupa proti West Hamu v zadnjih minutah zadel dvakrat, nažalost to so tudi zadnje lovorike, ki jih je Liverpool osvojil, pa nič zato. To je prava legenda, legende lahko nastanejo le v legendarnih klubih ne pa v klubih tipa Arsenal, ki so vedno v senci večjih, imajo obdobje 10-15 let v katerih so uspešni, nato jih pa zopet 30 let ni nikjer.

Zidane v Juventusu nikoli ne bo ikona


Arsenal ni, je pa na dobri poti da mogoče to postane, rabi le še 60-70 let

Stari, res jih serješ, tvoji pogledi na nogomet in razumevanje raznih pojmov so res mimo... Sorry...
jest25
# 14.01.2012 ob 01:20
Bolhca, sta imela take izpade tudi Giggs, sploh pa Lampard, o tem si lahko brez skrbi! In kot je rekel mb17. Najdi take gole in preobrate s strani Giggsa in Lamparda, če moreš. Gerrard jih je spisal kar dosti. AC Milan 2005, WHU 2006, Napoli 2010... Če Giggs in Lampard ne bi imela tako dobrih soigralcev, ne bi bila tako uspešna. Gerrard pa je nekaj let celoten klub držal na lastnih plečih. Brez njega bi se nekaj let nazaj ta klub boril za obstanek v PL.
In še enkrat ti bom rekel: če nimaš nič dobrega za povedati o legendi, ne smeti pod to novico in svoje frustracije raje sproščaj kje drugje!
mb17
# 13.01.2012 ob 23:40
1.berite besede zidana :)
2.Po pokalni tekmi proti cityu je izjavil, da ve, da njihova igra v drugem polčasu ni bila napadalna in da so mogoče na trenutke igrali grdo, ampak če je treba, je treba :) nekej v tem smislu no.
3.in bolhca...
išči ti take dragulje (spektakularne gole) ko jih je dal gerrard pri lampardu in giggsu, pa jih, čeprav sta odlična igralca, ne boš staknil od obeh skupaj niti pol toliko, kolikor je gerrardovih :)
išči posnetek, kako en igralec naredi razliko v finalu lige prvakov po zaostanku s 3:0. našel ga boš - carigrad, liverpool, milan :)
išči tako kompletnega igralca, kot je gerrard. ga ni bilo in ga ni. mogoče bo :) in če bo bo igralec liverpoola z osmico na hrbtu (če je ne bodo upokojili, jasno :) )
lp
jajcafedererska
# 13.01.2012 ob 19:50
Kapitan Kljuka

Pa kaj tebi ni jasno, si se prlepu na besedo legenda kot pijanec plota, ti moram res dobesedno razložit. Govorim o pripadnosti kluba, res ne vem kaj je tukaj tako nerazumljivega. Dal sem pač primerjavo z Henryjem, ki je trenutno aktualen in Gerrardom. Prvi je zapustil klub ker mu pri Arsenalu niso hoteli podaljšati pgodbe zaradi visoke plače, ki jo je zahteval, čeprav je že takrat zaslužil 10mil na sezono. Bil je star 29 let, še veliko bi lahko ponudil klubu. A sem zato sentimentalen, ker verjamem v prednost ljubezni do nekega kluba pred denarjem, prav, naj si bodi tako. Po odhodu Henryja je Arsenal pričel padati, tudi nekateri drugi so kmalu zapustili klub. Gerrard se ni tako odločil in zato je zame ikona kluba, da ne bom zopet rekel legenda, da ne boš zopet drgnil in drgnil. In, lepo te prosim, ko kar bereš preberi še enkrat, ker imaš očitno probleme s koncentracijo, ker tudi nisem napisal da moraš biti celo kariero v istem klubu, tako da to z Del Pierom je zopet brca v temo. Imamo pač igralce, ki zapuščajo klube v svojih prime letih kot Henry zaradi denarja in potem imamo tukaj Gerrarda. Torres v Liverpoolu nikoli ne bo ikona, Zidane v Juventusu nikoli ne bo ikona, no mogoče, vendar manjša kot Platini, Figo in Barcelona, vsi sami plačanci. Pa še nekaj, Liverpool je mesto, ki živi za nogomet, je nogometna inštitucija, ima dva prvoligaša, London, ne vem koliko, kdo bi sploh štel, Arsenal je pač le eno izmed Londonskih moštev. Tudi Inter je imel v Italiji sušo dvajset let pa se je kljub temu vedno računalo nanj, ker to je nogometni velikan, inštitucija. Arsenal ni, je pa na dobri poti da mogoče to postane, rabi le še 60-70 let, da bo osvojil to kar je Liverpool. In Liverpool je v svoji 20 letni kao krizi osvojil vse razen prvenstva, bili so pokalni zmagovalci v Evropi, Evropski prvaki, FA prvaki, ni slabo za krizo. Kako bi potem lahko rekli uspehom Arsenala pred prihodom Wengerja? In konec koncev, ne vem, kaj so osvojili zadnje tri, štiri leta.
BoLhCa
# 13.01.2012 ob 19:20
Slab dan ? Ne mi srat prosim. 10min si vzamem in najdem še par njegovih "briljantnih potez"!
Vzamte si 1 mesec pa brskejte, pa kaj takega najdte od Franka Lamparda, Ryana Giggsa recimo.. ne bo šlo ane? Tale patetični diver je prej črni madež redsou, kot pa legenda.
:)
Kapitan Kljuka
# 13.01.2012 ob 17:35
In še to, očitaš fanu Arsenala kje je bil njegov klub prej, heh... Bili sotam, kjer je Liverpool sedaj; 21 let brez naslova angleškega prvaka (črna pika, velika črna pika za Gerrarda, pa še večni tekmec United jih je prehitel, kar te kot navijača Poola prav gotovo boli), s kakim ligaškim ali FA pokalčkom in po sreči osvojeno Ligo prvakov (kar pa bi navijač L'poola po mojem z veseljem zamenjal za kak naslov angleškega prvaka).
Kapitan Kljuka
# 13.01.2012 ob 17:32
Federerskajajca, biti legenda ne pomeni zgolj da si pripadnik nekega kluba celotno kariero. Potem bi lahko nogometne legende prešteli na ene prste. Potem Alessandro del Piero kljub 19im letom pri Juventusu po tvoje ni klubska legenda, ker je bil prej nekaj malega član Padove in ker kariere pač ne bo zaključil pri Stari dami?! Legende ne delajo zgolj leta in lovorike, ampak tudi druge prvine, momenti, zgodbe, osebnost, legenda si lahko zgolj zaradi parih predstav... In čisto nič džentelmansko ni, ko si Giggsa in Scholesa označil za gumpca, medtem ko sta za Gerrarda gospoda, po več plateh...
jest25
# 13.01.2012 ob 14:39
@tigerček, Benitez ni uniču Liverpoola. Samo tista dva kekca sta raje dajala par milijonov za okrepitve tipa Kyrgiakos, namesto da binamesto teh igralcev Rafi pustila, da kupi kakega bolj kvalitetnega igralca. Pač nista znala s financami. Zato so vsi njuni klubi v NASCARju, NHLu in povsod drugod v minusu. Potem pa gresta z Liverpoolovim denarjem odplačevati puf, ki sta ga naredila, da sta sploh lahko kupila klub in dolgove ostalih svojih klubov. S 600 milijonskimi dolgovi pa klub ne more funkcionirati normalno. ManU zaenkrat ne kaže tako, vendar sem prepričan, da bo prej ali slej tudi njih udarilo po glavi, če dolga ne bodo sanirali.
In ker imaš toliko za povedati čez Beniteza; sploh veš, kakšna je bila Liverpoolova akademija pred njegovim prihodom? V totalnem razsulu. Medtem ko je prej slovela kot ena najboljših na svetu, je od leta 1990 iz nje prišlo malo vrhunskih igralcev. Omembe vredni so samo Fowler, Owen, Carragher in Gerrard. No pa morda Baines, ki pa je itak že kot mladinec odšel v Wigan. Rafa pa je pripeljal Rodolfa Borella in obnovil celotno akademijo. In sedaj se končno kaže napredek. V akademiji Liverpoola je kopica izjemno talentiranih nogometašev, ki jim mnogi pripisujejo svetlo prihodnost v Angleški preprezentanci. Iz nje so že prišli domači brnilci Kelly, Robinson in Flanagan, potem pa so tu še kapetan U18 Coady, wonderkind Sterling (ki je že pri 17 letih eden najboljših igralcev v rezervni ligi), pa napadalca Amoo in Ecclestone in podobni
jajcafedererska
# 13.01.2012 ob 14:36
Ta podatek, da je Liverpool dve leti mogoče porabil več kot Chelski je malo prikrojen. Tiste dve leti Chelski ni kupil takorekoč nič. Rekordni nakupi Liverpoola do letos so bili: Torres-21mil funtou, Keane 20-mil(se strinjam, popolna Benitezova polomija) in Aquilani 19-mil(tudi Benitezova napaka). Vse to je v primerjavi z Chelskijem in Manure bore malo, ki je le za Berbatova dal 30-mil. Man Citya pa niti ne bom omenjal.
gregorb
# 13.01.2012 ob 14:18
benitez uniču liverpool ???? liverpool sta uničla tista 2 ameriška kretena in noben drug..hvalabogu da sta se predala čene bi mogoče igrali u 4 ligi zaradi bankrota
tigerček
# 13.01.2012 ob 13:17
emlynhughes in ostali navijači Liverpoola!

Dejstvo je,da sta Gerrard in Carragher že sedaj legendi kluba in pripadna svojemu klubu.Dejstvo je tudi,da je Liverpool eden največjih klubov v zgodovini nogometa po osvojenih lovorikah.Dejstvo je pa tudi,da so večino lovorik osvojili tako dolgo nazaj,da se jih večina vas sploh ne spomni.
In ko si že omenil "majmune",ki so vodili klub.Največji "majmun",ki je razbil t.i. zlato generacijo Liverpoola,je bil nihče drug kot Rafael Benitez.Res je osvojil ligo prvakov,samo potem je šlo pa vse še samo navzdol.Liverpool je v njegovem obdobju porabil ogromna sredstva na nakup igralcev (dve leti zapored naj bi bil celo tako zapravljiv kot Chelsea),potem pa je lastnik zaprl pipico.Benitez je dobesedno iz kluba izgnal Xabi Alonsa,saj je na glas zatrjeval,da hoče za vsako ceno kupiti Barry-ja.Po odhodu Xabija se je zgodilo Liverpoolu kar se je,zato kriviti samo lastnike ni najbolj primerno.
jajcafedererska
# 13.01.2012 ob 13:06
Kapitan Kljuka

Slabo si prebral, tega ne trdim. Govorim o pripadnosti klubu, koliko dejanskih legend je ostalo v klubu do penzije, sem ne vključujem igralcev, ki so odšli drugam pri 33,34-ih. In Arsenal_fan1, kot sem napisal, to ste osvojili v zadnjih 20 letih, kje je bil Arsenal pred tem, 50 let. In Adams, pijanec, pred njim pa kapo dol, res.
Arsenal_fan1
# 13.01.2012 ob 12:50
+ se Uefa cup za Arsenal *
Kapitan Kljuka
# 13.01.2012 ob 12:48
*smejal...
Kapitan Kljuka
# 13.01.2012 ob 12:48
Vidva zgoraj, kako lahko tako butasto trdita, da igralec, ki je bil v klub pripeljan ali kupljen ne more biti legenda?! Povej to navijaču Napolija za Maradono, ali se ti bo meja ali pa zbrcal kot cucka... Ali navijaču Uniteda isto za Erica Cantonaja... Lol...
Arsenal_fan1
# 13.01.2012 ob 12:47
Arsenal nikoli ne bo imel legende ? Tony Adams lol ? Ne govori bedarij.

@jajcafedererska

"Arsenal, ki so vedno v senci večjih, imajo obdobje 10-15 let v katerih so uspešni, nato jih pa zopet 30 let ni nikjer."

Haha in kje je Liverpool ze zadnjih dvajset let.V tem obdobju :

Arsenal : 4x Premier liga,5x FA cup

Liverpool : 3x FA cup in CL.
gregorb
# 13.01.2012 ob 11:23
jajcafedererska se strinjam..arsenal nikoli nebo imeu legend..tudi chelsea ne..čeprau imamo lamparda in terrya ampak jih ni chelsea ustvaru
jajcafedererska
# 13.01.2012 ob 10:51
In gremo zopet. Gerrard je legenda Liverpoola, vzogejen igralec v Liverpoolu. Danes je le malo igralcev, ki pričnejo in končajo kariero v istem klubu. Lahko se spomnim le ene par gumpcev iz Manure(Giggs, Scholes). Če si dober te vedno nekdo vabi v drugo sredino, ti ponuja več in takrat se pokaže pripadnost klubu. Teden dni nazaj smo pisali o Henry-ju, legendi Arsenala. Ta legenda je bila kupljena od Juventusa, ta legenda je odšla v Barcelono, po Ligo prvakov, če verjamete v božička v redu, pozabimo da je v Barceloni dobival skoraj dvakrat višjo plačo. Ta ista legenda bi lahko osvojila Ligo prvakov tudi že v Arsenalu če v finalu LP na začetku tekme proti Barceloni ne bi zgrešil 100% priložnosti, ko se je znašel sam pred vratarjem. In potem imamo tukaj Gerrarda, vemo kako se je pričel preobrat v Istanbulu, z njegovim golom, kako je v finalu FA cupa proti West Hamu v zadnjih minutah zadel dvakrat, nažalost to so tudi zadnje lovorike, ki jih je Liverpool osvojil, pa nič zato. To je prava legenda, legende lahko nastanejo le v legendarnih klubih ne pa v klubih tipa Arsenal, ki so vedno v senci večjih, imajo obdobje 10-15 let v katerih so uspešni, nato jih pa zopet 30 let ni nikjer.
17
# 13.01.2012 ob 08:21
stevie G- to je igralec kakih ni več, svetovna klasa!
tejo
# 13.01.2012 ob 08:18
Kapo dol, to je pripadnost klubu!!! Bravo, zato navijam za njih že od nekdaj! Go redsi!!!!!!
Sajrus
# 13.01.2012 ob 06:27
You'll never score alone!
emlynhughes
# 13.01.2012 ob 02:17
Arsenal_fan, res je, to je izjavil. A kasneje je v intervjuju za uradno klubsko spletno stran razkril, da je to izjavil samo zato, ker je hotel nek odziv od vodstva kluba, ki naj bi ga želelo po finalu v Carigradu, ko je bil z naskokom man of the match in je imel takrat najvišjo ceno, prodati. Kajti dejstvo je bilo, da takratni lastnik David Moores ni imel niti za hotdog. Rekel je, da bi takrat podpisal kakršnokoli pogodbo, samo da ima zagotovljenih naslednjih 5 let ali več v Liverpoolu, pa so v klubu odlašali s ponudbo. Ko tudi po dopustu ni dobil nobene ponujene pogodbe s strani kluba, je sprejel, da se ga hoče očitno klub znebiti in je sam vložil zahtevek za prestop.

In ko si je takratni izvršni direktor Rick Parry končno potegnil prst iz riti in mu ponudil novo pogodbo, se je Gerrard takoj odločil, da jo podpiše. Sumasumarum: Gerrard nikoli ni želel zapustiti Liverpoola, še najmanj pa oditi v Chelsea. A ker so Liverpool v zadnjih 20 letih vodili majmuni, je bilo to tako kot je pač bilo.
Arsenal_fan1
# 13.01.2012 ob 00:40
@gregorb

Nic ne serem,samo povem kako je bilo.Takrat je sam izjavil,da zeli zapustiti Anfield,ce pa neves kaj se je dogajalo pa ti nisem kriv.Pohvale pa vodstvu,ki ga je takrat zadrzalo za razliko od Wengerja,ki prodaja najbolse nogometase kot jabolka na trznici.

Se lik od takrat : http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football
/teams/l/liverpool/4653041.stm
jest25
# 12.01.2012 ob 23:32
Gerrard je eden največjih igralcev kluba in angleške lige vseh časov. Ni bil zastonj uvrščen na drugo mesto lestvice 100 players who shook the Kop, takoj za Dalglishem. In če bi želel oditi, najbrž bi. V svojih najboljših letih je sigurno pomislil, da bi lahko odšel, sploh h Chelseaju, a je vedel, da potem svojim bližnjim ne bi mogel več pogledati v obraz. Vendar pa sedaj, ko se njegova kariera bliža koncu, najbrž ne želi igrati za noben drug klub.
Njegove lastne besede so bile: "When I die, don't bring me to the hospital. Bring me to Anfield. I was born there and will die there."

Pa še posnetek, s komentarjem enega najboljših (nekdanjih) komentatorjev, Andyja Graya.
liverpoolfan
# 12.01.2012 ob 23:29
steven gerrard - we love you (we will always) ;) YNWA :)
mucek113
# 12.01.2012 ob 23:29
emlynhughes@

Tako je. Eden največjih igralcev vseh časov na otoku, ki je imel veliko smolo s poškodbami in v napačnem času je igral za enega največjih klubov. Liverpool je v njegovem času preživljal zelo težke čase a mu je Stevi ostal zvest. Ok denar je dober v vsakem primeru ali bi ostal ali šel. Verjamem pa da je večjo željo kot po denarju(glede na to da je milijonar) imel po lovorikah, katerim se je odrekel zaradi ljubezni do kluba.
Tista ponudba Abramoviča je bila takrat ena najbolj šokantnih v nogometnem svetu in izjemno donosna. Bila je tako donosna, da so mu pri Liverpoolu rekli naj se sam odloči, ker je bilo klubu v obeh primerih ugodno, denar je bil res velik( 70mio ali se motim?) in odločil se je ostati.
Legenda kluiba v pravem pomenu besede.
jest25
# 12.01.2012 ob 23:24
Haha, bolhca. Pač je imel slab dan. In ja, res so bili mesarski štarti. Prvič je nabil žogo (zelo mesarsko, skoraj ga je preklal na pol), drugič pa je zgrešil igralca. Res je bil grd štart, a ne moreš kriviti igralca zaradi slabega dne. In če v večini klubov ne bi prišel niti blizu kapetanskemu traku, res ne vem, kaj je z njim delal v ang. reprezentanci, ko ga je Cappelo vrnil Terryju samo zato, ker ga je ta nosil že prej. In tudi ne vem, kaj sanja tisti bednik Zidane in njemu podobni, ki je dejal, da je Gerrard s svojimi sposobnostmi (tako igralskimi, kot vodstvenimi/motivacijskimi) NAJBILJŠI igralec na svetu!! Še besede Zizouja: "After all, there was no miracle in Istanbul. It was just a man inspiring other man to victory."
In če si tak bednik, da človeku niti ne privoščiš nečesa lepega, se raje zapri v kako sobo in ne smeti več pod novicami, ki se ne tičejo tvojega kluba. Pa lp
limenka
# 12.01.2012 ob 23:20
Stevie G!!!!!!!! YNWA
emlynhughes
# 12.01.2012 ob 23:12
Hja no ... vsi se obregate ob denar, ki ga služi pri Liverpoolu, in hkrati navajate, da je izi biti lojalen ob takih pogodbah.

Naj samo povem, da so mu pri Chelseaju ponujali dvakrat več po sezoni 2004/05, enako pri Realu iz Madrida. Tudi Mourinho si ga je želel pri Interju in mu je bojda ponujal 35% boljšo plačo kot jo je imel pri Liverpoolu, pa je Gerrard ostal.

V klubu je od malih nog, v člansko ekipo je prodrl pri 18 letih leta 1998, od tedaj je pri redsih doživel marsikaj. Vrhunec je zagotovo najboljši finale v zgodovini evropskih tekmovanj v Carigradu leta 2005, doživel je pa tudi kopico padcev. Največji zagotovo ta, da so mu sranja v vodstvu kluba vselej odvzela možnost za boj za naslov angleškega prvaka. Vsakič, ko je Liverpool samo še enega morda dva igralca potreboval za top ekipo, ki bi osvojila naslov prvaka, so bila sranja v vodstvu. Ali predprejšnji lastnik David Moores ni imel niti za čungalungo, da prejšnjih lastnikov sploh ne omenjam. Po sezoni 2008/09 je Liverpool potreboval samo še enega top napadalca - in kaj se zgodi? Gillett in Hicks ves denar za prestope porabita za odplačevanje obresti na posojila, ki sta jih vzela za prevzem kluba - in tako se je začel padec Liverpoola, ki je dno dosegel lani januarja z Royem Hodgsonom na mestnem derbiju z Evertonom.

Kljub vsemu temu sranju je Gerrard ostal zvest svojim koreninam, svojim navijačem in svojemu klubu. Zato tu denar nima nekega bistvenega vpliva. Je pa dejstvo, da je vrhunski nogometaš in takšni pač služijo mastne pare.

Gerrarda osebno recimo postavljam ob bok Francesca Tottija. Tudi on je imel šanso zapustiti Romo milijonkrat, drugi so mu ponujali veliko boljše pogodbe, pa je ostal v Rimu. Tako kot si Tottija ne predstavljam nikjer drugje kot v Romi, si Gerrarda ne predstavljam nikjer drugje kot v Liverpoolu.

Captain Fantastic! Bolhca, če ti ni kej všeč, ne gledat liverpoolovih tekem oziroma si oglej uni dve na sezono, ko igrate proti redsom. čeprav razumem, da je zadnje čase to zelo težko, ker ste že štirikrat zapored spušili ...... :)
paganinis
# 12.01.2012 ob 23:03
če bi bil dober bi šu u United :)
el CARTEL
# 12.01.2012 ob 22:56
no pa so splavale gerrardove sanje o osvojitvi premier lige po vodi.. sožalje :)

malce šale (verjamem da večini na tej novici ni smešno, a meni je).. je pa pohvalno da je ostal v liverpoolu, jaz si ga v drugem klubu ne morem predstavljati..

liverpool je še vedno dokaj uspešen klub (tudi brez lige), in on ima bajno plačo, ne vidim zakaj bi šel kamorkoli drugam..ni težko biti zvest velikemu klubu, če bi igral za kak bolton...
gregorb
# 12.01.2012 ob 22:52
pa daj arsenal fan ne seri..chelsea je njega hotu on pa je zavrnu..ljubosumje dela svoje ko pač nimaš ene legende v tvojem usranem klubu
Kai
# 12.01.2012 ob 22:50
Bolhca, zgleda si na nekem garjavem psu kri pil, da te je tak opralo...
sanny86
# 12.01.2012 ob 21:12
Steven Gerrard... Prvič, ko sem ga videl igrati, sem se zaljubil v Liverpool in ljubezen pač še danes traja. In ja, manjka mu tisti naslov državnega prvaka, da bi se postavil ob bok legendam, kot je npr. Dalglish a vedeti moramo, da je Steven Gerrard človek, ki je zadnjih nekaj let praktično sam nosil LFC na svojih plečih, tudi takrat, ko je FC kazalo zelo slabo in so nosilci igre odhajali, kot po tekočem traku. Na pol poškodovan je lani vstopil v igro v 60. minuti ob zaostanku LFC proti Napoliju z 0:1 in v pol ure poskrbel za preobrat za 3:1 in pri drugem golu je tvegal hudo poškodbo, ko se je spustil v sliding tackle za žogo proti vratarju.
To pokaže vrednost igralca... In še citat Stevena Gerrarda, po finalu leta 2005, ko so osvojili Ligo prvakov in se je na veliko špekuliralo ali bo odšel k Chelsea-ju (na veliko željo J. Mourinha, ki ga je želel v Chelseaju in celo v Realu, ko ga je prevzel):

"How could I leave Liverpool after a night like this?!"

Lahko noč vsem skupaj ;)
Arsenal_fan1
# 12.01.2012 ob 21:12
No saj druga mu niti ni preostalo,trenutno ne vidim,da bi ga si zelel kaksen top klub,ko pa je bil v top formi pa tako vem kaksno stalo je naredil,ko je zelel v Chelsi.
jure_bure
# 12.01.2012 ob 20:47
da ne bo pomote, v komentarju sem mislil našega Srečkota za trenerja Partizana...
Slabič
# 12.01.2012 ob 20:47
@Bolhca....
Ti res ne vem če si normaln, naložiš 2 neprimerna videa o igralcu, ki si tega ne zasluži. Igralec z dolgoletno tradicijo igranja kot pravi kapetan in je lojalen le enemu klubu naredi napake tako kot vsak nogometaš, sploh pa vidim, da si zvest kupljenemu klubu in trosiš trobentice po svetu. Prosim, če pustiš enga izmed redkih angleških biserov danes in ne blatiš njegovega imena, ker nimaš nobenih osnov za to. HVALA
ena mona
# 12.01.2012 ob 20:45
Gero, you never walk alone!
vogrin14
# 12.01.2012 ob 20:37
bilo je pričakovano da bo podaljšal pogodbo z Liverpoolom.

YNWA
bob7
# 12.01.2012 ob 20:36
Sicer ni nobeno presenečenje, je pa vseeno lepa gesta! Once red alweys red! YNWA
Kapitan Kljuka
# 12.01.2012 ob 20:23
Ena stvar je, zaradi katere Steven Gerrard nikoli ne bo legenda in kult Liverpoola v tistem pravem pomenu besede. nikoli ne bo v rangu Dalglisha ali Iana Rusha. Ta črna pika je manko naslova angleškega prvaka, žal... Če mu ga uspe osvojiti, potem si zasluži zlat kip...
Applecore
# 12.01.2012 ob 19:57
Stevie itak legenda, o tem sploh ni treba izgubljati besed. ;)
borut1991
# 12.01.2012 ob 19:54
Izjemen igralec in kapetan, vsa čast za vse, kar je v karieri že (in še bo) dosegel.
Insider
# 12.01.2012 ob 19:53
Legenda se reče igralcu, ki igra za Ang. repko in recimo za kakšen 10. uvrščeni klub...
benzomenzo
# 12.01.2012 ob 19:44
temu se reče legenda
mucek113
# 12.01.2012 ob 19:31
http://www.youtube.com/watch?v=Kq7r5jkxu
5A

Ni mi prileplo povezave prej.

No pa še vsi vrhunci.

http://www.youtube.com/watch?v=4fsfT5jmc
bE
mucek113
# 12.01.2012 ob 19:30
Legenda! Moj idol je bil, ko sem še treniral nogomet. Sem velik fan Uniteda in zame bi bilo sanjsko, če bi kdaj igral za ekipo iz Old Trafforda.
Čeprav ne navijam Liverpool bi mu res privoščil naslov angleškega prvaka. To si je zaslužil z svojimi briljantnimi predstavami, odnosom do kluba in nogometne igre. Zame eden izmed najvčjih na otoku.



Zame eden najlepših golov in ena najbolj legendarnih final.
U-N
# 12.01.2012 ob 19:25
Vsak bi bil tako zvest do dvojega kluba, če bi prejemal tako visoko plačo.
krejzi
# 12.01.2012 ob 19:21
YNWA skipper!!!!!!
liverpool07
# 12.01.2012 ob 19:19
Kaj bo pol k bo no šel
BoLhCa
# 12.01.2012 ob 19:02
Se pravi bomo še naprej gledali njegove padce, kateri so prepričali vse svetovne kritike, da si S. Gerrard zasluži naziv: Dive Queen. Naziv je osvojil pred pajaci iz pute.
Ima pa še eno znamenitost in sicer, da je med najbolj ogabnimi igralci (klavci) svetovnega nogometa, pa priložimo dva posnetka njegove, milo rečeno, grde igre:
1. http://shrani.si/?1w/Xt/3EWRlTQz/gerrard
.avi
2. http://shrani.si/?3F/Bp/2HITy7gu/gerrard-ugly-tackle.avi

Še dobro, da igra v bednem klubu, kajti v kakršnemkoli drugem, bolj resnem klubu, ta pajac niti blizu kapetanskega traka nebi prišel!!
TheNomad
# 12.01.2012 ob 18:58
Edino prav! Take klubske legende morajo ostati do konca kariere v matičnem klubu, ne pa da zadnja leta po nekih xy ligah tavajo.
Kot navijač Uniteda privoščim vsem naviječem Liverpoola to fantastično novico :)
fort knoX-D
# 12.01.2012 ob 18:57
Pričakovano
LFC
# 12.01.2012 ob 18:56
Zvestoba do konca...Lepo!

YNWA
jure_bure
# 12.01.2012 ob 18:42
ja, a ne bo naš Srečko!!!!!!!???
gregorb
# 12.01.2012 ob 18:42
captain fantastic :)
n_e_j_k_o
# 12.01.2012 ob 18:41
to ti pa je pripadnost klubu B-)
Angleško nogometno prvenstvo
link
Barton se bo hladil (rekordnih) 12 tekem
32
23. maj 2012 ob 21:05 Problematični nogometaš QPR-ja Joey Barton se bo zaradi izpada na tekmi zadnjega kroga proti Manchester Cityju (3:2) hladil kar 12 tekem.
Več novic ...
Kazalo