Par je tudi po ves dan preživel v spletnih kavarnah. Foto: EPA
Par je tudi po ves dan preživel v spletnih kavarnah. Foto: EPA
Tehnološki napredek Azije za mnoge ne deluje najbolj blagodejno. Foto: EPA
Azijska visoka tehnologija. Foto: EPA

41-letni moški in 25-letna ženska, ki sta se spoznala prek spletnega klepeta, naj bi svojo dojenčico puščala samo in nepreskrbljeno, medtem ko sta onadva zahajala v kavarne z internetom. Domov sta se vračala le občasno, da sta otroku dala mleko v prahu.
"Žal mi je za to, kar sem storil, in upam, da moja hčerka v nebesih ne trpi več," je dejal mož po poročanju spletne strani AsiaOne.

Po besedah policije je par postal obseden z vzgajanjem virtualne deklice Anime v priljubljeni igrici Prius Online. Igrica, podobna Second Lifu, omogoča uporabnikom, da zase ustvarijo drugi obstoj v virtualnem svetu, vključno z virtualno službo, interakcijo z drugimi uporabniki in na določeni stopnji dodatni avatar, ki ga nato "hranijo".
"Zdi se, da je par izgubil voljo živeti normalno življenje, ker nista imela službe in sta rodila nedonošenčka," je povedal policist Čung Džin Von. "Vdajala sta se spletni igrici vzgajanja virtualnega lika, da bi pobegnila pred realnostjo, kar je povzročilo smrt njunega resničnega otroka."
Pataloško visenje na računalniku
Septembra je par po 12-urni računalniški seansi prišel zjutraj domov in našel svojo hčer mrtvo. Otrokovo podhranjeno telesce je pri policiji vzbudilo sum zanemarjanja, kar se je po obdukciji tudi potrdilo. Zakonca sta pobegnila v hišo ženinih staršev v Jangdžuju, a so ju v ponedeljek prijeli.
Primer je pretresel Južno Korejo in še enkrat izpostavil obsesivno obnašanje, povezano s spletom. Prejšnji mesec so obtožili 22-letnega Korejca umora svoje mame, ker mu je ta očitala, da porabi preveč časa z računalniškimi igricami. Potem, ko jo je ubil, je moški odšel v bližnjo spletno kavarno in igrico nadaljeval. Leta 2005 se je v spletni kavarni v Taeguju neki mladenič zgrudil, potem ko je igral StarCraft skoraj neprekinjeno 50 ur. Po srčnem zastoju je umrl v bolnišnici.

Povezava med spletno zasvojenostjo in depresijo
Li Džung Sun
, poslanec vladajoče Velike nacionalne stranke, je prejšnji mesec predlagal zakon, ki bi časovno omejil spletne igralce. V skupščini čaka vrsta zakonov, ki predlagajo omejitve uporabe spletnih kavarn in igric za najstnike, poroča Guardian.
Raziskava, ki so jo prejšnji mesec objavili v Veliki Britaniji, pa je dokazala, da obstaja povezava med pretirano rabo medmrežja in depresijo. Raziskovalci z univerze v Leedsu so v raziskavi zapisali, da se majhen delež spletnih uporabnikov kvalificira za spletne zasvojence in da je za ljudi v tej skupini večja verjetnost, da bodo depresivni kot nezasvojeni uporabniki.