Ture avanture
Kowarsch je poleg napovedi o povečanju flote izrazil tudi željo po novih destinacijah, s katerimi bi Adria okrepila poletno ponudbo. Foto: BoBo

Dodaj v

Spremembe na vidiku: Adria Airways želi povečati floto letal

Letalski prevoznik želi razširiti poletno ponudbo
23. april 2018 ob 12:51
Brnik - MMC RTV SLO, STA

Flota letalskega prevoznika Adrie Airways je po besedah prvega moža Holgerja Kowarsca premajhna in se mora povečati, če želi prevoznik razširiti ponudbo. Po njegovih besedah bi kritična masa za Adrio v prihodnosti pomenila od 25 do 30 letal.

Izvršni direktor družbe je ob robu konference regijskih letalskih prevoznikov na Dunaju dejal, da je na trgu trenutno močno povpraševanje po letalih Saab 2000 bankrotiranega švicarskega prevoznika Darwin Airline, je poročal spletni portal EX-YU Aviation News.

Del te flote bo vključen v Adrijino mrežo poletov, preostala letala pa bodo dostopna za čarterske polete in drugo, je dejal Kowarsc. Adria ima trenutno v uporabi 14 letal.

Adria Airways je v preteklosti napovedala, da želi 50-sedežna letala Saab 2000 v floto vključiti marca, a je nato datum premaknila na junij in nato na september. Kljub premikom Kowarsch verjame, da bodo nova letala prispela v tretjem četrtletju in bodo še to poletje vključena v sedem Adrijinih novih destinacij.

Letala bodo dobili od nekdanjega švicarskega prevoznika Darwin Airline, ki je decembra lani razglasil bankrot in je bil v delni lasti podjetja 4K Invest, ki je tudi lastnik Adrie. Kowarsch je poleg napovedi o povečanju flote izrazil tudi željo po novih destinacijah, s katerimi bi Adria okrepila poletno ponudbo.

K. K.
Prijavi napako
Komentarji
Adebisi
# 23.04.2018 ob 13:05
Saabi2000 so žal bolj kot ne za na odpad. Letalo je premajhno in preveč kompleksno za svojo velikost (50 sedežev), pa tudi v proizvodnji ni že 18 let in ima s tem oteženo podporo za vzdrževanje (časovni roki dobave in monopolne cene materiala za vzdrževanje).
Časi, ko so gospodje inštruktorji na Saabu 340 cuzali po 15,000€ in odpovedovali lete, ker na enournem letu do Beograda niso dobili hrane, so mimo. Še pomnita, Robi in Polde? Upam, da vama je davkoplačevalski denar dobro teknil.
Majestic12
# 23.04.2018 ob 14:13
Povečanje povpraševanja za linijo Priština -> Ljubljana
nim
# 23.04.2018 ob 13:51
S2000 - izdelanih 60 letal. Ni ravno neka referenca :D
whiteswan
# 24.04.2018 ob 07:43
Za kratke lete so turboprop letala povsem primerna. Tudi danes je nekaj zelo dobrih primerov ki so se v proizvodnji in so napredno izolirani. Primer sta DASH Q-400 in ATR 42/72 ki ga uporablja precej evropskih prevoznikov.
Doticni Saabi pa so ze precej zdelani (letel lani 2x), potrebni bi bili kompletnega refurbisha. Sedezi so zguljeni, potrgani, strop ves pirav, da o tisti oker barvi v notranjosti ne govorim. Se kaksen muzjeski Tu 134 od Interfluga bi noter zgledal bolj svez.
Mefisto
# 23.04.2018 ob 17:19
S temi prastarimi jajci od Saaba si bodo samo dokončno uničili ugled, nič drugega.
formula2000
# 24.04.2018 ob 10:02
Res ne bom vec letel z Adrio, pa sem bil do zdaj zelo zadovoljen...prvo ti napisejo da bos letel z njimi in na CRJ 900 potem izves da te bo peljal neki romunski Carpatair s 30 let starim Fokkerjem..naj raje kupijo 2 dobri moderni letali kot pa 10 starih jajc..
K_ris
# 24.04.2018 ob 07:47
Moderni turbopropi so povsem ok, Saab2000 pač ne. Sem letel s tem iz Prištine, pa je to res jajc. Neudobno in glasno.
Borg
# 23.04.2018 ob 17:31
Že zdaj rentajo 25-30 let stare romunske Fokkerje 100, s posadko vred. Sicer avionček čisto v redu za kratke razdalje, me pa malce skrbi kvaliteta vzdrževanja, ki je mogoče celo večkrat vzrok težav kot pa napake pilotov.
bruhnmici
# 24.04.2018 ob 09:42
Prekladanje starih tičev iz enega hangarja v drugega, ter popravki bilanc. Izjava za javnost pa marketinško pocukrana.
io
# 24.04.2018 ob 08:43
turbopropi so cool; saj je posebno doživetje leteti z njimi na pol višine reaktivnih. razgled je veliko boljši. Problem pa je v Adriji, saj je ena najbolj bednih firm v tem fohu. v letalu imajo stisnjene sedeže, da če imaš +180 sploh ne moreš sedet , noge čist otrpnejo. Pol pa še nekaj blefirajo in stevke s trolijem šibajo in ti ponujajo vodo- kao kot v dobrih starih časih, ko so ponujali cel obrok.
Najbolj bedno pa ko začnejo usiljevat robo iz flayshopa, kot da bo kdo kupil tist kič...
Zgleda, da njihovi šefi nimajo ravno dosti domišljije in na žalost premalo letijo z drugimi družbami da bi se lahko primerjali. zdaj so še avstrijci boljši od adrije.
peglezn
# 24.04.2018 ob 12:27
Nazadnje sem letel v Bruselj iz Zagreba... 300€ ceneje od Adrie.

Mesec nazaj pa z Adrio... Khm... Enim latvijskim DC9, katastrofa.

Za adriino ceno bi pričakoval višje standarde varnosti in leta, ne pa kozarec vode...
Seneca
# 24.04.2018 ob 13:22
Adra je dobra, jaz sem z njo letel že več kot stokrat, pa niti enkrat nismo strmoglavili!
Adebisi
# 23.04.2018 ob 20:46
Turbopropelerski avjoni so tudi najmodernejši in so na kratkih letih precej bolj ekonomični kot reaktivni. Mogoče se še kdo spomne internega upora, ko so hoteli leta 2006 ponovno uvesti turbopropelerska letala v Adrio. Piloti so rekli, da oni pa teh že ne bodo leteli (na polurnem letu do Dunaja in Munchna mora gospoda leteti nič manj kot reaktivca), sindikat se je usral in začela so se leta milijonskih izgub. Nato jim je uspelo v dobrem letu z dvema tovornima Saab340 pridelati 6-milijonsko izgubo, podjetju, ki je letali leta 2008 prevzelo in z njimi letelo iste linije, pa je še dolgo vrsto let posel cvetel z dobičkom.
galoper
# 02.05.2018 ob 14:02
Kako pa je z zasedenostjo flote AA? Obljube o novih progah so lahko varljive. Spomnite se mariborskega letališča in obljub, na koncu malo več kot nič.
reader
# 24.04.2018 ob 10:36
Končno. Ker tole letanj s Transilvania isr in Tradear avioni nikamor ne pelje. Katastrofa.
ettelewen
# 24.04.2018 ob 19:29
Ko nas je prejšnji mesec v Munchnu avtobus pripeljal do romunskega Carpatair aviona, sem razmišljala, če je to prvoaprilska šala, če je ta avion sploh še operativen oz. če Adria dejansko najema take gare... še dobro, da potem pošljejo vprašalnik o zadovoljstvu z letom. Upam, da povečanje flota ni samo dodatek, temveč menjava, ker s temi zastarelimi outsourcerji trpi ugled.
leonis
# 23.04.2018 ob 19:36
Podpiram da odpirajo nove linije in da se širijo,ampak bi se morali modernizirat ne pa kupovat stare turbopropelerske avione...
GeorgeB
# 30.04.2018 ob 23:19
A zdaj pa gre, ko ni več državnih prisklednikov zraven?
Heheheheh....
Kdo je že bil direktor Adrie, ko se je največ kradlo?
Janez Kocjančič... Čigav je to boter? SDjev...
Nič se ne čudim, da danes tako branijo Športno loterijo, ki je prav takšna molzna krava, kot je bila to nekoč lahko Adria. Seveda pri ŠL ga nastrada slovenski šport...
Po volitvah bo treba še enkrat malo stresti tole bando...
Lunos
# 24.04.2018 ob 01:14
Turboprop jajca bi morali prepovedat.
Kazalo