Slovenijo želijo mednarodni javnosti predstaviti kot športno destinacijo. Foto: MMC RTV SLO
Slovenijo želijo mednarodni javnosti predstaviti kot športno destinacijo. Foto: MMC RTV SLO
Luka Špika in Iztok Čop - Sydney 2000
Poleg Tine Maze bo v Londonu za promocijo Slovenije poskrbel tudi Luka Špik. Foto: Reuters

Na WTM-ju se bodo predstavili s 152 kvadratnih metrov veliko stojnico, predstavitve pa se bo pod okriljem Slovenske turistične organizacije udeležilo 23 turističnih podjetij.

WTM London se osredotoča na aktualne smernice v turizmu, poleg predstavitev posameznih destinacij in ponudnikov pa v dvoranah sejmišča potekajo tudi številni spremljevalni dogodki.

Britanski trg je sicer za slovenska turistična podjetja in destinacije vedno zanimivejši - letos se jih na WTM-ju predstavlja šest več kot lani. Prav tako v Slovenijo pride vedno več britanskih turistov.

V prvih devetih mesecih letos se je število prihodov britanskih turistov na letni ravni povečalo za kar 13 odstotkov, njihovih prenočitev pa je bilo 11 odstotkov več. S tem so ustvarili pet odstotkov vseh prenočitev tujih gostov pri nas. Najpogosteje se odločajo za prenočitve v gorskih občinah.

Slovenija odlična za aktivne oddihe
V okviru turistične borze bo za Slovenijo najpomembnejši torek, ko bo na slovenski stojnici potekal slovenski "brunch" predstavnikov slovenskega turizma ter predstavnikov britanskih in svetovnih medijev. Prisotne bodo nagovorili direktorica STO-ja Maja Pak ter vrhunska športnika Tina Maze in Luka Špik.

Slovenijo bodo na dogodku predstavili predvsem kot zeleno, aktivno in zdravo butično destinacijo za petzvezdnična doživetja. Turistični delavci upajo, da bo nastop obeh športnikov obiskovalcem Slovenijo približal kot državo, ki je primerna tudi za priprave športnikov ter najrazličnejše aktivne oddihe.

Že jutri bo potekalo srečanje vrha strokovnjakov s področja športnega turizma, ki ne zaobjema zgolj turistične srenje, ampak zagotavlja tudi prisotnost strokovnjakov za marketing, športnih klubov in organizatorjev mednarodnih športnih prireditev.

V igri tudi za nagrade
Na WTM-ju bodo podelili priznanja v devetih različnih kategorijah na področju športnega turizma. Poleg najprestižnejšega priznanja Sport Tourism Impact Award, kjer je Slovenija v ožjem izboru s še tremi kandidati, se med petimi finalisti Sport Tourism Town 2016 za zmago potegujeta še Bled in Kranjska Gora.