Prevozna sredstva

Poudarki

  • Prevoz je brezplačen
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,3 od 26 glasov Ocenite to novico!
Kavalir
Kavalir nudi brezplačni prevoz. Foto: BoBo

Dodaj v

 

Kavalir se je vrnil na ljubljanske ulice

Gre za vozilo na električni pogon
2. april 2012 ob 18:32
Ljubljana - MMC RTV SLO

Do okolja prijazno vozilo Kavalir od danes naprej znova nudi brezplačen prevoz Ljubljančanom in obiskovalcem v strogem središču slovenske prestolnice.

Kavalir bo razveseljeval predvsem starejše obiskovalce prestolnice, turiste in obiskovalce osrednje tržnice, so sporočili iz javnega podjetja Ljubljanski potniški promet. Po ljubljanskih ulicah bo vozil vsak dan od 9. do 18.00, ob nedeljah pa od 8. do 17. 00, in sicer vse do konca oktobra, ko se njegova sezona konča. Prevoz s Kavalirjem je za uporabnike brezplačen in ga lahko naročijo na dveh telefonskih številkah (031/666-331 in 031/666-332).

Vozilo na električni pogon Kavalir deluje v okviru ukrepa Prevoz na klic, nadaljnji razvoj tega projekta pa se posveča gibalno oviranim in za njih organiziranem potovanju na mestnih avtobusih. Tako je LPP z uvedbo satelitskega sledilnega sistema avtobusov začel razvijati še aplikacijo za gibalno ovirane, ki bi omenjenim potnikom omogočila rezervacijo nizkopodnega avtobusa s klančino - to novost bo LPP začel testirati ta mesec, od septembra pa bo predvidoma uvedena kot trajni ukrep.

T. H.
Kavalir
Kavalir
Kavalir
Kavalir
Prijavi napako
Komentarji
K_ris
# 02.04.2012 ob 21:44
@PatrickBateman

Naj raje uvedejo tramvaj

In seveda boš potem prvi, ki se bo spet drl o zadolženosti Ljubljane.
mortir
# 02.04.2012 ob 19:26
Lepo!
demetra
# 02.04.2012 ob 22:03
Tale reč je dobra pogruntavščina.
SLOMIX
# 02.04.2012 ob 19:51
zelo aktualne slike rtv jaoo...tromostovje in cela ulica do mestne hiše še asvaltiran...a zdej že skoraj dve leti vse v kockah...je res težko enemu od zaposlenih (ki jih ni malo) dati fotoaparat in poslika kavalirja jaoooo
MADERA
# 02.04.2012 ob 19:26
Čudovito, da le ne kadi ropota.
No angel
# 03.04.2012 ob 09:53
lo_pa__ta kolikor vidim je tole prevozno sredstvo namenjeno predvsem ljudem,ki težko hodijo,ti pa nabijaš o kolesu in hoji.
lo_pa__ta
# 02.04.2012 ob 21:07
elektricno vozilo ni kaj dosti okolju prijazno....se posebaj k pride elektrika iz termo elektrarne...le da namesto po ljubljani dim tako spucsa po sostanju...

okolju prijazno prevozno sredstvo je kolo, rolerji, skiro, rolka, lastne noge..itd
Prepečenec
# 03.04.2012 ob 08:08
Všeč mi je, da mu nekateri rečejo kurirček.
Svasko
# 02.04.2012 ob 23:49
@lo_pa_ta: Če se polni ponoči, ko ustvarjamo presežke energije in nimamo kam z njo, je zelo okolju prijazno ;-)
mikic007
# 03.04.2012 ob 18:22
:-))) Se posebej zmaga tista "tramvaj bi samo se bolj zabil mestno sredisce". Zdaj vidim, zakaj je nujno se kam cez mejo pogledat, ker imas samo take zaplankance v Sloveniji, ki pac vidijo na tvju lepe in velike stadione, tramvaja pa pac ne. In temu primerno je tudi dojemanje obojega.

Kaksni sralci, ni tezko vreci miljonov v bedast objekt namenjen ZABAVI, je pa problem vlozit v dolgorocno prometno ureditev. No, se dobro da zivim v mestu, ki ima metro, tramvaj, zeleznice in avtobuse, ne rabim avta (kar mi direktno prihrani par jurjev na leto), moja pot na siht je povsem nestresna, poceni in tocna.

Ampak kaj oni vejo ... :-)
uiophjk
# 03.04.2012 ob 13:10
@nesesekirat:

London in Pariz imata v centru seveda metro in druge vlake, na obrobju (ki je še zmeraj gosteje poseljeno kot Ljubljana) pa so oboji v novejšem času gradili nove tramvajske proge.

Primerjava stroškov ene proge s stadionom ne zdrži: V Dijonu so ravno zgradili 2 progi, skupaj 20km, za 400M. Za tramvaj laže dobiš evropska sredstva kot za stadion, pa še ko je enkrat zgrajen ima nižje obratovalne stroške v primerjavi z avtobusi.

O Največjem gospodarstveniku vseh časov sedaj ne bi, ampak te lahko spomnim, da je pred zadnjimi volitvami govoril o poglobitvi vseh železniških prog v Ljubljani - stroški tega podviga so, odvisno od izvedbe, ocenjeni na 2-3 milijarde. Aja, tega itak ni resno mislil, to je bilo samo predvolilno nakladanje. Oziroma, on bi, ampak mora vse plačati država, ki ima, kot vemo, denarja v izobilju.

Se pa z nasprotniki tramvaja strinjam v toliko, da je Ljubljana trenutno finančno že toliko na psu, da je mogoče res bolje pustiti take zalogaje. Raje nekaj spodobnih kolesarskih stez, pa bo.
PatrickBateman
# 03.04.2012 ob 11:57
lo_pa_ta
ce bi imel minimalno znanje bi vedel, da ima avtobusni dizel motor dalec vecje izgube energije kot pa elektrarna in elektricni avtomobili skupaj.
mrbungle
# 05.04.2012 ob 07:42
@uiophjk
Ljubljana je finančno tolko na psu, da nima za 3000 m2 asfalta na enem predelu Ljubljane, zaradi česar gradbišče stoji. Pa tolko je zakreditirana, da banke nočejo dati kredita niti Energetiki niti VOKi, ker sta v skupini MOL...

In ne govorit, da se Zoki spozna na gospodarstvo oz. na investicije, kot se je hvalil. Štadion so rekli, da bo stal 80 mio, da bo MOL dal samo zemljišče in komunalno infrastrukturo, že Zoki pa je dejal, da bo štadion dražji za vsaj 55 mio €... toliko o uspešnem planiranju...

MOL je pa tudi že prispeval mnogo več za ta center, sicer ne direktno, ampak preko javnih podjetij... celo izvajalci, ki delujejo na področju MOL, morajo plačevati oz. prispevati h koncertom oz. dogodkom v Stožicah...

Se pa strinjam, da je kavalir zelo v redu zadeva, sploh za starejše ljudi, ki že težko hodijo, da jim pomagajo pri prevozu od tržnice do doma...

Zanimivo branje...







Blue86
# 03.04.2012 ob 10:52
Simpatičen avtoček.
aaa
# 04.04.2012 ob 07:56
@PatrickBateman
Ne vem no. Sem poguglal.
TE Trbovlje ozkoristek 33%
Diesel motor okoli 40%
TineB
# 03.04.2012 ob 11:56
"Kavalir se je vrnil na ljubljanske ulice"

ZOKI?

"Gre za vozilo na električni pogon"

Aja. Sigh. :-/

(noregobe.press)
SF010
# 04.04.2012 ob 08:39
jst sm se tud 1x pelal. folk pa maha kot da si papež
trevler
# 07.04.2012 ob 10:30
Kangler glej ka (ti) ovi spet dela ...dej še ti nabau pišuka ...ti si pravi klavir
ennui
# 04.04.2012 ob 09:00
Patrick Bateman, a?
Dobra knjiga, dober film... odličen psihopat.
diazepam
# 03.04.2012 ob 15:33
Ljubljana je res super mesto !
nesesekirat
# 03.04.2012 ob 12:40
Patrick Bateman; London je ena od evropskih prestolnic, prestolnic ki nekaj pomenijo v svetu, v nasprotju z Ljubljano, za svetovna merila malo večjo vasjo, po katerih tramvaj ne "cinglja", tudi Pariz tramvaja v centru nima. No, o metroju v enem in drugem mestu pa kdaj drugič.
O ljubljanskem tramvaju pa le toliko; če se ne motim, ga je omenjal tudi Janković, ki pa je za razliko od Železnice Kukovič in Tramvaja Dolinar gospodarstvenik, ne politični nakladač in ve koliko kaj stane in koliko je denarja. Zadolževanje pa je tako ali tako način življenja v vsem modernem svetu, ali misliš da banke živijo od "lufta". Problem je le v tem, da se znaš zadolževati v znosni višini in za tisto, kar potrebuješ. In Ljubljana je bila tudi praktično edina evropska prestolnica brez s(p)odobnega stadiona, ki je še vedno bistveno cenejši od tramvajske, pa čeprav ene same, linije.
themetun
# 06.04.2012 ob 13:01
Ni čisto vsaka stvar, ki jo MOL pod Jankovićem naredi, popolna katastrofa.
mm4
# 03.04.2012 ob 12:46
V strogem središču? Khm...potem mu res ne preostane več kot tistih 300m2...Dobrodošli v največji slovenski vasi.
Mazni
# 03.04.2012 ob 14:59
Tramvaj je bi samo še bolj zabil mestno središče.
PatrickBateman
# 03.04.2012 ob 11:54
K_ris
pomembno, da ima Ljubljana na pol koncan in preplacan stadion, pa parkirisca v centru, da je vsi silijo z avtomobili naravnost v center po ze tako slabo prometno urejenih cestah.
Pomembno, da Ljubljana ostaja prakticno edina prestolnica v Evropi brez tramvaja.

Pa se nekaj. Ce bi Jankovic to predlagal, bi sedaj ti to stalno propagiral in ga koval v zvezde za ta njegov predlog. Tako, pa moras slavit stadion in parkirisce pod kongresnim, tramvaj pa moras zavracat.
Za ovce vzgojeni!
PatrickBateman
# 02.04.2012 ob 20:01
Do okolja prijazno...
Naj raje uvedejo tramvaj ali vsaj trolejbus, kot se za evropsko prestolnico spodobi, takrat bo sele nekaj narejenega za okolje. Dokler pa bomo po celem mestu imeli dizelske avtobuse, do takrat Ljubljana ne bo nikoli okolju prijazno mesto.
Kazalo