EP v rokometu 2012

Poudarki

  • Pred petkovo rokometno tekmo Slovenije in Makedonije
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,8 od 26 glasov Ocenite to novico!
Slovenija
Dobro razpoloženi Uroš Zorman, Dragan Gajič in Boris Denič so predstavili "načrte" za zadnjo tekmo na prvenstvu. Foto: MMC RTV SLO/Aleš Vozel
Beograd
Zaključne boje bo gostila beograjska dvorana Arena, ki sprejme 20.000 gledalcev. Zgrajena je bila leta 2004. Foto: MMC RTV SLO/Aleš Vozel
Beograd
Beograd je pokrit s snežno odejo. Foto: MMC RTV SLO/Aleš Vozel
VIDEO
Rokometaši sanjajo o Londonu

Dodaj v

Denič pričakuje več boksa kot rokometa

Zimsko vreme v Beogradu
26. januar 2012 ob 15:02
Beograd - MMC RTV SLO

Slovenski rokometaši so se iz zanje srečnega Novega Sada že preselili v Beograd, kjer jih v petek ob 15.15 proti Makedoniji čaka tekma za 5. mesto na evropskem prvenstvu.

Že pred odhodom v približno 80 kilometrov oddaljeno srbsko prestolnico so selektor Boris Denič, kapetan Uroš Zorman in najboljši slovenski strelec Dragan Gajič stopili pred novinarje. "Ne morem mimo tega, da smo srečo sprovocirali s svojim odnosom, voljo, hotenjem in tudi igro," se je za Slovenijo ugodnega razpleta tekem zadnjega dne drugega dela prvenstva še enkrat spomnil Denič. Podobno je menil tudi Zorman: "Ponosen sem na ekipo. Srečo smo si zaslužili s srčnostjo in borbenostjo. Ne bom veliko filozofiral. V petek želimo zmagati in postaviti piko na i našim igram na prvenstvu."

Počivali bomo prihodnji teden
Vložek je velik. Zmagovalec se bo uvrstil v aprilske kvalifikacije za olimpijske igre, medtem ko poraženec lahko le upa, da bo v nedeljo Srbija postala prvak. V tem primeru bo namreč olimpijske kvalifikacije igral tudi on. "Še na nobeni tekmi na tem prvenstvu nismo zatajili. Tudi tokrat ne bo 'šparanja'. Spočili se bomo naslednji teden," zatrjuje Zorman.

Makedonija presenečenje prvenstva
Selektor Denič je o obračunu z Makedonci dejal: "Makedonija je presenečenje prvenstva. Igra srčno, zaradi podpore navijačev se počuti kot doma. Igrajo obrambo 3-2-1, ki precej izčrpava, a so hud tempo vzdržali. Pričakujem bolj boksarsko tekmo kot rokomet." Gajič meni, da je Slovenija kakovostnejša: "Oboji igramo zelo srčno, a prepričan sem, da smo kvalitetnejši. Naredili bomo vse, da izpolnimo cilj."

Peto mesto kot zlata kolajna
Slovenci bi z zmago izenačili drugi največji uspeh na evropskih prvenstvih. Leta 2000 so bili namreč v Zagrebu prav tako peti. Boljši so bili le leta 2004 na domačem prvenstvu - drugi. "Mislim, da se še ne zavedamo, kaj smo napravili. Za to reprezentanco bo peto mesto kot zlata kolajna," dodaja Zorman.

Vseh pet medsebojnih tekem Sloveniji
Slovenija in Makedonija sta se do zdaj na uradnih tekmah pomerili le v kvalifikacijah za evropsko prvenstvo 2008, ko so obe tekmi Slovenci dobili (33:28, 33:32). Slovenija je slavila tudi na vseh treh prijateljskih tekmah.

Zima v Srbiji
Po treh dneh spomladanskega vremena je z (rahlim) sneženjem tudi v Novi Sad prišla zima. Še bolj je ta očitna v Beogradu, ki ga prekriva nekajcentimetrska snežna odeja, temperatura pa se je spustila pod ledišče. A "smučarjem" Slovencem bi moralo tudi to vreme ustrezati ...

ZAKLJUČNI BOJI, Beograd

ZA 5. MESTO

Petek ob 15.15 (prenos na TVS 2 in na MMC-ju):
MAKEDONIJA - SLOVENIJA

POLFINALE

Petek ob 17.45:
DANSKA - ŠPANIJA

Ob 20.15:
SRBIJA - HRVAŠKA

ZA 3. MESTO
Nedelja ob 14.30

FINALE
Nedelja ob 17.00

Iz Beograda

Aleš Vozel
Slovenija, Beograd
Slovenija, Beograd
Slovenija, Beograd
Novi Sad
Prijavi napako
Komentarji
and13
# 27.01.2012 ob 08:33
Brez gabra smo padli v nižjo kategorijo, treba je ponovit tehtanje pred tekmo!
cvičkarija
# 27.01.2012 ob 07:37
Fen77 in mirnčan....se podpišem!!!!

Brumnu se res dela krivica!
BigBadBruin
# 27.01.2012 ob 01:29
zorman se je v celju izkazal tako, da je igral polovico prvenstva brez motivacije,volje,želje, potem ko je podpisal za cuidad real. s tem je pokazal kakšen človek je. zaradi njegovega mišljenja, bom tam veliko več služo, je prvič v zgodovini pala tvorana zlatorog in to celo na domačem prvenstvu. takrat se je začel potop celja. in eden izmed krivcev, tvoj ljubi zorman.
master
# 27.01.2012 ob 00:32
Najlepše razdeljeno minutažo imajo španci :)
MIRNČAN
# 26.01.2012 ob 23:52
Ker Gajič je zgrešil odločilne penale selektor ga pa ni menal. To mi je skregano z logiko. Govorim o Norveški pa tut o Hrvaški. Pa več bi lahk Borut špilal. Špiler je čist izven forme. Nikol mi ni bil neki baš igralec. Žuran bi pa nam prišel prav. Te komentarji o ne vem kakšnem uspehu pa tut mene motjo. POvsod smo bli zraven nismo pa zmagal. Zmaga je najpomembnejša. Ne pozabit na to.
Kines
# 26.01.2012 ob 23:41
Se strinjam mirnčan. Brumnu se res dela krivica, jaz bi tudi na njegovem mestu po prvenstvu spakiral pa adijo reprezentanca.

Srečno jutri proti Makedonji!
MIRNČAN
# 26.01.2012 ob 23:31
Fen dober komentar. Čeprov Zorman se je tako v Celju kot v Prulah ter tudi v Španiji izkazal. Ne vem kako to komentiraš. Brumnu se pa že celo kariero dela krivica. Velika krivica. Jst bi na njegovem mestu rekel ne reprezentanci.
fen77
# 26.01.2012 ob 22:53
Pozdrav vsem ljubiteljem rokometa!
Želel sem počakati na konec EP in nato podati svoj komentar, vendar menim, da je smiselno zadevo pokomentirati še pred koncem, saj se je nabralo kar nekaj zanimivih komentarjev.
Pa pojdimo lepo po vrsti. Rokomet spremljam že več kot 20 let in v tem času se je nabralo kar nekaj dejstev, o katerih novinarji niso hoteli nikoli slišati, ali pa so želeli stvari videti v drugačni luči.
Vse skupaj se je začelo z generacijo 1980, katere največja perspektiva naj bi bil Uroš Zorman in ta generacija ni na mladinskih evropskih in svetovnih prvenstvih dosegla ničesar, pa čeprav se je vedno vse vrtelo okoli Uroša Zormana.
Nato je prišla generacija Matjaža Brumna, Vida Kavtičnika, Jureta Natka, Davida Špilerja, Miladina Kozline in EP za mladince, kjer so osvojili naslov evropskega podprvaka. Finale so izgubili z gostiteljico prvenstva Poljsko. Za najboljšo levo krilo je bil izbran David Špiler, za najboljše desno krilo pa Matjaž Brumen. Drugo leto je ista generacija osvojila 3. mesto na mladinskem prvenstvu v Braziliji. To sta bili prvi medalji v rokometu za Slovenijo.
Med tem se je Uroš Zorman že afirmiral v članski reprezentanci, zgoraj omenjeni mladinci pa so se počasi vključevali vanjo.
Po letu 2004, ko je slovenski rokomet dosegel praktično vse kar je mogoče, se je začela oblikovati reprezentanca okoli Uroša Zormana. On je bil s strani medijev oklican za vodjo in še danes je temu tako. In kaj smo v tem času osvojili. NIČ. Zmeraj izgovori v smislu ''je zmanjkalo moči'' in podobno sranje. In zakaj se je v teh 8 letih zamenjalo že toliko selektorjev. Ker so dovolili Zormanu praktično vse.
In tudi gospod Denič se bo moral posloviti, če bo temu tako. V odločilnih trenutkih, ko se odloča za medalje (ne za peta, šesta mesta) Zorman in njemu ljubi soigralci odpovejo.
Tako, kot je v ključnih trenutkih odpovedal naš najboljši strelec tega prvenstva Dragan Gajič (Norveška, Hrvaška in Francija). Da o obrambnih nalogah Zormana ne govorim.
Danes pa poslušam komentarje naših novinarjev, kakšen uspeh smo dosegli. Kaj pa pravzaprav smo dosegli. Zmagali smo dve tekmi, za katere se je nasprotnikom praktično fučkalo (Islandija, Madžarska), saj so že uvrščeni na kval. za OI. Večini reprezentanc so prioriteta OI, ob zavedanju da bo Srbija osvojila medaljo na EP. In tu je bila naša priložnost, ki je nismo izkoristili.
Gospod Denič naj še kar naprej vodi reprezentanco v smislu 1. postava + vodonoše, pa bo hitro spakiral. Njegovi argumenti o pomladitvah ne zdržijo, ker ne vem zakaj je vzel Mačkovška, Bezjaka in seveda Brumna, ki mu praktično presedi celo tekmo. Zakaj ni potem raje vzel Marguča, da začuti kako je biti del ekipe. To kar pa počne igralcu (Brumnu), ki je na eno najboljših desnih kril na postavljeno obrambo, pa je hinavsko in neprofesionalno.
Še enkrat zavrtimo posnetke tekem Norveške, Hrvaške in Francije ter Španije in se spomnimo, kdo je zgrešil odločilne žoge za medaljo na tem prvenstvu. Moram korektno povedati, da je Dragan Gajič eno najboljših desnih kril v kontra napadih. In tudi ni nejgova krivda, da je po 175 minutah neprestanega igranja zgrešil odločilne žoge.
Na koncu pa štejejo samo medalje in ne peto ali šesto mesto. Mi smo bili blizu, a zaradi že tako znane prevlade osebnih interesov nad rezultatom, je situacija taka kot je v naših kolektivnih športih.
Boris Denič, Slavko Goluža je za vas gospod, saj je Zrniču že pred prvenstvom povedal, da ne računa nanj, saj je dokazal, da pri njemu igrajo vsi igralci, medtem, ko pri vas, le prvorazredni igralci – v slogu Serdasmradića.
In dokler bo reprezentanco vodil Uroš Zorman, ki ga novinarji naravnost obožujejo, ne bomo osvojili nobene medalje. Le nadarjene generacije bodo izginile.
Pa srečno jutri proti Makedoniji.
cvičkarija
# 26.01.2012 ob 21:31
Mirnčan

Zgleda, da nisi razumel Bonifike123, namreč on je hotel povedat, da goli niso bili dani iz krilnih položajev ( kot nam jih je nametal Ćupić), ampak je vse iz kontre in iz penalov....
In če dobro pomisliš, smo dali res malo golov iz krilnih položajev in to sploh v odločilnih trenutkih!!!
Ne morem pozabiti zadnjih dveh minut proti Franciji....Vprašanje,če bomo imeli še kdaj priložnost premagati Francijo.
Drugače pa vso srečo na jutrišnji tekmi!!!!
BigBadBruin
# 26.01.2012 ob 21:21
brumen je igračina. zna zadet iz mrtvega,suhi list,rolko,prvi,drugi kot,... zavrtite si posnetek proti madžarski. gajič čisto vsi šuti drugi kut. to vse vrhunski golmani skužijo...
noka pa kao največji strokovnjak?!
proti nemčiji vodimo 5 golov in zadanejo oni 5 zapored,nas dobijo,jebe se njem, timeout vzeme 3 sekunde pred koncem. in res, da o tem proračunu,silni ekipi, je zmagal le 1x ligo prvakov?!
cvičkarija
# 26.01.2012 ob 21:11
Zakaj pa Matjaž Brumen ni nič igral????!!! A se zaveda g. Denič, da v sami igri, ko ni protinapad, ampak napad, Matjaž obvlada??? Da zadane, ne pa vrže, da bi še nekdo kot sem jaz obranil??? hahah... v razmislek!!!! On, ki ima izkušenj kot Zorman, mora pa klopco gret??? A je to normalno??? Zormana pa tut preterujejo, zakaj ga v igro ne pošilja, ko ga rabi? Kot naprimer Hrvati Balića?
rumenige
# 26.01.2012 ob 20:49
vse tekme SLO reprezentance kI jih je prenašala DSF,sem gledal na njihovi TV.nemški kommenatator ni mogel prehvalit igro gajiča,zormana(povedal,da točno ta tip igralca manjka NEM reprezantance),,,,naših mladih igralcev,dolenca,skubeta itd......nasploh ni mogel prehvalit igro naše mlade reprezentance,da smo pozitivno presenečenje EP.kaj pa mi???mi pa nikdar in nikoli nismo z ničemer zadovoljni,sram nas je lahko!!!!
Kines
# 26.01.2012 ob 20:34
Alkum, doma smo precej rokometna družina in rokomet spremljam odkar vem zase.
Malo preglej kaj vse je osvojil Brumen in kaj Gajič pa malo se pogovori s trenerji v tujini, kakšno mnenje imajo o Brumnu. Proti Francozom so ga čisto zaprli (ko mu je Denič po čudežu namenil več kot 5 minut igre), ker je trenerju jasno, da zadane iz mrtvega kota, medtem ko so Gajiča puščali odprtega, saj je nevaren iz kontre, na svojem položaju pa zna še kako falit zicer (spomnimo se tekme s FR).
Za vse ostalo kar si napisal se pa strinjam;)
MIRNČAN
# 26.01.2012 ob 20:32
bonifika123 hahahah pa mi smo daleč največ golov dali iz krila. K si ti slep. K ni blo Zormana so nas ujeli in prehiteli. Tako ŠPanci kot Francozi.
EnCeljan
# 26.01.2012 ob 20:23
Menim nekako takole:
Če selektor nima zaupanje v igralca, naj ga pusti doma.
In selektor je kljub slabi igri nakaterih, nekatere imel skoraj nenehno na lčopi. Zame rahlo nerazumljivo.
Pred odhodom na EP je dejal: nihče ne bo nosil vode.
Eno so jo.
no72
# 26.01.2012 ob 20:21
Makedonci na pohodu
-v Eurobasketu 4.
-v Eurohandball najmanj 6., ali celo 5.!

še pred parimi leti se o njih ni nič slišalo, Makedonci, čestitke! - v skupinskih športih ste se pridružili Hrvatom, Srbom in Slovencem!
alkum
# 26.01.2012 ob 20:18
mislim,da eni ki tu gor komentirajo do sedaj sploh niso rokometa še gledali.
res,da brumen lahko malo odpočije gajiča ampak ga ne more zamenjati za celo tekmo!
pa da si špiler glih ne zasluži tolko minutaže,kot jo ima. mačkovšek in predvsem bezjak bi lahko igrala malo več.
sicer pa jutri glave skup in v boj ter premagajte makedonce
Kines
# 26.01.2012 ob 20:12
Tenisač, dej pejt raje tenis igrat;)
tenisač
# 26.01.2012 ob 20:02
Kines, dej..., pejt spat.
Kines
# 26.01.2012 ob 19:58
Pozdrav

Sem redni gledalec rokometa in tudi tokrat reprezentanco spremljam v Srbiji.
Nekoliko mi je smešno, ko tukaj gor pišete, da je to zelo dober dosežek naše reprezentance. Ne pravim niti, da je slab dosežek, vendar sem mnenja, da bi se s pravo kombinacijo igralcev dalo povleči maksimum te ekipe in doseči odmeven rezultat.

Španci so bili ZRELI za poraz, saj tako slabe igre Špancev ne pomnim. Tukaj se morem strinjati s predhodnikoma bonifika in rokometaš, ki sta napisala oz. razmišljata podobno kot sam. Zakaj je Denič vzel celo ekipo s seboj če je ne koristi.
Prav smešno mi je že to forsiranje Gajiča, ne rečem, kontro ima odlično in kot je rekel rokometaš bi se tukaj obe desni krili lepo dopolnjevali. Gajič bi lahko bil v obrambi v primeru hitre kontre. Na postavljeno obrambo je pa definitivno boljši Brumen, saj ni veliko igralcev na svetu, ki bi znalo zadeti iz mrtvega kota, vendar ima očitno Denič svoje 'strokovne' tehtne razloge (in osebno menim tudi nekakšno korist), da mu ne nameni niti minute pa čeprav se Gajič v zadnjih minutah kot krpa premika gor pa dol.
Tekme smo vedno izgubili v zadnjih minutah, ker so bili fantje že izčrpani, koncentracija pade in posledično ni več maksimalnega učinka.

Enako velja za ostale mlade fante, ki bi morali dobiti več priložnosti. Vsi pravijo nimajo izkušenj, seveda nimajo, vendar so pa to tudi tisti igralci, ki jih nasprotniki ne poznajo in nanje niso pripravljeni. Kolikor sem videl, mladi fantje niso kazali nobenih zadržkov in strahu, ko so dobili priložnost. Sploh zame najboljši igralec v naši rep. tega prvenstva je Dolenec, ki je dokazal, da je velik potencial in kljub mladosti in neizkušenosti prikazal veliko.

Deniču želim vse najboljše, vendar mu želim tudi, da čimprej opusti sistem Noke, ki očitno ne deluje in mu priporočam naj začne razmišljati s svojo glavo. Po kopitu nekoga drugega se delati ne da, da se veliko naučiti, vendar pravi vodja je sam svoj mojster.

Lp
friks
# 26.01.2012 ob 19:34
A mi lahko kdo prosim pojasne, s katerimi reprezentancami se bodo naši spopadli za olimpijske, če jim uspe premagati Makedonijo?

TNX
tenisač
# 26.01.2012 ob 19:11
Evropsko na Danskem, svetovno v Španiji. V vsakem primeru igramo kvalifikacije za svetovno(dve tekme, doma in v gosteh), v nedeljo je žreb.
cslesce
# 26.01.2012 ob 19:08
Kje je naslednjo evropsko in svetovno? Smo direkt na svetovnem že?
Impact
# 26.01.2012 ob 19:02
Bravo fantje! Peto mesto v evropi bo velik uspeh, na katerega smo lahko ponosni. Ta reprezentanca bo svoj vrh dosegla čez par let. Imamo velik potencial.
tenisač
# 26.01.2012 ob 18:52
Slovenija-Makedonija 29:26
Hrvaška-Srbija 28:26
Španija-Danska 27-24
Srbija-Danska 29-27

Hrvaška-Španija 30-27
aleksander-velik
# 26.01.2012 ob 18:51
Prvaki Španci
3. Srbi
5. Slovenci
dadinho10
# 26.01.2012 ob 18:49
saj ne da podcenjujem nase, vendar po 2 zmagah in 4 porazih mi zal nismo favoriti proti nobeni reprezentanci.... igramo odlicno 45-50 minut..vendar se nam prepogosto dogajajo napake in padci, da boljsi nasrotniki to izkoristijo....boj za 5. mesto je odlicen rezultat, posebej ko so eni napovedovali izpad v grupi.....gajic je odlicen na tem ep, vendar me pri njem motijo zgreseni ziceri(kontre in 7m) v kljucnih trenutkih....spomnim se proti madzarom, zabil je 13 golov, vendar samo 1 od zadnjih 4 strelov.... zapravil je 7m(odbila se nazaj), pa kontro ko bi sli na +4, 3 minute do konca, pa spet 7m... saj vse super in ok, ampak pri nas padejo igralci ki niso 20-letniki, ampak tisti bolj izkuseni ki bi morali prevzeti odgovronst in voditi ekipo v zadnjih 10 minutah....eupam da se to poboslja, ker igramo super rokomet....
Rokometas123
# 26.01.2012 ob 18:43
ne pa nisva, imava pa podoben pogled. in še enkrat ponavljam: vsi igralci bi morali dobiti priložnost, tudi bezjak, mačkovšek, prošt, ki po celo tekmo presedijo. kako bodo dobili izkušnje za naprej?
SR
# 26.01.2012 ob 18:29
@bonifika123
Gajič je res hiter v kontri in zato bi moral igrati v obrambi, da lahko potegne v kontro. Ko pa igramo napad na postavljeno obrambo pa bi morala igrati Brumen in Dobelšek!!!!!!!


Ti pa si biser, Dobelšek na desnem krilu? haha:)
Pa zanimivo, ti govoriš, da Denič favoritizira nekatere igralce, ti pa podajaš neke argumente s katerimi hočeš povedat, da bi morala igrati Brumen in Dobelšek (zanimivo oba igrata z Cimos, "tvoj" klub).Mislim, da nisi ravno upravičen govoriti kdo bi lahko igral in kdo ne:)

Upam, da je vsem jasno da sta "bonifika123" in pa "rokometaš123" ista oseba:).
Ulikses_
# 26.01.2012 ob 18:11
hm, mogoče pa bi morali bonifiki ponuditi mesto selektorja, da bi videli, kaj bi naredil - verjetno niti do kvalifikacij ne bi prišel...
Ulikses_
# 26.01.2012 ob 18:06
bonifika, ne nabijaj v tri dni. tokratna reprezentanca je najboljša do sedaj. pika!!! glej kaj so nardili, 7 čistih mladincev, samo zorman (ajde, še škof pa mogoče še 2 ali 3) ima res neko ime v rokometu, ostali so bolj ko ne neznanka...ne vem, no...glede na imena in kakovost na papirju smo bolj za boj od 6. do 12 mesta kot pa tik pod vrhom!!

sreča gor ali dol, enkrat toliko smo jo imeli, glede na to, da je nikjer nikoli nimamo in se moramo EDINI v ekipnih športih borit za vsak cenitmeter!!

ne moreš ocenjevat reprezentance ko menjava generacijo, halooo!!
Rokometas123
# 26.01.2012 ob 18:03
miroslav, ne govorim o tem koliko golov dajo krilni igralci (tu ni nobene dileme, da so odlični), ampak koliko so uspešni s krilnega položaja na postavljeno obrambo. In tu dam prednost Brumnu pred Gajičem... očitno pa Denič Brumnu ne zaupa.
Mislim, da se vsi strinjamo, da bi ne bilo toliko padcev v igri, če bi že od prve tekme selektor malo bolj porazdelil igralni čas med igralce. Tako pa je verjetno zaradi padca koncentracije in utrujenosti ravno na koncu tekme prišlo do napak.
idared
# 26.01.2012 ob 17:57
Slovenija

Jutri nas čaka zelo pomembna tekma proti Makedoniji. Pridužite se nam ob spremljanju tekme izvedeli boste veliko zanimivosti. Slovenija
zagor te nej
# 26.01.2012 ob 17:54
Z večino povedanega se tudi jaz strinjam. Naš največji problem sta tako levi kot desni zunanji, ter odnos nekaterih(zorman)v obrambi in vračanju. K sreči imamo na desnem zunanjem rezervo v Natku, ki še lahko nekaj let igra v reprezentanci, na l. zunanjem je Bilbija, me pa močno moti, da ni zraven Cehteta!! Mačkovšek, če bo čičal ne bo nikoli izbrušen, Špiler je pa na žalost lahko le adut s klopi. Že res, da je zorman lider te reprezentance a se pač tako ne obnaša, žal so njegovi komentarji sodnikom ter tudi soigralcem na igrišču velikokrat izničili njegove genialne poteze, žal! Ker je pač Bezjak podoben tip igralca, k sreči karakterno ne, in ker trener mora imeti podaljšano roko na igrišču bi veljalo o tem razmisliti! Drugač pa sreča spremlja hrabre! In tak naj ostane!!
bonifika123
# 26.01.2012 ob 17:49
Lp iz Kopra
bonifika123
# 26.01.2012 ob 17:36
miroslav-

Na tekmi proti Franciji se je lepo videlo da se na našem desnem krilu bojijo Brumna in ne Gajiča.
Namreč ko mu je predragi selektor namenil 10min so Brumna Francozi rezal že na beku tako da je moral po žogo hodit daleč vn iz krila.

Škoda da drugi selektorji to vidijo naš pa ne.

Pa ne pluvam po Deniču ker mi je res dober trener sam ta Serdarušičev koncept pa mora opustiti in igrati svojega, ki ga je igral na slovanu in uspešno kradel pike "velikanom" (tudi celju z Gajičem, Zormanom, Žvižejem, Serdarušičem...)
deni-valencic
# 26.01.2012 ob 17:30
Dejmo SLOVENIJA!!!! 5.mesto je naše!!!!
sergio aguero
# 26.01.2012 ob 17:28
Xter še poglej pod asistence?
bonifika123
# 26.01.2012 ob 17:27
No, to pa ne vem ampak naslovi naših medijev me motijo ker nas tako kujejo v zvezde in opiusujejo team-play!!!

Team play je tudi to da človeka ki vleče kontro in posledično daje največ golov (ta naveza za kontro je seveda dogovorjena in ne mislit da je Gajič tako iznajdljiv da vedno žoga v kontri pride k njemu) menjaš na področju kjer mu ne gre dobro- napad na postavljeno obrambo.

Na tak način izvlečeš največ od pozicije (desno krilo) in ne od posameznika (Gajič)

Če bi bil bolj spočit bi od njega lahko pričakovali še kakšno kontro...

Zakaj Zorman igra v obrambi in se troši v elementu v katerem je najslabši ko pa je na klopi toliko "turistov" ki mislim da bi odigrali bolje od njega v obrambi.

PROTI HRVATOM JE ZORMANA LAHKO SRAM SAJ MU JE ČUPIČ IZ KRILA ZABIL OGROMNO GOLOV

DENIČA PA DA JE TO GLEDU....

Skratka ogromno stvari moramo popraviti!!!!
Xter
# 26.01.2012 ob 17:22
Izgubljene žoge

Zorman si deli 4. mesto, Špiler pa 14.
jlmezed
# 26.01.2012 ob 17:19
gladko
miroslav
# 26.01.2012 ob 17:16
@bonifika123

denič ne mara brumna ali tolko favorizira gajiča?
prlek
# 26.01.2012 ob 17:13
b0149
Prijavi neprimerno vsebino Kdo pa nadomesti na kvalifikacijskem turnirju koga od preostalih treh, če osvoji naslov ali Hrvaška ali Španija ali Danska?


Tudi mene zanima odgovor.
Logično bi bilo da ena evropska ekipa. Torej 6. na EP.
Ali pa bodo podelili kakšno "povabilo" npr. Nemčiji.
medvedof
# 26.01.2012 ob 17:13
Fleaa:

za koga boš ti navijala ?

malo heca :)
bonifika123
# 26.01.2012 ob 17:09
Kakšna poškodba--------"Denič"
miroslav
# 26.01.2012 ob 17:09
@bonifika123
Gajič je res hiter v kontri in zato bi moral igrati v obrambi, da lahko potegne v kontro. Ko pa igramo napad na postavljeno obrambo pa bi morala igrati Brumen in Dobelšek!!!!!!!

no,s tem se načeloma strinjam, gajič je na koncu skoraj dol padel. je pa vprašanje poškodbe brumna kako je huda in kolko lahko igra-ker mogoče je tu omejitev. ne vem.
bonifika123
# 26.01.2012 ob 17:03
Na tak načim bi PADLA FRANCIJA !!!
bonifika123
# 26.01.2012 ob 17:02
miroslav

Gajič je res hiter v kontri in zato bi moral igrati v obrambi, da lahko potegne v kontro. Ko pa igramo napad na postavljeno obrambo pa bi morala igrati Brumen in Dobelšek!!!!!!!
miroslav
# 26.01.2012 ob 16:56
rokometas123
miroslav, ali je dal vseh 13 golov s krila?

ne,ampak težko kritiziraš napad s krila če ti krilo dejansko da največ golov. še posebej s takim % kot ga ma običajno gajič
čistokrvni gnoj
# 26.01.2012 ob 16:53
Hitro je treba vplačat listek na zmago Slovenije, dokler jim ne pade kvota. Kvota pa je 1.95. Razmišljam, da bi dal ene 50 evrov na Slovenijo.
b0149
# 26.01.2012 ob 16:53
Kdo pa nadomesti na kvalifikacijskem turnirju koga od preostalih treh, če osvoji naslov ali Hrvaška ali Španija ali Danska?
b0149
# 26.01.2012 ob 16:52
Kdo pa nadomesti na kvalifikacijskem turnirju koga od preostalih treh, če osvoji naslov ali Hrvaška ali Španija ali Danska?
Damche
# 26.01.2012 ob 16:15
Sem bil v Srbiji in gledal tekme v živo kakor tudi sedaj drugi del doma po TV in vam povem, da Zorman je kljub nekaterim napakam še zmeraj vodilni organizator Slo. reprezentance
Največ napak se je pojavljalo, ko je v igro vstopili Bezjak, Miklavčič in Špiler
Tej reprezentanci manjkajo edino še zunanji šuterji, ostalo se mi ni zdelo sploh slabo.
Od zunaj smo slabi na pozicijah golmana, krilih , pivotu in organizatorju smo dobri, šuterjev ni...
V živo v Srbiji se je to najbolj videlo.
Mačkovšek bi moral mogoče malo bolj igrat, ne dvomim da je dober igralec in odličen šuter sam kaj ko se bremza in se ne upa it v duele ali šut, tako kot npr. Dolenc ali Skube pa tud če kako žogo zaj...
Vsaj tako ga je bilo v živo videt, da ima preveč respekta do renomiranih nasprotnikov.

Men osebno se je Denič, kar dobro zapisal, čeprav imam mnenje, da se včasih predolgo obotavlja, da naredi kako spremembo ali pa da kliče time out..
Sveča
# 26.01.2012 ob 16:14
bonifika,

malo nerodno sem se izrazil, želel sem povedati, da se z menjavo mest in prehodi na drugega pivota razbija statično obrambo.
Vem, kaj je osvojil Noka in točno to sem želel povedati, imel je na voljo tudi bistveno boljšo reprenzentanco (po imenih) pa vsi vemo, kako se je končalo. Denič je dokazal, da ni pomben posameznik ampak ekipa.
Kar se pa Zormana tiče ima pa on to smolo, da se na Poljskem dela tako, da se forsira svoje igralce in če bi naši klubi v preteklosti počeli isto, bi imeli veliko več reprezentančnih uspehov. Dakaz je zdajšnja ekipa, ki nebi bila pol toliko uspešna, če nebi klubi zaradi krize krčili svojih proračunov in se posledično znebili dragih tujcev in v ospredje potisnili svojih domačih igralcev.
Rokometas123
# 26.01.2012 ob 16:03
Jaz se strinjam z Bonifiko 123. Fantje, ki večinoma sedijo, bi morali dobiti večjo minutažo, pa bi se morda nekaterim "doktorjem" ne tresle roke v odločilnih trenutkih. Malenkosti so nas ločile do še višje uvrstitve, a ni škoda? Na živce mi gre izpostavljanje vedno enih in istih... pa naj sami igrajo, če so tako dobri!
Xter
# 26.01.2012 ob 15:59
Večina "navijačev" še ni gledala nobene tekme Slovenske lige in ocenjuje igralce, ki jih gledajo 5 tekem na 2 leti, poleg tega pa še ocenjujejo selektorja in iščejo napake!
Damche
# 26.01.2012 ob 15:58
@bonifika 123
Moj pogled na prvenstvo je da SPET ne igramo na krila saj iz kril na celem prvenstvu nismo dali 10 golov.


Na tem prvenstvu so naši dal več golov s kril, kot vsa prvenstva prej ... ;)

Najmlajši so in rabjo čas, da se uigrajo...
Pa če so se rezultati ostalih poklopli al pa ne v prid naših, 5. ali 6. mesto je uspeh, ne glede na to kako ga dosežejo...
Važno, da jim ne mormo oporekat, da se niso s srcem boril za Slovenijo.
To so se in tud igra ni slaba.
bonifika123
# 26.01.2012 ob 15:58
A zato Zorman v Kelcah sedi cele tekme???

Raztegnit v rokometu pomeni igra na krila!! Po tvoje pa nekaj drugega

Noka pa je uspel v 18ih letih z najvišjim proračunom na planetu osvojiti le eno ligo prvakov!!!!

Je to dosežek??

lp
Sveča
# 26.01.2012 ob 15:54
Dragi bonifika123,

ob vsem, kar si napisal se sprašujem, če sva gledala iste tekme. Da je bilo na tem prvenstvu kar nekaj napak v igri in da smo imeli pomoč drugih ekip seveda ne bom zanikal. Ampak ti pa si nekaj posebnega.

1. Zorman je doktor rokometa. Cela evropa pozna nejgov stil igre, njegov prodor proti levi strani pa se še ni našel junak, ki bi njegov učinek izničil.

2. Igra na krila je bila slaba proti Norvežanom, kasneje se je stvar bistveno izbolšala.

3. Da je Špiler na tem prvenstvu pod svojim nivojem se sicer strinjam s tabo, ampak igra zunanjih igralcev se je izkazala kot zelo učinkovita in premišlejna. Ker namreč nimamo višine je treba igro v napadu raztegniti in poskušati z igro ena na ena in tukaj so ob prodorih Skubeta, Dolenca, Zormana in ostalih kot zrele hruške padali specialisti za obramobo, kova Dinart.

4. Denič se od Noke razlikuje po tem, da se ne hvali s tem, kaj je naredil v preteklosti, ampak strmi k temu, da bi bila igra na naslednji tekmi še boljša. In če mu lahko očitamo kakšno napako, mu definiivno ne moremo očitati dejstva, da je reprezentanca enotna, da se fantje borijo in je vzdušje enkratno.

Dejstvo je, da kdor dela tudi greši, ampak naši fantje jurtri igrajo za peto mesto, ti pa iščeš dlako v jajcu.

Lep pozdrav
bonifika123
# 26.01.2012 ob 15:54
miroslav

malo bolj pozorno preberi moj komentar!!

Iz desnega krila smo dali mogoče 5 golov v 6ih tekmah!!

Samo o Zormanu se govori zato ker Denič ni dal priložnosti Bezjaku!! Drugače se je pa proti Španiji vidlo da ko je igral Bezjak se je razlika višala...
Rokometas123
# 26.01.2012 ob 15:52
miroslav, ali je dal vseh 13 golov s krila?
miroslav
# 26.01.2012 ob 15:48
so pa makedonci očitno našli recept kako z borbenostjo njihove košarkaške ekipe okužit še rokometaše...tu se vidi bistvo teh športov...
miroslav
# 26.01.2012 ob 15:46
@bonifika 123
Moj pogled na prvenstvo je da SPET ne igramo na krila saj iz kril na celem prvenstvu nismo dali 10 golov.

kdo je naš najboljši strelec (dal 13 golov na eni tekmi) in kakšna že je njegova pozicija?
miroslav
# 26.01.2012 ob 15:38
meni je naš rokomet na tem prvenstvu zelo všeč. preveč napak sicer-ampak počakajte da se ulavfajo. pred temi mulci in njihovo igro se bo še cel svet tresel-še nekaj nič slabših je ostalo doma. pravo veselje videt tak podmladek. jutri samo na ful proti makedoncem-rezultat niti ni tako važen.
cavenc
# 26.01.2012 ob 15:37
Dobra uvrstitev, ki so jo dosegli, je sicer super, toda najpomembnejši je zgled - odnos do reprezentance, ki so ga pokazali. Ko cela ekipa poje himno in potem na igrišču pusti srce, lahko rečem le kapo dol.
prodlgy
# 26.01.2012 ob 15:34
Bonifika, naša reprezentanca je najmlajša na svetu, skoraj pol je novih, igralci ne igrajo v velikih klubih, nimamo šuterja, poleg Zormana, nimamo pravega organizatorja(še)- upam da se bosta Dolenec, Skube še bolj razvila. Na krilih so dobri...
Vendar so naši uspeli v vseh pogledih, uspeli pa so zaradi igre, ki jim je pisana na kožo, to je hitra igra-mladost IN NA TEM JE POTREBNO GRADITI, upam da so to videli, to je tudi prihodnost rokometa. To je prvo tekmovanje na katerem so spremenili slog v zadnjih 7 letih. In tega sem vesel. Samo tako je potrebno nadaljevati, Denič naj nadaljuje z delom!
mike wazowski
# 26.01.2012 ob 15:29
Fantje se borijo po svojih močeh. En kup novih + par starih mačkov + borba na igrišču = boj za 5. mesto

Bravo fantje - tudi za petek velja => borba na nož - če bo šlo bo šlo, če ne je pa tud 6 mesto velikanski dosežek.

Užitek je gledat kako se fantje borijo na igrišču, ne pa neka zvezdniška ekipa, po možnosti napol skregana, ki se dobesedno šeta gor in gol in izbira komu (ne)bi podal žogo (beri s kom se (ne)razume)

Tudi če bi bili prvaki, bi se najdli jezikavci kot je Bonifika 123, ki jim kaj ne bi blo prav...
Fleaa
# 26.01.2012 ob 15:21
najest se тавче гравче pred tekmo pol bo pa šlo k raketa!!!
cavenc
# 26.01.2012 ob 15:20
Med prvih 6 reprezentanc v Evropi spadajo 4 reprezentance iz nekdanjih republik Jugoslavije.
Kraner
# 26.01.2012 ob 15:19
pol pa naj pokliče Zavca v ekipo
bonifika123
# 26.01.2012 ob 15:19
DOBER VTIS -- Res ne vem kje ga vidite!
Nisem kot Doblica da bi pljuval po naših a vseeno!?

Moj pogled na prvenstvo je da SPET ne igramo na krila saj iz kril na celem prvenstvu nismo dali 10 golov.
SAMO NABIJANJE V SREDINO v 2metraše!
ŠPILER MI NE BI IGRAL NITI MINUTE KER JE TRENUTNO RES SLAB!!!!!!!!!!! Mačkovšek pa ni dobil prilike???? "Bravo Denič"

Zorman igra preveč Bezjak pa preveč sedi tako, da Zorman po tekmah komi žvi saj vsi v slo rokometu vemo da Zorman nima kondicije (napram drugim fantom)!!!

GAJIČ kao najboljši strelec turnirja iz svoje pozicije pa ne more dat gola. Zafuru nam je večino tekem v končnici z njegovimi prestopi in zgrešenimi streli. Tisti goli v končnici tekme so važni veliko bol kot tvoje kontre in penali.

NAJBOLJ PA ME MOTI DA JE OKOSTJE "prve" POSTAVE UBISTVU LANSKO CELJE KI JE ZGUBLJALO PROTI TREBNJEM, SKOFJI LOKI, SLOVANU...
ŠE DOLGO SE BO ČUTIL UPLIV SERDARUŠIČA KI JE OKUŽIL ŠE DENIČA Z IGRO KI TEMELJI Z NABIJANJEM NA SREDINI IN FORSIRANJEM PIVOTA NAMESTO DA BI RAZŠIRIL NA KRILA.

SKRATKA: Igra je zelo podobna tisti iz evropskega prvenstva v Avstriji kjer se sponmite kateri smo bili! Res pa je, da takrat nismo imeli take srece kot sedaj z drugimi tekmami.
Evropsko prvenstvo v rokometu ...
Kazalo