Do okolja prijazno vozilo Kavalir od danes naprej znova nudi brezplačen prevoz Ljubljančanom in obiskovalcem v strogem središču slovenske prestolnice.
Kavalir bo razveseljeval predvsem starejše obiskovalce prestolnice, turiste in obiskovalce osrednje tržnice, so sporočili iz javnega podjetja Ljubljanski potniški promet. Po ljubljanskih ulicah bo vozil vsak dan od 9. do 18.00, ob nedeljah pa od 8. do 17. 00, in sicer vse do konca oktobra, ko se njegova sezona konča. Prevoz s Kavalirjem je za uporabnike brezplačen in ga lahko naročijo na dveh telefonskih številkah (031/666-331 in 031/666-332).
Vozilo na električni pogon Kavalir deluje v okviru ukrepa Prevoz na klic, nadaljnji razvoj tega projekta pa se posveča gibalno oviranim in za njih organiziranem potovanju na mestnih avtobusih. Tako je LPP z uvedbo satelitskega sledilnega sistema avtobusov začel razvijati še aplikacijo za gibalno ovirane, ki bi omenjenim potnikom omogočila rezervacijo nizkopodnega avtobusa s klančino - to novost bo LPP začel testirati ta mesec, od septembra pa bo predvidoma uvedena kot trajni ukrep.
Prijavi napako
Prosimo, da se pri komentiranju držite teme, ne uporabljate sovražnega govora in upoštevate pravila. Komentiranje in objava vsebin - POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI.
Naj raje uvedejo tramvaj
In seveda boš potem prvi, ki se bo spet drl o zadolženosti Ljubljane.
okolju prijazno prevozno sredstvo je kolo, rolerji, skiro, rolka, lastne noge..itd
Kaksni sralci, ni tezko vreci miljonov v bedast objekt namenjen ZABAVI, je pa problem vlozit v dolgorocno prometno ureditev. No, se dobro da zivim v mestu, ki ima metro, tramvaj, zeleznice in avtobuse, ne rabim avta (kar mi direktno prihrani par jurjev na leto), moja pot na siht je povsem nestresna, poceni in tocna.
Ampak kaj oni vejo ... :-)
London in Pariz imata v centru seveda metro in druge vlake, na obrobju (ki je še zmeraj gosteje poseljeno kot Ljubljana) pa so oboji v novejšem času gradili nove tramvajske proge.
Primerjava stroškov ene proge s stadionom ne zdrži: V Dijonu so ravno zgradili 2 progi, skupaj 20km, za 400M. Za tramvaj laže dobiš evropska sredstva kot za stadion, pa še ko je enkrat zgrajen ima nižje obratovalne stroške v primerjavi z avtobusi.
O Največjem gospodarstveniku vseh časov sedaj ne bi, ampak te lahko spomnim, da je pred zadnjimi volitvami govoril o poglobitvi vseh železniških prog v Ljubljani - stroški tega podviga so, odvisno od izvedbe, ocenjeni na 2-3 milijarde. Aja, tega itak ni resno mislil, to je bilo samo predvolilno nakladanje. Oziroma, on bi, ampak mora vse plačati država, ki ima, kot vemo, denarja v izobilju.
Se pa z nasprotniki tramvaja strinjam v toliko, da je Ljubljana trenutno finančno že toliko na psu, da je mogoče res bolje pustiti take zalogaje. Raje nekaj spodobnih kolesarskih stez, pa bo.
ce bi imel minimalno znanje bi vedel, da ima avtobusni dizel motor dalec vecje izgube energije kot pa elektrarna in elektricni avtomobili skupaj.
Ljubljana je finančno tolko na psu, da nima za 3000 m2 asfalta na enem predelu Ljubljane, zaradi česar gradbišče stoji. Pa tolko je zakreditirana, da banke nočejo dati kredita niti Energetiki niti VOKi, ker sta v skupini MOL...
In ne govorit, da se Zoki spozna na gospodarstvo oz. na investicije, kot se je hvalil. Štadion so rekli, da bo stal 80 mio, da bo MOL dal samo zemljišče in komunalno infrastrukturo, že Zoki pa je dejal, da bo štadion dražji za vsaj 55 mio €... toliko o uspešnem planiranju...
MOL je pa tudi že prispeval mnogo več za ta center, sicer ne direktno, ampak preko javnih podjetij... celo izvajalci, ki delujejo na področju MOL, morajo plačevati oz. prispevati h koncertom oz. dogodkom v Stožicah...
Se pa strinjam, da je kavalir zelo v redu zadeva, sploh za starejše ljudi, ki že težko hodijo, da jim pomagajo pri prevozu od tržnice do doma...
Zanimivo branje...
Ne vem no. Sem poguglal.
TE Trbovlje ozkoristek 33%
Diesel motor okoli 40%
ZOKI?
"Gre za vozilo na električni pogon"
Aja. Sigh. :-/
(noregobe.press)
Dobra knjiga, dober film... odličen psihopat.
O ljubljanskem tramvaju pa le toliko; če se ne motim, ga je omenjal tudi Janković, ki pa je za razliko od Železnice Kukovič in Tramvaja Dolinar gospodarstvenik, ne politični nakladač in ve koliko kaj stane in koliko je denarja. Zadolževanje pa je tako ali tako način življenja v vsem modernem svetu, ali misliš da banke živijo od "lufta". Problem je le v tem, da se znaš zadolževati v znosni višini in za tisto, kar potrebuješ. In Ljubljana je bila tudi praktično edina evropska prestolnica brez s(p)odobnega stadiona, ki je še vedno bistveno cenejši od tramvajske, pa čeprav ene same, linije.
pomembno, da ima Ljubljana na pol koncan in preplacan stadion, pa parkirisca v centru, da je vsi silijo z avtomobili naravnost v center po ze tako slabo prometno urejenih cestah.
Pomembno, da Ljubljana ostaja prakticno edina prestolnica v Evropi brez tramvaja.
Pa se nekaj. Ce bi Jankovic to predlagal, bi sedaj ti to stalno propagiral in ga koval v zvezde za ta njegov predlog. Tako, pa moras slavit stadion in parkirisce pod kongresnim, tramvaj pa moras zavracat.
Za ovce vzgojeni!
Naj raje uvedejo tramvaj ali vsaj trolejbus, kot se za evropsko prestolnico spodobi, takrat bo sele nekaj narejenega za okolje. Dokler pa bomo po celem mestu imeli dizelske avtobuse, do takrat Ljubljana ne bo nikoli okolju prijazno mesto.