Bližnji vzhod
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.6 od 54 glasov Ocenite to novico!
Mohamed Džavad Zarif
Iranski zunanji minister Mohamed Džavad Zarif je napovedal, da bo Iran preživel težke čase, ki so ob uvedbi vnovičnih ameriških sankcij očitno pred njim. Foto: Reuters
Donald Trump
Ameriški predsednik Donald Trump je s svojega posestva v New Jerseyju sporočil, da je bil sporazum, od katerega je odstopil, grozen dogovor, ki ni blokiral iranske poti do jedrskega orožja in je financiral morilsko diktaturo, ki še naprej širi prelivanje krvi, nasilje in kaos. Ostali podpisniki sporazuma in mednarodni opazovalci se s tem ne strinjajo. Iran je doslej spoštoval določila sporazuma, ki zadeva le jedrski program Teherana. Foto: Reuters
Izrael Kac
Izraelski minister za obveščevalne zadeve Izrael Kac (levo, v sredini premier Benjamin Netanjahu) je ocenil, da če se Iran ne podredi zahtevam ZDA, tvega propad režima. Foto: EPA
Mike Pompeo in Federica Mogherini
ZDA in Evropska unija so pri iranskem jedrskem sporazumu na nasprotnih straneh. Visoka predstavnica EU-ja za skupno zunanjo in varnostno politiko Federica Mogherini (rokuje se z ameriškim državnim sekretarjem Mikom Pompeom) je v skupni izjavi zapisala, da bo EU zaščitil evropska podjetja pred posledicami ameriških sankcij. Foto: EPA
VIDEO
Začetek sankcij proti Iranu
VIDEO
ZDA znova uvajajo sankcij...

Dodaj v

Zarif: ZDA, Izrael in Savdska Arabija so izolirani, ne Iran

Ameriški predsednik Donald Trump odprt za nov dogovor
6. avgust 2018 ob 15:25,
zadnji poseg: 6. avgust 2018 ob 20:41
Teheran,Washington - MMC RTV SLO, STA, Reuters

Iranski zunanji minister Mohamed Džavad Zarif je v ponedeljek dejal, da so ZDA, Savdska Arabija in Izrael izolirani v svoji politiki "sovražnosti" do Irana, proti kateremu bo v torek začel veljati prvi sveženj ameriških sankcij.

"Spregovorite s komer koli, kjer koli na svetu, in povedal vam bo, da so (izraelski premier Benjamin) Netanjahu, (ameriški predsednik Donald) Trump in (savdski prestolonaslednik Mohamed) bin Salman izolirani, ne Iran. Izolirali so se sami z njihovimi agresivnimi politikami in nasilnimi ukrepi proti Iranu, od katerih se je svet distanciral," je dejal Zarif.

Del ameriških sankcij proti Iranu bo začel veljati v torek, potem ko so ZDA maja odstopile od jedrskega sporazuma z Iranom. Zarif je ob tem priznal, da so pred njimi težki časi. "Seveda, Američani ustrahujejo in politični pritiski bi lahko povzročili nekaj razdorov, ampak dejstvo v trenutnem svetu je, da so ZDA izolirane," je dejal.

Trump odprt za nov jedrski sporazum
Ameriški predsednik Donald Trump je v izjavi ob ponovni uvedbi sankcij proti Iranu omenil, da je odprt do morebitnega novega jedrskega sporazuma med državama. "V času, ko ohranjamo naš maksimalni gospodarski pritisk na iranski režim, ostajam odprt do bolj celovitega dogovora, ki bo zadeval vse škodljive dejavnosti iranskega režima, vključno z raketnim programom in podporo terorizmu. Posamezniki ali organizacije, ki ne bodo prenehale svoje aktivnosti z Iranom, tvegajo resne posledice," je sporočil Trump in mednarodno skupnost pozval, naj prisili Iran v odločitev - ali bo prenehal z grozečim obnašanjem in se ponovno povezal z mednarodno ekonomijo, ali pa bo nadaljeval pot navzdol po poti gospodarske izolacije.

Rohani: Za pogovore potrebna odkritost
Na besede Trumpa se je odzval tudi že iranski predsednik Hasan Rohani, ki je ameriške poteze označil za "psihološko vojskovanje" in dodal, da je "Iran vedno pripravljen na pogovore, a da ti potrebujejo odkritost in poštenost". Po mnenju Rohanija ZDA ni mogoče zaupati.

Izrael Kac: Padec iranskega režima bi bil odličen
Izraelski minister za obveščevalne zadeve Izrael Kac pa je na Twitterju zapisal, da bo Iran zaradi sankcij prisiljen, da se odloči med "podreditvijo zahtevam ZDA glede jedrskih zadev in regionalnega terorizma ali pa propadom in padcem režima". "Prva možnost je dobra, druga je odlična," je dodal Kac, ki trenutno opravlja tudi delo ministra za transport. Izrael je bil oster kritik jedrskega sporazuma z Iranom iz leta 2015 že vse od začetka. Netanjahu pa je tudi eden izmed redkih svetovnih voditeljev, ki je pohvalil Trumpovo odločitev glede odstopa od dogovora.

EU: Zaščitili bomo evropske ekonomske operaterje
Evropska unija (EU) pa je izrazila globoko obžalovanje zaradi ponovne uvedbe ameriških sankcij. V skupni izjavi visoke zunanjepolitične predstavnice EU-ja Federice Mogherini in zunanjih ministrov držav podpisnic sporazuma – Velike Britanije, Francije in Nemčije, so zagotovili, da si bodo prizadevali za to, da ohranijo "učinkovite finančne kanale" z Iranom odprte. EU namerava čim hitreje pravno zaščititi evropska podjetja, da bodo lahko še naprej sodelovala z Iranom. "Odločeni smo, da bomo zaščitili evropske ekonomske operaterje, ki zakonito poslujejo z Iranom," je še pisalo v izjavi.

ZDA so sicer že vnaprej zagrozile, da ne bodo oklevale s kaznovanjem podjetij, ki ne bodo upoštevala ponovne uvedbe sankcij. A bo v EU-ju s torkom začel veljati ukrep za zaščito evropskih podjetij, po katerem evropska podjetja ne smejo upoštevati ameriških sankcij in so lahko za takšno dejanje celo kaznovana. V okviru ukrepa pa lahko zaprosijo za odškodnino v primeru kazni od ZDA, zaščitena pa so tudi pred tožbami na sodiščih v tujini.

Najprej avtomobilski sektor in drage kovine, po 4. novembru pride na vrsto še nafta
ZDA bodo uvodoma uvedle sankcije proti iranskemu avtomobilskemu sektorju, trgovini z zlatom in drugimi dragocenimi kovinami. Prav tako uvajajo sankcije proti večjim transakcijam v iranskih rialih. ZDA pa bodo tudi odpravile določena dovoljenja za uvoz dobrin iz Irana, zlasti perzijskih preprog in prehrambnih izdelkov. Ostrejše bodo sankcije po 4. novembru, zlasti s prepovedjo trgovanja z iransko nafto. Sankcije bodo doletele iransko logistiko, pa tudi finančno industrijo s centralno banko na čelu. Prav tako naj bi takrat začela veljati prepoved sodelovanja ameriških podjetij s tujimi podjetji, ki bi še sodelovala z Iranom.

Sankcije ZDA uvajajo v skladu z odstopom od mednarodnega sporazuma, s katerim se je Iran odpovedal razvoju jedrskega orožja v zameno za odpravo sankcij. ZDA Iranu očitajo, da načrtno destabilizira države na Bližnjem vzhodu, kot sta Jemen in Sirija, in čeprav to ni formalno del jedrskega sporazuma, je bil to za ameriškega predsednika Donalda Trumpa zadosten razlog, da se je maja odločil za njegovo odpoved.

Iran in preostale podpisnice zgodovinskega sporazuma iz leta 2015 – Velika Britanija, Nemčija, Francija in Kitajska – si prizadevajo za ohranitev dogovora in poslov, ki so jih sklenili od takrat. Kljub temu bodo morala podjetja iz vsega sveta zdaj izbirati med poslovanjem z Iranom ali ZDA.

Iran vložil tožbo proti ZDA
Iran je na Meddržavnem sodišču v Haagu že vložil pritožbo proti ZDA zaradi ponovne uvedbe sankcij. Teheran želi s pritožbo doseči, da bi ZDA odgovarjale za nezakonito uvedbo enostranskih sankcij. V Teheranu trdijo, da ZDA s svojimi dejanji kršijo mednarodne obveznosti.

A. V.
Prijavi napako
Komentarji
josh k.
# 06.08.2018 ob 15:29
Kar je povedal Zarif drži. Volkovi so lačni.
WeeBay
# 06.08.2018 ob 15:35
EU je ravnokar blokiral ameriške sankcije proti Iranu. Bravo.

BREAKING: EU blocking US sanctions against Iran to protect European companies
Krtomir
# 06.08.2018 ob 15:33
Zadnje politično dogajanje v svetu kaže, da ima tale gospod prav.

Izrael pa naj raje pred svojim genocidalnim pragom pomete preden daje kakšne izjave o drugih, da Savdske barbarije sploh ne omenjam.
pacoman
# 06.08.2018 ob 15:43
"Izrael Kac: Padec iranskega režima bi bil odličen"

-----

Edini izraelski vidnejši politik, ki si je resnično želel miru, je bil Jicak Rabin, pa še njega so pospravili, preden je utegnil uresničiti svoje cilje. Dejstvo je, da je izraelski režim prinesel nemir in vojne na bližnji vzhod odkar obstaja.
DrKult
# 06.08.2018 ob 15:59
Hjah, pa še prav ima. Američani skušajo izsiljevati cel Svet.
BioBenz2
# 06.08.2018 ob 17:32
Sej menda je vsakemu jasno zakaj Dumb Donald napada Iran?

Ker njegovi šefi nimajo vpliva v iranski centralni banki in ker Iran nafto prodaja za eure.
grenadir
# 06.08.2018 ob 16:47
"EU je ravnokar blokiral ameriške sankcije proti Iranu. Bravo.".... Pohvalno... Je pa problem, da tako imenovani "Bloking statute", EU še nikoli ni uveljavljala in bomo videli, kako bo z implementacijo, glede na to, da ga mora potrdit vseh 28 članic..... Vsekakor pa bi bil že čas, da EU reče ne Ameriškemu diktatorju in se postavi končno na lastne noge..... Bije zadnja ura za kaj takega, ker brez lastne polne suverenosti EU postaja slepo črevo, nove multipolarne svetovne ureditve...
miro789
# 06.08.2018 ob 16:26
da so ZDA, Savdska Arabija in Izrael izolirani v svoji politiki "sovražnosti" do Irana, proti kateremu


Ne vem, zakaj je potrebno sovražnosti dati v narekovaje?
Hess
# 06.08.2018 ob 17:41
Upam, da EU ne bo popustila temu izsiljevanju ZDA. Človek ne more verjeti, kako lahko narod (židi), ki so izkusili toliko gorja, sedaj že desetletja to isto počnejo Palestincem in tudi drugim preko svoje vplivne zunanje politike. Sankcije proti Iranu zaradi domnevne želje po nuklearnemu orožju, židi pa ga imajo pa nikome ništa!!!

Ali bo kdo sprožil to vprašanje v varnostnem svetu, da se pošlje tja inšpektorje in če se s tem ne strinjajo, da se uvede proto njim sankcije? Kakšna dvojna merila, človek ne more verjeti...
WeeBay
# 06.08.2018 ob 15:59
Hvala admin ker si izbrisal moj komentar in to kljub temu da je bil komentar vsaj delno povezan s tem člankom. Kakorkoli upam da se bo kakšen avtor spravil spisati to pomembno novico.
Hardworker
# 06.08.2018 ob 16:28
Ne vem, zakaj je potrebno sovražnosti dati v narekovaje?

To novinarji počnejo zato, da stavek ne izpade proiranski ali usmerjen proti sovražnikom Irana.
Narekovaji izdajajo hlapčevstvo do ameriške fejk propagande.
Krtomir
# 06.08.2018 ob 18:21
Gepard007

Odvisno kaj pomeni "napredne" ZDA ni ravno napredna če so merila neke temeljni civilizacijske kulture, na primer, da se držiš tega, kar podpišeš (Sporazum z Iranom). Temu bi še stari Rimljani rekli barbarizem. Imajo pa velike avte ja. SA in Izrael, pa glede na vsak svoj še potekajoči genocid resnično ne spadata nikamor, kjer obstajajo kakršnekoli človeške vrednote.
ketner
# 06.08.2018 ob 16:20
DrKult
# 06.08.2018 ob 15:59
Hjah, pa še prav ima. Američani skušajo izsiljevati cel Svet.
--------------
Ne Američani. To zlo so "božje ljudstvo".
KLIPAN
# 06.08.2018 ob 21:59
Ameriki in Izraelu se je Iran zameril, ker se je boril proti Isis-u.
Izvidnik
# 06.08.2018 ob 21:27
bravo evropa bravo iran
sLoVaN
# 06.08.2018 ob 21:16
Nikoli in nikdar ni bilo dokazano,
da bi Iran kršil sporazum.
Kršijo ga ZDA, ki so od njega odstopile brez razlogov.

Če imam kaj logike v glavi, bi morale biti sankcij deležne ZDA.
A saj vemo, zakaj gre: ZDA si dejansko želijo, da sedaj Iran res kaj naredi na področju jedrskega orožja, da ga bodo potem "bolj opravičeno" napadli.

V glavnem gre pa za nafto in plin: Savdsko Arabijo imajo "pod streho", Irak dviga glavo in po lažeh o kemičnem orožju in tragični vojni rine Amerje ven, čeprav so tam zgradili največjo USA ambasado. Katar(plina ogromno) je že izoliran in bo slej ko prej na kolenih ali pa napaden. Na ruska naravna bogastva si (še) ne upajo, torej Iran je na vrsti...

Aja, pa tisti, ki mečete Iran in SA v isti koš, pejte raje Rebeko Dremelj komentirat, saj ne ločite niti Arabcev od Prezijcev, da ne grem globlje..
J@st
# 06.08.2018 ob 17:30
Ostrejše bodo sankcije po 4. novembru, zlasti s prepovedjo trgovanja z iransko nafto.
-------------
Ne bo jim hudega.

Kitajska se je odpovedala nakupu ameriske nafte in kljub ameriskim sankcijm proti Iranu se vedno bo navaljala iransko.
mb128
# 06.08.2018 ob 16:02
Jep s tem bi se pa lahko celo strinjal! Mislim vsaj na nek način. Dejstvo je, da če/ko izoliraš nekoga z tem izoliraš tudi samega sebe! Sicer pa je Dump očitno izoliran tudi znotraj družine. Žena se je od njega distancirala glede Lebrona hčera pa glede njegove trditve, da so mediji že kar sovražniki ljudstva. Hja, kaj češ geniji nikoli niso bili razumljeni za časa svojega življenja! Sploh če so stabilni ne.
V zvezi z Iranom bi samo dodal, da stabilni genij grozi Eu z takšnimi sankcijami kot jih še ni doživela če takoj ne prekinemo z Iranom! Hja folk pripravimo se na mater vseh sankcij, ki je očitno neizogibna!
Chopin
# 06.08.2018 ob 22:45
Jasno je da so za pritiski na Iran sionisti (Izraelski nacionalisti v Izraelu in ZDA) in Savdijci oziroma naftni lobij. Americani so tu lutke. Povprecen american tako ali tako ne ve kje je Iran in mu dol visi za Perzijce. So pa ze leta podvrzeni vojni in sovrazni propagandi v njihovih, vemo od katerega kapitala kontroliranih glavnih medijih.
Ampak jaz sem skepticen o enotnostj EU politike do Irana. V nekaterih drzavah, kot recimo VB in Franciji imajo sionisti ze dolgo izjemno moc, Nemcija (in posledicno njihova srednjeevropska interesna sfera) bo pa tako ali tako lezla v rit Izraelu, vemo zakaj. Tako da bomo se videli kaksna bo politika Evropskih drzav do Irana.
@twwwter
# 06.08.2018 ob 23:56
Problem niso ZDA, temveč Izrael, ki drži pod hipnozo ameriški politični vrh že desetletja. V tem času se še ni zgodilo, da bi ZDA imele enkrat samkrat samostojno stališče, ko gre za interesno sfero Izraela. In ga še lep čas ne bodo imele. Žalostno.
KovacevaKobila
# 06.08.2018 ob 16:23
Še dobro, da je na oblasti antiglobalist Trump!

Če bi bila na oblasti Clintonova, bi grozila, sesuvala jedrski sporazum, vsiljevala sankcije, iskala poceni izgovore za vojno itn.

Pod pacifističnim Trumpom pa se ... khm, grozi, sesuva jedrski sporazum, vsiljuje sankcije, išče poceni izgovore za vojno itn.

Ni kaj, jastrebom, globoki državi in židovskemu lobiju je odklenkalo.
Hardworker
# 06.08.2018 ob 23:11
Izraelski minister za obveščevalne zadeve Izrael Kac (levo, v sredini premier Benjamin Netanjahu) je ocenil, da če se Iran ne podredi zahtevam ZDA, tvega propad režima.

Izrael je zlobni palček, ki upravlja s trol velikanom ZDA.
GORA2
# 06.08.2018 ob 23:06
adnan1984

06.08.2018 ob 20:44
Prijavi neprimerno vsebino Da ne bom ožalil nekatera čustva tuki gor,ker so nekateri zlo čustveno ožaljeni če kej rečeš.
Iranska ekonomija zelo upada in če dobijo še tele sankcije zna bit kr velik problem za Iran.

esspero
06.08.2018 ob 20:48
Prijavi neprimerno vsebino Pritisk je vse hujši in Iransko vodstvo v obupu ne ve kaj naj naredijo.Če nehajo podpirati teroriste na BV je za njih še upanje.

Spet dva eksperta za ekonomijo in teroriste,ki nista preverila dejstev in še naprej živita v utvari,da Iran ne more narediti ničesar,kot recimo se ekonomsko,varnostno in politično povezati s državami ,ki mejijo direktno na Iran ali pa pa širše,da sploh ne omenjam blokade hormuške ožine preko katere poteka kar 35% svetovne trgovine z nafto in plinom in kar bi rezultiralo v občuten dvig cen teh dveh energentov na svetovnih trgih.Kar se pa teroristov tiče in kdo jih politično,medijsko in z orožjem financira pa se je jasno pokazalo v Siriji ko je SIRSKA VOJSKA osvobodila pokrajini Darra in Qunaytirah kjer so bile odkrite ogromne zaloge orožja,municije,zdravil in hrane Francoskega,Izraelskega,Saudijskega,amer
iškega... izvora.
protimm.c
# 06.08.2018 ob 16:43
Zarif, jaz se strinjam s tabo. poklici ko bos rabil ljudi na katere se lahko zaneses.
MZ
# 07.08.2018 ob 06:40
Izrael Kac: Padec iranskega režima bi bil odličen

Padec režima, ki se noče več uklanjati zahodnim apetitom, bi bil bolj realna razlaga. Tako, kot je Zahod (CIA/MI6) zrušil Mosadeka, ker je nacionaliziral naftne vrtine, je kasneje tudi šaha zaradi t.i. bele revolucije, ki je dala več ljudem in manj oligarhiji in tujim prisklednikom. Tudi za časa revolucije naj bi Zahod že imel pripravljeno sekularno vlado, ki bi jo uporabil, če se jim islamisti ne bi obnesli.

Spomnimo se, da je Homeini pred revolucijo živel v "neverniškem" Parizu, BBC pa mu je tako, kot danes razne bele čelade in sirski observatoriji, pomagal pri oblikovanju in širjenju propagande. Ne pozabimo niti na dobre odnose med Iranom in Izraelom v času iransko-iraške vojne. Preko Izraela je takrat v Iran prihajalo orožje (čeprav je bil embargo), Iran je tudi Izraelu posredoval mnogo informacij za napad na iraški jedrski reaktor Osirak. Da so se odnosi skrhali, pač nek vzrok mora biti - ampak v medijih jih navadno ne kažejo.
Hardworker
# 06.08.2018 ob 23:14
ZDA in Izrael sta največja svetovna terorista. Svet terorizirata in grobo izsiljujeta na vseh ravneh.
mb128
# 06.08.2018 ob 18:14
No ja kakorkoli že še slabih 6 ur in Iran se bo ponovno soočil z ameriškimi sankcijami revolucionarna garda pa ima vaje v hormuški ožini.
Jep še bo veselo!
KovacevaKobila
# 06.08.2018 ob 16:41
Spet porivaš svojo agendo in te je strah, da bo Trump uničil globalistično agendo!

Mater, kar tresem se od strahu. Globalistični politiki bije smrtna ura - kar je več kot razvidno iz zgornjega članka.

Da niti ne omenjam novega, 100-milijardnega svežnja davčnih razbremenitev za elito, ki ga je Trumpova administracija nedavno predstavila:

https://www.gq.com/story/trump-wants-another-tax-cut-wealthy

Ah, kakšen poguben udarec za globaliste! Vse bolj se tresem.

P. S. Samo da vem: koliko časa se bomo še pretvarjali, da Trump ni lutka globalistov?
Hardworker
# 07.08.2018 ob 00:27
@twwwter

Židovski cionistični kapital je lastnik celotnih ZDA. Od tu naprej ni potrebno več nič razlagat. Vse jasno.
Do Brasil
# 06.08.2018 ob 18:57
@sas
EU je ravnokar blokiral ameriške sankcije proti Iranu.
Nisem linka niti pogledal ... ampak na kak način lahko EU blokira ameriške sankcije proti Iranu?


Se en, ki mu je potrebno narisat: EU je blokiral ameriske sankcije na enak nacin kot Americani postavljajo sankcije med Evropo in Iranom.
Bom dobrohotno odgovoril se na kaksno tvoje vprasanje!
neprilagojen
# 06.08.2018 ob 16:30
nisem za vojno, sem manj nor, da bi podpiral iran (SA, katar...., poslovati z njimi tisto kaj je neizogbno, ne se vmesavati v njihove notranje zadeve)
zanima me koliko je tistih kateri imajo nasprotno mnenje
zeus-zengg
# 07.08.2018 ob 10:33
cairns
Preko hrbtov lastnega prebivalstva ki je zatirano tudi ko ni nobenih sankcij. Diktatorski klerofašistični režim ki je še najbolj podoben savdskemu.
----------
saj se deloma strinjam s tabo ampak tako hudo pa v ZDA le ni - sploh pa je njihovo protestantsko soul ekstaziranje kljub vsemu težko primerjati s savdijo ....
ateistek
# 07.08.2018 ob 04:51
Ima povsem prav. Da si v isti skupini kot genocidni, sionistični Izrael, kaže, da je tudi s teboj nekaj hudo narobe.
Dionezij
# 10.08.2018 ob 13:16
Od kdaj pa je Izraelski šef države svetovni vodiltelj. Svetovnega voditelja za enkrat na zemlji še nimamo. imamo samo šefe držav. Prosim, da ne pišete neumnosti.
zeus-zengg
# 07.08.2018 ob 10:28
Skippy
Youtubarji nimajo najmanjšega razumevanja, kako sankcije delujejo. EU ne more nič.
----------------
Še dobro da imamo tebe , da nas boš razsvetlil , ampak - Kitajska ki je največja uvoznica nafte se ne misli odreči iranske nafte ampak namerovava še povečati odkup - in : ZDA sicer lahko ukazujejo firmam s katerimi poslujejo , da ne smejo trgovati z Iranim vendar s preusmeritvijo na druge trge Iran vse to lahko kompenzira - sicer pa je primer propadlih sankcij Rusiji dosti zgovoren ...
menitosi
# 07.08.2018 ob 09:55
ZDA, Savdska Arabija in Izrael = Os zla v 21.stoletju
adnan1984
# 07.08.2018 ob 08:13
gora 2 ne rabim bit ekspert, da samo malo preverim, da je iranska ekonomija zalo padla-nizke cene nafte kot glavni izvor prihodkov. In, če dobijo tele sankcije bo še hujše in če dobijo še kakšne sankcije bo zelo zelo hujše za ekonomijo Irana in zna se zgodit ljusko nezadovoljstvo-če me razumeš.
Kar se tiče hormuške ožine pa Savdska Arabija in compani delajo naftovod, ki bo obšel to ožino in iran ne bo imel več aduta v rokavu-dobeseno jih bodo držal za j......
Sej pravim, da ste nekateri čustveni na neke teme, govorim realno o nekaterih dejstvih.
Robin Lood
# 07.08.2018 ob 13:30
Usra propada. Zadnji poskusi, da se obdržijo nad gladino
zeus-zengg
# 07.08.2018 ob 10:20
adnan1984
Sej pravim, da ste nekateri čustveni na neke teme, govorim realno o nekaterih dejstvih.
---------------
ti seveda verjameš, da razmišljaš realno v resnici pa se tvoje želje prikrivajo pod masko realnosti .Stvar je mnogo bolj prozaična .V Iranu je zelo težko pripraviti barvno revolucijo na način Libije , ker enostavno ne obstaja ,,kritična masa ,, - večina ljudi se namreč zaveda da je zahodni svt njihov glavni sovražniki , ki jim ne želi pomagati ampak le pokrasni naravne vire . To kar pri nas poslušamo na načinj komentiranja Carmen Žvegelj opremljeno s komentarji so ,,izbrani ,, razgovori z ,,izbranimi ,, iranci in aktivisti . Glede naftovoda pa je stvar sploh deplasirana in jo je brez veze komentirati ...
Lunatix
# 07.08.2018 ob 08:05
" in se ponovno povezal z mednarodno ekonomijo"

Hočete napisati: in ponovno prevzel petrodolar....
Adder
# 06.08.2018 ob 18:52
Izjava za domačo rabo.
Skippy
# 07.08.2018 ob 08:57
Nisem linka niti pogledal ... ampak na kak način lahko EU blokira ameriške sankcije proti Iranu?

Youtubarji nimajo najmanjšega razumevanja, kako sankcije delujejo. EU ne more nič.
Skippy
# 07.08.2018 ob 08:56
Amerika je vladar sveta. Uvedejo sankcije in drugi popolnoma nič ne morejo.

Sicer pa so te sankcije zaradi Savdske Arabije, ne ZDA.
felixon
# 06.08.2018 ob 19:36
Trump je vsak dan boljši.
WeeBay
# 06.08.2018 ob 16:29
Kobila

Spet porivaš svojo agendo in te je strah, da bo Trump uničil globalistično agendo!

Trump včeraj!

adnan1984
# 06.08.2018 ob 20:44
Da ne bom ožalil nekatera čustva tuki gor,ker so nekateri zlo čustveno ožaljeni če kej rečeš.
Iranska ekonomija zelo upada in če dobijo še tele sankcije zna bit kr velik problem za Iran.
janezi
# 06.08.2018 ob 16:59
se kdo spomni zakoncev Rosenberg v ZDA obtoženih vohunstva ?Obtožena brez dokazov na sodišču in kaznovana.Mnogo let kasneje smo izvedeli da so obstajali neizpodbitni dokazi.
Kaj sedaj mi ne vemo,vedo pa ZDA ?
Churchill W.
# 06.08.2018 ob 15:57
Šarec bi na zasedanju voditeljev EU glede Irana verjetno rekel:" Iran mora vedeti, da če se vsede v avto lahko pride domov ali pa v bolnišnico. Vse je mogoče.!"
janezi
# 06.08.2018 ob 17:12
johann,točno je kar pišeš.Oboji so zadrti verski fanatiki polni našega denarja.In sovraštva do drugače mislečih-zato podpihujejo marsikaj in se trudijo dokopati do AB z raznimi sleparijami.Se pa SA vsaj trudi presekati to nazadnjaštvo.Tudi EU ne bo mogla udobno sedeti na več stolih.Ali pa bi izpuhtela.
esspero
# 06.08.2018 ob 20:48
Pritisk je vse hujši in Iransko vodstvo v obupu ne ve kaj naj naredijo.Če nehajo podpirati teroriste na BV je za njih še upanje.
Kazalo