Zimski športi
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.1 od 50 glasov Ocenite to novico!
Štefan Hadalin
Štefan Hadalin je v tej sezoni svetovnega pokala šestkrat osvojil točke, štirikrat v slalomu (najviše je bil v Wengnu, 15.) in dvakrat v kombinaciji, uspeh sezone pa je deseto mesto na slalomski tekmi svetovnega prvenstva v St. Moritzu. Foto: www.alesfevzer.com
       Priznam, 10. mesto je bilo tudi zame presenečenje [...] Zelo zadovoljen in ponosen sem nase, da mi je cilj uspelo preseči.       
Štefan Hadalin
Akrobat med slalomskimi vratci: v tej sezoni se je na slalomih z visokimi številkami uvrščal v finale. Foto: Osebni arhiv
       Ime (Prosti pad) je povsem primerno. Je zares strmo, nekako začutiš neki pritisk v prsnem košu, ko padeš v tisto 'luknjo'. Priznam, tudi sam sem imel nekaj percepcijskih težav na prvem treningu, vendar mi je bilo potem v nadaljevanju precej laže.       
Štefan Hadalin
Hadalin bo v Kranjski Gori nastopil tako na sobotnem veleslalomu kot na nedeljskem slalomu. Reprezentanca je lahko prejšnji teden trenirala v Podkorenu, zdaj pa trenira v Reiteralmu (Avstrija), ker je proga, kjer bo potekal Pokal Vitranc, že zaprta. Foto: Osebni arhiv
       Zdravje je neprecenljivo in se ga ne da kupiti, dvomim pa, da je zdravje cena, ki je vredna leska olimpijske medalje za vratom.       
Štefan Hadalin
Hadalin ima tri medalje z mladinskih svetovnih prvenstev, eno zlato in dve srebrni. Prvak je bil v kombinaciji, lani v Sočiju. Prehod v člansko konkurenco je bil za številne mladinske prvake prevelik zalogaj, Hadalin pa je na pravi poti. Foto: www.alesfevzer.com
       Ogledal sem si vse posnetke, od dvojne zmage Križaja in Petroviča do zadnje slovenske zmage na Vitrancu, Koširjeve slalomske iz leta 1999. Zares lepi občutki me prevzamejo, ko si ogledam take posnetke.       
Štefan Hadalin
Hadalin je nosilec novega vala slovenskih slalomistov in bi lahko odigral takšno vlogo, kot jo je v 90. letih Jure Košir. Foto: Osebni arhiv
       Vse čestitke Boštjanu za izjemen uspeh, zasluženo! Mislim, da je to zelo težko primerjati, kljub temu pa bi jih meril enakovredno, morda bi izjemo naredil pri Kitzbühelu in bi smukaško zmago ovrednotil za več.       
VIDEO
Vrhničani navdušeni nad Š...
VIDEO
Nastop Hadalina v drugi vožnji

Dodaj v

Hadalin: Za olimpijsko medaljo ni vredno tvegati zdravja

MMC-jev intervju s smučarjem Štefanom Hadalinom
28. februar 2017 ob 06:18
Ljubljana - MMC RTV SLO

Štefan Hadalin, slovenski adut na Pokalu Vitranc, se ne strinja, da je v finalu slaloma v St. Moritzu smučal optimalno: "Če bi progo vozil še enkrat, bi odpeljal podobno, a z boljšim finišem."

Lepo je slišati, da ima obetavni mladenič še rezerve. Morda jih bo "aktiviral" ravno ta konec tedna, ko bo karavana svetovnega pokala alpskih smučarjev spet tekmovala v Kranjski Gori. 21-letni Vrhničan bo nastopil tako v slalomu kot v veleslalomu. To sezono je pokazal velik napredek, z visokimi številkami se je uvrščal med finaliste slalomskih tekem, na svetovnem prvenstvu v St. Moritzu pa je z najboljšim časom finala celo osvojil deseto mesto.



Najprej čestitke za odličen slalomski nastop v St. Moritzu! Da ste s številko 40 za medaljo zaostali le pol sekunde, je res vredno pohvale. Je tudi vas presenetilo, kako visoko ste se zavihteli?

Hvala. Drži, da mi je do medalje zmanjkalo "le" pol sekunde, vendar je dejstvo, da je bilo pred menoj uvrščenih še šest, ki so bili medalji še bliže. Priznam, 10. mesto je bilo tudi zame presenečenje, iskreno je bil moj skriti cilj petnajsterica, ki je bila s smučanjem, ki sem ga kazal na zadnjih tekmah, in ob danih snežnih razmerah tudi dosegljiva. Zelo zadovoljen in ponosen sem nase, da mi je cilj uspelo preseči.

Športniki neradi priznate, da se bolje ne da, ampak to, kar ste pokazali v finalu, je bilo najbrž res popolno smučanje. Se strinjate?
S to trditvijo se ne morem popolnoma strinjati. Mislim, da sem imel največ rezerv v finišu, ki ni bil najboljši. Govorimo o desetinki, morda dveh, tudi na začetni ravnini ni bilo vse perfektno, pa vendar zelo dobro.

So takšne vožnje, kot vam je uspela v finalu, redkost ali pa vam vendarle že pogosto uspejo?
Mislim, da taka vožnja pri meni ni redkost, v zadnjem obdobju sem na treningu kazal podobne vožnje. Sem konstanten in vedno stremim k najboljšim izvedbam, zato take vožnje niso redkost, in mislim, da če bi progo vozil še enkrat, bi odpeljal podobno, a z boljšim finišem.

Podlaga je bila trda, ledena. Vam to zelo ustreza?
Kolikor se poznam, opažam, da mi ledena podlaga načeloma bolj ustreza kot mehkejša, zato imam rad, kadar je proga zares dobro utrjena z vodo.

Ob takšnih zimah, kot je letos (januarja, ko je bilo največ slalomov, je vztrajal mraz), se je najbrž na ledenih progah laže prebijati med najboljše ...
Da, zagotovo so letos vremenske razmere šle organizatorjem svetovnih pokalov zelo na roke in posledično se je to poznalo tudi pri preparaciji prog, ki so bile po večini zares odlične in so omogočale tudi napad z višjimi številkami.

Vaše predstave je pohvalil tudi trener Klemen Bergant. Kaj pa vi najbolj cenite pri Bergantu?
Izkušnje.

Imate Slovenci dobre razmere za trening ali še kaj pogrešate?
Lahko rečem, da je stanje iz leta v leto boljše in letos sem bil deležen zelo dobre podpore in dobro organiziranih treningov. So še stvari, ki se jih v prihodnosti zagotovo da nadgraditi, kot je na primer fizioterapevt. Mislim, da vodstvo razmišlja v tej smeri.

V mladinski konkurenci ste bili vsestranski, zdaj ste bolj "tehničar". Se boste vrnili k hitrim disciplinam?
Za zdaj ostajam bolj "tehničar" z dodatkom kombinacije in seveda osnovno bazo hitrih disciplin, ki jo v poletnih mesecih opravim v Čilu. Morda v daljšem časovnem obdobju v prihodnosti nastopim tudi v kakšni hitri disciplini.

Štart smuka v St. Moritzu so poimenovali Prosti pad. Kako strmo je tam v resnici? Najbrž obstajajo tudi težje proge ...
Ime je popolnoma primerno. Je zares strmo, nekako začutiš neki pritisk v prsnem košu, ko padeš v tisto "luknjo". Priznam, tudi sam sem imel nekaj percepcijskih težav na prvem treningu, vendar mi je bilo potem v nadaljevanju precej laže. Zagotovo obstajajo težje proge, vendar tovrstnih izkušenj, s takimi progami, nimam veliko.

Štartna številka se vam zelo počasi izboljšuje, zdaj ste že blizu 30. S katero številko boste nastopili v Kranjski Gori?
V Kranjski Gori bom v najslabšem primeru nastopil s številko 46. Po pravilu tekmovalci, ki so na štartni listi razvrščeni med 31. in 35. mestom, nastopijo takoj za številko 45. Trenutno sem 32. na listi, po odsotnosti Dopferja pa 31., torej mi za 30-terico zmanjka eno mesto.

Na Vitrancu imate dva nastopa na tekmah za svetovni pokal, obakrat ste odstopili. Vam je teren vseeno všeč, se počutite nekako domače?
Teren mi je zelo všeč, veleslalom je zelo razgiban, dolg in vsebuje vse prvine, ki so značilne za veleslalom. Slalom prav tako ni preveč dolg, v zgornjem delu precej šprinterski z nekaj valovi, sledi zadnja strmina, ki je prav tako kot v veleslalomu na koncu in je zato treba ostati zbran do cilja, obenem pa dovolj spustiti smuči. Domače se počutim predvsem zaradi okolice, navijačev, pri poznavanju terena manj, saj nisem velikokrat v karieri treniral po progi, kjer dejansko poteka svetovni pokal, ampak mislim, da mi to ne bi smelo predstavljati prevelike ovire.

Ste lahko v Podkorenu zadnje dni veliko trenirali?
Trenirali smo le od torka do četrtka, saj od sobote trening po tem terenu ni bil več mogoč. Trenirali smo od 7. do 9. ure zjutraj, ker se potem smučišče odpre za turiste. Menim, da nam bo zaradi teh treningov na tekmi laže in bomo lahko bolj samozavestni.

V St. Moritzu je na slalomu nastopil tudi Ivica Kostelić. Ste Slovenci še kaj povezani z njim, še kaj skupaj trenirate?
Normalno se pozdravimo in spregovorimo nekaj besed, imamo prijateljski odnos, sicer pa občasno opravimo kakšen skupen trening predvsem z Zubčićem ali Rodešem.

Bi izbrali njegovo pot, če bi vedeli, da vas prav tako čaka toliko poškodb oziroma: je vredno za olimpijsko medaljo tvegati zdravje?
Mislim, da ne. Zdravje je neprecenljivo in se ga ne da kupiti, dvomim pa, da je zdravje cena, ki je vredna leska olimpijske medalje za vratom.

Premladi ste, da bi se spominjali najlepših slovenskih dni na Pokalu Vitranc, pa vendarle: vam je kdo o tem pripovedoval, ste gledali kakšne posnetke?
Seveda sem slišal zgodbe iz zlatih časov slovenskega smučanja, nekaj nastopov smučarjev, kot so Košir, Kunc in druščina, pa se še spominjam, saj sem jih spremljal v zgodnjih otroških letih. Ogledal sem si vse posnetke, od dvojne zmage Križaja in Petroviča do zadnje slovenske zmage na Vitrancu, Koširjeve slalomske iz leta 1999. Zares lepi občutki me prevzamejo, ko si ogledam take posnetke.

Potem ko Slovenija po slovesu Mitje Valenčiča ni imela več slalomista, ki bi lahko posegel med najboljših 15, postajate prav vi nosilec novega roda. Koga še vidite, da bi se vam lahko pridružil pri osvajanju točk?
Najprej je tukaj zagotovo Žan Kranjec, ki je to dokazal s prebojem z visoko štartno številko (70) med 30 v Madonni di Campiglio, tukaj so še moji vrstniki Jakob Špik, Žan Grošelj in Aljaž Dvornik, za katere menim, da zagotovo imajo določen potencial, da gredo po podobni poti kot jaz, ne nazadnje to dokazujejo z rezultati v evropskem pokalu.

Tina Maze je v biografiji Jaz, Tina zapisala, da je kot športnica močno potrebovala jezo, da je razbijala vratca. Ali tudi vi jezo stresate nad vratci? Je to lahko dobra terapija, da se pomirite po stresnem dogodku?
Zase lahko rečem, da jeze nad količki ne uporabljam tako pogosto, morda me kakšna stvar kdaj vrže iz tira in odpeljem zavoj ali dva tako, sicer pa se bolj osredotočam na smučanje, smučam mirno in vrata prihajajo sama od sebe. Po stresnem dogodku se raje pomirim s pogovorom ali pa z besedami v bolj glasnem tonu in dam iz sebe kakšno "ostro" besedo.

Boštjan Kline je v petek zmagal na smuku v Kvitfjellu. Menite, da je zmaga v smuku za svetovni pokal vredna več kot v slalomu?
Vse čestitke Boštjanu za izjemen uspeh, zasluženo! Mislim, da je to zelo težko primerjati, kljub temu pa bi jih meril enakovredno, morda bi izjemo naredil pri Kitzbühelu in bi smukaško zmago ovrednotil za več.

Tomaž Okorn

Prijavi napako
Komentarji
Forrest
# 28.02.2017 ob 06:25
Zdravje je neprecenljivo in se ga ne da kupiti, dvomim pa, da je zdravje cena, ki je vredna leska olimpijske medalje za vratom.
Bravo!
zmajmun
# 28.02.2017 ob 07:48
Petra se s tem ne strinja :D
tri barve: modra
# 28.02.2017 ob 07:52
"Zaradi izjav iz naslova bo ostal večni povprečnež...brez tveganja ni vrhunskih rezultatov so samo povprečni rezultati."

To bomo še videli. Imel je prvi čas finala SP, kar ni slab podatek.
Voly
# 28.02.2017 ob 11:49
artoum
Ja, tehničnih disciplin je že od nekdaj nekoliko več, kot hitrih, razlaga pa je, da zato, ker je tveganje za odstop v tehničnih disciplinah večje, kot v hitrih in s tem bi se kar strinjal.
Res pa je, da če si v tehničnih res siguren in superioren, kot je to recimo Schiffrin, da si potem pa res v prednosti. vendar, tako superiornih smučarjev je res malo. Mene bolj jezi, da so v zadnjem času tehničarjem še tako prilagodili kombinacijo, to pa res ni fer.
Mi je pa res smešno, ko so nekateri kavčarji sedaj po njegovi izjavi, da za medaljo ni vredno tvegati zdravja Hadalina že proglasili za "looserja" in neperspektivnega. Človek je samo hotel reči, da se ne misli v vseh disciplinah metati na glavo, jaz pa dodajam, samo zato, da bi zadovoljil nekatere nepoznavatelje tega športa, ki mislijo, da je povsem enostavno smučati vse discipline in se na vsaki tekmi metati na glavo.
fuckwad
# 28.02.2017 ob 08:49
Važno, da ima poba v glavi pošlihtano, tako da obeti so ...
TCF
# 28.02.2017 ob 16:46
Pa kaj je z vami? Hadalin je odgovoril na vprašanje o Kosteliću, ki ima zadnjih nekaj sezon ogromno težav z zdravjem, pa še vedno vztraja, čeprav rezultatov ni in izpade kot turist. Logično, da je Hadalin rekel, da v tem primeru ni vredno tvegati zdravja. Zame ima Štefan glavo povsem na mestu in verjamem, da se lahko v prihodnje razvije v zelo dobrega smučarja.
Voly
# 28.02.2017 ob 10:04
No, v slalomu in veleslalomu tveganja niso tako velika kot v hitrih disciplinah. Hadalin bo verjetno ostal pri tehničnih disciplinah, hitre pa bo v glavnem treniral poleti na južni polobli. Zaradi kombinacije. In če bo obvladal te tri discipline, bo res super. Pri tem mislim uvrstitve med deset in sčasoma tudi na stopničke. Prav enega takšnega smučarja rabimo, da nam bo zanimivo tudi v tehničnih disciplinah.
Vem, nekateri, ki niso v tem športu ravno doma, bi hoteli, da vsi naši smučarji smučajo vse discipline in če jih ne, so že turisti. Smešno! Koliko pa je takšnih? Tina in Ilka sta nas močno razvadili, pri moških pa je smučati vse discipline že znanstvena fantastika!
Benten
# 28.02.2017 ob 14:36
Kako z lahkoto nekateri operirajo s tujim zdravjem in poškodbami.
KLIPAN
# 28.02.2017 ob 07:05
Samo tako naprej.
TCF
# 28.02.2017 ob 16:48
Aja, pa še tisti, ki pravite, da doseči najboljši čas finala ne šteje veliko, ker ima v finalu boljšo startno številko od najboljših smučarjev in s tem boljše pogoje: Kaj pa v prvi vožnji?!! S številko po 45 ima še veliko slabše pogoje kot najboljši v drugo. To pa kar zignorirate.
Lesinar
# 28.02.2017 ob 07:13
Ajde Štef idemoooo
Ples
# 28.02.2017 ob 13:26
Hadalin: Za olimpijsko medaljo ni vredno tvegati zdravja

Meni se pa zdi tole zelo ponesrečen (zavajajoč) naslov, saj izpade, kot da je Hadalin en pussy in ne upa nič tvegat.

V bistvu pa mu novinar sam to položi v usta, to o zdravju je odgovor na vprašanje o Kosteliču:
Bi izbrali njegovo pot, če bi vedeli, da vas prav tako čaka toliko poškodb oziroma: je vredno za olimpijsko medaljo tvegati zdravje?

Mislim, kaj naj bi odgovoril na to hipotetično vprašanje?
artoum
# 28.02.2017 ob 11:09
@Voly

............Tina in Ilka sta nas močno razvadili, pri moških pa je smučati vse discipline že znanstvena fantastika!

ravno tu gre za eno veliko nepoštenje s strani Fis-a glede velikega kristalnega globusa.
tehničarji imajo več tekem kakor smukači. vsaj pri ženskah vem ,da je tako.
SLOBloodPatriot
# 28.02.2017 ob 09:12
Bravo Tomaž, spet zelo lep intervju, te je treba pohvalit! Mladenić Štefan je pa pravi atlet in velik talent, vsekakor ima ogromen potencial, da se razvije v serijskega zmagovalca v tehničnih disciplinah, srčno upam, da ne bo imel kakšnih poškodb na svoji športni poti.
Albatross
# 28.02.2017 ob 07:26
Zaradi izjav iz naslova bo ostal večni povprečnež...brez tveganja ni vrhunskih rezultatov so samo povprečni rezultati.
tina-leander
# 28.02.2017 ob 19:09
Ma eni ste pa res prave mone, še veste ne kaj je hotel povedati Štef, in si zgolj nekaj po svoje razlagate. Nikakor ni rekel kot si eni razlagate, da na tekmi ne smeš iti na vse ali nič, ampak da če je negdo poškodovan je bolje poškodbo vredo sanirati in se potem vrniti v športni svet kot pa za vedno tvegati svoje zdravje zaradi enga pleha na bolj pomembni tekmi s tem ko napol polomljen nastopiš. In tudi v vseh pametnih reprezentancah imajo podobno miseljnost, in tekmovalca omaknejo iz športa dokler se povsem ne pozdravi, saj le 100% človek lahko da vse od sebe in je kunkorenčen za medalje in se s tem ne ogroža njegovega zdravja, so pa tudi posamezniki, ki bi za en pleh umrli na športnem poligonu, kar je skrajno neumno, saj od tistega pleha ne moreš živeti potem celo življenje. In to ne pomeni, da ne greš na tekmi na vse ali nič, a ko si poškodovan se najprej pozdraviš do kraja, in se potem vrneš še boljši in močnejši, kot pa če prideš na tekmo napol polomljen, v mavcu in nafilan z morfijem.
Voly
# 28.02.2017 ob 13:37
sarkozy
Hadalina ne moreš soditi že sedaj, ko ima štartno številko 40 in več, saj je v prvi vožnji močno hendikepiran glede tistih, ki vozijo v prvi jakostni. Ko si bo priboril boljšo (veliko boljšo) štartno številko, tedaj ga bomo pa lahko primerjali z ostalimi.
joplin
# 28.02.2017 ob 12:32
v nekaj mesecih je dosegel več, kot mladinski svetovni prvak v slalomu Skube v celotni karieri
Albatross
# 28.02.2017 ob 09:28
@stewie...nisem na kavču, ampak v hribih...to ni nauk ampak moja trditev in tretje vem koliko sem moral vložiti truda, da sem pretekel prvi maraton. Konec debate...lep dan.
beko4
# 28.02.2017 ob 09:23
načeloma je že skor vsak pustil zdravje, ko je postal olimpijski prvak
cartekmedo
# 28.02.2017 ob 15:37
Želim mu srečo na tekmah v Kranjski Gori . Ja upam,da bo kdaj videl tudi zmagovalni oder kot Kline , Ilka in seveda Drevova v lanski sezoni.
Pokazal je,da zna ,če hoče.
BlackHole
# 28.02.2017 ob 21:23
Štefan sploh nikoli ni rekel tega, kar piše v naslovu. Rekel je le "Mislim, da ne. Zdravje je neprecenljivo in se ga ne da kupiti, dvomim pa, da je zdravje cena, ki je vredna leska olimpijske medalje za vratom".
Fant je še mlad in še ni okusil slave šampiona, zato je pametno odgovoril, da dvomi glede tveganja zdravja.
ski_fanica
# 28.02.2017 ob 20:44
Nekdo je napisal, da bo Štefan ob prvi poškodbi nehal smučati. Fant ima od leta 2013, ko je bil star 18 let, hernijo. Dejte nehat kar nekaj pisat, prosim.

Sploh pa vas je tukaj nekaj bodisi prebralo samo naslov, ne pa tudi vprsšanja, na katerega je odgovoril. Ali pa ste prebrali cel intervju z veliko željo, da najdete nekaj za pljuvat. Čestitke, uspelo vam je.
Voly
# 28.02.2017 ob 13:34
oggle
Si imel občutek, da je šla Tina na vsaki tekmi na glavo? Niti slučajno ne, ja mogoče v tehničnih disciplinah, kjer je manj nevarnosti za poškodbo, v hitrih disciplinah je pa imela vedno nekaj rezerve, kar je tudi sama priznala, pa je kljub temu dosegala izvrstne rezultate. Ferkova se meče na glavo v slalomu in kaj se ji dogaja? Odstop za odstopom. Glavo moraš torej znati uporabljati, če si vrhunski smučar, ti bo to prišlo prav.
Vonnova pa ni dosegala izvrstne rezultate le zato, ker se je metala na glavo, temveč predvsem, ker je bila izvenserijska smučarka, nekaj let daleč pred vsemi. Na glavo pa se meče zadnja leta, ker sluti, da je njen čas že mimo in skuša tako nadoknaditi manjko v tehniki in kondiciji. In zato se ji dogaja sedaj tole kar se ji, saj odstopi še večkrat kot Ferkova in to v hitrih disciplinah, kjer je riziko za odstop manjši kot v tehničnih.
oggle
# 28.02.2017 ob 11:19
@Albatross na zalost je tocno to prislo na misel tudi meni. Za vrhunski rezultat moras biti pripravljen ostale stvari postaviti dalec na drugo mesto... Na zalost tudi zdravje. S taksnim razmisljanjem na zalost ne bo nikoli prav v vrhu.
PS: Preden se usuje podobno kot po Albatrossu... sam sem dal veliko tega skozi in vem kako se razmislja takrat, ko imas po 6-8h treninga na dan... vsak dan. Prav tako vem, koliko ti takrat pomeni "zdravje na stara leta"... nic. Ce ti, pa preprosto nisi pripravljen toliko delati, kolikor je potrebno za zmago oz. v mojem primeru za moznost kaksnega rezultata. 90% vrhunskih sportnikov, pa naj so uspesni ali pa ne, ima po koncani karieri vse prej kot zdravo in neposkodovano telo.
Ska'ara
# 28.02.2017 ob 09:47
Kostelićeva, Kostelić, Vonn, Svindal.....vsi šampioni, vsi polomljeni.
Razen Mazejeve, ki je svetovni čudež kar se poškodb tiče (razen tiste namišljene s katero je izsiljevala FIS), je to sestavni del športa in tudi uspehov, saj danes zmaga tisti, ki največ tvega. No pain, no gain.
smukač
# 28.02.2017 ob 08:21
Pa kaj vam je, z enim najboljšim časom, ko so imeli najboljši res slabše pogoje od njega, je postal smučar par excellence. Zato, da bo vrhunski slalomist bo moral priti vsaj 10x med prvih pet in kot naredil to lahko rečemo, ok ni se mu posrečilo.
celtic1888
# 03.03.2017 ob 07:53
No, upam seveda, da me Štefan demanitra in uspe v slalomu.
celtic1888
# 03.03.2017 ob 07:52
Vsak profesionalni športnik bi dal vse na svetu, da bi osvojil olimpijsko kolajno, verjemite...Hadalin je še daleč od tiste forme in psihe, ki je za to potrebna. Zato pa take stresa. Me prav zanima kako bo na vitranški strmini, sicer pa smo še zelo zelo daleč od zlate slalomske generacije (Košir, Kunc, Gruba, Miklavc, Mlekuž, Vrhovnik).
hrgotax
# 02.03.2017 ob 14:32
Albatross,
podobno miselnost glede zdravja
je imela tudi Tina Maze,
vendar so njeni rezultati daleč nad povprečjem ...
Postala je olimpijska prvakinja,
a se kljub temu zdrava "upokojila".
lastovka
# 02.03.2017 ob 01:46
Za nekaj trenutkov slave,gre kasneje vse v maloro.Križaj zavozil privatno in poslovno,pijanček,v avto ne sme pri nas,v Avstrij,Italijii na Hrvaškem vsaj še leto dni,zavozil zakon,poročil sestrično svoje žene pa........ne mre'š de verjameš.
lastovka
# 02.03.2017 ob 01:37
Vse za slavo in denar ter medalje,katere naštancajo tik tak.No,dizajner-oblikovalec pobere več,kot stanejo.Vrhunsko zdravljenje športnikovih pškodb gre iz zdravstvene blagajne za isto premijo,kot nešportnika.A to je pa O.K.?
mamblita
# 28.02.2017 ob 15:53
Podpis k sliki 3: Hadalin bo v Kranjski Gori nastopil tako na sobotnem veleslalomu kot na nedeljskem slalomu. Reprezentanca je lahko prejšnji teden trenirala v Podkorenu, zdaj pa trenira v Reiteralmu (Avstrija), ker je proga, kjer bo potekal Pokal Vitranc, že zaprta.

Kaj od tega je na sliki: Kranjska Gora, Podkoren ali Reiteralm? Kjerkoli že je, je dober razgled, da se vidi do morja... Resno: lahko bi v oklepaju napisali slika s poletnega treninga na otoku XXX, drugače pa pač slike ne bi objavili. Profesionalnost pač ni močna stran na MMC.
oggle
# 28.02.2017 ob 14:51
@Voly ne, ampak realno je bila Mazejeva eden redkih smučarjev, ki je lahko zmagala, če je peljala na 80%. Mazejeva, ravno zaradi glave, ni ene tekme odpeljala na 100%. Če nisi ravno tako superioren in če je konkurenca neprimerno močnejša, kar pri moških je, nimaš nobene opcije za zmago, če ne pelješ na 100%. To pa potem tudi pomeni, da včasih ne znese. Lindsey gre na 100% (ali če temu rečeš na glavo) bolj kot ne na vsaki tekmi. Pravo tako Hirscher, Ligety, Svindal in ostali, ki so na stopničkah.
atreyu
# 28.02.2017 ob 14:01
@Albatross
Zaradi izjav iz naslova bo ostal večni povprečnež...brez tveganja ni vrhunskih rezultatov so samo povprečni rezultati.
Hadalin ne nakladaj. Nekaj vrhunskih smučarjev je bilo poškodovanih, (npr. Lindsey Vonn) pa so kljub temu še vedno vrhunski smučarji. Kostelić skorajda toliko da ne uporablja smučarskih palic ampak bergle, (daleč od svetovnega vrha sicer ampak vseeno). Ne strinjam se z Albatrossom (ne bojo povprečni ampak podpovprečni rezultati). Nekaj svetlih žarkov je bilo v naši turistični reprezentanco, tudi Hadalin, ampak zaradi te izjavi bi v vrhunski reprezentanci (Avstrija, Norveška, Švica...) letel skozi zaprta vrata.
BlackHole
# 28.02.2017 ob 13:48
A kdo ve, če si je z 10.mestom na SP kaj izboljšal štartno številko za Svetovni pokal?

Je in ni. Z desetim mesto je dobil nekaj točk za štartno listo, vendar, ker je kljub temu še vedno "samo" 31., mu številka ostaja ista. Če bi bil pa 30., bi pa štartal kot 30. Reši ga edino to, da se kdo, ki je med 30, do Kranjske gore poškoduje.

Mi pa ni jasno, kaj je mislil s tem, da ostali mladi fantje svoje dobro smučanje potrjujejo, da evropskem pokalu, saj v slalomu recimo ni nobenega med 40.
Drugače pa fant super pelje, samo tako naprej.
sarkozy
# 28.02.2017 ob 13:03
Hadalin bo dal odgovor glede svoje vrednosti lahko v naslednji sezoni,upam da mu uspe,sigurno pa dvomim da bi lahko postal veckratni zmagovalec ali kaj podobnega,ker odsmucat drugo progo z najboljsim casom je uspelo ze marsikomu,a do zmage niso prisli nikoli.Je pa lepo ze samo dejstvo da bi se lahko redno uvrscal med 10 ce bo se naprej sla njegova krivulja navzgor
beene
# 28.02.2017 ob 12:49
A kdo ve, če si je z 10.mestom na SP kaj izboljšal štartno številko za Svetovni pokal?
stewie
# 28.02.2017 ob 12:46
@albatross
No, potem ti moram čestitati za vloženi trud, sploh glede pretečenega maratona. Zanima me še, ali nameravaš v tem tekmovati tudi na svetovnem nivoju in se recimo na eni od naslednjih olimpijad pomeriti tudi za odličje oz. vrhunski rezultat.
Emil in
# 28.02.2017 ob 11:17
Hadalin: Za olimpijsko medaljo ni vredno tvegati zdravja

Če bi Vonn tako razmišljala, ne bi osvojila niti tretjino zmag kolikor jih je.
Pa ne rečem da je treba razmišljati kot vonn, samo povem kako je in kaj lahko pričakujemo od hadalina.
kapljač
# 28.02.2017 ob 08:30
"Če nekaj ni vredno , potem bo tak športnik večinoma uvrščen, "med repom in zadnjico"!
Benten
# 28.02.2017 ob 08:24
Green dragon! Bravo!
stewie
# 28.02.2017 ob 08:20
Albatross, torej si se ti odločil, da boš raje celo življenje povprečnež in delil nauke iz kavča, saj ni vredno tvegati zdravja zaradi nekih butastih odličij?
los-t
# 28.02.2017 ob 19:44
Vsak vrhunski športnik tvega zdravje, za olimpijsko medaljo dajo pa tapravi tudi koleno če je treba. Iz nekoga ki tako razmišlja ne nikoli nič vrhunskega.
likid
# 28.02.2017 ob 13:52
Se popolnoma strinjam z nekaterimi predhodnimi vpisi.

Saj se po eni strani strinjam s Haladinom, samo po drugi strani pa to tudi kaže na njegovo miselnost, ki zagotovo ni takšna kot bi jo en šampion moral imeti.

tako, kot je to izjavil, si ga kar predstavljam da bo ob prvem večjem problem (hujši poškodbi) kar prenehal s tekmovalnim smučanjem.

S predstavljate Ilko s to miselnostjo in njenimi poškodbami v preteklosti?
gre888
# 28.02.2017 ob 13:02
Recimo to kar dela letos Vonn je norost, kar pa so delali Kosteliči je pa cena za uspeh. Če ti nobena pot ni všeč si poišči običajno službo.
oggle
# 28.02.2017 ob 11:54
@Voly ne niti pod razno ne mislim, da je enostavno smučati vse discipline. Zares sem celo prepričan, da danes ni možno smučati vseh disciplin in biti vsaj na približno konkurenčen. Vsaj pri moških, kjer je konkurenca neprimerno hujša kot pri ženskah, ne. To, da greš pa vsako tekmo na glavo, bi moralo biti pa samo po sebi umevno. To ali je enostavno ali ne je pa druga stvar, ampak to je ravno odlika tistih parih, ki so na vrhu in zato tudi so tam.
SsDrag
# 28.02.2017 ob 08:20
Se strinjam, da je zdravje na prvem mestu, ampak tisti športniki z zmagovalno mentaliteto ga zapostavljajo - jemljejo doping in se zaradi njega ne odpovejo nečemu, za kar so garali 4 leta.
keka77
# 28.02.2017 ob 14:48
Hadalin, a vi hodite na tekmovanja zgolj zaradi udelezbe? " vazno je sodelovati ne zmagati" style..?!
matedolenc
# 28.02.2017 ob 09:42
Raje se gre eksotičnega smučarja turista za večinski davkoplačevalski denar. Nekaj svojega časa pa le nameni...
Svetovni pokal v alpskem smuč ...
link
Gisinova strgala notranjo križno vez
1
21. oktober 2017 ob 11:20 Švicarska alpska smučarka Michelle Gisin se je poškodovala na treningu veleslaloma v Söldnu, prizorišču uvodne tekme letošnje sezone.
Več novic ...
Pokal Vitranc v Kranjski Gori
link
"80 tekmovalcev na štartu prve vožnje je prava katastrofa"
53
6. marec 2017 ob 06:30 Čeprav Aleš Vidic v ciljni areni tokrat ni skočil v vročo kopel, je jasno, da je prirediteljem 56. Pokala Vitranc spet uspelo nekaj izjemnega in si zaslužijo večji aplavz kot slovenski smučarji, ki ...
Več novic ...
Kazalo