Nogomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.3 od 19 glasov Ocenite to novico!
Kylian Mbappe
Kylian Mbappe je v prejšnji sezoni navdušil nogometno javnost. Zanj se je potegoval tudi Real Madrid, a so na koncu prevladali katarski dolarji. Foto: Reuters

Dodaj v

Mbappe odhaja v Pariz; kakšen bo odziv Uefe?

Drugi najdražji prestop v nogometni zgodovini
28. avgust 2017 ob 08:11
Pariz - MMC RTV SLO

Nogometni prestopni rok se bo končal v četrtek in klubi po Evropi sklepajo še zadnje posle. Do dokončnega dogovora sta prišla Paris SG in Monaco, ki je Kyliana Mbappeja poslal v francosko prestolnico za 180 milijonov evrov.

Po poročanju francoskega športnega dnevnika L'Equipe se bo 18-letni napadalec PSG-ju pridružil kot posojen igralec, po letu dni pa bo zares prestopil v vrste pariškega kluba. Podpisal bo petletno pogodbo.

Z dogovorom o posoji bodo Parižani spet izigrali pravila Uefinega finančnega fair playa, ki je po mnenju številnih zatajil že pri prestopu Neymarja. Ta je odšel iz Barcelone v PSG za 222 milijonov evrov.

Mbappe bo tako postal drugi najdražji igralec v nogometni zgodovini. Najstnika so v nedeljo pustili na klopi, ko je Monaco v francoskem prvenstvu odpravil Marseille kar s 6:1. Mbappe po tekmi ni želel odgovarjati na novinarska vprašanja Canal Plusa in je nemudoma zapustil igrišče.

Mbappe je v prejšnji sezoni na 44 tekmah dosegel 26 golov, v Ligi prvakov je zadel tudi proti Manchester Cityju, Borussii Dortmundu in Juventusu.

Oči bodo zdaj uprte tudi v evropsko nogometno zvezo. Predsednik Uefe Aleksander Čeferin je napovedal hude kazni, če se klubi ne bodo držali finančnega fair playa. "Sem zelo resen. Klubom bomo skušali svetovati glede finančnega fair playa. Če ne bodo upoštevali pravil, jih bomo kaznovali in kaznovali jih bomo hudo. Tu ne govorim le od PSG-ju, govorim o vsakem klubu v Evropi. Situacijo spremljamo, prestopni rok ni še končan. Verjemite mi, delamo na tem," je povedal Čeferin.

Pravilo finančnega fair playa je Uefa predstavila pred sedmimi leti, da bi ustavila klube, da zapravljajo več, kot zaslužijo. Po osnovnem načelu naj bi bili prihodki in odhodki v triletnem obdobju izenačeni oziroma bi klub lahko "pridelal" največ 5 milijonov evrov izgube. Uefa je naknadno dovolila lastnikom, da poleg razvoja infrastrukture in mladinskega pogona, lahko v klub vložijo še dodatnih 30 milijonov evrov.

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
lopat12
# 28.08.2017 ob 08:19
Kazen bi po mojem mnenju definitivno morala bit izkljucitev iz Lige prvakov oziroma evropskih tekmovanj.
Asus75
# 28.08.2017 ob 08:30
Tole poslovanje PSGja je lahko v posmeh Uefi in FFPju. FFP so si zmislili ravno zato, da ne bi prehajalo do prestopov ala Neymar, Mbappe. No PSG bo očitno speljal kar dva takšna prestopa v enem poletju.
Seveda gre za jasno izigravanje pravil, ki mora biti sankcionirano.
Springbok
# 28.08.2017 ob 08:48
@ jodizi - pravilo financial fair palya je odkaj komplicirano, ampak tako zelo poenostavljno (z izjemami, ki jih ne gre razlagati, saj jih je za neka strani) je osnovno pravilo: klub lahko za nakupe igralcev in plače igralcev v eni sezoni porabi toliko, kot znašajo prihodki kluba + 30 mio. CHF. Med prihodke klubov štejejeo: prodaje igralcev, vstopnice, TV pravice, merchandizing (klub na primer navede, da od prodaje dresov tega igralca od prozvajalce opreme dobi 10 mio. - področje izjem in interpretacij), prihodki sponzorjev. Ne štejejo pa vložki in donacije lastnikov.

Problem je zelo elastična obravnava prihodkov iz naslova sponzoririanja. Klubu denrja npr. ne da katarski šejk, ki je lastnik kluba, ampak npr. Katarska turistična zveza za sponzoriranje turizma v Katarju, in glej ga zlomka klub res nosi reklamo te organizacije na dresu. Postavi se vprašanje realne protivrednosti. Za to potrebuješ primerjalne podatke, koliko na primer pivovar, telekom opreter ali avtomobilska družba plačujejo primerljivemu klubu za sponzoriranje. Sem že zašel v opisovanje nejasnih izjem v FFP, ker moraš za pravilno razumevanje bti izkušen revizor in pravnik.

Sankcija za kršitev FFP ni izključitev iz tekmovanja, saj klub ni prezadolžen.Problem je, ker ima klub preveč denarja, in je bilanca umeto napihjena. Sankcija je transferna zapora: eno leto prepoved nakupovanja igralcev. Seveda potem sledi pritožba kluba na CAS, tako da sankcija ne bo učinkovaka pred sezono 19/20.
vaamos
# 28.08.2017 ob 08:46
V osnovi je bil glavni razlog za uvedbo FFP-ja preveliko zadolževanje klubov, v nekaterih ligah so bili praktično vsi klubi zapufani. Ker pa so se tradicionalno najmočnejši klubi ustrašili šejkov in drugih bogatašev, so še dodali omejitve za najbogatejše, kot so do koliko % proračuna lahko prispevajo sponzorji, ki so v povezavi z lastnikom.
jodlzi
# 28.08.2017 ob 08:25
A kdo bolj podrobno pozna to pravilo?

Lahko bi uvedli luxury tax. Za vsak evro, ki ga placas cez mejo das npr 2 € uefi....
robnin9
# 28.08.2017 ob 08:27
"Klubom bomo skušali svetovati glede finančnega fair playa."

Ali ni bilo že zdaj jasno KAKO?!
burruchaga1986
# 28.08.2017 ob 09:46
A pri marseillu so se pa proti domžalam čustveno in fizično izpraznili? :)
Rui
# 28.08.2017 ob 08:50
Zadeve bi se potrebno lotiti "iz druge strani". Kakršnokoli finančna pravila lahko uvedeš, bodo ti klubi, kateri so danes vedno najbogatejši. Treba je te zadeve omejiti drugače oz. omeogočiti da se lahko drugi klubi, nekdanji velikani približajo in tako razširijo kvaliteto.

V mislih imam predvsem omejite št. tujcev v enem klubu. To bi omejilo zapravljanje hrati pa omogočilo približek ostalim, kateri dobro delajo z mladimi. Ker tu se strinjam z Josem M., da ni problem v 200+MIO € za Neymarja ker je eden najboljših, se ekonomsko verjetno izide, itd. Problem da je to pomeni domino efekt za ostale ki so danes kar naenkrat vredni 100 mio...

Torej če bi vsak klub lahko imel samo npr. 5 tujcev, bi mogoče še vedno lahko toliko stali, vendar bi klubi verjetno bolj premišljeno kupovali, klubi kot so Ajax, BVB, Benfica, Porto, in ostali nekdanji velikani tudi zadržali dalj časa svoje mlade nogometaše in tako bi se aktivno vključili v evropski vrh....

evropski nogomet drvi v eno nevarno pot, ker se tak krog favoritov krči in zanimanje lahko upade. Ker postane monotono, če imaš vsako leto pet istih klubov med osem (Real, Barca, PSG, Bayern,...)
mattyy
# 28.08.2017 ob 08:49
V čem je problem? Real opravlja z naftarskim denarjem že desetletja pa noben ni jokal. Zdaj pa naenkrat celi halo. Problem je ja, ker so konkurenta dobili.
brehme
# 28.08.2017 ob 09:11
Nič ne bo s kaznijo, PSG bo igral v LP. Naslova, kljub bajnim nakupom ne bo. Mbappe in Neymar sta odliučna, a spet ne boljša od tistih ki so plačani 5krat manj.
Salary cup ni za nogomet, ni to zaprta liga.
Vzor je lahko samo nemška Bundelsiga, kjer - ni dovoljen, letiš par lig nazaj.
Janezski
# 28.08.2017 ob 09:33
Sem zelo resen. Klubom bomo skušali svetovati glede finančnega fair playa.

Resen je, pa svetoval bi, ....

Morda gre za "popoldansko" pravno svetovanje?
sivi gandalf
# 28.08.2017 ob 09:31
ja denar je sveta vladar in če bo uefa preveč fantazirala s tem denarnim fair playom, se zna ustvariti super liga bogatih klubov, uefa bo pa tekmovala s svojo europsko ligo, prvo uštimajte vaš fair play v sami igri od pretiranega valjanja do simuliranja do zavlačevanja pa čiščenja kartonov
mattyy
# 28.08.2017 ob 12:26
Ko so se igralci maksimalno prodajali po 50 miljonov, je Real dajal za njih tudi po 100 miljonov. Problem je samo, ker je to zdaj PSG, ker če bi to bila Barca ali pa Real, bi se s tem bahali, da so naredili največji prestop v zgodovini nogometa. Aja pa ne pozabit, en ima Etihad drugi pa Qatar na dresih.
sivi gandalf
# 28.08.2017 ob 09:39
vidim da gre nekaterim ki tu komentirajo bolj v nos izvor denarja kot pa kršenje finančnega fair playa, če danes dobite v roke 10.000e s strani šeika, a boste vrnili ta denar? ne! :)
sisoruen
# 28.08.2017 ob 09:37
Eh, ne vem, zakaj naj bi to bil fair-play. S tem se samo ščiti že uveljavljenje klube, ki imajo visoke prihodke in so tako nedotakljivi. Saj v tem je ravno problem. Pač kot povsod drugje, so tudi tu lobiji, ki pač nočejo še enega "igralca" več v peskovniku.

Če se hoče delat fair-play, naj se plačila igralcev in prestopne zneske omeji tako, da si bo lahko npr. tudi Maribor lahko privoščil nakup Messija, Ronalda, Neymarja. To je potem fair-play. Vse drugo je hinavščina, ker fair-playa tudi do sedaj ni bilo oz. je bil tak, ki je šel na roko bogatim klubom.
sandiego1995
# 28.08.2017 ob 09:03
Mimogrede, polopnoma iste barabije se dogajajo se z drugim arabskim klubom, Manchester City. Kaj kumu tukaj ni jasno?? V Evropo smo spustili in uvozili barabe z denarjem.
Zyga
# 28.08.2017 ob 12:21
Mah, bodo pa Arabci kupili en žnj klub nekje pri njih in nato kupili enega xy igralca iz PSG za rekordnih 500 MIL, pa bo na koncu še PSG po prodaji igralcev v plusu...
Janezski
# 28.08.2017 ob 08:28
Kot v igri Monopoly, samo da se tu igrajo s pravim denarjem.

Adijo pamet, kake bolane cifre.
lookaaa
# 28.08.2017 ob 08:35
dejstvo je, da so pravila prevec ohlapna. ker psg ne sme toliko reskirati za igralca, se bo (se je) neymar odkupil sam (katarci so z njim naredili pogodbo, v kateri bo moral sponzorirati SP v Katarju (pricakujejo, da bodo z njegovim likom tam pokrili to luknjo). in s tem kao nic nima psg. igralec pa se lahko odkupi sam.).
Asus75
# 28.08.2017 ob 08:34
Je pa jasno, da PSG financira država, malo manj jasno pa je, po kakšnih poteh točno priteka denar.
Lani so imeli slabih 400m prihodkov, kar je vseeno mnogo preveč. Podobne prihodke je imel npr. Chelsea, ki ima PRECEJ večjo navijaško bazo (dresi, megastore), precej boljše sponzorske pogodbe, dobi 2x več denarja od TV pravic in še bi lahko naštevali.
Še veliko večji v tem segmentu je United, pa bi si težko privoščil en 200m prestop na poletje, kaj šele dva.
slaya
# 28.08.2017 ob 20:25
Zakaj bi pa smela samo Real in Barca vrsto let zapored kršiti transakcijska pravila in na ta račun naštepati nebroj lovorik. A to, da pa je Real kupoval že pred leti po 90 in 100 miiljon in podobno Barca z Neymarjem, je pa ok. Takrat sta imela en ko drugi klub po 300 - 500 milijonov dolga, pobirala pa sta evropske lovorike.

Nepravično je, da z mutnimi posli pripelješ netransparentno Neymarja v Barco in mu nato nabiješ vrtoglavo odkupno klavzulo, češ da si ga zazihraš za naslednjih 10 let. Dosti bolj nepravično kot da nekdo potem to klavzulo vsem na očeh izenači. To sranje se je začelo ko ste začeli prodajati klube šejkom. In zakaj se je to dopustilo? J**** jim tak odprti prosti trg, ***** politične neoliberalne.
Palpatine
# 28.08.2017 ob 15:41
Dokler ostareli boxarji prejemajo 200 in več milijonov za 10 rund opletanja z rokami v prazno, so Nogometaši kalibra Mbappe vredni vsaj MILIJARDO!
jacknicholson
# 28.08.2017 ob 13:03
Na MMC-ju tudi slabo zapisali. Niso ga še kupili, zato letos še ne kršijo nobenih pravil. Prav zato so ga za eno sezono pripeljali na posojo, da vidijo če upraviči svoj status in če ga, bo naslednje poletje postal stalni član PSG-ja.
napo11
# 28.08.2017 ob 11:20
agrgab, draft lahko naredis v neki zaprti, omejeni ligi. ne pa v nogometu kot takem. si ne predstavljam, kdo bo dal placo nekemu Mbappeju kot recimo prvemu na draftu. si predstavljas, da prvi izbira nek Celtic? a si ga lahko privosci? en Brooklyn si vseeno lahko privosci placati marsikoga. v nogometu pa temu pac ni tako. v NBA imas 30 ekip, v evropi pa bistveno vec.
Imre
# 28.08.2017 ob 10:33
Prepoved nastopanja Neymarju in Mbappeju v vseh tekmovanjih pod UEFO. Ni namreč problem le v ceni prestopov, temveč v načinu izvedbe prestopov in izigravanju pravil. Pri tem sta igralca direktno vpletena.
soleti
# 28.08.2017 ob 18:50
Te Arabce je treba ustavit.. se preseravajo z denarjem, ki jim ga je zgolj po srečnem naklučju podarila narava (beri :nafta)...To do skrajno nemoralno izkoriščajo.. So ena lenuharska mafija, ki si zaželijo igračo ( beri biti prvak v Evropi) ter se obesedno delajo norca iz vseh, poleg tega samo študirajo kako bi izigrali praviia
Upam, da jim nikoli ne uspe ker to je šlo prek vseh moralnih in etičnih mej..
rokec
# 28.08.2017 ob 17:09
@jodlzi
# 28.08.2017 ob 08:25


Zakaj pa UEFI??? Naj dajo denar manjšim klubom...
urosh444
# 28.08.2017 ob 14:38
fliknejo jih naj iz lige prvakov. to bi bila zanje najhujsa kazen
artoum
# 28.08.2017 ob 13:11
tele fore s finančnimi omejitvami so brez veze. lepo se vidi kaj delajo tisti ki imajo denar.
omejiti število tujcev v ekipi. potem naj se prodajajo za milijarde, če hočejo.
De Bruyne 17
# 28.08.2017 ob 12:29
Sallary cup je nemogoče ustvariti, saj nogomet nima zaprtih tekmovanj, če pa bi ga nekje ustvarili bi pa recimo igralci šli iz evrope v MLS in tam služili toliko kot prej in bi se s tem zapravljanje preselilo drugam nogomet pa bi verjetno v Evropi zelo padel po kvaliteti. Zdi se da se lahko nogometu vrne duša samo z zelo striktnimi pravili FIFE, da bi vse veljalo za vse in pa tudi UEFE. (je pa vprašanje kdo prej, ker je UEFA verjetno še večja od FIFE).. Pravila pa bi predvsem morala razčistiti število tujih nogometašev, omejitev plač, omejitve vrednosti prestopov,.. Potem bi verjetno klubi lahko bolj izenačeno delovali. Najbolje za nogomet bi bilo tudi lastništvo klubov s strani navijačev in ne s strani bogatih posameznikov, saj bi s tem klubi delali bolje. Finančno in nogometno. (predvsem bolj fer).
PartyTime
# 28.08.2017 ob 11:22
Izključitev iz Evropskih tekmovanja za 2 leti... potem pa naj te vele preplačani nakupi igrajo v enem prvenstvu pa da vidimo koliko igralcev si bo še zelelo v take klube...
sisoruen
# 28.08.2017 ob 11:03
To o fair-playu je nabijanje v tri dni. Situacija v nogometu je jasna. Recimo da si nek manjši klub, ki pa dobro vlaga v razvoj mladih. Ko se enkrat ti mladi uveljavijo, pride bogat klub in jih pokupi za najnižjo možno ceno, ker ga je tale manjši klub prisiljen prodati, da sploh preživi in potem pokrije dve ali tri sezone in tako se potem to fura v nedogled. Če ima srečo, se mu lahko kdaj poklopi, da uspe nadarjeno generacijo zadržati za kakšno sezono ali dve in morda kaj doseže, npr. primer Crvene Zvezde, ki osvojila ligo prvakov. Ti igralci potem bogatim klubom prinašajo lovorike in milijone. Ta manjši klub od tega nima nič. Spet, ko je Crvena zveza leta 1991 osvojila ligo prvakov, je v naslednji sezoni dejansko izgubila celotno ekipo. Jugovič je šel v Sampdorio, Prosinečki v Real, Mihajlovič v Romo, Savičevič v Milan, Pančev v Inter... To so pač takrat bili top bogataši v Evropi. In to nobenega ni motilo. Ko pa sedaj pride drugi bogataš in vzame igralca na isti način bogatemu, torej ponudi več denarja kot mu ga lahko ta klub, je pa to kar naenkrat kršenje fair-playa. Kr neki.
Springbok
# 28.08.2017 ob 09:41
@ zabavljač - imaš na nek način prav, ko praviš: FFP je bil narejen, da lastniki klubov ne morejo pumpati denarja v klub v nedogled, ne zato da ne bi prihajalo do megalomanskih prestopov.

Sem pa želel povedati, da ima FFP dosti izjem in elastičnosti za razlago. Posoja igralcev je ena takšnih flekisbilnosti. Obročno plačevanje druga. In tudi prestop dragega igralca lahko klubi razmažejo na dve sezoni, delno krijejo iz sponzorskih pogodb z opremlejvalci (igralec x pomeni y% povečanje dresov klub s številko 10 in prrimkom), ipd. Nekaj se skrije v transferjih med klubom in akademijo klube (nimajo vsi), nekaj v izgradnjo trening objektov, ipd.

Verjetno si bo UEFA zadnjih nekaj velikih prestopov ogledala, kako pa bo določila, ne vemo. Če klubi ne bodo zadovoljni z odločitvijo, pa se lahko pritožijo na CAS. Katerakoli sankcija bo delovala šele čez dve leti.
clutch00
# 28.08.2017 ob 09:06
Rui, ce bi omejil tujce, bi bili se tok vec vredni. Se pa strinjam, da postaja LP monotona. Isto se je zgodil v NBA, kjer so povisal salary cap, in se lahko brez problema zgradijo super teami. Zdej se cakajo samo se finala, pa se ta so vnaprej odlocena....
sandiego1995
# 28.08.2017 ob 09:00
Financni fair play V nogometu je en navaden burek. UEFA bi morala uvesti Sallary cup, kar so Americani ugotovili ze pred 100-timi leti in postavit zgornjo mejo, ki jo klubi lahko zapravijo za igralce. Vsako izigravanje pa drasticno kaznovati (deset let prepovedi igranja v evropskih ligah, klub takoj poslati v peto ligo) pa se ne bi dogajalo tako kavbojstvo, kot si ga privoscijo arabci v PSG!! Sramota za UEFA, sramota za Ceferina, da pusti, da ga imajo klubi za tako ovco. In sramota za vso Evropo, da take prevarante sploh spusti na svoje ozemlje.
Janezski
# 28.08.2017 ob 08:38
Predsednik Uefe Aleksander Čeferin je napovedal hude kazni, če se klubi ne bodo držali finančnega fair playa.

To je ta Čeferin, ki je postavil Mijatoviča za začasnega predsednika NZS, ker mu je le ta obljubil, da ne bo kandidiral za predsednika NZS, ker to ne bi bilo pošteno. Kje je bil takrat fair play? Čeferin pa ni želel niti komentirati ne med kandidaturo ne po izvolitvi dogajanja.
pinkfranc
# 30.08.2017 ob 11:46
pa naj kupujejo

na nas nima vpliva, jaz samo gledam
tudi strahu, da bi to postala liga samo še bogatih, nimam, ker je itak že!!!!
ampak kljub temu kak "manjši" klub tudi še povoha LP, sistem to še vedno omogoča, spet bomo MB gledali zraven :)))))))

meni osebno bo sedaj samo še bolj zanimivo, da ni več to res samo še liga RM, Bayerna in Barce ...
konkurenca je široka, kot že dolgo ne, tako da je strah odveč oz. celo velja obratno ... mogoče pa letos vidimo francosko angleški finale LP :) ... ali pa še kakšno večje presenečenje, Liverpool:BVB :)
GeorgeB
# 28.08.2017 ob 20:16
@soleti

Dokler nosijo in trošijo denarce za njihov hobi, tukaj v Evropi, bi bil jaz čisto tiho... Vsaka miljarda prav pride v teh časih. Jaz bi jim dal še zagona, da bi potrošili še 5 krat več...
Ni šanse, da fusbal trpi, če bo pač tistih 5 klubov imelo na papirju najdražje (ne pa najboljše) igralce...
Vedno se bodo našli tudi outsiderji, ki bodo presenetili in ugnali bogataše. talent pred cashom...
Motiva bo samo več, da se zbije te cash pi..e
FranzFerdinand
# 28.08.2017 ob 17:55
Res je vse po predpisih in okej...ampak kljub temu je to popolnoma noro...zdaj pa se Messi v Manchester, za koliko? 500? 800 miljonov? S tem lahko kupis enih 10 slovenskih lig!
KiNgKoNg
# 28.08.2017 ob 15:49
Smešno mi, ker zagovorniki sallary capa (s katerim bi se strinjal tudi sam, a žal ni izvedljiv) še vedno vztrajno pišejo sallary cup.
intojeto
# 28.08.2017 ob 15:27
Zakaj bi bile sankcije? Niso krsili nobengea predpisa.. Neymar se je odkupil sam, mbape je prisel na posijo.. Vse po predpisih in pravilih..

Je pa res da lahko se marsi kaj kupjo, pa bodo osvojil samo prvenstvo v fra in pokal :)
artoum
# 28.08.2017 ob 15:07
fliknejo jih naj iz lige prvakov. to bi bila zanje najhujsa kazen

pravila/zakoni so pisani namerno z luknjami. Čeferin to dobro ve. ne bo jih ven ruknil.
itak je smešno . itak ne bodo osvojili nič. razen francoskih pokalov.
SsDrag
# 28.08.2017 ob 15:05
upam, da se to preplačevanje ne pozna še kje drugje kot izven nogometa. Ker bi blo kruto, če bi zarad tega naskral ljudi, ki jim je malo mar za nogomet...
KiNgKoNg
# 28.08.2017 ob 14:55
Aja pa ne pozabit, en ima Etihad drugi pa Qatar na dresih.

Googlam in googlam, pa nikjer ne najdem povezave med Rakutenom in Arabci.
SKing
# 28.08.2017 ob 14:05
Nobenih večjih sprememb ne bo. Sicer pa mi je nogomet vseeno dosti bolj všeč kot mi je košarka, kjer je na svetovnih prvenstvih in olimpijskih igrah od leta 1992 do 2017 bilo samo na dveh SP in enih OI tako, da ni zmagala ZDA. Vse ostale SP in OI so dobili Američani in to z ogromno razliko na vseh tekmah. Dolgčas.

V nogometu pa veš, da nekdo ne more vladati 12 in več let. Sedaj je sicer Real v premoči (v štirih sezonah kar trije naslovi), a to se hitro lahko spremeni. Še največjo vladavino so imeli Španci v letih 2008-2012, a niti slučajno to ni bilo tako kot je z ZDA v košarki.

Pri klubih pa je tako kot je. Polne vreče denarja in to je to. Je prav? Ne vem. A tako pač je.
jela
# 28.08.2017 ob 14:03
Nazaj na omejitev trije tujci v ekipi.
Vse skupaj postaja bolano in bogatašem pisano na kožo. Pa kaki Bosman. Kaj ima šport s prostim trgom delovne sile. Šport je šport in vsak šport ima svoja pravila. Potem pa naj PSG vzgoji preko svojih mladinskih šol nekaj svojih igralcev, če želi osvojiti Evropo...
Hallenbeck
# 28.08.2017 ob 12:11
Pa kaj bo Čeferin nekaj grozil z kaznimi. Nič se ne bo zgodilo, samo malo bodo otresali gobce. Tisti, ki pa bluzite o izključitvah iz tekmovanj in podobno. Rad bi videl tistega, ki bi si drznil iz česarkoli izključiti klube, kot so Real, Barcelona, United, Bayern ipd. PSG še že mogoče, ampak velikanov pa nikakor. Imajo za seboj preveč kapitala, navijačev in tradicije. Če se bo res našel kakšen pametnjakovič, bojo klubi zagrozili s svojo ligo in takoj bo vse potihnilo.
napo11
# 28.08.2017 ob 11:15
se pravi, eni bi izlocili PSG, ker si privosci nakup, ki ga lahko placa. torej ne bo nihce prevec zadolzen. ne bi pa izkjucili tistih, ki kupujejo kar ne bi smeli, ob tem goljufajo, prikazujejo nizje zneske, utajajo davke, itd. torej preden izkljucijo PSG, naj izkljucijo Real, Atletico, Barcelono, pa se koga.
napo11
# 28.08.2017 ob 11:00
pa kaj vam ni jasno. a res mislite, da bo nekdo proti temu, da katarski,,..., kapital pritaka v evropsko blagajno. pa saj imajo vsi korist od tega. FFP je bil bolj kot zaradi prevec denarja ustanovljen zaradi tega, da ne bi zapravili prevec denarja, ki pa ga ne bi imeli. to pa recimo pri PSGju ni problem, da lahko manjko kadarkoli pokrijejo in ce je klub v lastniskih rokah, potem lastnik tudi odgovarja za to. tako da mene ne motijo visoke vrednosti igralcev. bolj me moti to, da bi nekdo s krediti kupoval, gradil,..., pa tega ni sposoben vracati in je zaradi tega klub zadolzen. ne vem pa zakaj bi bilo sporno, da si nekaj lahko privoscis, ce pac imas kapital za to. enako kot pri bajti. ne moti me,ce si nekdo, ki ima dovolj denarja postavi stolpnico. zakaj bi ga omejevali na 2 nadstropja. bolj me moti to, da si nekdo vzame kredit, pa si zgradi 3 nastropno hiso, pa nima niti za burek.
Churchill W.
# 28.08.2017 ob 10:56
@Springbok
Se strinjam ko praviš, da je FFP preobsežen in preveč "zavit v meglico" da bi se ga dalo kratko in jasno razložiti. Osnove so jasne in razumljive tudi finančno nepodkovanim:
"klub lahko za nakupe igralcev in plače igralcev v eni sezoni porabi toliko, kot znašajo prihodki kluba + 30 mio. CHF. Med prihodke klubov štejejeo: prodaje igralcev, vstopnice, TV pravice, merchandizing (klub na primer navede, da od prodaje dresov tega igralca od prozvajalce opreme dobi 10 mio. - področje izjem in interpretacij), prihodki sponzorjev."

Problem je zelo elastična obravnava prihodkov iz naslova sponzoririanja.
In ravno to je vir težav zaradi katerega je v posplošenem videnju FFP v resnici nesmiseln in nedelujoč. Če klub najde sponzorja, ki ima vrečo brez dna je zmagovalec ne glede na to kaj pravi FFP. Tak sponzor, ki lahko brez problema vloži €500 mil so trenutno samo Katarci, pa naj bo to njihova turistična agencija ali pa posameznik.

"Žalostno" pa je da se prav vsak zaveda, da je PSG na nek način izigral FFP (kot to počne tudi ManC) a mu dejansko ne morejo nič. Vsaj v zvezi s prestopi in nakupi igralcev ne.
Kot je meni "jasen" FFP se lahko zakomplicira samo pri plačah. A tudi tu lahko na nek način del plače pokrije sponzor. Vprašanje pa je koliko časa bo potrebno, da se pri UEFI zganejo in dorečejo tudi take "malenkosti".
Francosko nogometno prvenstvo
link
Cavani na le classiquu v 93. minuti PSG-ju zagotovil točko
4
23. oktober 2017 ob 07:13 V derbiju francoskega prvenstva sta se Marseille in PSG razšla brez zmagovalca (2:2). Edinson Cavani je v 93. minuti poskrbel, da Parižani tudi po desetih krogih ostajajo neporaženi.
Več novic ...
Kazalo