Nogomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.4 od 14 glasov Ocenite to novico!
Rade Mijatović je pozitivno ocenil delo Srečka Katanca, kdo bo njegov naslednik, pa se bo po temeljitih pogovorih z vsemi kandidati odločil v naslednjih tednih. Foto: BoBo
VIDEO
Udovič in Laurenčič oceni...
VIDEO
Rade Mijatović gost po ko...

Dodaj v

Mijatović: Vse je odprto, v igri tako Kavčič kot Kek ali kakšen tujec

Gost studia TV Slovenija predsednik NZS-ja
9. oktober 2017 ob 20:56
Ljubljana - MMC RTV SLO

Predsednik NZS-ja Rade Mijatović meni, da je Katanec zapustil dobro reprezentanco, tako da bo imel naslednik dobro osnovo. In kdo naj bi bil predsednik?

Srečko Katanec je na poslovilni novinarski konferenci predlagal, naj bo njegov naslednik pomočnik Tomaž Kavčič. Mijatovićevo mnenje? "Logično, da predlagaš, da pomočnik prevzame tvoje mesto. S tem predlogom sprva nisem bil seznanjen, šele kasneje mi je Katanec povedal, da bi bilo primerno, da Kavčič prevzame to mesto. Javnost pričakuje preudarno ukrepanje pri izbiri selektorja. Ne bežim od odgovornosti, vsekakor pa je tudi Tomaž Kavčič primeren kandidat. Je korektna oseba, strokovna, zelo dobro je vodil mlado reprezentanco in veliko reprezentantov je šlo skozi njegov trenažni proces. Zadeva je odprta, treba se bo pogovoriti s kandidati."

V MMC-jevi anketi ima daleč največjo podporo javnosti Matjaž Kek. "Glede na njegove rezultate je vsekakor primeren kandidat," razmišlja Mijatović. Kaj pa morebiten tujec? "Slovenijo je na vsa tri največja tekmovanja pripeljal domač selektor, kar kaže, da imamo strokovnjake. A če gre za primerno osebo, ne vidim težav v tujcu." Ali drži, da bi Robert Prosinečki, ki se ga tudi omenja med kandidati za selektorja, zahteval 800 tisoč evrov na leto? "Tega ne vem, je pa finančno stanje NZS-ja zelo v redu. A tako visokih številk si le ne moremo privoščiti."

Mijatović, ki ga je v studiu TV Slovenija "zasliševal" Anže Bašelj, meni, da sta zadnji tekmi (Anglija, Škotska) pokazali, da je reprezentanca imela ustrezno kakovost in bi s kančkom sreče lahko prišla v dodatne kvalifikacije, žal pa je imela nekaj res slabih trenutkov v gosteh: "Na Škotskem slaba igra in slab rezultat, na Slovaškem si niti po igri niti po pristopu nismo zaslužili več."

Slovenija je prepogosto dobivala zadetke v finišu: "V izdihljajih tekme smo dobivali gole. Zmanjkal je kanček sreče. Na nekaterih tekmah bi lahko tudi ob pogumnejšem pristopu osvojili več točk." Kaj pa Srečko Katanec? Kako bi predsednik NZS-ja ocenil njegovo delo? "Reprezentanca, ki jo je zapustil, je zelo dobra. Opravil je menjavo generacij. Naslednik bo imel dobro osnovo, v 80 odstotkih selekcionirano ekipo, relativno mlado, in verjamem, da se bo z novim selektorjem uvrstila že na naslednje evropsko prvenstvo."

Kar nekaj očitkov je bilo, da selektor Srečko Katanec ni imel najboljšega odnosa z igralci, kar pa Mijatović zanika: "Sodeloval sem na vseh reprezentančnih akcijah. Odnos je bil primeren, vzdušje je bilo pred vsako tekmo v redu. Presenečen sem bil, da se je na Škotskem in Slovaškem na igrišču potem odvijalo drugače, kot je bilo slutiti pred tekmo."

Posebno poglavje je bil v tem kvalifikacijskem ciklusu Kevin Kampl. Bo še igral v slovenskem dresu? "Kampl je imel kar nekaj težav s poškodbami, ukvarjal se je tudi s prestopom (v Leipzig, op. p.). Če ga bo novi selektor želel imeti, bomo to gotovo zagotovili."

Prvo tekmo pod novim selektorjem (prijateljsko) bo reprezentanca odigrala spomladi.

T. O.
Prijavi napako
Komentarji
kovalenkov
# 09.10.2017 ob 21:05
Imam noro idejo. Kaj pa če bi selektroja našli v tednu dveh in novembra že igrali prijateljske tekme. Ne pa da se redke nacionalne termine meče skozi okno?
Lesinar
# 09.10.2017 ob 21:22
Mijatović: ma glejte
Katanec: ma lejte


Beusan "oko sokolovo": "ha čujte"
dante123
# 09.10.2017 ob 21:49
Kaj vidite v tem Prosineckem? Še dobenih omembe vrednih rezultatov.
Anfield1892
# 09.10.2017 ob 21:52
Ok, saj je večino stvari kar v redu povedal, samo tole nenehno zagotovljanje, da je Katanec opravil menjavo generacij in da je ekipa relativno mlada mi gre že pošteno na jetra. To enostavno ne drži, zakaj sem pa že včeraj zapisal. Če v reprezentanco vabiš nove igralce, ki so stari med 25-30 let, med izbranci pa imaš le 3 igralce, ki so mlajši od 25 let, to ni v 80% selekcionirana ekipa za prihodnost. Nasprotno, novega selektorja tovrstno delo nažalost šele čaka.
Primus Rochwald
# 09.10.2017 ob 21:36
Čedalje bolj sem prepričan, da je vse to le farsa za javnost in da je naslednik že izbran, to je Kavčič. Lepo se je Katanec zaštrikal na tiskovki, kot vedno. Sam sebi največji sovražnik.

Sem pa za svež veter. Žutega. Pa da bodo igralci videli kaj to pomeni, če si prava zvezda. Ko bo selektor dajal avtograme oni pa... En lep reality check za vsakega, ki misli, da boga za j* drži.
Lesinar
# 09.10.2017 ob 21:08
Tujec, pa še poceni bi bil

zmajmun
# 09.10.2017 ob 21:18
Mijatović: ma glejte
Katanec: ma lejte
17theone
# 09.10.2017 ob 21:29
Anceloti je frej
Primus Rochwald
# 09.10.2017 ob 22:00
Ja, kar sanjajte kakšnega Prosinečkega.

Načeloma imaš prav, ampak Žuti je človek projektov, ne denarja. Ga ima več kot dovolj. Človek je igral za Olimpijo, ko bi lahko spilal za desetkratnik tistega zneska kjerkoli bi želel, niso klubi izbirali njega, on je izbiral klube.

Res je, da je bil takrat bolan tudi njegov oče, tudi to je odigralo doloceno vlogo. Bližina doma in kulturno gledano podobno, malodane isto okolje. In to mu Azerbajdžan NE MORE dati. Mora pa NZS imeti jasno vizijo in jasne, ambiciozne načrte.
TomyDKing
# 09.10.2017 ob 21:26
Pravi diplomat tale Mijatović. :-)
rok85
# 09.10.2017 ob 23:20
Drgač pa... Takoj zamenjam svoj šiht za selektorjevga. Plača in tiskovke bi bile boljše. Sumim da bi to Litvo sesul v gosteh.
OneRound
# 09.10.2017 ob 22:36
Kdorkoli ze bo selektor, mu bo tezje pred ljudstvom kot na tekmah. Zato si kar odpisite Keka naprimer, ker on sam zagotovo ne bo hotel sesti na to mesto. V tem pogledu bi bilo se celo bolje, ce bi res prisel kaksen ugleden tujec, ker bi se vsaj nasi novinarji usrali pred njim.
veza
# 09.10.2017 ob 21:53
Kaj če bi ga izžrebali?
Ali bi imeli Reprezentanca išče šefa?
urosh444
# 09.10.2017 ob 21:41
mislim da ni toliko pomembno kako se selektor pise kot to da ima ta sodoben pogled na nogomet-se pravi hiter, agresiven takticno dovrsen nogomet. Od vseh imen se mi najblizje temu zdita Keka in pa Rozman, ki se ga ne omenja.
vombat98
# 10.10.2017 ob 01:28
hahaha, kaj tukaj ne prebereš, čiro, pušnik, reja, kaj nebi raje izbrali enega 90 letnega?. Pušnik da bi bil selektor iličiču, kamplu, oblaku??
brehme
# 09.10.2017 ob 21:13
Kavčič, Kek, Reja, tri fajn opcije. Mogoče Švicar kohler, ki je sedaj zapustil Avstrijce.
Kampl pa obvezno zraven , okoli njega naj se gradi reprezewntanca.
vhribihsedeladan
# 10.10.2017 ob 08:21
Mislim, da se vsi strinjamo, da Katanec ni bil dober selektor. Zakaj bi potem ustoličili Kavčiča, ki je vseskozi zraven in bo pomenil samo nadaljevanje enakega načina dela. Mislim, da si Slovenija zasluži kaj boljšega.
Zakaj bi nas bilo strah sprememb?
IsoGrifo
# 09.10.2017 ob 22:23
Kdorkoli že bo, za "slovenske strokovnjake" ne bo nihče dober! Še vsakega so popljuvali, zakaj ne bi tudi bodočega? Ne verjamete? Kmalu vam bo vse jasno.
Rugess Nome
# 09.10.2017 ob 21:46
Cimerotič
lookaaa
# 10.10.2017 ob 09:03
slaya

09.10.2017 ob 23:50
...Vse to je očitno, da sploh folk nima sposobnosti videt in primerjat kakovosti posameznih nogometašev v različnih situacijah. Recimo Viler je bil v top formi in en najboljših igralcev MBja, ko se je poškodoval Jokič v peti minuti, pa kaj je naredil v celi tekmi, a je bil dodana vrednost v enem samem trenutku?

____

če hočeš videti vilerjevo dodano vrednost, ga moras najprej uigrati z reprezentanco. ne mores ti kar vpoklicat nekoga in pricakovat, da bo dodana vrednost ekipe. tudi ce poklices messija ali ronalda, ne bosta takoj kompatibilna z ekipo. mogoce naredila presezek zaradi individualnih akcij, nikakor pa ekipa ne bo iz prve odigrala z njima uspesnih akcij.

zato pa so prijateljske tekme, da se igralce uigrava. poglej npr. suareza, rabil je pol sezone, da je zacel zadevat za barco. komaj potem je bil dodana vrednost ekipe...
ni to tek na sto metrov, kjer si odvisen samo od sebe.
veza
# 09.10.2017 ob 23:31
slaya
# 09.10.2017 ob 23:30

Bašelj ma rahle težave pred kamero.

ni edini, a vsaj praska se ne ves čas
sumtb
# 09.10.2017 ob 23:17
sem šel pa prav pogledati kakšno skupino smo imeli ko smo se uvrstili na SP, ker je Katanec včeraj rekel da smo imeli srečo z žrebom takrat:

Rusija, Jugoslavija (Srbija&Črnagora), Švica.

Če je to lahko skupnina ....

Katanec se je na koncu čisto izgubil.
likid
# 09.10.2017 ob 22:58
Se strinjam z glasno večino tukaj, seveda nikakor ne kombinacija Milanič - Zaho.

Mi v Mariboru imamo ambicijo še kdaj igrati LP, medtem ko reprezentanca nima ambicije uvrstiti se na veliko tekmovanje. Katanec je to včeraj jasno povedal...
Mazni
# 09.10.2017 ob 22:26
@Primus Rochwald
A res misliš, da bi prevzel slovensko reprezentanco, če bi imel hkrati priložnost voditi hrvaško?
Zakaj pa je prevzel azerbajdžansko reprezentanco? Ker so mu ponudili veliko denarja, pa še lahko bo nabiral izkušnje za vodenje hrvaške, če mu bodo to ponudili. Našo bi vodil samo pod pogojem, da bi bil to res ambiciozen projekt, pa da bi mu Hrvati rekli,da nikoli ne bo prišel blizu reprezentance, pa bi potem iz trme mogoče celo naredil uspeh karijere s slovensko reprezentanco.
Zakaj je bil v Olimpiji? Schollmayer mu je šel tako na roko, da se je večinoma vozil iz Zagreba na tekme, kjer je imel bolnega očeta, treniral ni veliko, ker mu ni bilo treba, saj je s svojo tehnično dovršenostjo naredil šanse za gole in same gole, potem so ga pa itak menjali v 70. minuti, ker ni mogel več teči. To so bili časi, ko sta bila z Rudonjo glavna (kreativca!) v Olimpiji, ostali so ju pa samo gledali, ker jim nič ni bilo jasno, kako je to možno, ko sta bila najboljša igralca v ligi. Mislim, da je bil takrat še Ekmečić glavni napadalec, ki sta ga zalagala z žogami.
borkov
# 10.10.2017 ob 10:30
Ta Radenko je res ena figura. Bosanec na čelu NZS ki še slovenščine ne obvlada. Poleg tega pa kdo in na podlagi katerih strokovnih kompetenc bo na NZS izbiral novega selektorja?
Častni predsednik Zavrl? Izvršni odbor s samimi strokovnjaki? NZS potrebuje en močen organ z imenom "strokovni svet" ali kaj podobnega kamor je treba vključit tiste, ki so slo nogometu največ prinesli. Ker o stroki lahko odloča stroka, ne polpismeni funkcionarji.
Slamič - problem s Kamplom je ta, da Kevin organsko ne prenese Katanca. Tudi Ilčičič ga ni pa so se nekako pogodili, s Kamplom pa se ni dalo. In verjamem da bo Kampl odigral še odlične partije za repko.
Primus Rochwald
# 09.10.2017 ob 22:32
Res je Mazni. Saj pravim, rabijo projekt in to dober projekt.

Za hrvaško reprezentanco pa bog si ga vedi, oni imajo svoje probleme, jaz osebno ga ne vidim z Mamićem, pa listke pred tekmo, ipd...
veza
# 09.10.2017 ob 22:08
Zanimivost, 72 letni Heynckes je 52 min odgovarjal na vprašanja novinarjev, ni mu bilo težko, e, moj Srečo, uči se!
Sibid
# 10.10.2017 ob 14:53
Šarlatan!
dante123
# 10.10.2017 ob 10:38
@vranek
Saj tvoj ljubljeni Katanec je tudi po rodu hrvat.
ment
# 10.10.2017 ob 00:26
Reprezentanca potrebuje tako izkušene igralce, kot mlade, nadarjene, ki želijo prodreti. Važno je kako delujejo kot celota. Govorjenje o pomlajevanju brezpredmetno, saj morajo igrati najboljši.
Primus Rochwald
# 09.10.2017 ob 22:14
Če si strokoven pač imaš kaj za povedati.
ŠteljO
# 09.10.2017 ob 21:41
Tujc
Mazni
# 09.10.2017 ob 21:39
Prosinečki bi prišel kvečjemu za majhen denar na hrvaško klop, za tuje pa pod ceno ne bo hodil.
pippen 33
# 10.10.2017 ob 10:30
Naj bo Jermaniš, bo vsaj komedija.
veza
# 10.10.2017 ob 07:00
Vemo vsi, kdo odloča, počakajmo, da se pokadi bel dim in to je to.
veza
# 09.10.2017 ob 23:27
slaya
# 09.10.2017 ob 23:22

smatram, da za kavč selektorja imam dovolj znanja, ker ne odločam, samo povem moje mnenje, zdi se mi pa pomebno, da ima izbrani selektor ustrezno znanje, ker on odloča in je plačan za svoje delo.
Mazni
# 09.10.2017 ob 22:52
Juppa tudi noben novinar ne sprašuje, če so mu taktiko na zmagovalnih tekmah postavili pomočniki, kot je Bašelj Katanca.
Anguria
# 09.10.2017 ob 22:50
Primus Rochwald
Tudi meni se zdi ,da je že določen selektor -Kavčič ter ,da je to le farsa za javnost.
In točno tako bo.
Kar se tiče teh pravljic,da je Katanec opravil menjavo generacij,ne drži.
Vedno je ene in iste dajal v moštvo,šele proti koncu,verjetno na pritisk javnosti ˝malo˝ prevetril.
Veliki gospod
# 09.10.2017 ob 22:38
Zaskrbljujoče kakšnega predsednika imamo!
triglav58
# 09.10.2017 ob 21:40
redno*
klepar
# 10.10.2017 ob 19:06
Jaz bi Mandariča vprašal za nasvet.
kunta kinte
# 10.10.2017 ob 13:02
Recimo Viler je bil v top formi in en najboljših igralcev MBja, ko se je poškodoval Jokič v peti minuti, pa kaj je naredil v celi tekmi, a je bil dodana vrednost v enem samem trenutku?

in kaj je recimo,Jokić naredil v 70 al kolko tekmah,ki jih je odigral za reprezentanco,je bil dodatna vrednost,v enem samem trenutku? če se ne motim,je Viler podal za smrtno šanso
joplin
# 10.10.2017 ob 10:28
A res mislite, da bi Kek prišel nazaj? Še posebej po tem, kaj se mu je zgodilo v prvem mandate.
Bodite resni
drejca
# 10.10.2017 ob 07:06
Glede na rezultate v ostalih skupinskih športih bi bilo dobro, da poiščejo(stroka, ne mi navijači) tujega strokovnjaka.
Rezultati v moškem rokometu, odbojki in košarki to potrjujejo.
Treba pa je iz reprezentance izključiti vse, ki se nešportno obnašajo(popivanje Šporarja in Verbiča po tekmi s Škotsko) ne glede na trenutni rezultat.
ROBI123
# 09.10.2017 ob 23:02
Ma daj Mijatovič ne bluzi! Kek in Milanič ne bosta pristala, za tujca bo premala plača, tak da pozdravljen Kavčič, še en blefer na klopi reprezentance!!!!!
jbzt
# 09.10.2017 ob 22:57
Po Katancu bi bil najboljša rešitev Zlatko Zahovič !
Ne vidim drugega,ki bi bil trenutno kot selektor bolj motiviran od Zlatka...
Kar se mene tiče,se je dokazal,kot najboljši strelec Slovenske reprezentance,kot dober strateg NK Maribor...grem pa stavit,da bi se rad dokazal,kot selektor,boljši od Srečka...
Edini problem pa vidim v NZS..."Ljubljanski lobi" bi prej dal mesto selektorja kakšnemu Ljubljančanu,ali pa Balkancu.
Lp.iz Gorenjske
veza
# 09.10.2017 ob 21:58
Vili bo zrihtal referendum, nič bat!
Kaj pa če bi poleg predsednika države sedaj izvolili še selektorja, pa še malo bi stalo?
triglav58
# 09.10.2017 ob 21:39
Kar se tiče desnega bočnega je Petar Stojanović daleč najboljša opcija. Pa tudi resno igra za Dinamo! Res mi ni jasno zakaj ga Srečo ni klicu. Plus Kampl. V napadu pa ce res nebo druzga, nekoga iz slovenske lige k bo v formi (mali Zaho), plus upam da se odpre Beriču, Spokiju in Bezjaku. Ce bi se tole dodali trenutni postavi repke, mislim da nam EP nemore uiti!!!
Mazni
# 09.10.2017 ob 21:37
Ja, kar sanjajte kakšnega Prosinečkega. Azerbajdžan si ga lahko privošči, naša zveza pa ne. Ačimović je delal dobre analize igre v studiju, mogoče se ga kaj povpraša?
Anfield1892
# 10.10.2017 ob 23:16
A lahko nehate z Vilerjem, ki ima že 31 let. Mi je zelo žal, toda njegov čas, da bi igral v reprezentanci, pravim igral, kajti vpoklic sam pri teh letih povsem brez veze, je že mimo.
Svetovno prvenstvo v nogometu
link
Dalić bo vodil Hrvaško v dodatnih kvalifikacijah
9
16. oktober 2017 ob 18:26 Zlatko Dalić bo vodil hrvaško nogometno reprezentanco tudi v naslednjih dveh dodatnih kvalifikacijskih tekmah za nastop na svetovnem prvenstvu 2018, so odločili odgovorni pri Hrvaški nogometni zvezi.
Več novic ...
Kazalo