Dodatne milimetre in drugi par vrat bodo cenili predvsem sopotniki na zadnjih sedežih. Foto: Audi
Dodatne milimetre in drugi par vrat bodo cenili predvsem sopotniki na zadnjih sedežih. Foto: Audi

V primerjavi s trivratnim sorodnikom ima sportback 35 milimetrov daljšo medosno razdaljo in meri v dolžino 4.310 milimetrov. Dodatne milimetre bodo opazili predvsem sopotniki na zadnjih sedežih, do katerih je dostop lažji tudi zaradi drugega para vrat. Poleg prostornejše potniške kabine pa ima A3 sportback v zadku še 380 litrov prostora za prtljago, ki ga je mogoče s podiranjem zadnje sedežne klopi v razmerju 40:60 povečati do 1.220 litrov.

Zunanja podoba se v primerjavi z manjšim sorodnikom razen dolžine in vrat ne razlikuje, bolj ali manj bo enaka tudi ponudba opreme in pogonskih agregatov. Ob prihodu na trg bodo na voljo trije motorji, en TDI in dva TFSI, kasneje pa bodo ponudbo razširili še z dvema bencinskima in dvema dizelskima motorjema.

Dizelsko ponudbo bo tako začel 1,6-litrski TDI z močjo 77 kilovatov (105 KM), nadaljevali pa dve izvedbi 2,0-litrskega s 110 kilovati (150 KM) in 135 kilovati (184 KM). Med bencinskimi pa bo najzmernejši 1,2-litrski TFSI z močjo 77 kilovatov (105 KM), ki mu bodo sledili še 1,4-litrska z 90 kilovati (122 KM) in 103 kilovati (140 KM) ter 1,8-litrski z močjo 132 kilovatov (180 KM). Poleg »običajnih« motorjev in različici pa pri Audiju napovedujejo tudi bolj dinamičnega sorodnika S, okolju prijaznejšega TCNG s pogonom na zemeljski plin in hibridnega e-tron.