Ture avanture
Po poročanju potnikov se od junija letos težave pri potovanjih z Adrio Airways kar vrstijo, čeprav je prevoznik vedno veljal za točnega in zanesljivega. Foto: BoBo

Zamude, odpovedi, združevanja poletov: kaj se dogaja z Adrio?

Združevanje poletov je pri Adrii Airways, kot kaže, postalo stalna praksa
9. oktober 2018 ob 12:46
Ljubljana - MMC RTV SLO

Že od junija se vrstijo številne pritožbe potnikov na račun letalskega prevoznika Adria Airways. Poleti zamujajo, prevoznik jih odpoveduje, združuje, neposredni poleti dobivajo vmesne postanke. Adria, denimo, združuje polete v Pariz oziroma Bruselj in Amsterdam, München in Prago, pogosti naj bi bili tudi vmesni postanki v Podgorici pri poletih iz Prištine v Ljubljano.

"Že en teden pred odhodom sem dobila sporočilo, da je polet odpovedan in da imamo namesto neposrednega poleta v Prago polet čez Dunaj, kar takoj pomeni poznejši prihod," nam je povedala Tanja Španić, ki je na srečo sicer ujela začetek prvega sestanka. "To je zelo neprijetna zadeva, ker pričakuješ, da boš na cilju v eni uri, na koncu pa pot traja štiri ure."

Brez zapletov ni šlo niti ob vrnitvi, ki naj bi potekala prek Berlina in Frankfurta, a se je letalo zaradi tehničnih težav po vzletu vrnilo na frankfurtsko letališče; vzleteli naj bi še isti večer, nato pa so odhod prestavili na naslednji dan. "Ko sem na okencu povedala, da mi polet naslednji dan ne ustreza, ker spet potujem v Nemčijo, sem predlagala zamenjavo poleta na drugo lokacijo v Nemčiji, česar niso sprejeli." Sogovornica je nato na stroške prevoznika prenočila v hotelu in naslednji dan sama kupila vozovnico za vlak ter tako odpotovala na drugo lokacijo, za katero je sicer imela kupljeno vozovnico.

SMG na gostovanje potoval 13 ur
20. septembra je Slovensko mladinsko gledališče s predstavo Idioti potovalo na gledališki festival v Skopje. Zaradi okvare Adrijinega letala so jih z avtobusom najprej odpeljali na letališče v Zagreb, v Makedonijo pa so prispeli na dan nastopa ob treh ponoči po kar 13 urah potovanja. Primerov je še mnogo: Renata Bele, ki je bila na potovanju v Parizu, je za neposredno povratno letalsko vozovnico odštela 417 evrov. Ker je prevoznik pobral še potnike v Amsterdamu, o čemer so bili potniki obveščeni na letališču, so namesto ob 21.40 v Ljubljano prispeli 10 minut čez polnoč. "Adrii seveda vse te svoje peripetije nekako uspe "skriti" v te tri ure zamude, zaradi katere potniki še niso upravičeni do nobenih povračil," jeze ne skriva Beletova. "Adria je netransparentna do kupcev, ker jim ob nakupu karte ne pove, da obstaja velika možnost združevanja poletov in s tem podaljšanja potovanja. Če je potnik kupil vozovnico za neposreden polet, bi morali ali zagotoviti tak polet ali pa ponuditi nekaj v zameno. Mimogrede, kot zanimivost, dobili smo en izredno skromen sendvič z rezino sira in brezalkoholno pijačo, kdor bi želel, recimo, kozarec piva ali vina, bi moral za to plačati."

"Zaradi Adrie sem tri dni smrdela v Bogoti"
Še ena od potnikov, ki so bili zaradi Adrijinega ravnanja oškodovani in upravičeno jezni, je Marina Mijič. Iz Ljubljane je s prevoznikom Adria Airways z zamudo poletela proti Parizu, ki je bil izhodišče za polet v Kolumbijo. "Iz Ljubljane je Adria zamujala in s tem povzročila učinek domin, da sem jaz zamudila naprej polet do Bogote." Letalska družba Air France ji je nato ponudila naslednji polet prek Londona v Bogoto, kamor je prispela brez prtljage. "Nisem se pritožila, ker se je na koncu vse izšlo, resda sem najprej tri dni malo smrdela tam, ampak to je bilo vse, nisem taka, da bi komplicirala." A vprašanje, kdaj, če sploh, bi odgovor Adrie Airways dobila. To je eden od mnogih zapisov na družbenem omrežju Facebook: "Let odpovedan, zdaj nas "poberejo" tisti iz Frankfurta. Adria pa tudi komunicira … Ne morem reči, da zanič, ker nič." Tudi Tanja Španić, ki je od Adrie zahtevala vračilo stroškov za nakup vozovnice za vlak, je vlogo na prevoznika naslovila že 3. julija. "Zdaj je že tri mesece mimo, kot so mi zagotovili, naj bi mi v treh mesecih odgovorili, ampak do danes še nimam odgovora." Španićeva, sicer redna potnica Adrie Airways, razočaranja ne skriva. "Do junija letos ni bilo nobenih zapletov, vedno smo bili točni, vse smo uredili, tudi prtljago, če je zamujala, so mi dostavili. Od junija, ko so se prvič pojavili zapleti, pa se težave na enem potovanju kar vrstijo in vrstijo."

"4K Invest je najhujša oblika kapitalizma"
Da je bila Adria Airways pred prodajo luknja brez dna, pravi hrvaški strokovnjak za letalstvo Alen Ščuric. Pred stečajem so jo po njegovih besedah rešili s prodajo nemškemu skladu 4K Invest. "To je mlad sklad, govorimo o najhujši obliki kapitalizma; oni v dveh do treh letih podjetje očistijo in prodajo ali pa ga pošljejo v bankrot." Ščuric meni, da sklad to počne za nemško Lufthanso, ki bi morda imela interes kupiti očiščeno podjetje. "Verjemite, veliko večja podjetja so odšla v bankrot, 10-krat večja od Adrie, na primer Spanair, Airberlin, Monarch. Ta podjetja so čez noč odšla v stečaj, nihče se ni pretirano obremenjeval." Skladu 4K, ki se pred nakupom Adrie ni ukvarjal z letalstvom, Ščuric očita nekatere napake pri vodenju podjetja, težav pa bo po njegovih besedah še veliko več tudi potem, ko je v Adrijino floto prišlo šest letal znamke Saab, ki, tako Ščuric, lahko prinašajo le izgubo. Lanska izguba šest milijonov evrov se bo, napoveduje, letos za nekajkrat povečala. "S toliko odpovedmi, s kratkoročnimi najemi prevelikih letal – leteti v Podgorico z jetom s 100 sedeži namesto s propelerjem s 50 mesti – je, kot da bi si pognali naboj v glavo." Sogovornik Adrio Airways ob tem sprašuje, koliko časa jim bo ob takem načinu dela uspelo zadržati stranke, te pa poziva, naj svoje pravice uveljavijo, saj odpovedi, združevanja poletov in zamude praviloma niso posledica višje sile. "Podjetje bi moralo potnikom ponuditi kompenzacije, obvestiti potnike o pravicah in to zgledno urejati. To gre, če imate denar. Kaj pa, če ga nimate?"

Adria: zamude, združevanja in odpovedi niso stalna praksa
"Kakršne koli nepravilnosti, najsi bodo to zamude, združitve posameznih poletov ali v najslabšem primeru odpovedi poletov, nikakor niso naša stalna praksa. Delež nepravilnosti vztrajno zmanjšujemo, žal pa do njih vseeno prihaja," nam je povedala predstavnica za stike z javnostmi pri Adrii Airways Pia Gorjanc. "Če vnaprej vemo, da bomo morali urnik letenja prilagoditi danim okoliščinam, potnika individualno obveščamo o spremembi, če do spremembe pride tik pred zdajci oz. pred samim poletom, obveščanje potnikov poteka prek letaliških razglasov." Pri Adrii pojasnjujejo, da se za združitev posameznih poletov odločijo takrat, ko bi nepredvidene okoliščine terjale njihovo odpoved. "Raje kot da polet odpovemo, iščemo vse primerne in sprejemljive rešitve ter kombinacije, da polet izvedemo, saj smo prepričani, da potnikom tako povzročimo manj nevšečnosti." Do bistveno daljšega časa potovanja je pred kratkim po njihovih navedbah prišlo zaradi spleta okoliščin in akumulacije več različnih razlogov, kar naj bi bile izjemne in zelo redke situacije. "Čeprav smo prav letos uvedli številne novosti, ki so potnikom omogočile priročnejša potovanja z domačega letališča, vemo, da ponekod nismo izpolnili pričakovanj potnikov. Ker je prednostna naloga prav njihovo zadovoljstvo, intenzivno vpeljujemo rešitve, s katerimi bomo izboljšali kakovost storitev in produktov in si tako povrnili zaupanje potnikov," je še povedala Pia Gorjanc. "Zaradi eksponentne rasti potnikov in števila poletov izvedbe urnikov letenja trpijo pri vseh letalskih prevoznikih. Gre za povsem svetovni problem, ki ga vsaka letalska družba rešuje v skladu s svojimi zmožnostmi. In glede na napovedi, trende razvoja potniškega prometa in zahtev s tržišča, bo v naslednjih letih nepravilnosti še več."

Ryanairova pomoč potnikom: "Počakajte 58 minut"
Mlad par je odštel na oddih v Valencio. Pot iz Italije v Španijo je potekala brez težav, zataknilo se je pri povratnem letu, ki ga je Ryanair odpovedal 24 ur pred poletom. "Ti dajo možnosti, vse je tako lepo napisano, razumljivo, ampak potem koga dobiti, da vprašaš, to pa ne gre. Imajo telefonske številke, imajo neki "live chat", na katerem mi je pisalo, da moram čakati 58 minut, da pridem na vrsto," pripoveduje Abra Nikitenko. Na koncu sta se odpravila kar na letališče. Po treh urah in pol čakanja so jima ponudili povratni let iz 600 kilometrov oddaljene Malage in to dva dni kasneje od načrtovanega povratka. "Morala sva si plačat avtobus, 10 ali 11 ur sva bila na avtobusu, nato sva morala poiskati še prenočišče." Nepričakovan izlet ju je stal okoli 400 evrov. Ryanair naj bi jima sicer povrnil stroške, ki sta jih imela zaradi zamude, a naša sogovornica ni preveč optimistična. Obrazci za odškodnino so namreč vse prej kot uporabniku prijazni. Potnikov, ki imajo podobne težave, je tudi v tujini na tisoče. Zaradi pogostih stavk Ryanairovih pilotov, denimo. Ali bodo potniki dobili odškodnino ali ne, je odvisno tudi od vsake posamezne države in njene interpretacije izrednih razmer. "Nekatere države presojajo izredne okoliščine po tem, kaj je bil razlog za stavko. Če je stavka osebja letalskega prevoznika, se šteje, da to ni neka okoliščina, na katero prevoznik ni imel vpliva, zato se ne obravnava kot izredna okoliščina in v tem primeru bi moral prevoznik izplačati odškodnino," pravi Romana Javornik z Evropskega potrošniškega centra.

Kaj se dogaja z letalskim potniškim prometom? In kako lahko letalski potniki uveljavljajo svoje pravice? Kljub zakonsko določenim pravicam se namreč njihovo uveljavljanje v praksi nemalokrat izkaže za zelo težavno. V katerih primerih torej lahko zahtevate odškodnino? Kaj lahko ob spremembi poleta zahtevate, če niste upravičeni do odškodnine? Kako lahko zahtevate vračilo denarja ali odškodnino in koliko ta znaša? Odgovore si poglejte v oddaji Koda.

VIDEO
Kaj se dogaja z Adrio Airways?
VIDEO
Koda, izobraževalno-svetovalna oddaja
Rok Kužel, Ines Kočar
Prijavi napako
Komentarji
AlBundy
# 09.10.2018 ob 12:54
Adria je že kar nekaj časa "klinično mrtva" ...
Deschamps
# 09.10.2018 ob 13:34
Adria = Najdražji nizkocenovnik
Guinness
# 09.10.2018 ob 13:09
Predvsem te zelo pogoste "tehnicne tezave" so zaskrbljujoce. Drugace pa so hudo nekonkurencni, ni nobenega razloga, da bi letel z njimi.
Hijena
# 09.10.2018 ob 13:34
"kaj se dogaja z Adrio?"

Propada, kot vsa slovenska podjetja, ki so izgubila podporo države
MajWill
# 09.10.2018 ob 13:27
Trst bo pocasi speljal ves promet iz Brnika... Primer kako se da, ce se hoce...
martin112
# 09.10.2018 ob 13:08
Pa dobro no. Tud če je članek v rubriki Ture avanture, ne morete članek zakjučiti s petimi vprašanji!!
MatejP
# 09.10.2018 ob 13:32
Aja pa še to, kako leto nazaj sem letel in Kebenhauna z letom so zamujali 10 UR in to na letu, ki traja slabi 2 uri. Ko sem vložil zahtevo za odškodnino (če se ne motim je bilo nekih 200€), so se začeli izmotavati, da je pilota obšla slabost in da zato letalo ni moglo poleteti. Ponudili pa so mi nekih 50 ali 60€. Denarja seveda še danes nisem videl !!

Skratka sramota od firme in ramota, da taki sploh lahko poslujejo !!
KLIPAN
# 09.10.2018 ob 13:04
Popolnoma nemogoče!!!
Adrio so ja privatizirali Nemci, kako je torej to mogoče:))))))?
interakt
# 09.10.2018 ob 13:06
naj propade čimprej, če nimajo volje do življenja
Benevolentni82
# 09.10.2018 ob 14:10
Plačal direkten let Praga-Ljubljana, nekaj dni prej dobil obvestilo da bomo leteli v LJ čez Varšavo, z zgodnejšim odhodom iz Prage in kasnejšim prihodom v LJ. Fejst čarajo, potem pa pošljejo PR ki govori o nekih kakovostnih storitvah. No lahko bi bilo še slabše in bi letel z Ryanairom
Lenins_Sausage
# 09.10.2018 ob 14:08
Sicer pa je letalstvo posel,kjer brez pomoči davkoplačevalcev ne gre - nizkocenovniki kršijo delovno zakonodajo (eu jim gleda skozi prste), dobivajo obcinske subvencije in utajajo davke, veliki (Lufthansa in ostali) pa imajo drzavo tam za to, da jim zavira konkurenco.
Lenins_Sausage
# 09.10.2018 ob 14:01
4K Adrio uporablja za finančne mahinacije, račun bomo plačali davkoplačevalci. V Adrio smo v času državnega lastništva zmetali nekaj deset milijonov, sedaj bomo pa še kakšen milijonček, pa bo.

Za reveže pa seveda ni niti centa. Aja, so mi na 24ur.com povedali, da so pred Rdečim križem itak parkirani samo audiji.

Zakaj je v Evropi samo ena Švica? ker imajo v Švici demokracijo, v ostalih državah pa si kažemo slike mercedzov pred rdečim krizem pa slike burk, pa je srednji sloj potolažen.
nofix
# 09.10.2018 ob 13:34
To se dogaja pri vseh prevoznikih. Turkish airlines mi je prestavil let na drug dan (baje zaradi tehničnih težav). V bistvu so združili dva leta saj je bilo letalo še drug dan napol prazno. Saj so nas res dali v hotel pa vecerjo smo imeli ampak en dan kasneje sem prisel v Ljubljano.
sweety983
# 09.10.2018 ob 13:14
Haha odkar ni več javno podjetje in se z njega ne hranijo lobiji, in odkar se več ne oglašuje in ne hrani medijev, so kritični članki. Prej ne.
torcida_ce
# 09.10.2018 ob 22:16
1) Odpovedi in zamude se dogajajo povsod. Ampak 2-3 leta na dan, pri družbi, ki ima približno 5 letov na dan i to samo po Evropi pomeni to 10% odpoved kar je statistično zelo slabo.
2) Pisal sem že na delu. Pred nekaj tedni so bili odpovedi oz. imeli zamudo več kot 3 ure trije leti v enem dnevu. V tem primeru je odškodnina 250 €. Če je bilo v povprečju na letalu 30 potnikov to pomeni 22.500 €. Če računamo, da se to dogaja na skoraj dnevni bazi, so odškodnine enormne.
3) Če letalsko družbo prevzame sklad s temeljnim kapitalom v vrednosti dveh biciklov na avionu, ki povrh nima nobene izkušnje z letalstvom je to lahko samo pot v pogubo. Sploh če ga vodijo napihnjeni švabi, ki bodo pokazali balkancem kako se dela.
4) Hoče se jesti s preveliko žlico. Najboljša letala se dajejo v najem, leti se z najetimi starimi letali iz Romunije. Odpirajo se nove linije, pa ni niti posadk niti letal in na koncu niti potnikov.

Adria je obsojena na propad. Škoda. Se da tudi drugače. Dokaz je Air Baltic. Ampak JP je zamudila svojo priložnost pred 10leti. Takrat, bi morali iz LJU narediti hub med balkanom in zahodno Evropo, privleči potnike iz Istre, Furlanije, Koroške, pa so bili preleni.

Mi, ki smo rojeni v Jugoslaviji vemo kaj nam je Adria pomenila. Bila je nacionalni ponos. Edina regionalna družba v socialistični Evropi. Si lahko mislite, da bi v SSSR bila nekakšna Air Ukraina? Trn v peti JATu. Prišel si na letalo in so bila obvestila in informacije v slovenščini, pri JATu pa samo v srbščini.
Kiklop
# 09.10.2018 ob 17:06
Škoda lepega logotipa in simpatične celostne podobe. Šenkali so jo Francouzi, ko smo kupili prve Airbuse "za zraven". Te podobe mi bo žal, ko bo Adrijo do konca vzel vrag...
mrp
# 09.10.2018 ob 15:29
Sem že pred časom pisal o mučkah, ki jih imajo pri Adriji...neverjetno kaj si dovolijo. Veliko sem letel z njimi, bili so ena bolj simpatičnih družb, ampak je šlo zdaj res vse v odtok.
Poglejte si na Skytrax, kakšne ocene dajejo (večinoma tujci) našemu letalskemu prevozniku: 1/10, 2/10, rekdko kdo da 3/10 :) Zadnjih 5 ocen:
"Very bad experience overall"
Giulia Rossi (Germany) 5th October 2018
"bad customer service"
Galya Slavov (United States) 29th July 2018
"overall very poor"
Loic Jouan (France) 19th July 2018
"Would not fly again"
P Gamirj (Slovenia) 30th June 2018
"very unpleasant experience"
B Haruz (Czech Republic) 24th June 2018
Rok Kužel
# 09.10.2018 ob 13:57
martin112: Spoštovani! Hvala za opozorilo. Članek je napoved današnje oddaje Koda, v kateri bomo iskali odgovore na vprašanja, izpostavljena ob koncu članka.
gispa
# 09.10.2018 ob 13:30
@martin112

Pa dobro no. Tudi, če je to le komentar o nepravilnostih v članku na nekem pozabljenem portalu, ne moreš uporabiti imenovalnika, kjer ga po pravilih ne bi smelo biti.
K_ris
# 09.10.2018 ob 19:01
@Bolek

Priština je res super destinacija! Me prav zanima, kdo še tja leti. Adria pobira samo tiste destinacije, kamor nihče drugi noče.


Kakor je meni znano (tudi na podlagi lastnih izkušenj), je linija v Prištino precej dobro zasedena, na najbolj praznih avionih pa sem sedel na letih v Varšavo in Kopenhagen.
luka83
# 09.10.2018 ob 13:36
Na splošno je letalski promet postal nekaj mukotrpnega. Prva nadležnost za potnike so letališča, ki pod pretvezo varnosti nabijejo stroške in če imaš nekaj smole, te čaka še kak neprijeten pregled. Potem so tukaj zamude letov, ki so prej pravilo kot izjema, o zamudah smo vselej obveščeni zadnji hip, čas pa podaljšujejo za 15 minut, tako da ne moreš nič drugega kot da čakaš, čeprav je realno na koncu vsaj enourna zamuda. In za nič od zgoraj naštetega ni odgovorna Adria Airways, pač brezmejna pogoltnost lastnikov letališča, za katerega smo potniki le vreča denarja, ki jo je potrebno čimbolj izsesati. Problem Adire Airways pa po mojem nastopi, ker jim manjka potnikov, posledično nimajo dovolj polnih letov in letijo le na peščico destinacij in seveda na koncu so očitno brez denarja za ustrezno vzdrževanje letal in poleg tega morajo še sanirat kompenzacije, tako da so še z manj denarja. Začaran krog se jim ponovi in tako seveda ne morejo dobit potnikov. Brez ene resne dokapitalizacije, ki bi jim omogočila ustrezno vzdrževanje, točnost, nižje stroške in več destinacij, nimajo prihodnosti.
21.12.2012
# 09.10.2018 ob 13:27
Cajti so se spremenili in če nimaš konkurenčnega produkta in cene je logično, da se hraniš z drobtinami, s čimer pa je pot samo navzdol. Kaj čejo očistiti skladovci pa mi tudi ni jasno.
davide
# 09.10.2018 ob 14:39
Tole niti ni ekskluzivni problem Adrie, ampak se dogaja pri večini letalskih prevoznikov. Edina pogruntavščina naših je tole "priročno" združevanje letov... Pa seveda zastarela flota, ki mora na servis po vsakem poletu
webman
# 09.10.2018 ob 13:28
Pozanimajte se še pri dobaviteljih če kaj in kako redno dobijo plačano.
whiteswan
# 10.10.2018 ob 10:42
Bottom line: Letalske druzbe se ne prodaja "investicijskem" fondu ampak strateskemu partnerju. Primer AirSerbia.
Bivši uporabnik
# 09.10.2018 ob 16:02
Zdruzevanje letov je predvsem zaradi kadrovske podhranjenosti, saj ni zadostnega stevila posadk. Le-te so izkoriscene do maksimuma (kar povzroca tudi vec bolniskih, saj tak delovni tempo dolgorocno ni vzdrzen).
E24
# 09.10.2018 ob 13:51
Podjetja se rojevajo in umirajo. Tole je mrtvo. Ostane pa vedno malček nostalgije, sploh po časih, ko so šibali z MD92
hehet
# 09.10.2018 ob 13:41
čeprav je prevoznik vedno veljal za točnega in zanesljivega.
lol
Bolek
# 09.10.2018 ob 13:33
Priština je res super destinacija! Me prav zanima, kdo še tja leti.
Adria pobira samo tiste destinacije, kamor nihče drugi noče.

Čudno pa je, da nihče noče priti v "najlepše mesto na svetu".
zozozo
# 10.10.2018 ob 14:13
kaj se dogaja z Adrio?

Le kaj? Podjetje cveti, se razvija, širi in odpira nova, dobro plačana, delovna mesta, a ne? Tako kot se vsako podjetje razcveti, ko ga prodamo zasebnemu lastniku, in to tujemu.
Consigliere
# 09.10.2018 ob 15:12
Z letalskim prevozom se dogaja enako kot z vsemi ostalimi trgi, pritisk kupcev in konkurence na ceno, kar se odraža na varčevanju in posledično slabšim storitvam. Adria pa itak ne ve kaj bi sama s sabo in kako bi se rada pozicionirala. Storitve ima na nivoju slabega nizkocenovnika, cene pa temu ni prilagodila. To lahko vodi samo v propad.
galoper
# 09.10.2018 ob 13:43
Dolgovi, ki jih banke nočejo odpisati kot v času uspešneža JK?
Franc Jožef I.
# 09.10.2018 ob 13:19
Kocjancic bo zihr vedu kaj se dogaja z Adrio.
torcida_ce
# 10.10.2018 ob 20:41
@whiteswan: v principu da, aaaaaaammmmppaaaak:

1) Etihad je v Evropi vložil v 3 družbe. Iz dveh naložb (Air Berlin in Alitalia) se je že umaknil. Glede Air Serbie se vsake toliko pojavijo namigovanja, da bodo izstopili.
2) Kdo bi lahko bil strateški partner za Adrio? Azijskemu prevozniku, ki bi mu Adrija razvažala potnike po Evropi je LJU letališče premajhno. Ne glede na vsa namigovanja se mi zdi, da LH Adria ni zanimiva. Oni so v glavnem prevzemali velike družbe kot Austrian, Swissair. Takole na pamet si mislim, da LH bolj odgovarja da JP propade, uvedejo dve linije na dan za FRA pa dve za MUC. Nihče jim ne bo hodil v zelje na balkanskih linijah, feeder flighte bodo imeli pa še naprej
zapravico
# 10.10.2018 ob 07:40
Politiki so prodali kar se je dalo,zdaj pa je to kar je
norabassayou
# 10.10.2018 ob 04:41
@Bolek
Priština je res super destinacija! Me prav zanima, kdo še tja leti. Adria pobira samo tiste destinacije, kamor nihče drugi noče.

Prištinsko letališče ima več potnikov, kot Brnik in bo letos preseglo 2M potnikov. Poleg Adrie redne lete izvajajo še Austrian, Swiss, Eurowings, Turkish, Germania, Norvegian,...
@MajWill
Trst bo pocasi speljal ves promet iz Brnika... Primer kako se da, ce se hoce...

Po podatkih iz leta 2017 je imel Trst 0,780M potnikov, Brnik pa 1,6M.
whiteswan
# 09.10.2018 ob 18:56
Adria ni vec slovenska druzba. So privatniki kupljeni s strani (kot temu recejo na jugu) lesinarskega sklada. To so podjetja ki (kot pise v clanku) kupljena podjetja izmolzejo, oklestijo nato pa ali prodajo (za dobro ceno) ali posljejo v stecaj.
Ze sama struktura podjetja (najem lastne znamke, letal itd.) pove veliko. Nudijo storitve kot nizkocenovniki, cene pa so "regularne".
V letalstvu je podobno kot v prehrambeni, farmacevtski, tehnicni industriji... torej velike ribe jedo majhne. Do tega da so nizkocenovniki trzisce dobesedno zdesetkali in poslali v propad mariskatero druzbo, tudi zaradi njihovega krsenja vseh pravil (EU).

Ravno prejsnji teden rezerviral karto pri Adriji, upam da bom med srecnezi kar se nezamud tice, saj stejejo minute pri poletu.
divinedante
# 09.10.2018 ob 16:42
Adria je kaput. Še eni pojetje uničeno. Čestitke.
x67
# 09.10.2018 ob 14:24
evropska pravila o zamudah in odskodninah so znana.
sicer je kmalu po vlozitvi zahteve potrebna se groznja s tozbo ali odvetniski dopis in potem kar naenkrat pride nakazilo.
DO 600 EUR! odvino od zamud in relacij.
najdise
# 09.10.2018 ob 14:05
letalske karte so prepoceni, čakamo samo še na katastrofe...
ElTorro
# 10.10.2018 ob 18:03
In za nič od zgoraj naštetega ni odgovorna Adria Airways, pač brezmejna pogoltnost lastnikov letališča, za katerega smo potniki le vreča denarja, ki jo je potrebno čimbolj izsesati

Adria ima možnost takoj preseliti del (ali večino) svojih letov na Mariborsko letališče. Sicer je dobre pol ure več oddaljeno od Ljubljane, imaš pa zato brezplačen parking....in če so se ljudje pripravljeni peljati v Trst, Zagreb in Celovec, da Dunaja in Münchna sploh ne omenjam, bi se tudi do MB zapeljali.

Pa nekako dvomim, da je res letališče glavni krivec za težave iz članka....
fafner
# 10.10.2018 ob 16:34
Ampak js res ne vem, a smo res to prekleto nesposobni!?!? Al smo naivni?
Kje, hudiča, je problem?!?
zapravico
# 10.10.2018 ob 07:38
Kaj nas briga,saj je nemec lastnik
alenka2012
# 09.10.2018 ob 15:34
Letalska karta za Bangkok Tajska stane okrog 500€, letite z Emirates iz Benetk potovanje traja 15 ur s prestopi. Adria karta za Bruselj stane 570€, torej je prav da ne letite direkt amoak mal prestopate in potujetw dva sni...sicer bi pomislili da ste prevec placali za karto....Trst -Bruselj z Ryanairom je kar 12xcenejša samo 40€...
Sorrento
# 09.10.2018 ob 15:12
Še sreča, da to ni več problem nas, slovenskih davkoplačevalcev.

Upam, da bo čimprej enako z NLB, ki je podobno skropucalo in kjer smo morali davkoplačevalci kar naprej pokrivati izgube. "Nacionalni interes" pa to... hahaha!
Hrk hrk
# 09.10.2018 ob 14:29
Kako bi šele ljudje jamrali,če bi strmoglavili.
vojkop5
# 09.10.2018 ob 13:42
Politika prodaje Slovenije v tuje roke najboljše kar so naši dedje in stzarši spravili skupaj je sramota. Tudi opis ne drži ! V seh državah je promet osnova in v vseh je luknja brez dna, zato jo močne države tudi vspodbujajo, ker brez prometa ne bile to kar so. Da Slovenija ni nič vredna je politika dokazovala narodu, ko je za svoj žep in privilegfije prodala družbo najbolj nesposobnim ali požrešnim Nemcem, kateri si bodo lahko umili roke in uničeno družbo zapustili. Vsi hočejo imeti dobičke, pa naj gre za vse panoge v Sloveniji, kljub temu, da jih plačujemo mi, Slovenski drževljani. Nikoli ni nekomu - politiki dovolj, samo da se širi in požre vse pred seboj za kapital, tudi luka Kopar. Gdaj se bo negdo streznil, da ta komunistično, socialistična in fašistična politika nas vodi v propad suženjstva, kar je hotel že dolfi narediti, da bi plačal kredite, pa mu zavedni balkan ni dovolil.
Kazalo