Razbitina letala družbe Germanwings na prizorišču strmoglavljenja blizu mesta Seyne-les-Alpes. Foto: Reuters
Razbitina letala družbe Germanwings na prizorišču strmoglavljenja blizu mesta Seyne-les-Alpes. Foto: Reuters

Nemški prometni minister Alexander Dobrindt je dejal, da je ustrezen zakonodajni predlog že v pripravi, prizadevali pa si bodo, da bi takšen ukrep sprejeli tudi na evropski ravni, saj bo izboljšal varnost potnikov.

V ZDA in Avstraliji je po njegovih besedah takšno preverjanje nekaj običajnega. "Strokovnjaki po svetu potrjujejo pozitivne učinke okrepljene varnosti v letalski industriji," je minister dejal za časopis Bild am Sonntag.

V strmoglavljenju airbusa družbe Germanwings v francoskih Alpah na poletu iz Barcelone v Düsseldorf je 24. marca letos umrlo 150 potnikov in članov posadke.

Sindikat je proti
Izčrpna preiskava je pokazala, da je letalo strmoglavil kopilot Andreas Lubitz, ki je imel psihične težave in se je zdravil zaradi depresije, česar pa njegov delodajalec ni vedel. Po ocenah preiskovalcev Lubitz zaradi psihične nestabilnosti ni bil sposoben za letenje.

Nad predlogom ministra pa niso navdušeni v nemškem sindikatu pilotov Cockpit. Kot je dejal njihov predstavnik Marcus Wahl, so takšna preverjanja napačna in nimajo ničesar z omenjeno nesrečo, obenem pa mečejo sum na celotno poklicno skupino.