Dacia vztraja pri ponudbi nizkocenovnih modelov, ki se potegujejo tudi za dosedanje kupce rabljenih vozil. Foto: M. Kr.
Dacia vztraja pri ponudbi nizkocenovnih modelov, ki se potegujejo tudi za dosedanje kupce rabljenih vozil. Foto: M. Kr.

Enoprostorec meri v dolžino 4.498 milimetrov, v potniški kabini pa je dovolj prostora tudi za sedem sedežev. Različica s petimi sedeži ponuja za drugo vrsto še 827 kubičnih decimetrov prostora za prtljago, v različici s sedmimi pa ostane za sedežema v tretji vrsti še 207 kubičnih decimetrov prostora. Če želi uporabnik lodgyja spremeniti v »dostavnika«, pa lahko prostor, namenjen prtljagi, poveča na skupno 2.617 kubičnih decimetrov.

Pri ponudbi opreme sledi Dacia filozofiji racionalnosti in ponuja predvsem bolj ali manj nujne dodatke, brez nepotrebnega in ponavadi dragega razvajanja. Uradno tri ravni opreme, pri katerih base zelo dobesedno predstavlja najnujnejšo osnovo, in dve malce bolj realni, so dovolj za začetno prilagajanje potrebam posameznega kupca.

Podobno velja za štiri motorje, med katerimi bencinske barve zastopata 1,6-litrski s 60,5 kilovata (82 KM) moči in 1,2-litrski s 85 kilovati (115 KM). Dizelski par pa sestavljata 1,5-litrska motorja dCi s 66 kilovati (90 KM) in z 79 kilovati (107 KM) moči.

Cenovna lestvica se začenja za avtomobile tega razreda zelo nizko, že pri 9.500 evrov za vstopni model, najvišjo ceno na ceniku 14.900 evrov, so zapisali pri različici z močnejšim dizlom, najvišjo ravnjo opreme in sedmimi sedeži v potniški kabini.