Ture avanture
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.4 od 25 glasov Ocenite to novico!
false
S Flixbusom je potovalo že več kot 200.000 slovenskih potnikov. Foto: BoBo

Dodaj v

Z avtobusom po Evropi – Flixbus v Ljubljani odpira nove povezave

Najavili nove neposredne povezave in še več že obstoječih dnevnih prevozov
27. junij 2017 ob 18:59
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Evropski avtobusni prevoznik Flixbus je začel sodelovati s slovenskim avtobusnim prevoznikom Avrigom, ob tem pa so napovedali tudi še več neposrednih povezav iz Slovenije.

Na današnji novinarski konferenci so predstavniki Flixbusa in Avriga naznanili, da Ljubljana od četrtka kot prvo slovensko mesto postaja izhodiščna točka Flixbusa za vožnje proti Dunaju in Bratislavi.

Direktor poslovnega razvoja Flixbusa za osrednjo in vzhodno Evropo Dean Čebohin je pojasnil, da podjetje, ki predstavlja največjo platformo za posredovanje prevozov potnikov v cestnem prometu po Evropi, ob prvi obletnici poslovanja na slovenskem trgu širi svojo navzočnost.

"Prvič po enem letu ima Flixbus tudi slovenskega partnerja, družbo Avrigo. Tako skupaj z Avrigom v Ljubljani odpiramo novo vozlišče," je povedal. Od vstopa na slovenski trg so sedem slovenskih destinacij neposredno povezali s 60 destinacijami v osmih evropskih državah. Poleg novih neposrednih povezav na Slovaško in v Avstrijo je Flixbus povečal tudi število dnevnih povezav iz Slovenije, zlasti proti Nemčiji, Avstriji in Hrvaški.

Cilj Flixbusa pa po njegovih besedah ni le pripeljati nove potnike v Slovenijo in iz nje, temveč tudi spodbujati trajnostne oblike mobilnosti in tako pomembno vplivati na spreminjanje potovalnih navad prebivalcev Slovenije in njenih obiskovalcev. "Doslej smo prepeljali že več kot 200.000 slovenskih potnikov," je navedel.

S podporo lokalnega partnerja Avriga, ki je hkrati eden pomembnejših avtobusnih prevoznikov v Sloveniji in ki se prvi pridružuje njihovemu omrežju, bodo slovenski trg po njegovem mnenju naredili še bolj dostopen tujcem.

Pri Avrigu osredotočeni na prihodnost
Direktor Avriga Sandi Brataševec je poudaril, da je Flixbus visokotehnološko podjetje z najnaprednejšimi pristopi, zato vstopajo v sodelovanje z njimi, saj ne želijo zaostajati za smernicami. To bo pozitivno vplivalo tudi na njihove reference v tujini. Družbi imata skupno željo po optimizaciji prevozov potnikov v cestnem prometu ter zmanjševanju vpliva na okolje kljub spodbujanju rasti števila potnikov.

FlixBus je leta 2013, v svojem prvem letu delovanja, prepeljal 3,3 milijona potnikov. Do konca leta 2016 je skupno število potnikov doseglo 60 milijonov, v družbi pa upajo, da bodo konec letošnjega leta število prepeljanih potnikov dvignili na 100 milijonov.

M. Z.
Prijavi napako
Komentarji
sssitrap
# 27.06.2017 ob 21:44
vsakič ko potujem z avtobusi sem vesel da sem "velik" 1.72 - že mene bolijo noge, tako da si sploh ne morem predstavljat kakšne muke preživljajo dolgonogi potniki.
FancyBoy
# 27.06.2017 ob 19:27
Zakon storitev, redni uporabnik
WP10
# 27.06.2017 ob 19:14
Kar pogosto uporabljam Flixbus za potovanje po Evropi in sem z njim zadovoljen, saj so cene sprejemljive :)
Mikita
# 28.06.2017 ob 08:38
A so tujci slovenskim avtobusarjem odkrili toplo vodo., da so pri potniškem prometu pomembne povezave?
To vemo vsi potniki, samo slovenski prevozniki ne in zato rabijo firmo iz tujine, da jih komandira.
slovenkaaaa
# 27.06.2017 ob 21:44
Normalen bus je... smo šli iz MB do Frankfurta nočna vožnja. Prej kot rezerviraš, nižja je cena.
Rdeči valjar
# 27.06.2017 ob 20:30
Kako se pa kaj sedi? Tu mislim predvsem na dolgonoge potnike. Je dovolj razmika med sedeži?
bonvivant
# 28.06.2017 ob 12:14
@RenatoP
Ne drži da so avtobusi nabito polni. Včas so včas pa tudi napol prazni. Odvisno od ure in linije, destinacije, sezone...
Skrivnost je predvsem, da FB dela na majhne marže velike količine prevozov, vse je vodeno preko računalniškega sistema in nimajo svojih busov.

Tudi ne drži, da prej kot rezerviraš ceneje je. Včasih se da nekaj ur red vožnjo dobiti krasne cene, sploh če želi algoritem napolniti kapacitete.

Govoril sem kar z nekaj prevozniki, šoferji busov. So zelo zadovoljni, ker jim FB prinaša stalne in stabilne prihodke.
RenatoP
# 28.06.2017 ob 11:11
@ps11
fora masstranzita je optimizacija. Vsak flixbus bus je nabukeran do konca, medtem ko na istih linijah ostali prevozniki vozijo prazne buse in morajo višati cene.
Očitno ima Flix prednost.. tj. enostavno bukiranje, točnost, sledljivost, ogromno povezav. Zamisli si da si japonec ki potuje po evropi, kako boš bukiral svoj prevoz na Veliko planino ali v Kočevje. Ne boš ga ker so sistemi lokalnih prevoznikov ostali v 90. letih interneta. Zato tudi ne boš šel tja ampak greš v benetke, ljubljano, dunaj, bratislavo.
chelsea99
# 28.06.2017 ob 07:20
Dobivamo nove busne povezave, eko taxije ... Gremo se malo več povezav z letališča zrihtat. :)

Drugače pa super, da se razvijamo v tej smeri.
Fiilliip
# 27.06.2017 ob 21:43
Super je Flixbus. Izredno ugoden (do Münchna npr. veliko bolj kot vlak). Tudi zelo zanesljiva in udobna storitev. Avtobusi so novi in lepo vzdrževani. Tudi prostora za noge je dovolj :)
K_ris
# 28.06.2017 ob 12:12
@RenatoP

Zamisli si da si japonec ki potuje po evropi, kako boš bukiral svoj prevoz na Veliko planino ali v Kočevje. Ne boš ga ker so sistemi lokalnih prevoznikov ostali v 90. letih interneta. Zato tudi ne boš šel tja ampak greš v benetke, ljubljano, dunaj, bratislavo.


Aha, da bi Japonec šel v Kočevje namesto v Benetke, manjka le dobra avtobusna povezava z online sistemom rezervacij.
si-koda
# 27.06.2017 ob 20:31
Za mene blizu avstrijske meje, ugodnejše vlak do Bratislave.
umilave1
# 27.06.2017 ob 20:52
Sem se že spraševal, zakaj je na naši AP v Cerknici parkiran ta Flixbus, zdaj mi je jasno, ker sodeluje z Avrigom, ki trajba po naših koncih proti Lj.

Bi bilo pa dobro tole sprobat, z busom do kake tuje prestolnice.
mehanik
# 28.06.2017 ob 06:05
Sandi Brataševec vsekakor ni direktor Avriga. Črna pika piscu članka.
naš človek
# 27.06.2017 ob 21:29
@Rdeči valjar
Nisem imel posebnih problemov pri 1,80
Guliarth
# 30.06.2017 ob 07:24
Oderuški prevozniki v šoku.
hizli tren
# 29.06.2017 ob 22:53
To je dobro, ker če je začetna postaja Zagreb ne veš kdaj bus pride , ker so sedaj zastoji na meji. Tako sem jaz čakal na mrazu eno uro na naši prečudoviti avtobusni postaji..

Če bi lahko njihove buse videl kje so v realnem času (gps) bi bilo pa še boljše.

Aja če hočete doživeti bus, ki ima samo tri linije sedežev sprevodnika ki vam med vožnjo prinese sendvič pa pojdite na bus v Turčiji.noro....
lovetotravel
# 29.06.2017 ob 16:52
Za 1.maj sem se prvič peljala z njimi v Prago. Zelo zadovoljna. Solidna cena, udobni sedeži, WC, nobenih zamud. Še se bom vozila z njimi.
EMC
# 29.06.2017 ob 16:08
Sam sem se peljal iz Milana do Ljubljane in moram povedati, da sem bil zelo zadovoljen posebno cenovno in tudi casovno, avtobusi so novi in udobni, je pa bila polna zasedenost do Trsta potem do Ljubljane pa manj kot polovica.. kar je tudi uredu, vsekakor bom se opravil kaksen prevoz z njimi..
hepimen
# 29.06.2017 ob 11:49
Skrivnost je predvsem, da FB dela na majhne marže velike količine prevozov, vse je vodeno preko računalniškega sistema in nimajo svojih busov.

Tehnično gledano FB torej sploh ne dela prevozov, ampak samo pobira maržo za posredovanje? Ja super, no. Važno, da so šoferji zadovoljni, ker jim prinaša prihodke, verjetno tako krasne, kot jih Uber prinaša šoferjem osebnih avtomobilov.
tobi
# 28.06.2017 ob 17:40
Novo je to, da je bila Ljubljana prej samo vmesna, sedaj pa je ciljna destinacija in da pri tem sodeluje naš prevoznik.
urosh444
# 28.06.2017 ob 15:09
Dober je flixbus, ampak Dunaj (za Bratislavo ne vem, ampak najbrž tudi glede na to, da sta mesti blizu) je bil iz LJ dostopen s flixbusom že zdaj. Ne razumem kaj je tu novega?
narancek
# 27.06.2017 ob 22:12
Super!
slovenkaaaa
# 28.06.2017 ob 08:40
No, pravi napredek bo, ko bomo imeli mrežo vlakov po državi, ne avtobuse na dizel...
ps11
# 28.06.2017 ob 08:30
Me zanima kako s temi cenami pogodbeni prevozniki shajajo, od tega drobiža lep del še flixbus platforma vzame. Ljudje gledate samo, da za 3 eure pridete na mars, kako potem kdo preživi zaradi tega..to nobenemu še na misel ne pride. V to ga seveda prisili skisan trg zaradi zastonkarjev.
Kazalo