Šport
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,7 od 22 glasov Ocenite to novico!
Walter Hofer
Walter Hofer je zelo zadovoljen z lepim obiskom sredinega preizkusa letalnice in četrtkovih kvalifikacij. Foto: Iztok Novak

Dodaj v

Že letos zelena luč za še večje letalnice

Kasper opozarja, naj se ne zgodi nebrzdan boj za rekord
18. marec 2010 ob 18:54
Planica - MMC RTV SLO/STA

Varnost na letalnicah se je zelo povečala, zato ni več ovir, da naprave ne bi mogle biti še večje, rekordi pa še osupljivejši.

Predsednik Mednarodne smučarske zveze Gianfranco Kasper je na novinarski konferenci napovedal, da bo zveza že na letošnjem kongresu spremenila določila, ki so doslej omejevala povečevanje smučarskih letalnic. Po njegovem mnenju se je v zadnjih letih kljub dolgim poletom varnost na skakalnicah in letalnicah zelo povečala.

Padci so vedno redkejši
"V Planici sem se sešel z organizatorji smučarskih poletov. Na letošnjem kongresu v Turčiji bomo predlagali sklep, da bi spremenili predpise za letalnice in uvedli možnost povečanja teh naprav. Pred leti smo bili zelo zaskrbljeni, ker je bilo kar precej padcev. V zadnjih letih pa so padci na skakalnicah zelo redki, kar velja tudi za letalnice, na katerih je bilo v zadnjih letih zelo malo nesreč. Nova pravila bi omogočila, da bi lahko po korakih izboljševali športne dosežke, kar pa se ne sme izroditi v nebrzdan boj za svetovni rekord," je povedal Kasper.

Planica = dnevna soba
Na novinarski konferenci je bil tudi Walter Hofer, direktor skakalnih tekmovanj, ki je bil znova poln hvale na račun Planice: "Planica je največja letalnica na svetu in tekmovalci ter trenerji nestrpno čakajo na to tekmovanje. Veseli nas tudi izjemen obisk treninga in kvalifikacij, ki daje še poseben pečat 'dnevni sobi', kot v smučarskih skokih pravimo Planici, saj se tekme na najvišji ravni v zadnjem obdobju skoraj vedno končajo v Planici. Videli smo tudi, da so kljub dolgi sezoni tekmovalci še vedno izjemno dobro pripravljeni."

T. O.
Prijavi napako
Komentarji
hyosung
# 21.03.2010 ob 09:52
ravno zato ne sme biti rekorda v planici, ker širilo se bo v tujini......
krtek
# 21.03.2010 ob 01:23
lesnicar ... Za Ammanna je sezona že končana :D
lesnicar
# 20.03.2010 ob 20:24
Ej, rečte kr hočte Ammann je car pa naj ga spustijo tud z zaletne mize, pa mu ostali tudi z vrha ne bodo sledili... Rekord mora letos pasti, in edini ki je tega sposoben je Ammann.
cent
# 19.03.2010 ob 18:02
pristati pri 240 metrih iz 1 metra, ali pa iz 5 metrov kot se je to zgodilo ahonenu sta 2 različna pojma. ahonen je takrat žiriji res ušel.
R2D2
# 19.03.2010 ob 11:49
... priprave na povečanje Kulm na 250m kot planirajo???

Samo Planica je Planica !!!
idared
# 18.03.2010 ob 21:33
Planica bo vedno snežena kraljica.

Kje se te zbere 15.000 ljudi na treningu??

Samo pod Poncami
krtek
# 18.03.2010 ob 21:29
luckyme....Ko si omenjal Ahonena: poglej si posnetek tega poleta in boš lahko opazil, da je Janne padel zato, ker se je z nekaj metrov višine dejansko vrgel dol. V nasprotju bi odletel proti 250m (razmere so bile zares odlične) in se pomoje popolnoma razbil . Pri 240m bi z normalne višine pristal podobno kot Romoeren.

Povečanje letalnic se mi zdi vredu izključno iz vidika varnosti. Če se namreč še kdaj zgodi kot pri Ahonenu, bi lahko tako vsaj varno pristal, ne pa da se je skoraj ubil.
Je pa res, prej ali slej bomo na lovu nove magične meje - 300m. Upam, da brez žrtev med letalci.
mikedean
# 18.03.2010 ob 20:41
Voly, mogoče pa so pozabili, da Schmitt ni več v tisti formi iz svojih najboljših časov, haha. Romoernu pa je iz 16. naleta uspel res odličen polet. Lahko bi vedeli, da bi ga težko kdo preskočil. Že Kranjec je bil iz istega naleta 14 metrov krajši. Komot bi lahko pustili 16. nalet. Vsak nalet pomeni približno tri metre, torej Ammanna bi tako neslo približno 234,5 metrov, kjer pa se da še precej varno pristati. Za svetovni rekord bi pa moral imeti 18. nalet.
Voly
# 18.03.2010 ob 20:12
Meni se sploh ne gre za svetovni rekord,temveč le za polete po dolžini primerne tej skakalnici.Torej,če se leti 220 metrov,naj se toliko leti,saj so poleti varni,ne pa da se skoraj pri vsakem poletu nad 200 metrov krajša nalet!Za koga so na primer skrajšali nalet po Damjanovem poletu?A za Schmita?Saj je komaj kaj boljši od Damjana!Ali pa,malo se pojača veter,takoj panika in zmanjšajo nalet,ko pa veter popusti,se pa ne poveča!In še nekaj me moti!To precej bolj drastično kod drugje počnejo v Planici!
CaEdMoN
# 18.03.2010 ob 20:10
Glede spreminjanja naleta bi lahko naredil po kakovostnih skupinah... Nalet bi se lahko spremijal pred nastopom prvega skakalca iz neke jakostne skupine (10ih-15ih skakalcih). Tako naprimer bi najbolših 10 skakalcev v SP obvezno skakalo z istega naleta, ki bi se lahko spremenil pred nastopom 10. najbolšega v sezoni, 20. za skupino od 11 do 20, pred 30. itd.
Svitek
# 18.03.2010 ob 20:10
Nekje je treba narediti konec! Če ne bodo letalci čez 200 let(če bo ta šport še obstajal) leteli čez 300 metrov.
luckyme
# 18.03.2010 ob 19:59
dida12, nič ne razumem narobe in z vsem povedanim se strinjam s tabo;) hotel sem le reči, da so že zadnjih nekaj let vsako leto znova napovedovli/upali na nov rekord (pred spremembo skakalnice), kar se mi je pač zdelo nemogoče...Ampak jaz ne bi spreminjal zaletnih mest niti za minimalna 3 mesta. Res za vse enako.
dida12
# 18.03.2010 ob 19:49
luckyme...
težko je reči da je 240m preveč...vse je odvisno od profila letalnice in pa od naklona doskočišča..primerjaj skoke iz lanske planice in pa letošnje in jasno ti bo o čem je govora..pač letos planica dopušča skoke tudi okoli 240m ali pa še nekaj več saj je spremenjena glede na zadnja leta...pa ne me razumeti narobe, tudi sam sem proti brezglavemu lovu na rekord in je varnost zame na 1. mestu. Strinjam se s tabo glede naletnih mest, to je res že čista zajebancija. Res bi bilo pametno uvesti nek koridor za koliko bi bilo dovoljeno spreminjati nalet v posamezni seriji, Pa še to mislim da za nekje 3 naletna mesta. Ker vse kar je več je pač preveč :)
provokatorr
# 18.03.2010 ob 19:48
treba je podaljševati daljave, takodolgo, da se bo nekdo ubil
in potem se bodo spraševali, kaj je šlo narobe.
Tako, kot so se letos v vancouvru v ledenem kanalu ob padcih sankačev in tekmovalcev v bobu.
tonek
# 18.03.2010 ob 19:47
"..kar pa se ne sme izroditi v nebrzdan boj za svetovni rekord..."
Ampak točno to se bo zgodilo. Zato je tak sklep norost
simon6010
# 18.03.2010 ob 19:45
Varnost mora biti sam mislim da bodo jutri štartal iz najnižjega današnjega zaleta.(odvisn je tudi če bo sonce posijal bo večja termika) Kdo bo prvi je pa težko napovedat-aman bo med prvimi tremi ostali so pa nepredvidljivi
luckyme
# 18.03.2010 ob 19:42
Glede rekorda pa menim naslednje: romoren 239, ahonen pa 240 ni več vzdržal in je padel. Za mene to pomeni, da je 240 preveč. Tuditi je realno razložil situacijo, saj ne morejo skakat 500m čez 50 let. Zato bi bili tudi nižji zaleti čisto primerni, le da so za vse enaki.
luckyme
# 18.03.2010 ob 19:39
meni pa gre to neprestano spreminjanje zaleta prav pošteno na živce. Res dvomim, da so ti odbitki ali pribitki realni. Bolj bi blo fer, ko bi vsi skakali z istega zaletnega mesta, tudi, če je precej nizko, in potem dodajali/odbijali točke izključno za vetrovne razmere.
tuditi
# 18.03.2010 ob 19:22
Belphegor smo vsi videli kam je letel Ammann pa je skakal še iz nižjega mesta.

Kar se tiče pa teh poletov...Seveda bi bilo super da bi bili poleti še daljši,vendar a bo potem še sploh kak čar?Potem se bo skakalo do npr 250m nekaj časa bo zanimivo ko pa ne bo mogel nihče iti še dlje,bodo vsi spet tarnali in želeli še!Torej bodo spet povečali itd..Kam to pelje potem?To nima nobenega čara več...Sej se vidi že po godrnanju,da nihče ne ploska ali se veseli ko Robi skoči 215m kar je izjemno daleč ali pa 230m,vsi takoj to pozabite in kritizirate da žirija ne dovoli rekorda!Torej ljudje sploh ne uživajo v poletih ampak čakajo samo če bo še rekord.
Belphegor
# 18.03.2010 ob 19:17
res je.
varnost je resnično prva, ampak vseeno pretiravajo. tistim revežem na začetku startne liste danes bi lahko dali malo več hitrosti (preko 105). kot da bi kdo potegnil čez 215. tako so pa skakali pod 160.

nikakor ne morem razumeti, zakaj takojšnje znižanje zaleta po nastopu robija kranjca. saj je tako in tako najboljši na svetu. če on ni mogel preko 220, potem se tudi ostali ne bi sesuli pri 245...
Voly
# 18.03.2010 ob 19:10
Kar ne morem verjeti vsem tem besedam,ko pa je danes kdo poletel malo dlje ali pa sploh ne(Damjan 181 metrov),so pa takoj drastično znižali nalet!!!Sprenevedajo se kot naši politiki!!!
Kazalo