Ture avanture
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.4 od 36 glasov Ocenite to novico!
Za mednarodno povezovanje Slovenije so zelo pomembni tudi letalski sporazumi, ki državam omogočajo vzpostavitev letalskih povezav. Foto: BoBo
VIDEO
Adria Airways bo odprla s...

Dodaj v

Adria Airways vzpostavlja sedem novih neposrednih letalskih povezav

Slovenijo bodo povezali z večjimi evropskimi mesti in Balkanom
25. marec 2018 ob 15:53
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Letalska družba Adria Airways bo vzpostavila sedem novih neposrednih letalskih povezav. Danes so odprli povezavo z glavnim mestom Bolgarije, sledilo pa bo še odprtje povezav z Bukarešto, Ženevo, Hamburgom, Düsseldorfom, Dubrovnikom in Bračem.

Holger Kowarsch, ki je položaj direktorja podjetja Adria Airways prevzel februarja letos, je prepričan, da so nove letalske povezave z večjimi evropskimi mesti in Balkanom za razvoj Slovenije zelo pomembne. Podobnega mnenja je tudi poslovni direktor družbe Fraport Slovenija Zmago Skobir, ki upravlja ljubljansko letališče. Skobir poudarja, da je vsaka nova linija zelo dobrodošla - tako za potnike kot za letališče.

Današnje odprtje letalske povezave s Sofijo, glavnim mestom Bolgarije, so proslavili s krajšo slovesnostjo. "Za gospodarstvo, zlasti za turizem, je dobra povezanost Slovenije s preostalim svetom ključna," je na proslavi na ljubljanskem letališču poudaril minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.

S številom potnikov so zadovoljni
Med Ljubljano in Sofijo bodo poleteli trikrat tedensko, Kowarsch pa je s polnjenjem letal na novejših linijah za zdaj zelo zadovoljen.

Podrobnosti ni želel razkriti, je pa dejal, da opažajo dvoštevilčno rast. Znano je, da je Adria lani prepeljala več kot 1,2 milijona potnikov, kar je za deset odstotkov več kot leta 2016. "Vesel sem, da nam je z letališčem uspelo zgraditi dober dialog in odlično sodelovanje ter da skupaj ustvarjamo možnosti za rast in razvoj," je še dejal Kowarsch, ki je prepričan, da bodo skupaj našli tudi načine za konkuriranja letališčem v Trstu, Benetkah, Zagrebu in Celovcu.

Kot so sporočili iz Adrie, bodo v Hamburg leteli štirikrat tedensko, in sicer ob ponedeljkih, četrtkih, petkih in nedeljah. V Ženevo bo Adria letela ob ponedeljkih, torkih in četrtkih, v Bukarešto pa štirikrat tedensko - ob ponedeljkih, torkih, četrtkih in v nedeljo.

Letala Adrie Airways bodo Ljubljano povezala še z Dubrovnikom na Hrvaškem, in sicer dvakrat tedensko - ob sredah in petkih od 28. aprila naprej. Na hrvaški otok Brač bodo letala poletela dvakrat tedensko - ob sredah in sobotah od 28. aprila naprej, v Düsseldorf pa bodo leteli štirikrat na teden, in sicer od 2. aprila dalje.

Načrtujejo razširitev mreže povezav
Adria Airways načrtuje, da bo svojo mrežo po Evropi v prihodnje še razširila. "Smo mali letalski prevoznik, zato moramo rasti in krepiti naše poslovanje ter izboljšati povezljivost," je dejal Kowarsch. Dodal je še, da letos floti dodajajo tri nova letala, zato se je močno povečalo tudi število zaposlenih.

Skopir je pojasnil, da se ob odprtju novih povezav na letališču zavedajo, da je njihova naloga slediti rasti prometa. Prav zaradi tega si intenzivno prizadevajo za širitev in nadgradnjo lastne infrastrukture. Na letališču upajo, da bodo letos dobili gradbeno dovoljenje za gradnjo novega terminala, ki ga želijo dokončati do leta 2020.

Minister Gašperšič je na odprtju povezave spregovoril tudi o dejstvu, da Adria ni več v slovenskih rokah. Poudaril je, da jo Slovenci še vedno doživljamo kot svojega nacionalnega prevoznika, zato je zelo pomembno, da je njeno poslovanje uspešno. Povečati želijo število potnikov, prav tako pa želijo v prihodnje ljubljansko letališče povezati tudi z železniškim omrežjem.

K. Ši.
Prijavi napako
Komentarji
samburin
# 25.03.2018 ob 16:33
Važno je, da smo povezani z Tirano. Od tam prihaja veliko turistov.
Lola9
# 25.03.2018 ob 17:38
vsakič, ko vidim ta naslov, mislim, da bo končno let do Barcelone, Madrida, Rima, Lizbone ... očitno ne :( Še naprej se bomo vozili do Benetk na letalo.
Deep_G
# 25.03.2018 ob 16:33
Prejšni mesec sem letel iz Benetk v Los Angeles za 380€ povratno! Bodo lahko takim cenam konkurirali?
Nha Trang
# 25.03.2018 ob 16:45
Balkan Airways
Druga Švica
# 25.03.2018 ob 16:31
Dubrovnik, Brač, Sofija .... daleč smo prišli. Še sosednji mali letališči, kot sta npr. Graz ali Venezia nas nesejo in to z ogromno prednostjo. Žalostno.
KosmataPazduha
# 25.03.2018 ob 17:11
Benetkam bi radi konkuriral :)))
Upam da so mislali treviso pa še tam so svetlobna leta pred nami.
wowoo
# 25.03.2018 ob 18:40
Halo Adrija a se vi mal zahebavate ??? Bukarešta, Sofija, Tirana, Skopje ... WTF?
Kje so destinacije npr. Rim, Madrid, Oslo, Lizbona ...??? Da o točnosti letov raje ne govorim... ocena nezadostno!
KosmataPazduha
# 25.03.2018 ob 17:14
Adria bi z redno povezavo z benetkami, zaslužila več kot z vsemi skupaj, ki jih ma sedaj.
interista93
# 25.03.2018 ob 17:12
kaj pa kakšna večja evropska mesta. Barca, Milano, Madrid itd itd..
mikkeni
# 25.03.2018 ob 17:13
Trst - LA 14 dni nazaj za 415 eur (karto kupil en mesec pred odhodom :)
marque
# 25.03.2018 ob 16:50
kdaj bo let Brnik - Rim, da mi ne bo treba letet na Dunaj?
Jezen
# 25.03.2018 ob 22:35
Letim iz Madrida v Ljubljano, preko Züricha. Po voznem redu bi moralo letalo iz Züricha odleteti ob 20.25. Kar se, seveda, ni zgodilo. Odleteli smo šele ob 21.20. In to ne direktno, ampak preko Münchna, kjer pobiramo dodatne potnike! Kljub temu da smo vsi kupili vizovnice za direkten let, ki naj bi trajal 1 uro, s postankom b Münchnu pa bo vse skupaj trajalo 2 uri in pol! Ampak presenečenj s tem še ni konec! Namesto svojega aviona je Adria po nas poslala letalo romunskega lokalnega prevoznika Carpatair s kompletno romunsko posadko, v kateri nihče ne zna besede slovensko! Letalo je dotrajano, razpadajoče in umazano! Odgovorni na Adrii, tako se do strank ne obnaša!
Ramus
# 25.03.2018 ob 17:26
Uredite stranišča pri vhodu takoj za varnostnim pregledom,... smrdijo.
peglezn
# 25.03.2018 ob 15:58
Zadnjič sem kupil karto na adriini strani za adriin polet, potem pa pride nek no-name latvijski prevoznik s 40 let starim 737 in stevkami, ki niso znale nito dobro angleško.

Star alliance my ...
zapravico
# 26.03.2018 ob 08:31
Tale adria me spominja na“ ko to tamo pjeva“
Bivši uporabnik
# 25.03.2018 ob 18:49
A stranišča ob trakovih za prevzem prtljage imajo še vedno image iz 50h let prejšnjega stoletja?
[_azi_]
# 25.03.2018 ob 17:01
samburin, iz Tirane je veliko "connection flightov", ko grejo v druge države.
Je pa zanimivo, da ima Adria na tiranskem letališču še vedno zelo velik vpliv.
richy
# 25.03.2018 ob 23:37
Mi smo iz Muenchna leteli s 3 urno zamudo z nekim hrvaškim no name prevoznikom (Trade air, če je slučajno kdo za njih slišal) . Avion pa tak, da se "bohusmili", plastika popokana, napisi prelepjeni s hravškimi napisi, avion pa ropotal kot traktor... Stevardese so znale hrvaško, navodila za varnost pa smo dobili samo v angleščini (tudi v nemščini ne, čeprav smo šli iz Nemčije).
whiteswan
# 25.03.2018 ob 16:48
V bukaresto so ze leteli 2008/09

Dubrovnik bo moral biti cenovno res ugoden, ker iz zagreba dnevno hara Croatia airlines za drobiz (gre za notranji let).

Zeneva je pokrita z easyjetom iz benetk in dunaja za par deset eurov. Tako da bo tudi potrebno cenovno uredit situacijo.
naš človek
# 25.03.2018 ob 23:17
Važno je, da smo povezani z Tirano. Od tam prihaja veliko turistov.

Biznis je biznis. Če so našli nišo s prevozom Balkancev prek LJU v zahodno Evropo in nazaj, smo lahko samo veseli.
seronja80
# 25.03.2018 ob 17:08
Lufthansa naprimer je imela lansko leto 130m potnikov, res nora primerjava z 1,2m ki jih je imela adria..
whiteswan
# 27.03.2018 ob 18:23
Ce nebi bilo linije Tirana-Ljubljana in Pristina-Ljubljana (med prvimi) bi adria ze zdavnaj propadla.

Juzna letalisca (Skopje, Tirana, Pristina) so izvor tranzitnih letov proti zahodni evropi in na sever in so eni redkih ki polnijo Adrina letala.
mrp
# 26.03.2018 ob 10:42
To kar se dogaja zdaj, je pa pokop...Zadnje leto nisem letel z njimi, ampak sem poleg zgoraj prebranega tudi jaz slišal o raznoraznih no name letalskih druzbah, ki najete opravljajo polete za Adrio z zastarelimi letali in osebjem, ki sploh ne govori slovensko. Seveda ne gre več za nacionalnega prevoznika, družba je prodana, ampak se kot kaže odmika od prave smeri. Včasih smo leteli z Adrio, ker je bila Adria - tudi, če so bile vene malo višje - zaupal si osebju, zaupal si letalom, meni so se vedno zdeli tudi zelo prijazni. Zdaj pa očitno kupiš karto za Adrio, prideš na letališče in odletiš z romunskim odsluženim skrpucalom...
sosman
# 25.03.2018 ob 17:19
Brnik lupi že s parkirninami, kjer je še ostalo. Čeprav je bližje, se raje zapeljem do Budimpešte ali Dunaja in parkiram za 3€/dan. Tudi ZAG se odpira s cenami...

So precej zaspali in vprašanje, če bo kdaj boljše...
Matej037
# 25.03.2018 ob 16:16
In kaj, če najamejo latvijskega prevoznika?
Novica je dobra. Očitno samo Italija ostaja temna lisa slovenskih letalskih in železniških prevoznikov.
Samo urednico tistega inflight magazina naj še zamenjajo, da ne bom po vrnitvi v domovino vedno najprej ugledal frisov Janeza Škrabca in podobnih.
SHAPE
# 26.03.2018 ob 09:59
Jaz sem moral nujno iz Bruslja v Ljubljano, WIZZ Air je na žalost odletel, tako mi je edino ostala še Adria. Karta 720 EUR v eno smer in skoraj ena ura zamude....
Nazaj sem priletel z WIZZ za 49 EUR, let je biu točen.
Do sedaj nimam ene dobre izkušnje z Adrio, pa kr dosti potujem.
ADRIA moja ocean za vas je nezadostno.
nenna
# 26.03.2018 ob 09:03
A v Amsterdam še leti Adriino letalo ali tudi na tej relaciji kombinirajo z drugimi letalskimi firmami kot je to romunska al pa latvijska, o katerem ste eni govoril? Me že mal skrbi, v kratkem letim in že tko nisem neka navdušenka nad letenjem ampak Adrii sem do zdaj pa vedno nekak zaupala, čeprav zadnji dve leti nisem z njimi letela (nekak je bilo vedno cenej iz Zagreba ali Trsta).
jedrnat
# 25.03.2018 ob 22:43
Še kar naprej bom letel iz Graza...zanesljivo, prijazno, Spar v stavbi, internet b.p., Weizenbier, nasmejane šalterke itd.
krosnjar
# 27.03.2018 ob 15:00
Brnik - Maribor? Tržna niša glede na javne prevoze.
weylakuc
# 26.03.2018 ob 12:01
Oh ja; ocitno bomo pac se naprej morali leteti iz Trsta/Benetk//Zagreba/Graza. Brnik je nazalost popolnoma neuporaben. Se iz Rijeke/Krka za prav lepe denarce prides v Stockholm recimo. Ne pa za 500e v Prago.
DXM
# 26.03.2018 ob 05:09
samo vprašanje časa da Adrija spet zabrede, avijoni so pol prazni več kot polovico časa. Nekaj je čarterskih letov poleti, Transavia do Amsterdama in Wizz sta konstantno polna. Razmislite da daste avijone v najem in nehate z cirkusom ki se mu reče "nacionalni prevoznik". Libero kje si ! Komentiraj !
beli golob
# 25.03.2018 ob 20:29
Čilipi, Cavtat, Dubrovnik , PRIHAJAM!
KosmataPazduha
# 25.03.2018 ob 20:29
se pa najdejo tu pa tam tudi kolikor toliko ugodne ponudbe. npr. ljubljana-kobenhavn za 187e se mi zdi kar kul cena.
sik
# 25.03.2018 ob 20:06
Ljubljana - Sydney ?
[_azi_]
# 25.03.2018 ob 17:02
Letališče v Tirani imajo sedaj v lasti Kitajci (tako je bilo pol leta nazaj).
DamonDash
# 28.03.2018 ob 19:50
Do Prage se bolj splaca z avtom. Izi z avionom na Cesko.je neumnost.
DamonDash
# 28.03.2018 ob 19:46
Kdaj bo Adria direktno letela do Madrida?
Andrej52
# 28.03.2018 ob 15:40
Ljubljana - Praga. Letalske karte od 200 do 400 EUR za uro leta v vsako smer. Uspe mi dobiti karte za 23.3. iz Prage v Ljubljano ter nazaj 27.3. v Prago za štiričlansko družino z dvema malima otrokoma ( 4 in 1 leto) za 640 EUR. Brez navedbe razloga let v Ljubljano Adria stornira. Visim na telefonu celo večnost in na koncu ponudijo Praga-Bruselj-Ljubljana za isto ceno, tako da družina namesto dveh ur in pol prebije na poti šest ur in pol. Nobenega opravičila, nobenega nadomestila...povrh vsga pa še mail obvestilo Brusseles Air pozno zvečer pred letom, da so v Bruslju demonstracije in da naj potniki vzamejo s seboj samo ročno prtljago ?! Da, to je Adria Airways!
bbq
# 28.03.2018 ob 12:14
In se vedno niti ene letalske povezave z Italijo? Z Nemcijo ne vem koliko, z Italijo, ki je nasa sosednja drzava pa niti enega leta. Rim, Milano za njih ne obstaja?? Je pa res zalostno kako samo Nemcijo propagirajo in filajo. Naj naredijo statistiko ce si upajo, koliko slovencev gre v Dusseldorf ali Hamburg in koliko v Rim ali Milano pa bodo hitro ugotovili za kaj tukaj gre ...
S takimi povezavami in takimi cenami je Ljubljansko letalisce obsojeno na zivotarjenje ...
Bondjanez
# 27.03.2018 ob 17:18
Brnik-Amsterdam-Kanada 1020 Eur
Zagreb-Amsterdam in isti avion Kanada 780 Eur

Nimam logicne razlage. Vem pa,da Brnik nikoli ne bo delal.

Isto Ljubljana-Istanbul-Dubai in Zagreb.
zozozo
# 27.03.2018 ob 10:51
Biznis je biznis. Če so našli nišo s prevozom Balkancev prek LJU v zahodno Evropo in nazaj, smo lahko samo veseli.

Kaj nas pa briga, kako neka luksemburška firma posluje?
kanyo
# 26.03.2018 ob 17:38
Madrid že enkrat, por favor!
Eska
# 26.03.2018 ob 10:30
Premalo potnikov gravitira na letališče Brnik in visoka cena je skladna z rentabilnostjo.
simnov
# 27.03.2018 ob 19:54
preveč je že hrupa od teh letal
naš človek
# 26.03.2018 ob 22:24
@DXM
Avione so že prodali, kolikor vem.
galoper
# 26.03.2018 ob 19:04
Za Honolulu še ni direktne linije?
janroz
# 25.03.2018 ob 18:23
Kdaj boste leteli v Basel? Od tam so dobre povezave - letalske, železniške ...
Zdejkapopi
# 25.03.2018 ob 16:12
Se vedno bolje kot Wizzair ali Ryanair
eye1
# 26.03.2018 ob 22:30
kdaj do Kumrovca?
izo
# 26.03.2018 ob 00:13
ne vem, kaj se zdaj vsajate. hoteli ste dat stra vse, zdej imate. balkanska postojanka, plus hišno letališče in terminal za nemške in švicarje za razvoz robe na balkan..
Kazalo