Slovenska javnost je z zanimanjem spremljala predstave varovancev Matjaža Keka in verjetno ne bo nič drugače zdaj, ko je krmilo prevzel Slaviša Stojanović. Foto: Reuters
Slovenska javnost je z zanimanjem spremljala predstave varovancev Matjaža Keka in verjetno ne bo nič drugače zdaj, ko je krmilo prevzel Slaviša Stojanović. Foto: Reuters

Med zadnjimi desetimi tekmami na domačih tleh je nogometna reprezentanca odigrala pet prijateljskih in pet kvalifikacijskih tekem. Največ zanimanja je požela prva tekma na stadionu Stožice proti Avstraliji, ko je bilo na tribunah 16 tisoč gledalcev, krst stoženskega stadiona pa je po televiziji videlo 220 tisoč gledalcev oziroma vsak drugi gledalec pred televizijskimi zasloni v času prenosa.

Novi stadion je seveda reprezentanci prinesel veliko večji obisk - od začetka igranja v Stožicah so bile štiri tekme 95-odstotno razprodane (Avstralija, Ferski otoki, Italija in Estonija), razprodani pa sta bili tudi tekmi na stadionu Ljudski vrt proti reprezentanci Severne Irske in na stadionu Bonifika proti Škotski.

"Impresivni podatki nazorno kažejo, kakšen status uživata nogomet in slovenska nogometna reprezentanca v slovenski družbi in kakšna je lahko dodana vrednost nogometa za vse, ki vanj vlagajo," je ob tem povedal predsednik NZS-ja Aleksander Čeferin ter dodal: "Vesel sem, da za naše tekme vlada takšno zanimanje, tako na stadionih kot pred malimi zasloni, vsi skupaj pa se bomo še naprej trudili, da bodo imeli navijači še veliko razlogov za veselje."